Miten pääsee kesä heilasta eroon?

heila.kiertoon

Niin siinä se probleema sit onkin. Miten siis. En vaan kestä enää!

27

512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös noi jutut hoideta nykyään tekstiviestillä...

    • heila.kiertoon

      Joo joku viesti on laitettava mutta en jaksais alkaa selvittämään että miksi ja miksi ja muuta turhaa puimista. mies kun ei nimittäin ilman rautalankaa näköjään ymmärrä yhtään mitään.

      • NainenRuudunTakaa

        Käytä sitä rautalankaa. "Me ei olla enää yhdessä. En halua enää tapailla/olla yhteydessä."

        Sit blokkaat kaikkialta somesta, jos ei muuten usko.


      • EdesUnissa

        No ei tässä taida olla kyse edes kesäheilasta. Heilaksi ei edes pääse ihminen joka ei osaa kommunikoida. Aloituksen kysymys tulisi kaiketi esittää kuinka päästä eroon tarttuvasta random panosta ?


    • Jos heila on nainen, niin järkevä keskustelu riittää eroamiseen. Mutta mies melko varmasti pahoittaa mielensä ja jää stalkkaamaan ja lähettelee outoja viestejä vielä kuukausia eron jälkeen. Ainoa vaihtoehto on vaihtaa puhelinnumeroa, sulkea kaikki sometilit ja vaihtaa paikkakuntaa.

    • teeseselkeästi

      Sanoa että heido ja onnea tulevaan

    • ÄtmiToteaa

      Mitäs olet komea jännämies, niistä naiset tykkää. Jos olisit ätmi tai ruma mies, niin ei olisi tuollaista ongelmaa sulla. Älä valita, sulla on sentään nainen ja saat pillua.

      • jhfjhfjhgfjhgj

        Siis häh?

        Jännämiehistä pääsee helposti eroon, koska niillä on niin paljon valinnanvaraa. Just SUN tyyppiset oudot ja epätoivoiset iilimadot on niitä, joiden takia täytyy loppupeleissä se rikosilmoitus tehdä..


      • ÄtmiToteaa
        jhfjhfjhgfjhgj kirjoitti:

        Siis häh?

        Jännämiehistä pääsee helposti eroon, koska niillä on niin paljon valinnanvaraa. Just SUN tyyppiset oudot ja epätoivoiset iilimadot on niitä, joiden takia täytyy loppupeleissä se rikosilmoitus tehdä..

        Sä, etkä muutkaan naiset halua edes olla 5 minuuttiakaan ätmien seurassa, vaan heivaatte ätmi äkkiä mäkeen.


    • En ymmärrä, mikä teillä meni pieleen?

    • lihavihatipunen

      Eikös kesäheilasta yritetä päästä eroon vasta joskus elokuussa? Nyt on vasta kesäkuun 10. päivä.

      • flowersreally

        No johan tässä on ollut seksihelteitäkin monta viikkoa.


      • lihavihatipunen
        flowersreally kirjoitti:

        No johan tässä on ollut seksihelteitäkin monta viikkoa.

        Se on kyllä totta. Nyt kun on viilentynyt, niin on kai sopiva hetki heivata kesäheila hemmettiin.


    • Tämä-selvä

      Maksa sille niin kyllä se tajuaa lähteä.

    • heila.kiertoon

      En viittis olla ilkeä ja haukkua ja toivoisin että jotenkin sivistyneesti voitais erota. Mutta hän kuulema mua niin rakastaa. Ei meillä ole mitään yhteistä ja tuollaista saamatonta perässä roikkujaa en jaksa katsella. jotkut ei vaan tajua vaan on suoraan käskettävä painumaan... uun.

      • EdesUnissa

        En oitein ota todesta edes noita sinun kommenttejasi. On 10.6. Kuka ääliö puhuu kesäheilasta ? Tai vaikka härmälässä olisi jo kesä, niin ei tuossa ole suhde ollut muutoinkaan kyseessä, et tunne henkilöä sen paremmin kuin hän sinua.


    • keravan_eija

      Mulla oli vastaava jokunen vuosi sitten. Ei kylläkään kesäheila, mutta päätin lyhyen suhteen ja hän jäi roikkumaan. Faceen tietty laitoin eston. En vastannut puheluihin enkä tekstiviesteihin. Osti prepaidin, jotta sai mut vastaamaan. Kerran sitten kysyin - kun aikaa oli menny puolitoista vuotta - että miksi sä vielä mulle soittelet. Lopetti puhelun siihen eikä oo sen koommin kuulunut. Kun oot ne bänät tehny, niin laitapa joku mies vastaamaan, kun se soittaa. Se vois tehota. Mulla ei sattunu koskaan olemaan miestä vieressä, kun se soitti. Muuten olisin tota kikkaa käyttänyt.

    • Pieraise

      Piiraisen oikein kovaa ja kuuluvasti kesäheilasi vierellä, mielellään silloin, kun heilasi nauttii hyvästä ruoasta.
      Varmasti heila lähtee moneen. Naisethan ei hyväksy miestä joka piereskelee.

    • bertilperversson

      Kesäheilasta pääsee eroon samalla tavalla kuin kesäkissasta.

    • Täysi radiohiljaisuus..

    • Onko kyseessä viimekesäinen kesäheila joku tuli otettua mukaan elämään koko talveksi? En oikein jaksa uskoa että jollakin on niin heikko kyky erotella jyvät akanoista että jo tässä vaiheessa kesää on kyllästynyt omaan tämänkesäiseen kesäheilaansa.

      Mutta olipa kyse tämän kesäisestä tai ylivuotisesta kesäheilasta, niin sano asiasta suoraan mutta älä ryhdy käymään palautekeskusteluja. Sekopäät osaavat näissä palautekeskusteluissa käyttää empatiakykyäsi hyväkseen ja hups, he ovat taas elämässäsi.

      Jos kesäheilasi alkaa ahdistelemaan, pyydä poliisia soittamaan miehelle/naiselle ja ilmoittamaan että nyt liikutaan rikollisen toiminnan rajamailla.

      • saldkfhgöghöhgö

        Palstallakin sen pystyy tekemään. Kutsumaan virkavallan apuun ja pyytämään IP-osoitteen tutkintaa jos häiriköinti pitkittyy. Oletko tietoinen siitä? Joku voi kokea viimeaikaisen toimintasi ahdistavana.

        Jos uhkailet ja häiriköit viikosta toiseen viattomia. Sen todellakin pystyy tekemään. Sitten pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön ja selvittää tarkoitusperäsi. Seurataan tilannetta paheneeko toimintasi.


      • saldkfhgöghöhgö kirjoitti:

        Palstallakin sen pystyy tekemään. Kutsumaan virkavallan apuun ja pyytämään IP-osoitteen tutkintaa jos häiriköinti pitkittyy. Oletko tietoinen siitä? Joku voi kokea viimeaikaisen toimintasi ahdistavana.

        Jos uhkailet ja häiriköit viikosta toiseen viattomia. Sen todellakin pystyy tekemään. Sitten pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön ja selvittää tarkoitusperäsi. Seurataan tilannetta paheneeko toimintasi.

        Parahin saldkfhgöghöhgö,

        törmään sinuun ensimmäistö kertaa, joten mistään systemaattisesta vainostani sinua kohtaan ei voida puhua.

        Herra costa_ricalla sitävastoin on syytä huoleen, sillä kaverilla menee tällä hetkellä liian lujaa.


      • saldfdlöhöshö
        Ananias kirjoitti:

        Parahin saldkfhgöghöhgö,

        törmään sinuun ensimmäistö kertaa, joten mistään systemaattisesta vainostani sinua kohtaan ei voida puhua.

        Herra costa_ricalla sitävastoin on syytä huoleen, sillä kaverilla menee tällä hetkellä liian lujaa.

        Täällä on ollut sinun rekisteröityneen nimimerkkisi alta vainoa ainakin yhtä nimimerkkiä kohtaan. Toiminta on jatkunut osaltasi useana päivänä ja sen ovat nähneet monet lukijat. Tilanne on jatkossa seurannassa.


      • saldfdlöhöshö kirjoitti:

        Täällä on ollut sinun rekisteröityneen nimimerkkisi alta vainoa ainakin yhtä nimimerkkiä kohtaan. Toiminta on jatkunut osaltasi useana päivänä ja sen ovat nähneet monet lukijat. Tilanne on jatkossa seurannassa.

        Misspönttis, tai siis herra costa_rica, ei ole mitenkään erityisesti minun vainoni kohde.

        Minä vainoan pääasiassa herra Harmaaritaria, sillä hyypiö on ryhtynyt valkoritaroimaan palstalla.


      • saldfdlöhöshö
        Ananias kirjoitti:

        Misspönttis, tai siis herra costa_rica, ei ole mitenkään erityisesti minun vainoni kohde.

        Minä vainoan pääasiassa herra Harmaaritaria, sillä hyypiö on ryhtynyt valkoritaroimaan palstalla.

        Sinä et vainoa täällä ketään. Koska se ei ole sallittua.


      • saldfdlöhöshö kirjoitti:

        Sinä et vainoa täällä ketään. Koska se ei ole sallittua.

        Herra saldkfhgöghöhgö,

        palstalla on aina annettu huomiota palstakumppaneille. Se ei ole kiellettyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe