"Marinin baari-ilta saa kansalta tylyn tuomion", kertoi maikkari

Anonyymi

Sanna Marinin lauantai-illan baarikäytös oli vakava virhe, sanovat suomalaiset MTV Uutisten kyselyssä. MTV Uutisten kyselyn vastaajista kaksi kolmasosaa katsoo Marinin tehneen erittäin vakavan tai melko vakavan virheen.

Valtaosa eli 77 prosenttia MTV Uutisten kyselyn vastaajista katsoo joka tapauksessa, että pääministerin olisi pitänyt puhelun perusteella ymmärtää ryhtyä välttämään kontakteja.

Marin on siis edesvastuuton.

631

12260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Demarit seisoo Marinin jatkuvien toilailujen takana, kertoo paljon puolueesta.

      • Anonyymi

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.


      • Anonyymi

        No eihän kommari uskalla henkilöpalvontansa kohdetta, Kim il-Marinia uhmata! :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti joku lentää nyt bussin alle klo 14.15. "Pääministeri Sanna Marin (sd) astuu median eteen kertomaan baarikohustaan noin kello 14.15."
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/918c0131-212e-498e-8034-9678a8da717a

        Ans ku mä arvaan?

        ”bla-blaa ei mun vika, koska [uhrilampaan nimi] blaa ja tiedotus ei pelannut. Lasit unohtu himaan niin en nähnyt lukea uutta korona-ohjeistusta blaa-blaa sähköposti oli jumittunut kotioven kynnyksen alle blabatiblaa ja kaksi rokotetta, joten en kokenut blaa. Haavisto blaa blaa, [uhrilammas] blaa ja ei ainakaan mun vika koska blaa, mutta sori silti *söpöin peilin edessä harjotelluista vakavammanpuoleisista ”nyt ollaan kusessa” hymyistä jonka osaan* blaatos”

        Liki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ans ku mä arvaan?

        ”bla-blaa ei mun vika, koska [uhrilampaan nimi] blaa ja tiedotus ei pelannut. Lasit unohtu himaan niin en nähnyt lukea uutta korona-ohjeistusta blaa-blaa sähköposti oli jumittunut kotioven kynnyksen alle blabatiblaa ja kaksi rokotetta, joten en kokenut blaa. Haavisto blaa blaa, [uhrilammas] blaa ja ei ainakaan mun vika koska blaa, mutta sori silti *söpöin peilin edessä harjotelluista vakavammanpuoleisista ”nyt ollaan kusessa” hymyistä jonka osaan* blaatos”

        Liki?

        Jotakuinkin näin se taisi mennä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti joku lentää nyt bussin alle klo 14.15. "Pääministeri Sanna Marin (sd) astuu median eteen kertomaan baarikohustaan noin kello 14.15."
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/918c0131-212e-498e-8034-9678a8da717a

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        https://twitter.com/HeikkiRay/status/1468650318162444293
        Ministerien vapaaehtoiseen oman järjen [edellyttäen, että sitä ylipäätään on] käyttöön ei voi luottaa, jos edes lukutaitoon. @MikaLintila
        ei yllätä, @anttikaikkonen
        oli pettymys.

        "Poikani, kunpa tietäisit, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan.” - Axel Oxenstierna

        "Ministeri Lintilä kävi sunnuntaina salibandy­ottelussa, vaikka oli altistunut koronalle ja saanut kehotuksen välttää kontakteja: ”En pitänyt kriittisenä paikkana”

        Puolustusministeri Antti Kaikkonen juhli sunnuntaina keskustanuorten tilaisuudessa."

        Marin rikkoi Valtioneuvoston ohjetta, mutta niin rikkovat myös @kurvisentwiit ja @liandersson, tämänpäiväisten tviittiensä mukaan. @jliski @JariHanska

        Kohta: "koronatestiin aikaisintaan kuudentena vuorokautena altistumisesta"

        https://twitter.com/osma/status/1468655537839656961
        Mua nyt ei lainkaan jaksa kiinnostaa @MarinSanna
        uskottavuus kriisijohtajana, vaan haluaisin kuulla, mitä hallitus tekee epidemian haltuun saamiseksi, miten eduskunnan FFP2-maskiohje laajentuu yhteiskuntaan ja koska THL laumasuojaajat laitetaan kuriin.

        https://twitter.com/TapioKorhonen1/status/1468613577426849799
        "Jos maat odottavat siihen asti, kun sairaalat alkavat täyttyä, on jo liian myöhäistä."

        "Älkää odottako, toimikaa heti" WHO


      • Anonyymi

        Jos minä olisin demari, oitis kritisoisin pomon touhuja jos ne ovat vääriä. Kritisoinhan minä persuna myös persujen vääriä tekoja. Demareilta puuttuu itsekritiikki. He luulevat että eivät erehdy. Ovat muka täydellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        Ootte te puupäitä kun seuraatte näitä. Itse kaljoittelin ja katselin netflixiä itsenäisyyspäivän. En seuraa uutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti joku lentää nyt bussin alle klo 14.15. "Pääministeri Sanna Marin (sd) astuu median eteen kertomaan baarikohustaan noin kello 14.15."
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/918c0131-212e-498e-8034-9678a8da717a

        Kisu Sanna pisti kaikille luut kurkkuun. Voi voi patoutuneet kateelliset tekopyhät. Pysykää itse poissa sieltä baareista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        Roskalehdillä huono maine. Mutta persut tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te puupäitä kun seuraatte näitä. Itse kaljoittelin ja katselin netflixiä itsenäisyyspäivän. En seuraa uutisia.

        Puupäitähän persut on.


      • Anonyymi

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs kansa tähän sanoo.

        Bile-Saulin 'suomalaista'... sellane pressa ku pääministerikin- jota sannaa ei kyllä syyttäminen moisista:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16847415/tama-on-sita-suomalaista

        Niinistö onkin kova jätkä, joka pätkänä on nussinut upeita naaraita Karpelasta aina Keski-Euroopan seksipimuihin. Tästä syystä 'työväen pressa', vaikka Arkadianmäellä toki sonni ja naisten itkettäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ans ku mä arvaan?

        ”bla-blaa ei mun vika, koska [uhrilampaan nimi] blaa ja tiedotus ei pelannut. Lasit unohtu himaan niin en nähnyt lukea uutta korona-ohjeistusta blaa-blaa sähköposti oli jumittunut kotioven kynnyksen alle blabatiblaa ja kaksi rokotetta, joten en kokenut blaa. Haavisto blaa blaa, [uhrilammas] blaa ja ei ainakaan mun vika koska blaa, mutta sori silti *söpöin peilin edessä harjotelluista vakavammanpuoleisista ”nyt ollaan kusessa” hymyistä jonka osaan* blaatos”

        Liki?

        Nyt. EI. Ole. Aika. Mennä. Mökille. vaan Nyt. On. Aika. Bilettää. Baareissa. Ja. Yökerhoissa.
        VAIKKA OLISI EPÄILYS ALTISTUMISESTA KORONALLE, voi pyhä sylvi sentään, ai niin, kaksi rokotetta saatuaan tekee jopa pääministerin harkintakyvylle hallaa, mitäköhän muita haittoja se ajanmittaan tuo esille. . . . .

        Voi Sanna sinua poloista, onko "keltainen neste" noussut kupoliin?, hyvä esimerkki vanhasta sanonnasta: älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä käsken!!!

        Alkaa olla aika farssia pm:n puuhailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupäitähän persut on.

        Tajuatko, että tää ei liity lainkaan persuihin - et.


      • Anonyymi

        Matti ja Teppo LAULUN SANOIN: Marin laulaa: Minä tulen kun vauhti kiihtyy, tule mukaan juhlimaan.
        Yö kerhossa voi irroitella. täällä kansa viihtyy. Korona rajoituksille heippa vaan, täällä kansa viihtyy. Korona olutta maistellaan, kansa viihtyy ja vauhti kiihtyy tule mukaan juhlimaan......


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt. EI. Ole. Aika. Mennä. Mökille. vaan Nyt. On. Aika. Bilettää. Baareissa. Ja. Yökerhoissa.
        VAIKKA OLISI EPÄILYS ALTISTUMISESTA KORONALLE, voi pyhä sylvi sentään, ai niin, kaksi rokotetta saatuaan tekee jopa pääministerin harkintakyvylle hallaa, mitäköhän muita haittoja se ajanmittaan tuo esille. . . . .

        Voi Sanna sinua poloista, onko "keltainen neste" noussut kupoliin?, hyvä esimerkki vanhasta sanonnasta: älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä käsken!!!

        Alkaa olla aika farssia pm:n puuhailut.

        Onhan se hyvä ku joku järjestää tälläistä hupia tälle korpikansalle joka ei osaa muuta kun siipeillä mediaa ja olla niiiiiiin hyvä ja fiksu ihminen.Nämä täällä kirjoittajat ovat kait omasta mielestään virheettömiä vailla kateutta,ilkeyttä ym.Ilkeys on tämän päivän Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö onkin kova jätkä, joka pätkänä on nussinut upeita naaraita Karpelasta aina Keski-Euroopan seksipimuihin. Tästä syystä 'työväen pressa', vaikka Arkadianmäellä toki sonni ja naisten itkettäjä.

        Lehdillä on ainakin vähän aikaa kirjoitettava. Kärpäsestä on taas tehty Härkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        No tässähän nimenomaan puhutaan herrojen sikailusta kun PM puuhista ja toilailuista kyse! Älä nyt väitä edes olevasi niin tyhmä, että luulet et kun puhe "herroista" se tarkoittaisi miehiä, se tarkoittaa nimenomaan tätä johtoportaan väkeä kokonaisuudessaan ei mitään väliä sillä minkä värinen, minkä sukupuolinen jne.

        Feministille miesvihaajalle toki tämä voi tulla yllätyksenä, mutta niin se taitaa moni muukin fakta tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä ku joku järjestää tälläistä hupia tälle korpikansalle joka ei osaa muuta kun siipeillä mediaa ja olla niiiiiiin hyvä ja fiksu ihminen.Nämä täällä kirjoittajat ovat kait omasta mielestään virheettömiä vailla kateutta,ilkeyttä ym.Ilkeys on tämän päivän Suomi.

        Juu ja tämä sinun passiivis-agressiivinen rasistinen kansanryhmää kohti kiihottaminen on ihan ok, koska tottakai sinä olet oikeassa, koska eihän PM ole tehnyt mitään väärää eikä sitä varsinkaan saa ja voi kritisoida.

        Suurin ilkeys tulee tästä vihervasemmiston ja feministien
        aiheuttamasta vastakkainasettelusta ja riidan hakemisesta ja flametuksesta aivan kaikkeen liittyen.
        Se sairas ideologia ja agenda ei auta eikä edistä mitään muuta kuin riitaa, vastakkainasettelua ja kollegtiivista pahaa oloa sekä Suomen konkurssin. Valitettavasti tämä(kin) asia vain tajutaan aivan liian myöhään kun peli on jo menetetty.


      • Anonyymi

        Niin maailmassa ei ole enää minkaanlaista häpyä...Aaate ei enää seiso sanojensa takana syöden vain kansalta rahat hillutellen pitkin maailmaa...Ja Uskonkin on niin köyhä ettei ole varaa enää omaan pakettiautoonkaan vaan käyttää tylysti hyväksi alamaistensa kulkuvälineitä lähettäen vähäiset keräysrahansa ja armonlajansakin lämpimimiin maihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.

        Pääministerimme johtaa esimerkillään, miten ei saa tehdä Korona altistumisen jälkeen. Baareissa saa juhlia pilkkuun asti( Korona olutta siemaillen)
        Bile Marinin kootut selitykset alkaa riittää, syy on aina muissa, unohtui puhelin, en saanut henkilökohtaisesti rautalangasta väännettyä opastusta, altistumisen ohjeita?
        Äly hoi älä jätä! Järjen käyttö on sallittu. Jos on yhtään jäljellä, vai onko valta sokaissut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        Pääministeri on teletappitubettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ans ku mä arvaan?

        ”bla-blaa ei mun vika, koska [uhrilampaan nimi] blaa ja tiedotus ei pelannut. Lasit unohtu himaan niin en nähnyt lukea uutta korona-ohjeistusta blaa-blaa sähköposti oli jumittunut kotioven kynnyksen alle blabatiblaa ja kaksi rokotetta, joten en kokenut blaa. Haavisto blaa blaa, [uhrilammas] blaa ja ei ainakaan mun vika koska blaa, mutta sori silti *söpöin peilin edessä harjotelluista vakavammanpuoleisista ”nyt ollaan kusessa” hymyistä jonka osaan* blaatos”

        Liki?

        ley


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän kommari uskalla henkilöpalvontansa kohdetta, Kim il-Marinia uhmata! :)

        Se on diktaattori, koko kansan toimivaa kommunismia ilman diktatuuria ei ole. Kantsii sivistyä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri on teletappitubettaja.

        Pääministerin äiti on lepakko🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        ÄLÄ VALEHTELE


      • Anonyymi

        Sanos muuta, koita keksii jotain järkevää
        tekemistä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä ku joku järjestää tälläistä hupia tälle korpikansalle joka ei osaa muuta kun siipeillä mediaa ja olla niiiiiiin hyvä ja fiksu ihminen.Nämä täällä kirjoittajat ovat kait omasta mielestään virheettömiä vailla kateutta,ilkeyttä ym.Ilkeys on tämän päivän Suomi.

        Sanna on maailman ensimmäinen nuori naispääministeri, mutta myös ensimmäinen PM Suomessa, joka on näin paljon lyhyessä ajassa järjestänyt tälläaista sotkusta-sotkuun-juttuja. Ihan itse Sanna on sen tehnyt ja kärsiköön myös seuraukset.

        Mutta Suomessa on sellainen poliittinen kulttuuri, etteivät ministerit hevillä eroa. Istuvat ministereinä kuin täi tervassa - muualla maailmassa Sanna olisi jo joutunut eroamaan, muttei Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on maailman ensimmäinen nuori naispääministeri, mutta myös ensimmäinen PM Suomessa, joka on näin paljon lyhyessä ajassa järjestänyt tälläaista sotkusta-sotkuun-juttuja. Ihan itse Sanna on sen tehnyt ja kärsiköön myös seuraukset.

        Mutta Suomessa on sellainen poliittinen kulttuuri, etteivät ministerit hevillä eroa. Istuvat ministereinä kuin täi tervassa - muualla maailmassa Sanna olisi jo joutunut eroamaan, muttei Suomessa.

        Onneksi ollaan Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        Ihan varmasti tämän muistaa lopun elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://twitter.com/HeikkiRay/status/1468650318162444293
        Ministerien vapaaehtoiseen oman järjen [edellyttäen, että sitä ylipäätään on] käyttöön ei voi luottaa, jos edes lukutaitoon. @MikaLintila
        ei yllätä, @anttikaikkonen
        oli pettymys.

        "Poikani, kunpa tietäisit, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan.” - Axel Oxenstierna

        "Ministeri Lintilä kävi sunnuntaina salibandy­ottelussa, vaikka oli altistunut koronalle ja saanut kehotuksen välttää kontakteja: ”En pitänyt kriittisenä paikkana”

        Puolustusministeri Antti Kaikkonen juhli sunnuntaina keskustanuorten tilaisuudessa."

        Marin rikkoi Valtioneuvoston ohjetta, mutta niin rikkovat myös @kurvisentwiit ja @liandersson, tämänpäiväisten tviittiensä mukaan. @jliski @JariHanska

        Kohta: "koronatestiin aikaisintaan kuudentena vuorokautena altistumisesta"

        https://twitter.com/osma/status/1468655537839656961
        Mua nyt ei lainkaan jaksa kiinnostaa @MarinSanna
        uskottavuus kriisijohtajana, vaan haluaisin kuulla, mitä hallitus tekee epidemian haltuun saamiseksi, miten eduskunnan FFP2-maskiohje laajentuu yhteiskuntaan ja koska THL laumasuojaajat laitetaan kuriin.

        https://twitter.com/TapioKorhonen1/status/1468613577426849799
        "Jos maat odottavat siihen asti, kun sairaalat alkavat täyttyä, on jo liian myöhäistä."

        "Älkää odottako, toimikaa heti" WHO

        On meillä älyvapaat päättäjät ,kansan olis nyt aika hypätä barrikaadeille ja saada nuo vastuuttomat ministerit ja kansanedustajat vastuuseen tekosistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te puupäitä kun seuraatte näitä. Itse kaljoittelin ja katselin netflixiä itsenäisyyspäivän. En seuraa uutisia.

        No ei se netflixikään sitä autuutta tuo .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kisu Sanna pisti kaikille luut kurkkuun. Voi voi patoutuneet kateelliset tekopyhät. Pysykää itse poissa sieltä baareista :)

        Onpa Sannamainen toteamus yhtä ylimielinen kuin hänen idolinsa. Kyllä Aftonbladet kirjoitti hyvin osuvasti tästä meidän linssiluteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin demari, oitis kritisoisin pomon touhuja jos ne ovat vääriä. Kritisoinhan minä persuna myös persujen vääriä tekoja. Demareilta puuttuu itsekritiikki. He luulevat että eivät erehdy. Ovat muka täydellisiä.

        Epäilenpä ettet ollut "persu" silloin kun puheeksi tulee v. 2015. Mutta tietenkin voit meille avata missä kohtaa kritisoit pomojesi päätöksiä/tekemisiä öyhöttämisen verran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on maailman ensimmäinen nuori naispääministeri, mutta myös ensimmäinen PM Suomessa, joka on näin paljon lyhyessä ajassa järjestänyt tälläaista sotkusta-sotkuun-juttuja. Ihan itse Sanna on sen tehnyt ja kärsiköön myös seuraukset.

        Mutta Suomessa on sellainen poliittinen kulttuuri, etteivät ministerit hevillä eroa. Istuvat ministereinä kuin täi tervassa - muualla maailmassa Sanna olisi jo joutunut eroamaan, muttei Suomessa.

        Turhapuro - elokuvassa Uunon appiukko oli ministeri ja Uuno onnustui tapansa mukaan sotkemaan hänen asiansa päin h*lvettiä. Hän huokaisi syvään ja tuumaili, että onneksi Suomessa ei eroteta ministereitä töppäilyjen takia. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        juuri näin. se oli koko kapakkareissun tarkoitus. kukaan ei kiinnitä huomiota hallituksen toimintakyvyttömyyteen mm. korona-asiassa ja rahanjakoon liittyvissä kiistoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kisu Sanna pisti kaikille luut kurkkuun. Voi voi patoutuneet kateelliset tekopyhät. Pysykää itse poissa sieltä baareista :)

        Näytti esimerkkiä siitä miten koromääräyksiin pitää suhtautua. Eli viitata kintaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ollaan Suomessa.

        Muuallahan se olisi jo joutunut eroamaan hommistaan. Onneksi ollaan Suomessa. Kieltämättä osoitti huonoa esimerkkiä siitä miten tulee käyttäytyä, jos on kyseessä korona-altistus. Tiedä sitten saako seuraajia käytöksellään ...


      • Anonyymi

        Demarit seisoo aina, ilman "sutinaSannaakin" aina löytyy joku paskakärpänen joka pilaa ns. duunarin maailman, no vittu kokkelithan sen luulis tekevän, mut nyt kyl "OMA RAKKI" puri nilkkaansa, näillä vitun hörhöilyillään, ekaks, musajengii kesärantaan saunomaa ja juopottelemaan Sannan "piikkiin", sit se aamiaistarjoilu, johon Santeri tilas mitä miel tek, "an nyt ees yks silakka, sil pärjään ainakin pual kuukaut. . . . . no Sannalle se ei riittänyt, aika perseestä moraaliton toiminta, elikkäs kun sosialistille antaa valtaa, tulee siitä "kiihko porvari", näin kävi Santalaisellekin, HYI VITTU SENTÄÄN ja asunnottomia on leipäjonoissa enemmän mitä ajatella.
        PÄÄHIDALGO MARIN edes osaa pienessä "brunettihuumassaan"
        ps. onko muuten kotoisin kuopion seudulta?, eiks siel yks Marin tehny jotain harvennusta jossain opistao/koulussa??,
        Sama linja jatkukoon, leikataan siältä ketkä ei voi/uskalla valittaa, muuten viedään eläkkeetkin kädestä, näin on "ylimistö duunarit päättäneet", no paskaa saa pyytämättäkin, joten Demarit/KokoomusKokkelit (myös ent. muka urheilijat), on tää suomaalaasten vitun vaikee kestää, kohta ollaan niin syvällä suossa, jotta ei naa "valkokaulus" poliitiikotkan USO, saatanan tollopöllöt.
        t. ent "muka" veteraani.


      • Anonyymi

        Pakko jotta joku roti ees säilyis. . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne muutakaan voi tehdä.

        Ikimuistoinen itsenäisyyspäivä. Ei jäänyt muuta mieleen kuin pm:n biletys.

        ja sitten "virallisuuksien väliin jättäminen biletystä seuraavana päivänä", hyi vittu sentään, mielestäni "anteeksipyyntö" ei riitä, kyseessä sentää suomen PÄÄMINISTERI, hip hei ja huraa, biletys menee virkatehtävien edelle?, no ei tollasta "pissistä" olis edes pitänyt VASTUULLISEEN tehtävään valita.
        DemariRipuli teetti sittenkin "kuspaisen" PiÄMINISTERIN, jolle ka yökerhon "antimet" paremmin, kuin valtioneuvoston ohjeet, vittu tais muuten jättää sen "hälykännyn" tahallaan himaan = sai bilettää rauhassa ilman PIIPPAUKSIA.
        Vaihtoon mokoma kuspiä!!!
        ps. Kuopion Marin, onko sukua?


      • Anonyymi

        Joo, et varmaan muista muuta, ymmäŕrän.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        Nyt on kyse taistelusta koronaa vastaan ja ihmisten turvallisuudesta. Kun korona väsymystä on havaittavissa ja tartunnat kohoamassa kokoajan ei maan johtavien poliitikkojen paikka ole ilman maskia baarissa tai urheilukatsomoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        --Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä?--

        Siksi, että eivät ole pääministereitä joilla vastuu Suomen kansan asioiden hoidosta on 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        sanna ihan tolkuissaan mehensä kans illanvietos- kokoomus-propagandamediatmafiat sekoilee.

        ps.

        tässä sitä uutisaihetta- pressa, jaskari, ilkka kanerva, paritus, kokoomus...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15647520/suuri-paritusjuttu-sale-jaskari-vanhanenkanerva


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt. EI. Ole. Aika. Mennä. Mökille. vaan Nyt. On. Aika. Bilettää. Baareissa. Ja. Yökerhoissa.
        VAIKKA OLISI EPÄILYS ALTISTUMISESTA KORONALLE, voi pyhä sylvi sentään, ai niin, kaksi rokotetta saatuaan tekee jopa pääministerin harkintakyvylle hallaa, mitäköhän muita haittoja se ajanmittaan tuo esille. . . . .

        Voi Sanna sinua poloista, onko "keltainen neste" noussut kupoliin?, hyvä esimerkki vanhasta sanonnasta: älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä käsken!!!

        Alkaa olla aika farssia pm:n puuhailut.

        Hän sanoi haluavansa uudistaa pääministerin instituutiota, mutta mitä uutta hän on siihen tuonnut? Hölmöilevä poliitikko joka selittelee tekemisiään. Mitä uutta tässä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä ku joku järjestää tälläistä hupia tälle korpikansalle joka ei osaa muuta kun siipeillä mediaa ja olla niiiiiiin hyvä ja fiksu ihminen.Nämä täällä kirjoittajat ovat kait omasta mielestään virheettömiä vailla kateutta,ilkeyttä ym.Ilkeys on tämän päivän Suomi.

        Eli on kansalaisten vika jos he kritisoivat poliitikon touhuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te puupäitä kun seuraatte näitä. Itse kaljoittelin ja katselin netflixiä itsenäisyyspäivän. En seuraa uutisia.

        Joko on unohtuneet oikeiston ja sipilän teettämät ilmaistyöt köyhille duunareille. Rii
        Joko on unohtuneet oikeiston ja sipilän teettämät ilmaistyöt köyhille duunareille.
        Riistoo ja leikkauksii vain köyhille ja rahat rikkaille yrityksille ilmaiaeksi

        Marin on duunarin paras kaveri oikeiston Urpo ja Sipilä pahin riistäjä

        Ei leikkaa koko ajan duunarin palkaa

        Kuten oikeisto ja sipilä kaikilla keinoin laitaa köyhän maksumieheksi kaikkiin tarpeisiinsa


      • Anonyymi

        Naurettava alkoholisoituneen keskiikäpissiksen henkilöpalvonta kaataa SDP :n!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vapaa ajallaan voi rentoutua ystäviensä kanssa, tosin tolkku on pidettävä. Miksei herrojen sikailuista kabineteissaan ja saunailloissaan puhuta roskalehtien lööpeissä? Eräs presidentti ehdokaskin haki eväspullon alkosta päivittäin. Taitaa olla vaalit lähellä.

