"....Suomalaiset naiset ovat aluksi ihania ja seksuaalisesti estottomia, mutta kun suhde vakiintuu, heistä tulee mahdottomia. He vaativat mieheltä koko ajan enemmän, he komentelevat, seksiä harrastetaan silloin kun heitä kiinnostaa, mutta ei muuten.
Miksi suomalaiset naiset ovat tällaisia? Minusta tämä on epänaisellista käytöstä, enkä ymmärrä, miksi naiset eivät tajua, että sekä parisuhde että seksi vaativat naiselta naisellisuutta........."
Niin?
http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2016020621078137_qs.shtml?utm_campaign=uutisboksi_201511&utm_source=talouselama
Miksi suomalaiset naiset ovat epänaisellisia?
55
1088
Vastaukset
- Jämä_äijä
Nainen kun tulee 'tietyyn' ikään, niin ei sille kelpaa enää..MIKÄÄN!
- äääääö
teininä ne on sulosia mutta sitten rupsahdus
- Anonyymi
Kyl kelpaa. miehen rahapussin sisältö....
Ohje numero 1: Vittuilevaa naista saa lyödä.
Ohje numero 2. Vittuilevaa naista saa lyödä todella lujaa.- että.silleen
Käyppä hakemassa apua itsellesi, sulla on ongelma! Mitä nopeammin alat sitä selvittämään sen helpommalla pääset.
Naisten hakkaaminen ei ole mikään vastaus mihinkään ongelmaan.
No siinä tapauksessa ett muija tulee sinun kimppuusi lyöden, voit lipata avokämmenellä hitusen. Muista kuitenkin ett olet mies ja sulla on voimaa. että.silleen kirjoitti:
Käyppä hakemassa apua itsellesi, sulla on ongelma! Mitä nopeammin alat sitä selvittämään sen helpommalla pääset.
No siinä tapauksessa ett muija tulee sinun kimppuusi lyöden, voit lipata avokämmenellä hitusen. Muista kuitenkin ett olet mies ja sulla on voimaa."Käyppä hakemassa apua itsellesi, sulla on ongelma!"
Ei minulla ole ongelmaa. Ongelma on vittuilevat naiset ja se ongelma täytyy saada loppumaan.
"Naisten hakkaaminen ei ole mikään vastaus mihinkään ongelmaan."
Kyllä on. Naisten hakkaaminen on vastaus naisten miehiin kohdistamalle vittuilulle. Jos nainen ei vittuile, niin ei ole tarvetta lyödä. Joten sitä saa mitä tilaa.
"No siinä tapauksessa ett muija tulee sinun kimppuusi lyöden, voit lipata avokämmenellä hitusen. Muista kuitenkin ett olet mies ja sulla on voimaa."
Rikoksen tekijä ei päätä rangaistuksen määrää ja laatua.- Ujoatm26v
Täräyttää sillain oikein kunnolla niin että jakaus lähtee päästä, hähhäh!!!
Ujoatm26v kirjoitti:
Ehdottomasti! Kyllä sen jälkeen akka miettii pari kertaa ennen kuin alkaa mäkättämään.
- Naishenkilö
Ujoatm26v kirjoitti:
Asiasta hieman toiseen ketjuun mutta muistatko kun en hyväksy kuin vain aidot turvapaikan hakijat, en valheilla tulevia hyväksikäyttäjiä missään muodossa. Olimme sun kanssa samaa mieltä.
Sallit pahoinpitelyn. Saisinko mä nyt sulta luvan käydä käsiksi suhun? Naishenkilö kirjoitti:
Asiasta hieman toiseen ketjuun mutta muistatko kun en hyväksy kuin vain aidot turvapaikan hakijat, en valheilla tulevia hyväksikäyttäjiä missään muodossa. Olimme sun kanssa samaa mieltä.
Sallit pahoinpitelyn. Saisinko mä nyt sulta luvan käydä käsiksi suhun?"Sallit pahoinpitelyn."
Tyypillisesti naisten tapaan vääristelet toisten sanoja. En tietenkään salli pahoinpitelyä ilman syytä.
"Saisinko mä nyt sulta luvan käydä käsiksi suhun?"
