Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jää jotennii vaikutelma, että 'keskenkasvuiset' olisivat vapaimpia ja luonnollisimpia, varttuneemmat kaavoittuneita. 🌹👀
04.12.2022 21:51
Syntyy itsestään, kun molemmilla on ystävällinen asenne. 🌹👀
04.12.2022 21:44
Alan tieto on tutkimukseen perustuvaa seksitietoa. Olen ollut havaitsevinani, että sitä saattaa puuttua. Tosin maailma on pysynyt ilman sitäkin pystyssä, mutta jos sitä puuttuu, ei liene edellytyksiä opettaa.
1800-luvun opit perversioista eivät perustuneet tutkimukseen, vaan nojatuolifilosofiaan. Nykyään on empiiristä tutkimusta kaikkialla. Suosittelen jo siksikin, että useimmilla muilla on jo tietoa. Kannattaa aloittaa suomalaisesta Finnsex-tutkimuksesta. 🌹👀
04.12.2022 21:35
Ei sekään haittaa, et siinä kunnossa harrastetaan enää yliryömimistä. 🌹👀
04.12.2022 18:56
Mahlollisimman rauhallisesti. Poika vaimoineen ja lapsineen ja näitten puolisoineen tulee käymään. Karjalanpaistii ja kahvit. Lahjoiks pelkkää mammonaa. Menee kaks tuntii. Loppuaika Snubareen kanssa. Snubere on kyl ollu sulone jo yli 50 wee, ei pelkistään jouluna. 🌹👀
04.12.2022 18:50
En itse pidä minkäänlaisista juhlista, enkä ole niitä koskaan vapaaehtoisesti viettänyt. Omaehtoisesti, sosiaalisesta paineesta, olen osallistunut omiin hääjuhliini ja pojan ristiäisiin. Papinvirassa olen joutunut olemaan sadoissa juhlissa.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos ylhäiset tai alhaiset haluavat juhlia, kunhan minua ei velvoiteta tulemaan. 🌹👀
04.12.2022 18:17
Vastasi > Vastasin. Excusez-moi. 🌹👀
04.12.2022 15:22
Kun nuorena olin Keskussotilassairaalassa leikkauksessa, päiväsalissa oli teevee auki ja sieltä tulivat linnanjuhlat. Ikääntyvä siistijä pesi lattioita ja huokaili. "Voi, voi, kun kutsuisivat tuonne joskus meitäkin tavallisia ihmisiä."
Viereisessä sängyssä oleva upseeri lausui minulle: "Jos olisin saanut kutsun, mielelläni olisin luovuttanut paikkani hänelle." Vastasi, että niin minäkin.
Kun sitten oli lopputarkastuksen aika, leikkaavan lääkärin vaimo, joka oli kuuluisa mannekiini, piipahti paikalle. Toinen kamaloitunut siistijä katsoi häntä haltioissaan ihaillen kuin taivaallista ilmestystä. Olin syvästi järkyttynyt. 🌹👀
04.12.2022 15:16
Anonyymi kirjoitti: "Tippa ei tapa mutta tipasta tulee kovin helposti tappava tapa"
Rovasti: "Otettaisiinkohan nyt tämän piispantarkastuksen päätteeksi oikein kunnon moukut?"
Piispa: "Veljen pitää olla hyvin varovainen niiden moukkujen kanssa, etteivät ne käy tavaksi."
Rovasti: "Herra piispa, minä olen ottanut ne moukut joka päivä liki 40 vuoden ajan, eivätkä ne vielä ole käyneet tavaksi." 🌹👀
04.12.2022 14:40
Kohtuukäyttäjä ei voi tulla alkoholistiksi. Täytyy olla geeniperintö. Alkoholismi ei ole tavan tuottama sairaus, vaan geeniperäinen, aivan samoin kuin muukin geeniperäinen mielisairaus, vaikka sitä ei olekaan tapana nimittää mielisairaudeksi.
Jos nimitetään, sopivin nimitys olisi silloin PAKKO-OIREINEN mielisairaus. Alkoholistin on PAKKO juoda. 🌹👀
04.12.2022 09:06
Mummielestä aito.pimatsu on palstatan yks viksumpii ja vilmaattisempii. Niet asia myös on sillei. Terkkui vaan snadilta Nuuskuselta 🦔
03.12.2022 16:27
"Voin helposti kuvitella..."
Kun ei tiedä, mielikuvitus on välttämätön. Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus. 🌹👀
03.12.2022 16:08
Melkein kaikki pienestä täysraittiitten joukosta ovat kuivilla olevia alkoholisteja. Melkein kaikki retkahtavat juomaan. Naisen kannattaa välttää raivoraitista kuin ruttoa, mikäli ei halua asettua yhteen alkoholistin kanssa. Retkahtamisprosentti on 98 - 99.
Varmin kumppani on KOHTUULLISESTI alkoholia käyttävä. Hän ei voi tulla alkoholistiksi. 🌹👀
03.12.2022 15:57
Kuten sanoin, olen nojannut yleiseen tieteelliseen tietoon, toisaalta kyselytutkimuksiin, jotka kertovat ihmisten todellisuudesta ja arvostuksista. Ne ovat HYVIN LAAJAT, sekä ennen kaikkea biologiseen teoriaan, jonka tuntemus palstalla on hyvin vähäinen, mutta josta vallitsee EHDOTON KONSENSUS johtavien biologien joukossa.
