Boikotoi antisemitismiä

Anonyymi

Laitetaan antisemitistit boikottiin. Aloitetaan tältä palstalta. Kun näet terroria ihannoivan kirjoituksen vaikka se olisi kirjoitettu kiertoilmauksin, älä vastaa siihen.
Annetaan kirjoitusten vajota netin unholaan.
Sitä voi myös halutessaan vauhdittaa tekemällä ilmiannon antisemitismistä.
Liian kauan olemme sananvapauden nimissä katsoneet läpi sormien tuota terrorismia ihannoivaa retostelua.

17

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitin ihan asiallisen kommentin tähän avaukseen, mutta se poistettiin!? Arvatenkin avauksen tekijä. Aiemmin oli yksi kommentti jo poistettu. Säälittävää ja halveksittavaa touhua.

      Tuollainen touhu ei VARMASTI vähennä antisemitismiä! Tämähän on KESKUSTELU- foorumi, ei yksipuolinen julistusfoorumi.

      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestejä, eivät keskustelijat.

        20.8.2019 15:57 kirjoitetun viestin kirjoittaja sen sijaan harrastaa nimenomaan yksipuolista julistamista, mutta ei lainkaan keskustelua. Tällä boikottipalstallakin on satoja hänen suunnilleen samansisältöistä viestiään, mutta ei yhtään tosiasiallista vastausta muiden viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito poistaa viestejä, eivät keskustelijat.

        20.8.2019 15:57 kirjoitetun viestin kirjoittaja sen sijaan harrastaa nimenomaan yksipuolista julistamista, mutta ei lainkaan keskustelua. Tällä boikottipalstallakin on satoja hänen suunnilleen samansisältöistä viestiään, mutta ei yhtään tosiasiallista vastausta muiden viesteihin.

        Ehkä sinun mielestäsi mutta yksi seikka erottaa hänen kirjoituksensa sinun kirjoituksistasi. Hän pysyy totuudessa.


    • Anonyymi

      Antisemitismin vähenemiseen vaikuttaisi suoraan jos israel juutalaisvaltiona lopettaisi valtioterrorin, siviilien, avustustyöntekijöiden yms. tappamisen, etnisen puhdistuksen, elintilan haalimisen, naapurimaiden pommittamisen, sodanlietsonnan, kollektiiviset rangaistukset, kidutuksen, gettojen saarron yms. sellaiset asiat. Ihan turha voivotella antisemitismin nousua kun israel toimii kuin Hitlerin natsisaksa.

    • Anonyymi

      Sama juutalaisvihaaja yrittää jälleen käännyttää puolelleen.

      • Anonyymi

        israelin valtioterrorin puolella vai sitä vastaan? Hitlerin natsejakin ihailtiin yli koko maailman ennen kuin ihmiset tajusivat mitä oli tekeillä. Nytkin on tilanne jossa on syytä valita kannattaako valtioterroria vai eikö kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        israelin valtioterrorin puolella vai sitä vastaan? Hitlerin natsejakin ihailtiin yli koko maailman ennen kuin ihmiset tajusivat mitä oli tekeillä. Nytkin on tilanne jossa on syytä valita kannattaako valtioterroria vai eikö kannata.

        Et ole vieläkään pystynyt todistamaan väitettäsi, että Israel harrastaisi valtioterroria. Olet asiasta kirjoittanut jo vuosia. Ei tuosta voi tulla muuhun johtopäätelmään kuin siihen, että Israel ei harjoita valtioterroria.

        Kannatatko sinä valtioterroria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vieläkään pystynyt todistamaan väitettäsi, että Israel harrastaisi valtioterroria. Olet asiasta kirjoittanut jo vuosia. Ei tuosta voi tulla muuhun johtopäätelmään kuin siihen, että Israel ei harjoita valtioterroria.

        Kannatatko sinä valtioterroria?

        Jaa, eikö israelin harjoittama siviilien pommitus ole valtioterroria? Entä etniset puhdistukset? Kollektiiviset rangaistukset? Kidutus? Eri lait eri ihmisryhmille? Ihmisten eristäminen gettoihin yms.? Jos nuo on natsisaksan tekeminä hyväksytty valtiterrorin aiheiksi niin miksi israel olisi siinä mielessä poikkeus?

        Minä en kannata valtiterroria. Kannatatko sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, eikö israelin harjoittama siviilien pommitus ole valtioterroria? Entä etniset puhdistukset? Kollektiiviset rangaistukset? Kidutus? Eri lait eri ihmisryhmille? Ihmisten eristäminen gettoihin yms.? Jos nuo on natsisaksan tekeminä hyväksytty valtiterrorin aiheiksi niin miksi israel olisi siinä mielessä poikkeus?

        Minä en kannata valtiterroria. Kannatatko sinä?

        Pistähän todisteet pöytään pelkkien tyhjien väitteiden sijaan. Katsotaan asiaa sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, eikö israelin harjoittama siviilien pommitus ole valtioterroria? Entä etniset puhdistukset? Kollektiiviset rangaistukset? Kidutus? Eri lait eri ihmisryhmille? Ihmisten eristäminen gettoihin yms.? Jos nuo on natsisaksan tekeminä hyväksytty valtiterrorin aiheiksi niin miksi israel olisi siinä mielessä poikkeus?

        Minä en kannata valtiterroria. Kannatatko sinä?

        Väitteitä kyllä löytyy. Yksi todistekin sinulta löytyi kerran ja sekin todisti sinut valehtelijaksi. Haluatko, että laitan sen todisteesi tähän keskusteluun näkyviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistähän todisteet pöytään pelkkien tyhjien väitteiden sijaan. Katsotaan asiaa sen jälkeen.

        Käy kirjastossa lukemassa lehtiä jos niitä ei kotiisi tule, yhteiskunta tarjoaa hyvänä palveluna tuonkin. Netistä löytyy myös tietoa ja lukemista moneksi vuodeksi joten on itsestäsi kiinni kuinka paljon asioista saat tietää. Matkustaminen, kirjeenvaihto, ystävät, työelämä, opiskelu, järjestöt ja niiden julkaisemat raportit.. kaikkialta saa tietoa niin ei tarvitse tyytyä aatetoverien yksipuoliseen propagandaan.

        Tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka on saatu uskomaan menninkäisiin, ahtiin jne. Jos ei tiedä israelin teoista, sotarikoksista yms. ei voi tietämyksellään kehua. Älä ole tyhmä, ota asioista selkoa, ei ole vaikeaa. Se on sitten eri asia hyväksyykö esim. etnisen puhdistuksen vaikkapa Länsirannalla, siionistinatsit hyväksyy, muut eivät. Siionistinatsien aiemmat aateveljet natsit hyväksyivät hekin jopa ihmisten tuhoamisen. Ei ole kuitenkaan pakko olla siionistinatsi vaan voi kannattaa esim. sellaisia asioita kuten tasa-arvo, demokratia, oikeusvaltio, ihmisoikeudet, rauha...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy kirjastossa lukemassa lehtiä jos niitä ei kotiisi tule, yhteiskunta tarjoaa hyvänä palveluna tuonkin. Netistä löytyy myös tietoa ja lukemista moneksi vuodeksi joten on itsestäsi kiinni kuinka paljon asioista saat tietää. Matkustaminen, kirjeenvaihto, ystävät, työelämä, opiskelu, järjestöt ja niiden julkaisemat raportit.. kaikkialta saa tietoa niin ei tarvitse tyytyä aatetoverien yksipuoliseen propagandaan.

        Tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka on saatu uskomaan menninkäisiin, ahtiin jne. Jos ei tiedä israelin teoista, sotarikoksista yms. ei voi tietämyksellään kehua. Älä ole tyhmä, ota asioista selkoa, ei ole vaikeaa. Se on sitten eri asia hyväksyykö esim. etnisen puhdistuksen vaikkapa Länsirannalla, siionistinatsit hyväksyy, muut eivät. Siionistinatsien aiemmat aateveljet natsit hyväksyivät hekin jopa ihmisten tuhoamisen. Ei ole kuitenkaan pakko olla siionistinatsi vaan voi kannattaa esim. sellaisia asioita kuten tasa-arvo, demokratia, oikeusvaltio, ihmisoikeudet, rauha...

        Edelleen pätee sama kuin ennenkin, eli jos väität jotain, on sinun tehtäväsi todistaa ne väitteesi tosiksi, ei minun. Tähän astihan olet todistanut lähes kaikki omat väitteesi vääriksi. Lähinnä vain sinua itseäsi ja toimintaasi koskevat väiteet ovat jääneet ilman mitään todisteita, eli ne ovat jääneet vain sinun omien väitteidesi varaan.

        Kovin kirjoitat israelin teoista, mutta olet todistanut, että ne eivät koske Israelia.

        Aina silloin tällöin kirjoitat kirjastoista ja netistä tietolähteinä. Se on käynyt selväksi, että et osaa niitä käyttää, mutta muut keskustelijat ovat niitä käyttäneet, ja jotkut jopa hyvinkin paljon.

        Jälleen viestisi loppu kertoo sinusta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kirjastossa lukemassa lehtiä jos niitä ei kotiisi tule, yhteiskunta tarjoaa hyvänä palveluna tuonkin. Netistä löytyy myös tietoa ja lukemista moneksi vuodeksi joten on itsestäsi kiinni kuinka paljon asioista saat tietää. Matkustaminen, kirjeenvaihto, ystävät, työelämä, opiskelu, järjestöt ja niiden julkaisemat raportit.. kaikkialta saa tietoa niin ei tarvitse tyytyä aatetoverien yksipuoliseen propagandaan.

        Tässä maailmassa on paljon ihmisiä jotka on saatu uskomaan menninkäisiin, ahtiin jne. Jos ei tiedä israelin teoista, sotarikoksista yms. ei voi tietämyksellään kehua. Älä ole tyhmä, ota asioista selkoa, ei ole vaikeaa. Se on sitten eri asia hyväksyykö esim. etnisen puhdistuksen vaikkapa Länsirannalla, siionistinatsit hyväksyy, muut eivät. Siionistinatsien aiemmat aateveljet natsit hyväksyivät hekin jopa ihmisten tuhoamisen. Ei ole kuitenkaan pakko olla siionistinatsi vaan voi kannattaa esim. sellaisia asioita kuten tasa-arvo, demokratia, oikeusvaltio, ihmisoikeudet, rauha...

        Ei nuo saa lukea muuta kuin lahkonsa omia uutisia, sillä ne on ulkona asioista.


    • Anonyymi

      Juutalaiset ovat länsimaissa samassa asemassa kuin mustaihoiset. Kumpaakaan ryhmää ei saa arvostella tai on muka antisemitisti tai rasisti. Siis jos arvostelijana on kristitty valkoihoinen.

      Tuollainen yksipuolinen perusteeton suojelu juuri aiheuttaa sitä inhoa! Varsinkin kun kristittyjä ja valkoihoisia saa herjata ja pilkata mielin määrin ilman tuomitsemista.

      • Anonyymi

        Oot kuule väärässä ...

        Eu ja Vasemmisto haluaa nimen omaan Antisemitismiä ja jopa Muslimeja saa arvostella jos on Antisemiitti ja Muslimi itse moderaatti ja rauhanomainen ja ei vihaa Israelia tai kannata radikaali Islamismia .

        Tiiän tapauksen joka oli rauhallinen mutta joutu mielisairaalaan maahanmuuttovastaisuudestaan ja pääsi ulos kun rupesi vihaamaan Juutalaisia ja boikotoimaan Israelia ja liittyi Natzi liikkeisiin (ja lopetti maahanmuutto vastaisuuden).

        Eli onko Psykiatreissa piilo Antizemitismiä ja Juutalaiseten rasistinen kritisointi ok mutta Muslimeja ei saa vastustaa siis arvostella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kuule väärässä ...

        Eu ja Vasemmisto haluaa nimen omaan Antisemitismiä ja jopa Muslimeja saa arvostella jos on Antisemiitti ja Muslimi itse moderaatti ja rauhanomainen ja ei vihaa Israelia tai kannata radikaali Islamismia .

        Tiiän tapauksen joka oli rauhallinen mutta joutu mielisairaalaan maahanmuuttovastaisuudestaan ja pääsi ulos kun rupesi vihaamaan Juutalaisia ja boikotoimaan Israelia ja liittyi Natzi liikkeisiin (ja lopetti maahanmuutto vastaisuuden).

        Eli onko Psykiatreissa piilo Antizemitismiä ja Juutalaiseten rasistinen kritisointi ok mutta Muslimeja ei saa vastustaa siis arvostella ?

        Melkoinen satu taas kopiokoneelta.... Suosittelisin satukirjailijan uraa.


    • Anonyymi

      Miksi persut lähettävät alfateeveellä Jerusalemin uutisia?? Se jos mikä on propagandaa ja epäisänmaallista toimintaa. Sitä tukevat kirjoitukset olisi kaikki poistettava.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe