Miten pääsee kesä heilasta eroon?

heila.kiertoon

Niin siinä se probleema sit onkin. Miten siis. En vaan kestä enää!

27

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös noi jutut hoideta nykyään tekstiviestillä...

    • heila.kiertoon

      Joo joku viesti on laitettava mutta en jaksais alkaa selvittämään että miksi ja miksi ja muuta turhaa puimista. mies kun ei nimittäin ilman rautalankaa näköjään ymmärrä yhtään mitään.

      • NainenRuudunTakaa

        Käytä sitä rautalankaa. "Me ei olla enää yhdessä. En halua enää tapailla/olla yhteydessä."

        Sit blokkaat kaikkialta somesta, jos ei muuten usko.


      • EdesUnissa

        No ei tässä taida olla kyse edes kesäheilasta. Heilaksi ei edes pääse ihminen joka ei osaa kommunikoida. Aloituksen kysymys tulisi kaiketi esittää kuinka päästä eroon tarttuvasta random panosta ?


    • Jos heila on nainen, niin järkevä keskustelu riittää eroamiseen. Mutta mies melko varmasti pahoittaa mielensä ja jää stalkkaamaan ja lähettelee outoja viestejä vielä kuukausia eron jälkeen. Ainoa vaihtoehto on vaihtaa puhelinnumeroa, sulkea kaikki sometilit ja vaihtaa paikkakuntaa.

    • teeseselkeästi

      Sanoa että heido ja onnea tulevaan

    • ÄtmiToteaa

      Mitäs olet komea jännämies, niistä naiset tykkää. Jos olisit ätmi tai ruma mies, niin ei olisi tuollaista ongelmaa sulla. Älä valita, sulla on sentään nainen ja saat pillua.

      • jhfjhfjhgfjhgj

        Siis häh?

        Jännämiehistä pääsee helposti eroon, koska niillä on niin paljon valinnanvaraa. Just SUN tyyppiset oudot ja epätoivoiset iilimadot on niitä, joiden takia täytyy loppupeleissä se rikosilmoitus tehdä..


      • ÄtmiToteaa
        jhfjhfjhgfjhgj kirjoitti:

        Siis häh?

        Jännämiehistä pääsee helposti eroon, koska niillä on niin paljon valinnanvaraa. Just SUN tyyppiset oudot ja epätoivoiset iilimadot on niitä, joiden takia täytyy loppupeleissä se rikosilmoitus tehdä..

        Sä, etkä muutkaan naiset halua edes olla 5 minuuttiakaan ätmien seurassa, vaan heivaatte ätmi äkkiä mäkeen.


    • En ymmärrä, mikä teillä meni pieleen?

    • lihavihatipunen

      Eikös kesäheilasta yritetä päästä eroon vasta joskus elokuussa? Nyt on vasta kesäkuun 10. päivä.

      • flowersreally

        No johan tässä on ollut seksihelteitäkin monta viikkoa.


      • lihavihatipunen
        flowersreally kirjoitti:

        No johan tässä on ollut seksihelteitäkin monta viikkoa.

        Se on kyllä totta. Nyt kun on viilentynyt, niin on kai sopiva hetki heivata kesäheila hemmettiin.


    • Tämä-selvä

      Maksa sille niin kyllä se tajuaa lähteä.

    • heila.kiertoon

      En viittis olla ilkeä ja haukkua ja toivoisin että jotenkin sivistyneesti voitais erota. Mutta hän kuulema mua niin rakastaa. Ei meillä ole mitään yhteistä ja tuollaista saamatonta perässä roikkujaa en jaksa katsella. jotkut ei vaan tajua vaan on suoraan käskettävä painumaan... uun.

      • EdesUnissa

        En oitein ota todesta edes noita sinun kommenttejasi. On 10.6. Kuka ääliö puhuu kesäheilasta ? Tai vaikka härmälässä olisi jo kesä, niin ei tuossa ole suhde ollut muutoinkaan kyseessä, et tunne henkilöä sen paremmin kuin hän sinua.


    • Mulla oli vastaava jokunen vuosi sitten. Ei kylläkään kesäheila, mutta päätin lyhyen suhteen ja hän jäi roikkumaan. Faceen tietty laitoin eston. En vastannut puheluihin enkä tekstiviesteihin. Osti prepaidin, jotta sai mut vastaamaan. Kerran sitten kysyin - kun aikaa oli menny puolitoista vuotta - että miksi sä vielä mulle soittelet. Lopetti puhelun siihen eikä oo sen koommin kuulunut. Kun oot ne bänät tehny, niin laitapa joku mies vastaamaan, kun se soittaa. Se vois tehota. Mulla ei sattunu koskaan olemaan miestä vieressä, kun se soitti. Muuten olisin tota kikkaa käyttänyt.

