Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Niin,+veriappelsiinien+sesonki+on+aika+lyhyt,+eivätkä+suomalaiset+ole+kovin+tottuneita+syömään+veriappelsiineja.+Kauppiaat+tietävät+tämän,+ja+siksi+niitä+ei+ole+kovin+paljoa+tarjolla.+Suosittelen+kyllä+maistamaan,+mutta+valitettavasti+tämän+vuoden+osalta+sesonkin+alkaa+olla+jo+ohi.https://fi.wikipedia.org/wiki/Veriappelsiinihttps://www.satokausikalenteri.fi/news/39/parasta-juuri-nyt-veriappelsiinihttp://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001102862.html
  2. Ei+ole+lähteitä+liikaa.+Et+ole+antanut+vielä+ensimmäistäkään.+Keskustelujen+sisältä+olet+pari+kertaa+yrittänyt,+mutta+vielä+et+ole+onnistunut.+Siitä+on+sinulle+tullut+selvästi+paha+mieli,+sillä+syytät+muita+sen+vuoksi+valehtelijoiksi+ja+miksi+milloinkin.Ehkä+niitä+lähteitä+on+tosiaan+liikaa.+Olet+puhunut+lähteistä,+jotka+löytyvät+tietyillä+hakusanoilla+ainakin+jo+viime+vuodesta+alkaen,+ehkä+olet+aloittanut+jo+aiemmin.+Liekö+sitten+syynä+muidenkin+kuin+suomen+kielen+kielitaidon+puute,+kun+et+ole+pystynyt+niitä+lähteitä+jakamaan+keskusteluissa,+etkä+ole+pystynyt+niistä+antamaan+lainauksia.Koetin+auttaa+sinua+ja+annoin+yhden+ko.+hakusanoilla+löytyvän+videon+linkin,+jotta+olisit+voinut+sen+avulla+todistaa+väitteesi+oikeaksi.+Unohda+hetkeksi+ne+kymmenettuhannet+muut+videot,+ja+keskity+hetkeksi+vaikka+vain+tähän+yhteen.+Se+on+otsikoitu+”Shocking+scenes+of+Israeli+Soldiers+doing+war+crimes!”+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+ja+se+osaltaan+todistaa,+että+hakusanoilla+"Israel+war+crimes"+löytyy+hurjia+videoita,+jotka+todistavat+mitä+milloinkin.+Ei+sinun+tarvitse+kaikkea+videolla+esiintyvää+kommentoida.+Riittää,+että+otat+siitä+vaikka+vain+muutaman+sekunnin+pätkän+tai+hieman+pidemmän,+kerrot+mitä+se+todistaa+ja+annat+tarkan+aikavälin,+missä+tuo+todistus+löytyy.+Tuosta+sinun+on+hyvä+aloittaa.Olen+jo+kauan+sitten+todennut,+että+kun+keskustelussa+joku+väittää+toisen+keskustelijan+fanittavan+jotain,+hän+toden+näköisesti+esittää+virheellisen+väitteen.+Näin+kävi+tälläkin+kerralla.+En+fanita+ketään+enkä+mitään.Viestisi+lopusta+voin+vain+todeta,+että+sinä+olet+todennut+olevasi+siionistinatsi,+ja+olet+yrittänyt+minuakin+sellaiseksi+väittää+sillä+perusteella,+että+sellainen+henkilö,+joka+olisi+suojellut+juutalaisia+natsi-Saksan+edustamalta+valtioterrorilta.
  3. Jokainen+voi+kirjoituksistani+todeta,+etten+kirjoittanut+11.2.2017+klo+15.52+"Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?"+tai+"""Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?""".+Kuinka+sinä+voit+kuvitella+pystyväsi+keskustelemaan+mm.+Jarno+Mäkisen+tapauksesta,+kun+edes+tuota+lainausta+ja/tai+sille+lähdettä+et+saa+kerrottua+oikein?+Et+siis+pysty+edes+samasta+keskustelusta+antamaan+lähdettä.+Kuinka+sitten+pystyisit+hankkimaan+tietoa+muista+lähteistä+ja+kertomaan+niistä+asianmukaisesti?Koska+edelleen+olet+sitä+mieltä,+että+olen+väärässä+ja+valehtelen,+anna+hieman+pidempi+lainaus+siitä+viestistä+josta+tuon+lainauksen+otit+ja+anna+siihen+viestiin+suora+linkki.Tämäkin+tapaus+selittää+sen,+että+et+et+meinaa+millään+antaa+lähteitä,+koska+ne+vain+paljastaisivat+sinun+olevan+väärässä.+Siksi+keskitytkin+heti+hyökkäämään+toisia+keskustelijoita+vastaan+henkilökohtaisesti,+vaikka+et+tunne+heitä+ollenkaan.+Samalla+paljastat+vielä+enemmän+tietämättömyydestäsi.Edelleenkään+tuo+tekstini+ei+osoita+minun+olevan+ihmissaastaa,+enkä+pyri+Jarno+Mäkisen+muiston+mustamaalaamiseen.+Minulla+ei+ole+mitään+syytä+mustamaalata+häntä,+päinvastoin.+Siksi+minua+ihmetyttääkin+se,+että+sinä+joka+et+häntä+edes+tuntenut+ja+tunnut+pitävän+häntä+yli-ihmillisenä+olentona,+kuitenkin+de+fakto+väität+häntä+mm.+ihmissaastaksi.En+ole+pyrkinyt+vesittämään+"Israelin+sotarikoksia".+Siksi+olenkin+koettanut+pitkään+ja+hartaasti+pumpata+sinulta+näyttöä+niistä,+mutta+eihän+sinulla+sellaisia+ole.+Ethän+sinä+edes+tunne+aihepiiriä+lainkaan.
  4. Et+vieläkään+ole+osoittanut+minun+valehdelleen.Nyt+sait+sentään+tuon+kirjoittamani+tekstin+oikeaan+muotoon.+Onnittelut+siitä.+Itse+en+kyllä+käyttänyt+useampaa+paria+lainausmerkkejä.+Antamasi+lähdetieto+on+kuitenkin+väärin.+En+ole+kirjoittanut+tuolla+tavalla+11.2.2017+klo+15:52+Tämäkin+auttaa+ymmärtämään,+miksi+et+anna+lähdetietoja+väitteillesi+Israelia+koskien.+Ethän+sinä+osaa+antaa+lähdetietoja+edes+käynnissä+olevan+keskustelun+sisältä+oikein.Tuo+lainaamasi+väite+pitää+edelleen+paikkaansa,+vaikka+et+sitä+ymmärräkään+tai+sitten+vain+haluat+kieltää+totuuden.+Ongelmasi+voi+toki+olla+kielitaito,+mutta+silloin+sinun+pitäisi+ymmärtää+toimia+niin,+että+tuollainen+kuvattu+pilkka+Jarno+Mäkisestä+tai+kenestäkään+muustakaan+ei+pääsisi+nettiin+asti.+Ethän+sinä+siinä+kuvaa+ketään+muuta+kuin+itsesäsi+(ja+ehkä+Jarno+Mäkistä+ja+muita+suomalaisia+upseereita).Jokainen+palstaa+seurannut+on+varmasti+lukenut+arvioitasi+minusta+ja+huomannut,+että+yleensä+et+niitä+pysty+mietenkään+perustelemaan+ja+silloinkin+kun+yrität,+osoitat+vain+kyvyttymyytesi+ymmärtää+selvää+tekstiä.Koetahan+nyt+päästä+takaisin+keskustelun+aiheeseen.+Minä+en+ole+tämän+keskustleun+aihe,+vaan+tässä+pitäisi+keskustella+boikotin+aloittamisesta+israelilaisia+tuotteita+vastaan.+Jos+haluat+aiheesta+keskustella,+niin+koeta+nyt+esittää+yksikin+perusteltu+argumentti+puolesta+ja+vastaan+ja+anna+lähdetieto,+joka+tukee+väitteitäsi+ja+perustelujasi.+Ellet+sitä+pysty+tekemään,+kannattaa+sinun+siirtyä+keskustelemaan+sellaisesta+aiheesta+josta+jotain+tiedät.+Ehkäpä+sinun+pitäisi+harrastaa+jotain+muuta+kuin+nettikeskusteluja.+Kokeile+vaikka+jotain+sellaista+harrastusta+jonka+osaat+tai++jonka+voit+oppia.
  5. On+totta,+että+noilla+hakusanoilla+löytyy+kuukausiksi+katsottavaa,+luettavaa+ja+kuunneltavaa.+Joko+olet+aloittanut+niiden+läpikäymisen?+Vielä+et+ole+löytänyt+yhtäkään+sellaista+lähdettä,+jonka+olisit+katsonut+todistavan+mitään+sellaista+mitä+haluaist+todistaa,+koska+jos+olisit+löytänyt,+olisit+sen+jo+tänne+laittanut+näkyville+kunnollisilla+lähdetiedoilla.+Hiljaista+on+ollut+sillä+rintamalla.+Et+ole+kyennyt+kommentoimaan+edes+videota,+jonka+etsin+ohjeidesi+mukaan.+Tämä+oli+ensimmäinen+video,+jonka+löysin,+eli+ilmeisesti+sen+pitäisi+vastata+aika+tarkasti+sitä+mitä+noilla+hakusanoilla+löytyy.+Joko+pystyisit+kommentoimaan?+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE+Video+on+otsikoitu+"Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!"+Muistutan+jälleen+kerran,+että+jos+yrität+jotain+todistaa,+on+sinun+velvollisuutesi+kaivaa+lähteet+esiin.+Niin+kauan+kuin+annat+lähteeksi+kolme+hakusanaa+toteat+niillä+löytyvän+materiaalia+niin+paljon,+että+läpikäymiseen+menee+ainakin+yli+9+kk,+todistat+vain,+että+sinulla+ei+ole+vähäisintäkään+käsitystä+aiheesta.+Se+että+en+nyt+pyynnöstäsi+ala+niitä+käymään+läpi+ei+todista+mitään+sen+suuntaista,+että+en+niitä+uskaltaisi+käydä+läpi,+tai+että+kieltäytyisin+tutustumasta+totuuteen.+Ainakin+tämän+suuntaisia+väitteitä+olet+esittänyt.+Näyttää+vahvasti+siltä,+että+tunnen+tuon+aihepiirin+paljon+paremmin+kuin+sinä+ja+että+olen+jopa+niitä+videoita+katsonut+paljon+enemmän+kuin+sinä.+Koetahan+nyt+aloittaa+edes+tästä:+Shocking+scenes+of+Israeli+soldiers+doing+war+crimes!+https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRESe+että+väität+minua+täysin+perusteettomasti+tyhmäksi+ei+todista+mitään+minun+mahdollisesta+tyhmyydestäni,+eikä+se+todista+yhtään+mitään+Israelin+teoista+tai+tekemättä+jättämisistä.+Edes+se+ei+todista+mitään+minusta+tai+Israelista,+että+olet+kirjoittanut+minun+nimimerkilläni.Minä+en+ole+tämän+keskustelun+aiheena,+vaan+aiheena+on+Israelin+boikotoiminen.+Koeta+pysyä+aiheessa.