Riippuu millä tavalla koskettelet ;) No mutta, jos vittuilisin sinulle ilman mitään syytä, niin saisit lyödä.- että.silleen
super-atm kirjoitti:
"Käyppä hakemassa apua itsellesi, sulla on ongelma!"
Ei minulla ole ongelmaa. Ongelma on vittuilevat naiset ja se ongelma täytyy saada loppumaan.
Kyllä on. Naisten hakkaaminen on vastaus naisten miehiin kohdistamalle vittuilulle. Jos nainen ei vittuile, niin ei ole tarvetta lyödä. Joten sitä saa mitä tilaa.
"No siinä tapauksessa ett muija tulee sinun kimppuusi lyöden, voit lipata avokämmenellä hitusen. Muista kuitenkin ett olet mies ja sulla on voimaa."
Rikoksen tekijä ei päätä rangaistuksen määrää ja laatua.Mikä sulle on yleensäkin sitä "kettuilua", riittääkö jos on erimieltä asioista ja uskaltaa ilmaista sen?
Pitäisikö olla paita hampaissa välittömästi kun ilmaiset halukkuutesi?
Vai saako sulta jo ympärikorviaan jos koskee sinuun väärällä ajoituksella?
Yleensä ottaen se on älyllisesti heikompi joka lyö. Mutt jokaisella lyödyllä on minusta oikeus puolustautua parhaalla tavallaan, ja vaikka sivaltaa takaisin puolustaessaan koskemattomuuttaan.(miehilläkin)
Poikkeuksia näistä lyöjistäkin löytyy, on myös älykkäitä henkilöitä jotka käyttäytyy näin sadistisesti, syitä on erinäisiä mutt kaikki liittyy psyykkeeseen.
Psykologia käsittelee asiaa asiantuntevammin mitä minä osaan selittää. että.silleen kirjoitti:
Mikä sulle on yleensäkin sitä "kettuilua", riittääkö jos on erimieltä asioista ja uskaltaa ilmaista sen?
Pitäisikö olla paita hampaissa välittömästi kun ilmaiset halukkuutesi?
Vai saako sulta jo ympärikorviaan jos koskee sinuun väärällä ajoituksella?
Yleensä ottaen se on älyllisesti heikompi joka lyö. Mutt jokaisella lyödyllä on minusta oikeus puolustautua parhaalla tavallaan, ja vaikka sivaltaa takaisin puolustaessaan koskemattomuuttaan.(miehilläkin)
Poikkeuksia näistä lyöjistäkin löytyy, on myös älykkäitä henkilöitä jotka käyttäytyy näin sadistisesti, syitä on erinäisiä mutt kaikki liittyy psyykkeeseen.
Psykologia käsittelee asiaa asiantuntevammin mitä minä osaan selittää."Yleensä ottaen se on älyllisesti heikompi joka lyö."
Ei välttämättä. Jos älyllisesti vajaa ja tyhmä akka vittuilee, niin fyysisesti voimakkaampi mies saa lyödä.- 12121212
Ketään ei saa lyödä ellei ole pakko.
Mutta jos minun kimppuuni käydään ja pitää puolustautua, puolustuskeinona on sama oikea suora riippumatta hyökkääjän sukupuolesta.
Siinä vaiheessa kun hyökätään toisen kimppuun, luovutaan naisen etuoikeuksista.
Sitä paitsi olen varmaankin puolta pienempi kuin monet suomalaisista möreä-äänisistä tankkinaisista. Eipä siinä olisi varaa antaa tasoitusta. - Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
"Sallit pahoinpitelyn."
Tyypillisesti naisten tapaan vääristelet toisten sanoja. En tietenkään salli pahoinpitelyä ilman syytä.
"Saisinko mä nyt sulta luvan käydä käsiksi suhun?"
Riippuu millä tavalla koskettelet ;) No mutta, jos vittuilisin sinulle ilman mitään syytä, niin saisit lyödä.En kysynyt sulta. Lopeta tuo riehuminen jo. Kunnolliset eivät noin käyttäydy.
- Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
"Yleensä ottaen se on älyllisesti heikompi joka lyö."
Ei välttämättä. Jos älyllisesti vajaa ja tyhmä akka vittuilee, niin fyysisesti voimakkaampi mies saa lyödä.Jokaikinen nainen on sulle silloin hakattava.
