Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

naisitko vammaista

Olen vammaisen naisen omaishoitaja, keväällä tyttö on hyvin levoton haluais seksiä olisiko miestä joka pystyis rakastelee vammaista
312223
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Oli hyvä kun yksi mies uskaltautui ei ole valinnan varaa jota olisin toivonut , ei näillä kehitys vammasilla huonoo seksiä ole tiedän kokemuksella sanoa kun jotain puutuu niille on suotu muuta hyvää .

Äänestä
  • Vammaisista vain murto-osa on kehareita.
    Eikä seksi vammaisen kanssa ole sen kummoisempaa kuin muidenkaan.
    Itse olen parisuhteessa vammaisen kanssa, jo yli 30v...

Äänestä

Kyllä antaisin vammaiselle kypsälle naiselle jos hänen kanssa sovitaan asioista järkevästi ja tekisin työn vielä niin ja vain hänen ehdoillaan täällä pk-seudulla.

Äänestä

Kyllä! Auttaisin mielelläni myös vammaista naista.
Asiallisesti, aikuismaisesti, tarpeet ne on kaikilla ihmisillä.

1Äänestä

En kyllä naisi. Ei minulla mitään vammaisia vastaan ole, mutta minä en kyrpääni ihan jokaiselle jakele. Se on varattu valituille. Onko mahdoton ajatus, että jollain vammaisella miehellä olisi vastaavia haluja? Vai eikö tytölle kelpaa kuin a-luokan makkara?

Äänestä
  • No tuo a-luokan-makkarajuttu nyt kuulosti vähän huonolta. Ikävä kyllä en voi korjata kommenttiani :) Alkup. ajatus oli, että ei kelpaa kuin ei-vammainen, ja tämähän siis olisi tytön ongelma. Nyt vähän kuulosti siltä kuin väittäisin, että a-luokan makkaraa saa vain ei-vammaiselta, ja se ei ollut tarkoitukseni.

Myös varauksella voisin itsekin vammaista naida, jos ulkonäkö ja persoonallisuus olisi hyvä. En ole vain vielä toistaiseksi tavannut moista. Se ei toki tarkoita, etteikö moista olisi.

Äänestä

useamman kerran vammaista nainut, ja kiihottaa itseäni paljonkin. Jos vielä tarvetta auttajalle niin pistä viestiä

Äänestä
  • kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa

Äänestä

• Mistäpäin olet wwwzzze?

Äänestä

• wwwzzze kirjoitti:

kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa

Vieläkö tarvetta :)? Autamielellöni olen parikymppinen mies ?kommentoi tähän jos tarvetta niin daat sähköpostini

Äänestä

Kyllähän tuo kiinostaa ymmärän että "vammaisellakin" on halunsa [email protected]

Äänestä

Eiköhän se onnistuisi. Kunhan vain tulisi ensin sovittua tietyt pelisäännöt.

1Äänestä
  • millaisia pelisääntöjä tarkoitat

Äänestä

• sehän riippuu tytön iästä paikkakunnasta ja tosiaan jonkinasteiset "pelisäännöt" on oltava

2Äänestä

Millä tavoin vammaista?

Äänestä

Kyllä minä olen rakastellut liikuntarajoiteisin kanssa todella usein...

1Äänestä

Kyllä minäkin auttasin mielelläni ....muissa asioissakin

1Äänestä

Missäpäin asutte,vois auttaakin.

Äänestä
  • oli paljon halukkaita miehiä auttamaan mikä oli hyvä asia tyttö saa tarpeeksi , ja on onnellinen näyttää miehetkin olevan tyytyväisiä kun lähtee kotiin on hymyherkässä ja juttu lentää ovat yllättyneitä miten hyvää seksiä saavat kymmen kunta nuorta ja vanhempaa miestä on käynyt auttamassa hyvä niin

Äänestä

• Vieläkö olisi tarvetta auttavaiselle miehelle?

Äänestä

• kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

Äänestä

• wwwzzzeee kirjoitti:

kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com

Äänestä

• ainakankikovana kirjoitti:

Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com

siis xxxsamppa()gmail.com

Äänestä

• wwwzzzeee kirjoitti:

kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

Olen Helsingistä. Jos vielä on tarvetta tytöllä, niin minut saa kiinni [email protected]

Äänestä

Kyllä naisin koska tarpeita on kaikilla ja kyllä hekin on ansainneet tyydytyksen kaikkiin tarpeisiinsa. Olen itse hieman yli kuusi kymppinen ja olen valmis auttamaan kuka vain on hyvänä pidon tarpeessa. Ilmoita ensin tässä, niin lähetän yhteystietoni jos olet kiinnostunut.

Äänestä
  • Hei olen 60v mies onnistuin pääsemään tätä tyttöä auttamaan . Annoin myös seksiä kahteen kertaan oli hyvät kyytit vaikka vammanen oliki ,tyttö ei salannut himoaan vaan nautti täysin sieluin se yllätti kun oli niin himokas , menen uudestaan kun liikun sielläpäin jäi uusi kokemus mieleen oli sillä ihanan tuntuinen seksi paikka huh.

1Äänestä

vieläkö ois avun tarvetta? missäpäin voisin tulla autteleen . jos kiinnostaa niin viestii [email protected]

Äänestä

ja mikä etten!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

wwwzzze kirjoitti:

Olen vammaisen naisen omaishoitaja, keväällä tyttö on hyvin levoton haluais seksiä olisiko miestä joka pystyis rakastelee vammaista

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu