Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hanttimies
profiilit
Hanttimies
Hanttimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
436
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+ole+saanut+minua+mukaan+fasismiaatteesi+kannattajaksi,+vaikka+sitä+jatkuvasti+mainostat+ja+kerrot+gazalaisten+aateveljiesi+teoista+paikassa+jota+te+siionistinatsit+kutsutten+nimellä+”israel”+tai+”siionistinatsien+israel”+ja+jonka+me+muut+tunnemme+nimellä+Gaza.+Välillä+kerrot+olevasi+itsekin+osallinen+näihin+tekoihin.+Tämänkään+viestisi+valhe,+että+olisin+fasismiaatetta+yrittänyt+saada+menestymään,+ei+ole+loitsuna+niin+voimakas,+että+se+muuttaisi+minut+fasistiksi+ja+valheesi+todeksi.+
Olet+viime+aikoina+käyttänyt+mm.+ilmaisuja,+kuten
”…jauhot+suuhun…”
”…sanan+säilällä+lyöty…”
”…suohon+laulaneet…”
On+kyllä+helppo+kuvitella+sinut+laulamassa+loitsuja,+huitoen+kalpa+toisessa+kädessä+ja+jauhoja+täynnä+olevan+kantele+toisessa+kädessä+ja+kirjoittamassa+näitä+loitsujasi+tänne+välillä.+No,+etpä+näillä+loitsuillasi+ole+minua+saanut+muutettua+piiruakaan+samaan+suuntaan+kuin+kerrot+itse+olevasi,+vaikka+usein+sanotkin+meidän+olevan+”kuin+kaksi+marjaa”.
Vastaus+vielä+kysymykseesi,+että+et+voisi+minua+nimittää+perustellusti+siionistinatsiksi+sen+määritelmäsi+perusteella,+että+siionistinatsit+eivät+vastaa+kaikkiin+heiltä+kysyttyihin+kysymyksiin,+eli+että+en+osoittautuisi+tässäkään+samanlaiseksi+kuin+sinä,+joka+et+vastaa+käytännössä+mihinkään+sinulle+esitettyyn+kysymykseen:+ei+ketuta,+koska+minua+ei+ole+koskaan+laulettu+suohon.+Tämän+sinä+todistat+seuraavassa+viestissäsi+sillä,+että+osoitat,+ettei+sinulla+ole+mitään+näyttöä+sille,+että+sinä+(vaikka+itsestäsi+monikossa+kirjoitatkin)+olisit+laulanut+loitsuillasi+minut+kuvainnollisesti+tai+konkreettisesti+suohon.
26.10.2019 23:59
Sanan+säilällä+pitää+osata+sivaltaa.+Jos+sillä+rupeaa+lyömään,+nolaa+itsensä+ja+asiansa.
25.10.2019 23:26
Tätähän+sinä+olet+hokenut,+että+te+teette+tuollaista.+Olethan+kertonut,+että+israel+(nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella+kirjoitettuna)+tarkoittaa+teidän+puheissanne+Gazaa.+Hamas+eli+siionistinatsit+siellä+pistää+vastustajia+kylmäksi.
23.10.2019 21:33
"Me+tiedämme+hyvin+mikä+olet,+eikä+kukaan+todellakaan+halua+olla+kaltaisesi."
Jatkuvasti+hantti+kuitenkin+kerrot+kuinka+olet+juuri+sellainen+miksi+minua+väität+ja+jatkuvasti+todistat,+että+en+ole+sellainen+miksi+minua+väität.
"Minä+en+kannata+gettoja,+etnistä+puhdistusta,+gettojen+asukkaiden+tappamista,+avustustusjärjestöjen+työntekijöiden+tappamista,+kollektiivisia+rangaistuksia,+naapurimaiden+pommituksia,+kansainvälisten+lakien+noudattamatta+jättämistä,+eri+lakeja+eri+ihmisryhmille,+herrakansa+ajattelua+jossa+yksi+ihmisryhmä+nostetaan+muiden+yläpuolelle+yms.+Minä+en+millään+tavoin+edusta+fasismia+joten+emme+todellakaan+ole+samanlaisia."
