Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+löytänyt.
Hauska+nähdä+kuinka+ujous+katoaa+kun+luottamus+on+saavutettu.
12.11.2020 07:54
Ei+täällä+sentään+kaikki+trolleja+ole.+Itse+olen+täältä+seuraakin+löytänyt,+vaikka+keskustelulla+aloitettiinkin.+Erityisesti+eräs+itseäni+vanhempi+nainen+on+jättänyt+mukavia+muistoja+luonnon+helmasta.
20.10.2020 14:15
Kiva+kun+kirjoitukseni+miellyttää!
Olen+tavannut+itseäni+selvästi+vanhempia+naisia,+joilla+on+intoa+vaikka+kuinka+paljon!+Hyvä+niin!+Nautitaan+elämästä!+Hymyillään+kun+kohdataan😋
01.12.2019 21:25
Elämästä+pitää+nauttia!+Jos+omiin+haluihin+kuuluu+seksin+harastaminen+mahdollisimman+usein,+niin+sehän+on+ihailtavaa!+Kaltaisiasi+naisia+tapaan+mielelläni.
02.11.2019 13:58
Ei+kai+tuo+voi+kovin+mahdotonta+olla.
Laita+ilmoitus+johonkin+nettitreffi+palstalle.+Liiku+paikoissa+joissa+on+paljon+ihmisiä,+hymyile,+juttele+rohkeasti+kiinnostavien+miesten+kanssa.+Mua+kiinnostaa+iloiset+ja+puheliaat+naiset.
En+kylläkään+ole+kuuskymppinen,+ihan+vielä...
05.10.2019 21:46
En+ole+vuosiin+maksanut+mitään,+mutta+aiemmin+maksoin+100-150€.+Aikoinaan+kävin+kolmen+eri+naisen+(nuorehko+opiskelija)+luona.+Kaikki+oli+erittäin+mukavia+mimmejä.+Aikaa+kulutettiin+paljon.+Ekan+tapaamisen+jälkeen+maksoin+sen+mikä+minusta+tuntui+hyvältä.+Yleensä+vein+jonkun+lahjan+mennessäni,+toiveita+sai+esittää.+
Noista+on+jo+useampi+vuosi.
Nykyään+on+muutenkin+löytynyt+kivaa+seuraa.
03.10.2019 16:26
Uudellamaalla.
Alkavana+viikonloppuna+olen+Kouvolan+lähellä.
Kiirettä+on+pitänyt,+ei+ole+juurikaan+ehtinyt+naisia+katsella.+Nyt+on+vapaata,+joten+ajatuksia+vois+vaihtaa,+innokkaan+naisen+kanssa.
27.09.2019 17:09
Illalla+Helsinkiin.+Tarjoan+drinksut+jos+satutaan+samaan+baariin.
21.09.2019 07:41
Kun+on+sopivasti+aikaa+ja+paikka,+sekä+iloinen+ja+innokas+nainen,+pientä+flirttailua+puolin+ja+toisin,+antaa+himon+viedä...
Vastaan+kyllä+naisen+viettelevään+katseeseen.
15.09.2019 21:27
Upeaa+kun+aikuinen+nainen+ilmaisee+tarpeensa!+Liian+moni+vain+tyytyy+siihen+mitä+elämä+on.+Jos+omasta+puolisosta+ei+ole+petikaveriksi,+miksi+toisen+pitää+jäädä+ilman+seksiä?
Autan+kyllä+kiimaista+naista,+kun+tilanne+on+sopiva.
14.09.2019 20:02
Se+kun+saa+olla+naiselle+iloksi+ja+avuksi,+pitkän+kuivan+kauden+jälkeen,+ja+vielä+kun+hän+saa+sen,+kauan+kaivatun,+orgasmin👌Mahtavaa,+kun+pääsee+osalliseksi!
11.09.2019 21:43
Kiitos!
Tuon+olen+kuullut+aiemminkin.
T:”keskimittainen”
01.09.2019 21:45
On+meitä...
