Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
syyskoira
profiilit
syyskoira
syyskoira
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittaja,+kerro+meille+mitä+on+"aito+naiseus".
25.08.2021 16:10
Helluntailaisten+palstalla+ei+ole+laskut+oikein+selvillä+tästä+aloitteesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16635392/kansalaisaloite-hienosti-alkuun--4300-aanta-jo
"Syntymättömän+oikeus+aloite+kerännyt+4+päivässä+huikean+määrän+oikeasti+uskovien+ääniä."++
4300+ääntä?+Kun+oli+vain+pari+sataa+oikeasti.++Toivottavasti+palkanlaskijani+ei+ole+hellari.
25.08.2021 16:08
Hahhah-
Just+näin.++Varmaan+olis+vapaaehtoisia+pervoja+siihenkin+hommaan+runsaasti.+Tietääkseni+Romaniassa+oli+diktaattori+Ceausescun+aikana+juuri+tällaisia+vahteja,+niin+hullulta+kuin+se+kuulostaa.+Kun+tytöt+tuli+sukukypsyyteen,+alkoi+valtio+tarkkailla+naisten+seksielämää.+Oli+pakolloisia+gynekologisia+tarkistuksia+ja+naiset+joutui+tehdä+tiliä+seksielämästään+valtion+viranomaisille.++Sitä+en+tiedä+saiko+keskenmenosta+jotain+rangaistuksia,+mutta+lisääntymisestä+sai+jotain+etuja+ja+sitähän+ihmiset+käytti+siinä+köyhyydessä+ja+jättivät+lapset+lastenkoteihin,+joissa+lapsia+pidettiin+sidottuina+sänkyyn+ja+nälässä.
25.08.2021 16:03
Et+ilmeisesti+ymmärtänyt,+että+räjähtämätöntä+pommia+kutsutaan+suutariksi...?
25.08.2021 15:55
Tunkki:++"Minua+ei+kiinnosta+enää+materia.+Ihmisen+SIELU+on+se,+joka+ratkaisee.+
Ei+mikään+muu+kuin+sielu.+Olen+nähnyt+sen+ominsilmin.+Joko+uskotte+tai+ette."+
Albertin+häätöhässäkän+aikaan+ei+ollut+kiinnostunut+materiasta,+kun+lopun+ajat+on+muutenkin+lähellä+ja+johtuiskohan+siitäkin,+ettei+materia+ole+kiinnostavaa,+kun+se+käsittää+jotain+toukkia,+kärpäsiä+ja+jätteitä?
Ai+jaa+hitto+olihan+mulla+rekattukin+nimimerkki.
04.07.2018 15:42
2 / 2