Älä koskaa intä naisellesi vastaan, älä koskaa käytä alapäähän kohdistuvia vihjauksia ennen seksiä. Anna aina rahaa kun nainen pyytää ja ole hiljaa ellei nainen kysy jotain. Muitakin löytyisi johan olen tottunut nykyisen kumppanin kanssa. Saan pataan 6-0 mut väliäkö sillä kun pillua saa vaikka ei sekään enää hääviä ole. Kun nainen saa orgasminsa kasvoille ilmestyy tuttu ilme joka kuvastaa hermostumista, ihmettelyä ja odotusta...eikö se ukko vieläkään saa, mikä on kun ei irtoa lasti. Joskus taas tuntuu kun muija odottaisi jotain ihmettä tapahtuvaksi yhdynnän lopuhetkillä. Toinen seikka kun jokin asia tapetilla, muija puhuu kuin kone ja kysyy kun on asian päättänyt et onko mulla jotain sanottavaa ei kai, parempi et mä päätän ja sä olet hiljaa. Näin on mennyt vuosia totesin sen silloin kun nainen heittäytyi hankalaksi kun minä hoidin asioita tavallani. Aina kun ostin jotain tavaraa huus holliin ja ei ollutkaan muijan mieleen niin riitaakin saatiin aikaiseksi, ihan turhasta. Muija myös päätti mitä tapettia tai maalia pitää olla seinissä et hän viihtyy, miten huonekalut järjestetään, mitä tauluja siellä ja täällä, minä perässä ja taulun pidikkeitä seiniin. Ei ole kyse siitä että mulla ei olisi miehenä mielipiteitä nainen ei vaan niihin kiinnitä huomiota. Täydellinen muutos tapahtui lapsen syntymän jälkeen, muija alkoi heiluttaa tahtipuikkoa ja hänen vanhempansa tietty tukivat tytärtään. Sain aina olla ikään kuin kiitollinen kun oli siistyiä kotiin tulessa, muija pieni siivousviuhka kädessä pölyjä pyyhkimässä, heitin kerran vitsillä et olet melkein kuin sisäkkö, vähän lyhyempi hame päälle, tissivakoa esiin ja mustat stay up sukat jalkaan niin, muijan kommenti oli kylmäävä, jatka vaan niin et saa enää jatkossa, olet aika pervo. Kun on hiljaa ja tekee mitä muija sanoo saa suhteen kestämään, tuskin olen ainoa mies näillä mietteillä, on tää elämä metkaa.
Miten suhde kestää
5
214
Vastaukset
- suhdekestääkyllä
Hyvin kestää kunnes kerrot suoraan kotona jos ongelmia on meillä. Et ainakaan ole irl esittänyt että tälläinen ongelma olisi meillä. Hyvin suhde kestää mitä kerrot. Mietin omaa käytöstäni ja oletko todella joutunut alistumaan tahtooni vain tuon pillun takia? Sanot kyllä rakastavan kun kysyn sitä jne. Nautimme kovasti myös seksistä. Ja ne keskustelut ja hyväilyt sen jälkeen. Jos et ole puhunut naiselleni noista eihän osaa aavistaa ajatuksia eihän?
- TotuusSattuuQC
No tapansa elää kullakin. Itse en tuollaista kestäisi mutta onneksi oma vaimo onkin tolkullinen ihminen.
Vätykset jää mieluummin tuollaiseen suhteeseen kuin pistäisivät eukon pihalle ja alkaisivat kasvattaa palleja itselleen.
- Roksi5
Täyttä hölynpölyä.
Ja miksi ihmeessä naisesi täytyy pyytää sinulta rahaa? Eikö hän käy työssä?
Jos taas on vielä äitiyslomalla, sinun täytyykin antaa rahaa, hänhän hoitaa sinun lastasi ja olet 50 prosenttisesti lapsestasi vastuussa. - 98537985
Tunnettu kansainvälinen ilmiö: https://becauseits2015.wordpress.com/2016/12/11/yes-dear-henpecked-husbands-and-one-sided-relationship-dynamics/
Tohvelisankarit kuolevat myös usein nuorina: https://www.news24.com/You/Archive/henpecked-women-could-be-nagging-their-husbands-to-death-study-shows-20170728
Olen tohvelisankari itsekin. Tohvelisankari on ihminen, joka haluaa luonnostaan miellyttää ihmisiä, ja pitää sitä ihanteena kaikille ihmisille. Puolisoksi tohvelisankari valitsee vahvaluonteisen naisen, koska haluaa varmistua, ettei varmasti hyväksikäytä heikkoluonteista ihmistä. Vähitellen nainen oppii (ilman ilkeitä aikeita) saamaan mieheltään enemmän ja enemmän myönnytyksiä, kunnes mies on vain tyhjä kuori. Vaikka nainen saa kaiken haluamansa, tällainen mies lakkaa kiinnostamasta häntä romanttisessa mielessä.
Kuten ylemmässä linkissä todetaan, tohvelisankarit voivat olla ulkoisesti menestyneitä miehiä. Näin ollen nainen ei välttämättä pahastu tohvelisankaripuolisosta. Tämän saavutuksiahan voi vertailla edullisesti tyttöystävien puolisoiden saavutuksiin. Toisaalta nainen ei mene herkästi myöntämään miehensä olevan tohvelisankari, koska se olisi naiselle äärimmäisen noloa. Siksi nainen kehittää mielessään tarinoita, jotka saavat miehen vaikuttamaan machommalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512551
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402218Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801904- 1091857
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521845Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91684Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241462