Tämä+kuvauksesi+Gazasta,+tai+kuten+sinä+sitä+kutsut+"siionistinatisien+israelista"+on+juuri+sellainen,+mitä+kerrot+jatkuvasti+kannattavasi.+Sinä+olet+jo+satoja+kertoja+todistanut,+että+minä+en+tuollaista+kannata.
Väität+usein,+että+olemme+kuin+kaksi+marjaa,+mutta+taas+kerrot,+että+minä+en+ole+samanlainen+kuin+sinä.+Hyvin+usein+kerrot+edustavasi+ja+kannattavasi+fasismia.
21.10.2019 21:30
Olen+käyttänyt+itsestäni+vain+nimitystä+Hanttimies,+enkä+koskaan+ole+käyttänyt+tuota+nimitystä+itsestäni.+Tuo+hantti+on+nimitys,+jota+aloit+käyttämään+ja+määritelmäsi+mukaan+tarkoitat+sillä+sinua+itseäsi.+Sinulla+on+se+ominaisuus,+että+kuvittelet+muut+samanlaisiksi+kuin+olet+itse,+joten+ainakin+sinulle+on+jäänyt+epäselväksi+mikä+todellisuudessa+olen.+Tuon+huomaa+lähes+jokaisesta+viestistäsi.
21.10.2019 14:05
Olet+asian+ytimessä+hantti.+Lähes+jokaisessa+viestissäsi+kerrot+olevasi+siionistinatsi+sen+karmeimmassa+muodossa.+Asian+olet+tehnyt+selväksi+jo+tämänkin+"keskustelun"+aloituksessa.
14.10.2019 20:23
Tätähän+sinä+olet+hokenut+jo+vuosia.+Hyvä,+että+vihdoin+tässä+keskustelussa+kerroit,+että+sanalla+"israel"+tarkoitat+Gazaa+ja+että+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+Israelin+kanssa.
"Jos+hyväksyy+israelin+teot+niin+kieroutunut+täytyy+olla+jos+samalla+tuomitsee+samat+teot+natsisaksan+tekeminä.+Fasisti+on+fasisti+oli+sitten+natsi+tai+siionistinatsi."
Mm.+tässä+keskustelussa+olet+kertonut,+että+kuulut+näihin+joukkoihin.
Olet+väittänyt+minua+samanlaiseksi+kuin+olet.+Jatkuvasti+kuitenkin+todistat,+että+olet+väärässä.
07.10.2019 21:20
Varmasti+kohottaa+itsetuntoa+kun+itse+kehuu+itseään.+Pystytkö+mitenkään+argumentoimaan+puolustaaksesi+väitettäsi,+jonka+kumosin+jo+01.10.2019+22:41+kirjoittamassani+viestissä,+joka+on+näköjään+tullut+taas+näkyviin+ilman+nimimerkkiä?
04.10.2019 16:26
Jälleen+systeemi+julkaisi+viestin+ilman+nimimerkkiä.+Yleensä+toinen+viesti+tulee+nimimerkillä.+
Huomaa+hantti,+nyt+kommentoin+taas+omaan+viestiini.+Muista+pistää+tästä+itsellesi+merkintä,+niin+löydät+nämä+omiin+viestiini+kommentointini+helpommin+sitten+kun+niistä+taas+huomauttelet.
01.10.2019 22:44
Niin,+eihän+pantteri+pääse+eroon+pilkuistaan.+Samoja+tekoja+ja+samaa+palvomista+jatkatte+edelleen.
28.09.2019 14:14
Juuri+näin+olet+kertonut+teidän+suhtautuvan+"israeliin",+eli+Gazaan,+kuten+natsit+natsi-Saksaan.+Olethan+kertonut,+että+olette+kuin+kaksi+marjaa,+ja+että+olet+osallinen+näihin+molempiin+ryhmiin+ja+väittämäsi+mukaan+myös+siionistinatsien+tekoihin.+Olethan+kertonut+sellainen+olevasi.
