Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Et+ole+saanut+minua+mukaan+fasismiaatteesi+kannattajaksi,+vaikka+sitä+jatkuvasti+mainostat+ja+kerrot+gazalaisten+aateveljiesi+teoista+paikassa+jota+te+siionistinatsit+kutsutten+nimellä+”israel”+tai+”siionistinatsien+israel”+ja+jonka+me+muut+tunnemme+nimellä+Gaza.+Välillä+kerrot+olevasi+itsekin+osallinen+näihin+tekoihin.+Tämänkään+viestisi+valhe,+että+olisin+fasismiaatetta+yrittänyt+saada+menestymään,+ei+ole+loitsuna+niin+voimakas,+että+se+muuttaisi+minut+fasistiksi+ja+valheesi+todeksi.+Olet+viime+aikoina+käyttänyt+mm.+ilmaisuja,+kuten”…jauhot+suuhun…””…sanan+säilällä+lyöty…””…suohon+laulaneet…”On+kyllä+helppo+kuvitella+sinut+laulamassa+loitsuja,+huitoen+kalpa+toisessa+kädessä+ja+jauhoja+täynnä+olevan+kantele+toisessa+kädessä+ja+kirjoittamassa+näitä+loitsujasi+tänne+välillä.+No,+etpä+näillä+loitsuillasi+ole+minua+saanut+muutettua+piiruakaan+samaan+suuntaan+kuin+kerrot+itse+olevasi,+vaikka+usein+sanotkin+meidän+olevan+”kuin+kaksi+marjaa”.Vastaus+vielä+kysymykseesi,+että+et+voisi+minua+nimittää+perustellusti+siionistinatsiksi+sen+määritelmäsi+perusteella,+että+siionistinatsit+eivät+vastaa+kaikkiin+heiltä+kysyttyihin+kysymyksiin,+eli+että+en+osoittautuisi+tässäkään+samanlaiseksi+kuin+sinä,+joka+et+vastaa+käytännössä+mihinkään+sinulle+esitettyyn+kysymykseen:+ei+ketuta,+koska+minua+ei+ole+koskaan+laulettu+suohon.+Tämän+sinä+todistat+seuraavassa+viestissäsi+sillä,+että+osoitat,+ettei+sinulla+ole+mitään+näyttöä+sille,+että+sinä+(vaikka+itsestäsi+monikossa+kirjoitatkin)+olisit+laulanut+loitsuillasi+minut+kuvainnollisesti+tai+konkreettisesti+suohon.
  2. Olet+tässäkin+keskustelussa+kertonut,+että+olet+siionistinatsi.+Olet+tässä+keskustelussa+kertonut,+että+siionistinatsien+israel+(ei+siis+Israel)+on+Gaza.+Kirjoitat+siis+tuossa+viestissäsi+Gazan+tai+gazalaisten+tekemistä+Gazan+pikkulasten+pommituksista,+geton+(et+ole+milloinkaan+osannut+kertoa+missä+ko.+getto+on)+asukkaiden+ja+avustusjärjestöjen+työntekijöiden+murhista,+Gazan+tekemästä+Juudean+ja+Samarian+etnisestä+puhdistuksesta,+Gazan+suorittamista+kollektiivisista+rangaistuksista,+Gazassa+suoritettavista+laittomista+pidätyksistä,+kidutuksista,+siviilien+murhista+ympäri+maailmaa,+Gazan+Khiamissa+tekemästä+joukkomurhasta+yms.+Olet+monet+kerrat+todistanut,+että+en+kannata+näitä+asioita+ja+että+se+ei+anna+minusta+kuvaa+eikä+edusta+minua,+eikä+itse+asiassa+kerro+minusta+yhtään+mitään.+Sen+sijaan+olet+monet+kerrat+todistanut,+että+nämä+väitteet+kertovat+sinusta+itsestäsi.Tuollaista+tekstiä+kuin+sinä+kirjoitat,+syntyy+silloin+kun+kirjoittaja+perustaa+tekstinsä+valehtelun+lisäksi+mm.++seuraaviin:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttöTähän+kun+lisätään+Dunning-Kruger-efekti,+joka+paistaa+kirkkaasti+läpi+kun+kommentoit+Lähi-idän+asioita,+ei+ole+ihme,+että+juuri+mikään+mitä+kirjoitat+ei+ole+totta.+Tämä+viestisi+oli+jälleen+kerran+tästä+hyvin+edustava+esimerkki.
  3. Kuule+hantti,+ei+minua+sinun+olosi+monimutkaisuus+häiritse.+Aika+yksinkertaiselta+vaikutat.+Aika+usein+väität+minun+valehtelevan,+mutta+vähintään+yhtä+usein+todistat,+että+en+valehtele.+Ehkä+tuo+tuntuu+sinusta+monimutkaiselta,+mutta+ainakin+itse+olen+siihen++jo+tottunut.Et+ole+tainnut+aiemmin+väittää+kirjoituksiani+sekaisiksi.+Anna+pari+täsmällistä+esimerkkiä+niin+katsotaan.+Olen+varmasti+tehnyt+virheitä+kirjoittaessani+ja+se+on+voinut+tehdä+joistain+viesteistäni+sekaisia+lukijan+kannalta.En+pysty+lopettamaan+sokeaa+fanittamistasi,+etenkään+sellaisen+ideologian+fanittamistasi,+jota+en+itse+kannata.+Olethan+itsekin+sen+todistanut,+etten+kannata+kyseistä+ideologiaa.+En+kuitenkaan+usko+siitä+sekoavani,+vaikka+sitä+kannatatkin,+enkä+pysty+sinua+siinä+estämään.