Mua ei oo kovin usein mutta 20v sitten joku jätkä kenelle annoin treffien päätteeks pakit haukku mua että näytän venäläiseltä ja että mulla on hiukset huonosti. (Onko tämä edes mahdollista, eikö venäläisillä huorilla ole hiuksey usein nätisti) Se on pahinta miten on haukuttu.
Sitten toki kun antanut pakit niin haukuttu lesboksi ja pihtarihuoraksi. Ylipäätään haukkuja miehiltä voi saada vain jos torjuu ne.
Miten teitä on haukuttu?
26
62
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli sairas tapaus, hyvä että pääsit eroon.
- Anonyymi
Useampi nainen haukkunut homoksi kun antanut pakkeja niille. Yleisin mitä muutkin kohtaa kun itseään täynnä olevat naiset tulee torjutuksi.
- Anonyymi
Joskus siihen on riittänyt että en ole osoittanut kiinnostuksen merkkejä/en ole ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Mä en oo haukkunu homoksi en tosin koskaan ole yrittänyt iskeä miestä niin ei voi saada pakkejakaan. Miehet juoksee naisen perässä, annan miesten ilmentää luolamiesvaistoja ja saalistaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo haukkunu homoksi en tosin koskaan ole yrittänyt iskeä miestä niin ei voi saada pakkejakaan. Miehet juoksee naisen perässä, annan miesten ilmentää luolamiesvaistoja ja saalistaa. :)
Miehet harvemmin juoksee naisen perässä pillun perässä meistä useimmilla on tapana juosta
- Anonyymi
Nainen saattaa sano mitä tahansa yrittäessään viedä mieheltä itsetuntoa on mullekin tyttären äiti joskus sanonu ettei saanu mun kanssa kertaakaan orgasmia vaan näytteli joka kerta ite takasin vai et mä ainakin sain joka kerta ja mistä vitusta voit tietää edes miltä tuntuu saada orgasmi jos olet aina näytelly sen sanoipa jossai kohti sille senkin et turhaa luulla löytäväsi miestä joka suostuu edes yrittämään kaiken mahdollisen että saat orgasmin monasti kun nainen on hyvä saada tulemaan nuolemalla ennen yhdyntää kun harva nainen kuulemma edes saa yhdynnässä orgasmia
- Anonyymi
Oliko haukkumista jos näytät venäläiseltä veeruskalta tai venäläiseltä mummolta hara soo vai oletko ukraina naisen näköinen olisko se ollu kehu piti kirjoittaa ukrainatar eli ukrainatattaren näköinen en taida osata kirjoittaa oikein ukrainatattaren
- Anonyymi
Eiku sii vaihees ku olin antanu pakit alko haukkuu mun hiuksia ja että näytän venäläiseltä. Oli tosi ärtynyt. Yritti kai loukata väittämällä että näytän venäläiseltä ilotytöltä?!
- Anonyymi
Mutta venäläiset naiset on yleensä kauniita.
- Anonyymi
Niin on mutta tuossa tilanteessa kun oli juuri saanut treffien päätteeksi pakit niin viittasi sillä venäläisellä ilotyttöön kun yritti haukkua ja halventaa minua.
- Anonyymi
No voi kuule no........ mutta oliko sulla mies tai sinnepäin muuta?
- Anonyymi
On joku haukkunutkin, mikä on ollut pelottavaa.
Yhdelle sanoin kerran, ettei tarvi lähteä mukaan, jos multa kuvittelee saavansa jotain, niin se onneksi vaan nauroi, vaikka siinä oli paljon muutakin porukkaa.
Oli pakko sanoa, kun tiesin että sitä se siinä arpoi, vai jatkaisko jo kotiinsa.
Yksi ihmetteli kerran, ettei olisi uskonut, etten halua. Enemmän oli hämmästynyt, ettei hän mulle kelvannut. Melkoisen itsevarma siis oli.
Joku on joskus muuttunut tosi agressiiviseksi, niin että pelottanut ja joku on käynnyt tarjoamaan rahaa. En enää muista mitä tarkkaan ottaen sanailtu. Ei enää kuulu harrastuksiin juurikaan muualla liikkua.- Anonyymi
Viidestäkympistä kahteensataan ne kai on huorilleen tottunut panon jälkeen yöpöydälle jättämään
On varmaan haukuskeltu vaikka miksikä. En edes muista, eikä ole tarvetta muistellakaan.
Joskus otin ihteeni paljonkin sellaisista ilkeistä tai ilkeämielisistä kritiikeistä, mutta nyt sellaiset suhistaa korvien ohi ja juurikin siksi, että ne on tarkoitettu ilkeiksi tai ilkeämielisiksi. Kyllä mä taas sellaisen rakentavan ja asiallisen kritiikin otan vastaan ja katson sitten, että voinko, tai haluanko voida tehdä asian hyväksi jotain.
Mutta ilkeällä ja tunkeilevalla kritiikillä ei ole minun elämääni mitään merkitystä...suhinaa korvien vieressä. :o)- Anonyymi
Ei ole haukuttu.
Hyvä että pääsit tuollaisesta kaistapäästä eroon. - Anonyymi
Joskus joku koira on haukkunut minulle.
t. Jari- Anonyymi
Monikin koira ainakin mulle ja jotkut koirat jopa purassu kun niitä pienenä kiusasin
- Anonyymi
Äläs nyt. Suomimiehet tykkää venäläisistä. Vaikka niiltä saakin syfilliksen ja tippurin
Yleensä: miehet pitää vaan käyttää mihin niitä milloinkin tarvii. Ei niilllä.muuta tee - Anonyymi
Miehet jotka eivät kunnioita naista tai ajattele naista minään muuna kuin vitun kanto telineenä monasti haukkuu teit naisena niin tai näin ni missään nimessä et tehnyt oikein ja jos joku mies kokee asiakseen loukkaantua niin olen itsekin mies
- Anonyymi
No joo haukkua ja pilkkaa on tullut ilman treffejäkin. Jopa entinen puoliso on sanonut minulle rumasti. Ei siinä, kun tietää mollaamisen syyn.
Mutta aìkoinaan koululaisena sain joskus haukkumista osakseni ja syy seurausta ei vain ollut.
Se oli epämiellyttävää aikaa. Lapsilla on tuo pilkkakirves tahattoman terävä.
>simiti< Tavallisin haukku on ollut, että äly on noussut minulla hattuun. Menestyksellisten ja runsaitten opintojen jälkeen mukaan tuli myös syytös, että luulen tietäväni. 🌹👀
- Anonyymi
Eikös Einstein sanonut: "jos luulee tietävänsä, niin ei tiedä mitään."
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Einstein sanonut: "jos luulee tietävänsä, niin ei tiedä mitään."
Einstein teki suuret löytönsä, suhteellisuusteoriansa, nuorena. Koko loppuelämänsä hän käytti 'kaiken teorian' metsästämiseen siinä onnistumatta. Einstein tiesi, niin kuin oppineet yleensä, miten vähän tiedämme, kun taas oppimattomat luulevat tietävänsä paljon. 🌹👀
- Anonyymi
Mua on joskus kehuttu mulkuksi...
- Anonyymi
Venäläisen näköiseksi sanominen on ehdottomasti kehu! 😍 Slaavilaisilla on kauniit kasvonpiirteet. Kasvojen luusto on kaunis. 👌 Myös naisilla.
🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323165- 552729
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232040
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131830On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761