  6. Keskustelussa,+jonka+aloitit+uudelleen+samalla+otsikolla+ja+samalla+avauksella+kuin+sen,+jonka+sait+lukkoon+sääntöjen+vastaisella+toiminnallasi,+nimeltään+Boikotoi+Israelia,+jossa+kirjoitit+perustelematta,+että+olisin+ollut+ahkerasti+yhteydessä+”modeen”+ja+josta+olen+väitteesi+mukaan+saanut+hetkeksi+kaverin,+kirjoitin+12.3.2017+19:55:”MODERAATTORI!Tämän+kommentoimani+viestin+voisi+poistaa,+sillä+siinä+tehdään+pilkkaa+multinikistä,+joka+on+kirjoittanut+mm.+nimimerkeillä+sortoa_vastaan,+murhaajat_oikeuteen+ja+jopa+nimimerkilläni+Hanttimies.+Ei+hänkään+ole+niin+yksinkertainen,+että+toistaisi+tuon+viestin+vastauksena+viestiini”Tästä+14.3.2017+0:13+kirjoittamastasi+viestistä+päätellen+olin+väärässä+sinun+suhteesi.+Nyt+olisi+nimittäin+ollut+samanlainen+viesti+paikallaan+moderaattorille,+mutta+kyllähän+se+näköjään+olet+oikeasti+sinä+itse,+joka+tuon+älyttömyyden+kirjoitti+uudelleen+vieläpä+ymmärtämättä+siihen+saamaasi+vastausta.+Kyse+ei+siis+ollutkaan+siitä,+että+joku+muu+olisi+pilkannut+sinua.Noihin+viestisi+alun+teksteihisi+otin+kantaa+jo+aiemmassa+viestissäni+jota+et+näköjään+ymmärtänyt,+mutta+väkisin+halusit+nolata+itsesi+toistamalla+sen.Koetahan+vielä+perustella+väitteesi,+että+millä+perusteella+olen+mielestäsi+ottanut+kantaa+Jarno+Mäkiseen+kirjoittaessani:+”Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?”+Olisi+todella+mielenkiintoista+tietää+kuinka+tuon+perustelet.+Tiedän+kyllä+ettet+siihen+pysty.+Tuo+”11.2.2017”+ei+ollut+osa+kirjoitustani,+vaikka+niin+väitätkin.En+ole+missään+väittänyt,+ettenkö+olisi+kirjoittanut+lausetta:+”Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?”.+Mistä+keksit+väitteen,+että+olisin+väittänyt,+ettei+se+ole+minun+kirjoittamani?+Se+siis+on+totta,+että+en+ollut+kirjoittanut+tuon+lauseen+perään+11.2.2017,+joka+oli+lainauksessa.+Toisin+kuin+väität,+siinä+ei+ole+lisäksi+15.52.+En+ole+missään+väittänyt+tuota+lausetta+kenenkään+muun+kirjoittamaksi,+en+edes+Jarno+Mäkisen.Et+ole+vielä+kertaakaan+osoittanut+minun+mustamaalanneen+Jarno+Mäkistä.+Itse+olet+de+fakto+nimittänyt+häntä+mm.+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi.Et+ole+vielä+kertaakaan+osoittanut+minun+valehtelevan+tai+peittelevän+Israelin+(tai+kuten+sinä+lapsenomaisesti+kirjoitat+”israelin”)+sotarikoksia.+Sinä+peittelet+niitä+ihan+itse+kun+et+ole+veiläkään+pystynyt+antamaan+lähteitä+väitteillesi.+Kaivoin+puolestasi+esiin+ensimmäiksi+eteeni+osuneen+lähteen+antamillasi+hakusanoilla+”Israel+war+crimes”,+mutta+siitäkään+et+ole+kyennyt+kommentoimaan+mitään,+et+edes+kaivamaan+esiin,+kuinka+se+osoittaisi+todeksi+niitä+väittämisäsi+Israelin+sotarikoksia.Et+ole+missään+osoittanut+minun+häpäisseen+minkään+tai+kenenkään+uhrien+muistoa.Ottaen+huomioon+yllä+mainitsemani+valheesi,+voit+itse+vastata+tuohon+viimeiseen+kysymykseesi.Helpottaaksi+kirjoitusteni+tunnistamista,+rekisteröin+viikonloppuna+nimimerkkini,+jotta+et+enää+sekoittaisi+niin+helposti+minun+ja+sinun+kirjoittamia+viestejä.+Vielä+tosin+on+jäljellä+viestejä,+jotka+sinä+olet+kirjoittanut+nimimerkilläni,+jolla+olen+kirjoittanut+kymmeniä+viestejä.+Tuollainen+toisen+kirjoittajan+nimimerkkin+käyttö+on+yksi+niistä+kaikkein+noloimmista+virheistä+mitä+keskustelussa+voi+tehdä.+Tosin+ei+tuo+samassa+keskustelussa+usean+nimimerkin+käyttö+paljon+sen+fiksumpaa+ole,+mutta+tiedän+kyllä,+että+toimit+niin+hyvin+kuin+osaat.