        Avaa silmäsi näkemään Marinin ongelma! Vertaa vaikka muihin (vaikka lapsettomiinkin) naispoliitikkoihin, ja vaikka miehiinkin! Tuollainen ryyppääminen ja kohulehtien hampaisiin joutuminen ei ole mitään ajojahtia, eikä normaalia perheellisen ihmisen elämää. Viina vie ja Sanna ei vielä edes vikise! Surullista!


    • Anonyymi

      Olen jutellut 5 eri ihmisen kanssa ja vain yksi on sitä mieltä että on vakavaa.

      Itse näen että tässä on kova ajojahti kyseessä ja kärpäsestä tehdään härkänen, myrsky vesilasissa yms.

      • Anonyymi

        Demareilla on myrsky votkalasissa.


      • Anonyymi

        Eipä tuo nyt suuri otanta ole.

        Ja ikävät jutut voi aina kääntää itselleen edullisesti, varsinkin jos on samaa puoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareilla on myrsky votkalasissa.

        Tai koronakalja


      • Anonyymi

        Oli typerä temppu vaan, hölmöili.


      • Anonyymi

        No ei se nyt niin vakavaa olekaan, mutta kun niitä kärpäsiä on jo aika paljon ja lisää tulee.


      • Anonyymi

        Taidat olla demari, marin toilailuja nähty tarpeeksi ei muuta ero pm toimesta


      • Anonyymi

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Näkihän se eilenki televisiossa ,monen kanavan kautta nyljettiin Mariinia .Rupeaisivat samalla intensiteetilla vaatimaan tehokkaampia rokotteita ,mutta siihenhän heijän rahkeet ei riitä.Yhen ihmisen kiusaamiseen kyllä .


      • Anonyymi

        Ei oikein voi kansalta vaatia toimia, joihin ei itsekään pysty. Näin se vain on Sanna hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Baareissa varmaan kova kannatus ja MaRa:n keskuudessa. Ihan itse tulee asiakkaaksi, kun muut eivät uskalla. Hyvä Sanna.


      • Anonyymi

        Ne ei tiedä mikä heidän kannaltaan on parasta,
        kannattaisi katsoa ylen arkistosta muurmannin viimeiset suomalaiset.
        Saattaisivat oppia historiasta, mihin asiat on johtamassa, jos eivät ymmärrä, silloin mikään ei auta.
        Nyky ihmiset ottaa vain selfiet, jos ei tiedä menneisyyttä, ei ole tulevaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt niin vakavaa olekaan, mutta kun niitä kärpäsiä on jo aika paljon ja lisää tulee.

        Kärpäset pyörivät paskan ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Käsitätkö ollenkaan että Marinilla on vastuuta, itse omalla toiminnallaan aiheutti tämän. Pitäisikö sinun mielestä pääministerin saada tehdä ja toilailla mitä haluaa?
        Kadun että äänestin sdp:tä. Se siitä Marinin kannatuksesta. SUOMEN KANSA tajuaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo nyt suuri otanta ole.

        Ja ikävät jutut voi aina kääntää itselleen edullisesti, varsinkin jos on samaa puoluetta.

        kommari ymmärtää mikä on ”gallup”!? 🤪


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitätkö ollenkaan että Marinilla on vastuuta, itse omalla toiminnallaan aiheutti tämän. Pitäisikö sinun mielestä pääministerin saada tehdä ja toilailla mitä haluaa?
        Kadun että äänestin sdp:tä. Se siitä Marinin kannatuksesta. SUOMEN KANSA tajuaa kyllä.

        Kaikkonen oli keskustanuorten juhlissa ja Lintilä katsomassa salibandya. Molemmat olivat saaneet tiedon altistumisesta, mutta katsoivat riskin pieneksi. Mitä tähän Hesarin Iltasanomien uutiseen sanotte? Myös YLE radion puolellaa tästä uutisoi.


      • Anonyymi

        Puoluetoimisto kokoontui baarissa ja kaikki oli samaa mieltä?


      • Anonyymi

        En oo samaa mieltä, että tää on ajojahti. Marinilta on tullut jo muitakin kämmejä ja tää baarijuttu on kyl jäävuoren huippu. Kyllä pm on pm vapaa-ajallakin. Luottamus on alkanut rakoilla 😔


      • Siis todellista....tässä on vakavaa kaksi asiaa....PM ei ole turvahenkilöstön tavoitettavissa ja oli altistunut koronaan, jota ei pitänyt sitten loppujen lopuksi minään...muiden läsnäolijoiden kannalta...siis välinpitämätön.....No, kolmas asia on se, että ei pystynyt edustamaan itsenäisyyspäivänä, vaikka pystyi hillumaan läpi yön kapakassa.....


      • Anonyymi

        Ennennäkemätön ajojahti persuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Olet vissiin jutellut asiasta demarien puoluetoimistossa tai muiden sokaistuneiden ja Marinia kohtaan kriittiseen ajatteluun kykenemättömien/haluttomien fanaattisten sanna-fanien keskuudessa. Isolla tutkimusotoksella Suomen kansan ylivoimainen enemmistö on kuitenkin täysin eri mieltä, eli on tehnyt vakavan virheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.

        Mistä tiedät ettei kukaan kuole tuon takia? Voidaan pitää melko varmana, että Marinin pääministerinä antama esimerkki välinpitämättömästä suhtautumisesta koronapandemiaan tulee ainakin välillisesti johtamaan vakaviin sairastumisiin ja kuolemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baareissa varmaan kova kannatus ja MaRa:n keskuudessa. Ihan itse tulee asiakkaaksi, kun muut eivät uskalla. Hyvä Sanna.

        Taitaa pääministeri Marinin baarikierros kääntyä MaRan ja ravintoloiden kannalta haitalliseksi. Marin nosti harkitsemattomalla toiminnallaan asian pöydälle ja tämän kohun seurauksena moni vastuullinen ja fiksu kansalainen todennäköisesti alkaa taas tarkastella omien ravintoloissa käyntiensä järkevyyttä nykyisessä tilanteessa ja jättää väliin, koska ei halua toimia yhtä hölmösti kuin Marin. Eli jos jotain hyvää yrittää väkisin löytää PM:n toilailuista niin ehkä tämä (paitsi ravintoloitsijat eivät kiitä). Ja jos joku kuitenkin lähtee öihin niin puhelin ei unohdu kotiin.


      • Anonyymi

        On niin kattava otos kyllä et pakkohan se on olla oikein.

        Itse olen varmaan sen 30-50 ihmisen kanssa asiasta puhunut ja yksikään ei ole kyllä vähätellyt tavallasi, kaikki olleet sitä mieltä et aika typerä toiminta ja harkitsematonta ja aika pahasti syö uskottavuuden. Vähemmästäkin on erottu esim. Kulmuni. Se oli pientä vielä. Tällä on maksatettu aamupalat ja relletty baareissa jne jne mitä kaikkea tätä toilailua onkaan. Kuvastaa vaan sitä, että ihan kaikista ja ei ainakaan liian nuorista ole tuonne valtion johtoon.

        Mitä tulee omaan "otokseen" se on ihan yhtä pieni kuin sinunkin eikä sen perusteellakaan voi sanoa mitään yleistä, kuvastaa vaan sitä miten nämä voi näyttää eriltä eri suunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.

        Hyvä Sanna jatka samaan tyyliin . Sulle nauretaan jo ulkomaita myöten <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.

        ....Hyvä Sanna, jatka samaan malliin. Siis mihin baarin ja keiden poikien Ilmarin vai Benjaminin kanssa olet menossa seuraavaksi:D Korona olut maistuu tosi hyvälle näiden poitsujen seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla demari, marin toilailuja nähty tarpeeksi ei muuta ero pm toimesta

        Erotettava.
        Turvamiehet ja autokuski, sillä nämä Sannan toilailut ei kuulu virka-aikaan ovat kaikki syyllisiä ja vaarantavat suomalaisten turvallisuuden.
        On vain ajan kysymys kun joku terroristi kämmii bilesannan ja turvamiehen, eikä missään ole valvontakameraa. Kiva spektaakkeli räkälästä kuten marin sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärpäset pyörivät paskan ympärillä

        Sannan kaveriksi sopisi lintilä-juoppo, ei tarvita bunkkeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli typerä temppu vaan, hölmöili.

        Keski-ikäinen nainen mikä sitä ajaa ryyppäämään ,outo lintu ,eikö miehellä ole munaa sanoa jotain painavaa.vaan onko se muna Sannan pöksyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärpäset pyörivät paskan ympärillä

        Näinhän se vähän ruotsin lehdistö sitä maalaili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....Hyvä Sanna, jatka samaan malliin. Siis mihin baarin ja keiden poikien Ilmarin vai Benjaminin kanssa olet menossa seuraavaksi:D Korona olut maistuu tosi hyvälle näiden poitsujen seurassa.

        Ilmari , Benjamin ja älkää unohtako Tuurea voi herran pieksut tuota niin sanottua PM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Ryypätköön sitten lisää, jos tuo on hyvästä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Meikäläisille toitotetaan päivästä toiseen miten tulee käyttäytyä, kun on kyseessä mahdollinen korona tai altistus - ja sitten hallituksen porukalle pitää muka oikein kirjallisesti muistuttaa niistä. Pitäisiköhän jokaiselle kansalaisellekin lähettää muistilappu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitätkö ollenkaan että Marinilla on vastuuta, itse omalla toiminnallaan aiheutti tämän. Pitäisikö sinun mielestä pääministerin saada tehdä ja toilailla mitä haluaa?
        Kadun että äänestin sdp:tä. Se siitä Marinin kannatuksesta. SUOMEN KANSA tajuaa kyllä.

        Kummallista kyllä, miksi SDP:n puoluekoneisto ei nuhtele kansanedustajiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Nuori nainen. Antaa bilettää se tekee hyvää hänellekin. Kukaan ei kuollut.
        Sannaa vain yritetään lyödä alta lipan.
        Olispa ollut joku vanha homekorva äijä niin kukaan ei olisi puhunut mitään.
        Hyvä Sanna. Jatka samaan malliin.

        Sylkekää Sanna Marinia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opposion kova lynkkäystoiminta menossa, ja tiedotusvälineet vielä sitä ruokkii ihan sairasta hommaa, hävytöntä, nostaa vaan Marinin kannatusta

        Eiköhän Sanna Marin ihan itse aiheuta kohunsa. Lehdistön tehtävä on tuottaa uutisia ja ihmiset osaavat ajatella ihan omilla aivoillaan. Itseäni terveydenhuoltoalan henkilönä tuollainen keulakuva maan johdossa suututtaa. Ihan sama onko kyseessä Keski-ikäinen boomeri vai nuorehko nainen, ylimielistä käytöstä. Tuo korona-olut kätösissä oli jo suoraa v.. tuilua koronasta huolestuneille.


    • Anonyymi

      Ruotsissa olis nyt ero jo lähellä.

      • Anonyymi

        Suomessakin, ellei olisi punamafiaa tukena.
        Meillähän on kaikessa monistandardit.


      • Anonyymi

        Mitä te vertaatte Ruotsiin tai muihin maihin.,meillä onneksi perustuslaki joka turvaa .


      • Anonyymi

        Erosihan Kanervakin tekstarikohustaan. Siinä ei ketään altistettu muuhun kun *puutarhan hoitoon*...tähän verrattuna toi tekstarikohu oli pientä. Nyt PM vaaransi monien ihmisten terveyden välinpitämättömyydellään.


      • Anonyymi

        Suomi on kyllä niin takapajunen maa ,että hävettää ,sivistysmaissa erotaan pienemmistäkin rikkeestä ,mutta ei meillä ylimielisemmäksi vaan muuttuu ja muita syytetään.,kenen vuoro nyt on jäädä bussin alle.Eihän PM mitään vikaa.


    • Anonyymi

      Paljon tulee puheenvuoroja äänestäjäpiiristäni, että onneksi meillä on tasavallan presidentti, joka toimii jämäkästi ja on vakaa ja luotettava tekijä tässä, vaikka ei sisäpoliittisiin asioihin enää olekaan toimivaltaa.
      MUTTA TUOHONKIN MARIN OTTI OMAN KANTANSA KUN NIINISTÖ EHDOTTI KORONAN ALUSSA ns.NYRKKIÄ JOKA OTTAISI KORONAHOIDON OHJAKSISTA OTTEEN.... SE EI SANNALLE KÄYNYT MITENKÄÄN HÄN HALUSI PÄÄMINISTETINÄ HOITAA....MUTTA MITEN KÄVI SEKAANNUSTA JA EPÄTIETOISUUTTA JATKUVASTI JA EDELLEEN JATKUU.

      • Anonyymi

        Ja kuinka paljon suomalaisia on vammautunut ja kuollut?

        Jos olisi jonkun toisen puolueen taparikollinen, asia olisi jo aikaa sitten hoitunut saunan takana.


      • Anonyymi

        Lapsellinen kun on, eikä elämänkokemusta.
        Älykäs muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen kun on, eikä elämänkokemusta.
        Älykäs muuten.

        Ei tunnu välittävän vastuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen kun on, eikä elämänkokemusta.
        Älykäs muuten.

        Älykäs? Miten se ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen kun on, eikä elämänkokemusta.
        Älykäs muuten.

        Oikea Olof Palme Keskustelutaidot huippuluokkaa krhmm krhmm!


      • Anonyymi

        Presidentti on nössö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen kun on, eikä elämänkokemusta.
        Älykäs muuten.

        Miten se Sanna sanoikaan eduskunnassa muille, "ettekö te edes häpeä".
        Kun kokematon saa liikaa valtaa, se sokaisee.


      • Anonyymi

        Marin teki tasan oikein.Pressalle kuuluu ulkopolitiikka(valitettavasti kun Sale on kyseessä). Länsimaisessa demokratiassa asioista päättävät ne jotka niistä myös vastuun kantavat.Onneksi Niinistön aika alkaa pressana olla ohi.Pojan kaitsemisessa.eukon runojen oikolukemisessa ja puudelin kusettamisessa on tarpeeksi.


      • Anonyymi

        Tämä nyrkki olisi muodostettu elinkeinoelämän pampuista ja heidän ylilääkäri käskyläisistään ja näin heistä olisi tullut diktatuurin kaltainen määrääjä demokraattiseen valtioon. Jälki olisi kuin Ruotsissa. Mitään rajoituksia ei tehtäisi, koska juoppojen juottoloiden pitää tuottaa, Samoin karaoken, hevin , oopperoiden ja urheilu katsomoiden pitäisi tuottaa miljoonia omistajilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se Sanna sanoikaan eduskunnassa muille, "ettekö te edes häpeä".
        Kun kokematon saa liikaa valtaa, se sokaisee.

        Niin se valitettavasti on. Nyt on aika Marinin hävetä ja suoraselkäisesti ottaa lähtöpassit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu välittävän vastuusta.

        Mites trummpi ja Boris. Persujen ihanteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se Sanna sanoikaan eduskunnassa muille, "ettekö te edes häpeä".
        Kun kokematon saa liikaa valtaa, se sokaisee.

        Orpo sanoi ensin. Sanna kosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nyrkki olisi muodostettu elinkeinoelämän pampuista ja heidän ylilääkäri käskyläisistään ja näin heistä olisi tullut diktatuurin kaltainen määrääjä demokraattiseen valtioon. Jälki olisi kuin Ruotsissa. Mitään rajoituksia ei tehtäisi, koska juoppojen juottoloiden pitää tuottaa, Samoin karaoken, hevin , oopperoiden ja urheilu katsomoiden pitäisi tuottaa miljoonia omistajilleen.

        Näin olisi mennyt. Mutta onneksi oli perustuslain vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se valitettavasti on. Nyt on aika Marinin hävetä ja suoraselkäisesti ottaa lähtöpassit.

        Marin vaihtoon heti. Ei tunnu päästävän vallan kahvasta irti nyt millään. Kusi noussut päähän.
        Ja ylimielinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites trummpi ja Boris. Persujen ihanteet

        Marinin voi lisätä samaan listaan Trumpin ja Boriksen kanssa. Linjaukset toki erilaisia mutta käytös kaikilla kolmella samanlaista. Toistuvaa sekoilua, törppöjä somepostauksia jne. Itse aiheutettujen mokien jälkeen he uhriutuvat, syyttävät mustamaalauksesta ja heittävät syntipukkina jonkun muun bussin alle, koska vika on aina muissa ei koskaan itsessä. Taktiikkana on kiistää kaikki itseen kohdistuva kritiikki järjestelmällisesti. Vallasta heitä ei saa luopumaan millään. Aitoa anteeksipyyntöä ei tule koskaan tältä kolmikolta koska eivät ymmärrä ikinä tehneensä mitään väärää. Sama luonnehäiriö yhdistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin vaihtoon heti. Ei tunnu päästävän vallan kahvasta irti nyt millään. Kusi noussut päähän.
        Ja ylimielinenkin.

        Marin antaa hyvän kuvan miten Suomessa pääministeri toimii.Itse on päättämässä laeista mutta mutta viss veisaa itse niistä.Ulkomaiset lehdistötkin nauraa jo koko touhulle-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se valitettavasti on. Nyt on aika Marinin hävetä ja suoraselkäisesti ottaa lähtöpassit.

        Ei tarvii hävetä,ei erota ja vielä vähemmän pyyellä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii hävetä,ei erota ja vielä vähemmän pyyellä anteeksi.

        Jos jonku on hävettävä ja pyydettävä anteeksi Mariinilta niin olette te tämän törystön kirjoittajat.Ette ymmärrä että sananvapaus on oikeasti hieno asia,mutta se vaatii vastuuta sanojalta ja kirjoittajalta Sananvapaus ei ole lupa solvata ja suoltaa paskaa ja törkyä niin kuin tänä päivä monet täällä lulee...Kannattis lukea mitä sananvapaudesta sanotaan.Saatte ehkä itsellenne sitä sielun sivistystä jota vailla valitettavasti olette.Sama koskee mediaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä tietysti.


      • Anonyymi

        No kenet sitten olisi pitänyt kutsua ? Jonkun persun räksyttämään ? Vai jonkun toimittajan irvikuvan iltapäivälehdestä. Iltasanomat ja Iltalehdethän ovat valheillaan yrittäneet kaataa hallituksen jo 2,5 vuotta. Valehtelu hallitusta vastaan on näissä jokapäiväistä.


      • Anonyymi

        Kyllä media ja tutkijat on niin oikeistolaisia että ihan pistää näköjään silmän kunon muunlainen haastateltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenet sitten olisi pitänyt kutsua ? Jonkun persun räksyttämään ? Vai jonkun toimittajan irvikuvan iltapäivälehdestä. Iltasanomat ja Iltalehdethän ovat valheillaan yrittäneet kaataa hallituksen jo 2,5 vuotta. Valehtelu hallitusta vastaan on näissä jokapäiväistä.

        Kerro nyt ihmeessä mitä iltapäivälehdet onVALEHDELLEET?;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt ihmeessä mitä iltapäivälehdet onVALEHDELLEET?;

        No huh huh.Kun lukee koronan ajalta esim.Iltalehden naispuolisen päätoimittajan pääkirjoituksia niin niissä liikutaan kokoajan valehtelun rajamailla tai jopa selvästi sen puolella. Vaikka koronaa vastaan tulisi taistella yhteisin voimin,niin tämä maatuska suoltaa sontaa päivittäin.Aina pitää ainakin hiukan päästä tölväisemään hallitusta. Häneltä jos keneltä olisi syytä kysyä siitä häpeämisen osaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenet sitten olisi pitänyt kutsua ? Jonkun persun räksyttämään ? Vai jonkun toimittajan irvikuvan iltapäivälehdestä. Iltasanomat ja Iltalehdethän ovat valheillaan yrittäneet kaataa hallituksen jo 2,5 vuotta. Valehtelu hallitusta vastaan on näissä jokapäiväistä.

        Varmaanki tämän tavallisen virtasen tai sanna ukkolan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Kun lukee koronan ajalta esim.Iltalehden naispuolisen päätoimittajan pääkirjoituksia niin niissä liikutaan kokoajan valehtelun rajamailla tai jopa selvästi sen puolella. Vaikka koronaa vastaan tulisi taistella yhteisin voimin,niin tämä maatuska suoltaa sontaa päivittäin.Aina pitää ainakin hiukan päästä tölväisemään hallitusta. Häneltä jos keneltä olisi syytä kysyä siitä häpeämisen osaamisesta.

        Kukaan ei kiertele ja valehtele enempää ku tää kassanero Manna satiini. Tekee aina vaan mustasta valkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenet sitten olisi pitänyt kutsua ? Jonkun persun räksyttämään ? Vai jonkun toimittajan irvikuvan iltapäivälehdestä. Iltasanomat ja Iltalehdethän ovat valheillaan yrittäneet kaataa hallituksen jo 2,5 vuotta. Valehtelu hallitusta vastaan on näissä jokapäiväistä.

        Ja törkeää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt ihmeessä mitä iltapäivälehdet onVALEHDELLEET?;

        Tehneet kärpäsestä härkäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.Kun lukee koronan ajalta esim.Iltalehden naispuolisen päätoimittajan pääkirjoituksia niin niissä liikutaan kokoajan valehtelun rajamailla tai jopa selvästi sen puolella. Vaikka koronaa vastaan tulisi taistella yhteisin voimin,niin tämä maatuska suoltaa sontaa päivittäin.Aina pitää ainakin hiukan päästä tölväisemään hallitusta. Häneltä jos keneltä olisi syytä kysyä siitä häpeämisen osaamisesta.

        Ja pyytää anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaanki tämän tavallisen virtasen tai sanna ukkolan.

        Ukkola ainakin. Tarvii kai tekemistä ,ennen kuin syö itsensä sänkypotilaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenet sitten olisi pitänyt kutsua ? Jonkun persun räksyttämään ? Vai jonkun toimittajan irvikuvan iltapäivälehdestä. Iltasanomat ja Iltalehdethän ovat valheillaan yrittäneet kaataa hallituksen jo 2,5 vuotta. Valehtelu hallitusta vastaan on näissä jokapäiväistä.

        Mikä on valehtelua hallitusta vastaan kun on selvää faktaa esittää sen toimista.


    • Anonyymi

      Kansa sanoi sanansa, ja pulinat pois.

    • Anonyymi

      Sanna haluaa ravistella pääministeri-instituuttiota. dokailee ravintolassa parikymppisten kanssa. Saarikkoa selvästi alkaa vtuttaa, joutui hankkimaan altistuksen takia ministerikokoukseen varahenkilöt ja toinen napsuttelee samaan aikaan baarissa sormiaan.

      • Anonyymi

        Laardipeppa taitaa joutua teholle, jos juo kuin sieni Marinin tavoin.


      • Anonyymi

        Saarikkoa vituttaa aina. Mutta kukapa kurkistaisi miespäättäjien illanviettoihin, ei kyllä päivänvaloa kestä ja sinne ei Seiska pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikkoa vituttaa aina. Mutta kukapa kurkistaisi miespäättäjien illanviettoihin, ei kyllä päivänvaloa kestä ja sinne ei Seiska pääse.

        Joo niissä on sentään joku kontrolli.


      • Anonyymi

        Viinan himo voitti Sannan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikkoa vituttaa aina. Mutta kukapa kurkistaisi miespäättäjien illanviettoihin, ei kyllä päivänvaloa kestä ja sinne ei Seiska pääse.

        Ne on salaisia ryyppäjäisiä.


      • Anonyymi

        Ravistelut taitaa vaan loppua kokonaan..


      • Anonyymi

        Saarikolla ja Kiurulla on vastuuta he ovat ainoat ministerit joita kannattaa kuunnella .ja he elävät kunnollisella tavalla niinkuin ministerin pitääkin.


    • Anonyymi

      Höpö aloitus! Ei kaikki suomalaiset ole persutolloja, jotka hyväksyvät natsiterroristit mutta öyhöttävöt kuin mielipuolet kun pääministeri joskus viettää vapaailtaa miehensä ja ystäviensä kanssa.

      • Anonyymi

        Jep ja onhan tuolla mahtava viihdearvo, kun kansa voi joka päivä Seiskasta lukea, missä Tuksu ollut törpöttelemässä. Se on huomenna taas pikkulauantai ja Tuksulla uudet kujeet. ..


      • Anonyymi

        Naulan kantaan. Keskustelu siirrettiin nopeasti Kankaanpään natseista tähän öyhötykseen, kun pääministeri juhlii ystäviensä kanssa Suomen itsenäisyyspäivän aattoa.


      • Anonyymi

        Tolloja on vaan vihervasemmistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan. Keskustelu siirrettiin nopeasti Kankaanpään natseista tähän öyhötykseen, kun pääministeri juhlii ystäviensä kanssa Suomen itsenäisyyspäivän aattoa.

        Kansa ei vaan tykännyt Sannan hölmöilystä, turha on siis muuta selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan. Keskustelu siirrettiin nopeasti Kankaanpään natseista tähän öyhötykseen, kun pääministeri juhlii ystäviensä kanssa Suomen itsenäisyyspäivän aattoa.

        Ketäs tuossa ryyppyremmissä nyt taas olikaan. Bile-Ilmari varmaan, Porno-Ina ja tietysti Tuplatappaja-Raninen. Katsotaan milloin nuo Sannajutut siirtyy Seiskasta Alibiin...


      • Anonyymi

        Ota nyt komu Boomeri rauhallisesti Sanna ravistelee instituutioita ja Vodka paukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa ei vaan tykännyt Sannan hölmöilystä, turha on siis muuta selittää.

        Selväenemmistö haluaa kuitenkin haluaa Marinin jatkavanpääministerinä.
        Kolmasosa vastustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa ei vaan tykännyt Sannan hölmöilystä, turha on siis muuta selittää.

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.


      • Anonyymi

        Avaus kertoo kansan mielipiteen Marinin töppäilystä, ei juttu persuihin liity. Näillä vasemmistolaisilla jotka alkaa aina selittään persuista joka asian yhteydessä, on päässä vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs tuossa ryyppyremmissä nyt taas olikaan. Bile-Ilmari varmaan, Porno-Ina ja tietysti Tuplatappaja-Raninen. Katsotaan milloin nuo Sannajutut siirtyy Seiskasta Alibiin...

        Punainen raja on nyt kyllä ylitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.

        Bilettäis kotonaan kuten muutkin. Voi kutsua sinne kavereitaan - ai niin tais saada huutia viime jatkoilta. Mutta jos järjestäis protokollan mukaan, niin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt komu Boomeri rauhallisesti Sanna ravistelee instituutioita ja Vodka paukkuja.

        Eikähän Sannalla olisi tärkeämpääkin tekemistä. ravistelisi vähän itseään ihan aluksi.


      • Anonyymi

        Juuri näin,media mafian annetaan jyllätä yhen ihmisen kimpussa.Toimittajat ku on niin hanakoita tutkimaan lue tonkimaan asioita niin kaivelisivat nyt tätä terroristi uhkaa.Mutta ei ku Mariinia päivä tolkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa ei vaan tykännyt Sannan hölmöilystä, turha on siis muuta selittää.

        35 -32% tykkäysero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa ei vaan tykännyt Sannan hölmöilystä, turha on siis muuta selittää.

        Niin tämä tekopyhä lapatossujen ihme maa.Suomessa ku on niiiiiiin paljon hyviä ja virheettömiä ihmisiä joilla on varaa hutkia muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan. Keskustelu siirrettiin nopeasti Kankaanpään natseista tähän öyhötykseen, kun pääministeri juhlii ystäviensä kanssa Suomen itsenäisyyspäivän aattoa.

        Juuri näin. Mikä myy sitä pitää jatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilettäis kotonaan kuten muutkin. Voi kutsua sinne kavereitaan - ai niin tais saada huutia viime jatkoilta. Mutta jos järjestäis protokollan mukaan, niin sitten.

        Olisikohan kukaan bilettävä äijä poliitikko saanut tällaista meteliä aikaan. Sannalle voi vittuilla mediassa ihan miten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selväenemmistö haluaa kuitenkin haluaa Marinin jatkavanpääministerinä.
        Kolmasosa vastustaa.

        No jo on tyhmä kansa,jos noin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selväenemmistö haluaa kuitenkin haluaa Marinin jatkavanpääministerinä.
        Kolmasosa vastustaa.

        Selväenemmistö? Ootko ihan varma että kannattajat on selviä kun kannatettavakin on viinahuuruissa.


      • Anonyymi

        Sinun mielestäsi höpö höpöä kun maamme pääministeri unohtaa että on pääministeri, kyllä on huolestuttavaa. Pilkkanaan pitää Suomen kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.

        Se "muutama" on tällä hetkellä toiseksi suosituin puolue ja otaksun että Marinin toilailuista johtuen kannatus vain kasvaa.
        Mutta miten sait persutkin taas tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs tuossa ryyppyremmissä nyt taas olikaan. Bile-Ilmari varmaan, Porno-Ina ja tietysti Tuplatappaja-Raninen. Katsotaan milloin nuo Sannajutut siirtyy Seiskasta Alibiin...

        Inakin voisi hyvin nostaa kunninloukkaussyytteen. Ai niin natsipelleä ei saa sanoa natsipelleksi, mutta useita aihepiirejä käsitellyttä toimittajaa voi sanoa Porno-Inaksi. Me jotka emme lue Alibia emme tiedä jonkun Ranisen taustoja. Tiedämme vain edesmenneen muusikko Aarno Ranisen.


      • Anonyymi

        Itsestäsikö puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikähän Sannalla olisi tärkeämpääkin tekemistä. ravistelisi vähän itseään ihan aluksi.

        Kyllä Sannalla on saakeli oikeus välillä tuulettaa on tehnyt yhtäpaljon töitä kun kolme viimeistä mieshallitust yhteensöä. Ja oikeistomedia ei kun vittuilee. Minä Sannana lähtisen ja jättäsin koko paskan ja laittasin Lintilän hoitamaan korona kyllä vuoltosuhde paranis kun vanhukset kuolis hänen menetelmillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi höpö höpöä kun maamme pääministeri unohtaa että on pääministeri, kyllä on huolestuttavaa. Pilkkanaan pitää Suomen kansaa.

        Kun ei ole unohtanut. On ollut koko ajan tavotettavissa. Lue muutakin kuin Iltalehteä ja Seiskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kukaan bilettävä äijä poliitikko saanut tällaista meteliä aikaan. Sannalle voi vittuilla mediassa ihan miten vaan.

        Rinnettä haukuttiin yhtä lailla. Ei sukupuoli ole pääasia. Ajojahti johtuu siitä että hallitus ei ole leikannut työttömyysturvaa tai muutakaan sosiaaliturvaa. Myöskään työehtosopimusjärjestelmää ei ole romutettu eikä edistetty palkkojen alennuksia alle työehtosopimusten minimitason ns. paikallisella sopimisella. Siksi kokoomusmedia on jo 2,5 yrittänyt vuotta kaataa hallituksen päivittäisellä mustamaalauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.

        Mutta sääntöjä noudattaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi höpö höpöä kun maamme pääministeri unohtaa että on pääministeri, kyllä on huolestuttavaa. Pilkkanaan pitää Suomen kansaa.

        Itse olen 76 v ja BOOMERI jos kuka. Voin vain ihaillen katsoa Marinin tekemisiä kun hän tuulettaa aikansa eläneitä instituutioita. Näin pitää ollakkin. Uskomatonta kuinka pääministerin kimppuun käydään kun hän on nainen.Varsinkin monet naistoimittajat ja naispoliitikot käyttäytyvät Mariinia kohtaan kuin Magda Göbbels aikoinaan.Edellinen esimerkki naisen asemasta oli Jäätteenmäki.Hänet hoideltiin pois virasta Kaasulobbari Lipposen toimesta.Halonen neuvonantajineen avusti takajoukoista vaivihkaa vuotamalla muka "vahingossa" tietoja.Niinen tietojen pohjalta Lipponen olisi pitänyt toimittaa oikeuteen maanpetoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 76 v ja BOOMERI jos kuka. Voin vain ihaillen katsoa Marinin tekemisiä kun hän tuulettaa aikansa eläneitä instituutioita. Näin pitää ollakkin. Uskomatonta kuinka pääministerin kimppuun käydään kun hän on nainen.Varsinkin monet naistoimittajat ja naispoliitikot käyttäytyvät Mariinia kohtaan kuin Magda Göbbels aikoinaan.Edellinen esimerkki naisen asemasta oli Jäätteenmäki.Hänet hoideltiin pois virasta Kaasulobbari Lipposen toimesta.Halonen neuvonantajineen avusti takajoukoista vaivihkaa vuotamalla muka "vahingossa" tietoja.Niinen tietojen pohjalta Lipponen olisi pitänyt toimittaa oikeuteen maanpetoksesta.

        Veit sanat suustani Boomeri,täällä toinen 58v boomeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.

        --Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.--

        Pääministeri ei koskaan voi eikä saa olla sataprosenttisesti vapaalla. Se on 24/7 homma. Jos ei sitä tajua, niin pitää hakeutua muuhun työhön. Ei tytönhupakko voi koskaan todella ymmärtää vastuutaan niin korkeassa virassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä tekopyhä lapatossujen ihme maa.Suomessa ku on niiiiiiin paljon hyviä ja virheettömiä ihmisiä joilla on varaa hutkia muita.

        --Suomessa ku on niiiiiiin paljon hyviä ja virheettömiä ihmisiä joilla on varaa hutkia muita.--

        Pääministerin virheettömyysprosentin pitää olla aivan toista luokkaa kuin tavallisen kansalaisen. Sitä ei Sanna Marin tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        --Suomessa ku on niiiiiiin paljon hyviä ja virheettömiä ihmisiä joilla on varaa hutkia muita.--

        Pääministerin virheettömyysprosentin pitää olla aivan toista luokkaa kuin tavallisen kansalaisen. Sitä ei Sanna Marin tajua.

        Minkä virheen se teki,määkikää Lintilästä ja Kaikkosesta samalla lailla vouhkaajat.


      • Anonyymi

        Persut on äänekäs tyhmä porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan. Keskustelu siirrettiin nopeasti Kankaanpään natseista tähän öyhötykseen, kun pääministeri juhlii ystäviensä kanssa Suomen itsenäisyyspäivän aattoa.

        Aivan Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selväenemmistö haluaa kuitenkin haluaa Marinin jatkavanpääministerinä.
        Kolmasosa vastustaa.

        Eli pienin osa . Persupoppoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama persutollo ei ole kansa! Kansa ymmärtää, että pääministerillekin pitää suoda vapaa-aikaa.

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin,media mafian annetaan jyllätä yhen ihmisen kimpussa.Toimittajat ku on niin hanakoita tutkimaan lue tonkimaan asioita niin kaivelisivat nyt tätä terroristi uhkaa.Mutta ei ku Mariinia päivä tolkulla.

        Persuterrorit on saaneet olla rauhassa paskalehti seiskassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä tekopyhä lapatossujen ihme maa.Suomessa ku on niiiiiiin paljon hyviä ja virheettömiä ihmisiä joilla on varaa hutkia muita.

        Persut jatkuvasti raastuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kukaan bilettävä äijä poliitikko saanut tällaista meteliä aikaan. Sannalle voi vittuilla mediassa ihan miten vaan.

        Nämä mediat pitäisi kieltää ,niinkuin trumpiltakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on tyhmä kansa,jos noin on.

        Kukas se nyt tyhmä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole unohtanut. On ollut koko ajan tavotettavissa. Lue muutakin kuin Iltalehteä ja Seiskaa.

        Seiska on persujen mielilukemisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnettä haukuttiin yhtä lailla. Ei sukupuoli ole pääasia. Ajojahti johtuu siitä että hallitus ei ole leikannut työttömyysturvaa tai muutakaan sosiaaliturvaa. Myöskään työehtosopimusjärjestelmää ei ole romutettu eikä edistetty palkkojen alennuksia alle työehtosopimusten minimitason ns. paikallisella sopimisella. Siksi kokoomusmedia on jo 2,5 yrittänyt vuotta kaataa hallituksen päivittäisellä mustamaalauksella.

        Ja persut räkyttämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veit sanat suustani Boomeri,täällä toinen 58v boomeri.

        Ja täällä kolmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Sannalla on saakeli oikeus välillä tuulettaa on tehnyt yhtäpaljon töitä kun kolme viimeistä mieshallitust yhteensöä. Ja oikeistomedia ei kun vittuilee. Minä Sannana lähtisen ja jättäsin koko paskan ja laittasin Lintilän hoitamaan korona kyllä vuoltosuhde paranis kun vanhukset kuolis hänen menetelmillään.

        "Oikeusoppineet huomauttavat, että Marin ei ole noudattanut Ministerin käsikirjan ohjeistusta, jonka ohjeiden mukaan virkapuhelin on pidettävä aina mukana ja käyttövalmiudessa, koska valtioneuvoston tilannekeskus lähettää ilmoitukset, kutsut ja hälytykset ministereiden ja virkamiesjohdon virkamatkapuhelimeen.

        Mäenpään mukaan ministerin käsikirjan perusteella voidaan tehdä tulkinta, että pääministeri ei voi lähteä juhlimaan ilman käyttövalmiudessa olevaa valtioneuvoston virkamatkapuhelintaan."

        Sannan mukaan oli tavoitettavissa???, valtioneusoston virkapuhelin kuitenkin kotona!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 76 v ja BOOMERI jos kuka. Voin vain ihaillen katsoa Marinin tekemisiä kun hän tuulettaa aikansa eläneitä instituutioita. Näin pitää ollakkin. Uskomatonta kuinka pääministerin kimppuun käydään kun hän on nainen.Varsinkin monet naistoimittajat ja naispoliitikot käyttäytyvät Mariinia kohtaan kuin Magda Göbbels aikoinaan.Edellinen esimerkki naisen asemasta oli Jäätteenmäki.Hänet hoideltiin pois virasta Kaasulobbari Lipposen toimesta.Halonen neuvonantajineen avusti takajoukoista vaivihkaa vuotamalla muka "vahingossa" tietoja.Niinen tietojen pohjalta Lipponen olisi pitänyt toimittaa oikeuteen maanpetoksesta.

        Naiset ovat pahimpia "nokkimaan" toisiaan jopa vuosi tolkulla tarpeen vaatiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selväenemmistö haluaa kuitenkin haluaa Marinin jatkavanpääministerinä.
        Kolmasosa vastustaa.

        Mistä nuo luvut on saatu? Höpön pöpöä.
        Sanna vaihtoon!!!
        Turha persuja haukkua ainoa järkevä puolue Suomessa. Lehdistössä jatkuvasti pilkataan persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kukaan bilettävä äijä poliitikko saanut tällaista meteliä aikaan. Sannalle voi vittuilla mediassa ihan miten vaan.

        No eipä meidän edelliset pääministerit ole bilettäneet tuolla lailla ovat sen iän ohittaneita. Sanna voi erota ja pääsee jatkamaan juhlimistaan ja kasvamaan aikuiseksi rauhassa ikäisten kanssa.
        Jättää maan asioiden hoidon varttuneemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä mediat pitäisi kieltää ,niinkuin trumpiltakin.

        Kannatetaan.,kunnes kansa on sivistänyt itsensä käymään asiallista keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt komu Boomeri rauhallisesti Sanna ravistelee instituutioita ja Vodka paukkuja.

        Boomerit on sata kertaa välkympiä kuin Sanna kavereineen ,tämä on tullu todistettua viime aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 76 v ja BOOMERI jos kuka. Voin vain ihaillen katsoa Marinin tekemisiä kun hän tuulettaa aikansa eläneitä instituutioita. Näin pitää ollakkin. Uskomatonta kuinka pääministerin kimppuun käydään kun hän on nainen.Varsinkin monet naistoimittajat ja naispoliitikot käyttäytyvät Mariinia kohtaan kuin Magda Göbbels aikoinaan.Edellinen esimerkki naisen asemasta oli Jäätteenmäki.Hänet hoideltiin pois virasta Kaasulobbari Lipposen toimesta.Halonen neuvonantajineen avusti takajoukoista vaivihkaa vuotamalla muka "vahingossa" tietoja.Niinen tietojen pohjalta Lipponen olisi pitänyt toimittaa oikeuteen maanpetoksesta.

        Ei ketään kiinnosta Sannan sukupuoli. Erinäiset selittelyt kyllä ärsyttävät. Että hallituksen jäsenen pitää saada ihan muistilappuja koronakäytännöistä. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sitä ennen pitää toimia vanhojen ohjeiden mukaan.


    • Anonyymi

      Ilkka Kanerva lähetti tekstari, Jäättenmäki vastaanotti faksin, Kulmunille puolue junaili esiintymiskoulutuksen.

      Marin: Maksatti aamupaloja yli kymmenellä tuhannella veronmaksajien piikkiin ja kiisti kunnes oli pakko myöntää, yleinen pääministerin arvolle sopiva biletys jatkoineen Kesärannassa, baarireissu tietoisena altistumisesta koko maailman pariksi vuodeksi halvauttaneelle virustaudille ja sekoilu virkapuhelimen käytössä. ' En harkitse eroa', SDP: ' Marin saa täyden tuen puolueelta'.

      • Anonyymi

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.

        Mitään ei tapahtunut... periaatteessa altisti useamman sata ihmistä täysin vastuuttomasti.

        Sanna Marin, eikö teitä hävetä! Nyt ei ole oikea aika mennä baariin. Mielummin kesämökille, niin ei vaaranna muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.

        Nooh Jyrkille peräkylän poikana puutarhan hoidot taisivat olla sellaista munkkilatinaa että Lokalahden Ron Jeremy sai lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.

        Milloinkahan ihmiset rupeaa tajuamaan että media käyttää vaan heitä pelinappuloina jotta saadaan tämmönen mielipide tulva ja ihmiset rupeaa vaatimaan mitä milloinki media haluaa.Jauhetaan viikkotolkulla tyhjänpäiväsistä asioista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei tapahtunut... periaatteessa altisti useamman sata ihmistä täysin vastuuttomasti.

        Sanna Marin, eikö teitä hävetä! Nyt ei ole oikea aika mennä baariin. Mielummin kesämökille, niin ei vaaranna muita.

        Miksi te että rupea vouhottamaan rokotteista,miksi ei tänä teknologian aikana ei löydetä rokotetta joko tappaa tämän taudin.Siinä teillä oli oinea aihe.Ihmisiä rokotetaa monta kertaa mutta mikään ei auta.


      • Anonyymi

        Ateriaetu oli pääministerille kuuluva työsuhde-etu. Summaa en tiedä, koska Iltalehden uskottavuus on nolla. "Biletys" oli viininmaisteluilta ja vieraiden kutsuminen virka-asuntoon, siis kotiin on tietenkin täysin sallittua. Ei edellisten pääministerien sököilloissakaan teetä ole juotu. THL: ohjeistuksen mukaan kaksi rokotusta saanut voi toimia normaalisti altistuneenakin. Eduskunnan puhelin oli mukana, joten hän oli täysin tavoitettavissa. Harva raahaa kahta puhelinta mukanaan. Toinen jätetään aina kotiin turvallisuussyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkahan ihmiset rupeaa tajuamaan että media käyttää vaan heitä pelinappuloina jotta saadaan tämmönen mielipide tulva ja ihmiset rupeaa vaatimaan mitä milloinki media haluaa.Jauhetaan viikkotolkulla tyhjänpäiväsistä asioista .

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkahan ihmiset rupeaa tajuamaan että media käyttää vaan heitä pelinappuloina jotta saadaan tämmönen mielipide tulva ja ihmiset rupeaa vaatimaan mitä milloinki media haluaa.Jauhetaan viikkotolkulla tyhjänpäiväsistä asioista .

        Ensimmäinen fiksu ajatus tällä saitilla. Media lue porvarimedia kun muuta ei juuri ole vie kansaa miten haluaa. Medialukutaito olis kyllä pakollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.

        TOTTA.


      • Anonyymi

        Pääministerin ateriaetu Kesärannassa asuessa oli voimassa jo porvaripäämnisterienkin aikana eli Vanhasen, Kiviniemen, Kataisen ja Sipilän. Kokoomus Kepu Kiviniemi asui Kesärannassa noin vuoden perheineen ja kokoomus Katainen noin kolme kuukautta ja molemmat nauttivat aamipalaedusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkahan ihmiset rupeaa tajuamaan että media käyttää vaan heitä pelinappuloina jotta saadaan tämmönen mielipide tulva ja ihmiset rupeaa vaatimaan mitä milloinki media haluaa.Jauhetaan viikkotolkulla tyhjänpäiväsistä asioista .

        Kaikille toivon suhteellisuuden tajua,ettemme aina olisi toisia pois potkimassa,siis sekö joka on syytön,erehtymätön, heittää ensimmäisenä kiven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateriaetu oli pääministerille kuuluva työsuhde-etu. Summaa en tiedä, koska Iltalehden uskottavuus on nolla. "Biletys" oli viininmaisteluilta ja vieraiden kutsuminen virka-asuntoon, siis kotiin on tietenkin täysin sallittua. Ei edellisten pääministerien sököilloissakaan teetä ole juotu. THL: ohjeistuksen mukaan kaksi rokotusta saanut voi toimia normaalisti altistuneenakin. Eduskunnan puhelin oli mukana, joten hän oli täysin tavoitettavissa. Harva raahaa kahta puhelinta mukanaan. Toinen jätetään aina kotiin turvallisuussyistä.

        Oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen fiksu ajatus tällä saitilla. Media lue porvarimedia kun muuta ei juuri ole vie kansaa miten haluaa. Medialukutaito olis kyllä pakollista

        Näinhän se menee.Kookoomuksen lähellä olevat rahoittajat ovat maksaneet jopa seiskan kytäämään Marininin menenemisiä. Älkää ihmisret olko tyhmiä. jJa äänestätte taas tätä ainoaa "työväen puoluetta" Arto Satosen sanoja lainatakseni.😂Alkaa mennä naurettavaksi tämä touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen pikku juttu. Media tai some ei ollut Kanervaa erottamassa, ei edes oppositio yrittänyt hyötyä tilanteesta. Kyseessä oli Kataisen päätös joka olisi voinut olla myös toinen. Ike ei vaan kuulunut suosikkeihin.

        Myös tilanne oli aika paljon nolompi kuin se mihin Marin "syyllistyi". Jos ihan tarkkaan ajatellaan, Marinin tapauksessa mitään ei edes tapahtunut. Se mitä tapahtui oli mediamyrskyn nostattaminen käytännössä ei mistään.

        Marinin touhuja ihmettelee koko maailma.
        "KANSAINVÄLISET mediat ovat jatkaneet pääministeri Sanna Marinin viikonlopusta uutisoimista. Tiistaina Marinin lauantai-illan hurvittelun huomioivat ainakin Yhdysvaltalainen politiikkaan erikoistunut Politico-lehti ja uutistoimisto Bloomberg.

        Tapaus kerää kansainvälistä huomiota, sillä aiemmin Marinin yökerhoillasta uutisoitiin ainakin Ruotsissa, Virossa ja Britanniassa.

        ”Lauantai-illan huumaa! Suomen pääministeri Sanna Marin kritiikin kohteena yökerhoillan takia”, otsikoi Politico viitaten John Travoltan tähdittämään vuoden 1977 klassikkoelokuvaan Saturday Night Fever"
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008458968.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministerin ateriaetu Kesärannassa asuessa oli voimassa jo porvaripäämnisterienkin aikana eli Vanhasen, Kiviniemen, Kataisen ja Sipilän. Kokoomus Kepu Kiviniemi asui Kesärannassa noin vuoden perheineen ja kokoomus Katainen noin kolme kuukautta ja molemmat nauttivat aamipalaedusta.

        Näin oli. Mutta eipä korvia silloin lotkautettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateriaetu oli pääministerille kuuluva työsuhde-etu. Summaa en tiedä, koska Iltalehden uskottavuus on nolla. "Biletys" oli viininmaisteluilta ja vieraiden kutsuminen virka-asuntoon, siis kotiin on tietenkin täysin sallittua. Ei edellisten pääministerien sököilloissakaan teetä ole juotu. THL: ohjeistuksen mukaan kaksi rokotusta saanut voi toimia normaalisti altistuneenakin. Eduskunnan puhelin oli mukana, joten hän oli täysin tavoitettavissa. Harva raahaa kahta puhelinta mukanaan. Toinen jätetään aina kotiin turvallisuussyistä.

        "Oikeusoppineet huomauttavat, että Marin ei ole noudattanut Ministerin käsikirjan ohjeistusta, jonka ohjeiden mukaan virkapuhelin on pidettävä aina mukana ja käyttövalmiudessa, koska valtioneuvoston tilannekeskus lähettää ilmoitukset, kutsut ja hälytykset ministereiden ja virkamiesjohdon virkamatkapuhelimeen.

        Mäenpään mukaan ministerin käsikirjan perusteella voidaan tehdä tulkinta, että pääministeri ei voi lähteä juhlimaan ilman käyttövalmiudessa olevaa valtioneuvoston virkamatkapuhelintaan."

        JEP, valtioneuvostosta ei osata lähettää txt viestiä eduskunnan "virkapuhelimeen", missä helvetin umpiossa meidän viranomaiset elää?, ja suomi muka teknologian huippumaa??,
        no toisaalta Sannalla olisi pitänyt olla myös valtioneuvoston puhelin mukana ryyppyreissullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin touhuja ihmettelee koko maailma.
        "KANSAINVÄLISET mediat ovat jatkaneet pääministeri Sanna Marinin viikonlopusta uutisoimista. Tiistaina Marinin lauantai-illan hurvittelun huomioivat ainakin Yhdysvaltalainen politiikkaan erikoistunut Politico-lehti ja uutistoimisto Bloomberg.

        Tapaus kerää kansainvälistä huomiota, sillä aiemmin Marinin yökerhoillasta uutisoitiin ainakin Ruotsissa, Virossa ja Britanniassa.

        ”Lauantai-illan huumaa! Suomen pääministeri Sanna Marin kritiikin kohteena yökerhoillan takia”, otsikoi Politico viitaten John Travoltan tähdittämään vuoden 1977 klassikkoelokuvaan Saturday Night Fever"
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008458968.html

        Nyt ei ole ketään vetävää ja sopivaa kansainvälistä julkkista , jonka edesottamuksia keveissä uutisissa seurattaisiin ympäri maailman . Tai jos onkin, niin menettäneet jo parhaan hohtonsa.
        Sanna olkoon sellainen. Nuori, kaunis naispääministeri Suomesta. Rentoutuu joskus vapaa-ajallaan yökerhossa kuin tavikset. Maailman onnellisimman kansan pääministeri ! Siinäpä purtavaa .
        Suomi saisi erinomaisesti PR:ää. Seuraavan kerran kun lähtee viihteelle, niin ei Seiska-niminen mummojen läpyskä mitään kun paikalle kutsutaan New York Times ja Daily Mirror.


    • Anonyymi

      Siis alkoholisti! Ei malttanut olla juomata silloin se on ongelma! Alkoholiongelma. Ei uskois päältä mutta ulkonäkö voi pettää.

      • Anonyymi

        Sanna kuvittelee jo maksaneensa Brysselin palkintoviran kynnysrahat verovaroistamme ja laskettelee nyt lopun aikaa vaan ihan viihteellä. Sanna ei kuitenkaan ymmärtänyt, että mokailuista voi saada potkut ja hyvät Brysseliin maksetut kynnysrahat voivat mennä hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna kuvittelee jo maksaneensa Brysselin palkintoviran kynnysrahat verovaroistamme ja laskettelee nyt lopun aikaa vaan ihan viihteellä. Sanna ei kuitenkaan ymmärtänyt, että mokailuista voi saada potkut ja hyvät Brysseliin maksetut kynnysrahat voivat mennä hukkaan.

        Merkkelikin nytvaihdettu , Kuinkahan SM käy tän uuden Kanslerin kanssa ???


      • Anonyymi

        Oletko ottanut Sannalta maksakokeet vai miten olet niin varma.


      • Anonyymi

        Sinä raukka et taida edes tietää mitä sana alkoholisti tarkoittaa,meneppä AA-kerhoon niin sieltä se selviää.


      • Anonyymi

        Mikä alkoholisti ? Noinko se määritellään ? Ohoh !
        Pitääkö yökerhoissa istua vesilasin kanssa, jotta suvaitsemattomat boomerit ei vedä hernettä nenäänsä ? Mikä uusmoralismin aalto nyt pyyhkii ?


    • Anonyymi

      Känninen Marin tekee sitä mitä huvittaa, pilettää, eikä mitään muuta sitten teekään, kuin valehtelee ja väittää tosiasioita vastaan.

    • Anonyymi

      Must tollai miljadreja veronmaksajien rahoja etelän vetelille ryöstäny kanttura oli edesvastuuton jo ENNEN altistumistaan! Joten mikäs olis edesvastuuttomaa seuraava vaihe vastuuttomuuden suuntaan? Täys hupakko?

    • Anonyymi

      Demaritko se onkin koronamääräysten vastaisin puolue. Näinkö tässäkin kävi? Meni ihan toisin kuin sossumyllyn jauhanta ja pressujen syyttely. Demarien nuorisojärjestö miettii kuumeisesti miten saisi taas syyttelevän rasismikortin käyttöön eikö vain. Politiikan pitäisi olla Suomessa Suomalaisten hyvinvoinnista huolehtiminen. SDP tästä kait samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Alkoholi ministeri ravistelee.

    • Anonyymi

      Marin saa kaikilta täyden tuen. Häipykää täältä.

      • Anonyymi

        Ja baarista täyden lasin!


      • Anonyymi

        Rumasti sanottu. Ei tarvitse Marin tukea, kyllä kävelee omin jaloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja baarista täyden lasin!

        ja joka päivä Bemarilla ajelen siis kyydissä leijailen ,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumasti sanottu. Ei tarvitse Marin tukea, kyllä kävelee omin jaloin.

        Antaako humalassa Illulle aidon lissun tavoin? Työväen solidariteettia.


      • Anonyymi

        Marinpa ei juuri juo. Lue muutakin kuin seiskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumasti sanottu. Ei tarvitse Marin tukea, kyllä kävelee omin jaloin.

        Juu! Yhtä omin kuin Arhinjuoppo olympialaisissa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinpa ei juuri juo. Lue muutakin kuin seiskaa.

        Kommarilla valikoivan lyhyt muisti? :)

        Eikös tässä vasta pari kuukautta sitten kohuttu että kuka maksaa Kesärannan jatkuvasti tyhjentyvän baarikaapin aiheuttaman laskun … vaikka Marin ei juo!? :D


      • Anonyymi

        Sarini saa parin prossan tuen täällä ja vain täällä.


      • Anonyymi

        Ei taida ihan kaikilta saada kun pitää käskeä häipymään...=D


    • Anonyymi

      Hankkikaa oma elämä!!!

    • Anonyymi

      Menkää nyt jumalauta mökkinnee.. täällä sitä avaudutaan kaikesta ja itte painellaan ekana ku vähä joku aukee niin baariin, leville ulkomaille...

      Nuollaan tolppia, naapuria ja naapurin mummoakin ohi menne.
      Ihminen se kai tuoki on

      • Anonyymi

        No en minä kyllä kehtais mennä heti sen jälkeen baariin jos ensin työkseni päivät pitkät saarnaisin turuilla ja toreilla että dokaaminen on saatanasta, ja korona johtuu ilmastonmuutoksesta, ja sit hilpasisin sieltä suoraan kapakkaan!? :)

        Mutta kommareilla on kommareitten moraali!


      • Anonyymi

        ...niinhän demarit yleensä väittää vaikka ei oo mitään väitteen tueksi.


    • Anonyymi

      Edesvastuutonta toimintaa Pääministeriltä, Erottaa pitäisi kyllä nyt. Saati kun tämä ei ole ensimmäinen moka hänen kohdallaan.

      • Anonyymi

        Lue uutisia niin luulet vähemmän 54%sitä mieltä ettei ole aihetta eroamiseen tai erottamiseen..Hankkikaa oma elämä,menkää töihin vaikka niin ehkä se ajatus kulkee paremmin eikä jää junnaamaan paikoilleen ku rikkinäinen levy


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.Joku roti pitää olla.Valheella on lyhyet jäljet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue uutisia niin luulet vähemmän 54%sitä mieltä ettei ole aihetta eroamiseen tai erottamiseen..Hankkikaa oma elämä,menkää töihin vaikka niin ehkä se ajatus kulkee paremmin eikä jää junnaamaan paikoilleen ku rikkinäinen levy

        Ai tuo uutinen sit pitää paikkansa. Tuolla aiemmin joku demari huuteli et media suoltaa paskaa. Ja kieltämättä tuokin on aika paikoilleen jumahtanu rikkinäinen levy huudella et hankkikaa elämä tai menkää töihin. Eikö enää muuta tule mieleen..;)...


    • Anonyymi

      Pitääköhän Sannalla olla Puhelin Tissien välissä harrastaessaan sexiä,Ollaan me Suomalaiset aika kateellinen kansa,jätettäis jo Marin rauhaan,keskitytään jokainen onko Rokotukset kunnossa,ottikohan ilmaiset Oluet?

      • Anonyymi

        Pääministerillä pitää olla puhelin mukana joka tilanteessa. Paneminen pitää keskeyttää jos virkapuhelu tulee.


      • Anonyymi

        Minkä tissien!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministerillä pitää olla puhelin mukana joka tilanteessa. Paneminen pitää keskeyttää jos virkapuhelu tulee.

        Niinhän hänellä olikin siellä yökerhossa. Oma henk.koht.kännykkä. Valtioneuvoston kännykkä oli kotona eikä ohjeistus estä tällaista järjestelyä.
        Vähänkö noita kännyköitä pöllitään yökerhojen ym. tungoksessa. Siitä se vasta skandaali jos valtioneuvoston kännykkä lähtee liikenteeseen. Tiedä vaikka jollekin tiedustelupalvelulle päätyy.
        Kokonaan on unohtunut miksi Marinille muuttuneista ohjeista viestittänyt viskaali ei vaatinut kuittausta tekstiviestiin.
        Intissä viestijoukoissa palvelleena tiedän, että aina pitää saada kuittaus lähetettyyn viestiin.


    • Anonyymi

      on mielestäni pahempi moka kuin kanervan tekstiviestit ,korona aika,pääministeri , valtakunnanjohtaja ,perheen äiti bilettää aamuöyhön huh huh

    • Anonyymi

      Toivottavasti viattomat veronmaksajat eivaa maksa päämestarin pippaloita
      ..edes välillisen huomaamattomasti ikäänkuin salaa tietämättä.

    • Anonyymi

      Voi Sanna . Sinut tullaan muistamaan ainakin baarikärpäsenä , jos ei muusta ! Ryhdistäydy !

      • Anonyymi

        Juu kauneus on katojan verkkokalvolla!
        Ja nussiihan ne jotkut pumpattavia barbaroitakin?


      • Anonyymi

        Niinpä, onhan noita muitakin ollut ja varmaan tulee olemaankin, tässä muutamia: MatkaMara, LautapinoVanhanen, RuususenMatti, PuutarhaKanerva, FaksiAnneli ja nyt BileSanna.

        "SaunaUrkkia" ei sitten saa edes mainita ;))


    • Anonyymi

      Jos sanotaan että sai kansalta tuomion, pitäisi kertoa moneltako prosentilla kansasta on kysytty ja onko kysytyillä ollut oleelliset tiedot kysytyistä asioista. Kyseessä oli mielestäni "väärin sammutettu" kohu. Kohut ei synny itsestään, media tekee ne.

      • Anonyymi

        Onneksi media muokkaa vahvasti mielipiteitä ja levittää kaikenlaista tietoa. Hyvä niin. Sanansa voi valita ja tekonsa voi harkita.


      • Anonyymi

        Sinun mielestä? Mitä SINUN MIELESTÄ pitäisi uutisoida ja miten jotta sinua miellyttää? vpi vi**u!


    • Anonyymi

      Saisi erota mokaa koko ajan.

    • Anonyymi

      Ajojahti ja lynkkäystoiminta menossa, kuinkahan paljon hallituksen ja eduskunnan kansanedustajista bailaa pitkin baareja (paljon) ilman että niistä tällainen haloo nostetaan, hävytöntä

      • Anonyymi

        Seiskan pitää palkata enemmän toimittajia jota kyttää jotta saataisiin muitakin silmäätekeviä lehtien palstoille eikä aina näitä samoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan pitää palkata enemmän toimittajia jota kyttää jotta saataisiin muitakin silmäätekeviä lehtien palstoille eikä aina näitä samoja

        Niin, missähän ne muut ministerit oli? Tai opposition silmää tekevät? Kyllä niitäkin sopisi kytätä! Säälittävää öyhötystä taas persuilta!
        Kytätkää niitä omia räkänokkianne, etteivät tee niitä terroritekoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, missähän ne muut ministerit oli? Tai opposition silmää tekevät? Kyllä niitäkin sopisi kytätä! Säälittävää öyhötystä taas persuilta!
        Kytätkää niitä omia räkänokkianne, etteivät tee niitä terroritekoja!

        Oliskohan ne muut ministerit ollut: Ei baarissa? :)


    • Anonyymi

      Ja taaskaan me hölmöt emme tee mitään muuta kun kitisemme.Tämän kohun TAUSTALLA kähmitään ja tekevät pikku koiruuksia (hallitus)kun tollo kansa jää tuleen makaamaan eikä toimi.Vittu ,luuleeko joku että pelkkä rutina ja kitinä auttaa?Ennen muinoin rakennuksilla saman tyypin vempulat kun samriini ,kärrättiin työmaalta vex.

    • Anonyymi

      Kyllä jos pahempi kriisi olisi puhjennut niin eikö tässä tule jo lievä virkarikos. Esim vihollisen offensiivin osalta eikö kiinni pitäisi silloin presidentin lisäksi pääministeri, puolustusministeri, sisäministeri sekä muita järjestyksessä alempia virkahrnkilöitä

      • Anonyymi

        Kyllä BILE marin on toistuvasti sekoillut ihan liikaa joten virkarikoksia on jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä BILE marin on toistuvasti sekoillut ihan liikaa joten virkarikoksia on jo.

        SIPERIAAN,,!,


    • Anonyymi

      Pääministerimme osuvammalta titteliltään BILE Sanna Marin biletti itsenäisyyspäivänä koko kansan edestä ja vieläpä koronalle altistuneena.

      Hän menee kokaiinit nenässä kohusta kohuun.

      EROTTAKAA TÄMÄ BILE MARIN PÄÄMINISTERIN TEHTÄVÄSTÄÄN.

    • Anonyymi

      Heitä persu voltti!

    • Anonyymi

      Sanna Marin menee Ilmarin kanssa kikkelis kokkelis. Sekasi kuin seinäkello tämä Sanna Marin.

    • Anonyymi

      Pienen lapsen äiti vain bilettää, vaikka aika ei riitä edes ruuan ostamiseen.

      • Anonyymi

        Sanna Marin pitää haastaa virkarikoksesta Valtakunnanoikeuteen. Se on ainoa paikka , jossa
        pääministeri voidaan tutkia ja mahdollisesti tuomita. Syytettä ajaa Oikeuskansleri ja jäseninä
        ovat korkeimman oikeuden ja hovioikeuksien presidentit eli pätevin mahdollinen porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin pitää haastaa virkarikoksesta Valtakunnanoikeuteen. Se on ainoa paikka , jossa
        pääministeri voidaan tutkia ja mahdollisesti tuomita. Syytettä ajaa Oikeuskansleri ja jäseninä
        ovat korkeimman oikeuden ja hovioikeuksien presidentit eli pätevin mahdollinen porukka.

        Heko, heko. Sinulla ei ole osaamista mihinkään asiaan. Taidat olla pelkkä persu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko, heko. Sinulla ei ole osaamista mihinkään asiaan. Taidat olla pelkkä persu!

        *uli-uli persu uli* 🤡

        Koitas nyt ADHD-kommari keskittyä, kun tässä ketjussa keskustellaan Marinista eikä persuista? :)


      • Anonyymi

        Sopii persuporvari Outolintuun.


    • Anonyymi

      Totuushan on, eetä hän mokasi todella. Kansalle latelee tiukkaa sävyyn, kuinka pitää toimia, mutta itse tekee päinvastoin. Ja vielä Pääministeri. Ei äänellä voi olla erioikeuksia, vaikka SDP ei näe mitään vikaa... Outoa on SDP toiminta. Erota pitäisi Marinin nyt. Turha selostella mitään. Hän ottanut vastaan tärkeän työn ja ei niitä asioita bilettmällä hoideta. Hänen täytyy se ymmärtää, että hänen olisi pinyt olla kotona karanteenissa, koska ollut kosketuksessa Haavistoon, jolla todettii korona. Luotto meni koko PM.
      Kansa muistaa kyllä seuraavissa vaaleissa. Hänen pitäisi ymmärtää erota nyt. Liian paljon mokannut.

      • Anonyymi

        Kansa palkitsee vaaleissa Sannan hyvästä työstä. Persut eivät ole kansaa, vaan ihmisjätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa palkitsee vaaleissa Sannan hyvästä työstä. Persut eivät ole kansaa, vaan ihmisjätettä.

        No itse palkitsen kyllä Sannaa hyvästä teosta. Herätti tänkin nukkuvan ens vaaleissa äänestämään....=D....nimimerkki ehkä tuleva ihmisjäte..


    • Anonyymi

      Sanna Marinin olisi pitänyt perehtyä mihin tehtävään ryhtyy. Ei vastuullinen korkea-arvoinen valtion virkahenkilö voi käyttäytyä kuin uhmaikäinen bilettävä ja itsepäinen teini.

      • Anonyymi

        Hyvin tiivistetty ! Toivottavasti vaalien aikana ihmiset muistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tiivistetty ! Toivottavasti vaalien aikana ihmiset muistavat.

        Äänestän tästä lähin aina Sanna Marnia. Ihan öyhöpersun kiusaksi. Kyllästyä tuollainen naurettava ja typerä ajojahti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän tästä lähin aina Sanna Marnia. Ihan öyhöpersun kiusaksi. Kyllästyä tuollainen naurettava ja typerä ajojahti!

        No voi hitsin hitsi!

        Marinille on jo kokonaista yksi varma ääni! :) Sillähän pääsee jo pitkälle seuraavissa vaaleissa!? :D


    • Anonyymi

      Ja höpö höpö,jos kerta on jo saanu kaks rokotetta niin MIKSI EI VO ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ,mitä h- virkaa on näistä rokotteista JOS EDELEEN PITÄÄ RAJOTTAA ELÄMÄÄNSÄ..kai AIKUISIKSI KUTSUTUILLA IHMISILLÄ ON OMA TAHTO MITÄ TEKEE TAI JÄTTÄÄ TEKEMÄTTÄ.AINAKO SIIHEN PITÄÄ OLLA JOKU AUKTORITEETTI SANOMAAN MITÄ SAA TEHÄ.LAPATOSSUJA KOKO SUOMEN KANSA.KYLLÄSTYNY TÄHÄ MEDIAN VOUHKAAMISEEN MARINISTA.MENEE MATTI NYKÄS HOMMAKSI.

      • Anonyymi

        No ensinnäkin siksi, että rokotteet eivät anna täydellistä suojaa mitään virusta vastaan, vain lieventää taudin oireita/tautia ja rokotettu ei edes välttämättä tiedä olevansa tartunnan saanut ja näin levittää tartuntaa lähikontakteissa (Baarit niitä pahimpia) ja Sanna ON PÄÄMINISTERI, joka kansalaisia "kyykytti" 2020 keväällä: NYT EI OLE AIKA MENNÄ MÖKILLE, vaikka tilanne oli silloin paljon lievempi kuin nyt, rokotukset näköjään tekee meistä autuaita ja tyhmiä, kyllä ehdottomasti pitää rokotettujen ja rokottamattomien käyttää maskia tiloissa joissa on paljon ihmisiä ja pitää huolehtia turvaväleistä, sekä käyttää käsidesiä kaikkialla missä sitä on saatavilla, esim. maskin käyttö vähentää tartunnan saamista n. 53% ja turvavälit n. 25%, varsinkin nyt, kun omikromuunnoksen vaikutuksia/tartuuvuutta ei vielä tarkkaan tiedetä.
        Korona ei ole mihinkään kadonnut, vaan virus on erittäin muuntautumiskykyinen ja muuntuu sellaiseksi, että osaa kiertää nykyiset rokotteet, näin sanoo ainakin WHO.


    • Anonyymi

      kassaneidin tyhjä katse keroo pään sisällä olevasta tyhjiöstä.tämä tyhjäpää on suomen pääministeri.meille nauretaan,meille nauretaan maailmalla....häpeän,todella häpeän...

      • Anonyymi

        Pääministeri on kertonut taannoisesta kassaneidin vakanssistaan olevan paljon hyötyä nykyisessä virassaan, koska kassoilta vaaditaan suurta tarkkuutta, eikä vihreitä saa tehdä.


    • Anonyymi

      Sanna on nuori kaunis nainen, jolla on oikeus bailaamiseen ja yksityiseen elämään eikä tehdä kärpäsestä härkästä. Sanna Marinin ei tarvitse olla kusitolppana .

      • Anonyymi

        Kovasti rupsahtanut.


    • Anonyymi

      Ei lapsia politiikkaan.

    • Anonyymi

      Tämän maan heikoin ja tuhoisin pääministeri muutenkin.
      Pääministerillä luulisin olevan tehtäviä, jotka vie ajan täysin.
      Oletan, että 17 tonnin palkka kulukorvaukset kattaa myös itsenäisyyspäivän
      tehtävät, joista kieltäytyi, sinne ei saapunut, mutta baariin kyllä.
      Sdp pitää omiensa puolta,
      mutta näitä kohuja, kuten aamiaiskohu, jonka menot nousi yli 2000 euroon/kk lopulta, ja muut kohut, niillä pietetään milloin mitäkin asiaa.
      Tulisi muistaa, että sdp ja sanan marin eivät aja suomalaisten asioita,
      rahaa jaetaan vierahille, kuten elvytyspaketti, mitä edes lapsemme eivät kykene enää maksamaan.
      Liittovaltioon nämä meitä ajaa.
      Tulisi lukea historiaa viimeiseltä 200 vuodelta katso mihin mikäkin asia on vienyt

      • Anonyymi

        Itsenäisyyspäivän tehtävät? Sellaisia ei Marinilla ollut.


      • Anonyymi

        Sipilön råtwwttämöt ilmaistyöt unohtuneet

        Jos osli sipolön sote oltas kaikki ....


    • Anonyymi

      On tässä maassa hauska hallinto ja alamaiset.

      • Anonyymi

        Sellaiset johtajat millainen kansakin.


    • Anonyymi

      Voi kun Seiska menisi joskus herraseurueiden kokoontumisiin, mutta ne suojellaan visusti, Marin toimi avoimesti ja sai lokaa päälleen. Noitten herraseurueiden juhliminen on kaukana Marinin hillityst juhlimisesta. Härskiys voisi kuvata noita, ja tämä on luotettavasta lähteestä.

      • Anonyymi

        Ei mene,koska HerraTuppurainen on Herra Tappuraisella takuumiehenä.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa miettiä kuka kysyy ja miten kysyy, itse en luottaisi MTVn lukuihin. Ovat koko Marinin pääministeriyden ajan olleet kaatamassa Marinia. Punainen älykäs nainen on piikki elinkeinoelämän hallitsemassa maassa. Lukekaa ihmiset välillä Seiskan ja MTVn sijasta vaikka uununpankkopojan blogeja.

      • Anonyymi

        Pienen lapsen äiti vain bilettää. Olisi syytä ottaa lapsi huostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen lapsen äiti vain bilettää. Olisi syytä ottaa lapsi huostaan.

        Kuin pienen lapsen kommentti, kun ei uutisointi miellytä niin se epäluotettava, hei ihan tosi?


      • Anonyymi

        Oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen lapsen äiti vain bilettää. Olisi syytä ottaa lapsi huostaan.

        Eronnut porvariukkeli joka ei halua tavata lapsiaan moralisoimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen lapsen äiti vain bilettää. Olisi syytä ottaa lapsi huostaan.

        Kyllä äideillä ja isillä on oikeus käydä tuulettumassa,mummot on lapsia varten.
        Varmasti Sannan puoliso haluaa välillä olla vaimonsa ja ystävien kanssa ulkona.
        Kyllä he ovat ihan tavallisia ihmisiä niinkuin me muutkin.


      • Anonyymi

        MTV ja YLE on porvarijohtoisia iltapäivälehtien lisäksi, joten siinä teille taustaa ajojahdille, no Sanna sen kestää kuten mies, media ei tätä "likkaa" hetkauta.


