Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Olette+te+kyllä+hassuja+koko+porukka.Jos+käytät+kirjoittamiani+viestejä+lähteenä+sille,+että+en+katso+mitään+videoita,+niin+osoitat+vain+se,+ettette+ole+niitäkään+ymmärtäneet.+Olen+kirjoittanut+mm.+"Näyttää+vahvasti+siltä,+että+tunnen+tuon+aihepiirin+paljon+paremmin+kuin+sinä+ja+että+olen+jopa+niitä+videoita+katsonut+paljon+enemmän+kuin+sinä.+Koetahan+nyt+aloittaa+edes+tästä:+Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE"+14.3.2017+20:58Taidatte+olla+kateellisia+siitä,+että+saan+itse+päättää+mitä+videoita+katson+ja+mitä+en.+Enhän+ole+tässä+asiassa+kenenkään+tai+minkään+määräysvallan+alainen.+Jos+saisitte+itse+päättää+katsotteko+antamanne+lähteet+ja+jos+saisitte+niitä+kommentoida,+niin+senhän+te+olisitte+jo+tehneet+pyytämättäkin.Tehän+ette+ole+mitään+videoita+katsoneet+tai+ainakaan+ette+ole+saaneet+lupaa+niitä+mitenkään+kommentoida.+Voit+tuosta+viestisi+ensimmäiseltä+riviltä+katsoa,+miksi+teidät+jälleen+nimesit.+Perusteluksi+mainitsit+myös+sen,+ettette+välitä+mistään+todisteista,+ette+edes+itse+antamistanne.+Ettehän+te+ole+niihinkään+tutustuneet.Mikä+on+tuo+uskontonne,+johon+viittaat+tuossa+keskimmäisessä+kappaleessa?+Juu,+tiedän+kyllä,+ettette+saa+tähänkään+vastata.+Viestienne,+joissa+olette+osoittaneet+täydellistä+kyvyttömyyttä+luetun+ymmärtämiseen,+perusteella,+olemme+siellä+teidän+uskontonne+"viimeisellä+tuomiolla"+samassa+rivissä.+Onko+tuo+"viimeinen+tuomio"+se+jota+kutsutte+myös+nimellä+"Endlösung+der+Judenfrage"?Tuon+poistettuihin+viesteihin+viittaamisen+ja+niiden+perusteella+ylläpidon+haukkumisen+täysin+virheellisillä+perusteilla+on+näköjään+hallussa+jo+teillä+siellä+trollikoulun+apuluokalla.+Tuollakin+osoitatte+olevanne+kykenemättömiä+asialliseen+keskusteluun.+Muutenhan+olette+osoittaneet+olevanne+ylipäänsä+kykenemättömiä+keskusteluun,+ettehän+ole+vielä+saaneet+lupaa+edes+vastata+teille+esitettyihin+kysymyksiin.
  2. Miksi+pidät+ongelmana+sitä,+etten+ole+katsonut+ko.+videota?+Ethän+itsekään+ole+sitä+vielä+katsonut.+Ethän+sinä+ole+vielä+tätäkään+https://youtu.be/CcFDAK_9hRE+lähteeksi+antamaasi+videota+katsonut.+Sen+otsikko+on+”Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!”+Olen+sen+katsonut+ja+pyytänyt+sinua+kertomaan,+että+mikä+siinä+todistaa+Israelin+sotarikoksista.+Tuo+on+juuri+sitä+sinun+”fanituksesi+propagandaa”,+jota+et+kuitenkaan+uskalla+katsoa,+mutta+vaadit+minua+katsomaan.Olet+kehunut,+että+joillain+hakusanoilla+löytyy+kymmeniä+tuhansia+videoita+Youtubesta+ja+että+minun+pitäisi+ne+katsoa.+Aiotko+nyt+linkittää+niistä+jokaisen+erikseen+ja+vaatia+minua+katsomaan+ne,+vaikka+et+ole+niihin+itse+tutustunut+edes+sen+vertaa,+että+pystyisit+kertomaan+miksi+ne+pitäisi+katsoa,+mitä+ne+todistavat+ja+missä+kohdassa+videota+todistus+on?Kyllä+minä+voin+katsoa+propagandavideoitasi,+kuten+jo+katsoinkin+tuon+https://youtu.be/CcFDAK_9hRE+En+kuitenkaan+jatka+niiden+katsomista+ennen+kuin+katsot+ne+itse+ja+kerrot+mitä+niillä+yrität+todistaa+ja+mistä+kohdasta+videota+todistus+löytyy.Esität+kovasti+väitteitä+Israelin+teoista,+mutta+et+kuitenkaan+pysty+edes+antamiisi+lähteisiin+tutustumaan.