Siionistinatsin+olet+määritellyt+siten,+että+sellainen:
•+ei+vastaa+hänelle+esitettyihin+kysymyksiin
•+on+samanlainen+kuin+sinä
•+on+samanlainen+kuin+Hitlerin+Saksan+natsi
Kuvaustesi+ja+määritelmäsi+perusteella+siionistinatsismilla+ei+ole+mitään+tekemistä+siionismin+kanssa.
28.09.2019 14:13
Täsmälleen+näin.+Tämä+on+niitä+harvoja+asioita,+joista+olemme+samaa+mieltä.+Juuri+sellainen+se+Gaza+on,+jota+olet+kertonut+kutsuvasi+nimellä+"israel"+erotuksena+valtiosta+nimeltä+Israel.
28.09.2019 14:08
Kuten+olet+monet+kerrat+todistanut,+ei+tilanne+Gazassa+ja+Varsovan+getossa+juuri+muistuta+toisiaan.+
Se+on+kyllä+totta,+että+Gaza,+jota+olet+kertonut+kutsuvasi+nimellä+"israel"+(siis+nimenomaan+pienellä+alkukirjaimella+kirjoitettuna),+ja+gazalaisten+valtaan+erityisen+demokraattisesti+valitsema+Hamas,+josta+usein+muistutat,+kyllä+sortaa+suurinta+osaa+alueen+asukkaista.
22.09.2019 15:41
Tämä+israel+(ei+siis+Israel)+on+sinun+mukaasi+Gaza.+Ei+varmasti+ole+väärin+sanoa,+että+se+on+monella+tavalla+pahuuden+ilmentymä.+Mielenkiintoista,+että+väität+jälleen+itseäsi+juutalaiseksi.
17.09.2019 18:39
Olet+tässäkin+keskustelussa+kertonut,+että+olet+siionistinatsi.+Olet+tässä+keskustelussa+kertonut,+että+siionistinatsien+israel+(ei+siis+Israel)+on+Gaza.+Kirjoitat+siis+tuossa+viestissäsi+Gazan+tai+gazalaisten+tekemistä+Gazan+pikkulasten+pommituksista,+geton+(et+ole+milloinkaan+osannut+kertoa+missä+ko.+getto+on)+asukkaiden+ja+avustusjärjestöjen+työntekijöiden+murhista,+Gazan+tekemästä+Juudean+ja+Samarian+etnisestä+puhdistuksesta,+Gazan+suorittamista+kollektiivisista+rangaistuksista,+Gazassa+suoritettavista+laittomista+pidätyksistä,+kidutuksista,+siviilien+murhista+ympäri+maailmaa,+Gazan+Khiamissa+tekemästä+joukkomurhasta+yms.+Olet+monet+kerrat+todistanut,+että+en+kannata+näitä+asioita+ja+että+se+ei+anna+minusta+kuvaa+eikä+edusta+minua,+eikä+itse+asiassa+kerro+minusta+yhtään+mitään.+Sen+sijaan+olet+monet+kerrat+todistanut,+että+nämä+väitteet+kertovat+sinusta+itsestäsi.
Tuollaista+tekstiä+kuin+sinä+kirjoitat,+syntyy+silloin+kun+kirjoittaja+perustaa+tekstinsä+valehtelun+lisäksi+mm.++seuraaviin:
•+argumentum+ad+Hitlerum
•+argumentum+ad+hominum
•+argumentum+ad+abusivis
•+kaivon+myrkyttäminen
•+ad+hominem+motivum
•+argumentum+ad+nauseam
•+asenteellinen+kielenkäyttö
•+olkinukke
•+syyllistäminen+assosiaatiolla
•+virheelliseen+analogiaan
•+ignoratio+elenchi
•+red+herring
•+erikoiskriteeri
•+hätäinen+päätelmä
•+non+sequitur
•+kytkykauppavirhe
•+virheellinen+premissi
•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttö
Tähän+kun+lisätään+Dunning-Kruger-efekti,+joka+paistaa+kirkkaasti+läpi+kun+kommentoit+Lähi-idän+asioita,+ei+ole+ihme,+että+juuri+mikään+mitä+kirjoitat+ei+ole+totta.+Tämä+viestisi+oli+jälleen+kerran+tästä+hyvin+edustava+esimerkki.
