Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Tässä+kuvattuna+mun+rankin+hypomania+kun+miinustetaan+toi+aggressiivisuus.+Olin+kyllä+ärhäkkä+ja+mulla+oli+todella+kärkkäitä+mielipiteitä.+Muut+oli+ihan+idiootteja+ja+ala-arvoisia+kun+ne+ei+ymmärränyt+mua.+Auta+armias+jos+joku+mainitsi+mun+käytöksen+muuttuneen.+Ei+ne+voi+ymmärtää+mua+kun+mä+olen+ihan+omaa+tasoani.Olen+hyväksynyt+sairauteni+mutta+en+osaa+enkä+voi+hyväksyä+tekojani+ja+käyttäytymistäni.+Häpeän+ja+kadun+niin+syvästi.+Masennuksesta+ei+meinaa+päästä+eroon+kun+jokainen+asia+muistuttaa+töppäilyistä.+Ristiriita+on+suuri+kun+tuntuu+että+se+en+ole+ollut+minä+ollenkaan,+joka+on+niin+toiminut,+mutta+muistan+elävästi+hetkiä+jolloin+ajattelin+olevani+äärimmäisen+seksikäs,+tunsin+että+pystyin+katseellani+lumoamaan+kenet+vain+ja+valitsemaan+heidät+joiden+kanssa+halusin+flirttailla,+muut+joutuivat+kilpailemaan+minusta.+Tunnistan+myös+tuon+piirteen+että+täytyy+aloittaa+uusi+elämä.+Uudet+harrastukset,+jotain+todella+äärimmäistä+ja+repäisevää+täytyi+saada+tehdä+heti+välittömästi.+-lävistyksiä,+tatuointeja,+aivan+päättömiä+seikkailuja+tuntemattomien+ihmisten+kanssa.+Tuntui+että+kaikki+voima+ja+valta+oli+minulla.+Kaikki+hidastelijat+tielläni+(oma+parisuhde,+työ,+arkirutiinit)+piti+raivata+tieltä.Ymmärrettävästi+mieheni+kuvaili+käytössäni+manipuloivana+ja+narsistisena.+Hän+kärsi+aivan+tarpeettoman+paljon.