+Näyttää+siltä,+että+tärkeintä+sinulle+on+päästä+tallaamaan+Jarno+Mäkisen+muistoa;+henkilön+jota+et+edes+tuntenut.Kun+nyt+jälleen+kerran+sorruit+useisiin+argumentointivirheisiin,+niin+muistutan+sinua,+että+keskustelusi+on+moneen+kertaan+osoitettu+perustuvan+valehtelun+lisäksi+mm.+seuraaviin:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttö(koetin+kirjoittaa+nämä+nyt+sellaiseen+muotoon,+että+pystyt+halutessasi+helposti+selvittämään+niiden+merkityksen)Koeta+nyt+edes+katsoa+lähteeksi+antamasi+video+https://youtu.be/CcFDAK_9hRE+ja+kerro+kuinka+se+todistaa+jotain+väitteitäsi.Hyökkäyksesi+ylläpitoa+vastaan+kertoo+vain+ja+ainoastaan+sinusta+itsestäsi.+Tuo+ylle+laittamani+lista+argumentointivirheistä+sopii+hyvin+mm.+tuohon+hyökkäykseesi.
  3. On+mahdollista,+että+Suomi24+poistaa+siionistinatsien+tekstejä+herkemmin+kuin+muiden+kirjoittajien.+Ainakin+tästä+keskustelusta+on+poistettu+runsaasti+erään+itsensä+siionistinatsiksi+nimenneen+multinickin+kirjoittamia+viestejä.+Tässä+keskustelussa+on+kyllä+esitetty+paljon+sellaisia+väitteitä,+joiden+mukaan+Israel+tekisi+ihmisoikeus-+ja+sotarikoksia.+Toistaiseksi+ne+ovat+jääneet+väitteiden+tasolle,+eikä+niille+ole+pyydettäessäkään+annettu+lähteitä.+Tai+no,+pari+kertaa+on+yritetty,+mutta+ne+lähteet+eivät+ole+liittyneet+esitettyyn+väiteeseen,+tai+eivät+ainakaan+ole+tukeneet+esitettyä+väitettä.Minua+on+moitittu+siitä,+että+en+suostu+keskustelemaan+Jarno+Mäkisen+kuolemaan+johtaneista+tapahtumista+ennen+kuin+muille+Israelia+vastaan+esitetyille+väitteille+on+esitetty+lähteet+ja+esitettyihin+väitteisiin+liittyviin+kysymyksiin+on+vastattu.+Jarno+Mäkisen+tapauksestakin+tulen+keskustelemaan+vain+siinä+tapauksessa,+että+väitteille+esitetään+lähteet+ja+saan+vastauksia+esitettyihin+väitteisiin+liittyviin+kysymyksiin.+Siihen+vaiheeseen+tuskin+tässäkään+keskustelussa+päästään+ainakaan+muutamaan+vuoteen.On+erikoinen+ja+totuuteen+perustumaton+väite,+että+Suomi24+pyrkisi+estämään+keskustelua+Jarno+Mäkisen+tapaukseen+liittyen.+Tässäkin+keskustelussa+hänen+nimensä+(hakusanalla+"Jarno"+joka+tässä+keskustelussa+viittaa+aina+Jarno+Mäkiseen)+esiintyy+248+kertaa.Olen+kuullut+väitteen,+että+keskusteluista+jonkin+tutkimuksen+mukaan+poistettaisiin+enemmän+rekisteröimättömillä+nimimerkeillä+kirjoitettuja+kirjoituksia+kuin+reksiteröidyillä+nimimerkeillä,+ottaen+huomioon+näillä+kirjoitettujen+viestien+lukumäärän+suhde.+En+tiedä+pitääkä+väite+paikkaansa,+mutta+aika+uskottavalta+se+vaikuttaa.+Sellainenkin+havainto+kuulemma+on,+että+jatkuvasti+nimimerkkiään+muuttavien+kirjoittajien+viestejä+poistetaan+enemmän+kuin+niiden,+jotka+kirjoittavat+jatkuvasti+samalla+nimimerkillä.+Öisin+kirjoitettuja+viestejä+poistetaan+väitteen+mukaan+enemmän+kuin+päivällä+kirjoitettuja.Omien+havaintojeni+perusteella,+jotka+eivät+perustu+laskentaan+vaan+vaikutelmaan,+lisäisin,+että+pienillä+alkukirjaimilla+erisnimiä+kirjoittavien+viestejä+poistetaan+enemmän+kuin+oikein+kirjoittavien.+Tuskin+viestejä+kuitenkaan+tuolla+perusteella+poistetaan.
  4. Otit+esiin+tärkeän+aiheen.+Mitä+voimakkaammat+puolustusvoimat+Israelilla+on,+sitä+rauhallisempaa+on+Lähi-idässä.+Silloin+kun+Israel+osoittaa+heikkoutta+joutuu+Israel+hyökkäyksen+kohteeksi.+Tämän+näki+hyvin+mm.+silloin+kun+Rabin+luovutti+alueita+Juudean+ja+Samarian+arabeille+vastikkeetta.+Välittömästi+vastauksena+oli+pommi-iskuja+busseihin+Jerusalemissa.+Hyvä,+että+Israelilla+on+tehokkaat+ilmavoimat+ja+tarkat+aseet.+Näin+Israel+pystyy+pitämään+uhriluvun+pienenä+mm.+silloin+kun+gazalaisisät+ampuvat+raketteja+Israeliin+pyrkien+iskemään+lastentarhoihin+ja+kouluihin+Tarkoilla+ja+tehokkailla+aseilla+saadaan+ampuminen+nopeasti+loppumaan+kyseisestä+kohteesta.+Valitettavasti+helposti+kuolee+ihmisiä+rakettien+ampumapaikan+välittömästä+läheisyydestä.+Törkeää+on,+että+nämä+gazalaisisät+keräävät+erityisesti+lapsia+ja+nuoria+ympärilleen+kun+alkavat+ampua.Mikäli+Israel+joutuisi+pistämään+stopin+ammukselulle+tehottomilla+ja+epätarkoilla+aseilla,+olisi+uhriluku+molemmin+puolin+moninkertainen.Länsimaiden+vihervasemmisto+kauhistelee+sitä,+että+Israel+ei+lähetä+maajoukkoja+mm.+Gazaan+silloin+kun+sieltä+aletaan+tulittamaan+raketteja+Israelin+lasten+niskaan.+Mikäli+maajoukot+menisivät+Gazaan,+olisi+varsinkin+gazalaissiviilien+uhriluku+moninkertainen+siihen+verrattuna,+että+iskut+suoritetaan+muita+keinoja+käyttäen.+Nyt+vihervasemmiston+harmiksi+Israelin+sotilaat+eivät+joudu+menemään+lasten+joukkoon+etsimään+piileskeleviä+gazalaisia+sotarikollisia.
