Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Baarit+ja+tinder,+nykyihmisen+ainoat+mahdollisuudet+löytää+kumppani.+Muita+mahdollisuuksia+ei+vaan+ole.
17.01.2018 09:07
Ikähän+on+vaan+numeroita,+kyllä+se+tunneyhteys+on+tärkeämpää.+Tosin+jos+ulkonäkö+on+vastenmielinen,+niin+ei+seksikään+tyydytä+pitemmän+päälle+olipahan+miten+mukava+ihminen+tahansa.+Ei+minuakaan+kiinnosta+itseäni+älyllisesti+alemmalla+tasolla+oleva+kumppaniehdokas+ja+tarkoitan+tällä+nimenomaan+keskusteluyhteyttä.+Toisten+kanssa+ei+vaan+saa+aikaan+järkevää+keskustelua,+vaikka+kuinka+yrittäisi,+toisten+kanssa+taas+juttu+sujuu+ilman+ongelmia.+Mutta+jos+ulkonäkö+ei+miellytä+silmää,+niin+eipä+sellaisen+kanssa+ajaudu+edes+panosuhteeseen,+kun+taas+hyvännäköisen+kanssa+seksi+vie+suhteeseen,+vaikkei+muuten+haluaisikaan+ihmisen+kanssa+aikaa+viettää.
17.01.2018 09:05
Ei,+vaan+ihan+laiskuudesta+se+lösähtäminen+johtuu.
17.01.2018 08:54
Tarkoitat,+että+silloin+on+pakko+panna,+kun+vaan+saa?+Pelkäät,+ettei+vehkeet+enää+toimi+sitten+keski-iässä?+Toisillahan++se+käy+niinkin,+että+ei+odotetusti+komistukaan+keski-ikään+ehtiessä+ja+elämäntapojen+takia+lakkaa+toiminta+alakerrassakin,+sitten+on+kyllä+kurjaa.+Normaalimies+saa+kyllä+ihan+ikäistäänkin+seuraa+ja+voi+panna+vielä+keski-iän+jälkeenkin+ihan+huoletta.
17.01.2018 08:52
Just+noi+itsepuolustusmekanismit+aiheuttaa,+että+erimielisyydestä+nousee+valtava+myrsky.+Pahimmillaan+kumpikin+kaivaa+puolustuspoterot+ja+ollaan+pattitilanteessa.+Minä+olen+ollut+sellaisessa+suhteessa,+jossa+kaikki+sanomani+kyseenalaistettiin,+jos+sanoin+maan+olevan+pyöreä,+hän+väitti+litteäksi+ja+minun+olisi+pitänyt+perustella+näkemykseni+hänelle+juurta+jaksain.+Kun+joku+toinen+sanoi+saman+asian+samoilla+sanoillakin+kuin+minä,+hän+heti+ymmärsi,+mistä+on+kysymys.+Tosin+sama+päti+myös+päinvastoin,+minun+sanomisillani+ei+ollut+mitään+merkitystä,+jos+kaveri+oli+hänen+kanssaan+samaa+mieltä.+Nykyään+jos+törmään+samanlaiseen+vänkääjään,+niin+poistun+takavasemmalle+hyvin+nopeaan.
17.01.2018 08:35
Ei+tietenkään+voi+elää+sinkkuelämää+parisuhteessa,+mutta+ei+myöskään+tarvitse+kulkea+koko+ajan+yhdessä+kuin+siamilaiset+kaksoset.+Jos+ei+edes+vessaan+pääse+yksin,+niin+ei+sillä+puolisolla+ihan+kaikki+ole+päässä+kohdallaan.+Sinä+esität+tuossa+ääripään+esimerkin,+minä+taas+puhun+normaalista+parisuhteesta,+jossa+on+myös+omaa+tilaa+ja+aikaa+kummallakin.+Jos+parisuhde+on+onneton,+miksi+siinä+sitten+pitää+kitua?+Lähtee+kävelemään+ja+alkaa+elää+onnellista+elämää.+Vain+lähimmäisriippuvainen+jää+roikkumaan+huonoon+suhteeseen+ja+sitten+valittaa,+kun+ei+ole+kivaa.
17.01.2018 08:23
Jakaa+oman+naisen+kanssa....+Joskus+vaan+tarvii+ulkopuolisen+mielipiteen,+kun+se+oman+puolison+mielipide+on+niin+kuultu.+Saa+vähän+uutta+näkökulmaa+aiheeseen.
15.01.2018 20:07
Tuolla+asenteella+on+todellakin+parempi+olla+sinkku.
15.01.2018 20:03
Miten+olisi+sitten+ero?+Ei+tarviisi+itkeä+perään+eikä+pestä+vaatteita+toisen+naisen+hajuista.+Mut+kun+pitää+marttyyrinä+vaan+jaksaa.
15.01.2018 20:00
Ilmeisesti+ruma+tai+einiinviehättävä+kaveri+koetaan+vähemmän+uhkana+kuin+komea/kaunis.+Ystävyyteen+ei+ulkonäkö+vaikuta,+ei+ainakaan+minulla.+Tärkeämpää+on+ne+yhteiset+kiinnostuksen+kohteet,+esim+harrastus.+Jos+kaveri+on+ollut+elämästä+jo+ennen+parisuhdetta,+niin+tuskin+se+ystävyys+just+silloin+muuttuu+kiimaiseksi+seksisuhteeksi,+kun+parisuhde+sattuu+löytymään.
15.01.2018 19:58
Minusta+toimiva+parisuhde+on+mukavaa+yhdessäoloa+myös+erillään.+Pitää+olla+yhteistä+aikaa+kahdestaan,+mutta+pitää+pystyä+tapaamaan+omiakin+ystäviä+ilman+valvovaa+silmää.+Jos+luottamusta+ei+riitä,+ei+kannata+kituuttaa+parisuhteessahan.
15.01.2018 19:51
Miksei+toimi+baari-illat+omien+kavereiden+kanssa?+En+ymmärrä,+paitsi+että+olet+mustasukkainen+ja+haluat+pitää+silmällä+puolisoasi+kaiken+aikaa.+Minusta+kaveri-illat+ilman+puolisoa+ovat+mukavaa+vaihtelua+kummallekin,+mut+tottakai+se+vaatii+luottamusta+puolin+ja+toisin.+Oikeassa,+kestävässä+parisuhteessahan+sitä+tietenkin+on.+Pitää+ymmärtää,+ettei+parisuhde+ole+vankila+vaan+yhteinen+päätös+elää+ja+olla+yhdessä.
15.01.2018 19:45
Luottamus+on+suhteessa+tärkeää,+pitää+itse+uskaltaa+luottaa+siihen+toiseen+ja+olla+itse+luottamuksen+arvoinen,+silloin+on+ihan+sama+minkä+näköisiä+kavereita+ympärillä+pyörii.
15.01.2018 19:37
Eikö+ole+olemassa+muita+vaihtoehtoja+kuin+raittius+ja+täysjuoppous?+Monihan+harrastaa+myös+kohtuukäyttöä,+tosin+aloittajan+jutut+kallistuu+enemmän+sikahumalan+puolelle.
11.01.2018 07:30
Humalassa+tietenkin,+että+tekee+hyvän+vaikutuksen.
11.01.2018 07:28
Ja+nyt+voinkin+sanoa,+että+henkilöhyökkäys+ja+shaming+language!
11.01.2018 07:21
Miksi+tulkintani+on+typerää?+Koska+se+osuu+oikeaan?+Et+vain+taaskaan+osaa+perustella+kommenttejasi,+eli+keskustelutaitosi+on+vajavainen.
09.01.2018 14:51
Aina+löytyy+joku+tekosyy+ryyppäämiselle,+mutta+enpä+ole+kuullut,+että+juomalla+mikään+ongelma+ratkeaisi.+Eli+ei+se+parisuhde+ja+perhe+ilmesty,+vaikka+kuinka+kuppia+kallistelisi.
09.01.2018 14:41
Ja+ruman+miehen+tasoa+on+ruma+nainen,+silti+rumakin+mies+haluaa+kaunottaren+eikä+huoli+rumaa+naista.+Miksi?
07.01.2018 18:45
Ei+tarvitse+rivien+välistä+lukea,+kyllä+tulee+katkeruus+ja+kateus+ilmi+ihan+muutenkin.+Mutta+et+vastannut+kysymykseen,+miksi+harmittaa,+kun+kurppa+saa+mustaa+miestä?
07.01.2018 18:41
14 / 39