Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

17

1. Meidän+ala+on+tällaista!+Myös+työsuhteen+aikana+täytyy+päivittäin+pystyä+sietämään+epävarmuutta+ja+muuttuvia+aikatauluja+ja+olosuhteita.
  2. Olen+"törmännyt"+turvapaikanhakijoihin+montakin+kertaa,+enkä+edelleenkään+ole+kokenut+heidän+aiheuttavan+minulle+mitään+haittaa.+Tässä+meidän+harmaassa+ja+väsyneessä+pikku+kyläpahasessamme+pienikin+väriläiskä+(joo+heko+heko)+on+positiivinen+asia.Samaa+ei+voi+sanoa+Ruoveden+todellisista+loisista,+joihin+aiemmin+viittasin.+Voisiko+heillekin+antaa+kielteisen+päätöksen+ja+palauttaa+jonnekin+meidän+resurssejamme+tuhlaamasta,+paikkoja+sotkemasta+(jättävät+jälkeensä+toisenlaisia+läiskiä)+ja+maisemaa+pilaamasta?!En+ole+jostain+syystä+joutunut+jonottamaan+Terveystalollekaan+haitaksi+asti,+joten+ehkä+vika+onkin+minussa.+En+vaan+jaksa+allekirjoittaa+näitä+iänikuisia+lausuntoja,+että+Ruoveden+ongelmat+ovat+jotenkin+ulkosyntyisiä,+ts.+kunhan+vaan+turvapaikanhakijat+saadaan+pois+täältä,+niin+kaikki+on+sitten+hyvin.+Seuraavaksi+voidaankin+sitten+ottaa+taas+käsittelyyn+kunnanjohtaja,+kunnanhallitus,+S-Marketin+marketpäällikkö,+Keiturin+Soten+johto,+kunnan+puhelinvaihde+jne.+Valitusta,+valitusta,+valitusta.+Hyvä,+että+"keskustellaan",+juu,+mutta+kun+valittaminen+vaan+tuo+mukanaan+niin+hiton+vähän+toteuttamiskelpoisia+ratkaisuja+näihin+ns.+ongelmiin!Kunhan+vaan+"minun"+ei+tarvitse+ottaa+vastuuta+mistään,+tehdä+mitään+tai+maksaa+mistään+ja+kaikki+jatkuu+niin+kuin+ennen+vanhaan,+niin+kaikki+alkaa+sujua.+Maailma+nyt+ei+vaan+ole+niin+yksinkertainen.