  5. Edelleen+odotan+sitä,+että+katsot+itse+sen+videon+ja+vastaat+kysymykseen:+"Mikä+on+sellainen+videolla+kuvattu+asia+josta+haluat+keskustella?+Mistä+kohdasta+videota+se+löytyy?"+En+katsele+satunnaisia+lähteeksi+antamiasi+videoita+varsinkaan+sen+jälkeen,+kun+olet+antanut+useita+lähteitä,+jotka+eivät+liity+lainkaan+keskusteltavaan+aiheeseen.+Katso+nyt,+onko+videolla+jotain+Israelin+tekemäksi+väitettyjä+tekoja.+Jos+on,+poimi+niistä+aluksi+edes+yksi,+kerro+mikä+se+on,+ja+kerro+mistä+kohdasta+(aika)+videota+se+löytyy.Annoit+aiemmin+lähteeksi+tämän+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+videon.+Siitäkään+et+ole+vielä+pystynyt+kertomaan,+että+mitä+se+todistaa+ja+mistä+kohdasta+videoa+ko.+kohta+löytyy.+Luulet+ilmeisesti,+että+katselen+linkittämiäsi+videoita+vain+siksi,+että+pyydät/kehoitat/käsket+minua+niitä+katselemaan.+Voin+kyllä+katsoa,+jos+itse+tutustut+niihin+ensin,+kerrot+mitä+yrität+niillä+todistaa+ja+kerrot+kohdan+mistä+todiste+löytyy.+Aloita+vaikka+tästä+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+antamastasi+videosta,+mikäli+tuo+viimeisin+antamasi+lähde+on+sinulle+liian+vaikea.+Tämän+olen+katsonut,+enkä+löytänyt+siitä+mitään+mikä+olisi+tukenut+väitteitäsi.+Senhän+piti+todistaa+Israelin+tekemistä+sotarikoksista,+kuten+sen+nimi+"Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!"+lupaa.+Miksi+et+ole+vieläkään+katsonut+sitä?Tarjoisit+29.4.2017+17:17+videota+lähteeksi+Hitlerin+teoille.+Viesteistäsi+päätellen+et+ole+sitäkään+vielä+katsonut.++Sikäli+se+on+mielenkiinoista,+että+kirjoitit+sen+jälkeen,+että+"Eihän+natsikaan+katso+videoita+natsien+rikoksista+eikä+siionistinatsi+israelin+rikoksista."+No,+kun+tietää+millaiseksi+olet+itsesi+aiemmin+nimennyt,+ei+tämä+ole+mikään+yllätys.+Mitä+sinusta+kertoo+se,+että+kun+en+sinun+käskystäsi+katso+videoita,+joiden+sisällöstä+sinullakaan+ei+ole+tietoa,+nimität+minua+natsiksi+ja/+tai+siionistinatsiksi?+Ainakin+se+kertoo+siitä,+että+valheellisia+väitteitä+kuten+nämä+sinun+esittämäsi+väitteet+minusta,+löytyy+internetistä+vaikka+kuinka+paljon.+Surkeinta+siinä+on+ehkä+se,+että+yksinkertaiset+ihmiset+muodostavat+maailmankuvansa+"Google-osumien"+lukumäärän+perusteella.+Youtuben+mukaan+esimerkiksi+seuraavat+autot+on+lueteltu+paremmuusjärjestyksessä+hakuosumien+([auton+merkki]+best+car)+perusteella:• Volkswagen• Peugeot• Bentley• Fiat• Aston+Martin• Opel• Rolls-Royce• MaybachOlen+viestiesi+perusteella+vakuuttunut,+että+ainakin+sinä+olet+täsmälleen+tuota+mieltä,+koska+hakuosumat.
