Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

436

  1. Sellainen+kysymys+sinulle+vielä,+että+miksi+poistaisin+antamasi+lähteen,+joka+osoittaa+minun+olevan+oikeassa,+tai+ainakaan+ei+osoita+sinun+olevan+oikeassa?+Ne+pari+lähdettä,+jotka++tämänkin+keskustelun+aloittanut+multinicki+on+antanut,+ovat+osoittaneet+hänen+olevan+väärässä.+Siksi+hän+ei+niitä+enää+anna.+Niissä+tapauksissa+hän+on+ilmeisesti+luullut+olevansa+oikeassa,+mutta+muissa+hän+taitaa+tietää+olevansa+väärässä.
  2. Olen+tiennyt+jo+kymmeniä+vuosia,+ettei+minulla+ole+kompetenssia+arvioida+muiden+ihmisten+älykkyyttä,+eikä+varsinkaan+parin+netissä+kirjoitetun+viestin+perusteella.+Siksi+minulla+ei+olekaan+tapana+arvioida+toisten+älykkyyttä,+toisin+kuin+sinulla.Olet+kyllä+väittänyt+minua+fanaatikoksi+monet+kerrat,+mutta+kertaakaan+et+ole+pystynyt+väitettäsi+perustelemaan+minun+kirjoitusteni+perusteella.Vuosi+sitten+kirjoitin+sinulle+fanaattisuuteen+liittyen,+ja+silloin+näytit+sen+hyväksyvän,+kun+et+siihen+viestiin+vastannut:"""Mielenkiintoista+että+otit+puheeksi+tuon+”jankkaavat+aina+samaa”.+Olethan+itse+tehnyt+kolme+aloitusta+samalla+otsikolla+ja+samalla+tai+melkein+samalla+aloitusteksillä.+Otat+jatkuvasti+esiin+samoja+aiheita,+vaikka+et+niistä+tunnu+oikein+mitään+ymmärtävän.+Tuota+kutsutaan+fanaattisuudeksi.+Kuten+tämänkertaisessa+nimimerkissäsikin+toteat,+fanaattisuus+ei+ole+hyve.Väität+edelleen,+että+jankkaajat+kieltäytyvät+tutustumasta+lähteisiin.+Siitä+olet+itse+mainio+elävä+esimerkki,+kuten+tuo+viimeksi+suljettu+ketju+otsikolla+boikotoi+Israelia+osoittaa.+Et+kyennyt+kommentoimaan+edes+itse+antamiasi+lähteitä,+vaan+vaadit+muita+kertomaan+sinulle,+että+mitä+niissä+antamissasi+lähteissä+on+sisältönä.+Et+tosin+tutustu+muidenkaan+antamiin+lähteisiin,+joten+siinä+mielessä+olet+tasapuolinen+jankkaaja.+Tuota+sanotaan+fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi.+Fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi+kutsutaan+myös+sellaista+tapaa+keskustella,+että+ei+vastata+toisten+kirjoittajien+viesteihin,+vaan+ennemmin+heilutellaan+natsikorttia.+Senhän+sinä+jo+tässäkin+keskustelussa+olet+osoittanut."""(Mainitsen+tuossa+sinun+tehneen+kolme+aloitusta+samalla+otsikolla+ja+samalla+tai+melkein+samalla+aloitustekstillä.+Nyt+määrä+taitaa+olla+jo+viisi+tai+enemmän.)Et+ole+milloinkaan+pystynyt+minua+osoittamaan+valehtelijaksi+kirjoitusteni+perusteella,+etkä+ole+sitä+edes+yrittänyt.Nyt+näytät+kuvittelevan,+että+sinulla+olisi+pätevyys+arvioida+toisten+ihmisten+mielenterveyttä.+Fanaatikoksi+et+ole+minua+milloinkaan+pystynyt+osoittamaan,+etkä+ole+sitä+edes+yrittänyt,+mutta+nyt+kuitenkin+väität+minua+fanaatikoksi+ja+sen+perusteella+arvioit+mielenterveyttäni.+Tämä+kertoo+huomattavan+paljon+sinusta,+mutta+ei+mitään+minusta.En+ole+milloinkaan+kirjoittanut,+että+olisin+kuin+kaksi+marjaa+natsin+kanssa.+En+ole+myöskään+siionistinatsi.+Olet+itse+todennut+itse+olevasi+sellainen,+ja+olet+kertonut+teidän+olevan+kuin+kaksi+marjaa+mainitsemiesi+aateveljienne+kanssa.+Minua+olet+kyllä+väittänyt+siionistinatsiksi,+mutta+et+ole+sitä+pystynyt+perustelemaan+kirjoitusteni+perusteella,+vaan+ainoastaan+kuvitelmiesi+perusteella.+Sinähän+näet+kanssasi+eri+mieltä+olevat+samanlaisina+kuin+itsesi.
  3. Kerro+nyt+vielä,+missä+pidätte+miljoonia+ihmisiä+getoissa.+Anna+lähde.+Mitä+tarkkaan+ottaen+tarkoitat+tuolla+"vailla+elämisen+mahdollisuuksia"?+Lähde?