Ovat hyviä ja kunnollisia naisia. Viinin litkijät on hienohelmoja jotka ei kestä kovaa keliä ulkona eikä kovia juhlia.
Naiset jotka juo kaljaa
55
58
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä tuo kriteeri.
- Anonyymi
Pahimpia ovat ne jotka eivät litki edes viiniä.
- Anonyymi
Raittius on hyvästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raittius on hyvästä.
Raittiit kuvittelevat olevansa muita parempia ihmisiä vaikka ovat yleensä niuhottavia tylsimyksiä.
Ja sitten on ammattilaiset, ne jotka tinttaa vain kossua, koska miedoilla läträä vain kusihoususet mammanpojat 😂
Disseisback kirjoitti:
Kuten...
https://youtu.be/5iIYn_FAzQM
Onko osunut kohdalle? 😁No eipä ole ihan tuollaista sussua kohdalle osunut. Vielä 🤣
randombypasser kirjoitti:
No eipä ole ihan tuollaista sussua kohdalle osunut. Vielä 🤣
Ei oo mullekaan ehkä, mutta aika räväkkiä tapauksia noin muuten kyllä. 😁
- Anonyymi
Jos kaljan lisäksi menee muutama jägeri, nainen vain paranee.
- Anonyymi
Joku on mulle joskus sanonu et ei ole olemassa niin rumaa naista ettei se juomalla muuttuisi kauniimmaksi en muista oliko se junnuna kun jätkien kanssa oltiin puistossa juomassa vai vanhempana josai muual
Rommia sen olla pitää...
Mutta raakana...
Ei helevattu.. ei mulle putoa mikään raakana.
Pitää olla vähintään medium..
mieluummin well done.Pikku-pirpana kirjoitti:
mieluummin well done.No ehkä medium joo...
Rommikola on ainoa jonka suostun ottamaan well donena.randombypasser kirjoitti:
No ehkä medium joo...
Rommikola on ainoa jonka suostun ottamaan well donena.Juu.. rommikola on hyvää. Menee se rommi spriten tai pommacinkin kanssa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. rommikola on hyvää. Menee se rommi spriten tai pommacinkin kanssa.
Ei mene, se on vääräuskoisten harhaoppia, syntiä, siitä joutuu huuthelvataan tahi eduskuntaan jos paljon läträä.
Drinksuna legendaarinen Cuba libre elikkäs Nasse-sedän sanoin kuubalibreläinen elikkäs rommikola on ihan jees, etenkin jos siihen tungetaan riittävästi limeä.randombypasser kirjoitti:
Ei mene, se on vääräuskoisten harhaoppia, syntiä, siitä joutuu huuthelvataan tahi eduskuntaan jos paljon läträä.
Drinksuna legendaarinen Cuba libre elikkäs Nasse-sedän sanoin kuubalibreläinen elikkäs rommikola on ihan jees, etenkin jos siihen tungetaan riittävästi limeä.Älä herjaa!
Sprite ja maustettu rommi ON hyvää. Siihen voi pikkuisen halutessaan lisätä limemehua.
Et kuitenkaan ole maistanut, nii saarnasi on turha.
Ja maustettuja rommeja on niin monen makuisia.Pikku-pirpana kirjoitti:
Älä herjaa!
Sprite ja maustettu rommi ON hyvää. Siihen voi pikkuisen halutessaan lisätä limemehua.
Et kuitenkaan ole maistanut, nii saarnasi on turha.
Ja maustettuja rommeja on niin monen makuisia.Sprite- ja kola-uskonnot valtaavat puhdasoppisten maailmaa, o tempora, o mores, harhaoppia... Kadotus uhkaa, ihmiset, katukaa!
Spritea ja vaaleaa rommia on joskus untuvaposkisena kyllä tullut litkittyä kun kolat on olleet jo juotu, mutta sittemmin opin, että hitto siihen mitään kolaakaan välttämättä tarvitte, ainakaan jos on hyvää vaaleaa rommia.
Tummia rommeja on sitten joka lähtöön, niitäkin on hieman tullut maisteltua, mutta siis puhdasoppisesti, toisinaan vain jäillä höystäen tai pieni lasi vettä kaverina.
Syntiset, katukaa!randombypasser kirjoitti:
Sprite- ja kola-uskonnot valtaavat puhdasoppisten maailmaa, o tempora, o mores, harhaoppia... Kadotus uhkaa, ihmiset, katukaa!
Spritea ja vaaleaa rommia on joskus untuvaposkisena kyllä tullut litkittyä kun kolat on olleet jo juotu, mutta sittemmin opin, että hitto siihen mitään kolaakaan välttämättä tarvitte, ainakaan jos on hyvää vaaleaa rommia.
Tummia rommeja on sitten joka lähtöön, niitäkin on hieman tullut maisteltua, mutta siis puhdasoppisesti, toisinaan vain jäillä höystäen tai pieni lasi vettä kaverina.
Syntiset, katukaa!En itse ole vaaleaa rommia koskaan maistanut sitruunalimonaadin kanssa. Tummaa rommia en myöskään ole suosinut.
Nuo maustetut ovatkin suosiossani. Mutta ei raakana. Tosin.. myönnän, että minun tulisi ainakin maistaa rommejani kerran raakana. Tietäisin sitten minkä makuisia ne on.
Mutta en kittaa viunaa, otan drinksun silloin tällöin, joten se on sellainen pieni arjen luksus minulle. Ja minun viinapäälläni ei kauhiasti kannata tiukkaa ottaa...Pikku-pirpana kirjoitti:
En itse ole vaaleaa rommia koskaan maistanut sitruunalimonaadin kanssa. Tummaa rommia en myöskään ole suosinut.
Nuo maustetut ovatkin suosiossani. Mutta ei raakana. Tosin.. myönnän, että minun tulisi ainakin maistaa rommejani kerran raakana. Tietäisin sitten minkä makuisia ne on.
Mutta en kittaa viunaa, otan drinksun silloin tällöin, joten se on sellainen pieni arjen luksus minulle. Ja minun viinapäälläni ei kauhiasti kannata tiukkaa ottaa...Suosittelen maistamaan pikkaisen raakana, saa hyvän käsityksen ja osaa ehkä myös valita paremmin drinksun muut ainekset, olkoonkin että kola ja sprite toimivat rommeille aika luonnostaan.
Eipä noita ole itsekään enää aikoihin tullut lotramaalla lotrattua, toisin kuin muksuna. Ennemmin napanderi tai pari mietojen kaverina ja silläkin saa aika suhinan pääkoppaan liiankin helposti.randombypasser kirjoitti:
Suosittelen maistamaan pikkaisen raakana, saa hyvän käsityksen ja osaa ehkä myös valita paremmin drinksun muut ainekset, olkoonkin että kola ja sprite toimivat rommeille aika luonnostaan.
Eipä noita ole itsekään enää aikoihin tullut lotramaalla lotrattua, toisin kuin muksuna. Ennemmin napanderi tai pari mietojen kaverina ja silläkin saa aika suhinan pääkoppaan liiankin helposti.Niin.. mä kun en kaipaa sitä suhinaa pääkoppaan.
Toki jos lähtee baariin, saattaa hyvässä seurassa mennä useampikin juoma. Kotona otan aika maltillisesti .. maun vuoksi.
Juu.. kyll mä luulen, että maistelen jonakin päivänä viinaksia raakana, ihan sen vuoksi, että tiedän, miltä ne maistuu. Jus ny ei asia niin paljon kiehdo, että viittisin. Voisin oikeastaan tehdä sillain, että kun avaan pullon, otan hömpsykät raakana...Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. mä kun en kaipaa sitä suhinaa pääkoppaan.
Toki jos lähtee baariin, saattaa hyvässä seurassa mennä useampikin juoma. Kotona otan aika maltillisesti .. maun vuoksi.
Juu.. kyll mä luulen, että maistelen jonakin päivänä viinaksia raakana, ihan sen vuoksi, että tiedän, miltä ne maistuu. Jus ny ei asia niin paljon kiehdo, että viittisin. Voisin oikeastaan tehdä sillain, että kun avaan pullon, otan hömpsykät raakana...Jeps, juuri näin, iltariennoilla voi hyvin käydä suhinalle, muuten sille ei ole tilausta.
Se kannattaa, ihan vain teelusikallinen ja saa aromista kiinni. Jos on monimutkainen maku, niin voit joutua toisenkin teelusikallisen maistamaan, mutta kyllä kahdella pääsee hyvin kiinni. Itselle esim. Bacardi OakHeart (?) oli semmoinen useasti maisteltava, oli sen verran eri sävyjä.
Btw, jos dekkariteemat uppoavat, niin hopsan kirjastoon ja sieltä Stuart Turtonin: Evelynin seitsemän kuolemaa. Aivan poikkeuksellinen teos, todella hämmentävä ja oikein piristävä.
Ja nyt kohden sohvaa ja kirjaa, hyvät yöt sisko.randombypasser kirjoitti:
Jeps, juuri näin, iltariennoilla voi hyvin käydä suhinalle, muuten sille ei ole tilausta.
Se kannattaa, ihan vain teelusikallinen ja saa aromista kiinni. Jos on monimutkainen maku, niin voit joutua toisenkin teelusikallisen maistamaan, mutta kyllä kahdella pääsee hyvin kiinni. Itselle esim. Bacardi OakHeart (?) oli semmoinen useasti maisteltava, oli sen verran eri sävyjä.
Btw, jos dekkariteemat uppoavat, niin hopsan kirjastoon ja sieltä Stuart Turtonin: Evelynin seitsemän kuolemaa. Aivan poikkeuksellinen teos, todella hämmentävä ja oikein piristävä.
Ja nyt kohden sohvaa ja kirjaa, hyvät yöt sisko.Hyvää yötä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
mieluummin well done.Pirtua en pystyny juomaan raakana nii kui iskä mu koossua lantattuna minttuliköörillä pystyin juomaan helpostikin pirtu meni sillai lantattuna et puolet ja puolet oli muistaakseni ysikasia royalia sitä sai Haminassa kakstuhatta luvun alussa vielä helpostikin
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. rommikola on hyvää. Menee se rommi spriten tai pommacinkin kanssa.
Juokaa vain limua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirtua en pystyny juomaan raakana nii kui iskä mu koossua lantattuna minttuliköörillä pystyin juomaan helpostikin pirtu meni sillai lantattuna et puolet ja puolet oli muistaakseni ysikasia royalia sitä sai Haminassa kakstuhatta luvun alussa vielä helpostikin
No, mikä nyt on fiksua ja mikä ei...
- Anonyymi
Eivät tarvitse vessojakaan poistoon https://www.is.fi/viihde/art-2000009172115.html
- Anonyymi
Pahaa lokerointia/luokittelua, valheellisia ennakkokäsityksiä ja vääriä asenteita ☝.
- Sheena- Anonyymi
Vai ehkä pahaa loNkerointia? :D
Pahasti näyttää, ettei ketjussa ole ainoatakaan lonkeroilijaa, kaikkea muuta tunnustetaan 🤣 Ehkä on muitakin kiniinille yliherkkiksiä kuin minä..
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Pahasti näyttää, ettei ketjussa ole ainoatakaan lonkeroilijaa, kaikkea muuta tunnustetaan 🤣 Ehkä on muitakin kiniinille yliherkkiksiä kuin minä..
- SheenaMitä mitä, Qiniinihän on lääke kaikkiin vaivoihin ja mielipahoihin 😂
- Anonyymi
Mitä mitä, Qiniinihän on lääke kaikkiin vaivoihin ja mielipahoihin 😂
Myrrrkkyä 😬 Malariaan ei kannata sairastua, kiniini on siihen tehokkaimpia lääkkeitä.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Myrrrkkyä 😬 Malariaan ei kannata sairastua, kiniini on siihen tehokkaimpia lääkkeitä.
- SheenaMalariasta paranee nopeiten kun nappailee tasaista tahtia GT:tä, saa c-vitamiinit samalla.
No juu, leikki sikseen, yliherkkyydet ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Jos asiat kunnossa, miksi alkoholia?
- Anonyymi
Jos.
- Anonyymi
Viinanaista en halua. Jos nainen juo bissee niin se on hyvä mutta saa juoda viiniäkin.
- Anonyymi
Se on sama, missä muodossa alkoholia juo.
Seka kaljaa, viiniä ja alkoholittomia nauttivat siskot ovat viehättäviä ja fiksuja. 🌹👀
- Anonyymi
Kummaltakin varmaan saat kun juotat tarpeeksi humalaan et harkinta kyky pettää jos satut vielä itse saamaan seisomaan humalatilasta johtuen mu jos oot vesiselvä ja nainen kaatokännissä ni sitä voi jo jossai kohti verrata raiskaukseen humalatila kun on usein tiedottamaan tilaan verrattava
- Anonyymi
Asia ei aina ole noin vaikka äkkseltään tietysti yleistyksenä niin luulisi. Poikkeuksia on naisissakin.
- Anonyymi
En halua palata juovaan elämään, siksi olen varovainen alkoholin kanssa. Ei kai kännissävä riekkuva ole parempi, kuin terveesti elävä?! En usko.
- Anonyymi
Viinamiehet kiinostaa naisia. Raittiit miehet e kelpaa naisille.
- Anonyymi
Viinamiehet eli puliukot kiinnostavat viinanaisia eli pulimummeleita.
- Anonyymi
Viinamiehet eivät kelpaa naisille, muille paitsi rapajuopoille. Viinamiehet pitävät kovas meteliä, ja haisevat pahalle. Naamakin on usein punainen kuin keitetyllä ravulla.
- Anonyymi
Moni asia ei ole viinan väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehet eli puliukot kiinnostavat viinanaisia eli pulimummeleita.
Pitkälti näin.
- Anonyymi
Naiset jotka antaa miehen juoda kaljaa joka viikonloppuna on huonoja naisia,
- Anonyymi
Naisethan on aina vastuussa siitä mitä miehet tekee tai eivät tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisethan on aina vastuussa siitä mitä miehet tekee tai eivät tee.
Mies ei ole tohvelisankari ja tekee oikeita päätöksiä.
- Anonyymi
Kalja turvottaa. Mutta,ei miehen kalua, kumma kyllä.
- Anonyymi
Kaljanjuojat röyhtäilee ja piereskelee. Viininjuojat eivät.
- Anonyymi
Viini on romantikkojen juoma. Juon viiniä, ja silloin tällöin yhden tai kaksi pientä tölkkiä olutta.
- Anonyymi
Joo, varsinki sellaset naiset, joilla on oikeen kunnon kaljamaha.
- Anonyymi
kaikki jotka juo miehet tai naiset mitä joivat ja kuin paljon niin ovat reppanoita ja nössöjä
- Anonyymi
Viinin ja kaljan litkijät ovat auttamatta vanhoja.
Nuoret juo muita juomia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821