17.09.2019 18:37
Näköjään+taas+tämä+tuli+esiin+ilman+nimimerkkiä,+eli+tämä+viesti+johon+vastaan+on+minun+kirjoittamani.+Laitahan+hantti+nyt+muistiin,+niin+voit+taas+kirjoittaa+närkästyneenä,+että+vastailen+omiin+viesteihini.
16.09.2019 22:57
Voi+kuule+hantti,+et+sinä+näytä+vieläkään+hahmottavan,+että+ei+ole+mitenkään+demokraattista+sellainen,+että+kerran+pidetään+suhteellisen+hyvät+vaalit+ja+sitten+vaalien+pitäminen+lopetetaan.+
Sitäkään+sinä+hantti+et+millään+milloinkaan+muista,+että+vaalivoiton+jälkeen+Hamas+teurasti+Gazassa+suuren+joukon+Fatahin+kannattajia.
Sitten+hantti+siirrytkin+taas+näihin+juttuihin+siitä+israelistasi.+Selvyyden+vuoksi+muistutan+muita+keskustelijoita,+että+näille+hantin+israelin+tekemiksi+väittämille+teoille+hän+ei+ole+löytänyt+mitään+todisteita,+eikä+hän+tarkoita+tuolla+israelilla+Israelia.
Huomaathan+hantti,+ettei+Gazassa+ei+ole+kolmea+miljoonaa+asukasta.+Liioittelet+asukaslukua+n.+50+%+Gazan+oloissa+olisi+mahdollista+järjestää+vapaat+demokraattiset+vaalit,+ellei+Hamas+sitä+estäisi.
Nyt+hantti+selvisi+se,+mitä+tarkoitat+"siionistinatsien+israelilla".+Sehän+on+tuon+viestisi+perusteella+selvästikin+Gaza.+Siellähän+fasismi+on+tukahduttanut+demokratien,+tasa-arvon+ja+vapaat+vaalit.
16.09.2019 11:53
Kuule+hantti,+ei+minua+sinun+olosi+monimutkaisuus+häiritse.+Aika+yksinkertaiselta+vaikutat.+
Aika+usein+väität+minun+valehtelevan,+mutta+vähintään+yhtä+usein+todistat,+että+en+valehtele.+Ehkä+tuo+tuntuu+sinusta+monimutkaiselta,+mutta+ainakin+itse+olen+siihen++jo+tottunut.
Et+ole+tainnut+aiemmin+väittää+kirjoituksiani+sekaisiksi.+Anna+pari+täsmällistä+esimerkkiä+niin+katsotaan.+Olen+varmasti+tehnyt+virheitä+kirjoittaessani+ja+se+on+voinut+tehdä+joistain+viesteistäni+sekaisia+lukijan+kannalta.
En+pysty+lopettamaan+sokeaa+fanittamistasi,+etenkään+sellaisen+ideologian+fanittamistasi,+jota+en+itse+kannata.+Olethan+itsekin+sen+todistanut,+etten+kannata+kyseistä+ideologiaa.+En+kuitenkaan+usko+siitä+sekoavani,+vaikka+sitä+kannatatkin,+enkä+pysty+sinua+siinä+estämään.
15.09.2019 23:17
Juuri+näin.+Tuo+tämän+keskustelun+aloittanut+ja+muutenkin+ahkerasti+kirjoitellut+hantti+ei+pysty+mitään+perustelemaan+millään+muulla+kuin+väittämään+muitakin+keskustelijoita+siionistinatseiksi+ja+fasisteiksi,+jollainen+hän+on+itse+kertonut+olevansa.+Tai+no,+onhan+häneltä+myös+nuo+pari+surullisen+kuuluisaa+lähdettä,+jotka+osoittavat+hänen+olevan+väärässä.
15.09.2019 16:44
Sinulta+jäi+taas+kysymykset+vastaamatta.+Mikä+sinä+siis+oletkaan+antamasi+määritelmän+mukaan?+Tähänkään+et+pysty+vastaamaan,+joten+se+edelleen+vahvistaa+asian.
09.09.2019 22:33
2 / 22