Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Taas+kerran+kehut+omaa+kirjoitustasi+toisella+nimimerkillä.Itsehän+saatat+tietääkin+nuo+siionistinatsien+aikeet,+mikäli+olet+niitäkään+oikein+ymmärtänyt.+Olethan+itsesi+sellaiseksi+nimennyt.+Miksi+olet+fasistiseksi+kutsumasi+liikkeen+edustaja?+Millä+tavoin+katsot+edustavasi+Israelia,+vai+tarkoitatko+jotain+muuta,+kun+kirjoitat+sen+pienellä+alkukirjaimella?+Onko+sinulla+jotain+sellaista+näyttöä+siitä,+että+Israel+julistaisi+täysin+rinnoin+sotaa+Irania+vastaan,+jonka+pystyisit+linkittämään?
  2. Nämä+ketjut+on+jo+moneen+kertaan+lopetettu,+mutta+aina+kuitenkin+jatkat+uudelleen.+Jos+ketju+suljetaan,+avaat+uuden+samalla+aloituksella.Et+ole+vielä+kertaakaan+pystynyt+osoittamaan+kirjoitteluani+"potaskaksi".+Yrityksesi+ovat+vain+osoittaneet+sinun+valehtelevan+tai+että+et+ole+ymmärtänyt+lukemaasi.+Tosin+yrityksiä+on+ollut+kovin+vähän,+koska+tiedät+itsekin,+että+et+pysty+osoittamaan+kirjoitteluani+"potaskaksi".Ymmärrän+kyllä+katkeruutesi+siitä,+että+vaadin+sinulta+lähteitä+väitteillesi,+varsinkin+kun+et+kykene+niitä+antamaan.+Vaadin+myös+vastauksia+esittämiini+kysymyksiin,+mutta+siihenkään+et+kykene.+Sitten+parut,+kun+en+suostu+keskustelemaan+kassasi+mistä+tahansa+haluamastasi,+kun+koko+ajan+osoitat,+että+et+kykene+asialliseen+kaksisuuntaiseen+keskusteluun.Olen+kerran+tai+kaksi+pistänyt+viestiin+pyynnön+ylläpidolle+viestin+poistamisesta.+Kyse+on+ollut+siitä,+että+sinuna+esiintyen+on+kirjoitettu+jotain+niin+typerää,+että+olen+pitänyt+sitä+parodiana+kirjoituksistasi.+Tosin+on+tainnut+olla+niin,+että+kyse+on+loppujen+lopuksi+kuitenkin+ollut+sinun+omasta+tekstistäsi.+Sinulla+on+aivan+yhtäläinen+oikeus+pyytää+minkä+tahansa+viestin+poistoa.+Minua+ei+häiritse+lainkaan+se,+että+olet+asioista+kanssani+eri+mieltä.+Perustelusi+ovat+olleet+tähän+mennessä+aina+niin+huonoja,+että+olet+niillä+paljastanut+todelliset+vaikuttimesi,+eikä+sinulla+ole+niissä+ollut+mitään+muuta+kuin+hävettävää.Jos+olet+ollenkaan+tutustunut+Suomi24:ssä+esiintyviin+kirjoituksiin,+tiedät,+että+niissä+esiintyy+monenlaista+kritiikkiä.+En+usko+että+viestejä+juuri+poistettaisiin+kritiikin+vuoksi.+Viesteissäsi,+joita+olen+huomannut+poistetun,+on+ollut+muita+syitä,+miksi+ne+on+mahdollisesti+poistettu.En+tiedä+Allerin+mahdollisia+juutalaistaustoja.+Pystytkö+niitä+valottamaan+lähteiden+kera?+Pikaisella+googletuksella+löysin+vain+Turun+Juutalaisen+seurakunnan+Facebook-sivulla+olevan+kirjoituksen+(15.+marraskuuta+2012),+jossa+kehotetaan+boikotoimaan+suomi24.fi:ä+ja+siinä+mainostavia+yrityksiä+sekä+irtisanomaan+Allerin+lehtien+tilaukset.+Siinä+sanotaan+mm.+että+"Suomi24+Toimitusjohtaja+Pauli+Aalto-Setälä+(evlut,kok)+esikuntineen+ja+ylläpitoineen+edustaa+antisemitistejä,+rasismia,+Israel+vastaista+korvausteologia,+liberaaliteologiaa,+ateisteja,+muslimeja,+ja+nimikristillistä+maailman+katsomusta+juutalaisuus+palstalla".En+tiedä+mahdollisesta+juutalaisten+trollitehtaiden+olemassaolosta+enkä+tunne+take-a-pen:iä.+Ainakin+sinun+kirjoituksiisi+olisi+näiden+tahojen+helppo+puuttua+mm.+siksi,+että+kovin+harvoin+pystyt+antamaan+väitteillesi+lähteitä+ja+silloin+hyvin+harvoin+kun+niitä+annat,+osoittavat+lähteesi+sinun+olevan+väärässä+tai+sitten+ne+eivät+liity+aiheeseen.++Lisäksi+"keskustelusi"+perustuu+valehtelun+lisäksi+pitkälti+seuraaviin:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttö(koetin+kirjoittaa+nämä+nyt+sellaiseen+muotoon,+että+pystyt+halutessasi+helposti+selvittämään+niiden+merkityksen)
