Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Ei+minulla+ole+fasisteja.+Sinähän+teistä+jatkuvasti+puhut,+etkä+sinä+ole+minun.+Tuossa+lähteessäsi+ei+puhuta+mitään+fasisteista.Lähteessä+ei+puhuta+mitään+lasten+jatkuvasta+tappamisesta.Taustasi+tietäen,+pidät+hyväksyttävänä+sitä,+että+ihmiset+pyrkivät+väkivaltaisesti+tunkeutumaan+alueelle,+jota+pitävät+vieraana+valtiona+ja+pyrkivät+siellä+tekemään+mahdollisimman+paljon+tuhoa.++Olet+ilmeisesti+sitä+mieltä,+että+tämä+n.+6000+ihmisen+lauma+olisi+pitänyt+päästää+vapaasti+toteuttamaan+uhkauksiaan+Israelissa+israelilaisia+vastaan.+Ilmeisesti+se+olisi+ollut+sitä+väkivaltaa,+johon+mm.+kommunistit+kannustavat,+vaikkakin+tällä+kertaa+motiivi+olisi+ollut+uskonnollinen++ja+ilmeisesti+taloudellinen.Näyttää+siltä,+että+edelleen+hyväksyt+sen,+että+gazalaiset+käyttävät+lapsia+ihmiskilpinä.
  2. ”Hanttimies+tosiaan+kirjoittelee+kommentejaan+myös+itsensä+kirjoittamiin+juttuihin+mutta+hän+tekee+siinä+vain+niinkuin+siionistinatseille+on+opetettu.”On+totta,+että+olen+kirjoittanut+kommentteja+omiin+viesteihini.+Laitain+vielä+linkit+ko.+viesteihin.+Olet+ahkerasti+kirjoitellut+kommentteja+omiin+viesteihin,+kuten+kerrotkin+teille+opetetun.+Sinä+yrität+vastata+itsellesi+ikään+kuin+eri+kirjoittajana.+Alla+linkit+viesteihin,+jotka+olen+kirjoittanut+kommentteina+omiin+viesteihini.keskustelu.suomi24.fi/t/15697025/paleterot-boikottiin#comment-98204211keskustelu.suomi24.fi/t/15717648/boikotoi-fasisteja#comment-98872107keskustelu.suomi24.fi/t/15717648/boikotoi-fasisteja#comment-98680517Vaikka+kerrot+teitä+opetetun+kommentoimaan+omia+viestejänne,+en+ota+tätäkään+oppia+sinulta+vastaan.+Tähän+pätee+se+sama+kuin+siihen,+että+vaikka+teitä+on+opetettu+kirjoittamaan+välillä+toisten+kirjoittajien+nimimerkeillä+jos+mahdollista,+et+tätäkään+oppia+ole+sinulta+ottanut+vastaan,+vaikka+olet+kirjoittanut+viestejä+nimimerkilläni+minua+esittäen,+ennen+kuin+juuri+tästä+syystä+rekisteröin+tämän+nimimerkkini.En+ole+suinkaan+ainoa+upseeri,+joka+oli+kapteeniluutnantti+Jarno+Mäkisen+kanssa+tekemisissä+työasioissa.+Millä+tavalla+se+tekee+meistä+suomalaisista+upseereista+kuvottavia?+Hänen+kuolemaansa+liittyvä+osuus+viestistäsi+ansaitsee+tulla+kommentoiduksi+sen+jälkeen,+kun+olet+opetellut+keskustelun+perusperiaatteet+ja+olet+tutustunut+aiheeseen+edes+sen+verran,+että+kykenet+siitä+keskustelemaan.
  3. Kuten+on+monta+kertaa+käynyt+ilmi,+et+ole+edes+pyydettäessä+pystynyt+perustelemaan+väitettäsi,+että+olisin+fanaatikko.+Et+ole+milloinkaan+millään+tavalla+edes+yrittänyt+todistaa+väitettäsi,+että+yleissivistykseni+olisi+hataralla+pohjalla.Yleensä+henkilöt,+jotka+sanovat/kirjoittavat+tyyliin:+"Täällä+en+kuitenkaan+ala+perusopetusta+esim.+fanaatikoille+järjestämään,"+ovat+sellaisia,+jotka+tietävät+asioista+niin+vähän,+että+eivät+edes+ymmärrä+kuinka+vähän+tietävät.+Sinun+tapauksessasi+tuo+on+tullut+ilmi+hyvin+monta+kertaa+jokaisessa+niissä+"keskustelussa"+joita+olen+käynyt+kanssasi.Voit+toki+kehuskella+tietäväsi+aiheesta+tosi+paljon+antamalla+tuota+"israel+war+crimes"+sanayhdistelmääsi+hakukoneisiin+tai+Youtubeen+laitettavaksi.+On+kuitenkin+käynyt+hyvin+selvästi+ilmi,+että+et+ole+itse+niihin+hakutuloksiin+tutustunut,+ja+että+muut+keskustelijat+tietävät+ko.+osumien+materiaalista+huomattavasti+enemmän+kuin+sinä.+Kävihän+taannoin+niin,+että+kun+näillä+antamillasi+hakusanoilla+katsoin+Youtubesta+ensimmäisen+osuman+ja+kysyin+sinulta+sen+perusteella+kysymyksiä,+et+kyennyt+sitä+videota+edes+katsomaan.+Ehkä+se+johtui+siitä,+että+se+todisti+väitteesi+vääriksi+tai+siitä,+että+et+ymmärrä+englantia.Mitä+tarkoitat+sanoilla+"natsisaksa"+ja+"israel"?+Se+on+käynyt+hyvin+selväksi,+että+sanalla+"israel"+nimenomaan+pienellä+kirjoitettuna+et+tarkoita+Israelia.Listaamiasi+käsitteitä+on+näkynyt+viesteissäsi,+mutta+milloinkaan+et+ole+osannut+tarkemmin+kertoa,+mihin+niillä+kulloinkin+viittaat,+vaan+olet+pyytänyt+muita+selittämään+ne+sinulle+ja+yhdistämään+siihen+sinun+"israeliisi"+ja+muutenkin+teidän+-+"siionistinatsien"+-+toimintaanne.Se,+että+minä+ja+muut+olemme+pyytäneet+sinulta+lähteitä+väitteillesi,+ei+tarkoita+sitä,+että+tietäisimme+asioista+vähän+tai+emme+ollenkaan.+Toisinaan+se+voi+olla+merkki+jopa+siitä,+että+tiedämme+asioista+paljonkin.+Silloin+kun+esität+syytteitä,+pitää+sinun+itse+osata+kertoa+esimerkiksi+mihin+tapahtumaan+viittaat+ja+antaa+sille+lähde.+Monesti+on+niin,+että+olen+lukenut+vastaavia+väitteitä+hyvinkin+monesta+tapahtumasta,+enkä+voi+alkaa+niitä+kaikkia+puimaan+kanssasi,+kun+et+itse+tiedä+lainkaan+mitä+tarkoitat.+Jos+siis+haluat+jostain+vaikkapa+kansanmurhasta+keskustella,+pitää+sinun+pystyä+kertomaan+mitä+kansanmurhaa+tarkoitat+ja+mihin+tietoon+tai+väitteeseen+perustat+väitteesi.+Ellet+tähän+pysty,+on+aihe+sinulle+liian+vaikea+ja+vieras,+jotta+pysyisit+siitä+keskustelemaan.Mikäli+haluat+jostain+asiasta+keskustella,+on+sinun+pystyttävä+vastaamaan+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin.+Jättämällä+vastaamatta+kysymyksiin,+osoitat+sen,+että+et+ole+aiheesta+valmis+keskustelemaan+ja+se+vie+myös+väitteiltäsi+kaiken+uskottavuuden.+Mikäli+haluat+vain+saarnata,+voit+varmasti+alkaa+kirjoittamaan+vaikka+blogia+jollekin+sivustolle,+mutta+suomi24.fi+on+tarkoitettu+nimenomaan+keskusteluja+varten.+Joltain+kirkolta+varmaan+löytyy+sivustoja+tähän+tarkoitukseen.
  4. Mielenkiintoista,+että+vielä+hetki+sitten+olit+huolissasi+siitä,+että+vastailet+omiin+viesteihisi.+Kirjoitithan:+"Eikö+se+ole+hieman+erikoista+kirjoitella+itselle+vastauksia?+Onko+kenties+pillerit+jääneet+ottamatta+ja+todellisuudentaju+heikentynyt?"Et+ole+vieläkään+milloinkaan+minua+osoittanut+kanssasi+samanlaiseksi,+joten+tuo+nimitys+kuuluu+vain+sinulle.+Senhän+todistaa+sekin,+että+jätit+vastaamatta+esittämiini+kysymyksiin,+joten+määritelmäsi+mukaan+olet+juuri+sellainen+miksi+minua+tuossa+nimität.Tunnustit+valehtelevasi+siinä+kun+kirjoitit+minusta:+"Esiinnyt+monesti+täysin+pilvilinnoissa+ja+omissa+kuvitelmissasi..."Sillä,+että+et+vastannut+tuon+2.9.2019+21:23+kirjoittamani+viestin+kysymyksiin,+tunnustit+taas+kerran+valehtelijaksi.+Ei+tuo+yllätys+ollut,+eikä+mitään+uutta,+mutta+hyvä+muistutus+mahdollisille+uusille+lukijoille.Tässä+viestissäsi+tuli+uusia+valheita.+En+ole+muistaakseni+suomi24.fi:ssä+osallistunut+yhteenkään+keskusteluun,+jossa+olisi+edes+mainittu+Darfur+ennen+kuin+kirjoitit+tuon+nimen+tähän+keskusteluun.+Sinäkään+et+löydä+sellaista+keskustelua+mistään,+jossa+olisin+mukana+ja+Darfur+olisi+mainittu.En+ole+milloinkaan+puolustellut+yhdenkään+lapsen+tappamista,+en+gazalaisten+enkä+kenenkään+muunkaan.+Itse+kyllä+olet+kertonut+osallistuneesi+operaatioihin,+joissa+näin+on+tehty.+Näistäkään+et+ole+tosin+esittänyt+mitään+todisteita,+joten+näistä+on+vain+sinun+vakuuttelusi,+joka+ei+ole+juuri+minkään+arvoista.
  5. Annahan+edes+yksi+konkreettinen+esimerkki,+jonka+perusteella+väität,+että+elän+monesti+täysin+pilvilinnoissa+ja+omissa+kuvitelmissani.+Ellet+pysty+tähän+antamaan+mitään+konkreettista+esimerkkiä+seuraavassa+viestissäsi,+totean+sinun+kanssasi+yhdessä+tuumin,+että+tälläkin+kerralla+valehtelet.Olin+jo+kuvitellut,+että+et+ole+ymmärtänyt+yhtään+mitään+niistä+viesteistä,+mitä+minä+ja+muut+olemme+sinulle+vuosien+varrella+kirjoittaneet.+Ymmärryksen+taso+on+ollut+sitä+luokkaa,+että+usein+olen+vakuuttunut,+että+et+edes+lue+viestejä+joihin+vastaat.+Nyt+tuli+kuitenkin+esiin+yksi+asia,+jonka+olet+oppinut+jo+vuosien+takaa,+nimittäin+osa+siitä,+mitä+olen+kertonut+taustastani.+Käyhän+vielä+lukemassa+perusteluni,+miksi+en+paljasta+tarkempaa+henkilöllisyyttäni.+Se+löytyy+viesteistä+ajalta,+kun+et+vielä+kirjoittanut+viestejä+tällä+nimimerkilläni+yrittäen+esiintyä+minuna,+ja+jonka+vuoksi+jouduin+tämän+nimimerkkini+rekisteröimään.+Kuten+olen+sinulle+aiemminkin+kertonut,+minä+en+ole+tämän+keskustelun+aiheena.+Kerro+nyt+kuitenkin,+estääkö+se,+että+et+tiedä+tarkkaa+henkilöllisyyttäni,+sinua+löytämästä+todisteita+väitteillesi?+Et+tähän+pysty+vastaamaan+kuten+et+muihinkaan+kysymyksiin,+joten+voit+lisätä+tämän++syyksi+listalle,+miksi+en+paljasta+tarkemmin+henkilöllisyyttäni.Mikä+on+tämä+"israel"+josta+nytkin+kirjoitat?+Sen+olet+kertonut,+että+et+tarkoita+Israelia,+mutta+pystyistkö+jo+kertomaan,+mitä+sillä+tarkoitat?+Mihin+viittaat+tuolla+"Jarnon+Murhaalla"?++Yleensä+teot,+jotka+liittyvät+tämän+"israelin"+tekoihin+ovat+niitä+samoja+joihin+kerrot+itsekin+osallistuvasi.En+ole+tiedä+tai+tunne+ketään,+joka+puolustelisi+työtoverinsa+murhaajaa,+enkä+näe+tuolla+kysymyksellä+mitään+yhteyttä+keskustelun+aiheeseen.++Ehkä+tuo+jotenkin+tähän+keskusteluun+liittyy,+mutta+voimme+palata+siihen+sen+jälkeen+kun+olet+vastannut+näihin+tässä+viestissäni+kysymiini+kysymyksiin.+Aiemmasta+viestistäni+voit+muistin+virkistykseksi+katsoa,+kuinka+kutsut+henkilöä,+joka+ei+vastaa+häneltä+kysyttyihin+kysymyksiin.
  6. Itsehän+sinä+olet+jatkuvasti+alakynnessä,+vaikka+emme+ole+vielä+päässeet+muutaman+vuoden+yrittämisen+jälkeen+edes+keskustelun+alkuun,+kun+et+ole+pystynyt+antamaan+väitteillesi+lähteitä,+muuten+kuin+sellaisen,+joka+kumoaa+väitteesi.+Senkin+löytämiseen+sinulta+meni+useampi+vuosi.Toinen+asia,+mistä+näkee,+että+olet+jatkuvasti+alakynnessä+on+se,+että+et+kykene+vastaamaan+mihinkään+sinulle+esitettyyn+kysymykseen.+Jos+jotain+asiasta+tietäisit+tai+jos+väitteesi+perustuisivat+johonkin+todellisiin+asioihin,+kykenisit+vastaamaan+kysymyksiin+muutenkin+kuin+pyrkimällä+loukkaamaan+muita+kirjoittajia+väittämällä+heidän+olevan+samanlaisia+kuin+itse+koet+olevasi.Onko+jotain+viestiä,+johon+vastatessa+odotat+jotain+argumenttia?+Tähän+asti+ainoa+argumenttisi+väitteidesi+tukena+on+ollut+muiden+kirjoittajien+nimittely.