    • Pieraise

      Piiraisen oikein kovaa ja kuuluvasti kesäheilasi vierellä, mielellään silloin, kun heilasi nauttii hyvästä ruoasta.
      Varmasti heila lähtee moneen. Naisethan ei hyväksy miestä joka piereskelee.

    • bertilperversson

      Kesäheilasta pääsee eroon samalla tavalla kuin kesäkissasta.

    • Täysi radiohiljaisuus..

    • Onko kyseessä viimekesäinen kesäheila joku tuli otettua mukaan elämään koko talveksi? En oikein jaksa uskoa että jollakin on niin heikko kyky erotella jyvät akanoista että jo tässä vaiheessa kesää on kyllästynyt omaan tämänkesäiseen kesäheilaansa.

      Mutta olipa kyse tämän kesäisestä tai ylivuotisesta kesäheilasta, niin sano asiasta suoraan mutta älä ryhdy käymään palautekeskusteluja. Sekopäät osaavat näissä palautekeskusteluissa käyttää empatiakykyäsi hyväkseen ja hups, he ovat taas elämässäsi.

      Jos kesäheilasi alkaa ahdistelemaan, pyydä poliisia soittamaan miehelle/naiselle ja ilmoittamaan että nyt liikutaan rikollisen toiminnan rajamailla.

      • saldkfhgöghöhgö

        Palstallakin sen pystyy tekemään. Kutsumaan virkavallan apuun ja pyytämään IP-osoitteen tutkintaa jos häiriköinti pitkittyy. Oletko tietoinen siitä? Joku voi kokea viimeaikaisen toimintasi ahdistavana.

        Jos uhkailet ja häiriköit viikosta toiseen viattomia. Sen todellakin pystyy tekemään. Sitten pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön ja selvittää tarkoitusperäsi. Seurataan tilannetta paheneeko toimintasi.


      • saldkfhgöghöhgö kirjoitti:

        Palstallakin sen pystyy tekemään. Kutsumaan virkavallan apuun ja pyytämään IP-osoitteen tutkintaa jos häiriköinti pitkittyy. Oletko tietoinen siitä? Joku voi kokea viimeaikaisen toimintasi ahdistavana.

        Jos uhkailet ja häiriköit viikosta toiseen viattomia. Sen todellakin pystyy tekemään. Sitten pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön ja selvittää tarkoitusperäsi. Seurataan tilannetta paheneeko toimintasi.

        Parahin saldkfhgöghöhgö,

        törmään sinuun ensimmäistö kertaa, joten mistään systemaattisesta vainostani sinua kohtaan ei voida puhua.

        Herra costa_ricalla sitävastoin on syytä huoleen, sillä kaverilla menee tällä hetkellä liian lujaa.


      • saldfdlöhöshö
        Ananias kirjoitti:

        Parahin saldkfhgöghöhgö,

        törmään sinuun ensimmäistö kertaa, joten mistään systemaattisesta vainostani sinua kohtaan ei voida puhua.

        Herra costa_ricalla sitävastoin on syytä huoleen, sillä kaverilla menee tällä hetkellä liian lujaa.

        Täällä on ollut sinun rekisteröityneen nimimerkkisi alta vainoa ainakin yhtä nimimerkkiä kohtaan. Toiminta on jatkunut osaltasi useana päivänä ja sen ovat nähneet monet lukijat. Tilanne on jatkossa seurannassa.


      • saldfdlöhöshö kirjoitti:

        Täällä on ollut sinun rekisteröityneen nimimerkkisi alta vainoa ainakin yhtä nimimerkkiä kohtaan. Toiminta on jatkunut osaltasi useana päivänä ja sen ovat nähneet monet lukijat. Tilanne on jatkossa seurannassa.

        Misspönttis, tai siis herra costa_rica, ei ole mitenkään erityisesti minun vainoni kohde.

        Minä vainoan pääasiassa herra Harmaaritaria, sillä hyypiö on ryhtynyt valkoritaroimaan palstalla.


      • saldfdlöhöshö
        Ananias kirjoitti:

        Misspönttis, tai siis herra costa_rica, ei ole mitenkään erityisesti minun vainoni kohde.

        Minä vainoan pääasiassa herra Harmaaritaria, sillä hyypiö on ryhtynyt valkoritaroimaan palstalla.

        Sinä et vainoa täällä ketään. Koska se ei ole sallittua.


      • saldfdlöhöshö kirjoitti:

        Sinä et vainoa täällä ketään. Koska se ei ole sallittua.

        Herra saldkfhgöghöhgö,

        palstalla on aina annettu huomiota palstakumppaneille. Se ei ole kiellettyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe