Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kynän potenssi on venäläinen ruletti."
Iljetys. 🌹👀
02.11.2022 08:01
En ole käyttänyt potenssilääkkeitä. En ole tilannut netistä, enkä ostanut apteekista. Olen ollut yhdynnässä vain kahden naisen kanssa. Minulla ei ole ollut herpestä, klamydiaa, eikä HIViä, ei muutakaan sukupuolitautia.
Pidän kirjoitustasi häväisevänä, mutta en tunne tarvetta antaa takaisin. 🌹👀
01.11.2022 22:59
Tasot ovat todellisuudessa jatkumo, jonka voi jakaa niin moneen tasoon, kuin haluaa. Tavallisesti käytetään puheessa kolmijakoa. Sosiologisissa tutkimuksissa on käytetty tiheämpää tasomäärää. Havaitaan, että parikit ovat keskenään samaa tasoa hyvin tarkasti, keskipoikkeama on pieni. 🌹👀
01.11.2022 22:45
"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa."
Tarvittaessa voi myös sanoa: "Vaikeneminen on myöntymisen merkki." Ja aina on oikeassa. 🌹👀
01.11.2022 22:23
Lienee kuitenkin harvinaista, vaikka kaunis onkin, että olisi vallan spektrin väri-iloittelua. 🌹👀
01.11.2022 22:18
Ap:n pinnallisuudella rehvasteleva kirjoitus on iljettävä. Naisia tulee kunnioittaa. 🌹👀
01.11.2022 22:12
Tavallisin haukku on ollut, että äly on noussut minulla hattuun. Menestyksellisten ja runsaitten opintojen jälkeen mukaan tuli myös syytös, että luulen tietäväni. 🌹👀
01.11.2022 22:06
Seka kaljaa, viiniä ja alkoholittomia nauttivat siskot ovat viehättäviä ja fiksuja. 🌹👀
01.11.2022 21:41
Minun serkullani oli punainen tukka ja samanvärinen vittukarvoitus. En ole tavannut aikoihin, joten en tiedä, millainen on nyt, kun ikänsä puolesta lienee harmaantunut.
Olen muuten vahvasti täysin sheivatun vitun kannalla, mutta jos karvat ovat punaiset, ovat ne kyllä niin kauniit, ettei niitä tule leikata, ainakaan kokonaan. Vain huolitteluleikkaus on sopiva. 🌹👀
01.11.2022 21:32
Ei ole tarkoitus synnyttää sotaa ikäluokkien välillä. Jos emme olisi pakosta joutuneet kokemaan pulaa lapsuudessamme ja vielä nuoruudessamme, olisimme aivan samanlaisia kuin nykynuoret.
Nykynuorilta vain puuttuu oma kokemus, ja tieto menneestä on vähäinen. Ei meidänkään tieto ajasta ennen pulaa, ole korkealla tasolla, vaikka se oli ajallisesti lähempänä. 🌹👀
01.11.2022 19:16
Raamattu ei ole oikeassa. Se on syntynyt kulttuurissa, jossa naisia halveksittiin, häväistiin ja alistettiin, jopa pieksettiin ja kivitettiin. Nyt on tasa-arvon aika, muttei vihaopin, feminismin, joka syntyi 1960-luvun Amerikassa, jolloin vihaopit olivat erityisen suosittuja. 🌹👀
01.11.2022 18:48
Kuten keskusteluista käy ilmi, feministi ei näe, kuinka yksipuolisesti hän lukee kommentteja. On TÄYSIN mahdotonta saada häntä ajattelemaan tasapuolisesti, kuten valtaenemmistö, normaalinaiset ajattelevat.
Feministiä EI VOI PARANTAA, mutta aika tekee tehtävänsä. Menneen ajan feministeistä ei moni enää ole innostunut koko aatteesta.
Mutis mutandis vastaava pätee myös luuserisovinisteihin. 🌹👀
01.11.2022 18:39
Meilläpäin ei pääse terveyskeskukseen, jos on hengissä. Teoriassa se maksaisi noin 40 €. Jos taas on potkaissut tyhjää, kutsutaan ensin poliisi, sitten hautaustoimiston auto. Lääkärikeskus ja lääkäri veloittavat yhteensä 149.40 €. 🌹👀
01.11.2022 16:00
Jos sähkölaitetta käytetään suljetussa huoneessa, KAIKKI sähkö muuttuu lämmöksi, joka taas lisää huoneen lämpömäärää TÄSMÄLLEEN samalla määrällä. Jos huoneen lämpötilaa pitää vakiona automaatti, muu lämmön lähde kuluttaa vastaavasti TÄSMÄLLEEN saman energiamäärän vähemmän.
Avoimessa huoneessa lämpö karkaa ulkoilmaan. 🌹👀
01.11.2022 15:43
Kirjoita aina vain omalla nikilläni kynä..mi. Tietokonettani käyttävät myös hyvät ystäväni, jotka asettavat aina kommenttinsa loppuun logonsa. Kyöpeli 👻, Haisis🦨, Hiiru🐁, Dino🐱🐉, Pupu🐰ja Kännykkä📱.
En edes lukenut viimeaikoina mainitsemasi nikin kommentteja. Ei kaikkea kerkiä. 🌹👀
01.11.2022 15:28
"Yksinviihtyvä,simälälasipäinen,hiljainen, vakosamettihousuinen mies. Vyötärö tisseissäasti.leveä vyö. Liian lyhyet housunlahkeet. Luihu olemus.ei harteita."
Eikö tuo ollut paremminkin namusedän arkkityyppi? 🌹👀
01.11.2022 15:10
Elämme aikaa, jona niin naisten kuin miestenkin potkimistapaa pidetään hylättävänä ja alkeellisena. 🌹👀
01.11.2022 15:00
Muutamia muistikuvia.
Äitini kamaloitui, kun kuukauden liha-annos kuivui pilalle, kun paistinpannu unohtui uuniin. Kertoi, että se oli kuukauden annos. Se oli pelkkää läskiä, puolen kiloa. Lihakupongeilla sai myös hiukan enemmän, kun otti sisäelimiä eli sylttyä. Moni otti, koska sitä sai runsaammin, mutta näytti olevan jokseenkin pelkkiä henki- ja ruokatorvia ja mahalaukkua sekä muutamia munuaisia.
Koska jauhoja sai hiukan runsaammin kuin leivottua, äiti otti yleensä jauhoina ja leivotti leipurilla ja osan leipoi itse. Naapurin lapset järsivät sikuripötkyä, koska makeisia ei ollut. Talonmies - asuimme kaupungissa - elätti pässiä ja sikaa ulkorakennuksessa. Niiden teurastamista kauhulla katsoin. Naapurissa oli kanoja.
Meillä ei voi olla muistikuvia pahimman pulan ajalta, mutta kertoivat, että silloin kaikki oli kortilla, ja annokset vielä pienempiä, eikä usein saanut edes korttiannosta, koska ei ollut kaupassa, mitä myydä.
Myöhemmin arvioitiin, että korttiannokset riittivät vain puoleen välttämättömästä. Ne, jotka pystyivät, ostivat moninkertaisin hinnoin mustasta pörssistä, joka oli jatkosodan aikana ryöstäytynyt kansanhuollon käsistä. Muut elivät nälässä, mutta eivät sentään yleensä kuolleet.
Vaan elettiinhän sitä silloinkin.
Viimeiset rajoitukset poistuivat, ja sen mukana myös elintarvikekortit, kun v. 1954 kahvi ja margariini tulivat vapaasti saataviksi. Senaikuinen margariini oli niin kauhean makuista, että kauppoihin ei tullut ryntäystä. Oli valmistettu eltaantuneesta valaanrasvasta. 🌹👀
01.11.2022 14:47
Kertoi kiroilija, joka ei ole nähnyt pula-aikaa. 🌹👀
01.11.2022 13:31
Varmaan tämä oli tiedon alkuperäinen lähde. Saamani kuva näyttää liioitellulta.
Suomalaiset eivät ole ruotsalaisiin verrattuna niin vähävaraisia, kuin luulin. Väärä luulo johtuneekin siitä, että TEEVEESSÄ selostettiin asiaa, ja sellaisella nopeudella, joka on minulle suuren aivoverenvuodon kokeneelle vanhalle miehelle liian suuri. 🌹👀
01.11.2022 12:46
31 / 88