    • Anonyymi

      En luottaiisi MTVhen. Elinkeinoelämän ääni torvi ja elinkeinoelämän perustehtävä on tällä hetkellä saada hallitus ja pääministeri nurin. Sitten veljet voisivat taas jakaa kaikkea hyvää omille veljilleen ja heidän läheisilleen. Antaa apteekkareille ja viedä köyhiltä.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti! Kannattaa vähän ajatella, ketä uskoo. Ja käyttää omia aivoja.
        Opposition tekemä paskamyrsky taas kerran.
        Taidanpa äänestää demareita seuraavissa vaaleissa!


    • Anonyymi

      Ei kait kukaan järkevä ihminen baariin mene jos on mahdollisesti altistunut koronalle sehän on muiden ihmishengen halveksuntaa?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Hänellä on kaksi rokotetra ja koronapassi. Ja oli ihan äskettäin otettu testi.


      • Anonyymi

        Paino sanalla ”järkevä”?

        Joten taisit jo vastata itse omaan kysymykseesi?


      • Anonyymi

        Ainahan voi sanoa,etten tiennyt.


      • Anonyymi

        Voi voi moni menee vaikka minne vaikkei ole piikitetty eikä testattu koko korona -aikana.Oma järki vielä päässä että tietää piten pitää toimia .


    • Anonyymi

      Ei voi hyväksyä että pääministeri toimii tuolla tavalla! Miettikää paljonko sille maksetaan ja ei minkäännäköistä vastuuntuntoa...

    • Anonyymi

      Vaikka Marin onkin oman kykenemättömyytensä keskiössä, on hyvä muistaa että hän on ennemminkin uhri kuin päätekijä tässä farssissa. Varsinainen syyllisyys kuuluu niille harmaille eminensseille jotka kiskovat naruja verhon takana ja pitävät pönkittäen barbi-nukkeaan pystyssä sählingistä toiseen.

      Hallituspuolueille ei ole enää merkitystä millaisella uskottavuudella pääministeri virassaan pörrää. Riittää että hallituksen muodostaneilla puolueilla on joskus aikoinaan ollut äänestettäessä enemmistö. Tämän varaan on hyvä rakentaa korttitalo joka ei ole enää uskottava millään muulla mittarilla kuin demareiden puoluejyrien päiväunissa. Muut hallituspuolueet viuhtovat mukana koska niillä on ehkä viimeinen tilaisuus ennen pitkää oppositiotaivalta ajaa vielä niitä asioita joita pitävät tärkeimpinä. Kuten vihreillä huumeiden laillistaminen ja RKP:llä pakkoruotsin pönkittäminen. Ainoa oudompi hallituskumppani onkin keskusta, joka roikkuu mukana pelkästä aisankannattamisen ilosta ja maakuntapäsmäröinnin tarpeesta. Saaden ehkä jo masokistista mielihyvää siitä, että vaaliuurnilla tulee ruoska paukkumaan.

    • Anonyymi

      Nyt ei lähdetä mökille...ja me toteltiin.

      • Anonyymi

        Ok, mä meen baariin ja illalla yökerhoon . . . . teen niinkuin PM :) lisäksi suljen puhelimeni, kotiin en voi jättää, kun ei ole kuin yksi puhelin.

        t. Töölön työtön.


    • Anonyymi

      Täysin välinpitämätön kanssa ihmisten turvallisuudesta?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        ihmiset ei näköjään osaa tehdä mitään oma alotteisesti, pitää olla pääministeri neuvomassa


    • Anonyymi

      Joo, mutta miten kansalta voidaan vaatia nyt mitään?
      Hyhvä esimerkki - joka tosin olis jäänyt huomiotta... jos olis noudattunut rajoitusta.

      • Anonyymi

        Kansalta vaaditaan, mutta ei persuilta, koska ovat syyntakeettomia.


    • Anonyymi

      Nyt voidaan siis kaikki lähteä bilettämään vaikka oltaisiin oltu korona tartunnan saaneen kanssa lähi kontaktissa, ei huolta koska säännöt ei koske pääministeriäkään.

      • Anonyymi

        Heh, heh. Koronapassi pitää olla kuten pääministerillä eli kaksi rokotetta! Onko sinulla?


    • Anonyymi

      Vanha sanonta tulee mieleen, minkä taakseen jättää sen edestään vielä löytää.

    • Anonyymi

      Kas kun persutkaan eivät nyt puhu miten koronaa ei ole tai se on vain tavallinen flunssa. Tai että ravintoloiden pitäisi olla auki 24h/vrk ilman mitään rajoituksia, kuten Jussi Halla-aho on ehdottanut.

    • Anonyymi

      Toivottavasti päästään eroon nopeasti tuhooja siirtyy sivuun

    • Anonyymi

      Sanna Marin on haastettava Valtakunnanoikeuteen . Ihmishenkien vaarantaminen ja turvamääräysten laiminlyönt vakavia asioita. Kyseessä on virkarikos. Syytettä Valtakunnanoikeudessa ajaa Oikeuskansleri virkavastuulla. Jäseninä Korkeimman oike
      uden ja Hovioikeuksien presidentit.

      • Anonyymi

        mitä henkiä siinä vaarannetaan jos ottaa kaljaa ja bilettää,


    • Anonyymi

      Aika hurjaa, että seiska on luotettavuudessaan nykyään hurjasti pääministerin edellä. Eipä näkynyt pääministeriä sankarihaudoilla seppelettä viemässä, ja kyllä, kuten presidenttiparikin sen olisi voinut viedä yksin, jos seppele olisi ollut tilattuna ja vaikka laittaa jonkun muun sen viemään, jos itsellä kanuuna.

    • Anonyymi

      Lapsi on toissijainen, kun kurkku on kuvia.

    • Anonyymi

      Sanna Marinilla on oikeus vapaa-aikaan MUTTA kun nyt sattuu olemaan pääministeri, niin hän on myös duunissa 24/7, eli täytyy olla aina tavoitettavissa siinä valtioneuvoston puhelimessa. Samoin, pitäisi johtaa esimerkillä ja omata edes hiukan tilanneälyä, eli jos on ollut Haaviston kanssa tekemisissä niin ehkä lähteä sen jälkeen Stadin yöhön bailaamaan ei ehkä ole se kaikkein paras idea.

      Samoin ihmettelen eikö noissa valtioneuvoston salaisissa ja suojatuissa puhelimissa ole mitään systeemiä jolla lähettäjä näkee että viesti on vastaanotettu, luettu, ja ymmärretty? Jos on tapahtumassa esim. suuri terrori-isku, tai välitön sodan uhka, ja viesti lähetetään juuri tähän tarkoitukseen olevaa valtioneuvoston suojattua puhelinta pitkin, niin odotellaanko sitten vaan että kaikki joille viesti on lähetetty lukevat sen sitten omalla ajallaan, ja vastaavat sitten kun kerkiävät?

      Samoin tuo väite, että pääministerin saa aina kiinni esim. turvamiesten kautta - ehkä Sannalle halutaan lähettää viesti jota turvamiesten ei haluta näkevän? Ja miten tää oikeasti toimii? Siis turvamies saa soiton Supolta ja hänelle sanotaan:

      Supo - “ Turvamies X, missä pääministeri on?”

      X - “ se joraa tuolla tanssilattialla”

      Supo - “ Se ei vastaa valtioneuvoston puhelimeen, kertokaa pääministerille että hänelle on tärkeä viesti valtioneuvoston puhelimessa, sehän on hänellä aina mukanaan”

      X lampsii tanssilattialle, nykäisee Sannaa hihasta ja sanoo “ anteeksi, mutta teille on tärkeä viesti valtioneuvoston puhelimessa”

      Pääministeri Sanna Marin - “ Hitsi, jätin sen kännykän kotiin ettei huku tai varasteta täällä kapakassa, no, ei se mitään, mä katson ne viestit sitten huomenna, kiitti”

      Ja Sanna jatkaa joraamista...

    • Anonyymi

      Kai pääministerisnaisella saa omaakin elämää olla, vaikka Kokoomusroskamedia muuta yrittää esittää. Sanna näyttää vähemmän alkoonmenevältä kuin Vapaavuori. Stubb on lähempänä Sannan ulkoista olemusta, mutta Kokoomukselle on tietysti katkeraa, että häntäkään tärkeilijää ei kukaan kannata.

      • Kyllä tuosta kirjoittaa joka lehti. Jopa MV.
        "Eipä tuosta Sanna Marinin "pöyristyttävästä käytöksestä" voi olla kirjoittamatta. Kenellekään ei ole varmaan jäänyt epäselväksi, että pääministeri Marin oli altistunut "leprayksilölle" eli Pekka Haavistolle ja lähti kuitenkin juhlimaan Helsingin yössä, jätten virkapuhelimensa - jonnekin narikkaan. Kotimaan uutiskatsauksen on kirjoittanut Jonathan Widell.

        Tämähän ei ole ensimmäinen kerta, kun Sanna Marin on kohun keskellä. Aikaisemmin alkuvuodesta hän oli aamiaismurokohun keskellä, kun elvytyspakettia koetettiin saada läpi eduskunnassa. Ja saatiinkin. Sitten hän oli veikkausrahakohun keskellä sen jälkeen, kun hän oli taas bilettänyt Kesärannassa. Nyt on siis käynnissä täysimittainen kännykkäkohu."

        https://mvlehti.net/2021/12/07/kannykkakohu-jattiko-paaministeri-sanna-marin-tarkoituksella-vakoilevan-virkapuhelimen-narikkaan-umv-kotimaa/

        En toki suosittele avaamaan linkkiä. Otsin sen vain esimerkiksi, kuten Valtaoja negerpoika sanan.


      • Anonyymi
        HitIer kirjoitti:

        Kyllä tuosta kirjoittaa joka lehti. Jopa MV.
        "Eipä tuosta Sanna Marinin "pöyristyttävästä käytöksestä" voi olla kirjoittamatta. Kenellekään ei ole varmaan jäänyt epäselväksi, että pääministeri Marin oli altistunut "leprayksilölle" eli Pekka Haavistolle ja lähti kuitenkin juhlimaan Helsingin yössä, jätten virkapuhelimensa - jonnekin narikkaan. Kotimaan uutiskatsauksen on kirjoittanut Jonathan Widell.

        Tämähän ei ole ensimmäinen kerta, kun Sanna Marin on kohun keskellä. Aikaisemmin alkuvuodesta hän oli aamiaismurokohun keskellä, kun elvytyspakettia koetettiin saada läpi eduskunnassa. Ja saatiinkin. Sitten hän oli veikkausrahakohun keskellä sen jälkeen, kun hän oli taas bilettänyt Kesärannassa. Nyt on siis käynnissä täysimittainen kännykkäkohu."

        https://mvlehti.net/2021/12/07/kannykkakohu-jattiko-paaministeri-sanna-marin-tarkoituksella-vakoilevan-virkapuhelimen-narikkaan-umv-kotimaa/

        En toki suosittele avaamaan linkkiä. Otsin sen vain esimerkiksi, kuten Valtaoja negerpoika sanan.

        Kannattaa kuitenkin avata ja katsoa. Seikkaperäisin dokumentti aiheesta tähän saakka

        https://mvlehti.net/2021/12/07/kannykkakohu-jattiko-paaministeri-sanna-marin-tarkoituksella-vakoilevan-virkapuhelimen-narikkaan-umv-kotimaa/


      • Anonyymi
        HitIer kirjoitti:

        Kyllä tuosta kirjoittaa joka lehti. Jopa MV.
        "Eipä tuosta Sanna Marinin "pöyristyttävästä käytöksestä" voi olla kirjoittamatta. Kenellekään ei ole varmaan jäänyt epäselväksi, että pääministeri Marin oli altistunut "leprayksilölle" eli Pekka Haavistolle ja lähti kuitenkin juhlimaan Helsingin yössä, jätten virkapuhelimensa - jonnekin narikkaan. Kotimaan uutiskatsauksen on kirjoittanut Jonathan Widell.

        Tämähän ei ole ensimmäinen kerta, kun Sanna Marin on kohun keskellä. Aikaisemmin alkuvuodesta hän oli aamiaismurokohun keskellä, kun elvytyspakettia koetettiin saada läpi eduskunnassa. Ja saatiinkin. Sitten hän oli veikkausrahakohun keskellä sen jälkeen, kun hän oli taas bilettänyt Kesärannassa. Nyt on siis käynnissä täysimittainen kännykkäkohu."

        https://mvlehti.net/2021/12/07/kannykkakohu-jattiko-paaministeri-sanna-marin-tarkoituksella-vakoilevan-virkapuhelimen-narikkaan-umv-kotimaa/

        En toki suosittele avaamaan linkkiä. Otsin sen vain esimerkiksi, kuten Valtaoja negerpoika sanan.

        Foliohattujen sivua ei tosiaankaan kannata avata, kun oikeaakin tietoa on saatavilla.
        Turha lukea järjettömiä keksittyjä lukuja kuinka paljon muka on rokotteisiin kuolleita ja muuta sontaa.


    • Anonyymi

      Iltapäivälehtien uskottavuus asiassa on pyöreä nolla. Nämä puolueettomiksi tekeytyvät kokkaripersulehdet ovat yrittäneet "nimettömiin lähteisiin " vedoten kaataa hallituksen sen muodostamisesta vuonna 2019 saakka. Ministerien haukkuminen on jokapäiväistä. Yhtään myönteistä juttua ei ole 2,5 vuoden aikana kirjoitettu. Kaikki mitä hallitus tekee on muka väärin. Jos hallitus tekee kuten oppositio ja sitä tukeva media vaatii, sekin on väärin ja median sekä opposition takit kääntyvät salaman nopeasti. Otsikot vääristelevät juttuja. Pääministerille kuuluvien työsuhde-etujen käyttäminen on väärin. Itse kustannettuja juhlia ei saa pitää ja niiden valehdellaan menneen veronmaksajien piikkiin. Pääministeri ei saa edes siivota itse kotonaan, sitäkin paheksutaan. Asiattomia solvauksia joka päivä. Porvarihallituksia sen sijaan on mediassa, erityisesti iltapäivälehdissä pelkästään ylistetty ja nuoleskeltu. Kataisen kaverillaan teettämä ökykallis Tulevaisuusselonteko ei mediaa kiinnostanut. Ei kyselty veronmaksajien rahojen perään. Eikä porvahallituksien ryyppyilloistakaan meteliä nostettu. Nyt Iltapäivälehtien kommenttipalstoilla mitkään hallitukselle tai ministereille myönteiset kommentit eivät pääse läpi. Haukkua sen sijaan saa aivan vapaasti. Median suhteen meininki on kuin Venäjällä. Suomen Yhtenäinen Venäjä puolue on Kokoomus, jonka hallussa kaikki merkittävät tiedotusvälineet ovat. Perussuomalaiset on nykyään vain Kokoomuksen junttiosasto.

    • Anonyymi

      Seiska lehti on saanut kilpailijoita, yle, hs, mtv......

      • Anonyymi

        Pistäkäähä toimittajia norkoilemaa nurkkiin että pysytte ajan tasalla ettei lehdelle käy huonosti.Uteliaat katoaa.


    • Anonyymi

      Bilejalka vipatti, ei silloin tule ajatelleeksi ikäviä työasioita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäskö kysyä MTV3 korona-asiantuntija Häkämieheltä?

    • Anonyymi

      Kokaiini sanna. Jännä kun ylläpito poistaa tälläisen tosian hänestä XD. Varmasti valtion salaisuus.

    • Anonyymi

      Sanna Bile Marin väittää että korona johtuu ilmastonmuutoksesta. Ihan yhtä järjetöntä kuin trump että piikittäkää desinfiointi ainetta niin se toimii koronaa vastaan.

      Sanna pois pääministerin virasta!

    • Anonyymi

      Pääministeriä ohjaillaan kemikaaleilla?

      • Anonyymi

        Pääministeri itse vaihtelee omaa persoonaansa.


    • Anonyymi

      Koirat haukkuu ja marin bilettää👌

      • Anonyymi

        Onks Marinilla koira?


    • Anonyymi

      Sanna "bile" Marin ammattiin jossa voi valehdella ja selitellä ja puhua hassuja eikä tarvii vastata omista teoistaan.

      Kansa vaatii että tällainen ihminen pois pääministerin tehtävista ja HETI!

      • Anonyymi

        Persut eivät ole kansa edelleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole kansa edelleenkään.

        Meitä järki ihmisiä ei sun kommentit kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä järki ihmisiä ei sun kommentit kiinnosta.

        Sinun järjestäsi kertoo karua tarinaa tapasi kirjoittaa yhdyssanoja, kuten nyt tuo järki-ihminen esimerkiksi.

        Kykysi kaikkeen muuhunkin ajatustoimintaan on yhtä vajavainen.


      • Anonyymi

        Kansa 54%oli sitä mieltä ettei ole aihetta eroon.Älä sotke koko kansaa omiin fantasioihisi.


    • Anonyymi

      Tämä valtio ei oo tällä hallitus kaudella johtajaa nähnytkään.

      Joku on antanu pääministeri nimen mielenvikaiselle bilettävälle henkisesti uhmaikäiselle tytön tyllerölle.

      Milloin Suomen valtio saa oikean hallituksen ja johtajan.

    • Anonyymi

      Täällä on yksi henkilö joka puolustaa Marinia eikä ymmärrä miten vakava asia on kyseessä.

      • Anonyymi

        Melko huvittavaa. Tässä ketjussa 42 kpl viestejä jotka ovat tulleet samasta ip osoitteesta. Kommentoijia kaikkineen 6 kpl. Voi elämän kevät. Juu vt g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko huvittavaa. Tässä ketjussa 42 kpl viestejä jotka ovat tulleet samasta ip osoitteesta. Kommentoijia kaikkineen 6 kpl. Voi elämän kevät. Juu vt g

        Hassua. Viestisi tuli samasta IP osoitteesta josta lähetettiin fetissit palstalle kysely siitä löytyykö halukkaita kusemaan ja paskomaan kysyjän päälle.


    • Anonyymi

      Sanna varmasti saa bilekansalta vilpitöntä tukea laajasti entisten lisäksi ja hyvä vielä niin. Kyllä maan pääminidterilläkin oikrus vapaa aikanaan hieman irrotella kaverirnsa kanssa jos niikseen tulee. Arjen hasteet on nyt ihan tarperksi kovst ilman roskalehdistön typerää sensastilnhakua milloin milläkkn typerällä verukkeella. Edustava ja hyvä kansainvälisesti tunnettu naispääministeri ln nyt Suomessa. Kyllä oppoditiota nyt niin kovin sapettas ihan säälikdi alkas jö käydä heitä räpätyäjiä js hampaat irvessä ilkkuvia onnettomia rakkikoiria.

      • Anonyymi

        Totta turiset.


    • Anonyymi

      On aika ihmeellistä, ettei tuon tason ihminen osaa ajatella omilla aivoillaan ja reakoida asiaan , ilman jonkun toisen oheistuksia

      • Anonyymi

        Mitä ihmeellistä siinä on. Hän on demari.


      • Anonyymi

        Jos ihminen ei kaksikymppisenä ole demari, niin hänellä ei ole sydäntä. Jos hän on vielä nelikymppisenäkin on demari, niin hänellä ei ole aivoja. ❤️ / 🧠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei kaksikymppisenä ole demari, niin hänellä ei ole sydäntä. Jos hän on vielä nelikymppisenäkin on demari, niin hänellä ei ole aivoja. ❤️ / 🧠

        Hän on lähiö persu


    • Anonyymi

      Eihän siinä tapahtunut mitään! Nyt ollan lynkkaamassa ihmistä sen peruteella mitä olisi voinut tapahtua! Reaktiot ovat aivan liian ylimitoitettuja

    • Anonyymi

      ei kai Marinilla ala olla kisaväsymystä

    • Anonyymi

      Vaihtakaa pääministeri olisi syytä tämä kerta ei ollut ainoa laatuaan eli bile prinsessa tekee näitä vielä uusia jatkossakin mutta ulkomaita myöten ikävän laista mainosta esimerkki henkilöstä

    • Anonyymi

      Voittaja tuli, kommentoi ja hyppäsi Mersuun. Sihteeri ja lehdistö juoksi perässä. Täytyy ihailla, pokka ei petä.

    • Anonyymi

      "En ole toiminut parhaalla mahdollisella tavalla". Et niin, olet toiminut niin päin heIvettiä kuin ikinä voi. Olet piittaamattomuudellasi vaarantanut koko Suomen kansan turvallisuuden ihan oikeasti, eikä niin kuin Valtaoja mainitsemalla n-sanan.
      Rikoit valtioneuvoston sääntöjä jättämällä työpuhelimesi jonnekin, vaikka sinun täytyy virkasi takia olla tavoitettavissa muutenkin kuin baarimikon kautta.
      Käytöksesi on öykkärimäistä. Solvaat kansalaisia boomereiksi päin kasvoja ja baarissa käyttäydyt vähintäänkin yhtä narsistisesti napsuttelemalla sormia tarjoilijoille ja juomalla alkoholia aamuyöhön asti. Pienen lapsen äiti vielä. Häpeä! Anteeksipyyntösi ei ollut alkuunkaan aito. Kanna vastuusi ja eroa, koska olet menettänyt miljoonien ihmisten luottamuksen!

    • Anonyymi

      Marin kertoo tiedotustilaisuudessa 8.12. ladanneensa valtion puhelimeen signal-sovelluksen. Kertoo, ettei saanut puhelimeen tulleita viestejä. Kertoo kuitenkin älykelloonsa tulevan kaikki signal-viestit. Öö tota joo.. Miten meni Sanna omasta mielestä nämä selitykset?

    • Anonyymi

      Kyse asiassa ei ole pelkästään koronasta, se tuntuu unohtuvan. Pääministeri mm. PITÄÄ olla aina tavoitettavissa. sen on varmaan tiennyt jo aloittaessaan tuossa virassa.on erikoista ettei tuo tavoitettavissa olo koskikaan Marinia....Onko Marinilla eri ohjeet kuin aiemmilla pääministereillä ym. Mitäpä jos joku asia olisi tarvinnut välittömiä toimia ym. Olisiko Marin todennut...Noo puhelin unohtui sori siitä.....Valta noussut lienee päähän. Tulihan Suomi taas mainittua maailmalla

      • Anonyymi

        Pääministeri on ollut koko ajan tavoitettavissa. Jopa Seiska tiesi reaaliaikaisesti, missä hän oli. Valtionhallinto vielä paremmin.

        Sinulle ja persujen puoluetoimistolle hänen ei tarvitse sijaintejaan raportoida.


      • Anonyymi

        Sehän usean henkilön suusta kuultu että pääministeri on aina tavoitettavissa.Missä teillä on korvat kun oikeista asioista puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän usean henkilön suusta kuultu että pääministeri on aina tavoitettavissa.Missä teillä on korvat kun oikeista asioista puhutaan.

        Tiesihän seiskaki koko ajan pilkkuun asti missä Mariin oli


    • Anonyymi

      Tässä viedään nyt kansan huomio pois tärkeämmistä asioista. Olisi paljon isompia asioita uutisoitavana (muutakin kuin korona) , mutta lööpit on täynnä Sannan baari-iltaa.

      • Anonyymi

        Toimittajien äly ei riitä enempään, eikä juoppojen lukijoiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajien äly ei riitä enempään, eikä juoppojen lukijoiden.

        Ku ei ymmärä kulemaansa ja lukemaansa niin sekin varmaan Marinin vika.Aatelkaapa ihmiset kerranki omilla aivonystyröillä,että onko se ihan järjellistä kytätä inmisiä salaa kännykkä käessä kuvata ja lähettää niitä juorulehtiin.Oliskohan se yhtä väärin ja rikollista ku tämäki Marin keissi.Vaikka on niin kutsuttu julkisuuden ihminen niin kait hänenki yksityisyyttä tulis kunnioittaa.Paljonko teille kuvien lähettäjille maksetaan,vai alennuttako ilmaiseen työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajien äly ei riitä enempään, eikä juoppojen lukijoiden.

        Marin voi boåilettää ilman että kanslaiset köy kåbkhoissaan kimppun k u in kusitolpalle kävi toisin

        Snana on mlman paras pm

        Kansakinsaa jitain wikäsuper vaan ökyrikaa

        Kiitos sanna


    • Anonyymi

      Jaksamista sanna marinille..

      • Anonyymi

        Haluaisin lahjoittaa sateenvarjon kakkamyrskyjä vastaan, että hän saisi tehdä työnsä rauhassa.