Olen kertonut täysin avoimesti omasta seksuaalisesta suuntautumisestani, joka on vähintäänkin normaali, mutta epänormaali siinä mielessä, että tieteellinen suhtautumiseni tulee esille erityisesti siinä, että en suostu PEITTELYYN vaan AINOASTAAN tieteelliseen tutkimukseen.
Mutu syntyy siitä, että ihmisten itsetuntemus on yleensä ERITTÄIN VINO, koska ihmiset tekevät päätelmät itsestään TIETOISEN introspektion perusteella, eivätkä paljon suuremman ALITAJUISEN perusteella. Alitajuisen vaikutus, eli todellinen motivaatio, saadaan VAIN tieteellisellä tutkimuksella, ei KOSKAAN päättelyllä omista tuntemuksista.
Mutupäättelyllä syntyy AINA vinoutunut käsitys motivaatiosta. Epätieteellisesti suhtautuva uskoo AINA, että asian esilletuominen johtuu henkilökohtaisista motiiveista. Epätieteellisesti suhtautuva ei KOSKAAN usko, että motiivina voi olla TOTUUDEN ESITTÄMINEN.
Olin tapaamassa diakonissan kanssa mielisairaalan erittäin psykologistisesti suuntautuvaa sairaalapastoria, harjoitti hahmoterapia, Gestalttherapie. Uusi tuttavuus kun oli, kerroin hänelle, että olen kuivilla oleva alkoholisti. Hän kysyi, että mitä halusin kertomuksellani viestittää. Hänen oli mahdotonta käsittää, että motivaatio voi olla yksinkertaisesti TODEN kertominen ilman piilomotivaatiota.
Tällä palstalla HARVOIN esiintyy tieteellisesti suhtautuvaa. Siksi liki kaikki uskovat psykologistisesti piilomotivaatioihin, kuten esimerkiksi sinä, joka kivenkovaan uskot, että minä propagoin omaa mieltymystäni.
Lähdemme tyystin niin eri pohjalta, että emme KOSKAAN voi päästä pienimpäänkään yhteisymmärrykseen, mutta toisaalta KAIKKI EKSAKTI TIETO, poikkeuksetta, hankitaan vain luonnontieteellistä matemaattisloogista ja empiiristä menetelmää noudattaen, VAIN JA AINOASTAAN, mutta psykologistisesti suuntautuvalle koko menetelmä on pelkkää hepreaa ja 'kyynärsauvoja'. Kaikki on hänelle piilomotivaatitiota. 🌹👀
03.12.2022 09:35
Edelleen on harhaluuloja, että 15-vuotias tyttö olisi seksihaluton. Tutkimukseen perustuva tieto tekisi gutaa. 🌹👀
02.12.2022 19:07
Kun selitit, ettei Ruotsissakaan ollut niin, kuin kerroin NÄHNEENI, et sinäkään valinnut itse mitään, vaan toimit aluksi erehdyksissäsi ja sitten epärehellisyyksissäsi sen mukaan, miten olit edeltä rakentunut. Lopputulos oli alhainen, mutta et sinä ollut sitä valinnut.
Sinä vain olet moraaliton ja epäluotettava, mutta et sinä ole siihen syyllinen sen enempää kuin moraaliltaan korkeatasoinenkaan. 🌹👀
02.12.2022 18:32
TIETEELLINEN asenne panee kertomaan, vain miten on, ei miten joku toivoo olevan. En ole kauppias, vaan perustuen TUTKIMUKSIIN, kerron, miten yleensäkin on, ja etten poikkea yleisestä. 🌹👀
02.12.2022 16:44
Feminismikin on paheneva kierre. Juurisyy on tunnetasolla mittava alemmuudentunto, olkoonpa sen aiheuttaja sitten missä määrin tahansa geneettinen tai ympäristösyy.
Alemmuudentunto johtaa hakeutumaan feminismiin, mutta feminismi ei suinkaan johda alemmuudentunnon vähenemiseen, vaan LISÄÄNTYMISEEN. On pahenevassa kierteessä, joka saattaa katketa vain silloin, kun ikä armahtaa. Ei enää välitä, kun huomaa, että nuoruuden riehuminen ei ole tuonut MITÄÄN TULOKSIA.
x x x x
Periaatteessa feministin olisi mahdollista päästä feminismin mahdista, mutta se tie ei sittenkään näytä mahdolliselta. Feministit nimittäin lienevät yhtä kauniita, ihania ja pystyviä kuin muutkin siskot. Ei ole siis TODELLISIA syitä MATALAAN ITSEARVOSTUKSEEN, mutta feministiä ei saa vakuuttuneeksi tästä.
Siksi feministinen 'voimaantuminen' on hänelle samanlaista petollista myrkkyä, joka johtaa yhä syvemmälle, samoin kuin alkoholinkäyttö alkoholistin tai rahasta pelaaminen pelaamisen aloittaneen. 🌹👀
02.12.2022 16:28
En ole koskaan koko pitkän elämäni aikana saanut yhtään feministiä havahtumaan surkeutensa todellisiin syihin, mutta voi olla, että vaaravyöhykkeessä vielä olevat ovat saattaneet havaita olevansa menossa sivuraiteelle, ja havahtuneet ajoissa, jolloin se vielä on mahdollista. 🌹👀
02.12.2022 14:54
Naiset ovat yleensäkin naisellisia, mutta suomalaiset naiset kaikkein naisellisimpia. 🌹👀
02.12.2022 12:51
12 / 88