Onko Kate upton seksikäs

eimullamuuta

26

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40pillunATmies

      Ihan tavallisen nätti (meikit tekevät paremmaksi mitä on), eikä kenenkään AT-miehen tulisi tyytyä ainakaan häntä rumempaan saati sitten lihavampaan. Siis jos AT-mies haluaa tyytyää YT-miehen korkkaamaan ja spermaamaan porttoon.

      Exäni muuten oli aivan hänen näköinen (ja myös ties monenko miehen spermaama)

    • Mies3210

      Tissit 10-.
      Kasvot söpöt 8-9.
      Vyötärö saisi olla kapeampi.
      Peppua ei edes kehdannut näyttää.
      Poseeraukset väkinäisen seksikkyyden kanssa lähinnä ällöttäviä. Olisi varmaan omana luonnollisena itsenään seksikkäämpi.

      Kyllähän tuo kelpaisi, jos poseeraukset eivät kerro mitään oikeasta luonteestaan ja työnsä ei ole pilannut tyttöä. Tuskin kuitenkaan menisi pää sekaisin, jos sattuisi kadulla vastaan.

    • Kilttiatm

      Tuon naisen tissien väliin on varmaan moni mies ruiskinut mällinsä

    • turkulainen-ytm

      Tissit 5, kasvot 9, kroppa 9

    • tarralenkkari666

      Liian isot noihin bikineihin ehkä.

      Traagisen hauskoja nämä teidän 'minulle ei kelpaisi tämä ja tämä kaunis nainen' ketjut.
      Itsehän en näytä edes puoliksikaan yhtä hyvältä mutta silti kelpaan teitä paljon paremmille miehille.

      • Niin, ei kelpaa ätmeille miss Universum ja Kate Uptonkin saisi kadulla hädin tuskin pään kääntymään. :D

        On se kumma kun ei tunnu sopivaa naista löytyvän.. Ai niin mutta sehän johtuukin naisten hypergamiasta. Kate Uptonillehan kuuluu tietenkin ätmi, koska sen lantio voisi olla vähän kurvikkaampi ja tissikin on vain 10- tjmp.


      • Mies3210

        Olenko minä jotenkin vastuussa niiden "parempien" miesten matalista tasovaatimuksista? Olen kyllä aina ihmetellytkin, että miten tasottomia naisia laatumiehetkin jaksavat naarata mukaansa. Liekö epätoivosta vai heikosta itsetunnosta kyse?

        Saattaisi Uptonkin saada pään kääntymään, mutta kyllä stadissa(kin) näkee päivittäin sykähdyttävämpiäkin naisia. Ja on niitä joskus lähempääkin tarkasteltu.


      • tarralenkkari666

        Et. Minusta on vain huvittavaa, että miehet, jotka eivät saa ketään ovat käsittämättömän pinnallisia ja nirsoja. Sitten itketään, kun iso osa naisista on samanlaisia.


      • tarralenkkari666
        Mies3210 kirjoitti:

        Olenko minä jotenkin vastuussa niiden "parempien" miesten matalista tasovaatimuksista? Olen kyllä aina ihmetellytkin, että miten tasottomia naisia laatumiehetkin jaksavat naarata mukaansa. Liekö epätoivosta vai heikosta itsetunnosta kyse?

        Saattaisi Uptonkin saada pään kääntymään, mutta kyllä stadissa(kin) näkee päivittäin sykähdyttävämpiäkin naisia. Ja on niitä joskus lähempääkin tarkasteltu.

        Ja ne "laatumiehet" eivät ole ainakaan ihan noin pinnallisia :D


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ja ne "laatumiehet" eivät ole ainakaan ihan noin pinnallisia :D

        Mikä paljasti pinnallisuuteni?
        Eivät ne miehet ainakaan sinun kanssasi ole muiden kuin pinnallisten syiden takia.


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Et. Minusta on vain huvittavaa, että miehet, jotka eivät saa ketään ovat käsittämättömän pinnallisia ja nirsoja. Sitten itketään, kun iso osa naisista on samanlaisia.

        Olenko väittänyt olevani naiseton ätminkäinen?
        Tosin olisin tietenkin välttänyt muutamat kuivat kaudet, jos en olisi ronkeli. Mutta kyllä kunnon runkku voittaa 90% naisista!


      • tarralenkkari666

        Vihastuit viestistäni, joten...


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Vihastuit viestistäni, joten...

        Täh?


      • tarralenkkari666

        Vihastuit viestistä, jota ei oltu osoitettu sinulle. Huomasitko, etten kirjoittanut sinä, vaan käytin passiivia?

        Tietenkin kuka tahansa, joka rupeaa numeroimaan ihmisten ruumiinosia on idiootti.
        (=sinä ;))


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Vihastuit viestistä, jota ei oltu osoitettu sinulle. Huomasitko, etten kirjoittanut sinä, vaan käytin passiivia?

        Tietenkin kuka tahansa, joka rupeaa numeroimaan ihmisten ruumiinosia on idiootti.
        (=sinä ;))

        Täh?

        Siis tarkoitat minua vai et?

        En kyllä vihastunut, vaikka nussijarinkiäsi vähän halveksunkin tai säälin.


    • Runkkaisin varmaan tuollekin, jos en olisi töissä. :-/

    • Kilttiatm

      Miksi naiset on niin nirsoja. Ei teille tavis naisille kelpaisi muu kuin george clooney tai vin diecel koska ovat pitkiä ja komeita

      • vihatipunen

        Kuukkeloin, että Glooney on 180 cm ja Diesel 182 cm, että ei noi nyt niin pitkiä ole. Komeudestakin voi olla montaa mieltä..tai minä en pidä ainakaan Vin Dieselin ulkonäöstä.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Kuukkeloin, että Glooney on 180 cm ja Diesel 182 cm, että ei noi nyt niin pitkiä ole. Komeudestakin voi olla montaa mieltä..tai minä en pidä ainakaan Vin Dieselin ulkonäöstä.

        Nirso. Ei ihme että olet sinkku ikuisesti.


      • tarralenkkari666

        En minäkään huolisi vanhoja, rikkaita, varattuja miehiä....olenko minäkin nirso?
        Vaikka ne miehet eivät kelpuuttaisi minuakaan?


    • Luolamadonna

      Tyypillinen töölöläinen.

    • Mielestäni

      on seksikäs, vaikka olen nainen ja hetero. En tuota videota katsonut, mutta kuvissa ainakin on ollut.

    • kriittinenYTM

      Vartalo tasapaksu pötkylä, kuten monilla isotissisillä. Se tietää huonoa neliöpersettä, jos vyötärö ei selvästi erotu.Persettä tuossa, varmaan tahallaan, pimitettiinkin. Itse en pelkistä tisseistä kiinnostu. Naama tuolla oli perusnätti pyöreä, ei mieleenjäävä. Tuo vartalotyyppi on hyvännäköinen ainoastaan mahdollisimman nuorena.

    • aamupanot-

      On se seksikkäämpi kuin suomalaiset naiset. Varmaan takaapäin olis ihana pantava

      • kriittinenYTM

        Nimenomaan ei takaapäin, koska perse on hälyttävän huono.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe