Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+oikeasti,+sulla+ei+paljon+älli+päätä+pakota.+Entäs+sitten+jos+oletin+aloittajan+olevan+nainen?+Mutta+jos+hän+on+mies,+mielipiteeni+ei+siitä+muuttunut,+uskon+exän+olevan+silti+seksin+perässä.
27.06.2018 13:37
Samaa+minäkin+olisin+ehdottanut,+pois+vaan+kaikki+ukot+jotka+vuosikausia+pyörii+deittipalstoilla.+Perustetaan+sivusto,+jonne+nämä+jämät+voi+mennä+toisiaan+etsimään+ihan+tositarkoituksella!!+On+sekä+miehet+että.naiset+samaa+tasoa,+kun+eivät+kenellekään+kelpaa.
18.06.2018 13:45
Jos+suhun+miehenä+ei+ole+otettu+yhteyttä,+niin+minkäs+sille+voi.+Minä+olen+ottanut+yhteyttä+ja+löytänytkin+seuraa+vaihtelevalla+menestyksellä.+Mutta+en+ole+niin+epätoivoinen,+että+lähtisin+tapaamaan+ihan+ketä+vaan.++Jos+olen+erehtynyt+laittamaan+viestin+epätoivoisesti+naista+etsivälle+miehelle,+niin+äkkiä+se+tulee+ilmi+ja+treffeillä+ei+mennä.
18.06.2018 13:37
Voi+voi,+joko+sä+menit+pois+tolaltasi?+Ihan+tiedoksi,+että+naisetkin+kaipaa+seksiä,+lämpöä+ja+läheisyyttä,+ei+se+miesten+etuoikeus+ole.+Että+kerää+sinä+pajus+ihan+itse.
18.06.2018 13:31
Miksi+pitäisi+vastata+mitään?+Jätä+viesti+huomiotta+ja+jatka+elämääsi,+muuten+olet+taas+"poissa+tolaltasi",+kun+selviää,+että+mies+haluaa+vain+seksiä,+mutta+ei+jatkaa+parisuhdetta.
15.06.2018 11:37
Sinä+olet+juuri+itsellesi+todistanut,+että+naiset+saavat+yhteydenottoja+pervoilta+ja+epätoivoisilta+miehiltä.+Sanot+itsekin,+ettet+vastaisi+yhdellekään+miehelle.+Nyt+sittet+ihmettelet,+miksi+naiset+pyörivät+kuukausia+treffipalstalla,+kun+itse+olisit+heti+löytänyt+seuraa.+Tässä+tulee+taas+tämä+miehen+logiikka+hyvin+esiin,+tarjolla+on+vain+paskaa,+mutta+on+se+kumma+kun+ei+mikään+kelpaa.+Eli+tutkimuksesi+ei+opettanut+sinulle+yhtään+mitään.
15.06.2018 07:28
Usko+pois,+normaali+nainen+ajattelee+ihan+samalla+tavalla+kuin+sinäkin.
15.06.2018 07:19
Potentiaalisia+ottajia?+Jotka+istuvat+nenä+kiinni+tuopissaan,+eivätkä+edes+yritä+tehdä+tuttavuutta+naisten+kanssa?+Kyllä+ne+on+menetettyjä+tapauksia,+eikä+heitä+laske+potentiaalisiksi+ottajiksi+muut+kuin+baarimikko.
15.06.2018 07:16
Miehet+todistaa+väitteen+todeksi+päivittäin+monta+kertaa,+ei+sitä+itse+itselleen+tarvitse+toistella.
15.06.2018 07:10
Kyllähän+aloittaja+on+saanut+aika+hyvän+otannan+treffipalstojen+miestarjonnasta.+Paljon+kiinnostuneita+ja+yhteydenottoja,+mutta+ei+yhtään+todella+kiinnostavaa+miestä.+Tosin+hänen+kannattaisi+viedä+rooliaan+vähän+pidemmälle+ja+vastata+muutamalle,+niin+tulisi+se+miesten+älykkyys+oikein+kunnolla+esille.+Ei+tarvitsisi+sitten+ihmetellä,+miksi+naiset+lopettavat+viestittelyn+lyhyeen.
15.06.2018 07:06
Tuskinpa+havahtuu,+ei+ainakaan+etsimään+vikaa+itsestään.+Tuollaisilla+ihmisillä+on+taito+kääntää+asiat+omassa+päässään+niin,+että+näkevät+itsensä+uhrina+ja+muut+ovat+syyllisiä+kaikkeen+pahaan.
11.06.2018 08:38
Sitähän+flirtti+yleensä+on,+harmitonta+ajankulua+ja+tuo+piristystä+päivään.+Mutta+tämä+mielensäpahoittaja+taitaa+kuulua+niihin+miehiin,+jotka+luulevat+kaupan+kassan+tervehdyksenkin+olevan+osoitus+kiinnostuksesta.
11.06.2018 08:30
Siihenhän+se+loppumaton+länkytys+monesti+johtaa,+hermo+menee,+kun+toinen+ei+tajua+lopettaa+ja+vittumaisuus+on+ainoa,+mikä+tehoaa.+Jos+ei+hyvällä+ymmärrä,+niin+sitten+pahalla.
11.06.2018 08:20
Vittumainen,+jos+ei+kiinmosta+jonkun+länkytys?+Herkkänahkaisenkin+pitäisi+ymmärtää,+että+sananvapauden+lisäksi+on+myös+kuulijalla+vapaus+valita,+mitä+kuuntelee.+Älykäs+ihminen+poistuu+paikalta,+eikä+jää+jankuttamaan+jostain.+Täällä+palstalla+nimenomaan+harrastetaan+jankuttamista,+eli+pitää+saada+se+viimeinen+sana.+Eli+kumpi+on+vittumaisempi,+se+joka+poistuu+paikalta/jättää+kommentoimatta,+kun+huomaa,+ettei+asia+etene+mihinkään,+vai+se,+joka+jää+jankuttamaan?
11.06.2018 08:16
Tätä+just+tarkoitin,+kun+toista+ei+tunne,+hänet+lokeroidaan+väkisin+johonkin+itselle+tuttuun+laatikkoon.+Olipa+kyse+sitten+itsevarmuudesta+tai+ujoudesta,+on+helppo+mieltää+ihminen+koppavaksi,+jos+hän+on+vaikeasti+lähestyttävä.
10.06.2018 10:17
Jos+heila+on+nainen,+niin+järkevä+keskustelu+riittää+eroamiseen.+Mutta+mies+melko+varmasti+pahoittaa+mielensä+ja+jää+stalkkaamaan+ja+lähettelee+outoja+viestejä+vielä+kuukausia+eron+jälkeen.+Ainoa+vaihtoehto+on+vaihtaa+puhelinnumeroa,+sulkea+kaikki+sometilit+ja+vaihtaa+paikkakuntaa.
10.06.2018 10:13
Kopsaa+mistä+lystäät,+ei+kiinnosta.
10.06.2018 10:03
Minä+taas+haluaisin+nähdä+nämä+jumalan+lahjat+kaikille+maailman+naisille+kaikessa+komeudessaan.+Ei+muuta+kuin+kuvat+kehiin,+niin+tälläinen+tavispirkko+alkaisi+ymmärtää,+mikä+on+komeaa+ja+mikä+ei.
10.06.2018 10:00
Samaan+olen+minäkin+törmännyt,+tuollaisia+sääliöitä+ei+tee+mieli+livenä+treffata,++onnettomat+takertuvat+heti+kiinni.+Saahan+sitä+mieltymyksiä+kysellä,+mutta+tuollainen+viittaa+puhtaasti+seksiseuran+etsintään,+joten+mun+kohdalla+viestittely+loppui+lyhyeen.+Ja+sit+ihmetellään,+kun+naiset+ei+vastaa+viesteihin+tai+lopettavat+muutaman+viestin+jälkeen.+Niin,+miksiköhän....?+Exien+haukkuminen+taas+kertoo+katkeruudesta+ja+yleisestä+tyhmyydestä,+ei+jatkoon.
10.06.2018 09:58
Minä+ainakin+sheivaan+kainaloni+ihan+itseäni+varten.+Jos+treffailisin+tuollaista+urpoa,+niin+antaisin+kaikkien+karvohen+rehottaa+ihan+luomuna.
10.06.2018 09:51
3 / 11