  6. Edelleen+odotan+sitä,+että+katsot+itse+sen+videon+ja+vastaat+kysymykseen:+"Mikä+on+sellainen+videolla+kuvattu+asia+josta+haluat+keskustella?+Mistä+kohdasta+videota+se+löytyy?"+En+katsele+satunnaisia+lähteeksi+antamiasi+videoita+varsinkaan+sen+jälkeen,+kun+olet+antanut+useita+lähteitä,+jotka+eivät+liity+lainkaan+keskusteltavaan+aiheeseen.+Katso+nyt,+onko+videolla+jotain+Israelin+tekemäksi+väitettyjä+tekoja.+Jos+on,+poimi+niistä+aluksi+edes+yksi,+kerro+mikä+se+on,+ja+kerro+mistä+kohdasta+(aika)+videota+se+löytyy.Annoit+aiemmin+lähteeksi+tämän+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+videon.+Siitäkään+et+ole+vielä+pystynyt+kertomaan,+että+mitä+se+todistaa+ja+mistä+kohdasta+videoa+ko.+kohta+löytyy.+Luulet+ilmeisesti,+että+katselen+linkittämiäsi+videoita+vain+siksi,+että+pyydät/kehoitat/käsket+minua+niitä+katselemaan.+Voin+kyllä+katsoa,+jos+itse+tutustut+niihin+ensin,+kerrot+mitä+yrität+niillä+todistaa+ja+kerrot+kohdan+mistä+todiste+löytyy.+Aloita+vaikka+tästä+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+antamastasi+videosta,+mikäli+tuo+viimeisin+antamasi+lähde+on+sinulle+liian+vaikea.+Tämän+olen+katsonut,+enkä+löytänyt+siitä+mitään+mikä+olisi+tukenut+väitteitäsi.+Senhän+piti+todistaa+Israelin+tekemistä+sotarikoksista,+kuten+sen+nimi+"Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!"+lupaa.+Miksi+et+ole+vieläkään+katsonut+sitä?Tarjoisit+29.4.2017+17:17+videota+lähteeksi+Hitlerin+teoille.+Viesteistäsi+päätellen+et+ole+sitäkään+vielä+katsonut.++Sikäli+se+on+mielenkiinoista,+että+kirjoitit+sen+jälkeen,+että+"Eihän+natsikaan+katso+videoita+natsien+rikoksista+eikä+siionistinatsi+israelin+rikoksista."+No,+kun+tietää+millaiseksi+olet+itsesi+aiemmin+nimennyt,+ei+tämä+ole+mikään+yllätys.+Mitä+sinusta+kertoo+se,+että+kun+en+sinun+käskystäsi+katso+videoita,+joiden+sisällöstä+sinullakaan+ei+ole+tietoa,+nimität+minua+natsiksi+ja/+tai+siionistinatsiksi?+Ainakin+se+kertoo+siitä,+että+valheellisia+väitteitä+kuten+nämä+sinun+esittämäsi+väitteet+minusta,+löytyy+internetistä+vaikka+kuinka+paljon.+Surkeinta+siinä+on+ehkä+se,+että+yksinkertaiset+ihmiset+muodostavat+maailmankuvansa+"Google-osumien"+lukumäärän+perusteella.+Youtuben+mukaan+esimerkiksi+seuraavat+autot+on+lueteltu+paremmuusjärjestyksessä+hakuosumien+([auton+merkki]+best+car)+perusteella:• Volkswagen• Peugeot• Bentley• Fiat• Aston+Martin• Opel• Rolls-Royce• MaybachOlen+viestiesi+perusteella+vakuuttunut,+että+ainakin+sinä+olet+täsmälleen+tuota+mieltä,+koska+hakuosumat.
  7. Totta.+En+ole+katsonut+vielä+videota,+koska+et+ole+kyennyt+vielä+vastaamaan+kysymykseen:+"Mikä+on+sellainen+videolla+kuvattu+asia+josta+haluat+keskustella?+Mistä+kohdasta+videota+se+löytyy?"+Miksi+tuhalisin+siihen+aikaani,+kun+sinäkään+et+ole+siihen+vielä+tutustunut?+Puhut+kyllä+siitä,+kuinka+joillain+hakusanoilla+löytyy+niin+ja+niin+paljon+vaikkapa+videoita+Youtubesta,+ja+odotat+minun+käyvän+kymmeniä+tuhansia+videoita+läpi,+vaikka+itse+et+itsekään+ole+niihin+tutustunut.+Annoit+aiemmin+lähteeksi+tämän+videon+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+mutta+et+ole+siitäkään+vielä+pystynyt+kertomaan,+kuinka+se+todistaa+Israelista+sitä+sun+tätä.+Annoit+(http://keskustelu.suomi24.fi/t/14602284/boikotoi-israelia#comment-87717583)+lähteeksi+Israelin+pommituksille+naapurimaihin+tämän+linkin++http://www.yle.fi/tekstitv/html/P136_01.html+Kun+lukaisin+sen,+puhuttiin+siinä+maanjäristyksestä+Salomonsaarilla,+jotka+sijaitsevat+n.+14+000+km+päässä+Israelista.+Matka+on+pidempi+kuin+Suomesta+Australiaan.+Tämän+http://yle.fi/uutiset/3-9540030+lähteen+piti+sinun+mukaasi+(http://keskustelu.suomi24.fi/t/14602284/boikotoi-israelia#comment-89366346)+kertoa+siitä,+kuinka+Israel+suorittaa+etnistä+puhdistusta+Juudeassa+ja+Samariassa.+No,+ei+kyllä+liity+aiheeseen+millään+tavalla.Tutustu+siis+ensin+itse+lähteeksi+antamiisi+videoihin+ja+muuhun+materiaaliin,+kerro+mitä+väitettä+antamasi+materiaali+tukee+ja+ilmoita+materiaalista+tarkka+kohta,+josta+löytyy+tuki+esittämällesi+väitteelle.+Sinun+on+ihan+turha+kuvitella,+että+minä+tekisin+tuota+työtä+sinun+puolestasi.Hauskaan,+että+sinä+(tai+te,+sinähän+puhut+itsestäsi+muodossa+"me")+kiukuttelet+siitä+,+että+minä+jankkaisin+tässä+keskustelussa.+Kuitenkin+samaan+aikaan+samassa+keskustelussa+toistat+samaa+viestiäsi+peräkkäin+monta+kertaa.+Jokaisella+kerralla+julistat,+että+et+ymmärrä+kirjoitettua+tekstiä,+etkä+tiedä,+mitä+sana+"lähde"+tarkoittaa,+kun+se+viittaa+väitteen+todistamiseen.
  8. Linkittämäsi+video+ei+siis+kelvannutkaan+sinulle+lähteeksi,+jolla+olisit+jotain+yrittänyt+todistaa.++Samalla+tavallahan+sinulla+kävi+tämän+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+toisenkin+videon+kanssa.+Ensin+kovin+selitit,+kuinka+paljon+löytyy+todisteita+Israelia+vastaan,+mutta+sitten+kun+sinun+olisi+pitänyt+kertoa,+mitä+lähteesi+todistaa,+sorrut+jälleen+alkeellisiin+argumentointivirheisiin.Missään+vaiheessa+millään+käyttämistäsi+kymmenistä+tai+sadoista+nimimerkeistä+et+ole+kyennyt+osoittamaan,+että+en+ymmärtäisi+kirjoitettua+tekstiä,+videon+liikkuvaa+kuvaa+enkä+edes+puhetta.+Et+ole+pystynyt+osoittamaan,+että+olisin+tyhmä+ja+että+se+estäisi+keskustelun.+Miksi+jankkaat+noita+tyhmiä+valheita+ja+syytät+minua+jankkaamisesta+kun+huomautan+sinua+kymmeniä+kertoja+toistamistasi+valheista?+Tiedän+kyllä,+että+tähänkään+et+pysty+vastaamaan.Teit+selväksi+sen,+että+vaikka+jankkaat+jostain+osumista,+et+ole+löytänyt+yhtäkään+väitettäni,+josta+puuttuisi+lähde+tai+joka+sellaista+kaipaisi.+Johtunee+siitä,+että+et+kykene+antamaan+omille+väitteillesi+niitä+tukevia+lähteitä.+Muutaman+kerran+olet+yrittänyt,+mutta+joka+kerralla+olet+surkeasti+epäonnistunut.+Yleensähän+lähteesi+koskevat+jotain+aivan+muuta+asiaa+tai+todistavat+päinvastaisen+asian+kuin+mitä+niillä+olet+yrittänyt+todistaa.+Taisit+huomata+saman+tuon+viimeisimmäksi+linkittämäsi+videon+kohdalla+tai+et+vain+uskalla+enää+ottaa+riskiä+siitä,+että+nolaat+itsesi+täysin.Katson+videon+sen+jälkeen+kun+pystyt+vastaamaan+tähän:+"Mikä+on+sellainen+videolla+kuvattu+asia+josta+haluat+keskustella?+Mistä+kohdasta+videota+se+löytyy?"+Sitä+ennen+en+tuhlaa+aikaani+linkittämääsi+videoon.