Tällainen kilttimies oletkin.. - äääääääääö
naiset harrastaa henkistä väkivaltaa tosta vaan miehiä kohtaan.
- Luolamadonna
super-atm kirjoitti:
"Käyppä hakemassa apua itsellesi, sulla on ongelma!"
Rikoksen tekijä ei päätä rangaistuksen määrää ja laatua.On luultavasti niin että "mäkätys", jonka ainoa tarkoitus on saada liikettä vetelään mieheen, on tässä tulkittu väkivallanteoksi, johon ollaan vastattu väkivallalla.
Tässä olisi hyvä muistaa muutama seikka. Minulla ei ole ensikäden tietoa kuinka paljon muualla suomessa harrastetaan naisten keskuudessa kamppailulajeja, mutta täällä pääkaupunkiseudulla se on varsin yleistä. Itse tiedän muutaman keissin, jossa mirri oli tumpannut dunkkuun kaveria niin osuvasti, että on tullut sairaalakeikka. Omituista näissä tapauksissa on se että niistä ei uutisoida. Ne vain katoavat yleiseen suhinaan, vaikka ne päätyvät poikkeuksetta sairaalasta poliisin tiskille, koska heillä on ilmoitusvelvollisuus.
Onhan se vähän noloa.
(Hihitystä) - 131
Katos vaan, tyyppi haluaa päästä vankilaan.
- 156
Naishenkilö kirjoitti:
En kysynyt sulta. Lopeta tuo riehuminen jo. Kunnolliset eivät noin käyttäydy.
No eihän tuota kyseistä tyyppiä "kunnolliseksi" voi millään määritellä, vaikka kuinka väljästi asiaa tulkitsisi.
- Luolamadonna
131 kirjoitti:
Tälllä raiskausfantasioivalla saitilla on kiva kirjoitella tähän tyyliin.
"Kaikkihan sitä ajattelee, että pusikosta hyppää joku hullu kimppuun. Mäkin lenkkeilen yleensä keskuspuistossa, mutta yksin. Ei mulla ole siinä mitään turvaa tai kättä pidempää mukana. Mulla ei ole edes puhelinta, vaan sokeripalan kokoinen soitin ja nappikorvikset. Juostessa en kuitenkaan juuri koskaan ajattele raiskausta, vaan keskuspuiston tulevaisuutta. Ei kukaan jaksa ajatella raiskaamistaan kaiken aikaa. Ihminen väsyy. Aivot väsyvät. Puisto ei väsy. Mutta mitä huonompi ilma, kuten tänä aamuna, niin sitä hiljaisempi on tienoo.
Jokainen vastaantulija, jokainen omituinen liike ja asento, nopeat askeleet takana ovat kauhun pisaroita, jotka putoilevat taivaalta kasvoilleni. Mutta silti minä juoksen tässä metsässä yksin vailla muuta suojaa kuin oma vartaloni."
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Tälllä raiskausfantasioivalla saitilla on kiva kirjoitella tähän tyyliin.
"Kaikkihan sitä ajattelee, että pusikosta hyppää joku hullu kimppuun. Mäkin lenkkeilen yleensä keskuspuistossa, mutta yksin. Ei mulla ole siinä mitään turvaa tai kättä pidempää mukana. Mulla ei ole edes puhelinta, vaan sokeripalan kokoinen soitin ja nappikorvikset. Juostessa en kuitenkaan juuri koskaan ajattele raiskausta, vaan keskuspuiston tulevaisuutta. Ei kukaan jaksa ajatella raiskaamistaan kaiken aikaa. Ihminen väsyy. Aivot väsyvät. Puisto ei väsy. Mutta mitä huonompi ilma, kuten tänä aamuna, niin sitä hiljaisempi on tienoo.
Jokainen vastaantulija, jokainen omituinen liike ja asento, nopeat askeleet takana ovat kauhun pisaroita, jotka putoilevat taivaalta kasvoilleni. Mutta silti minä juoksen tässä metsässä yksin vailla muuta suojaa kuin oma vartaloni."
(Naurua)Eli periaatteessa juuri se mitä naisessa himoitaan, voi olla tappava ase.
Tämä kannattaa muistaa.
(Hihitystä) - mieshaluaaalistua
Mies joka tuollaisia puhuu tarvii munalukon ja osaavan dominan.
