Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Miksi+postasit+tähän+kohtaan+tuon+linkin+lasten+nimistä,+jotka+kuolivat+gazalaisisien+sotarikoksen+seurauksena+heidän+hyökättyään+lähinnä+raketein+siviilikohteista+tai+niiden+välittömästä+läheisyydestä+Israelin+lasten,+naisten+ja+vanhusten+kimppuun?+Mitä+yrität+sillä+todistaa?Millä+tavalla+tuo+viestisi+todistaa+mitään+17.7.2017+5:46+kirjoittamiisi+väitteisiin+liittyen?
  2. Miksi+postasit+tähän+kohtaan+tuon+linkin+lasten+nimistä,+jotka+kuolivat+gazalaisisien+sotarikoksen+seurauksena+heidän+hyökättyään+lähinnä+raketein+siviilikohteista+tai+niiden+välittömästä+läheisyydestä+Israelin+lasten,+naisten+ja+vanhusten+kimppuun?+Mitä+yrität+sillä+todistaa?Tuohon+keskimmäisessä+kappaleessa+esittämääsi+päätelmään+minulla+ei+ole+mitään+lisättävää.+Itsehän+olet+itsesi+tunnustanut+ja+nimennyt+tuossa+kappaleessa+kuvailemaksesi+henkilöksi.Edelleen+syytät+minua+valehtelusta,+vaikka+et+ole+missään+milloinkaan+pystynyt+osoittamaan+minun+valehdelleen.Väität+minua+maanpetturiksi,+mutta+et+ole+pystynyt+väitteellesi+antamaan+mitään+järkevää+ja+totuuteen+pohjautuvaa+perustelua.+Perusteluksi+ei+riitä+se,+että+olet+väitteen+esittänyt+aiemminkin.Väitteesi,+että+mielestäni+Hizbollah+ja+YK+olisivat+surmanneet+Jarno+Mäkisen+osoittaa+sinun+valehtelevan.+Kuten+jo+tässä+keskustelussa+13.7.2017+21:19+kirjoittamassani+viestissä+kävi+esille,+lähteenä+väitteellesi+käytät+viestiäni,+jossa+ei+ole+mitään+puhetta+Khiamista,+mistään+siellä+tapahtuneesta,+Jarno+Mäkisestä,+Hizbollahista+tai+YK:sta.+En+ole+edes+keskustellut+kanssasi+ko.+tapahtumasta+missään+vaiheessa.Olet+väittänyt+minun+fanittavan+Israelia+sokeasti,+mutta+et+ole+kertaakaan+pystynyt+osoittamaan+viesteissäni+mitään+sokeaan+fanittamiseen+tai+edes+fanittamiseen+liittyvää.Olen+esittänyt+yhden+vastaväitteen+esittämääsi+väitteeseen+Juudean+ja+Samarian+miehitykseen+liittyen.+Sille+en+ole+vielä+antanut+lähdettä.+Olen+kertonut+antavani+lähteet+siinä+vaiheessa+kun+annat+lähteet+väitteillesi.+Et+ole+pystynyt+tälle+alkuperäiselle+väitteellesi+antamaan+lähdettä,+joten+minäkään+en+pidä+mitään+kiirettä+lähteen+antamiselle+esittämälleni+vastaväitteelle.+Olen+kirjoittanut+sinulle:+”Mikäli+olet+sitä+mieltä,+että+Israelin+asema+rikkoon+jotain+kansainvälistä+lakia+tai+aluetta+koskevaa+sopimusta,+kerro+tarkemmin+ja+anna+väitteellesi+lähde."+mutta+tähän+et+ole+pystynyt+vastaamaan+yhtään+mitään.Olen+useita+kertoja+pyytänyt+sinua+nimeämään+sellaiset+väitteeni,+joille+kaipaisit+lähdettä,+mutta+et+ole+pystynyt+sellaisia+nimeämään+tuota+yhtä+lukuun+ottamatta.+Olet+esittänyt+sadoissa+viesteissä+väitteitä,+joille+olen+pyytänyt+sinua+antamaan+lähteet,+mutta+et+ole+pystynyt+antamaan.+Miksi+sinulla+on+niin+kova+hätä+saada+lähde+esittämälleni+väitteelle,+kun+et+ole+itse+valmis+lähteitä+antamaan?Olen+pyytänyt+sinulta+kymmeniä+kertoja+lähteitä+väitteillesi+Israelin+sotarikoksista.+Kun+et+niitä+anna,+syyllistyt+itse+niiden+peittelyyn+tai+sitten+vain+haluat+osoittaa,+että+niitä+ei+ole+oikeasti+tapahtunut.+Olethan+tässä+keskustelussa+todennut+väitteidesi+olevan+tuulesta+temmattuja.
  3. En+ole+havainnut+mitään+erityistä+kiihkoa+Irania+vastaan+hyökkäämisen+puolesta.+Tuollainen+lapsellinen+spekulointi+osoittaa+henkistä+kypsymättömyyttä+varsinkin+tilanteessa+jossa+odottamaasi+iskua+ei+ole+suoritettu.Mainintasi+Gazan,+Libanoniin+ja+Syyriaan+tehdyistä+pommituksista+kertovat+siitä,+että+et+tunne+aihetta+lainkaan.+Mikäli+haluat+keskustella+noille+alueille+tehdyistä+pommituksista,+kerro+ensin+mihin+pommituksiin+viittaat.+Jo+vuosiluku+auttaa+asiassa.+Kerro+sitten+ensin+lyhyesti+tilanteen+taustat+ja+anna+väitteellesi+lähde.