    • Anonyymi

      No nyt on seiska aivan liekeissä ku on saanu tietoa levitettyä ympäri maailmaa ,vissiinki lehden myyntiluvutki hipovat pilviä ku on päässy näin järisyttävä aatisen tuomaan koko maailman tietoisuuteen
      Mariinin kuppila iltaan tulee kuulemma huipennus ku on juonu korona kaljaa ja on älykello johon ei kuitenkaan ole vielä pystytty siirtämään tietoaja kute eilen yks kertoi .Passais kuunnella toimittajien molemmilla korvilla eikä esittää arvailuja .SE SIITÄ ,MARIININ EI OLIS TARVINNU PYYTÄÄ JUHLINTAANSA ANTEEKSI.MINULLE HÄN EI OLE TEHNY MITÄÄN ENKÄ TARVII ANTEEKSIPYYNTÖJÄ.TUTKIS SEISKAKI OIKEITA ASIOITA KUTEN TÄTÄ TERRORI EPÄILYÄ JOSSA SENTÄÄN TODELLA UHATAAN ITSENÄISYYTTÄ JA HENKEÄ.JOS KAKS PIIKKI SAANU NIIN EI PITÄIS LEVITTÄÄ KU LIEVÄÄ KORONAA,NÄINHÄN NE LEKURIT SANOO.HALOOOOOO IHMISET .

      • Anonyymi

        Kankaanpään terrorikohu on liioiteltu ja poliisien tikusta asiaa räpellys siksi että maineensa suossa rämpivä poliisi saisi kiilloittaa kilpeään. Erityisesti nyt näiden viikkojen aikana jolloin linnan juhlatkin peruttiin ja mediaan syntyi siitä ukon mentävä aukko ja juttukato.

        Poliisi arpoo vuosittain caseja jotka ottaa prosessiin, sellaisia caseja joilla on mainosarvoa ja mediaseksikkyyttä. Tavallisten rikosten osalta poliisi yhä useammin polkee rikoksen uhrin oikeusturvan paskaan.

        Mediaseksikkyyttä tässä tapauksessa korosti vihjailut äärioikeistolaisuudesta ja potkunyrkkeilyseura siinä kaikki.

        eivät ne nuoret pojat ole mitään ammattiterroristeja, kilttejä amatöörejä arsenaalissa ilmakko ja dekoja, entinen näpistelijä ja entinen kapakkatappelija. Yksikään ei ole edes koskaan ollut lusimassa oikeassa "oppikoulussa"

        Jos ajatuksena oli järjestää jytky itsenäisyyspäiväksi niin ei näin lyhyessä ajassa ei tuolla arsenaalilla ja erityisesti ei tuolla olemattomalla tietotaidolla ja psykopaattisuuden puuttuessa olisi syntynyt lasta eikä paskaa


    • Anonyymi

      Tämä on vasta alkua Marinin sekoiluille. Tästä on jo käynnistynyt lumipalloilmiö (ns. Lumipalloefekti) jos Bile sannan toimia ei lopeteta välittömästi niin seuraukset Marinin toimissa ovat laajemmat ja voivat vahingoittaa jopa Suomen valtiota syvästi ja pysyvästi.

      TÄMÄ ON LOPUN ALKUA JOS SANNA MARINIA EI EROTETA VÄLITTÖMÄSTI.

      • Anonyymi

        Hmmm!?
        Laadukasta jengiä muuten maamme eduskunnassa?
        Bile-Sanna, Känni-Pelkonen, Kanki-Kaikkonen, Sekstiviesti-Kanerva, Ruususen prinssi Vanhanen, ”parempaa” Andersson, Tero-Haavisto, Arhinjuoppo ja Tutti Typpyräinen!? :) :/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "voivat vahingoittaa jopa Suomen valtiota syvästi ja pysyvästi"

        Että sellaisia näkyjä siellä Kellokoskella tänään. Palataan saamasi lääkityksen jälkeen asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm!?
        Laadukasta jengiä muuten maamme eduskunnassa?
        Bile-Sanna, Känni-Pelkonen, Kanki-Kaikkonen, Sekstiviesti-Kanerva, Ruususen prinssi Vanhanen, ”parempaa” Andersson, Tero-Haavisto, Arhinjuoppo ja Tutti Typpyräinen!? :) :/

        sit oli se joku tarkastusviraston vitt* yli-tiikari, vai mikä se oli?


    • Anonyymi

      haizeri kertoi, että suojaksi olutmicronia varten tarvitaan kolmas annos. ymmärrettävää käyttäytymistä.

    • Anonyymi

      Uhrautuuko suuri Marin puolueensa edestä ja tekeekö hän saman kuin Rnne aikanaan? vaiko ottaako hän sittenkin riskin ja koettaa jatkaa tehtävässään mielenkiintoista demarit osaavat aina järjestää näytelmiä kansalle hehe

    • Anonyymi

      Tuo muija ei osaa muuta ku selittelyn ja vastuun pakoilun.

      • Anonyymi

        Turha sulle on mitään selittää, kun et tajua kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Eihän tässä marinin käytöksessä mitään ihmeellistä ole tyypillinen poliiktikko joka käsittää asian niin ettei ne tavallista kansalaista koskevat koronasäännöt häntä koske syö ja matkustelee valtion piikkiin ja vetoaa siihen ettei tiennyt miten asia on tavallinen kansalainen joutuu moisesta käytöksestä käräjätupaan poliitikot ei

    • Anonyymi

      Sanna Marinin boheemi taiteilijaluonne pääsi taas oikeuksiinsa ja tällä kertaa levikkiin rapakonkin taakse.


      Suomi tarvitsee lisää tälläisiä super ihmisiä. Matti Nykänenkin antoi esimerkin elää miten tahtoo.

    • Anonyymi

      Maskit on istunnoissa mutta bilettäessä ei kenelläkään.

      • Anonyymi

        Demariakka neuvoo ja vaatii muilta…rahaa ja tekoja, jotta voi itse sikailla. Tyypillienn demari.


    • Anonyymi

      Toivottavasti keskusta vetää maton alta pois ajoissa

      • Anonyymi

        pystyttävät delttaa vasta.


    • Anonyymi

      Ei o mun mielestä. Sattuuhan sitä. Unohtakaa jo! Mitä väliä?

    • Anonyymi

      Kansa tietää. Marin vaihtoon!

      • Anonyymi

        Tolle viisikolle on jo pedattu Suojatyöpaikat Brysselissä. Ei auta jos vaikka eroaisi. Brysseliinhän on menny sipilä ja Käteinen ja kai muitakin.
        Ja Suomen asiat ei niitä todella kiinnosta vitun vertaa. Suojatyöpaikat takaa toimeentulon ja leveän elämän vaikka koko suomi katoaisi kartalta. Yksikään päättäjä ei ajattele minkään vertaa oman kansan etua . Ainoa ajatuksen kohde on OMA ETU joka asiassa ja ehkä hiukan kaverille ja sitten taas OMA ETU.


    • Anonyymi

      Vakava asia my ass!

      Koko kohu aivan tyhjästä. En kannata SDP:tä, mutta tässä ei vaan ole pihviä mihinkään skandaaliin ja koko juttu on lähinnä Sannalle kehu, kun ei oikeasti mitään tätä pahempaa pysty trollamalla järkkäämään.

    • Anonyymi

      Oksettava kommariakka, jota ei kiinnosta mikään muu muin minäminäminä….

    • Anonyymi

      Sanna on Suomen Donald Trump; pidetyin ja vihatuin poliitikko. Jos olisi mies, olisi lynkattu useasti. Tätä on tasa-arvo 2021.

      • Anonyymi

        Jos olis mies kukaan ei olis pierassukkaan siihen suuntaa.


    • Anonyymi

      Nykyään kuuluu jeesustella ja näytellä pöyristynyttä. Siksi Mari pitää pistää nyt jäähylle. Hui kauhea, miten se nyt noin? Ihan viinaa meni juomaan, vo ikauheeta! Voivoi.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät vain "ymmärrä" valtioneuvoston ohjeita, siitähän tässä on kysymys.

    • Anonyymi

      Hyvä malli pienten lasten äideille.

      • Anonyymi

        Nykyajan nuoret naiset käyvät ravintoloissa vaikka ovatkin perheellisiä koska naiset eivät enää ole nyrkin ja hellan välissä kuten viime vuosituhannella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan nuoret naiset käyvät ravintoloissa vaikka ovatkin perheellisiä koska naiset eivät enää ole nyrkin ja hellan välissä kuten viime vuosituhannella.

        Eihän tässä siitä ole kyse, ei kukaan ole kieltänyt ravintolassa käymistä.


      • Anonyymi

        Mikä malli? Eikö ne äidit ole aikuisia ihmisiä?


    • Anonyymi

      Maikkari kertoo mitä mainostajat haluavat, muutoin mainostulot romahtavat.
      Viihdelehti Seiskan "journalismi" on ala-arvoista: tehdään kärpäsistä härkäsiä ja revitellään asian vierestä.

      Emme lue seiskaa ja sen kaltaisia juorulehtiä. Toivomme ettei YLE ja päivälehdet alentuisi Seiska-lehden juorutasolle. Kun pääministerillä ei testin mukaan ole todettu koronaa, ei hän ole ketään voinut altistaa eikä tartuttaa, joten aiheeton ko. asiasta revittelyn tulisi loppua.

      • Anonyymi

        --Kun pääministerillä ei testin mukaan ole todettu koronaa, ei hän ole ketään voinut altistaa eikä tartuttaa, joten aiheeton ko. asiasta revittelyn tulisi loppua.--

        Syytä on revitellä kun pääministeri unohtaa virkapuhelimensa ja laiminlyö siten vastuitaan. Ei pääministereillä ole samanaista biletysoikeutta kuin taviksilla. He eivät tee tavishommia. Siitähän pääministerille maksetaan, että vastuu painaa 24/7.


      • Anonyymi

        Sannahan meni testiin aivan liian aikaisin. Aikaisintaan 5-6 päivän kuluttua olisi pitänyt mennä, joten ei voinut tietää, onko Koronaa vai ei. - Ja eiköhän pienen lapsen kiireisellä uraäidillä olisi ollut vapaa-aikanaan parempaakin tekemistä kotona lapsensa luona, kuin bailaamassa aamuöille yökerhossa? - Sanna on sanalla sanoen edesvastuuton, eikä kyse ole iästä edes, 36-vuotias.


    • Anonyymi

      Tää on ihan tavallista kunnallispotiikassa. Vois tehdä tilanne katsauksen sinnekin suuntaan.Edustusnenot kasvaa joka valtuusto kaudella ?Miksi edustajien pitää jatkuvasti ravata ulkomailla.On kyseinalaista matkustaa maihin joissa koronaa ja muita viruksia liikkuu todella paljon.

    • Anonyymi

      Ei enää toimita Ylen uutisiakaan kattoa, siellä yritetään tehdä mustasta valkoista, missä oikeat uutiset?

      • Anonyymi

        No ylellä Mariini vika oli tiedon kulussa tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ylellä Mariini vika oli tiedon kulussa tietysti.

        Eikö koronavilkku hälyyttänyt


      • Anonyymi

        Miksi sa haavisto oli tartuttamassa muita eikö bihree tajunnut jäädä kotiin

        Ajijahti


    • Anonyymi

      Noin 30 vuoden ajan mitä olen politiikkaa aktiivisesti seurannut, niin en voi kuin ihmetellä tätä SDP-puoluetta ja sen edustajia.
      Antaa itsestään muka niin vasemmistolaisen kuvan, vaikka lähes aina kun on ollut vallassa niin heikommat ovat kärsineet.
      Ja ne lukemattomat takinkäännöt... miten jotku ihmiset edes kehtaavat puhua noin paljon toista kuin käytännössä tekevät?

      Tämä on täysin turha puolue, koska vastaava mutta suoraselkäisempi puolue löytyy pykälää vasemmalta eli Vasemmistoliitto.
      Tosin onhan näitä muitakin turhia puolueita kuin, kuten esimerkiksi Keskusta, joka oikeistopuolueena on täysin turha koska oikealta löytyy myös Kokoomus.
      Ja miksi niin moni Lesta äänestää tätä riistoporvarillista Keskustaa, kun heidän arvojaan vastaa paremmin Kristilliset? Ei ymmärrä...

      Ja kuka Suomalainen äänestää ruottalaisia???
      Äänestääkö ruottalaiset Suomalaisia?
      No ei hitto äänestä!
      Todella isänmaallista porukkaa nämä rantaruottalaiset omine ruottalaisine RKP puolueineen, huoh...

      Ja sitten tulee tämä Kokoomus, en vielä näin 30 vuoden aktiivisen politiikan saurannan jälkeenkään voi käsittää että kuinka joku ihminen voi olla niin masokisti että tykkää hakata nauloja omaan arkkuunsa äänestämällä Kokoomusta?
      Miljardöörien käytöksen vielä jotenkin voisi ymmärtää koska heidän todellisuudentaju on muutenkin sumentunut jo ajat sitten, mutta että tavallinen duunari... ei voi käsittää tuonlaista masokismia tai itsetuhoisuutta...

    • Anonyymi

      Jos tolla ämmällä siis Marinilla olisi yhtään omatuntoa ja-tai tilannetajua, niin vetäisi itsensä jojoon.

    • Anonyymi

      Eroa Sanna välittömästi, häpäiset itsesi ja puolueesi, anteeksipyyntösi ei pelasta mitään

      • Anonyymi

        Nyt Sanna pissi pahasti omiin muroihinsa, ainut vaihtoehto erota🙄


    • Anonyymi

      Pissistä ei pidä päästää ministeriksi. Eikö sen pitäisi olla itsestään selvää?

      Ministeri ei ole tavis, jonka pitää saada välillä bailata ja irrotella työnsä unohtaen. Ministerin vastuu on 24/7 ja jos ei sitä tajua, pitää hakeutua vähemmän vastuulliseen työhön.

    • Anonyymi

      SDP:tä ei saa päästää EU:N neuvottelupöytiin sillä ne munii jo ihan kaikessa.

    • Anonyymi

      Eiköhän tää riitä.kokoajan on otsikoissa ja tyhmiä tekee..kuten Katainen sirkus pyörä.
      EI SUOMI TARVITSE PELLEJÄ ,vaan virka pitää ottaa vakavasti!
      Presidentille pitää palauttaa oikeus hajoittaa hallitus!

    • Anonyymi

      Ihan vitun sama. Isompiakin uutisia olisi, muttei oikeistolainen lööppimedia niistä kirjoittele.

    • Anonyymi

      Tuollaisia nuo valehtelijat ovat, oikein ällöttää koko porukka.

    • Anonyymi

      PaskanMarjat !!! Taas tyhjästä kamala HALLOO... Sannaa vaan biletytti. Se hänelle suotakoon. Nuori Kaunis Nainen on seisonut tämän tekopyhän/siveän kansakunnan kusitolppana hämmästyttävän kauan ja varmasti enemmän kuin 70 prosenttisesti aiheetta saanut kaikenlaista shittiä osakseen. kyllä ihan vituttaa tällaisena boomerina (ikä vuosilta) huomata kuinka hanurista me suomalaiset olemme.

      • Anonyymi

        --Nuori Kaunis Nainen on seisonut tämän tekopyhän/siveän kansakunnan kusitolppana hämmästyttävän kauan --

        Muun muassa siitä hän saa kykyihinsä nähden erittäin suurta palkkaa. Jos ihminen ei ymmärrä sitä, että pääministerin on pystyttävä kantamaan vastuuta 24/7 , niin hänen on parasta jättää eroilmoitus. Nuoruudella ja kauneudella ei saisi olla mitään arvoa pääministerin tehtävässä. Nuoruus nimenomaan on jopa haitta, kun elämänkokemus puuttuu.

        Ei pääministerillä ole mitään kirjattua biletysoikeutta. Useimmat pääministerit ovat hoitaneet hommansa tyylikkäästi ilman "pissis-harrastuksia".


    • Anonyymi

      Samaan aikaan opposition kovin nyrkki ottaa naiselta pataan ja itkee twitterissä

    • Anonyymi

      Tollanen Pääministeri täytyy poistaa viralta, käyttää meikäläisten vero rahoja! Ja levittää Koronaa.

    • Anonyymi

      Ai ai olipa Sanna taas niin kaunis telkkarissa tänään.Älä Sanna välitä ,kateelliset tynnyrit kolisee....

    • Anonyymi

      Kyllähän häpäisee koko arvokkaan viran

    • Anonyymi

      Sanna Marin Suomen historian surkein poliitikko ja maailman huonoin pääministeri.

      Sanna Bile Marinille lopputili ja äkkiä. Kohta syntyy uusia selityksiä.

      • Anonyymi

        Sannalle ja sen kavereille on pedattu SUOJATYÖPAIKAT Brysseliin jo kauan sitten. Käteinen ja Sipiläkin siellä.


    • Anonyymi

      Mikäs siinä heiluessaan kännissä, ei ole Voguen kuvauksia tai Me Naiset haastattelua tulossa joten kalenteri on vapaa

    • Anonyymi

      Sanna BILETTÄJÄ Marinin baari käytös oli todella vakava virhe. Se ei ollu Bilettäjä Sannan ainut virhe. Hän on myös osoittanut sen ettei hänellä ole johtajan taitoja.

      erottakaa se Bile Sanna ja Suomelle oikea Pääministeri.

    • Anonyymi

      Mariini valehtelee aina, kun puhe on motoonista konekiväärimäistä papatusta. Ei älynnyt että voi tartuttaa muitakin.....Taisi olla jo kotoa lähtiessä vähän ns. pohjia. Joskus myös pupillit on laajentuneet?????

      • Anonyymi

        Tyhjä katse ja "minä, minä ...määrään" oli jo alusta alkaen, kun Uudenmaan rajoja suljettiin. Pätemisen tarve, mutta teot eivät todista mitään. Hallitus riiteli keskenäänkin budjetista ja lähes kaikesta. Ja luulisi nyt koronasääntöjen olevan pm:lle selvät, kun itse niistä jauhaa kaikelle kansalle. Taisi vain olla kiire jo päästä bailaamaan. - Kiitos viimeisestä, Sanna, Boomerit odottavat täällä jo kuumeisesti vaaleja.


    • Anonyymi

      Taas hirveä ajojahti Marinia kohtaan. Oikeistolaisten setämies toimittajien on vaikeata hyväksyä että pääministerimme on nuori kaunis vasemmistolainen nainen, jolla on suuri kansansuosio. Siksi on hirveä ajojahti käynnissä.

      En usko hetkeäkään, että jos Suomessa olisi pääministerinä konservatiivinen mies, niin mediaa kiinnostaisi pätkääkään se miten hän viettää vapaa-aikaansa tai unohtiko mahdollisesti työkännykkänsä kotiin. Ei, sillä häntä pidettäisiin lähtökohtaisesti "arvokkaana konservatiiv poliitikkoja" joka on kaiken tuollaisen yläpuolella. Häntä arvosteltaisiin vain poliittisten päätösten takia.

      Maikkarin kysely - hah! Tuollaiseen kyselyyn ensinnäkin vastaa vain Kokoomuksen ja Persujen kannattajat joten tottakai tuomio oli tyly. Marin istuu pääministerinä koko virkakauden vaikka setämiesten voi olla sitä vaikea hyväksyä.

      • Anonyymi

        Kansansuosio suli jo, herää tähän hetkeen.


    • Anonyymi

      Taitaa nää bile marinin kannatajat olla yhtä pupillit suureinna kuin itse narkki Marin.

      Punaviher hihhulit psykoosissa hehkuttavat kuinka hyvä tällainen velkaa tekevä ja toisia syyttelevä teini bile sanna marin on.

      Suomen pääministeriksi vain osaava oikea johtaja. Ei tämmöistä kohusta kohuun ja selityksistä selityksiin elävää BiLE Sanna Marinia.

    • Anonyymi

      mitä sitä tarvii miettiä kunhan on kaljaa tarjolla normi nuori misu:) eläkää halujenne mukaan..

      • Anonyymi

        Tommoset halut ei kuulu pääministerille. Pääministerinkin pitää työt hoitaa. Sanna Marin ei siihen ole koskaan kyennyt.


    • Anonyymi

      Sanna Marinin erikoisalaa ovat känni ääliö sekoilut, selitykset ja muiden syyttely.

      Missä on Suomen pääministeri?

    • Anonyymi

      Mites nyt unohdetaan mediamyllytyksestä kokonaan Antti Kurvisen illanvietto keskustanuorten kanssa ja Mika Lintilä seuraamassa salibandy-ottelua. Molemmat olivat saaneet viestin, jossa käsketään välttää väkijoukkoja ja kohtaamisia. He olivat itse arvioineet riskin olevan pieni. Sanna Marini viesti ei tavoittanut, mutta myllytys on aivan järjetöntä.

      • Anonyymi

        Pääministeri on pääministeri, eri asia kuin alamaiset.


    • Anonyymi

      Eiköhän seltykset jo riitä, olisi aika pyytää jo anteeksi että on vastaanottanut tehtävän jota ei kykene hoitamaan

    • Anonyymi

      Minusta illanvietossa ei ole mitään vikaa. Hyvä vaan että on vapaa-aikaa. Ainoa outo asia on yökerhon nimi Butchers. Käännäpä se kääntäjällä suomeksi.

      • Anonyymi

        Niinpä tietysti. Tästä voi päätellä että Sanna Marin on Suomen valtiolle ja Suomen kansalle Butcher eli suomeksi teurastaja.

        Eiköhän ois aika pistä tää sanna marin aisoihin.


      • Anonyymi

        Siinä illanvietossa ei muuta ollutkaan kuin vikaa ja törkeät valeet sen päälle kruunaavat kaiken.
        "Videolta myös paljastuu, että Sannan viestintäyhteydet ulkomaailmaan ovat pelanneet hyvin, vaikka Sanna väittää, että Valtioneuvoston virkapuhelin oli jäänyt kotiin. Sannalla on nimittäin ranteessaan Apple Watch -älykello, johon tulevat puhelut ja tekstiviestit.

        Videolla näkyykin, että Sanna katsoo kelloaan siihen malliin, että siihen saattoi hyvinkin tupsahtaa kiinnostava tekstari, joka sai pääministerin hymyilemään.

        Iltalehden mukaan Sanna väitti, että oli ollut aviomiehensä Markus Räikkösen kanssa illallistreffeillä kyseisenä iltana. Seiskan kuitenkin paljasti, että Sanna oli mukana kansanedustajakaverinsa Ilmari Nurmisen (sd.) treffeillä. Bile-Ilmarina tunnettu Nurminen on profiloitunut myös Marinin hyvänä ystävänä."

        Siinä pari paljastunutta valetta malliksi. Kuinka tyhmänä hän pitää Suomen kansaa?


    • Anonyymi

      Kauneus on katoavaista sen näki selvästi a sudiossa. No kaikillehan meille käy niin joillekin nopeasti ja toisille hitaammin. Keskitytäämpä tästä lähtien Suomalaisten hyvinvointiin ja lopetetaan hösyäminen koko maailman sosiaalitoimistosta.

    • Anonyymi

      Hyvä Sanna, oli rohkeaa tulla julkisuuteen ja pyytää anteeksi ja ottaa vastuu tehdystä. Ajojahti on täysin kohtuuton, mutta medialla on valta nykyään.

    • Anonyymi

      Vastuuton tytön hupakko tämä Bile Sanna Marin.

      Sannalle Marinille olisi hyväksi jos vapautuisi pääministerin tehtävästään. Se olisi suorastaan joululahja hänelle.

      Hän pääsisi elämään vapaammin ja toteuttaa omaa eläämäänsä niin kuin tahtoo ilman stressiä ja vastuuta.

    • Anonyymi

      Nauran persuille, jotka kuvittelevat räksytyksellään olevan jotain merkitystä. Sannalla on eduskuntaryhmän tuki eivätkä hallituspuolueet kaipaa hallituskriisiä. Sitä kaivataan ainoastaan oppositiossa. Vaaleissa katsotaan, mistä suunnasta seuraava hallitus kootaan.

      Persuilla on tapana maalittaa uhrejaan. Heidän julkinen kritisoiminen aiheuttaa aina paskamyrskyn. Heillä on käytössään runsaasti hyödyllisiä idiootteja, jotka trollaavat ja suorastaan vainoavat eri tavalla ajattelevia. Persut diggaavat venäläisiä putinisteja, jotka vainoavat suomalaisia Venäjä-kriitikoita. Jostain syystä persut diggaavat Venäjästä? Vai onko kyse siitä, että heillä on niin kova kaipuu vahvan (mies)johtajan käskytykseen?