Naishenkilö kirjoitti:
Jokaikinen nainen on sulle silloin hakattava.
Tällainen kilttimies oletkin..super-atm kirjoitti:
"Yleensä ottaen se on älyllisesti heikompi joka lyö."
Ei välttämättä. Jos älyllisesti vajaa ja tyhmä akka vittuilee, niin fyysisesti voimakkaampi mies saa lyödä.
Tarkoitat siis että jokainen nainen vittuilee?Luolamadonna kirjoitti:
On luultavasti niin että "mäkätys", jonka ainoa tarkoitus on saada liikettä vetelään mieheen, on tässä tulkittu väkivallanteoksi, johon ollaan vastattu väkivallalla.
Tässä olisi hyvä muistaa muutama seikka. Minulla ei ole ensikäden tietoa kuinka paljon muualla suomessa harrastetaan naisten keskuudessa kamppailulajeja, mutta täällä pääkaupunkiseudulla se on varsin yleistä. Itse tiedän muutaman keissin, jossa mirri oli tumpannut dunkkuun kaveria niin osuvasti, että on tullut sairaalakeikka. Omituista näissä tapauksissa on se että niistä ei uutisoida. Ne vain katoavat yleiseen suhinaan, vaikka ne päätyvät poikkeuksetta sairaalasta poliisin tiskille, koska heillä on ilmoitusvelvollisuus.
Onhan se vähän noloa.
(Hihitystä)"On luultavasti niin että "mäkätys", jonka ainoa tarkoitus on saada liikettä vetelään mieheen, on tässä tulkittu väkivallanteoksi, johon ollaan vastattu väkivallalla."
Mitä liikettä? Ei nainen ole parisuhteessa mikään työnjohtaja, joka määräilee.156 kirjoitti:
No eihän tuota kyseistä tyyppiä "kunnolliseksi" voi millään määritellä, vaikka kuinka väljästi asiaa tulkitsisi.
Kunnollinen mies lyö naista jos nainen vittuilee. Nössämies kuuntelee vittuilut ja nöyrästi palvelee feministiä.
- eikenenkäänoikeus
super-atm kirjoitti:
Ehdottomasti! Kyllä sen jälkeen akka miettii pari kertaa ennen kuin alkaa mäkättämään.
ehdottomasti itseään kunnioittava nainen miettii sen jälkeen tarkasti kenenkanssa seurustelee, eli jättää hakkaajan.
eikenenkäänoikeus kirjoitti:
ehdottomasti itseään kunnioittava nainen miettii sen jälkeen tarkasti kenenkanssa seurustelee, eli jättää hakkaajan.
Henkistä väkivaltaa käyttänyt nainen pääsee jälleen kuin koira veräjästä ja mies saa kaikki syyt niskoilleen. Se on feministien käsitys oikeudenmukaisuudesta ja tasa-arvosta.
131 kirjoitti:
Miksi puolustelet naisten "oikeutta" henkiseen väkivaltaan ilman rangaistuksia?
mieshaluaaalistua kirjoitti:
Mies joka tuollaisia puhuu tarvii munalukon ja osaavan dominan.
Tuollaiset dominajutut on lapsellisia.
- Anonyymi
Naishenkilö kirjoitti:
Tällainen kilttimies oletkin..Oikea, vasen suora palleaan ja vetäydy kattoon, menikö perille.
Jos ei, jatka samalla tavalla.
Kun on mennyt perille, pieraset, ota olut ja alat koisimaan.
Hyvin tehty työ rauhottaa. Lupa röyhtäsyyn RÖYH. !! - Anonyymi
super-atm kirjoitti:
Ei se jää odottamaan seuraavaa kertaa.
- Anonyymi
että.silleen kirjoitti:
No siinä tapauksessa ett muija tulee sinun kimppuusi lyöden, voit lipata avokämmenellä hitusen. Muista kuitenkin ett olet mies ja sulla on voimaa.Ei lyövää naista tarvi lipata avokämmenellä.
Tarttuu vaan naisen lyövään käteen kiinni, kyllä miehellä on voimaa taltuttaa nainen, joka yrittää miestä lyödä. - Anonyymi
Ujoatm26v kirjoitti:
Aika jykevä isku on, jos hiukset irtoo päästä...
- rytguikp
"Yllättävästi" on ulkomaalaisesta miehestä kyse. Onhan se kauheeta kun nainen vaatii Suomessa miestäkin osallistumaan kotitöihin, eikä vain palvele miestä ja ole haarat auki aina kun mies haluaa.
Tosin ei edes tarvitse olla ulkomaalainen, kyllä iso osa meikäläisistäkin miehistä odottavat samaa ylimistön kohtelua. Ei kaikki, en yleistä. Mutta hyvin moni.. - että.silleen
Älä yleistä! Olet valikoinut juuri tietyn tyyppisiä naisia, naisia jotka feikkaa saalistaessaan, aivan samoin kuin osa miehistäkin tekee.
Miks valitat, olette toisenne ansainneet. Olisit ensin tutustunut siihen naiseen kunnolla, ennen kuin vakiinnutit suhteen yhteistaloudeksi.
Jos sinä puolestasi odotit saavasi vain taloudenhoitaja/rakastajattaren naisesta, asuinkumppanuudella; en yhtään ihmettele naisen käytöstä. Ehkä hänkin on tullut silloin petetyksi, sinun taholtasi. Petetyltä naiselta hiipuu kyllä halut miellyttää miestä.
Eikä asiaa auta tippaakaan kertoa siitä täällä. Keskustele sen naisesi kanssa rehellisesti, nosta ongelma esiin ja kysy häneltä mistä johtuu...
Mutt älä kysy MONIKOSSA suomalaisista naisista, silloin olet hakoteillä...ei onnistu keskustelu yleistämällä. Kyseessä kun on parisuhde...vain kaksi ihmistä ja ongelma.
Onnea neuvonpitoonne! - 12plus4
sen seksuaaliterapeutin vastaus oli hyvä :)
- 414
Jep!
- Mies_eikä_poika_enää
"He vaativat mieheltä koko ajan enemmän.."
Ainakin työelämässä monet ikäiseni naiset ovat ihan viulunkireitä perfektionistejä, kalenterit on kehittäviä (liikunnallisia ja kultturellisia) harrastuksia täynnä, halutaan myös matkustella ja kokea kaikkea uutta (ja jännittävääkin) ihan jatkuvalla syötöllä.
Tavallinen arki on naiselle tylsää.
Miehille riittää hyvin se tylsä arki..- Ihanaa.olla.sinkku
Niin, nainen haluaa muuta kuin tylsää arkea.
Mies tasaisesti menee päivästä toiseen.
Onneksi on onnellisia parisuhteita, joissa toiveet yhdistyvät.
Koska täällä olisi jotakin positiivista miehillä tänne laitettavaksi? Eipä ole näkynyt..onko tuo juuri se tylsä arki sinkkumiehen ajatusmaailmasta, jota vedetään mukaan mahdolliseen suhteeseen? Erittäin masentavaa..
Kaikille masentuneille miehille toivotan surkeaa viikonloppua tuttuun ja turvalliseen tapaanne. Sen te osaatte. - ääääääö
mitä muuta nykyfemakolta voi haluta kuin seksiä käytännössä. on vain yksi rooli. parisuhde on homosuhde ja naisten keksintö.
- ööööööä
kiihkeä lesboseksi kelpaisi! haha!!
- 1721
Jos taas naisen kalenteri ei ole täynnä liikunnallisia harrastuksia, moititaan häntä täällä siitä, ettei hän hoida yhtään ulkonäköään.
- Totuudenkertojatar
Ei saa hakata miehet naisia sen paremmin kuin naiset miehiäkään.
Pitää tietty olla molemmilla hotsitus seksiin, kai sen ny näkee kilometrin päästä, panettaako toista vai ei. Sama pätee ihan jonmpsinkumpsin. Hassua jos nyt on onkelma siinä että naiset päättää, yleensä kun ennenvanhaan on valiteltu että naiset ei saa sekspuolella pääättää yhtään mistään. Mutta ei sen tarvis kellahtaa päälaelleen, pakkohan sen on niin mennä että molempia pitää haluttaa. Se kellä on isommat tai siis useampitahtiset tarpeet, käyttäköön kättä tai välineitä välillä. - 12121212
Ap osuu täysin oikeaan.