  7. Kun+nyt+suosittelet+tutustumista+lähteisiin,+joihin+et+ole+itse+tutustunut,+niin+voisitko+vaikka+aloittaa+tästä,+joka+löytyy+antamillasi+hakusanoilla+"israel+war+crimes"?+Olen+jo+aiemminkin+pyytänyt+siihen+kommenttia,+mutta+et+ole+pystynyt+vastaamaan.+Ehkäpä+voisit+pyytää+tarvittaessa+vaikka+käännösapua,+jotta+pystyisit+siihen+tutustumaan.+Haluatko+vastaamattomuudellasi+kertoa,+että+et+ole+tutustunut+edes+tähän+ensimmäiseen+videoon,+joka+Youtubesta+löytyy+antamillasi+hakusanoilla,+ja+kuitenkin+kehoitat+minua+käyttämään+kuukausia+videoiden+tuijottamiseen?+Tiedän+kyllä,+että+et+tähänkään+viestiin+saa+vastata+ainakaan+asiallisesti+etkä+esittämääni+kysymykseen.https://www.youtube.com/watch?v=CcFDAK_9hRE
  8. Olet+kymmeniä+kertoja+väittänyt+minua+tyhmäksi+ja+asioista+tietämättömäksi,+mutta+kertaakaan+et+ole+pystynyt+antamaan+yhtäkään+perusteltua+esimerkkiä+väitteellesi.+Kun+lukee+lukuisilla+nimimerkeillä+kirjoittamiasi+tekstejä,+siis+niitä+joita+ylläpito+ei+ole+poistanut,+kun+huomioi+kyvyttömyytesi+vastata+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin+ja+kyvyttömyytesi+antaa+lähteitä+väitteillesi,+muistutat+jatkuvasti+siitä,+että+sinun+ei+kannattaisi+arvioida+toisten+henkilöiden+sivistystasoa.+Arvioita+antaessasi+otat+kantaa+suomalaisten+upseerien+sivistyksen+tasoon.+Ensimmäisen+viitteen+sivistyksesi+tasosta+saa+jo+siitä,+että+kirjoitat+tarkoituksellisesti+erisnimiä+pienellä+alkukirjaimella.Tiedän+kyllä+mikä+oli+Varsovan+getto+ja+mikä+Gaza+on+ja+kuinka+Israel+on+Gazassa+toiminut.+Sinä+olet+esittänyt+näihin+liittyviä+väitteitä,+mutta+olet+lähinnä+vain+osoittanut+tietämättömyytesi.+Siksikin+on+ymmärrettävää,+että+et+anna+lähteitä+väitteillesi.+Vaikka+ei+tuohon+täysin+liitykään,+niin+minä+olen+meistä+kahdesta+ainoa,+joka+on+käynyt+Varsovassa,+Israelissa+ja+Gazassa+ja+vieläpä+lukuisia+kertoja.+Olet+sinä+pari+kertaa+koettanut+lähteitä+antaa,+joilla+olet+osoittanut,+että+et+ymmärrä+lukemaasi.+Viimeisin+taitaa+olla+se,+kun+otsikon+”Boikotoi+israelia”+(otsikosta+jo+näkee+kuka+keskustelun+on+avannut)+alla+kirjoitit:”Kuka+muu+kuin+sinä+voisi+kirjoittaa+valehdellen+esim.+Jarno+Mäkisestä+seuraavaaa?+Voiko+kukaan+alittaa+tuollaisen+pohjanoteerauksen?+Ei+voi,+vain+sinä+pystyt+tuollaiseen+ja+se+kertoo+sinusta+kaiken.+"""Miksi+jälleen+de+facto+nimität+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi?+11.2.2017"""”+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14602284/boikotoi-israelia#comment-89134327Kuvittelit,+että+tuossa+minun+kirjoittamakseni+väittämässäsi+lainauksessa+olisi+otettu+kantaa+Jarno+Mäkiseen,+kun+siinä+sen+sijaan+selvästi+kysytään+motiiviasi+nimittää+Jarno+Mäkistä+kansakunnan+ehdottomaksi+saastaksi.+Mikäli+antaisit+lähteitä+väitteillesi,+saisi+moni+muukin+virheellinen+väitteesi+selityksen+huonosta+luetun+ymmärtämisestä.+Syytät+minua+jatkuvasta+lähteiden+peräämisestä.+Yleensäkin+väitteille+annetaan+lähteet,+mutta+varsinkin+sinun+tapauksessasi+se+on+oleellisen+tärkeää,+koska+et+näytä+ymmärtävän+lukemaasi+tai+kuulemaasi.Voit+tietenkin+väittää,+että+olen+kieltäytynyt+tutustumasta+annettuihin+lähteisiin.+Tässä+tapauksessa+pidät+asiallisena+lähteenä+hakusanoja+”Israel+war+crimes”.+Tuo+osoittaa+vain+sen,+että+sinulla+ei+ole+mitään+käsitystä+keskustelun+aiheesta.+Jos+olisit+puoliksikaan+niin+fiksu+kuin+yrität+väittää,+tietäisit,+että+on+sinun+tehtäväsi+käydä+läpi+lähteet+ja+poimia+niistä+ne+asiat+joihin+haluat+vedota,+ja+antaa+tarkka+lähdetieto+niihin+kohtiin+joihin+vetoat.+Ei+ihme,+että+esittämäsi+väitteet+ovat+edelleen+niin+kovin+virheellisiä,+kun+et+ole+aiheeseen+tutustunut+muuten+kuin+iltapäivälehtien+otsikoiden+perusteella.Nyt+voit+tietenkin+vastata+jälleen+kerran+luettelemalla+minuun+liittämiäsi+kuvauksia,+tietäen,+että+ne+kuvaavat+sinua+itseäsi.
  9. MODERAATTORI!Tämän+kommentoimani+viestin+voisi+poistaa,+sillä+siinä+tehdään+pilkkaa+multinikistä,+joka+on+kirjoittanut+mm.+nimimerkeillä+sortoa_vastaan,+murhaajat_oikeuteen+ja+jopa+nimimerkilläni+Hanttimies.+Ei+hänkään+ole+niin+yksinkertainen,+että+toistaisi+tuon+viestin+vastauksena+viestiini:"Tuossakin+viestissäsi+tuot+häpeilemättä+esiin+sen,+että+pyrit+keskustelemaan+valehtelun+lisäksi+mm.+osalla+seuraavista+yleisimmin+käyttämistäsi+argumentointivirheistä:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttöMiksi+esität+valheita+siitä,+miksi+olen+itseni+nimennyt?+Millä+yrität+perustella,+että+minulla+olisi+mennyt+pää+sekaisin?+Tiedän+kyllä+että+et+saa+vastata+näihin.Tuossa+minun+tekstikseni+väittämässäsi+lainauksessa,+jolle+et+ole+kyennyt+antamaan+lähdettä,+ei+oteta+kantaa+Jarno+Mäkiseen,+vaan+kysytään+sinun+motiivejasi.+Koetahan+selvittää+mitä+se+lainattu+teksti+tarkoittaa.+Moni+muukin+virheellinen+väittämäsi+saisi+varmasti+selityksen,+jos+antaisit+lähteen+väitteillesi.+Tässä+oli+taas+hyvä+esimerkki+siitä,+mistä+johtuu+se,+että+et+lähteitä+uskalla+antaa.Miksi+olisin+ollut+yhteyksissä+moderaattoriin?+Et+ole+esittänyt+mitään+näyttöä+väitteillesi+Israelia+(tai+"israelia"+kuten+sinä+kirjoitat+paljastaen+kyvyttömyytesi+keskustella+aiheesta)+vastaan.+Jos+moderaattori+pyrkisi+peittelemään+Israelin+tekoja,+ei+hänellä+olisi+mitään+tarvetta+poistaa+viestejäsi.Hienoa,+että+palasit+käyttämään+omia+nimimerkkejäsi+ja+keksit+vielä+uusiakin.+Huomasit+ilmeisesti+itsekin,+että+minun+nimimerkilläni+kirjoittaminen+ei+nosta+sinua+kyykystä.+Toivottavasti+kuitenkin+löydät+kyykystä+nousemiseen+jonkin+keinon."sillä+se+kertoisi+niin+huonosta+luetun+ymmärtämisestä+ja+yksinkertaisuudesta,+että+edes+hän+ei+ole+niin+heikko.+Joku+raja+pitää+jekkuilullakin+olla.
  10. Tuossakin+viestissäsi+tuot+häpeilemättä+esiin+sen,+että+pyrit+keskustelemaan+valehtelun+lisäksi+mm.+osalla+seuraavista+yleisimmin+käyttämistäsi+argumentointivirheistä:•+argumentum+ad+Hitlerum•+argumentum+ad+hominum•+argumentum+ad+abusivis•+kaivon+myrkyttäminen•+ad+hominem+motivum•+argumentum+ad+nauseam•+asenteellinen+kielenkäyttö•+olkinukke•+syyllistäminen+assosiaatiolla•+virheelliseen+analogiaan•+ignoratio+elenchi•+red+herring•+erikoiskriteeri•+hätäinen+päätelmä•+non+sequitur•+kytkykauppavirhe•+virheellinen+premissi•+Occamin+partaveitsen+virheellinen+käyttöMiksi+esität+valheita+siitä,+miksi+olen+itseni+nimennyt?+Millä+yrität+perustella,+että+minulla+olisi+mennyt+pää+sekaisin?+Tiedän+kyllä+että+et+saa+vastata+näihin.Tuossa+minun+tekstikseni+väittämässäsi+lainauksessa,+jolle+et+ole+kyennyt+antamaan+lähdettä,+ei+oteta+kantaa+Jarno+Mäkiseen,+vaan+kysytään+sinun+motiivejasi.+Koetahan+selvittää+mitä+se+lainattu+teksti+tarkoittaa.+Moni+muukin+virheellinen+väittämäsi+saisi+varmasti+selityksen,+jos+antaisit+lähteen+väitteillesi.+Tässä+oli+taas+hyvä+esimerkki+siitä,+mistä+johtuu+se,+että+et+lähteitä+uskalla+antaa.Miksi+olisin+ollut+yhteyksissä+moderaattoriin?+Et+ole+esittänyt+mitään+näyttöä+väitteillesi+Israelia+(tai+"israelia"+kuten+sinä+kirjoitat+paljastaen+kyvyttömyytesi+keskustella+aiheesta)+vastaan.+Jos+moderaattori+pyrkisi+peittelemään+Israelin+tekoja,+ei++hänellä+olisi+mitään+tarvetta+poistaa+viestejäsi.Hienoa,+että+palasit+käyttämään+omia+nimimerkkejäsi+ja+keksit+vielä+uusiakin.+Huomasit+ilmeisesti+itsekin,+että+minun+nimimerkilläni+kirjoittaminen+ei+nosta+sinua+kyykystä.+Toivottavasti+kuitenkin+löydät+kyykystä+nousemiseen+jonkin+keinon.