Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinua+lohduttaa,+kun+kuvittelet+minun+olevan+samalla+tasolla+sinun+kanssasi.
26.04.2018 08:24
Enpä+usko,+fiksu+mies+saa+naisen,+koska+osaa+käyttäytyä.+Mutta+koska+vitosen+miehen+itsetunto+on+huono,+hänen+keskustelun+taitonsa+kärsivät,+siksi+hän+keskittyy+siihen+mistä+eniten+tietää.+Koska+hän+on+reilusti+ylipainoinen,+hänellä+on+huono+ruokavalio,+eli+suolisto+on+sekaisin,+hän+haluaa+jakaa+ulostekokemuksensa+naisen+kanssa.
26.04.2018 08:21
Sinä+et+ole+edes+ykkösen+tasolla,++siksi+oletkin+katkera,+ruma+kääpä,+joka+ei+saa+minkäänlaista+naista.
26.04.2018 08:16
Kun+järjenjuoksu+on+noin+hidasta,+niin+en+ihmettele+yhtään,+että+se+naisen+saaminen+on+vaikeaa.+Ei+ole+kysymys+siitä+saako+vaiko+ei+saa+valita,+vaan+täysin+teoreettisesti+ajatellen,+JOS+pääsisi+valitsemaan.+Tietenkään+mies+ei+oikeasti+pääse+valitsemaan,+se+on+tullut+selväksi.+Mutta+jos+ei+edes+uskalla+uneksia+kauniimmasta+vaihtoehdosta,+on+kyllä+ihan+turhan+nössö,+eikä+ansaitsekaan+muuta+kuin+tulla+ruman+naisen+käyttämäksi.+Silloin+on+turha+itkeä,+että+naiset+valitsevat+komeamman+miehen,+vaikka+rumiluksiakin+olisi+tarjolla.+Minäkin+olisin+idiootti,+jos+seisovassa+pöydässä+valitsisin+mieluummin+inhokkiani+kaalilaatikkoa,+vaikka+vieressä+olisi+pippuripihviä+tarjolla.
26.04.2018 08:12
Vitosen+mies,+joka+on+ruma,+köyhä,+taitamaton+sängyssä+ja+kaiken+lisäksi+tylsää+seuraa,+kun+ei+osaa+keskustella+muusta+kuin+omasta+ulosteestaan.+Ei+kiinnosta!
25.04.2018 17:05
Pienimunaisen+ruman+käppänän+kitinää,+ei+vois+vähempää+kiinnostaa!
25.04.2018 17:03
Intohimottele+keskenäsi,+eihän+sulla+ole+hajuakaan+mistä+puhut.+Nainen,+joka+katsoo+ansaitevansa+hyvän+panon,++panevat+sitä+joka+sillä+hetkellä+saa+halut+hyrräämään.+Luotettava+ja+turvallinen+kumppanin+kanssa+ollaan+parisuhteessa+ja+silloinkin+seksin+pitäisi+perustua+molemmin+puoliseen+haluun,+ei+siihen+kuka+ansaitsee+hyvän+panon.
25.04.2018 16:59
Olet+tollo,+kyse+on+siitä,+että+pääsee+valitsemaan.+Jos+sinulla+on+ruma+ja+kaunis+nainen+ja+saat+ihan+vapaasti+valita+kumman+otat,+niin+sinä+ääliö+otat+rumemman.+Ei+tuolla+järjen+juoksulla+saa+seksiä+ollenkaan!
25.04.2018 16:50
Vätykset+jää+mieluummin+tuollaiseen+suhteeseen+kuin+pistäisivät+eukon+pihalle+ja+alkaisivat+kasvattaa+palleja+itselleen.
25.04.2018 15:12
Jos+pääsee+valitsemaan+hyvännäköisen+ja+ruman+miehen+väliltä,+tottakai+harrastaisin+seksiä+hyvännäköisen+kanssa+mieluummin+kuin+ruman,+tämähän+on+itsestään+selvää!+Eipä+löydy+maailmasta+sellaista+miestäkään,+joka+ruman+ja+kauniin+väliltä+valitsisi+sen+rumemman,+jos+mahdollisuus+olisi+valita.
25.04.2018 15:08
En+todellakaan+halua+palkita+ketään+seksillä,+olipa+kuinka+mukava+mies+tahansa.+Sellaista+seksiä+saa+rahaa+vastaan+tietynlaisilta+naisilta.+Kuvitteletko+itse+olevasi+sellainen+mukava+mies,+joka+ansaitsee+saada+panon+ihan+vaan+joltain+random+naiselta+ihan+tuosta+vaan?+Voi+jessus+sentään,+mikä+aivopieru+taas!!
25.04.2018 15:05
Minusta+on+loukkaavaa+kysellä+painoa,+vähän+sama+kuin+mies+kysyisi+rinnanympärysmittaa+ja+kuppikokoa.+Tökeröä+toisin+sanoen.+
Minä+taas+olen+huomannut,+että+kuvattomina+esiintyvät+miehet+ovat+olleet+järjestään+rumia+tai+lihavia,+pahimmat+molempia,+joten+en+hukkaa+aikaani+sellaisiin+ollenkaan.
25.04.2018 14:52
Ihan+samalla+tavalla+karsiutuvat+jatkosta,+jos+ei+ole+muuta+tarjota+kuin+ulkonäkö+ja+raha.
24.04.2018 20:31
Läskille+hyypiölle+olenkin+kelpaamaton+parisuhteeseen+ja+se+on+ihan+ok.+Kyllä+kuvat+kannattaa+vaihtaa,+sokkotreffeille+en+lähtisi,+koska+silloin+vastassa+on+juuri+se+läski+hyypiö.+Minun+itsetuntoni+kestää+laittaa+tuoreen+kuvan,+jos+mies+laittaa+vuosia+vanhan,+n+20-30kg+sitten++otetun+kuvan,+niin+ei+hän+kovin+luotettava+ole+muutenkaan.+Treffailu+on+kaikin+puolin+ulkonäkökeskeistä,+mutta+treffeille+en+lähtisi+sen+takia,+että+saisin+tarkistettua+pituuden+ja+painon.
24.04.2018 20:28
Just+nämä+karsiutuu+heti+alkumetreillä+pois+ja+ihan+hyvä+niin.+Kumpikaan+ei+sen+suuremmin+pety,+voi+jatkaa+seuraavaan.
23.04.2018 15:20
Mä+oon+kans+tullu+siihen+tulokseen,+ettei+numeroo+kannata+jokaiselle+antaa,+vaikka+kuinka+olis+salainen+numero.+Jos+mies+ei+viitsi+kirjoitella,+niin+ei+hän+viitsi+mitään+muutakaan.
23.04.2018 15:16
Sen+kropan+tarkistuksen+takia+haluat+tavata+nopeasti?+Eli+olet+pinnallinen+ja+täysin+kelpaamaton+parisuhteeseen.+Toki+ymmärrän+ulkonäkökriteerit,+en+itsekään+halua+treffailla+läskiä+hyypiötä.
23.04.2018 15:11
Ei+olekaan+samalla+tasolla+vaan+naisen+järjenjuoksu++paljon+korkeammalla.+Tapaamista+välittömästi+vonkaava+mies+leimautuu+vain+epätoivoiseksi.+Toisaalta,+jos+keskustelutaidot+eivät+riitä+viestittelyyn,+niin+eiväthän+ne+riitä+keskusteluun+tapaamisellakaan.+Miksi+siis+tuhlata+aikaa+laittautumiseen,+kun+vastassa+on+vain+tuppisuumölli,+jonka+ainoa+kysymys+on,+että+milloin+pannaan.+Juu,+jätän+väliin+tälläiset+deitit.
22.04.2018 16:39
Kunnollinen+mies+on+käsitteenä+täysin+tuntematon+asia+monelle+"kunnolliselle"+miehelle.++Saahan+sitä+omasta+mielestään+olla+vaikka+kuinka+asiallinen+ja+rehellinen,+mutta+samalla+on+vain+tylsä+naisen+mielestä,+varsinkin+jos+ulkonäkökään+ei+riitä+herättämään+naisen+kiinnostusta.
22.04.2018 16:32
Minulle+kuvallinen+profiili+kertoo,+että+miehellä+on+terve+itsetunto,+eikä+esim+pelkää+puolisolleen+kiinni+jäämistä+nettideiteillä.
22.04.2018 16:13
10 / 11