Naiset ruoskittiin Malesiassa Lesboseksistä

Naisasialooser11

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005814302.html

6 kepin iskua. Lievä rangaistus siis eli ihan hyvä lesboseksistä, sen sijaan miehen kanssa seksiä harrastaneelle naiselle pitäisi antaa 60 ei kepin vaan ruoskan iskua ja ruoskan hännän päähän pitäisi kiinnittää lasinsiruja, nauloja, teräviä kiviä, yms. ja piestä kuin vierasta sikaa niin että veri ja ihonriekaleet lentävät.

29

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, sen välineen nimi on varmaan "lepakko-kepakko".

    • Kaisanoasaa

      Kyllä naisia vois ruoskalla piiskata jos ne panee jännämiehiä.

      • Täytyyhän sitä olla naisilla oikeus valita itse kumppaninsa. Ei se naisten vika ole, jososa miehistä on jotain ätmejä, jotka eivät osaa naisia missään normalisti lähestyä.


      • Kaisanoasaa

        No olethan sinäkin ätmi eikä naiset sua ole koskaan halunnut.


      • Kaisanoasaa kirjoitti:

        No olethan sinäkin ätmi eikä naiset sua ole koskaan halunnut.

        Sähän se itse oot ätmi, kuten myös naisasialuuserikin on. Mulla kyllä on ollut naisi elämäni aikana, niin ei ole koskaan tarvinnut jaka samoja mielipiteitä teidän luuseriätmien kanssa.

        Mä en ole koskaan edes kertonut mitään sellaista, etteikö mulla muka olisi naisia ollut. Joten helppohan se on teidän ätmiapaskaluusereiden aina tollaisia perättömiä valheita musta täällä keksiä.


      • Mohammed_Liljalaakso
        DarkFear kirjoitti:

        Sähän se itse oot ätmi, kuten myös naisasialuuserikin on. Mulla kyllä on ollut naisi elämäni aikana, niin ei ole koskaan tarvinnut jaka samoja mielipiteitä teidän luuseriätmien kanssa.

        Mä en ole koskaan edes kertonut mitään sellaista, etteikö mulla muka olisi naisia ollut. Joten helppohan se on teidän ätmiapaskaluusereiden aina tollaisia perättömiä valheita musta täällä keksiä.

        Julkinen ruoskinta olisi hyvä myös kaltaisellesi suurtrollille.


      • DF_kaljuus_ja_neitsyys
        DarkFear kirjoitti:

        Sähän se itse oot ätmi, kuten myös naisasialuuserikin on. Mulla kyllä on ollut naisi elämäni aikana, niin ei ole koskaan tarvinnut jaka samoja mielipiteitä teidän luuseriätmien kanssa.

        Mä en ole koskaan edes kertonut mitään sellaista, etteikö mulla muka olisi naisia ollut. Joten helppohan se on teidän ätmiapaskaluusereiden aina tollaisia perättömiä valheita musta täällä keksiä.

        Oliko sulla Yussufin värikäs penis suussa kun tuota paskaa tänne kirjoitit?


      • DF_kaljuus_ja_neitsyys kirjoitti:

        Oliko sulla Yussufin värikäs penis suussa kun tuota paskaa tänne kirjoitit?

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja lisäksi mä oon myös ihan normaali naisista kiinnostunut heteromies.

        Mutta sun varmaan kannattaisi päivittää sitä sun omaa seksuaalista suuntautumista, kun tunnut olevan noin kovasti kiinnostunut niistä miesten peniksistä ja vielä oikein niiden väreistäkin.

        Ei muuten ole ihan normaalia heteromiehillle moinen kiinnostus niitä miesten sukupuolielimiä kohtaan, että olisiko sulla kenties syytä tulla sieltä kaapista ulos.


    • mulkkumölkyt

      Siksi en harrastakaan minkäänlaista seksiä. Miehet voi kuolla puutteeseen hiljaa kituen.

      • Naisasialooser11

        Mies ei ole koskaan puutteessa koska maksullista laatupillua on aina tarjolla.


      • mulkkumölkyt
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mies ei ole koskaan puutteessa koska maksullista laatupillua on aina tarjolla.

        Ruoskittavaa laatupillua? Se on heidän valintansa.


      • andIquoteyou
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Mies ei ole koskaan puutteessa koska maksullista laatupillua on aina tarjolla.

        Ja mitähän laatua on puhkinussitussa toosassa? Eikös usean miehen käyttämän naisen pitänyt olla spermaviemäri ja ränni?


      • Ei puutteeseen kuole. Kokeiltu on.


      • mulkkumölkyt
        salmotrutta kirjoitti:

        Ei puutteeseen kuole. Kokeiltu on.

        Moni mies päästää itsensä päiviltä puutteen takia.


      • andIquoteyou kirjoitti:

        Ja mitähän laatua on puhkinussitussa toosassa? Eikös usean miehen käyttämän naisen pitänyt olla spermaviemäri ja ränni?

        Eikös se oo vaan mukavan liukas!


      • salmotrutta kirjoitti:

        Ei puutteeseen kuole. Kokeiltu on.

        Mä oon kokeillu tupakkaa.


      • Naisasialooser11
        mulkkumölkyt kirjoitti:

        Moni mies päästää itsensä päiviltä puutteen takia.

        Eli myönnät siis, että HC-AT-miehen kannattaa suorittaa itsemurha? Vaikka mitään oikeaa puutetta ei ole olemassakaan koska nuorta laatupillua saa pikkurahalla.


    • pillu.telineet

      No eikä kyllä olisi mitenkään hirveän väärin jos tuollaiset tuhannen mulkun maijat sen ruoskinnan päälle seivästettäisi ja sen jälkeen dipattaisiin tulikuumaan öljyyn kuin fondue-tikku konsanaan, toki niin että niisslä lutkissa vielä henki pihisisi sen toimituksen aikana.

      • Dippadiida

        Voi hilveää ihan pelottaa. Niisslä lutkitta pihititi henki toimitukten aikana.


    • jättäkäälapsetkuitenkin

      Ihmettelen noita homoja. Kyllä se oikeasti taitaa olla sairaus, niinkun on ollutkin.
      Mikä ihmeen tarve niillä on aina hakeutua näytille?
      Hyväksyntää sairaudelleen???
      Keppiä saa sitten rangaistukseksi ja sitä ne varmaan hakivatkin.
      Se on se moraali ja terveys mitä nuokin tavoittelevat. Siksi yrittävät hyväksyttää sairauttaan, jos se jotenkin paranisi.

      • Kuka lie ne autosta nähny, oisvat ajaneet syrjemmälle. Hakattavaks varmaan vietiin näytille.


    • MIEÄLILIKKIMUMMO

      Malle ja Katjahuora raiskattiin Malediiveilla?

    • tämäselvää

      Seksi on sairautta. Heteroseksi varsinkin.
      Oi sitä ilon päivää kun ihminen ei pysty enää lisääntymään.

    • Malluko

      Oliko Male yhdellä ällällä?

    • Korjattunimi

      Malle ja Lätkä huora

    • Lemmenkäinen

      Kivaa kun on tuo netti 269Kr /kk

    • Kalekoraoskasi

      Kuka raiskasi ja milloin?

    • Varmaatietoaonl

      Molemmat raiskasi Malediiveilla vuosia sitten.

    • sdcasvfvzdf

      vain 6 kepakoniskua? Minä olin kuulevinani että herra Risuhammas rario rokilla kun veti siitä päivän nenäherneitä, olisi hän puhunut sadasta iskusta. No kai se maleksijalaisnaisenhi iho on sen verran ohu, ettei kestä paljoo lyyä. TIetenki ne sharia-pyövelit sitten suoritti rankaistuksen lasselehtistyylisesti, haluatkomiljonääriksimäisen hitaasti; isku minuutissa. Ei saleen viuhunu keppi kuin Kai Hahjon rumpukapula, se tuomio ois ollu liian helpottavan äkkiä ohi siinä tapauksessa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33313
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21452
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      436
      10888
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6615
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      81
      5976
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4855
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4057
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1607
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      101
      1554
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1479
    Aihe