mehän kaikki tiedämme kuinka täällä aina aukottomasti todetaan kuinka meidän palstamiesten havainnoit osuvasti pitävät paikkansa. Aina tietysti palstan naiset ja jokunen valkoritari mututuntumalla yrittää kiistää mutta eihän se tietenkään ole totta mikä ei ole totta vaikka sitä kuinka haluaisi niin uskoa.
No niin, tällä kertaa tutkijat ovat tutkineet vilkasta parisuhde-elämää viettäneitä paljon käytettyjä ihmisiä, tulokset eivät kai yllätä ketään:
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/550671-tutkimus-kerran-pettanyt-pettaa-helposti-jatkossakin
No, pettäjät pettää sehän on selvä mutta tuokin vielä:
"Mikä vielä masentavampaa, tutkimus paljasti, että myös petetyksi joutuneet olivat taipuvaisempia itse pettämään seuraavassa suhteessa.
He pettivät kaksi kertaa todennäköisemmin kuin henkilöt, joita ei oltu petetty.
Aiempien suhteiden traumat jatkoivat kummittelemistaan myös henkilöillä, joita ei välttämättä oltu petetty.
Ihmiset, jotka olivat edellisessä suhteessaan epäilleet uskottomuutta, suhtautuivat neljä kertaa todennäköisemmin epäluuloisesti myös uuteen kumppaniinsa."
Niin, eli suomeksi jos/kun ottaa vilkasta seksielämää viettäneen naisen on kai aika varmaa että jos se ei ole itse pettänyt sitä on petetty ja se sitten aiempine suhteidensa traumat kostaa sille kiltille & kunnolliselle joka siihen erehtyy. Merkillepantavaa on tuo jälkimmäinenkin, vaikka sitä ei olisi edes petetty se melko varmasti epäilee jo lähdössä uutta kumppania pettäjäksi, aika hieno lähtökohta suhteelle .
Palstatotuus tutkitusti totta (taas)
6
127
Vastaukset
- 720
Ja sama miesten suhteen. Kun se "kiltti ja kunnollinen" on ensin haksahtanut siihen pettävään jännäjennaan, niin seuraavassa suhteessa se sitten itse pettää sitä kilttikirstiään.
- nainenonkylkiluusta
Höpö höpö.
Sinä se jaksat huolta kantaa toisten pettämisistä ja pettämättä jättämisistä, eipä vois vähempää kiinnostaa. Tämäkin asia lienee ihmisten oma asia, jokainen tekee itse päätöksensä, miten toimii, siis pettääkö tai vastaavasti antaako sen anteeksi. Yleistäminen on helppoa, yhtä helppoa kuin laumakäyttäytyminenkin, molempiin syyllistyvät ovatkin sitten idiootteja. Jos opeteltaisiin ajattelemaan omilla aivoilla, niin moni olisi paljon tyytyväisempi elämässään. Mutta toisaalta, jos ei omassa elämässä mitään tapahdu, niin pitää alkaa pohtia naapurin elämää, johan tulee säpinää omaan tylsään elämään.
Mutta mitenkäs oikeaan elämään saa dallasta ja kauniitarohkeita muuten?
Mutta nostan taas olematonta hattuani ja kumarran maestrolle, sinulla se on vankkumaton asenne asioihin. Muistan aika-ajoin työntää jonkun mehiläisen tai muun pistävän ötökän haarniskan liepeestä, että pysyt liikkeessä.- Nainen39vee
No mutta. Mitäs tuohon voisi sanoa muuta kuin että elämä on riskejä täynnä. Jos haluaa elää, on uskallettava ottaa niitä riskejä. Muussa tapauksessa käytännössä tarkoittaa sitä, että ei uskalla elää. Aina kun rakastuu, ottaa samalla riskin sydämen särkymisestä - ainahan se kumppani voi vaikka kuollakin.
Lopulta sitä voi tulla - ja todennäköisesti tuleekin - paljon onnellisemmaksi, että uskaltaa rakastua ja olla toisen kanssa, vaikka suhde sitten päättyisikin pettämiseen, kuin jos on yrittänyt kontrolloida maanisesti elämässään kaikkea eikä ole uskaltautunut suhteeseen ollenkaan, tai sitten on aloittanut sen suhteen "väärän" ihmisen kanssa, joka nyt vaan tilastojen valossa näytti hyvältä. - Totuuss
Jännämiehet pettää aina ja naiset rakastaa jännämies pettäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939