Ongelma on siinä että naisen elämä koostuu vaiheista, joissa halutaan täysin eri asioita.
Vaihe 1. Nuorena pitää olla menoa, bileitä, hauskanpitoa. Mieheltä toivotaan kavereita, sosiaalisuutta, tapahtumia, hyvää pukeutumista, salilla käymistä.
Vaihe 2. Sitten vipu käännetään vakiintumismoodiin, ja miehen kuuluukin olla aina kotona remppaamassa asuntoa. Ei kavereita, ei harrastuksia, saa olla vatsaa, Tokmannin paita kelpaa. Kaikki muu paitsi kotipesän rakentaminen on turhaa.
Vaihe 3. Sitten KLIK vipu käännetään menomoodiin, pitää olla harrastuksiazumbaamatkailuakulttuuriapalaverejamindfulnessiamenoamenoamenoa. Mies - jonka nainen on saanut muokattua koti-isäksi - ihmettelee että mikä nyt iski kun mentiin taas äärilaidasta toiseen.No ei kaikilla naisilla sentään. Mulla ei ole tota 1 eli juoksu vaihetta vielä ollut tai ainakin erittäin pienimuotoisena ja vahvasti epäilen ettei koskaan tulekaan. Sen verran kyllästyttää kaikki sosiaalinen kouhkaaminen.
- falcorette
Ei kannata yleistää. Eikö hyvän parisuhteen peruspilareita ole, että molemmat kokevansa tulleensa hyväksytyksi ja rakastetuksi aivan omina itsenään, eli ovat onnellisia.
Oma pitkä suhteeni(naimisiin mennään tänä vuonna ) perustuu syvän ja pyyteettömän rakkauden lisäksi vankalle ystävyydelle ja luottamukselle. Ja ei, en ole ruma, miehekäs ja kaikkea muuta, kuin epänaisellinen. Meilllä on hyvä työnjako; hän hoitaa auton(minulla ei ole edes korttoa),tekniikkalaitteiden oston ja huollon ja minä taas kokkaan mielelläni ja saan suht vapaasti valita sisustuksen, vaikka tottakai hänelläkin on siihen sanomista.
Olen 37v., minulla on pitkät, paksut, luonnollisen vaaleat hiukset,Olen suht pitkä(75cm), hoikka ja pitkäsäärinen, mutta silti rintava ja pyöreäpyllyinen.
Mieheni rakastaa ottaa minusta seksikkäitä kuvia;se on meidän harrastuksemme.
Mieheni ei KOSKAAN löisi naista, se on häpeällistä. Toisaalta eipä taida tarvitakkaan, sillä olemme molennat verbaalisesti lahjakkaita ja rakastamme sarkasmia ynnä mustaa huumoria.
Kyllä vakka kantensa löytäää.... :D
Valitettavasti ap on siinä oikeassa, osa naisista kuvittelee saavuttavansa tasa-arvoa ja hyveoliin. Yhtä tärkeitä ovat sekä miehet, että naiset, ja eläköön ne pienet erot! <3 :D- ykstätivaan
Rakastuneena sitä noin ajattelee..
Helposti sortuu kertoilemaan, inhimillistä, muille "kuinka suhde toimii ja olen mieheni ihannenainen" jne. :D kaikki on sitä ruusunpunaista. Nauti siitä.
Mutta.. Arki koittaa lähes kaikille jollain tapaa myöhemmin. - tiedän, EI teille ;)
Pidä huoli ettei yhteiset kuvat päädy myöhemmin vääriin käsiin. Lukittu kansio, johon molemmilla oikeus ja kopointiestot ym.
Pahoittelen. Olen minäkin tuon vaiheen joskus kokenut :P onneksi en silloin nettiin päässyt hehkuttamaan. Oikeesti sinkkupalstalle? Hmm..
Onnea tulevaan avioliittoon kuitenkin.
Ensimmäisen myrskyn tullessa laske sataan, älä muutu todellakaan ja.. Hyväksy ne tulevassa esiin tulevat asiat puolisossasi. :) niitä voi riittää. Ja äläkä vertaa ikinä suhdettasi muihin.
Silti.. Joku voi mennä pieleen mutta sitä on turha murehtia etukäteen. - 337
ykstätivaan kirjoitti:
Rakastuneena sitä noin ajattelee..
