Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OntuvaEriksson
profiilit
OntuvaEriksson
OntuvaEriksson
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo.+Jos+ei+USAssa+ja+Kanadassa+pärjännyt+omillaan+niin+kotiin+sai+lähteä.
Minunkin+isoisäni+kuuluu+tähän+porukkaan+joka+lähti+onneaan+onkimaan+Yhdysvaltoihin+jättäen+perheensä+Suomeen+odottamaan.+Hänen+tarkoituksensa+oli+sitten+myöhemmin+hakea+perhe+täältä+sinne+kun+on+itse+ensin+saanut+töitä+ja+vähän+jalansijaa+sieltä.
Isoisän+veli+oli+joskus+aiemmin+tehnyt+saman+tempun+ja+kotiutunut+hyvin+(minkä+ansiosta+minulla+on+sukulaisia+Yhdysvalloissa+edelleen,+joskin+yhteydenpito+on+katkennut+jo+aikoja+sitten).+Hän+tätä+veljensä+maahanmuuttoa+avitti+ja+järjesteli.+
Mutta+isoisäpä+ei+kotiutunutkaan,+hänelle+kun+oli+kaikenlainen+ketkuilu+tärkeämpää+kuin+työnteko.+Viskin+maun+isoisä+epäilemättä+ehti+reissullaan+testaamaan,+mutta+ei+hän+vuotta+reissussa+ollut+kun+sai+potkun+perseeseen+ja+joutui+palaamaan+takaisin+Suomeen.+Itse+asiassa+taisi+palata+jo+puolen+vuoden+jälkeen+takaisin.
Suurena+maailmanmiehenä+hän+sitten+kotiseudullaan+esiintyi+ja+valehteli+Amerikassa+tämän+puolen+vuoden+aikana+tekemistään+uroteoista+siitä+huolimatta,+että+kaikki+tiesivät+miten+hänen+Amerikan+valloituksensa+oli+päättynyt.
Suomen+kielenkin+hän+oli+puoli+vuotta+kestäneellä+reissullaan+unohtanut+täysin,+samoin+kuin+kaiken+muunkin+kotopuolessa+eikä+kotiin+palatessaan+tuntenut+kuin+vaimonsa+ja+lapsensa.+Edes+kotitalolleen+hän+ei+osannut+palata+vaan+piti+sinnekin+tietä+kysyä+ja+ongelmana+oli+se+että+isoisä+ei+osannut+enää+suomea+mutta+kun+ei+osannut+englantiakaan+kuin+neljä+sanaa+eli+jees+ja+nou+sekä+New+York+niin+se+kommunikointi+ja+tien+kysyminen+kotiin+oli+hiukan+hankalaa.
No+se+isoisästä.+En+minä+häntä+koskaan+tavannut,+hän+kuoli+jo+ennen+syntymääni+mutta+kuvia+olen+hänestä+nähnyt+ja+tarinoita+kuullut+paljon+hänen+toilailuistaan.
Ja+se+piti+vielä+tähän+maahanmuuttoon+lisätä+että+ainakin+Kanadassa+on+nytkin+käytäntö,+jonka+mukaan+yksityisiltä+lahjoittajilta+kerätään+joku+tietty+rahasumma,+minkä+on+laskettu+riittävän+esim.+neljähenkisen+perheen+elämiseen+vuoden+ajaksi.+Sen+vuoden+ajan+siis+elätetään,+mutta+sen+jälkeen+on+tultava+toimeen.+En+tiedä+sitten+mitä+tapahtuu+jos+ei+pysty+itseään+ja+perhettään+elättämään,+vieläkö+Kanada+potkii+tällaiset+loiset+pois+maasta.
04.07.2017 09:36
Opin+12-vuotiaana.+Minua+ei+kukaan+opettanut,+ahdasmielisille+vanhemmille+kaikenlainen+seksuaalisuuteen+liittyvä+oli+kauhistus+eikä+ainakaan+minun+kaveripiirissäni+puhuttu+tällaisista+asioista.+Isompien+poikien+juttuja+kuitenkin+kuunneltiin+tarkkaan+mutta+eivät+nekään+jutut+kertoneet+itsetyydytyksestä+vaan+taisivat+olla+mielikuvituksen+tuottamia+panojuttuja.
Olen+syntynyt+vuonna+1967+syksyllä+ja+kikkeli+rupesi+silloin+kesällä+1980+näyttämään+heräämisen+merkkejä+ja+kerran+sitten+illalla+sängyssä+rupesin+näpelöimään+kovana+sojottavaa+vekotintani.+Se+rupesi+tuntumaan+hyvältä+ja+heitin+peiton+sivuun,+riisuin+alkkarit+pois+ja+makasin+selälläni+alasti+ja+hieroin+vehjettäni.+Mitä+kauemmin+sitä+tein,+sitä+paremmalta+tuntui+ja+yhtäkkiä+se+tapahtui,+sain+orgasmin.+Se+tunne+alkoi+varpaista+ja+levisi+koko+alavartaloon+ja+selkä+kaarella+taisin+ähkäistäkin+ensimmäisen+kerran+sängyssäni.+Siemennestettä+ei+vielä+tullut.
Siitä+se+alkoi+ja+seuraavana+iltana+leikin+taas+pelilläni.+Varsinaisen+runkkauksen+eli+esinahan+eestaas-liikkeen+hoksasin+vasta+myöhemmin,+syksyllä+muistaakseni.+Siihen+saakka+tyydytin+itseni+vain+sormeilemalla+ja+puristelemalla+vehjettäni.
Syksyllä+minulta+tuli+myös+ensimmäisen+kerran+siemennestettä+ja+niin+tavattoman+tietämätön+asioista+olin+että+säikähdin+sitäkin+että+mitä+ihmeen+ainetta+se+on.+No,+kyllähän+minä+sen+oivalsin+nopeasti.
Siitä+se+käteenveto+siis+alkoi+ja+vuotta+myöhemmin+eli+kesällä+1981+sain+sitten+ensimmäistä+kertaa+pilluakin+mutta+se+ei+kuulu+tähän+tarinaan.
Nyt+olen+jo+ikämies,+täytän+muutaman+kuukauden+päästä+50.+Olen+ollut+naimisissa+28+vuotta,+kolmen+lapsen+isä+ja+kahden+lapsen+isoisäkin+jo.+On+myönnettävä+että+en+ole+enää+vuosiin+runkannut,+ei+se+enää+kiinnosta.+Kyllä+minulla+edelleen+seisoo,+sen+kanssa+ei+ole+mitään+ongelmaa+mutta+onhan+paneminenkin+nykyään+käynyt+jo+aika+harvinaiseksi+herkuksi.
Kolmesta+lapsestani+kaksi+on+poikia+ja+heille+kerroin+nämä+asiat+kun+he+tulivat+murrosikään,+niin+että+en+tehnyt+samaa+virhettä+kuin+omat+vanhempani+jotka+tosiaan+eivät+saaneet+koskaan+sanaa+suustaan+kun+olisi+pitänyt+pojan+kanssa+puhua.
02.07.2017 11:02
1 / 1