21.08.2019 13:59
Taannoin+seuranani+oli+26v+nuori+nainen.+Tapailtiin+kun+molemmille+sopi.+Lähinnä+viikonloppuisin,+joskus+autotapahtumissa,+joskus+käytiin+syömassa,+joskus+tavattiin+hotellissa.+Aina+mulla+oli+joku+pieni+lähja+hänelle.+Aluksi+homma+sujui+kuten+sovittii:+pidetään+hauskaa+yhdessä,+siten+että+kummallekkin+jää+hyvä+mieli.+Kuutenkin+juttu+alkoi+mutkistumaan,+tuo+ihana+neito+kertoi+tuntemuksistaan+minua+kohtaan.+Rakastuminen+ei+sopinut+kummankaan+elämään.+Minä+olin+ja+olen+varattu+ja+hänellä+oli+muita+syitä.
Paljon+antaisin+jos++voisin+kokea+tuon+uudestaan.
13.04.2019 22:41
Itse+pidän+enemmän+pienirintaisista+naisista.+Kuitenkin+enemmän+merkitsee+naisen+iloisuus+ja+avoimuus.+Silikoni+täytteistä+en+pidä+ollenkaan.
29.11.2018 16:57
Olen+varattu+mies.+Taannoin+vaimolta+loppui+into+seksiin,+ja+minulta+loppui+into+yrittää+vaimoni+kanssa.+Sopivan+tilaisuuden+tullen+"hairahdin"+vieraaseen+naiseen.+Siitä+avautui+täysin+uusi+into+tyydyttää+nainen+mahdollisimman+hyvin.+Olen+edelleen+naimisissa.+Kotona+ei+kysellä+liikoja,+kaikki+ovat+tyytyväisiä.
En+ole+koskaan+pyytänyt+seksistä+rahaa,+ei+kuulu+tapoihini.+
Jos+olisin+pysynyt+uskollisena,+olisin+varmasti+eronnut+aikoja+sitten.
Maksullisia+miehiä+varmasti+on,+hyvä+niin,+mutta+on+myös+muitakin+vaihtoehtoja.
Herrasmies+50v
12.06.2018 22:02
Olen+onnistunut+löytämään+useamman+naisen,+joiden+kanssa+olemme+tavanneet+vain+seksin+vuoksi.+Olen+aina+pitänyt+kiinni+yhteisistä+sopimuksista.+
Hiukan++kun+näkee+vaivaa+ja+kohtelee+naista,+häntä+miellyttävällä+tavalla,+tapaamiset+ovat+onnistuneet+hyvin.
Joskus+olen+käynyt+tekemässä+jonkun+pienen+remontin+ja+"hoitanut"+myös+muitakin+tarpeita.
03.06.2018 22:05
Olen+itse+paininut+samojen+ongelmien+kanssa,+vaimoni+ja+minun+halut+eivät+kohdanneet.+Oli+aikataulu+vikaa,+myös+arkinen+pieni+koskettelu+jäi+vähemmälle,+kunnes+itse+luovutin.
Nyt+on+asiat+paremmin,+tidä+nyt+kuinka+kauan,+mutta+ainakin+uskallamme+puhua+tarpeistamme+paremmin.
Jos+haluat+juttukaverin,+niin+sama+nimimerkki+löytyy+treffit+puolelta.
27.07.2017 15:35
Juu,+kyllä+tässä+on+pulassa++oltu+jo+jonkin+aikaa,+nyt+vain+iloisempana,+kuin+aikaisemmin:)
26.07.2017 21:32
Hyvä+kirjoitus!+Pisti+vähän+miettimään...
Aiemmin+en+välttämättä+osannut+kertoa+puolisolle+tunteitani,+kiltti+ja+kuunteleva+olen+ains+ollut,+mutta+se+on+aivan+eri+juttu.+Minkään+laisia+riitoja+ei+ole+koskaan+ollut,+oli+tuudittautunut+onneen,+kunnes+se+seksi+puuttuu.
Aina+olen+antanut+tilaa+elää,+aivan+kuin+hän+minulle.
Nyt+on+kotona+seksiä+sopivalla+tahdilla,+laatu+ei+vielä+vastaa+toiveitani.+Rinnalla+nyt+on+toi+mun+kaamea+toive+olla+myös+vieraille+naisille+iloksi.+Paljon+on+kaupungilla+naisia,+jotka+eivät+saa+seksiä+kotona.+Miksi+en+auttaisi+heitä,+jos+hetki+on+oikea.
26.07.2017 12:32
1 / 10