Mitä sanon EX:lle joka otti yhteyttä?

3123123123123

EX otti yhteyttä eilen ''Moi'' viestillä ensimmäistä kertaa eromme jälkeen. Blockasi minut silloin kaikkialla (ymmärrettävää koska olin poissa tolaltani)

Mitä sanon hänelle? Haluaisin olla ystävä hänen kanssaan kuten hän silloin ehdotti. Pitäiskö mun selittää silloinen käytökseni?

Vai olisiko parempi unohtaa kaikki ja olla ottamatta tätä puheen aiheeksi?

Auttakaa

25

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiotatakas

      Unohda. Havittelee vaan seksiä...sitä ne eksät vaan haluaa. Korviketta ja viihdykettä. Turhaa roikotat itteesi siinä.

      • eiseainamenenoin

        Se riippuu paljolti siitä, miten annat itseäsi kohdella ja mitkä sinun omat tunteesi ovat. Eksänkin kanssa voi olla hyvä ystävä tai jopa mennä naimisiinkin, jos molemmat ovat kypsyneet ihmisinä omista virheistään aiemmassa suhteessaan toisiinsa.


    • Miksi pitäisi vastata mitään? Jätä viesti huomiotta ja jatka elämääsi, muuten olet taas "poissa tolaltasi", kun selviää, että mies haluaa vain seksiä, mutta ei jatkaa parisuhdetta.

      • täälläonoutoaporukkaa

        Mistä te löydätte seksin joka kohtaan ihmisiä edes tuntematta? Mistä kukaan tietää vaikka noilla olis ollut seksitön suhde? Tottakai ihmiset kaipailee sellaisia, joilta haluaa romantiikkaa, seksiä tms. mutta eikö teillä kellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Ettekö tee näe ihmisiä kuin seksin kautta. Itellä on joitakin miespuolisia kavereita, mutta ympäristö on monesti se joka rupeaa luomaan näihin paineita.
        Ite en kyllä kenenkään sellasen kanssa helposti olis tekemisissä, jonka kanssa ollut suhteessa.


      • Miesvainainen
        täälläonoutoaporukkaa kirjoitti:

        Mistä te löydätte seksin joka kohtaan ihmisiä edes tuntematta? Mistä kukaan tietää vaikka noilla olis ollut seksitön suhde? Tottakai ihmiset kaipailee sellaisia, joilta haluaa romantiikkaa, seksiä tms. mutta eikö teillä kellään ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Ettekö tee näe ihmisiä kuin seksin kautta. Itellä on joitakin miespuolisia kavereita, mutta ympäristö on monesti se joka rupeaa luomaan näihin paineita.
        Ite en kyllä kenenkään sellasen kanssa helposti olis tekemisissä, jonka kanssa ollut suhteessa.

        Mistä tiedätte että kyseessä on nainen, voihan naisexäkin ottaa yhteyttä.


      • lkjjo

        Ap on mies, siinä teille vähä-älyisille purtavaa jotka vähäisellä älyllään päättelee että aina puhutaan miehestä jos jotain vialla. ketoneilikka vois painua kedolle pajuja keräilemään.


      • Keto.neilikka
        lkjjo kirjoitti:

        Ap on mies, siinä teille vähä-älyisille purtavaa jotka vähäisellä älyllään päättelee että aina puhutaan miehestä jos jotain vialla. ketoneilikka vois painua kedolle pajuja keräilemään.

        Voi voi, joko sä menit pois tolaltasi? Ihan tiedoksi, että naisetkin kaipaa seksiä, lämpöä ja läheisyyttä, ei se miesten etuoikeus ole. Että kerää sinä pajus ihan itse.


      • eiikinäneilikkaa
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Voi voi, joko sä menit pois tolaltasi? Ihan tiedoksi, että naisetkin kaipaa seksiä, lämpöä ja läheisyyttä, ei se miesten etuoikeus ole. Että kerää sinä pajus ihan itse.

        Äly hoi älä jätä, ei ollut kyse naisten seksihalusta vaan tästä.

        " kun selviää, että mies haluaa vain seksiä"

        Ajattelit heti että miehestä on kyse ja seksin perässä on kun kyseessä olikin nainen joka otti yhteyttä, sitten asia muuttuikin niin että mitä sitten, naisetkin haluaa tietenkin myös seksiä.

        Voiko joku olla noin yksinkertainen kuin ketoneilikka on.


      • eiikinäneilikkaa kirjoitti:

        Äly hoi älä jätä, ei ollut kyse naisten seksihalusta vaan tästä.

        " kun selviää, että mies haluaa vain seksiä"

        Ajattelit heti että miehestä on kyse ja seksin perässä on kun kyseessä olikin nainen joka otti yhteyttä, sitten asia muuttuikin niin että mitä sitten, naisetkin haluaa tietenkin myös seksiä.

        Voiko joku olla noin yksinkertainen kuin ketoneilikka on.

        Ihan oikeasti, sulla ei paljon älli päätä pakota. Entäs sitten jos oletin aloittajan olevan nainen? Mutta jos hän on mies, mielipiteeni ei siitä muuttunut, uskon exän olevan silti seksin perässä.


      • rpppt
        Keto.neilikka kirjoitti:

        Ihan oikeasti, sulla ei paljon älli päätä pakota. Entäs sitten jos oletin aloittajan olevan nainen? Mutta jos hän on mies, mielipiteeni ei siitä muuttunut, uskon exän olevan silti seksin perässä.

        Jos on älliä päässä, ei oleta mitään. Typerys olettaa että aina on kyse miehestä jos jotain negatiivista on tapahtunut, sun tapauksessa lihava ällitön.


    • Kyllä sydämesi kertoo mitä vastata tai olla vastaamatta. Luultavasti hänellä on ikävä. Nuo seksikommentoijat voit jättää huomioimatta, siihenkin liittyy paljon paljon muutakin.

      • Äläolekoskaanvarma

        Jaa ikävä kun on estänyt joka paikassa. Ei ole. Panoa vailla ja haluaa päästä helpolla ilman mitään monen päivän lämmittelyjä. Lähti liivit lepattaen uuden perään mutta ilmeisesti putos kyydistä ja nyt haluaa lohdutusta. Ja kuka siihen olisi paras? Eksä jolla on tunteita jo valmiiksi. Helppo ja varma. Mutta paskin on eksä joka vielä yrittää puukkoonsa työntää samasn haavaan ja suurentaa tuskaa.
        Aplle..Pysy kaukana tai ainakin pidä varasi.


    • 3123123123123

      Olen siis mies/poika ja kyseessä on lapsuuden ystäväni/paras ystäväni jonka kanssa alettiin seurustelemaan noin vuosi sitten. Pari kuukautta sitten hän laittoi homman poikki koska suhde tuntui hänestä oudolta. Minulle tämä tuli puun takaa ja reagoin hyvin voimakkaasti

      Tahtoisin pitää hänet ystävänä mutta tässä yritän miettiä että pitäisikö minun pahoitella silloista käytöstäni vai yrittää unohtaa koko homma ja esittää kuin mitään ei olisi tapahtunut.

      • Huhhuhhuh

        Ei vittu! Siis että sä pyydät anteeksi reagoimistasi? Et todellakaan. Tunteet ja mielipiteet pitää saada sanoa ja näyttää suhteessa tai koska vaan. Älä nöyristele ja mielistele tai olet lopun ikääsi kynntsmatto.


      • 3123123123123

        No sanoin kaikkee hölmöä ja se vähä hävettää


    • 3123123123123

      Ja kyseinen henkilö on nainen

      Onkohan olemassa mahdollisuutta että laittoi väärälle henkilölle viestin?

    • Olispanoinhelppoa

      Päivi muuttui Pekaksi...

      • 3123123123123

        Joo yllättävää kuinka moni ajatteli asian olevan toisin päin kaikkee muuta skeidaa


      • 3123123123123

        Jäi kyllä kaikkee olennaista kertomatta aloitus viestissä myönnetään


    • 987654321

      Mennyt on mennyttä.Parempi unohtaa kokonaan.

    • vzazv

      Jos se, että toimit huonosti toista kohtaan herättää sinussa katumusta, niin se on merkki oikeudentajusta. Joten jos sinusta tuntuu, että on hyvä selittää toimintaasi, niin selitä.

      Kun toimit rehellisesti itseäsi kohtaan niin toimit rehellisesti muitakin kohtaan.

    • oppeliini1

      Ole hyvä, vain unohda exsäsi. Vastatessasi noin typerään yhteydenottoaloitteeseen, sinä tulet olemaan iänkaikkisesti sen oksennuspussi jota heittellään sinne tänne aina mielialojen mukaan.

      Käytä aikasi ja energiasi harrastuksiin jossa tapaat muita ihmisiä. Aivan varmasti eteesi osuu ihminen joka toimii samalla aaltopituudella kanssasi. Tavatessasi kiinnostavan ihmisen, käytä aikaa tutustuaksesi häneen kunnolla, siis kaveri-ystävä-erikoisystävä-kenties pitkäaikainen ystävä -sitten vasta intiimiseurustelu"suhde". tuolla kaavalla vältyt olemasta oksennuspussi ja voit VALITA ihmisen kenen kanssajaat aikaasi pidemmällä tähtäimellä.

    • hchc

      Haluaisit olla ystävä, mutta miten pystyt siihen?

    • xxf

      Et mitään. Pelkkä "Moi" ei ole edes yhteydenotto. Ei sisällä minkäänlaista.

    • hulluexnaisellakyllä

      Jos jäänyt jotain hampaankoloon ja haluaa selvittää sen sun kanssa niin anna nyt mahdollisuus. Osaat kyllä s topin tehdä jos sillä muita tarkoituksia sinua kohtaan. Miksi sinä apua tarvitset muilta? Sinun ja ex suhde kyseessä eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. Pieni varoituksen sana jos olet uudessa suhteessa ja se ex kuullut sen Ihmekös tuo että ottaa yhteyttä. Mutta osaat sen torpata kyllä. Tunnet ex parhaiten joten turhaan kyselet apuja muilta. Toki yhteisillä tutuilta voi apuja pyydellä. Minun kaveri aloitti uuden suhteen ja kuinka ollakaan sen ex otti yhteyttä. Mutta siihen uuteen ei naiseen. Ja kaverini ei kehdannut sanoa tuolle naiselle sitä vaan sievästi jätti naisen. Kuten sen ex oli uhkaillut jopa sitä. Kaveri sanoikin ettei laita lusikkaa tuohon soppaan. Joten miten olet kohdellut ex ja mikä oli eron syyt teillä mieti miksi ottaa yhteyttä sinuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe