Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä!+Auttaisin+mielelläni+myös+vammaista+naista.+
Asiallisesti,+aikuismaisesti,+tarpeet+ne+on+kaikilla+ihmisillä.
01.01.2017 21:55
Pidän+ajatukset+naisen+nautinnossa+ja+hyvinvoinnissa,+pystynkin+naimaan+miltei+niin+pitkään+kuin+haluan,+edellyttän+että+nainen+on+myös+aktiivinen.+
Herrasmiehenä+anna+naisen+tulla+ensin,+vaikka+useamminkin....
12.11.2016 09:23
On!+Aidan+toiselta+puolelta+löytyy+todella+upea,+innoistavan+vihreä,+sekä+hyvin+hoidettu+nurmi,+se+jopa+odottaa+sinun+kosketusta+kaipaavaa+kehoasi!
27.10.2016 12:16
Jotenkin+outo+sanapari:+"virallinen+rakastaja",+minä+pitäisin+rakastajaa+mielummin+epävirallisena;).+Tuollainen+seksisuhde+on+hyvä+pitää+sopivasti+etäisenä,+mukavaa+pitää+olla,+välittää+toisesta+voi,+mutta+pitää+muistaa,+ettei+mailma+saa+kaatua+jos+hän+yhtä+äkkiä+ilmoittaa+ettei+voida+koskaan+enään+tavata.
Yhden+illan+jutut+ovat+joskus+mukavia,+mutta+ei+niistä+saa+parasta+nautintoa.
Hyvä+lause:+ei+kukaan+omista+toista.
29.09.2016 15:49
Siinä+se+onkin+suuri+arvoitus😋
29.09.2016 15:36
Ei+siinä+mitään+ihmeellistä+ole.
Itse+kun+haluaisin+harrastaa+molempia+tyydyttävää+seksiä,+niin+kotona+se+on+yllättävän+vaikeaa,+silloinkin+kun+vaimon+kanssa+edes+vähän+haluaa,+en+pääse+kuin+vähän+alkuun+ja+hän+vain+toteaa:+anna+tulla+vaan.+Halua+nyt+siinä+sitten+nauttia.
Onneksi+salarakkaan+kanssa+saan+toteuttaa+unelmaani,+rakastella+pitkään,+suukotella,+touhuta+eri+paikoissa,+saan+kuunnella+mitä+nainen+haluaa+ja+mikä+parasta,+tuntea+naisen+vartalon+värinän.
Erillaisten+syiden+takia,+emme+kuitenkaan+pysty+tapaamaan+riittävän+usein,+joten+panoksia+riittäisi+muuhunkin+toimintaan.
28.09.2016 21:48
Hyvä+huomio+tuo+"rakastaja"/"rakastajatar",+todellakin,+hetero+olen,+joten+oikeimmin+minulla+on+rakastajatar...
Uusi+seksipartneri+on+aina+innostava+ja+arvoituksellinen+kokemus;).+Mutta+jos+ryhdyt+sanoista+tekoihin,+osaatko+itse+pitää+sen+vain+seksinä,+niin+ettei+muu+elämäsi+hankaloidu?
28.09.2016 16:03
Vau,+onneksi+olkoon!+Nauttikaa!
Taidan+olla+jopa+kateellinen!
27.09.2016 21:27
Ilmeisesti+olet+kuitenkin+"löytänyt"+seksuaalisuutesi+uudestaan?+Kun+se+tapahtui,+eikös+ollutkin+kuin+olisi+uuden+sivun+elämässään+kääntänyt!
Mulla++oli+myös+pitkä+hiljainen+kausi,+jos+nyt+koskaan+en+mikään+joka+pupun+pania+ole+ollut,+vaimoni+haluaa+nopeata+toimintaa,+minä+olen+taas+nauttija,+hellästi+ajan+kanssa+hyvä+tulee.+Astuin+kielletyn+kynnyksen+yli,+hommasin+itselleni+rakastajan!+Tapailemme+tosin+harvakseltaan,+mutta+joka+kerta+jälleen+näkeminen+on+mahtavaa,+kiimainen+nainen+kehrää+ympärillä,+vaatien+saavansa+tälläkin+kertaa,+liian+kauan+odottamansa+nautinnon!
Ruokahalu+kasvaa+syödessä,+pitäisikö+rakastajia+olla+kaksi??
27.09.2016 15:55
No+mä+tarkoitin+tuon+kommentin+niminerkille+"ssmmnn",+laitoinko+sitten+väärään+kohtaan...
"Angeligue"+mikä+on+mielestäsi+liian+harvoin?
Kerran+viikossa?
Kerran+päivässä?
Olen+miettinyt,+jos+mulla+olisi+puoliso,+joka+haluaisi+seksiä+samalla+lailla+kuin+itsekin,+rakastelisimme+varmasti+joka+ilta+ja+pitkään,+kunto+nousisi,+vaimo+ehkä+hiukan+laihtuisi,+mutta+kyllästyisikö+seksiin+jos+sitä+olisi+aina+tarvittaessa+saatavilla,+en+ole+koskaan+sellaisessa+mahdollisuudessa+elänyt.
26.09.2016 21:53
Kyllä+meitä+on.+Miehiä,+jotka+haluavat+toimia+myös+naisen+halujen+mukaan.+Itse+en+tykkää+useammasta+orgasmista,+mielummin+reilusti+pidemmästä+aktista,+joka+loppuu+aikanaan+kun+haluan.+Olen+kerran+kohdannut+kaltaisesi+naisen,+joka+ei+ollut+saanut+orgasmia+miehen+kanssa,+mutta+onneksi+hän+osasi+asennoitua+uuteen+tilanteeseen+oikealla+tavalla,+ja+hän+sai+kuitenkin,+orgasmin,+onnen,+ja+kyyneleet,+sellainen+jää+kyllä+minunkin+mieleen!
Joku+on+joskus+jo+riisuessa+maininnut,+"mä+en+sit+saa+helposti",+olen+vain+hymyillyt+takaisin:)
26.09.2016 16:51
Osittain+oikein!
Aiemmin+on+joku+julkaissut+mun+oikean+sp:n+väärässä+paikassa,+nyt+katsoin+huolimattomasti,+reagoin+liian+hätäisesti.+Anteeksi+siitä!+
Tuo+osoite+on+vain+hiukan+saman+tapainen,+kuin+omani.
Pahoittelut+jos+joku+on+kärsinyt+minun+virheestä.
Se+mun+oikea+osoite+löytyy+mun+vanhoista+viesteisteistä,+jos+joku+ihmettelee+mitä+eros+noissa+on.
Sori!
26.09.2016 11:58
Toimii+tai+ei,+mutta+jos+tuolla+tarkoitetaan+minua,+niin+osoite+on+väärin.+
Itse+kirjoitan+aina+rekisteröidyllä+nimimerkillä.
25.09.2016 21:20
Toiset+ihmiset+ovat+rohkeampia+kuin+toiset,+toiset+miettivät+enemmän+kuin+toiset.
Epäröit+nyt,+mutta+epäröitkö+vielä+vuoden+päästä?+Kun,+tai+jos+uskallat+astua+oman+seksi-elämän+kujalla,+askeleen+kohti+uusia+intohimoisia+kokemuksia,+uskon+että+sinuakin+hiukan+harmittaa,+miksi+et+tehnyt+sitä+aiemmin.
En+yllytä+mihinkään,+ne+on+jokaisen+omia+valintoja,+mutta+elämästäkin+pitää+pystyä+nauttimaan,+ennen+kuin+on+liian+myöhäistä.
23.09.2016 22:23
Voin+kyllä+katsoa+vaimoani+silmiin...
Hänen+kanssaan+olemme+sopineen+mitä+minä+saan+tehdä,+ja+erikseen+on+myös+sovittu+mistä+mun+tekemisistä+hän+haluaa+kuulla,+mistä+taas+ei.+
Pettäminen+on+väärin,+mutta+onko+sekään+oikein,+että+puoliso+"kärsii",+jollei+yhteisestä+seksistä+saa+sitä+tyydytystä+mitä+haluaa+ja+kaipaa?+Minäkin+olen+unelmoinut,+kiireettömästä+jopa+tunteja+kestävästä+rakastelusta+oman+vaimoni+kanssa,+valot+päällä,+ilman+peittoja....ei+käy,+nopeasti+pitää+homma+hoitaa.+
Jos+en+olisi+"saanut"+seikkailla+niin+kuin+nykyään+olen+tehnyt,+tuottaa+sen+suuren+nautinnon,+naiselle+joka+sitä+myös+haluaa,+missä+tilanteessa+me+silloin+olisimme?+Asuisimmeko+edelleen+onnellisina+keskenämme?+Jaa,a++en+tiedä?
23.09.2016 20:28
"Haaveissaanko",+näin+meillä+on+asiat+ristissä!+Silloin+kun+saan+vaimoani+koskettaa,+nopeasti,+kun+se+vain+olisi+nopeasti+ohitse,+olen+liian+monta+kertaa+kuullut+häneltä:+"tuu+jo".+Ei+juurikaan+huokuta+aloitetta+tehtä.+Onneksi+on+muita+vaihtoehtoja.+"Haaveissaanko"+oletko+ajatellut+omia+haluja?+Tekisitkö+jotain+sen+eteen,+että+saisin+kerrankin+tuntea+miehen+kosketuksen,+ilman+kiirettä+mihinkään?
23.09.2016 17:52
Kun+seksistä+on+puute,+ei+päässä+pyöri+juurikaan+muu+ajatus,+kuin+se+puuttuva+seksi.
Olen+vaimoni+kanssa+nainut+kolme+kertaa+tänä+vuonna.+En+olisi+sitäkään+jos+olisin+odottanut+hänen+ehdotustaan.+Itse+lopetin+"ruinaamisen"+maaliskuussa.+Nykyään+olen+onneksi+päässyt+näyttämään+ja+antamaan+taitojani+joidenkin+vieraiden+naisten+kanssa.+Olen+saanut+seksiä,+jota+kotona+en+ole+ikinä+saanut,+enkä+ehkä+tule+koskaan+saamaan.+Haluan+antaa+naiselle+pitkän+ja+hellän+nautinnon.+Vaimoni+ei+toimiani+täysin+kiellä,+ei+vain+halua+niistä+mitään+kuulla.
Niille+jotka+ihmettelevät+miksi+en+eroa:+en+voisi+kuvitella+löytäväni+parempaa+vaimoa+itselleni,+kuin+mitä+nykyinen+on,+puutteita+on+jokaisessa+ihmisessä.
Jos+vaan+pystyy+itseltään+kieltämään+rakastumasta+vieraaseen+ihmiseen,+niin+siitä+vaan,+etsikää+itselle+asiallinen+rakastaja,+määritelkää+ehdot+ja+pysykää+niissä!+Fiksuja+partnereita+kyllä+löytyy!
23.09.2016 12:53
Juuri+noin.
Opittuani+hallitsemaan+omaatulemista,+pystyn+paremmin+keskittymään+naisen+kiihottumisen+tason+seuraamiseen.+Mieleen+painuvimmat+sessiot+ovat+minullakin+tuon+mittaisia,+välillä+kovempaa,+välillä+miltei+paikallaan+maaten.+Mutta+en+olekkaan+ajatellut+pienien+taukojen+parantavan+naisen+nautintoa.+Taukojen+aikana+on+sopiva+vaihtaa+paikkaakin,+makkarista+keittiöön+tai+olohuoneen+sohvalle.
22.09.2016 22:06
Itselläni+on+kokemusta+neljästä+eri+seksi+suhteesta,+vaikka+olen+"jo"+47v,+nuoremmat+naiset+eivät+osaa,+niinkään+hyvin,+pitää+seksiä+seksinä,+vaan+rakastuvat+helpommin,+kuin+yli+40v+naiset.
Ei+tietysti+pitäisi+noita+numeroita+laittaa,+nyt+jo+harmittaa.
Kummasti+minusta+on+kokoajan+tullut+vain+vaativampi,+pikapanot+ei+miellytä,+vaikka+puhutaan+vain+seksistä,+siitä+pitää+pystyä+nauttimaan+pidempään.
19.09.2016 08:26
Ei+pidä+paikkaansa!+
On+se+nainen+sitten+tuttu,+tai+vieras,+jo+ensimmäisestä+tapaamisesta+lähtien+,+mielessäni+on+vain+ajatus+kuinka+saisin+hänen+halunsa+tyydytettyä!
15.09.2016 08:44
4 / 10