Helposti sortuu kertoilemaan, inhimillistä, muille "kuinka suhde toimii ja olen mieheni ihannenainen" jne. :D kaikki on sitä ruusunpunaista. Nauti siitä.
Mutta.. Arki koittaa lähes kaikille jollain tapaa myöhemmin. - tiedän, EI teille ;)
Pidä huoli ettei yhteiset kuvat päädy myöhemmin vääriin käsiin. Lukittu kansio, johon molemmilla oikeus ja kopointiestot ym.
Pahoittelen. Olen minäkin tuon vaiheen joskus kokenut :P onneksi en silloin nettiin päässyt hehkuttamaan. Oikeesti sinkkupalstalle? Hmm..
Onnea tulevaan avioliittoon kuitenkin.
Ensimmäisen myrskyn tullessa laske sataan, älä muutu todellakaan ja.. Hyväksy ne tulevassa esiin tulevat asiat puolisossasi. :) niitä voi riittää. Ja äläkä vertaa ikinä suhdettasi muihin.
Silti.. Joku voi mennä pieleen mutta sitä on turha murehtia etukäteen.Hyvä kun löytyy vielä onnellisiakin pareja.
Nimenomaan ei voi murehtia etukäteen meneekö jokin pieleen vai ei. Sitä jää helposti elämä elämättä jos ei uskalla yrittää ja rakastaa.
Minä ja puolisoni juhlimme pian hääpäivää numero 23 ja hän on jos mahdollista nykyisin vielä ihanampi kuin astellessamme nuorina kirkkoon. Seksi on edelleen upeaa ja viihdymme loistavasti yhdessä. En ole täydellinen, eikä hänkään ole, mutta koskaan minun ei ole tarvinnut pelätä puolisoani. Saan olla väärässä, saan olla huonolla tuulella ja saan erehtyä, eikä hän koskaan löisi minua. Häneen minä luotan eniten tässä maailmassa ja hänen sylissään minun on paras olla.
Tylsät provoilijat uhoavat täällä naisen lyömisestä. Kyllä toisen kanssa täytyy tulla toimeen ilman väkivaltaan turvautumista. Ei voi mies olla niin avuton, että vain lyömällä saa asiansa ja mielipiteensä kerrottua. - Anonyymi
"Olen suht pitkä(75cm), hoikka ja pitkäsäärinen, mutta silti rintava ja pyöreäpyllyinen."
Tämän yksilön täytyy olla kotoisin Konnusta, olisiko Hobittila tai Tukinturu 🤔 kiva kun kulkee viestit sieltäkin 🤗
- Anonyymi
Naiset tajuavat ettei ole alapäämiesten mällilaareja. Hanki järki.
- Anonyymi
Hyvin yksinkertaista.
Tavoite on saavutettu ja ei kannata panostaa ja nähdä vaivaa enään. - Anonyymi
Tähänkin pätee se monesti sanottu, että syy on omissa valinnoissa. Suomalaisia naisia löytyy ihan laidasta laitaa.
- Anonyymi
Jos ovat minun mielestäni hassuja fifa-naiset jalkapalleroisia koska hauskat paidat :D
Suomalaiset pukeutuvat käytännöllisesti ja yleensä yksinkertaisesti ja sään suosimalla tavalla mikä on minusta hyvä. Tosin sitten taas yksinkertainen ja käytännöllinen pukeutuminen voi olla niin halutessa kaunista. Ei tarvitse olla ykköset yllä eikä kalliissa merkkivaatteissa, esim. näin viileänä aikana vuodesta voi vaikka ulkoilupuvun (jollainen aika monilla on päällä tai ulkoiluhousut joku toppatakki) kanssa laittaa jonkun kauniin huivin ja kivan päähineen ja jos korvanlehdissä reiät, niin jotkut kivat pienet korvikset. Ei tarvitse tämän kummempaa, jos ei halua tai jaksa. Ihan tavalliset arkivaatteet riittää, juhlat on asia erikseen tai vaikka teatteriin meno ja tällaisia menoja kovin monella tuskin on kovin useasti.
Naiset ovat yleensäkin naisellisia, mutta suomalaiset naiset kaikkein naisellisimpia. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279