Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Syntyy itsestään, kun molemmilla on ystävällinen asenne. 🌹👀
  2. Kuten sanoin, olen nojannut yleiseen tieteelliseen tietoon, toisaalta kyselytutkimuksiin, jotka kertovat ihmisten todellisuudesta ja arvostuksista. Ne ovat HYVIN LAAJAT, sekä ennen kaikkea biologiseen teoriaan, jonka tuntemus palstalla on hyvin vähäinen, mutta josta vallitsee EHDOTON KONSENSUS johtavien biologien joukossa.

Olen kertonut täysin avoimesti omasta seksuaalisesta suuntautumisestani, joka on vähintäänkin normaali, mutta epänormaali siinä mielessä, että tieteellinen suhtautumiseni tulee esille erityisesti siinä, että en suostu PEITTELYYN vaan AINOASTAAN tieteelliseen tutkimukseen.

Mutu syntyy siitä, että ihmisten itsetuntemus on yleensä ERITTÄIN VINO, koska ihmiset tekevät päätelmät itsestään TIETOISEN introspektion perusteella, eivätkä paljon suuremman ALITAJUISEN perusteella. Alitajuisen vaikutus, eli todellinen motivaatio, saadaan VAIN tieteellisellä tutkimuksella, ei KOSKAAN päättelyllä omista tuntemuksista.

Mutupäättelyllä syntyy AINA vinoutunut käsitys motivaatiosta. Epätieteellisesti suhtautuva uskoo AINA, että asian esilletuominen johtuu henkilökohtaisista motiiveista. Epätieteellisesti suhtautuva ei KOSKAAN usko, että motiivina voi olla TOTUUDEN ESITTÄMINEN.

Olin tapaamassa diakonissan kanssa mielisairaalan erittäin psykologistisesti suuntautuvaa sairaalapastoria, harjoitti hahmoterapia, Gestalttherapie. Uusi tuttavuus kun oli, kerroin hänelle, että olen kuivilla oleva alkoholisti. Hän kysyi, että mitä halusin kertomuksellani viestittää. Hänen oli mahdotonta käsittää, että motivaatio voi olla yksinkertaisesti TODEN kertominen ilman piilomotivaatiota.

Tällä palstalla HARVOIN esiintyy tieteellisesti suhtautuvaa. Siksi liki kaikki uskovat psykologistisesti piilomotivaatioihin, kuten esimerkiksi sinä, joka kivenkovaan uskot, että minä propagoin omaa mieltymystäni.

Lähdemme tyystin niin eri pohjalta, että emme KOSKAAN voi päästä pienimpäänkään yhteisymmärrykseen, mutta toisaalta KAIKKI EKSAKTI TIETO, poikkeuksetta, hankitaan vain luonnontieteellistä matemaattisloogista ja empiiristä menetelmää noudattaen, VAIN JA AINOASTAAN, mutta psykologistisesti suuntautuvalle koko menetelmä on pelkkää hepreaa ja 'kyynärsauvoja'. Kaikki on hänelle piilomotivaatitiota. 🌹👀
  3. Naiset ovat yleensäkin naisellisia, mutta suomalaiset naiset kaikkein naisellisimpia. 🌹👀