  3. Voithan+sinä+toki+nyökytellä+omille+viesteillesi,+mutta+koeta+saada+niihin+myös+jotain+sisältöä.On+totta,+että+noilla+hakusanoilla+löytyy+kuukausiksi+katsottavaa,+luettavaa+ja+kuunneltavaa.+Joko+olet+aloittanut+niiden+läpikäymisen?+Vielä+et+ole+löytänyt+yhtäkään+sellaista+lähdettä,+jonka+olisit+katsonut+todistavan+mitään+sellaista+mitä+haluaist+todistaa,+koska+jos+olisit+löytänyt,+olisit+sen+jo+tänne+laittanut+näkyville+kunnollisilla+lähdetiedoilla.+Hiljaista+on+ollut+sillä+rintamalla.Et+ole+kyennyt+kommentoimaan+edes+videota,+jonka+etsin+ohjeidesi+mukaan.+Tämä+oli+ensimmäinen+video,+jonka+löysin,+eli+ilmeisesti+sen+pitäisi+vastata+aika+tarkasti+sitä+mitä+noilla+hakusanoilla+löytyy.+Joko+pystyisit+kommentoimaan?+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+Video+on+otsikoitu+"Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!"Muistutan+jälleen+kerran,+että+jos+yrität+jotain+todistaa,+on+sinun+velvollisuutesi+kaivaa+lähteet+esiin.+Niin+kauan+kuin+annat+lähteeksi+kolme+hakusanaa+toteat+niillä+löytyvän+materiaalia+niin+paljon,+että+läpikäymiseen+menee+ainakin+yli+9+kk,+todistat+vain,+että+sinulla+ei+ole+vähäisintäkään+käsitystä+aiheesta.+Se+että+en+nyt+pyynnöstäsi+ala+niitä+käymään+läpi+ei+todista+mitään+sen+suuntaista,+että+en+niitä+uskaltaisi+käydä+läpi,+tai+että+kieltäytyisin+tutustumasta+totuuteen.+Ainakin+tämän+suuntaisia+väitteitä+olet+esittänyt.+Näyttää+vahvasti+siltä,+että+tunnen+tuon+aihepiirin+paljon+paremmin+kuin+sinä+ja+että+olen+jopa+niitä+videoita+katsonut+paljon+enemmän+kuin+sinä.+Koetahan+nyt+aloittaa+edes+tästä:+Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE
  4. Autan+sinua+hieman,+jotta+voit+osoittaa+minun+valehdelleen+viesteissäni,+mikäli+olen+valehdellut.Kohta+1:Kyllä.+Kirjoitin:+"Jokainen+voi+kirjoituksistani+todeta,+etten+kirjoittanut+11.2.2017+klo+15.52+"Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?""+En+ole+missään+kiistänyt+kirjoittaneeni+tuota.+Tässä+on+linkki+kirjoitukseeni:+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14706560/aloita-boikotti-israelilaisia-tuotteita-vastaan-#comment-89171805Kohta+2:11.2.2017+15:52+kirjoitin:+”…+osoitat+joka+kerta,+että+et+kykene+keskustelemaan+tuostakaan+aiheesta.Se+että+tuossakin+viestissäsi+väität+Jarno+Mäkistä+de+facto+mm.+saastaksi,+siionistinatsiksi+ja+maanpetturiksi,+ei+lisää+haluani+keskustella+kanssasi+tuosta+aiheesta.Jo+postatessani+tämä+kommenttien+kokoelman+liittyen+aiheeseen+Jarno+Mäkinen,+tiesin+ettet+sitä+ymmärrä…”++http://keskustelu.suomi24.fi/t/14706560/aloita-boikotti-israelilaisia-tuotteita-vastaan-#comment-88745836Kohta+3:11.2.2017+16:10+kirjoitin:+”En+ole+ottanut+kantaa+väitteeseesi+Jarno+Mäkisen+murhasta,+joten+en+ole+sitä+myöskään+vähätellyt.+En+ole+siten+valehdellut+myöskään+murhan+tekijöistä,+enkä+ole+laittanut+hänen+suuhunsa+itse+keksimiäni+sanoja.+Koska+kuitenkin+olet+tuosta+eri+mieltä,+niin+anna+lainaus+tekstistäni+johon+jossa+olen+mielestäni+kirjoittanut+kuvailemallasi+tavalla.Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?”http://keskustelu.suomi24.fi/t/14602284/boikotoi-israelia#comment-88746066Mikä+on+siis+se+valhe,+josta+väitteesi+mukaan+jäin+kiinni.+Osoita+se+käyttämällä+kirjoittamiani+tekstejä.+Osoita+noiden+kirjoitusteni+perusteella,+että+olen+tyhmä+valehteleva+ihmissaasta.+Osoita+myös+kirjoituksiani+käyttäen+se,+että+pyrin+toiminnallani+mustamaalaamaan+esim.+Jarno+Mäkisen+muistoa.+Osoita+kirjoitusteni+perusteella,+että+sinä+olit+väitteinesi+oikeassa+ja+minä+väärässä.Pyri+kertomana,+mitä+tarkoittaa+lause:+”Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?”+Kerro+mihin+se+ottaa+kantaa+ja+mitä+siinä+väitetään.+Perustele+väitteesi.Miksi+et+pysty+vastaamaan+tähän+viestiin+asiallisesti?+Miksi+et+pysty+osoittamaan+pyytämiäni+asioita?Jokainen+joka+on+palstaa+seurannut+on+jo+aikoja+sitten+huomannut+mikä+todella+olet.
  5. En+ole+missään+väittänyt,+että+en+olisi+kirjoittanut+tuota+”Jokainen+voi+kirjoituksistani+todeta,+etten+kirjoittanut+11.2.2017+klo+15.52+"Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?"”,+vaikka+oletkin+tekstiini+lisännyt+lainausmerkkejä,+joita+kirjoittamassani+tekstissä+ei+ole.+Tässä+vielä+linkki+tuohon+kirjoittamaani+tekstiin.+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14706560/aloita-boikotti-israelilaisia-tuotteita-vastaan-!#comment-89171805Ketjussa+Boikotoi+israelia+kirjoitin+11.2.2017+15:52+kirjoitin:+”…osoitat+joka+kerta,+että+et+kykene+keskustelemaan+tuostakaan+aiheesta.Se+että+tuossakin+viestissäsi+väität+Jarno+Mäkistä+de+facto+mm.+saastaksi,+siionistinatsiksi+ja+maanpetturiksi,+ei+lisää+haluani+keskustella+kanssasi+tuosta+aiheesta.Jo+postatessani…”+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14706560/aloita-boikotti-israelilaisia-tuotteita-vastaan-!#comment-88745836Tässä+ketjussa+en+ole+kirjoittanut+viestiä+11.2.2017+klo+15:52.11.2.2017+16:10+kirjoitin:+”…jossa+olen+mielestäni+kirjoittanut+kuvailemallasi+tavalla.Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?”+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14602284/boikotoi-israelia#comment-88746066Tuossa+on+siis+omat+kirjoitukseni+päivämäärineen,+kellonaikoineen+ja+linkkeineen.+Näiden+lähteiden+avulla+olisit+voinut+helposti+osoittaa+minun+valehtelevan+ja+olevan+tyhmää+valehtelevaa+ihmissaastaa+ja+millä+muita+nimityksiä+itsestäsi+käytitkään,+jos+osaisit+etsiä+lähteitä+ja+antaa+niihin+linkkejä.+Nyt+sinun+tarvitsee+enää+noiden+avulla+osoittaa+minun+valehdelleenKoeta+nyt+samalla+metodilla+osoittaa+minun+pyrkivän+toiminnallani+mustamaalaamaan+esim.+Jarno+Mäkisen+muistoa.Jokainen+joka+on+palstaa+seurannut+on+jo+aikoja+sitten+huomannut+mikä+todella+olet.
  6. On+helppoa+esittää+väitteitä+eri+maista,+ellei+niissä+ole+käynyt.+Yleisesti+ottaen+eniten+Israelissa+havaitsee+apartheidia+arabien+suunnasta.+Moni+Israelissa+käynyt+on+yllättynyt+siitä+kuinka+hyvässä+ja+läheisessä+kanssakäymisessä+juutalaiset+ja+arabit+siellä+elävät+monin+paikoin.Itse+ostan+mielelläni+israelilaisia+hedelmiä.+En+näe+mitään+syytä+olla+ostamatta+niitä.Veriappelsiineja+tulee+monesta+muustakin+maasta+kuin+Israelista,+mm.+Italiasta+ja+Marokosta.+Oletko+koskaan+maistanut?https://fi.wikipedia.org/wiki/Veriappelsiinihttps://www.satokausikalenteri.fi/news/39/parasta-juuri-nyt-veriappelsiinihttp://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001102862.htmlGazan+verilöyly+oli+irvokasta+seurattavaa,+kun+gazalaiset+tappoivat+ja+tapattivat+lapsiaan+ja+yrittivät+tappaa+israelilaisia+lapsia.Mistä+lähteestä+otit+tuon+tiedon+560+tapetusta+lapsesta?+Oliko+siinä+mukana+ne+160+lasta,+jotka+Hamas+ilmoitti+tappaneensa+niiden+tunneleiden+rakentamisessa,+joita+se+rakensi+rajan+ali+Israeliin,+jotta+voisi+tehdä+niistä+hyökkäyksiä+kouluihin+ja+lastentarhoihin?+Niihinhän+käytettiin+sementtiä+niin+paljon,+että+sillä+määrällä+olisi+rakennettu+sairaaloita+ja+kouluja,+mutta+sementti+käytettiin+mieluummin+lasten+tappamiseen.Hollannissa+pudonneesta+koneesta+löytyi+paria+ainetta,+joita+voi+käyttää+mm.+sariinin+valmistukseen+ja+moneen+muuhunkin+tarkoitukseen.+Kemikaaleja+oli+pieni+määrä,+ja+tarkoituksena+oli+käyttää+niitä+kemiallisilta+aseilta+suojaavien+suodattimien+testaamiseen.+Aineiden+mukana+olemisesti+oli+ilmoitettu+asianmukaisesti.+Määrät+olivat+niin+pieniä,+että+ne+käyttämällä+ei+olisi+pystytty+valmistamaan+sellaista+määrää+sariinia,+että+sillä+olisi+juuri+ollut+käyttöä+taistelukaasuna.+Varmaan+näistä+syistä+asiasta+ei+Suomessakaan+nostettu+sen+suurempaa+meteliä.Israel+allekirjoitti+Oslon+sopimuksen+ja+aloitti+sen+täytäntöönpanon+siltä+osin+kuin+sillä+oli+mahdollisuus+itsenäisesti+toteuttaa.+Osaatko+kertoa,+mitä+kohtia+sopimuksesta+ns.+palestiinalaisosapuoli+on+noudattanut?+Israel+on+noudattanut+tätä+sopimusta+ja+muitakin+sopimuksia.+Se,+että+toinen+osapuoli+ei+ole+noudattanut+sopimusta+on+rajoittanut+Israelin+mahdollisuuksia+täyttää+omaa+osuuttaan+ja+joiltain+osin+tehnyt+sopimuksen+noudattamisen+mielettömäksi.