http://www.findance.com/uutiset/24444/uhkea-kate-upton-huumaa-jalleen-katso-vietteleva-bikinivideo#$$o05wpt&&0pwTUK7OEeW53gqapbHBvQ$$
Liian isot tissit mielestäni
Onko Kate upton seksikäs
26
164
Vastaukset
- 40pillunATmies
Ihan tavallisen nätti (meikit tekevät paremmaksi mitä on), eikä kenenkään AT-miehen tulisi tyytyä ainakaan häntä rumempaan saati sitten lihavampaan. Siis jos AT-mies haluaa tyytyää YT-miehen korkkaamaan ja spermaamaan porttoon.
Exäni muuten oli aivan hänen näköinen (ja myös ties monenko miehen spermaama) - Mies3210
Tissit 10-.
Kasvot söpöt 8-9.
Vyötärö saisi olla kapeampi.
Peppua ei edes kehdannut näyttää.
Poseeraukset väkinäisen seksikkyyden kanssa lähinnä ällöttäviä. Olisi varmaan omana luonnollisena itsenään seksikkäämpi.
Kyllähän tuo kelpaisi, jos poseeraukset eivät kerro mitään oikeasta luonteestaan ja työnsä ei ole pilannut tyttöä. Tuskin kuitenkaan menisi pää sekaisin, jos sattuisi kadulla vastaan. - Kilttiatm
Tuon naisen tissien väliin on varmaan moni mies ruiskinut mällinsä
- turkulainen-ytm
Tissit 5, kasvot 9, kroppa 9
- tarralenkkari666
Liian isot noihin bikineihin ehkä.
Traagisen hauskoja nämä teidän 'minulle ei kelpaisi tämä ja tämä kaunis nainen' ketjut.
Itsehän en näytä edes puoliksikaan yhtä hyvältä mutta silti kelpaan teitä paljon paremmille miehille.Niin, ei kelpaa ätmeille miss Universum ja Kate Uptonkin saisi kadulla hädin tuskin pään kääntymään. :D
On se kumma kun ei tunnu sopivaa naista löytyvän.. Ai niin mutta sehän johtuukin naisten hypergamiasta. Kate Uptonillehan kuuluu tietenkin ätmi, koska sen lantio voisi olla vähän kurvikkaampi ja tissikin on vain 10- tjmp.- Mies3210
Olenko minä jotenkin vastuussa niiden "parempien" miesten matalista tasovaatimuksista? Olen kyllä aina ihmetellytkin, että miten tasottomia naisia laatumiehetkin jaksavat naarata mukaansa. Liekö epätoivosta vai heikosta itsetunnosta kyse?
Saattaisi Uptonkin saada pään kääntymään, mutta kyllä stadissa(kin) näkee päivittäin sykähdyttävämpiäkin naisia. Ja on niitä joskus lähempääkin tarkasteltu. - tarralenkkari666
Et. Minusta on vain huvittavaa, että miehet, jotka eivät saa ketään ovat käsittämättömän pinnallisia ja nirsoja. Sitten itketään, kun iso osa naisista on samanlaisia.
- tarralenkkari666
Mies3210 kirjoitti:
Olenko minä jotenkin vastuussa niiden "parempien" miesten matalista tasovaatimuksista? Olen kyllä aina ihmetellytkin, että miten tasottomia naisia laatumiehetkin jaksavat naarata mukaansa. Liekö epätoivosta vai heikosta itsetunnosta kyse?
Saattaisi Uptonkin saada pään kääntymään, mutta kyllä stadissa(kin) näkee päivittäin sykähdyttävämpiäkin naisia. Ja on niitä joskus lähempääkin tarkasteltu.Ja ne "laatumiehet" eivät ole ainakaan ihan noin pinnallisia :D
- Mies3210
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ja ne "laatumiehet" eivät ole ainakaan ihan noin pinnallisia :D
Mikä paljasti pinnallisuuteni?
Eivät ne miehet ainakaan sinun kanssasi ole muiden kuin pinnallisten syiden takia. - Mies3210
Et. Minusta on vain huvittavaa, että miehet, jotka eivät saa ketään ovat käsittämättömän pinnallisia ja nirsoja. Sitten itketään, kun iso osa naisista on samanlaisia.
Olenko väittänyt olevani naiseton ätminkäinen?
Tosin olisin tietenkin välttänyt muutamat kuivat kaudet, jos en olisi ronkeli. Mutta kyllä kunnon runkku voittaa 90% naisista! - tarralenkkari666
Vihastuit viestistäni, joten...
- Mies3210
Vihastuit viestistäni, joten...
Täh?
- tarralenkkari666
Vihastuit viestistä, jota ei oltu osoitettu sinulle. Huomasitko, etten kirjoittanut sinä, vaan käytin passiivia?
Tietenkin kuka tahansa, joka rupeaa numeroimaan ihmisten ruumiinosia on idiootti.
(=sinä ;)) - Mies3210
Vihastuit viestistä, jota ei oltu osoitettu sinulle. Huomasitko, etten kirjoittanut sinä, vaan käytin passiivia?
Tietenkin kuka tahansa, joka rupeaa numeroimaan ihmisten ruumiinosia on idiootti.
(=sinä ;))Täh?
Siis tarkoitat minua vai et?
En kyllä vihastunut, vaikka nussijarinkiäsi vähän halveksunkin tai säälin.
Runkkaisin varmaan tuollekin, jos en olisi töissä. :-/
- Kilttiatm
Miksi naiset on niin nirsoja. Ei teille tavis naisille kelpaisi muu kuin george clooney tai vin diecel koska ovat pitkiä ja komeita
- vihatipunen
Kuukkeloin, että Glooney on 180 cm ja Diesel 182 cm, että ei noi nyt niin pitkiä ole. Komeudestakin voi olla montaa mieltä..tai minä en pidä ainakaan Vin Dieselin ulkonäöstä.
vihatipunen kirjoitti:
Kuukkeloin, että Glooney on 180 cm ja Diesel 182 cm, että ei noi nyt niin pitkiä ole. Komeudestakin voi olla montaa mieltä..tai minä en pidä ainakaan Vin Dieselin ulkonäöstä.
Nirso. Ei ihme että olet sinkku ikuisesti.
- tarralenkkari666
En minäkään huolisi vanhoja, rikkaita, varattuja miehiä....olenko minäkin nirso?
Vaikka ne miehet eivät kelpuuttaisi minuakaan?
- Luolamadonna
Tyypillinen töölöläinen.
- Mielestäni
on seksikäs, vaikka olen nainen ja hetero. En tuota videota katsonut, mutta kuvissa ainakin on ollut.
- kriittinenYTM
Vartalo tasapaksu pötkylä, kuten monilla isotissisillä. Se tietää huonoa neliöpersettä, jos vyötärö ei selvästi erotu.Persettä tuossa, varmaan tahallaan, pimitettiinkin. Itse en pelkistä tisseistä kiinnostu. Naama tuolla oli perusnätti pyöreä, ei mieleenjäävä. Tuo vartalotyyppi on hyvännäköinen ainoastaan mahdollisimman nuorena.
- aamupanot-
On se seksikkäämpi kuin suomalaiset naiset. Varmaan takaapäin olis ihana pantava
- kriittinenYTM
Nimenomaan ei takaapäin, koska perse on hälyttävän huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078