Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. On niiku tälläne kansanruno:

Kolm´ on miehellä pahoa, kolme miehen kuolemata.
    Yks on vuotava venonen,
    Toinen heittiö hevonen,
    Kolmansi äkänen akka.

Siitä vaikutteita saaneena olen vähän niiku runoillut:

Nelj´ on miehellä hyvöä, neljä miehen kuolemata.
    Yks on kieli Ranskanmaalla,
    Toinen kieli Latviassa,
    Kolmansi islannin kieli.
    Tärkein on herttanen vaimo. 🌹👀
  2. Tilla ja Veeti 7

Kului vielä vuosi. Tilla ja Veeti saavuttivat 18 vuoden iän, eli alimman avioliittoiän. Päättivät heti mennä naimisiin.

Kirkollinen vihkiminen tapahtui ortodoksisin menoin, sillä suku oli ollut 'vennäänuskosta' niin kauan kuin tiedettiin. Lyhennettiin vihkimistä siten, että vihkimisen aluksi suoritettava kihlaus toteutettiin erillisenä kaikessa hiljaisuudessa.

Vihkiminen on todella juhlallinen. Siinä morsiuspari juo yhteisestä maljasta viiniä muistona siitä, että muinoin vihkiminen suoritettiin ehtoollisliturgiassa. Morsiuspari kruunattiin perheen kuninkaaksi ja kuningattareksi ja kiersivät kruunut päässään kolmesti lukupulpetin Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen..

Pappi noudatti juhlallista tyyliä myös lyhyessä puheessaan. Toivotti Onnea ja Jumalan siunausta.

Varhaisen kirkon aikana naisilla ei ollut minkäänlaisia housuja, joten Tilla päätti noudattaa vanhaa perinnettä. Sen sijaan hän noudatti osin uutta. Maassamme aviovaimot käyttävät kahta sormusta, mutta ortodoksialueella vain yhtä.

Kätki sekä kihlauksen että vihkimisen ajaksi toisen samanlaisen vittuunsa. Kiinnitti siihen vain tukevan langan, jolla sen sai pois emättimestä. Näin feikkisormuskin samalla siunautui.

Vihkitilaisuuteen kutsuttiin kaikki, myös kaarneet, korppikotkat, huuhkajat ja muut sukulaiset. Sen sijaan tälle väelle tarjottiin perinteiset kahvit hääkakkuineen ja kakunleikkauksineen, mutta taikamenoja tai muitakaan menoja ei ollut. Oli vain vapaata juttelua.

Seuraavana päivänä oli omanikäisille tutuille sitten eri juhla. Tilla pukeutui takaisin häämekkoonsa, jossa oli edessä suuri A:n muotoinen halkeama, joten vittu näkyi erinomaisesti, kun hän pystyyn nousten poisti pitsireunaisen esiliinan, joka peitti halkeaman ja vitun.

Veeti veti langasta sormuksen, katkaisi nauhan, pujotti sen Tillan oikeaan nimettömään, missä 'virallinenkin' sormus oli. Sitten antoi Tillalle tulisen suudelman.
    Hääväki hihkui ja taputti innoissaan. Ja siitä innostui myös Tilla itse.

Pyysi Veetiä pitelemään häntä ylhäällä jalat levällään kun hän näytti suloista vittuaan sormin avustaen ja emättimellään herttaillen. Kansa räjähti suosionosoituksiin. Loppua ei ollut tulla.

Pillu ja Artsu eivät voineet mennä virallisesti naimisiin, koska olivat sisaruksia, mutta heillä oli näkyvä osa kaasona ja puhemiehenä. 🌹👀
  3. Tilla ja Veeti 6

Tilla ja Veeti tekivät aamuponnahdukset, kävivät jorpakossa aamuplutilla, lounastivat herkkuaamusapuskat ja päättivät mennä tutustumaan isofossiilien naapureihin. Sinne ei ollutkaan kuin muutama sata metriä.

Isäntä oli kuollut pari vuotta sitten auto-onnettomuudessa. Entinen emäntä livistänyt kaupunkiin. Isäntä oli ennen onnettomuutta löytänyt uuden, joka eli nyt yhdessä isännän edellisestä liitosta olevien Pirjon eli Pillun, 17 wee ja Arin eli Artsun, 18 wee, kanssa. Emäntäfossiililla ei ollut snadilaisia.

Pillu: "Niet kansa rupes kutsuu mua Pilluks. Mummielest soli niin söpö nimi, et annoin niiku kutsuu, eikä ihmisii haittaa, et sillä saattais olla myös muita merkityksii, niiku onki. Ja sillei se on vielä parempi."

Artsu oli kuin isäntä konsanaan, ja Pillukin oli ehta nuoriemäntä. Emäntäfossiili sano kahviteltaessa, et pannaan sauna lämpiämään. Sauna oli sellainen jatkuvalämmitteinen, et sinne saattoi pistää uuniin klapin silloin tällöin. Kun sauna oli valmis, emäntäfossiili sanoi, että on ennenkin saunonut noitten nuorten kanssa, niin että voidaan mennä yhdessäkin, jos vieraille sopii. Ja sehän sopi.

Ensin otettiin hirmulöylyt, niin että nahkaa poltti, mutta valeltiin vettä. Sitten jorpakkoon plutimaan. Huomasivat Tilla ja Veeti, että sopuisa ja rento oli meno. Kysyivät, onko joskus ollut edes erimielisyyksiä. Vastasivat, että jossakin lienee sellainenkin tapa, mutta "ei meillä. Me tykätään niiku sovusta."

Tilla ja Veeti kutsuivat Pillun ja Artsun luhtiin vierailulle. - Emäntäfossiilille: "Kyl isofossiilit sunki kutsuu, niet kysyy vaan niiltä."

Emäntäfossiili: "Voi tokkiisa. Mä oon aina sinne kutsuttu, ja on siellä ussein käyny Pillu ja Artsuki. Mollaan oikeen hyvii ystävii."

Luhdissa Tilla ja Veeti odottivat Pillua ja Artsua ihan alasti. Vieraat bonjasi tyylin, ja noudattivat isäntäväen esimerkkiä. Pillu sano, et vaikka ne onkin sisaruksii, ne on MYÖS olleet jo vuosia seurusteleva pari, ja ihan kaikki kiva on ollut niiku sallittua.

Tilla: "Kyl me arvattiin, ku te niin hellästi piditte toisistanne kii."

Pillu: "Ja sit, me taas arveltiin, et te voisitte olla se oikea pari, jonka kans vois aina tavattaessa vaihtaa hellimis- ja sivuamiskumppanii, mut kimppakivaan tai homosteluun meil ei oo vetoo, vaik eihämme niitä muilta kielletä."

Tilla: "Sattu hyvin. Sellast parii mekin on AINA (= 3 päivää) toivottu."

Pillu ja Veeti, Tilla ja Artsu tarttuivat toisiinsa kuin hukkuva. Alkoi niin spontaani herttailu, että ei ollut ennen kuultu. Pojat suorastaan lutkuttivat tyttöjen ennestään läpimärän vitun, antoivat suukkoja joka puolelle, ja työnsivät lopulta mitä suurinta hellyyttä tuntien kyrpänsä lainavittuun.

Orgasmi oli mitä ihanin. KUKAAN ei ollut edes osannut odottaa. Kaunista. Kun olivat kunnolla levähtäneet, KAIKKI totesivat, että tämä ystävyys parien välillä kestää pysyvästi. Vaihtoivat kännykkänumeroita, mutta sopivat uudesta tapaamisesta jo huomenna. Kuitenkin yhtyivät lainapuolison kanssa vielä kahdesti sillä kertaa. 🌹👀
  4. Tilla ja Veeti 5

Vähän niin kuin seuran vuoksi Tillakin herkkuteellä vielä näytti suloista vittuaan käsin avaten. Poisti Tampaxin ja herttaili emättimellään nätisti.

Isoisäfossiili: "Juuri samalla tavalla isoäitifossiilikin on herttaillut koko liittomme ajan aina nuoruuden tapaamisemme ENSIMMÄISESTÄ kerrasta nykyisyyteen asti, melkisten joka päivä. Liekö perintögeeneissä, kun Tillallakin on sama nätti tapa."

- "HARVA tyttö, vaikka kuinka rakastaisi, kuitenkaan osaa katsoa maailmaa samoin silmin kuin mies, koska itsellä EI VOI olla kokemusta. Mutta isoäitifossiili on ymmätänyt. Vittu kaikkine suloisine yksityiskohtineen on kauneinta, mitä mies on IKINÄ nähnyt."

- "Kun isoäitifossiili tämän bonjasi, herttaili samalla tavalla myös muutamalle MIELLYTTÄVÄLLE ja ITSE valitsemalleen miehelle. Nämä heti ymmärsivät sen herttailuksi ja osoittivat kiitollisuutensa ylitsevuotavalla tavalla ja kyrpää näkyvästi seisottaen. Eikä ollut yhtään väärinkäsitystä!"

- "Isoäitifossiili piti ihan selvänä, että samalla tavalla muutkin siskot voivat herttailla minulle, ja olen saanutkin kokea useamman kerran heidän suunnatonta ystävällisyyttään. En ole unohtanut kiittää heitä, enkä ole pidättynyt ylistämästä heidän vittunsa kauneutta."

- "Olen aivan ilostunut, kun näen, miten herttaisuus on periytynyt myös Tillalle. Tilla on kultaistakin kultaisempi tyttö."

Tilla ja Veeti sanoivat isofossiileille hyvää yötä ja siirtyivät itse luhtiin jatkamaan herttailua. Isofossiilit innostuivat niin, että sivusivat vielä ennen unia, isoisäfossiilin sormi isoäitifossiilin vitussa. 🌹👀
  5. Mielenkiintoinen keskustelu. Eläinrääkkäykselle on keksitty vaikka mitä perusteita, mutta yksikään verenhimoinen 'luontoihminen' ei ole tohtinut väittää, että pyssyt heiluvat vain SELVIN PÄIN. 🌹👀
  6. Tilla ja Veeti 4

Tilla ja Veeti tulivat ilman rihman kiertämää iltaherkkuteelle ja herkkuleivoksille. Ilkosillaan olivat myös isofossiilit.

Isoisäfossiili kiinnitti huomionsa Tillan vitusta riippuvaan nauhaan ja siihen solmittuun kaksinkertaiseen punaiseen rusettiin.

Isoisäfossiili: "Ops, ääh! Onpa sulla nätti vittu. Vanhallakin miehellä kyrpä nousee, kun sitä saa katella. Mut ihan uteliaisuussyistä: Mikä on tuo nauha ja siihen solmittu rusetti?"

Isoäitifossiili: "Emmä oo ennen nähny, mut annas mää arvaan. Eiköhän se tarkota, et toistaseks pääsy kielletty. Tillal on varmaan kuukautiset, ja se viestittää hienovarasest Veetille. Söpöö."

Tilla: "Ihan oikeen. Kummää en ollu koskaan nähny tota Veetii kuin kuvissa, nii mä en voinu tietää, vaiks se ois nii ujo, ettei voi sanallisest viestii, niin mää sit SITÄ VARTEN keksin laittaa sellasen viestin, et se bonjais ilman sanoiki."

- "Mut si ilmeni, et soon ihan rupatteleellinen tyyppi, ja se kerto, et ei sitä kamaloita, vaik vittu ois vereski. No mehä saunas ens onanoitiin, mut ku olo ei vielä asettunu, nii me viel bylsittiin. Sit mää laitoin uuen Tampaxin ja sen naruun entisen rusetin. Niet sellane juju."

Isoisäfossiili: "Kyl siskot on taitavii keksiin. Sit mä kiinnitin huomiota siihennii, et sul ei näkyny vitust snadiakaan karvaa. Ei semmosta saa aikaan höylällä. Soon ku samettia, ja viel nättii sellasta."

Tilla: Kun ny on erikoistilanne, mää käytin tänä aamuna karvanpoistoainetta. Se ottaa niin tarkasti, ettei näy ees karvojen tyvii. Ja sitä voi käyttää myös ryppypintaselle vitulle, ja nättii tullee ilman viiltoi ja raapimisjälkii. Mut sitten arjempana vaan höylää. Aika hyvä tulee silki.

Anteeks, et oon perso kehulle. Kiitos hirveesti! Mää katoin itekin sitä peilistä, ja nätti se on. Mää oon muuten sitä mieltä et kyl se sopis myös isoäitifossiilin vitulle. Oks teil karvanpoistoglööbyy?"

Isoäitifossiili: "On meil sitä Veettiä. Mää käytän sitä kainaloihin."

Tilla: "Just sitä määkin käytin. Ny kiireesti saunaan, ja isoisäfossiili saa sit tehä sut ihan posliiniks. Ja sit me niiku kehutaan."

Kävivät saunassa poslinoittamassa. Tilla ja Veeti kehuivat ja ylistivät niin nätiks, et vallan puna nousi isoäitifossiilin poskille. Intoutui myös avaamaan ryppyisillä sormillaan häpyhuuliansa ja herttailemaan supistelemalla emätintään.

Kovin oli nättiä. Suorastaan Tillan ja Veetin mimmut kostuvat katsoessaan isoäitifossiilin onnea saadessaan ihailua. 🌹👀