      Marin mennä porskuttaa vaan ja sekös persuja vituttaa! Hyvä että vituttaa. Naisviha senkun kasvaa. Sillä aikaa yliopistot naisvaltaistuvat ja koulutetut naiset ottavat entistä keskeisemmän roolin työelämässä ja muutenkin yhteiskunnassa. Heiltä ei ole luvassa edes sääliääniä persuille.

      • Anonyymi

        Sinun harhaisissa unelmissa ja psykoosi kuvitelmissa kuten marinkin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun harhaisissa unelmissa ja psykoosi kuvitelmissa kuten marinkin tekee.

        Tähän pitäisi puuttua ettei veri pyllyt pääse hallitsemaan Suomen valtiota.


    • Anonyymi

      En ois koskaan uskonut että Suomen valtio saa näin surkea hallituksen ja näin osaamattoman ja vastuuttoman pääministerin.

      Uusi hallitus ja varsinkin uusi pääministeri joka tekee työnsä.

    • Anonyymi

      Tervejärkinen henkilö ei tarvitse ohjeistusta tajutakseen, että perheensä aamiaisia ei tule maksattaa veronmaksajilla ja että oltuaan samassa kokouksessa tartunnan saaneen kanssa luonnollisesti noudattaa omaehtoista karanteenia.
      Demareille ja duunareille on ymmärrettävästi vaikea ymmärtää, että Suomen kaltaista hyvinvointivaltiota ei ole varaa ylläpitää lisäksi ammattikoululaisten eli käsiparien, kuten siivoojat, tarjoilijat, kassaneidit, kaupan työntekijät, rakennusmiehet, teollisuusduunarit, autonkuljettajat yms. sekatyöhenkilöt tarvitsevat alhaisen koulutuksen ja älykkyyden ja nämä työt ovat liian kalliitta teettää näillä tuntipalkoilla sivukuineen Suomessa. Tarvitaan halpatyövoimaa kehittyvistä maista.
      Jokainen toimiva valtio koostuu suuresta joukosta työntekijöitä ja palvelusväkeä, joita ylemmän asteen suorittajat, sijoittajat ja vapaa-ajattelijat tarvitsevat. Yhteiskunnan kannalta vahva poliisi, suuret vankilat, armeija ja palokunta ovat tarpeellisia, jotta yksityisomaisuuden suoja voidaan taata ja varjella roskaväeltä. Sairaanhoitonsa kukin voi maksaa mikäli varaa tai sairastaa ilman hoitoa maksamatta. on huutava vääryys, että työehtosopimusten palkat ovat törkeän korkeita.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://twitter.com/EKalmanen/status/1468566256450252808
        Eikö kukaan arvioi eturistiriitoja näistä THL:n tekemistä ihmiskokeista? Etenkin nyt pandemiassa ne ovat ilmeisiä. Ei jatkoon. Suosittelen vahvasti olemaan osallistumatta mihinkään näistä.

        Twiitin lainaus

        Aloitamme monivuotisen tutkimuksen, jossa selvitämme, millainen immuunivaste saadaan aikaan eri koronarokotteilla.

        Lisäksi selvitämme, miten rokotteiden yhdistelmät, annosvälin pituus ja saatujen annosten määrä vaikuttavat vastustuskykyyn.


    • Anonyymi

      Ei selityksia ja valheita enää vaan irtisanokaa Sanna Bile Marin. Pääsee Suomen kansa vihdoin rauhaan kun tälläinen osaamaton pissis ei oo pääministerin titteliä tahraamssa.

    • Anonyymi

      Eikö tuo jo todista siitä että korona on poliittista laatua oleva asia?

    • Anonyymi

      Sanna nyt ei ole oikea aika mennä yökerhoihin!!

      • Anonyymi

        Sanna! aika mennä kotiin irtisanomis paperi kourassa. Ota sit vaikka terästettyä glögiä ja näin korona aikaan pysy kotona.


    • Anonyymi

      Missäs Sanna Marinin äidin vaistot. Päivän töissä ja vapaa-ajan baarissa luuhaamassa murhaajien ja epämääräisen väen kanssa. Aamulla krapulassa takaisin töihin anteeksi pyydellen ja selitellen edellisen illan tekojaan.

      Pitäisikö lastensuojeluun tehdä ilmoitus?

      • Anonyymi

        Samaa olen tässä ihmetellyt, ettei kiinnosta vähääkään pieni lapsensa, kun vapaa-aikanaan riekkuu yökerhossa ja jatkoilla bilejenginsä kanssa.


      • Anonyymi

        Monestiko hän on noin tehnyt ? "Äidin vaistot", nekö estävät joskus raskaan työviikon jälkeen rentoutumasta ?
        Mistä edes tiedät millainen äiti hän on? Et mistään.


    • Anonyymi

      Mun silmiin syöpynyt lopullisesti Marin pullo kädessä danssahtelemassa väkijoukossa koronan kurittaessa maailmaa

      • Anonyymi

        En tule pääsemään yli tästä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Vain sinisilmäinen täyshölmö jättää yökerhossa pullonsa / lasinsa / tuoppinsa pöytään ilman valvontaa mennessään tanssimaan tai vessaan. Siihen sujautetaan helposti huumetta. Ja tästä on montakin näyttöä.


    • Anonyymi

      Haista paska! Et sinä ja juoppokaverisi edusta kansaa. Kansa on paljon fiksumpi

    • Anonyymi

      Olisko luullut olevansa etätöissä

    • Anonyymi

      Sanna Marinin tanssi jalka vipattaa ja märkä maistuu vaikka kaksin käsin. Pääministerin velvollisuudet ollu kateissa hänellä koko ajan.

      Ei tää oo tervettä touhua pääministeriltä. Ulkomaillakin ihmetellään miksi Sanna Marin on vielä pääministeri näiden tekosien ja epäpätevyydensä takia.

    • Anonyymi

      Ihan sairasta valhetta ja jonninjoutavaa selitystä koko ajan Sanna Marinilta.

      Jos ei eduskunta tajua erottaa Sanna Marinia tehtävästään heti niin kyllä kansa tulee aikanaan ja kantaa pile Sannan ulos eduskuntatalolta lopullisesti.

    • Anonyymi

      Sanna BILE Marinin omat näkemykset tulee olemaan taas jonnin joutavaa selitystä sekä muiden syyttelyä tavalla tai toisella.

      Tunnetusti Marinin mielestä hänessä itsessään ei tietenkään ole vikaa. Korona tartunnasta hän ei varmaan tiennyt ja syyttää muita kun puhelin ei ollut mukana. Ja varmaan ei tiennyt että valokuvassa oleva mies on murhaaja. Sit varmaan on jonninjoutavat pahoittelut sekä täydelliset valheet ilmekkään värähtämättä.

      • Anonyymi

        Tämä kun uutisoidaan niin kyllä Suomelle ja Suomen hallitukselle nauretaan kippurassa ja vedet silmissä ulkomailla.

        Marin ulos mahdollisimman nopeasti.


      • Anonyymi

        Fun fact: Bile on englanniksi sappi, mutta myös kiukku! :P

        Mahtaa Marinia nyt kiukuttaa biletys niin että sappi kiehuu!?


    • Anonyymi

      Kyllä nyt pitää jo sitä ohjeistusts vähän täsmentää. Muuten se koronapeikko pääsee kunnolla riehumaan Suomen kansan riveihin.

    • Anonyymi

      Niin! Keskustan ministerit Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen olivat myös olleet samassa tilaisuudessa ja myös altistuneet YHTÄLAILLA ja sitten kutenkin olleet tilaisuuksissa muiden ihmisten kanssa. Kai se keskusta nyt erottaa ensin omat HÖLMÖT ministerinsä kun nämä ovat antaneet huonon esimerkin kansalle.

      Vakavammin ajatellen ei tämä ole haudan vakava asia. Kaikkien hölmöjen kimppuun pitäisi hyökätä samalla tavalla. Ei valikoida vain toisen puolueen ministerit vaan samaan hyssyyn haukkua omankin puolueen samaan sortuneet ministerit. Mm. USA:n presidentti ja Englannin pääministeri ovat sairastuneet koronaan ja siis sairastaneet sen. Ei tämä ole aivan tavatonta, mutta tietysti väärin kaikilta niiltä altistuneilta, jotka olivat samassa tilaisuudessa Haaviston kanssa. Odotetaan anteeksipyyntöä siltäkin taholta. Sama virhe - sama kohtelu!

      Onhan se tietysti väärin, lähteä samana iltana baariin, kun on ollut samassa huoneessa Korona potilaan kanssa. Mutta väärin on myös se, että vain yhden henkilön kimppuun hyökätään silmät kiiluen vaikka oman puolueen jäsenillä on ollut aivan sama rikkomus. Mitä se kertoo? Miten on Keskusta?

    • Siis todellakin, PM saa vaikka asua yökerhoissa kaiken vapaa-aikansa, mutta ei todellakaan, jos on altistunut...siitähän tässä on kyse....sen verran pitää pystyä välttämään biletystä, että selviää...muutaman päivän sisällä, onko hän myös saanut tartunnan...eli jaksaa ottaa huomioon kanssaihmiset ja heidän terveys, vaikka omastaan ei välittäisikään.

    • Anonyymi

      Todella typerästi toimittu (koronaministeriltä ) sopisi paremmin siivoustöihin kun tällaistakaan ei ymmärtänyt .

      • Anonyymi

        Ei mikään ihme nyt alkavat demareitten rivit marinin kannatuksen suhteen rakoilla ja pahasti,suurin osa demareista on sitä mieltä kyselyjen mukan ettei marini ole eduksi enää puolueen imagolle.Enkä pidä sitä ollenkaan erikoisena pääministeri joka tekee järjettömiä velkoja sekä hämäriä maskikauoppoja ja juopottelee kapakoissa korona aikana murhaajien kanssa ei jatkoon tuskin edes sdp n:/


    • Anonyymi

      höpölöpö. se että joku firmapomo dokaa, lihava läskimies, ei herätä mitään kenessäkään tekee teistä juuri tekopyhiä kun naispoliitikko elää yksityiselämäänsä... hiukan perspektiiviä hommaan. Aina vingutaan pikkuasioista. Huh huh teitä, ketä NPC.eitä sitten lienevätkään.

      • Anonyymi

        --se että joku firmapomo dokaa, lihava läskimies, ei herätä mitään kenessäkään tekee teistä juuri tekopyhiä kun naispoliitikko elää yksityiselämäänsä...--

        Firmapomo vastaa itse firmastaan, mutta Suomen valtio ei ole Sanna Marinin firma jossa Sanna saisi hillua miten tahansa. Marin ei tunnu tajuavan sitä.


    • Anonyymi

      Eikös Marin ole myöskin ihminen jolle kuuluu omaa aikaa ja silloin tehdään omia asioita eikä työnantajan määräämiä asioita. Millä ne muut perustelee sitä "bilettämistään" ei tainnut olla Marin siellä illanvietossa yksin. Mitähän muut poliitikot ovat tehneet, istumassa kotona kutomassa sukkaa vai, en oikein usko.

      • Anonyymi

        Pääministerin virka on virka, ei voida verrata duunariin joka leimaa kellokorttinsa ulos, ja sen jälkeen "kädet vapaat",

        Pääministerin virkapuhelin vaatii : olla AINA tavoitettavissa, siis aina = aina.

        mitä epäselvää ?


      • Anonyymi

        Ovatko muut koronalle altistuneita perheenäitejä?


      • Anonyymi

        --Eikös Marin ole myöskin ihminen jolle kuuluu omaa aikaa ja silloin tehdään omia asioita eikä työnantajan määräämiä asioita.--

        Ei pääministerillä kuulu eikä voi olla omaa aikaa. Aina pitää olla duunivalmis. Siitähän pääministerille iso palkka maksetaan. Vai kuvitteleeko joku, että Marinilla olisi jotenkin ylivertaiset kyvyt joiden perusteella palkka maksetaan, ja jotka oikeuttavat vastuuttomaan bilettämiseen ?


      • Anonyymi

        Niin juuri. Pääministeri saa käydä yökerhossa. Mitä jeesustelua tämä on ?
        Tänään muuten uutisissa , että neljä kansanedustajaa on saanut koronatartunnan.
        Alkakaa jauhaa heistä samalla tavoin.


    • Anonyymi

      Pm:n on pakko bilettää, jotta Ile löytää seuraa.... Kuuluisuus vetää kaikenlaista ja Ile ehkä on vähän ujonlainen.. HOHHHOIJAAAA!!!!!!! NÄIN MEILLÄ SUOMESSA NYKYÄÄN!!!! 🇫🇮💃🕺🎶😬😴😲🤭😋🤨

    • Anonyymi

      Jos pm ei itse päättämiään ohjeita ymmärä ja rikkoo niitä-niin-on suomen johtaminen huonoissa käsissä. Luottamus on pm toimintaan kaikilta osin mennyt ja ainoa oikea johtopäätös hänelle on - EROA-sillä pienemmistäkin mokista on jouduttu lähtemään oma-aloitteisesti tai sitten pakolla. Suomen kansanedustajat , oletteko lapasia vai teettekö sen pitä nyt pitää pm kohdalla tehdä?

    • Anonyymi

      No nyt saitte jutun aihetta. Ei persut tällä monta ääntä saa. Menettää kyllä voi.
      Kaikki ei tykkää koiristakaan, vaikka niille on luonnollista haukkua. Ihmisille ei.
      🌏

      • Anonyymi

        Ööö!?

        Persut menettää ääniä, kun kommaripääministeri bilettää korona-altistuneena!?

        Kerrothan toki että millä helvetin logiikalla? :)

        Lääkitys?


    • Anonyymi

      Joko se media on varmasti saanu kaikki kuvat ja videot Mariinin kapakka illasta vai vieläkö tuöee todellllllla huipennus.

    • Anonyymi

      Illu haluaisi sanoa 'Usko jo lissupissis, olen homoseksuaali äitisi tavoin'.

    • Anonyymi

      Kysykää Marinilta .Israel 100% rokotuskattavuus kuka siellä kuolee koronaan kuka siellä makaa sairaalassa koronassa jne .

    • Anonyymi

      Tynkkyskä sai naiselta turpaan , hyvä niin kun halventaa naisia ja kiertää ilman maskia halki suomen.

      Onko hän mies lainkaan,levittelee pääministeristä videoklippiä trikoissa, onko hän mies lainkaan? Trolli hän ja nyt sairauslomalla kun sai naiselta läpsyn , josta teki rikosilmoituksen.

      Ministerit Kaikkonen ja Lintiläkin on liikkuvat altistuneina ja kukaan ei välitä heidän liikkeistään.

      Sanna on ja tämä hallitus on paras mitä ikinä on ollut ja saanut aikaan todella paljon, kun vertaa aiempia hallituksia. Kokoomuksen aiempi hallitus leikkasi ja mitään ei syntynyt.

      Nyt Sanna seuraavaksi vaan Pressaksi, hyvä tulee!

      • Anonyymi

        Se läpsijä oli varsin loistavasti kyseisellä pakkakunnalla tunnettu äärisuvakki


      • Anonyymi

        --Sanna on ja tämä hallitus on paras mitä ikinä on ollut ja saanut aikaan todella paljon--

        Ainakin todella paljon velkaa, ja monien elinkeinoelämän alojen alas ajamista vihreiden tavoitteiden hyväksi.


    • Anonyymi

      Suomessa on paljon ihmisiä jotka eivät voi ottaa rokotetta sairauksiensa takia ja mariin esimerkillään saattaa nämä hengen vaaraan?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Marin noudatti THL:n ohjeita, mutta ei ministereille annettuja ohjeita.

        Miten täysin rokotetun henkilön oleskelu koronapassin vaativassa ravintolassa vaaraantaa rokottamattomien turvallisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin noudatti THL:n ohjeita, mutta ei ministereille annettuja ohjeita.

        Miten täysin rokotetun henkilön oleskelu koronapassin vaativassa ravintolassa vaaraantaa rokottamattomien turvallisuuden?

        --Miten täysin rokotetun henkilön oleskelu koronapassin vaativassa ravintolassa vaaraantaa rokottamattomien turvallisuuden?--

        Siten, että rokotettu levittää koronaa.


    • Anonyymi

      Marinilla on noussut kusi totaalisesti huppuun. Tyypillinen piirre demareille. Kuninkaaksi julistautunut lipponen on tästä samanlainen esimerkki.

    • Anonyymi

      Potkut ja heti

    • Anonyymi

      Ettei olisi käynyt niin että taitaa Marin on tainnut alkoholisoitua.

    • Anonyymi

      Avioero kuulemma tulossa.

      • Anonyymi

        Johtuisiko tulossa oleva avioerosi siitä, että roikut liikaa Suomi24:ssä ja muilla keskustelupalstoilla öyhöttämässä?


    • Anonyymi

      Kun ei välitä kanssa ihmisten turvallisuuden ja hyvinvoinnista tuon taivaallista niin on valmis jakamaan veronmaksajien rahat ja maan itsenäisyyden eulle?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Marin noudatti niitä ohjeita jotka on katsottu riittäviksi meille kaikille muille. Ministereille annetut ohjeet olivat tiukempia.

        On aika outoa, jos THL ohjeista meitä tavalla, joka "viis veisaa muiden turvallisuudesta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin noudatti niitä ohjeita jotka on katsottu riittäviksi meille kaikille muille. Ministereille annetut ohjeet olivat tiukempia.

        On aika outoa, jos THL ohjeista meitä tavalla, joka "viis veisaa muiden turvallisuudesta".

        Niin se silti tekee, into on tutkia virusta eikä säästää ihmishenkiä.


    • Anonyymi

      Aamuin alkoon kipittää ja käynnistävät juomat heti lipttää.

    • Anonyymi

      Voiko paljon vaatia naiselta kun on entinen Siwan kassaneiti? Kaikenlaisia pellejä kansalaiset äänestävät...

    • Anonyymi

      Avioerosta puhutaan?

    • Anonyymi

      Lisää vain tartuntoja tulee, tulisi kieltää baarit paitsi pääministeriltä, myös muilta. Niissä tarttuu, vaikka kuinka ollut tartuntoja kerralla moniin yökerhoissa.

      https://www.verkkouutiset.fi/uusia-koronatartuntoja-suomessatodettu-cdfghv/

      Yhä uusi ennätys: Suomessa 1781 uutta koronatartuntaa
      Juha-Pekka Tikka | 09.12.2021 | 12:51- päivitetty 09.12.2021 | 12:52

      Sairaalahoidossa koronan vuoksi on 309 potilasta. Heistä tehohoidossa on 60.

      • Anonyymi

        ---Sairaalahoidossa koronan vuoksi on 309 potilasta. Heistä tehohoidossa on 60.--

        ... joista mahdollisesti puolet rokotettuja.


    • Anonyymi

      Ei iso juttu, mutta ne jotka ovat Marinin valinnasta mielensä pahoittaneet, tekevät tästä mahdollisimman ison asian.

    • Anonyymi

      Pitkälle on Kok-Liberan maalitus mennyt, kun kotimaisen hyvävelimedian lisäksi on apuun kutsuttu Englannin ja Ruotsin jätejournalistit. Libera on huomannut, että Orpon pirullinen virnistely ei enää tehoa. Hjallis ja Nalle tukevat tietenkin, minkä ahneudeltaan ehtivät.

    • Anonyymi

      Olisi mukava tietää montako kertaa Pekka Haavisto oli rokotettu ennen koronatartuntaa?

      • Anonyymi

        Kaksi.

        Jonka tietäisit itsekin jos osaisit lukea, koska se on lukenu jo useammassakin uutisessa.

        Hiekkis? 🍼


    • Anonyymi

      Pääministerin pesti Marinille aivan liian vaativa. Valtiovallan huipulla nyt ei vaan voi toimia kuin mikäkin bileliisa. Tätä menoa arvio Suomen päättäjien kyvykkyydestä johtaa maata joutuu todenteolla koetukselle. Jos päättäjätkään ei kykene toimimaan itse laatimiensa määräysten / ohjeiden mukaan niin miksi kansan sitten pitäisi?

      • Anonyymi

        Oman terveytensä vuoksi .Jos toinen hyppää kaivoon ,ei sinne tartte hypätä perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman terveytensä vuoksi .Jos toinen hyppää kaivoon ,ei sinne tartte hypätä perässä.

        --Jos päättäjätkään ei kykene toimimaan itse laatimiensa määräysten / ohjeiden mukaan niin miksi kansan sitten pitäisi? --Oman terveytensä vuoksi --

        Kun olisikin oman terveyden vuoksi ...

        Koronavirukseen sairastunut voi saada paljon pitemmän suojan kuin on yleisesti luultu. Tähän pitkään suojaan viittaa eräs tutkimus:

        Arvostettu Nature julkaisu on julkaissut toukokuun 26. päivä 2021 artikkelin nimeltään Had COVID? You’ll probably make antibodies for a lifetime (Oliko sinulla COVID? Luultavasti vasta-aineet vaikuttavat eliniän).

        Nature -julkaisun mukaan lievästä koronataudista toipuneilla ihmisillä on luuydinsoluja, jotka voivat tuottaa vasta-aineita vuosikymmeniä, vaikka virusmuunnokset voivat heikentää suojaa.

        Nature -artikkelin mukaan monet ihmiset, jotka ovat saaneet koronataudin, tulevat luultavasti kehossaan tuottamaan vasta-aineita koronatautia vastaan lähes koko heidän elämänsä ajan. Artikkelin mukaan tutkijat ovat tätä mieltä, koska he ovat tunnistaneet pitkäikäisen vasta-aine tuotannon niiden ihmisten luuydinsoluissa, jotka ovat toipuneet koronataudista.

        Eräät tahot (lääketehtaiden lobbarit?) tuovat esille koko ajan kuinka koronarokote ratkaisee tämän asian, mutta se ei ole sitä tehnyt. Nyt on menossa jo kolmas rokotekierros ja kolmannen rokotteen saaneet sairastuvat myös. Tieteellisesti on nyt tutkittu, että koronataudin sairastamalla saa todella pitkän luonnollisen immuniteetin, eli suojan koronatautia vastaan (aika näyttää miten tämä pitää paikkaansa), ja jos tämä osoittautuu käytännössä todeksi, niin rokote ja siihen liitetyt lupaukset osoittautuvat yhä enemmän katteettomiksi.

        Rokote ei toimi, sillä täysin rokotetutkin sairastuvat koronaan, joutuvat sairaalahoitoon ja jopa kuolevat koronatautiin. Miksi tietyt tahot eivät kerro, ja tuo esille sairastetun koronataudin kautta tulevaa pitkää ja hyvää luonnollista immuniteettia koronatautia vastaan? Jos he toisivat sen esille, niin silloin rokotteelta putoaisi pohja pois kaikkien ihmisten silmissä, ja yhä harvempi ottaisi rokotteen.


    • Anonyymi

      Pääministeri Marin huolissaan koronatilanteesta – hätäjarrun veto ei vielä häämötä.
      Sanna Marin (sd.) totesi Suomen koronatilanteen olevan huolestuttava terveydenhuollon kantokyvyn ja tehohoidon näkökulmasta.
      – Haluamme pitää huolta siitä, että teho-osastot eivät kuormitu siten, ettei ihmisiä voitaisi hoitaa. Hätäjarrusta vetoa ei Marinin mukaan vielä tässä tilanteessa ole näköpiirissä. Sen sijaan tautitilannetta pyritään hillitsemään raja- ja ravintolaturvallisuuteen liittyvillä asioilla sekä alueellisilla rajoituksilla. Rajoitukset eivät koske ministereitä.

      • Anonyymi

        Syytä olisi jarrulle muttei voi koska ei pääsisi bailukerhoihin sitten itse


    • Anonyymi

      Ministeri viina on halpaa kokoomusherrat kyllä tiätää sen.

    • Anonyymi

      Liian vähän vapaa aikaa nuorella ihmisellä.
      Painakaahan jarrua.
      Äänessä kepun takapirut, Kärnä ilmeisesti muninut munansa, johonkin mantskun liepeille,sieltä vahtii, kun omat ei mene kaupaksi.

    • Anonyymi

      Sanna on syytön. Soppa ei ole Sannan vastuulla, vaan ajojahdin aloittaneen median.

    • Anonyymi

      Eikö sen vertaa järkeä päässä että mahdollisesti altistuneena ei mennä levittämään tautia yhtään mihinkään sanoi ohjeistukset mitä tahansa?🤦🤦🤦

    • Anonyymi

      Pääministerillä on aina turvamiehet mukana, oliko ne siellä kapakassakin?

    • Anonyymi

      Marin tekee mitä itse haluaa, muut noudattaa säännöksiä. Marin ei ole yhtään neuvottelija vaan käskijä. Huono pääministeri. Velkaa marin ottaa Suomelle lisää. Toivottavasti Sanna Marin joutuu töppäilyiden takia eroamaan, yhtään hyvää päätöstä marin ei ole vielä tehnyt.

    • Anonyymi

      Marin kertoi miehensä olleen mukana. Siis Ilmari on hänen miehensä.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole ilmari vaan räikkönen.Heittäkää mitään tietämättömät kommentoimasta täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole ilmari vaan räikkönen.Heittäkää mitään tietämättömät kommentoimasta täällä.

        Juu, Ilmari on vaan se bisse-hoito!


    • Anonyymi

      Näinhän sitä tolloja johdatellaan spekuloimaan mitättömiä asioita merkityksellisten sijaan!!!

    • Anonyymi

      Kyllä huomaa että suomi on pieni pieni maa, yhdestä ravintola illasta kova meteli.

    • Anonyymi

      Ulkomailla ja kansan silmissä Sanna Marinin uskottavuus on sulanut kokonaan pois.

      Sanna Bilettäjä Marin ei ole missään vaiheessa osannut hoitaa pääministerin virkatehtäviä.

      EROTTAKAA KOHU BILE MARIN

      • Anonyymi

        Netissä oli ewttä Marin on sanonut jotakin että haluaisi erota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä oli ewttä Marin on sanonut jotakin että haluaisi erota

        Miehestään vai Suomen kansasta?

        Jos jälkimmäinen, niin: JEES!! 👍🏾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä oli ewttä Marin on sanonut jotakin että haluaisi erota

        Sanna Marin tekisi silloin itselleen ja Suomen kansalle suuren palveluksen.


    • Anonyymi

      ÄLÄVALEHTELE.

    • Anonyymi

      kansa antoi Marinille oikean tuomion, suomalaiset ei ole tyhmiä. pääministeri olisi erotettava virastaan jo siksi että hallitus on hoitanut korona asian todella surkeasti.sairastuneita enemmän kuin koskaan kuolleita enemmän kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Ei se haitaa koska ne on rokottamattomia.


    • Anonyymi

      homoystävien kanssa kun tanssii niin huonosti käy. Ainakin minulta meni luotto tähän ministeriin.

    • Anonyymi

      Kun kuuntelee sannan uusimmat tyhmät selitykset uusimmasta kohusta ja hänen biletys videon koronalle altistuneena niin voi siihen sanoa että kyllä nolottaa olla Suomalainen.

      Sanna pois pääministerin virasta.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on tehnyt itsestään pellen, Sanna on tööt tööt tööt tööt tööt.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos Marin pääsee tästäkin kohusta jatkamaan niin kyllä Suomi on VIIMEISEN PÄÄLLE PASKA MAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Marin pääsee tästäkin kohusta jatkamaan niin kyllä Suomi on VIIMEISEN PÄÄLLE PASKA MAA.

        Hyvä ku kerkisi edellisen tomut laskeutumaan..

        https://yle.fi/uutiset/3-12222692


    • Anonyymi

      Marin pyytää anteeksi silmä pyöreinä ja yrittää selittää. Kaikki valetta. Voisi erota.

      • Anonyymi

        Niin monta kohua ja mokaa vähän väliä ja tämä viimeisin kohu sisälsi monta vakavaa rikkeitä mitä pääministeri voi tehdä. Tämä on huomattu jopa ulkomaita myöten.

        EROTTAKAA SANNA MARIN PÄÄMINISTERIN TEHTÄVÄSTÄ.


    • Anonyymi

      Poliitikoilla on tapana valehdella, kierrellä ja vääristellä asioita.

      Ei bile Sannan touhuja ole rauhallisissa ja rakentavissa merkeissä selvitetty vaikka Lindtmanni niin sanoo.

      Toivottavasti eropapereita on jo kirjoteltu. Se olisi parasta Sanna Marinille!

    • Anonyymi

      Sanna on huono äiti.

    • Nuori likka vielä niin tanssijalkaa vähän vipattanut. Toki pitäisi olla vähän tyylitajua kuinka tämmöiset hoitaa. Nyt siinä vähän sanomista oli. Toki se on positiivista että on rahvas rahvaiden joukossa, ei tee itsestään numeroa.

    • Anonyymi

      Eroa odotellaan..

    • Anonyymi

      Kansan tuomion, no niinhän se on mennyt jo 50 vuotta kun pääministreitä on tullut ja mennyt, mutta kerros mikä se kansa on joka joka gallupeissa 100 prosenttiseti äänestää, eli mikä oli se vaali jossa 100 prosenttia äänioikeuden saanneista äänesti kun meillä istuu 200 vatipäätä eduskunnassa vaikka se äänestysprosentti oli 69? Kerros ihan omin sanoin demokratiassa pitäisi siis olla vain---kusettajaa.

    • Anonyymi

      Kansa kiittää kun erotatte Sanna Marinin pääministerin tehtävästä.

    • Anonyymi

      Kansa kiittää myös kun kaadatte samalla nykyisen hallituksen ja uudet vaalit käyntiin.

    • Anonyymi

      Koko Suomen kansa kiittää ennemmin tai myöhemmin kun Perussuomalaiset ovat suurin puolue.

    • Anonyymi

      Vai ei yee itsestään numeroa, just päinvastoin, narsistiakin löytyy...

    • Anonyymi

      Sanna bilettäjä Marin on patologinen valehtelija.

      Olut Sanna pois pääministerin virasta!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Eroa Sanna!

    • Anonyymi

      Mitä hyvää Bilettäjä Sanna on tehnyt pääministerinä, Ei yhtään mitään. Ei ole toiminut ja käyttäytynyt kuin pääministerin kuuluu. Eikä varsinkaan pätevyyttä löydy.

      Vaikuttaa että äidin vaistotkin ovat kadonneet.

      Sanna EROA!!!!

    • Anonyymi

      Sanna on hoitanut työnsä tarkasti ja tunnollisesti. Vain se merkitsee, ketään ei eroteta turhan takia, hän ei ole tehnyt mittän väärää.
      Ajojahti kuten Yli-Viikarin tapauksessa, hävettää suomalaisten luiskaotsaisuus.

      • Anonyymi

        Noh siinä taas järjetöntä valtion velkaantumista kannattava ja patologisen valehtelijan juttuja uskova Marin fani.


    • Anonyymi

      Bile Marin valehtelee ja selittelee.

      EROTTAKAA SANNA MARIN.

      EI NYT VAAN HETI

    • Anonyymi

      Vaikuttaa huonolta äidiltä mutta on moneen otteeseen huomattu totaalisen surkeana pääministerinä.

      Sanna Bile Marin eroa pääministerin virasta ja keskity siihen äitinä toimimiseen. Älä tartuta koronaa enää keneenkään!

      EROA HETI SANNA. SE ON KAIKKIEN PARHAAKSI.

      • Anonyymi

        Vaihto maksa edullisesti.


    • Anonyymi

      Ruotsalaistoimittaja tylyttää Sanna Marinia ”noloksi klikkien­kalastelijaksi”
      Ruotsin suurimman päivälehden Dagens Nyheterin kolumnistin mielestä julkkisten kanssa esiintyminen paljastaa ikäviä puolia pääministeri Sanna Marinista.

      Pääministeri Sanna Marinin (sd) juhliminen koronakriisin aikana on puhuttanut myös ulkomaisissa medioissa. Esimerkiksi Britanniassa juttu viikonloppuisesta baarireissusta ja sitä seuranneesta pahoittelusta nousi keskiviikkona BBC:n verkkopalvelun luetuimmaksi jutuksi.

      Suomen pääministerin toiminta on herättänyt huomiota myös länsinaapurissa. Ruotsin suurimman päivälehden Dagens Nyheterin kolumnisti Saga Cavallin kirjoittaa torstaina julkaistussa tekstissään Marinin julkisuuskuvasta ja ihmettelee tämän toimintaa.

      Kirjoituksen otsikossa Cavallin nimittää Marinia termillä en pinsam klicktorsk, jonka voisi suomentaa ”noloksi klikkienkalastelijaksi”. Ilmaisu olisi mahdollista kääntää vielä rumemmaksi, sillä ”torsk” on ruotsiksi slangisana maksullisten seksipalvelujen käyttäjälle.

      Cavallinin mukaan Marin vaikuttaa nauttivan suuresti ajan viettämisestä ja sosiaalisessa mediassa poseeraamisesta julkkisten kanssa. Kirjoituksessa huomioidaan Marinin juhlineen viime viikonloppuna helsinkiläisessä Butchers-yökerhossa aamuyön tunteihin saakka muun muassa tv-julkkis Sabina Särkän ja tubettaja Tuure Boeliuksen seurassa, vaikka oli samana iltana saanut tiedon koronalle altistumisesta.

      Kolumnissa kerrotaan myös, että aiemmin samana päivänä Marin esiintyi yhteiskuvassa kaksoismurhaaja Janne Ranisen kanssa. Marin ja Raninen olivat mukana Ina Mikkolan kirjan julkistamistilaisuudessa. Todellisuudessa kirjan julkistamistilaisuus oli edeltävänä päivänä kuin ravintolailta.

      Raninen murhasi vuonna 1998 Ruotsissa mafiajohtajan ja hänet tuomittiin myös vuonna 2003 Suomessa tehdystä murhasta. DN:n kirjoituksessa Ranisesta käytetään vain nimitystä Solvalla-murhaaja, jolla nimellä hänet Ruotsissa tunnetaan.

      Cavallin huomauttaa, että tavallisesti poliitikot ovat pitäneet mahdollisen julkkisten kanssa juhlimisensa salassa, sillä se on voinut näyttää epäammattimaiselta.

      – Mutta Sanna Marin on ikävä kyllä tehnyt itsestään keulakuvan pahaenteiselle, käsistä karanneelle suosiokilvalle, jota vaaleihin perustuva parlamentarismi tietysti oikeasti on, hän kirjoittaa.

      – Ruotsissa olemme melko hyvin säästyneet julkkisten perseennuolennalta, Cavallin toteaa.

      Kirjoittaja ei näe ongelmaa siinä, että poliitikot viettävät aikaa toisten vaikutusvaltaisten ihmisten seurassa ja esiintyvät joskus samoissa kuvissa heidän kanssaan.

      – Mutta eri asia on, jos suurimman seuraajamäärän omaavat tuntuvat saavan monet vaaleilla valitut päättäjät tuntemaan itsensä etuoikeutetummiksi kuin heidän todelliset tehtävänsä.

      Hänen mukaansa on ”uskomattoman säälittävää”, että tällaiset ihmiset näyttävät tuntevan itsensä kaikkien muiden lailla voimattomiksi ja hyväksyntää kaipaaviksi.

      Cavallin viittaa kolumninsa lopussa ruotsalaispoliitikkojen viimeaikaisiin kohuihin toteamalla, että takavuosien huumeidenkäytölle tai äärioikeistotervehdyksille voi haistattaa pitkät.

      – Pakonomainen tarve olla suosittu tyhmien tomppelien keskuudessa on kaikkein paljastavinta toimintaa, hän kirjoittaa.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000008462411.html

    • Anonyymi

      Tästä maasta on sadan vuoden aikana luotu maanpäällinen helvetti. Kun katsoi televisiosta itsenäisyyspäivän keskustelua oli kuin olisi seurannut joidenkin vähä-älyisten keskustelua. Koko itsenäisyyspäivän juhlinta on nykyaikana ihmeellistä touhua. Mutta sitä vaan jatketaan ja jatketaan.

    • Anonyymi

      Kyllä taas on saatu oikein valopäät koolle jälkiviisaisiin. Kuorossa pohditaan miten mahdotonta on päätellä valtioneuvoston ohjeista että voiko mennä koronalle altistuneena baariin ja oli hyvä että tuli tällainen kohu, niin saadaan uudet ohjeet jotka idioottikin ymmärtää. 😏

    • Anonyymi

      Ulinaa tyhjästä. Baarikärpäset kaikkein kovimmassa äänessä.

      Muutaman kuukauden päästä voi olla aivan jotain muuta ulistavaa kuin korona ja Sannan bilettäminen...

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

    • Anonyymi

      sanna marinin kapakkareissu taitaa olla demarien mediatemppu. tehdään sinänsä harmiton skandaali johon iltapäivälehdistö ja kansa kiinnittää huomion pitkäksi aikaa. tällä tavoin saadaan huomio pois asioista joissa pääministeri ja hallitus ei ole viime aikoina onnistunut tai ei osaa päättää.
      korona leviää ennennäkemätöntä tahtia , tehohoitopotilaita enemmän kuin koskaan ja päivittänen kuolleitten määrä nousee. puhumattakaan välilliset vaikutukset ei-koronapotilaille joiden hoito ja leikkaukset viivästyy. mitä tekee hallitus ... ei mitään.
      hallitus on yhteistyökyvytön talouteen liittyvissä asioissa ja suurissa linjan vedoissa.
      kaiken huipuksi skandaalin syntipukiksi vedetään joku poliittinen sihteeri asiassa jonka pääministeri ja hallitus on itse olleet ohjeistamassa aiemmin ja pitäisi olla itsestään selvyys (ministeripuhelimen mukanaolo)

      • Anonyymi

        Ei se mikään mediatemppu ole Marin lähti juopottelemaan kapakkaan roskaväen kanssa ja unohti virkapuhelimen kotiinsa sekä vielä koronalle altistuneena josta hän on itse paasannut koko kansalle eli kyllä Marini vaihtoon ja samoin koko hallitus


    • Anonyymi

      Eikä se vieläkään osaa lähteä pois.
      Minäminäminäminäminäminäminäminä

    • Anonyymi

      omilla aivoillaan ajatteleva ihminen päättää itse näin vakavan viruksen kanssa
      menenkö ihmisten sekaan..vai olenko viisas ja olen varovainen..ruumita on jo yli
      1300, se suru ja hirveys painaa heidän omaisia ,,voimia, nää apinat ,,ei se minuun osu,
      huh ,,älkää ihmiset missään nimessä uskoko thl,,n eikä muitakaan...OMA JÄRKI ..pysyt
      hengissä,,

    • Anonyymi

      Itsekeskeinen ja ajattelematon tämä pääministeri Marin. Kuten eräs poliitikko kysäisi taannoin: "Eikö teitä hävetä, kuinka te kehtaatte?"

    • Anonyymi

      Telia-asiakaspalvelu osallistui keskusteluun.


      Hei! Nyt Telialla on mustaperjantai alennus. Tämä tarkoittaa että tuotteissamme ei ole käytetä orjatyövoimaa tämän viikon ajan. Palaamme tietenkin siihen heti viikon päätyttyä.

      -Musta Nokian fööni 350€
      -Musta samsumin telefööni 450€
      - Musta Omenan tabletti 599€
      - Musta laadukas stereo 400€
      -Musta I-phone 12 pro ultra 8k mega suprise pakki 100 000€
      - Mustat Air bodsit 699€
      -Musta Pc videopelisoitin pro 2 puntaa=tuumaa 1099€
      -Musta laadukas stereo 69€
      -Musta Philips tehosekoitin 399€
      -Musta=pimeä Telian liittymä. Tule kysymään hinnasta niiltä isoilta makeisia tarjoilevilta henkilökunnan jäseniltä
      Tule kysymään lisää Telian liittymästä ja karkeista myymälöihimme. Tervetuloa uudelleen! Kiitos! T.telia

      Telia on...

    • Anonyymi

      𝙏𝙪𝙤 𝙈𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙠𝙤 𝙚𝙞 𝙤𝙡𝙚 𝙡𝙖𝙞𝙣𝙠𝙖𝙖𝙣 𝙣𝙞𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙝𝙖
      𝙠𝙪𝙞𝙣 𝙋𝙚𝙧𝙨𝙪𝙟𝙚𝙣 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙩𝙖𝙢𝙖𝙩𝙩𝙤𝙢𝙪𝙪𝙨.

      • Anonyymi

        Riittävän paha että hän lähtee pois pääministerin tehtävästä.

        Häpeä Marin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittävän paha että hän lähtee pois pääministerin tehtävästä.

        Häpeä Marin

        Kuka tilalle 200 apinasta? Kerros miksi 70 luvun alusta voisi vaalikeskustelut näyttää uusinta ja kas mitäs silloinkin......


      • Anonyymi

        Osuitpa asian ytimeen. Rokottamattomissa on puoluekannaltaan persut ehdoton ykkönen. Tällainen tutkimustulos esitettiin telkkariuutisissa. Persujen takia epidemia ei taitu ja lopu.
        Hekö sitten täällä eniten vaahtoavat?


    • Anonyymi

      Suomessa ja jo maailmallakin tunnettu BILE Sanna Marin sikailee ja altistaa ja tartuttaa koronaa virusta muihin.

      Kyllä on niin ala-arvoinen, henkisesti sairas tämä Sanna Marin.

    • Anonyymi

      HMM.... maikkari --> MTV on oppositio kokkeli kääpiö Orpopojan talutusnuorassa, jota "PureHammasta" persesuomaalainen Purra komppaa, laihat on niillä eväät, varsinkin "äklö" Puremaisella, muuta ei voi kun antaa tsemppiläpsyjä sen miehelle, hmm... vai onks sil sellaista ollenkaan, niin ja sori, jos sen miehenä satut tän lukemaan, elikkäs: Osta ny helvetis oma elämä, persesuomaalaisPuruKumi vie siut kadotukseen, näin mooses on olmoottannu, partasuun ammottamal aukol.

    • Anonyymi

      Sanna Bile Marin vaan tuhlaa Suomen valtion varoja ja valtionvelka se vaan lisääntyy kun hän puoskaroi pääministerinä.

      Ei riitä Suomen valtiolla rahat F-35 hävittäjien ylläpitoon ja lentotunteihin jos Marinia ei pistetä pihalle pääministerin virasta.

    • Anonyymi

      Pakko Antabus Sanalle pakaraan loppuu korona oluen kulutus.

      • Anonyymi

        Sit pääministeri vaihtoon. Sanna bilettää ja aivan mitätön ihmisolento pääministeriksi.


    • Anonyymi

      No, Sulla ei tuu aika pitkäks, ku funtsaat
      näitä.

    • Anonyymi

      Jaa, ei, Tyhjä, poissa!

    • Anonyymi

      Tämä liskon silmillä varustettu kalsean kylmäntuntuinen ihminen tuntuu vihaavan kaikkia normaaleita suomalaisia. Kauheinta on kun Marin yrittää sitä tekohymyään, ei onnistu. Muistuttaa enemmän irvistystä tai vesikauhuisen koiran kuolaamista.

      • Anonyymi

        Mul tulee aina mieleen sen Addams Family elokuvan Wednesday, kun se yritti ensimmäistä kertaa elämässään hymyillä! :P :D

        Sillä erotuksella, et sillä näyttelijätytöllä on lahjoja.


    • Anonyymi

      soon viikko tai pari, niin kukaan ei enää muista koko tapausta.

      • Anonyymi

        Sanna Marinille ero niin hänen kohut unohtuu parin viikon sisällä. Saa Sanna mielenrauhan ja joulu mielen.


    • Anonyymi

      Kyllähän se Sanna saa kaljansa kitata, mutta pöljähän se on kun sen pitää se tehdä silleen, että tietää olevan virukselle altistunut ja silti pörrää baareissa.
      Pääministeriksi se on vaan liian nuori ja kokematon eikä kykene tekeen päätöksiä muutoin kuin avustajiensa päättämänä.

    • Anonyymi

      Kaksi rokotusta Marinilla, kaksi rokotusta kaikilla muilla. Jos nyt ei voi palata lähes normaaliin elämään, niin koskaan ei voi. Marin ei tehnyt mitään väärin, mutta lottokansa ja kakkalehdet haluavat herkutella juoruilla ja ”skandaaleilla”.

      Ainiin, kaikki unohtivat että keskustaministerit ja kansanedustajat tekivät aivan samoin kuin Marin.

    • Anonyymi

      Vastuuton, patologinen valehtelija, lapsellinen ja osaamaton Suomalaisen politiikan bilettäjä tämä Sanna Marin. Sanna Marin on täysin vitsi maailmalla.

      Ero papereita kirjotetaan Marinille.

      • Anonyymi

        Aivan, mites se eroo muista 199 muusta, eikös lie valhetelijoiden klubi siis "eduskunta"
        https://www.youtube.com/watch?v=450dclANVZI
        Kerros miksi voisi näyttää ylellä 1970 luvun vaalikeskustelut uusintana, mitä yhä...


    • Anonyymi

      Sannalle ero! Muuten kasvaa kansalaisille vero.

      • Anonyymi

        Aivan, yhä Viinasveroa maksetaan ja mitäs kokkeli verolla saadaan?


    • Anonyymi

      Lääkärit, mediat ja Suomen johto tietävät, ettei ihminen voi levittää koronaa kuin vasta sairastuttuaan siihen itämisajan jälkeen. Itämisaika on 2-10 vrk, yleensä 3-5 vrk.

      Vaikka Marin olisi saanut Haavistolta myöhemmin sairauteen johtavan tartunnan, ei hän olisi voinut levittää koronaa ainakaan kahteen vuorokauteen altistumisesta.

      Tämäkin ketju on täynnä valehtelua, että Marin olisi voinut levittää koronaa illanvietossaan. Lääketieteellinen tutkittu fakta on, että ei olisi voinut.

    • Anonyymi

      Melko paha VIRHE

    • Anonyymi

      Miksi Suomi ei juhli itsenäisyyttä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mariinin jutuissa ei mitään moittimista, apinat hiilostuu eto jutusta..

    • Anonyymi

      Voi kuulkaa kekkonen se vasta joiki, sanna vaan hippusen tanssaa ja vielä nätisti.
      Tuosta nyt meteliä pitämän, kansa on tyhmää ja sanna älykäs.
      Näin tyhmä kansa ei ansaitse noin upeaa pääministeriä, saisitte tyytyä sipilään.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Paras pääministeri Lipposen jälkeen. Voimakas tahto. Ei haukku Marinia heiluta.


    • Anonyymi

      Kukaan järkevä ihminen ei menisi tahallaan levittämään koronaa ?🤦🤦🤦

    • Anonyymi

      Sanna Marin eroa ja jos ei eroa niin erottakaa. Epäpätevä ja epäluotettava pääministeriksi tämä Sanna Marin. Kauneus ja järki ei samassa päässä pysy jos tätä Sannaa kehtaa yleensäkkään kauniiksi sanoa. Yök mikä tuhoja tekevä nainen.

    • Anonyymi

      pääministeriä esittävä kassaneiti on SAATANANPALVOJA

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        hän on vain juoksutyttö


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulee päivä kun nämä maanpetturit ja kansanmurhaan osallistuneet s.marin.k.kiuru,saarikko,rämet,thl:n väki,puoskarit ja muut osalliset tuomitaan ja hirtetään kuten Nyrnbergissä saman tehneet Nazit hirtettiin. Odotan innolla näiden hirviöiden kiikkumista narun jatkeena

      • Anonyymi

        Sanna joutuu uhraamaan maksansa ryypätessään Suomea maailmankartalle.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kuvastaa oikein hyvin Suomalaisten kaksinais moraalista, maa jossa alkoholin kulutus on Euroopan huipputasoa. Ei me, mutta muut!

      • Anonyymi

        Aivan mites se Käteinen kok tulen.............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mites se Käteinen kok tulen.............

        Käteinen kihloissa ja kännissä, no kykypuolueen...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteinen kihloissa ja kännissä, no kykypuolueen...........

        Aivan, tosin kansan tuomio herättää kun gallupeissa se 100 prosenttia "äänestää" ja kas sitten se putoaa jopa alle 70 prosentin? Taloushutkimus se joka kuukausi kusettaa et 100.......


    • Anonyymi

      T: Afgeklå¨
      l

    • Anonyymi

      Akt
      Mitä järkeä koko hommassa? Tämä ei todellakaan paranna t

    • Anonyymi

      Meidän oma Sanna Marin.Meidän oma Sanna Marin.

    • Anonyymi

      Eipäs unohdeta näitä . Että silleen.

    • Anonyymi

      NANHAK JEE SANOO SAAMALAINEE

      • Anonyymi

        ÅP+¨´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´RWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWUJT


    • Anonyymi

      fasea

    • Anonyymi

      Marin on siis .

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe