Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
ehtasuomalainen
ehtasuomalainen
ehtasuomalainen
Liittynyt 8v sitten
12
aloitusta ·
205
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et kai vain ole rasisti, kun noin ärhäkästi aloit arvostelemaan jutun aloittajaa....olen käsittänyt, että kaikki arvostelu on myös rasismia....meillähän sitä ei ole missään lokeroitu, mitä saa sanoa ja mitä ei, kanssasisaresta... jos joku vasemmalla tykkää huonoa ja nöpsähtää, alkaa paukutus rasismista, jos ei muuta keksi...
23.08.2023 18:08
Ja maksamme myös hänen 4 vuoden tekosensa...
05.05.2023 13:27
Ihan ilman persuja....kaikkihan tuon tilanteen näki ja tekivät omat johtopäätöksensä....harvemmin ministerimersulla lapsia kuljetetaan päivähoitoon pressanlinnaan...
05.05.2023 13:21
Edunvalvontasopimus pitää tehdä - jokaisen - suomalaisen yli 18 vuotiaan ....laki tullut voimaan 2008, mutta sitä ei ihmiset tiedä, ennen kuin on myöhäistä !!!!!!! Sopimus pitää tehdä, kun olet ällissäsi....jos joku loukkaantuu esim. auto-onnettomuudessa ja ei pysty itse hoitamaan asioitaan, oikeus määrää hänelle ulkopuolisen maksullisen asioiden hoitajan ja siinä ei ole sitten enää lähiomaisella nokan koputtamista mihinkään potilaan asioihin, ei siis mihinkään....!!! yrittäkää ihmiset tajuta...tehkää paperi valmiiksi ja jos tilanne tulee eteen, siihen tarvitaan liitteeksi lääkärin todistus, ei se itsestään tule voimaan...ja vasta sen jälkeen valtuutetulla on oikeus alkaa hoitaan asioitasi.... jos /kun kuolet, edunvalvontapaperin ehdot nollaantuu, se ei siis ole mikään testamentti... mutta suojaa eilnaikanasi esim sen, että puolisosi voi hoitaa asioitasi, jos niin haluat, tai lapsesi...eli esim. talousasiat pysyy "perheessä"....
11.04.2023 09:36
Kyllä S-Pankissakin on monenlaiset "säästö-ominaisuudet"....
11.04.2023 09:29
Vaihda ehdottomasti S-Pankkiin...ilmainen kulujen osalta ja auki 6 päivää viikossa....ja kun vaihdat pankkia, niin uusi pankki hoitaa varojen siirron vanhasta...olen todella tyytyväinen ja itsekkin eläkkeellä oleva Danskebankin virkailija... on hiukan vertailupohjaa...
11.04.2023 09:27
Nimenomaan näin....tavallisen asiakkaan pankki on S-Pankki....tilin normaali käytöstä, ei mene mitään kuluja eikä muutoinkaan mitään kuukausimaksuja.... ja pankki auki 6 päivää viikossa, isommissa Prismoissa.... ja helppo ajanvaraus, jos et halua jonottaa....
11.04.2023 09:22
Persut ovat esittäneet toimivan ratkaisun, kuten jokainen normaalisti ajatteleva kansalainen ajattelee....ensi kieli hallintaan ja sitten vasta meiskaamaan muiden - samantasoisten - joukkoon... eikö ole ihan loogista ?
26.03.2023 13:42
Onneksi oli voimaa päästä eroon...!!
24.03.2023 18:43
Tiedätkö, että Purra on - käyttänyt aikaansa opiskeluun - , on valtiotieteiden maisteri....Mikä Sanna on ? ylioppilas tietysti, päässyt hiukan pidemmälle, kuin Pekka....eli suorittanut lisäksi jotain yliopistokursseja, mutta jäänyt kesken lopputyötä...
24.03.2023 18:42
Tätäpä uumoilin, kun tämän uutisen näin... Onkohan kotoa opitulla jotain tekemistä hänen kasvatuksen suhteen....
24.03.2023 18:34
Siis huomatkaa....vasemmisto....No, oikeistolla on sitten tuo Oopperatalo , joka nielee tukea joka ikinen vuosi ja ...paljon... Minusta sen saa laittaa jäihin siihen asti, kun valtion talous on saatu tasapainoon...sinne ei todellakaan tavallisella tallaajalla ole mitään asiaa...lipun hinnalla ostaa viikoksi ruokaa....
24.03.2023 18:31
Jopas löytyikin vasemmiston yhteinen lemmikki.... Purran sanomiset saa tietysti ymmärtää väärinkin, onhan tämä vapaa maa, mutta lukutaito pitää kuitenkin olla meillä kantasuomalaisilla ja mielellään myös ymmärrys lukemaansa.... Kyllä , olen Purran kanssa samaa mieltä, että Oopperan kulut maksaa ne, jotka sitä palvelua tarvitsevat....siis kuinka moni teistä tietää, mitkä on todelliset kulut, että ne paljon parjatut rikkaat pääsevät , edullisesti, viettämään intellektuellia vapaa-aikaa...? ja paljonko tavallinen teatteri maksaa veronmaksajille... ? Itsellä ei ole edes pitkän matkan takia mahdollisuus osallistua oopperailtoihin, matkakulut on jo muutaman lipunhinnan verran joka tapauksessa....
24.03.2023 18:28
Niin minullakin toimi, 2-3 vuotta hyvin, mutta nyt Shippii sotkivat tilauksen ja pitivät rahat....
22.03.2023 13:30
Siis+annoitko+palautetta+jakajalle....eli+jotain+määrää+jokaiselle+ja+noilta+voi+kyllä+kysäistä,+että+eikö+ruoka+Vokeissa+riitä+,+vai+miksi+ovat+jonossa++???
29.05.2022 14:28
Ei+herjannut,+vaan+ei+tykännyt,+kuten+minäkään+en....sinä+tykkäät+ja+minä+en,+homoista....miksi+emme+voi+olla+eri+mieltä+?++jos+joku+on+homo,+niin+olkoon,+mutta+ei+tarvitse+olettaa,+että+kaikki+siitä+tilanteesta+tykkää...et+voi+pakottaa+tykkäämään.....kuten+ei+monesta+muustakaan+asiasta+maailmassa....otat+sitten+herjana+tai+minä+haluat,+mutta+minä+olen+tätä+mieltä+ja+piste.
31.03.2022 19:06
Siis+syyttäjälle+järki+käteen,+että+tuomarit+ne+on+syyllisilläkin....ei+kannata+nyt+ihan+mitä+vain+höpöttää....jos+tuolla+olisi+noissa+jutuissaan+joku+omavastuu,+niin+panisi+vähän+syyttäjääkin+miettimään,+koska+kannattaa+alkaa+penkoa+ja+tekemällä+tehdä+juttua....on+ammattitaito+huomata,+että+asia+ei+etene+niillä+eväillä....sama+kuin+aikanaan++Lex-Kittilässä+kunnanjohtajan+erottamisriidassa,+syyttäjärouvat+2+kpl+löivät+kirveensä+kiveen+ja++maksoi+yhteiskunnalle+yli+miljoonan+euroina...sekin+asia+vielä+muhimassa+Korkeimmassa+oikeudessa+ainakin+osan+syytettyjen+osalta,+joita+oli+27+kpl....mutta+kun+on+rahaa,+ei+tarvitse+syyttäjän+miettiä,+kuka+maksaa....
31.03.2022 19:02
Santavuorella+oli+myös+mielenkiintoiset+jutut,+ja+Kallella+taas+tosiaan+alkoi+ulosanti+olla+sitä+luokkaa,+että+oikein+itselläkin+väänsi+mahasta+jännityksestä,+tuleeko+sieltä++se+ajatus+ulos....ajatuksia+oli,++ei+todellakaan+ollut+hymistelyä,+kuten+nyt+kaikki+ovat+niiiiin+samaa+mieltä...ei+kiinnosta...
31.03.2022 18:54
Itse+myös+en+katso+silloin,+kun+tuo+kiintiösomali+on+äänessä....laitoinkin+sille+tässä+sähköpostia,+että+hän+on+pilaamassa+hyvää+ohjelmaa....kysyi,+että+millä+lailla+pilaamassa....sanoin,+että+en+voi+syitä+siitä+sinulle++Suomessa+suoraan+sanoa,+mutta+jos+siellä+pitää+olla+joku+vähemmistön+edustaja+mukana,+niin+miksei+mustalainen+tai+saamelainen+?
10.12.2021 08:32
Siis+todellista....tässä+on+vakavaa+kaksi+asiaa....PM+ei+ole+turvahenkilöstön+tavoitettavissa+ja+oli+altistunut+koronaan,+jota+ei+pitänyt+sitten+loppujen+lopuksi+minään...muiden+läsnäolijoiden+kannalta...siis+välinpitämätön.....No,+kolmas+asia+on+se,+että+ei+pystynyt+edustamaan+itsenäisyyspäivänä,+vaikka+pystyi+hillumaan+läpi+yön+kapakassa.....
09.12.2021 06:58
8 / 11