Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

9

1. En+kyllä+näistä+mittään+tiiä,+kun+on+kokemuspiirin+ulkopuolella,+mutta+yksinkertainen+logiikka+kertois:+Valitset+itseäsi+pienempiä+ja+hentoisempia+henkilöitä.+Ne+eivät+voi+olla+kovin+vaarallisia.+Toki+aseettomuus+kannattaa+tarkistaa.+Sitte+jos+ovat+jotain+mustan+vyön+judoisteja+taikka+muita+karatetaikureita,+niin+voinet+heittää+neuvoni+roskakoriin.
  2. Mitä+näitä+juttujasi+nyt+pintapuolisesti+luin,+niin+muutama+asia+tuli+mieleeni,+miksi+sinulla+mahdollisesti+miesten+kanssa+tökkii:+(Siis+nämähän+ovat+vain+yhden+miehen+näkemyksiä.)-+Keskimääräistä+voimakkaampi+uskonnollisuus.+Se+ainakin+omalla+kohdallani+aiheuttaisi+kysymysmerkkejä.+Pyrin+välttelemään+elämässäni+kaikenlaista+tunnustuksellisuutta+/+kiihkoilua+/+palvontaa.+Siitä+ei+mielestäni+ole+koskaan+seurannut+ihmiskunnalle+mitään+hyvää.+Olen+ikuisen+epäilyksen+kannattaja.+Siis+eihän+se+mikään+ehdoton+este+parisuhteelle+olisi,+että+toinen+olisi+uskonnollinen,+mutta+asia+selvästi+pomppasi+mieleeni.+Olisikohan+meidän+maailmankuvat+ja+-näkemys+kuinkakin+erilaisia?-+Toinen+asia:+Huomaan+itsessäni+taas+rajallisuuden,+vaikka+kuinka+koetan+olla+suvaitsevainen+ihminen.+Etnisestä+alkuperästä+(ja+yhtä+aikaa+puukoista)+puhuttaessa,+minulle+tulee+yksi+ihmisryhmä+suomesta+mieleen,+joka+taas+herättää+noita+epäilyksen+poikasia,+että+uskaltaisinko+lähteä+tutustumaan?+Ikävää+että+mieleeni+on+jostain+lapsuusvuosista+tai+elämänkokemuksista+tällaisia+ennakkoluuloja+tarttunut,+ja+niiden+hälventäminen+aikuisiällä+on+tunnetusti+vaikeaa.Molemmat+em.+asiat+on+toki+sellaisia,+että+ihmiseen+tutustuttua,+ne+varmasti+pystyy+siivoamaan+taka-alalle+/+pois+mielestä,+kunhan+muuten+niin+sanotusti+synkkaa.+Itsehän+olen+sen+tyylinen+mies,+että+kun+toinen+on+luotettava+älyllinen+olento+ja+makuukammarin+puolella+maut+osuvat+yksiin,+niin+olen+periaatteessa+myyty.+Tällainen+perusmies+on+periaatteessa+hyvin+yksinkertainen+olio.