Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koitappa+sinä+ymmärtää,+ettei+ruikuttamalla+saavuta+mitään.+Jos+minä+kykenen+parantamaan+omia+asenteitani+ja+elämäntilannetta,+kuka+tahansa+pystyy+siihen.+Mutta+jos+ei+ole+halua+tehdä+muutosta,+ei+synny+tulostakaan.+Mutta+onhan+se+helpompi+vain+syytellä+muita+omista+ongelmista+kuin+tehdä+itse+jotain.
08.09.2017 06:21
Nainen+on+jakorasia,+kun+ei+tälle+kaverille+anna+toosaa?+Muille+antaa,+mutta+ei+hänelle,+onhan+se+hirveää.+Omasta+puhelimestasiko+poimit+tämän+keskustelun?+Kertoo+myös+hyvin+paljon+sinusta,+jos+puhut+totta,+että+omin+luvin+toisen+puhelimen+viestejä+selasit.+Tuollaiset+viestit+kannattaakin+säilyttää,+saa+se+nainen+tehtyä+rikosilmoituksen+noiden+perusteella.
07.09.2017 05:28
Usko+pois,+minä+olen+miettinyt+pidempään.+Ja+tullut+siihen+lopputulokseen,+että+vain+minä+voin+vaikuttaa+omaan+olotilaani.+Ei+minua+marttyyriasenne+ja+itsesääli+ole+elämässä+eteenpäin+vienyt,+vaan+se+tahto+muuttaa+asioita+paremmaksi.+Jos+joskus+on+tapahtunut+jotain+ikävää,+pitää+osata+jättää+ne+taakse+ja+suunnata+katse+tulevaisuuteen.+Jos+jää+menneisyyteen+rypemään,+niin+ihan+sama+minulle,+minä+pudotan+kyydistä+kaikki+rutisijat.+Mutta+kaikkihan+eivät+edes+halua+muutosta,+odotetaan+vain+pelastajaa+ja+kuvitellaan,+että+joku+toinen+tekee+sen,+mihin+itse+ei+kykene.+Siitä+seuraa+vain+pettymyksiä+yksi+toisensa+perään+ja+lopputulos+on,+että+"+kun+te+ette+ymmärrä,+miten+vaikeaa+minulla+on."
07.09.2017 05:16
Niinpä,+mutta+entäs+kun+alkaa+ikää+tulla?+Kukaan+meistä+ei+pysy+ikuisesti+nuorena+ja+haluttavana,+jos+ei+ole+muuta+annettavaa+kuin+ulkonäkö,+se+kortti+pitää+pelata+nuorena.+Mutta+jos+ei+itse+sitä+ymmärrä,+niin+sitten+edessä+on+yksinäinen+ja+katkera+vanhuus.+Mutta+kyllähän+ulkonäkökeskeiselle+naiselle+vastaavia+miehistäkin+löytyy,+kroppa+on+timmissä+kunnossa,+mutta+pää+on+tyhjää+täynnä.
06.09.2017 05:29
Nimenomaan.+Jos+vain+jatkaa+itsesäälissä+rypemistä,+niin+eipä+ne+kumppaniehdokkaat+pitkään+jaksa+narinaa+kuunnella.+Jos+koko+ajan+vaatii+toiselta+hyväksyntää+ja+vakuutteluja,+että+on+hänen+elämänsä+keskipiste,+siinä+alkaa+vahvempikin+ihminen+väsyä.+Huonon+itsetunnon+voi+korjata+vain+ihminen+itse+ja+se+lähtee+asenteesta.+Jos+käyttää+toista+paikkaamaan+itseään,+niin+melkoinen+masokisti+pitää+sellaisen+olla,+joka+pysyy+rinnalla.
06.09.2017 05:21
En+ole+sellaista+väittänytkään,+varsinkaan+kun+suhtaudut+seksiin+niin+romanttisesti.+Sanot+tuossa+aikaisemmin+seksin+kruunaavan+rakastumisen,+se+on+romanttista+höpinää.+Ihastuksen+alkuhuumassa+seksi+on+aina+hyvää,+ei+sillä+ole+rakastumisen+kanssa+mitään+tekemistä.+Toisaalta+myös+sen+yhden+ja+saman+kumppanin+kanssa+voi+urautua+ja+määrä+korvaa+laadun.
06.09.2017 05:12
Minä+se+vaan+en+ymmärrä,+miksi+naiset+haluaisivat+miesten+jäävän+yksin.+Ilmeisesti+sinä+kuulut++näihin+ei+niin+komeisiin+miehiin+ja+et+hyväksy+itseäsi+sellaisena+kuin+olet+ja+naisten+vikahan+sekin+on,+tietenkin.+Tuollainen+itsesäälissä+rypeminen+ja+uhriutuminenhan+onkin+joka+naisen+unelma.+Ensin+pitää+hyväksyä+itsensä+ja+oppia+arvostamaan+itseään+ennenkuin+voi+arvostaa+toista.
05.09.2017 19:46
Miksi+ihmeessä+sitten+kitiset+täällä+tai+yleensä+muutenkaan,+mene+rakastamaan+sitä+perhettäsi.+Se+on+hienoa,+että+löytyy+itseluottamusta+ja+pidät+itseäsi+tavoiteltavan+arvoisena+ulkonäkösi+takia.+Mutta+entäs+ne+muut+ominaisuudet?+Jos+ei+ole+muuta+tarjottavaa+kuin+ulkonäkö,+niin+aika+heikoilla+olet.
05.09.2017 19:40
Sinulla+on+erilainen+suhtautumistapa+seksiin+kuin+minulla.+Joskus+nuorena+oli+tärkeää+keräillä+kokemuksia,+nyt+laatu+korvaa+määrän.+Mutta+en+ole+koskaan+suhtautunut+seksiin+kovinkaan+tiukkapipoisesti,+kaikilla+on+oikeus+harrastaa+seksiä+niin+monen+kanssa+kuin+haluaa,+tai+olla+harrastamatta+lainkaan.+Minulle+kumpikaan+vaihtoehto+ei+ole+ongelma+kumppaniin+tutustuessa,+oli+sitten+minua+kokeneempi+tai+kokemattomampi.+Mutta+jos+menen+sänkyyn+jonkun+kanssa,+en+todellakaan+ole+rakastunut,+en+ennen+seksiä+enkä+sen+jälkeen,+se+tunne+tulee,+jos+on+tullakseen+sitten+joskus.+Yleensä+ei+ole+tullut.
05.09.2017 19:35
Totta,+näkökulmaa+saa+vaihdettua,+kun+korostaa+eri+lausetta+kuin+minä.+Loistavaa+päättelyä,+onnittelut.
05.09.2017 19:26
Mielestäni+tuossa+kommentissa+korostettiin+nimenomaan+sitä,+ettei+tarvitsisi+olla+yksin+eli+kuka+tahansa+käy.+Jos+ei+ole+mitään+kriteeriä,+millä+perusteella+valitsee+kumppania,+vaan+otetaan+se,+joka+nyt+sattuu+suostumaan,+niin+tuskin+on+lopputuloksena+tasapainoinen+ja+onnellinen+parisuhde.+Jokainen+tarvitsee+tukea,+jopa+minä+voin+sen+myöntää+omalla+kohdallani,+mutta+jos+parisuhde+ei+toimi,+on+turha+odottaa+toiselta+tukea.+On+huomattavasti+helpompi+kohdata+vaikeudet+yhdessä+kuin+yksin,+mutta+heikko+ihminen+syö+voimat+vahvaltakin,+jos+ei+itse+edes+yritä+selviytyä.
04.09.2017 17:56
Oletko+joskus+saanut+jonkun+rakastumaan+itseesi+tai+rakastunut+vain+seksiä+harrastamalla?+Minä+en,+koska+rakastumiseen+tarvitaan++muutakin+kuin+fyysistä+vastakkain+hinkkaamista.+Jos+tietää,+mitä+tekee,+se++voi+olla+hyvin+nautittavaa+tai+sitten+epämääräistä+sähellystä+olipa+ne+tunteet+mitä+hyvänsä.+Extemporeseksistä+harvemmin+romanssi+syttyy,+itse+en+ole+siinä+toivossa+seksiä+ikinä+harrastanut.
04.09.2017 17:49
No+onko+kaikkeen+pakko+suostua?+Jai+sinullakin+aivot+on,+että+voit+tehdä+omia+päätöksiä?
04.09.2017 17:43
Miehillä+ei+siis+ole+ajatusmaailmaa?+Tämä+olikin+ihan+uutta+tietoa.+Tosin,+jos+sinä+et+osaa+ajatella+asioita+muuten+kuin+vain+omalta+kohdaltasi,ei+tarkoita,+että+kaikki+tekisivät+niin.+Monet+osaavat+ajatella+laajemminkin+kuin+vain+oman+pikku+kuplan+sisällä.
04.09.2017 17:30
Sinähän+olet+jo+myöntänyt,+että+miehen+tekee+haluttavaksi+yksi+ominaisuus.+Ei+tarvitse+olla+komea,+isoleukainen,+lihaksikas,+varakas,+pitkä......+Riittää,+kun+omaa+tarpeelliset+sosiaaliset+taidot+puhuakseen+naiset+pyörryksiin,+eli+yksi+ainoa+ominaisuus+tekee+miehestä+kiinnostavan+naisten+silmissä+ja+alfauroksen+miesten+keskuudessa.+Eli+olet+jo+myöntänyt,+ettei+tuo+kirjoitelmasi+pidä+paikkaansa+edes+sinun+mielestäsi.
01.09.2017 08:51
Jos+haet+elämänkumppania+vain+sen+takia,+ettei+tarvitse+olla+yksin,+niin+aika+epätoivoiselta+mieheltä+kuulostat.+Minusta+tuo+on+väärä+peruste+lähteä+hakemaan+kumppania,+jos+ei+parisuhteelta+muuta+vaadi.
01.09.2017 08:40
Minulla+ei+ole+kiinnostusta+kaveerata+kaikkien+kanssa,+sinä+taas+näet+hyvää+kaikissa,+jossain+keskustelussa+tästä+puhuttiin.+Samoin+minulla+ei+ole+tarvetta+tulla+hyväksytyksi+"hyvänä+tyyppinä"+toisin+kuin+sinulla,+se+on+meidän+välillä+se+suurin+ero.+Ehkä+kesällä+on+puhuttu+aivan+eri+asiasta,+en+tiedä+mihin+keskusteluun+viittaat.
01.09.2017 08:27
Pehmeää+linjaa?+Mikä+se+on?+Asioista+pitää+puhua+niiden+oikeilla+nimillä+ilman+turhaa+lässytystä.
01.09.2017 08:11
Näihin+antamiisi+esimerkkeihin+ei+sukupuoli+vaikuta,+eikä+näkemykset.+On+kylmä+fakta,+että+maa+ei+ole+litteä+jne.+Näkemyseroilla+tai+mielipiteillä+ei+ole+merkitystä,+kun+puhutaan+kaikkien+tietämistä+ja+todeksi+tunnustamista+faktoista.
31.08.2017 16:25
Jokainen+kokee+seksin+miten+haluaa,+tai+sen+mukaan,+mikä+se+tarve+on.+Jos+on+tarpeeksi+pitkään+puutteessa,+niin+tunteet+eivät+ole+siinä+päällimmäisenä+mielessä+vaan+nimenomaan+se+fyysinen+suoritus.+Parisuhteessa+seksi+on+erilaista+kuin+panosuhteessa,+kun+pitäisi+ne+tunteet+ottaa+huomioon.+Mutta+seksi+voi+olla+hyvää+ja+tyydyttävää+ilman+parisuhdettakin.+
Kyynikko,+pessimisti,+sovinisti,+feministi,+narsisti,+kaikki+käy+ja+vielä+voi+muutaman+keksiä+lisääkin.
31.08.2017 16:15
24 / 39