lempeä_herätys kysyy irtoseksistä

lempeä_herätys

Kysymys on ensisijaisesti palstan naisille. Toki miehetkin saavat vastata.

Mistä tietää, että yökerhosta mukaan otettu henkilö on turvallista seuraa eikä raiskaaja tai sarjamurhaaja? Kyllähän ns. jännämiehet erottaa helposti ja heitä voi vältellä, mutta kokemus on osoittanut, että kiltiltäkin vaikuttava mies voi suuttuessaan olla vaarallinen.

Olen menossa yökerhoon kahden viikon kuluttua. Olen päättänyt, että harrastan seksiä vielä niin kauan kuin siihen tulee tarjouksia. Jossain vaiheessa nekin loppuvat. Olisin mieluummin parisuhteessa mutta olen menettänyt toivoni parisuhteen löytämisestä. Seksi on toiseksi paras vaihtoehto, mutta olen tähän mennessä tehnyt sitä vain sellaisten ihmisten kanssa, joita olen nähnyt useampaan otteeseen ennen housujen riisumista.

En siis koskaan ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa saman illan aikana, kun olen tavannut ihmisen. Mistä tietää, ettei toinen ole vaarallinen? Onko olemassa joitain merkkejä (ns. maalaisjärjen ja intuition lisäksi), joihin kannattaa kiinnittää huomiota? Joku kokeneempi voisi kertoa.

164

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempeä_herätys

      Eikö kukaan muu nyt palstalla olevista ole miettinyt tätä ongelmaa?

      • EdesUnissa

        On turha luoda merkitystä sukupuolesta. Olen jatkuvasti maannut tuntemattomien naisten kanssa, ja yksikään heistä ei ole osoittautunut miksikään muuksi kuin tavalliseksi yksinäiseksi ihmiseksi.


      • lempeä_herätys

        Kiitos. Ja anteeksi myöhäinen vastaus.

        Sinä olet ihana ihminen. <3 Kävin äsken lenkillä ja puolet matkasta ajattelin sinua.

        Sinä olet ainoa kirjoittaja tässä ketjussa, joka vastasi asetettuun kysymykseen sellaisella tarkkuustasolla, josta pidän. Luin kyllä senkin viestisi, joka poistetttiin. Englantia paljon sisältävät viestit yleensä poistetaan.

        Nyt ymmärrän, miksi pokaus aiheuttaa minussa niin voimakkaita inhotuksen tunteita! Tunne johdattelusta ja manipulaatiosta on tosiaan merkki siitä, että henkilö saattaa olla vaarallinen! Vastaavasti sellainen henkilö, joka kuuntelee sekä sanojani että elekieltäni, tuntuu heti paljon turvallisemmalta. Ja siksi ujohkot ihmiset ovat paljon miellyttävämpiä kuin päällekäyvät.

        Mietin joskus, miksi minun pitää olla tällainen, että rakastun vain p*ppelin omaaviin henkilöihin. Jos en olisi tällainen, olisin jo halunnut nähdä sinut ja rakastua sinuun. Mutta tällainen olen enkä muuksi muutu.

        Sinun viestisi tuntuvat kuin sametilta. :D Monien muiden viestit tuntuvat piikkimatolta.

        Lisäksi sinä ymmärrät aina, mitä tarkoitan.


      • NainenRuudunTakaa
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos. Ja anteeksi myöhäinen vastaus.

        Sinä olet ihana ihminen. <3 Kävin äsken lenkillä ja puolet matkasta ajattelin sinua.

        Sinä olet ainoa kirjoittaja tässä ketjussa, joka vastasi asetettuun kysymykseen sellaisella tarkkuustasolla, josta pidän. Luin kyllä senkin viestisi, joka poistetttiin. Englantia paljon sisältävät viestit yleensä poistetaan.

        Nyt ymmärrän, miksi pokaus aiheuttaa minussa niin voimakkaita inhotuksen tunteita! Tunne johdattelusta ja manipulaatiosta on tosiaan merkki siitä, että henkilö saattaa olla vaarallinen! Vastaavasti sellainen henkilö, joka kuuntelee sekä sanojani että elekieltäni, tuntuu heti paljon turvallisemmalta. Ja siksi ujohkot ihmiset ovat paljon miellyttävämpiä kuin päällekäyvät.

        Mietin joskus, miksi minun pitää olla tällainen, että rakastun vain p*ppelin omaaviin henkilöihin. Jos en olisi tällainen, olisin jo halunnut nähdä sinut ja rakastua sinuun. Mutta tällainen olen enkä muuksi muutu.

        Sinun viestisi tuntuvat kuin sametilta. :D Monien muiden viestit tuntuvat piikkimatolta.

        Lisäksi sinä ymmärrät aina, mitä tarkoitan.

        Voi ihana kuulla. Näin se vaan on, että samanlaiset elämänkokemukset, esim. elämä naisena, tuottavat samanlaista hiljaista tietoa ja ymmärrystä maailmasta. Sanot monessa viestissä samaa mitä itse ajattelen, esim. syistä miksi "ätmit" ovat sinkkuja. Ihailen myös tapaasi sanoa suoraan mutta ilman ilkeyttä kaiken maailman kiusaajille takaisin. Itse menen paljon helpommin ärtyneeseen, piikittelevään rooliin.


      • NainenRuudunTakaa
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos. Ja anteeksi myöhäinen vastaus.

        Sinä olet ihana ihminen. <3 Kävin äsken lenkillä ja puolet matkasta ajattelin sinua.

        Sinä olet ainoa kirjoittaja tässä ketjussa, joka vastasi asetettuun kysymykseen sellaisella tarkkuustasolla, josta pidän. Luin kyllä senkin viestisi, joka poistetttiin. Englantia paljon sisältävät viestit yleensä poistetaan.

        Nyt ymmärrän, miksi pokaus aiheuttaa minussa niin voimakkaita inhotuksen tunteita! Tunne johdattelusta ja manipulaatiosta on tosiaan merkki siitä, että henkilö saattaa olla vaarallinen! Vastaavasti sellainen henkilö, joka kuuntelee sekä sanojani että elekieltäni, tuntuu heti paljon turvallisemmalta. Ja siksi ujohkot ihmiset ovat paljon miellyttävämpiä kuin päällekäyvät.

        Mietin joskus, miksi minun pitää olla tällainen, että rakastun vain p*ppelin omaaviin henkilöihin. Jos en olisi tällainen, olisin jo halunnut nähdä sinut ja rakastua sinuun. Mutta tällainen olen enkä muuksi muutu.

        Sinun viestisi tuntuvat kuin sametilta. :D Monien muiden viestit tuntuvat piikkimatolta.

        Lisäksi sinä ymmärrät aina, mitä tarkoitan.

        Ja tuosta kysymyksestäsi... uskon että intuitiosi pitää sinut turvassa ja auttaa valitsemaan hyvä, jos sellainen tarjolla on.


    • Täysin varmuudella et voi tietää koskaan. Valitettavasti.
      Elämä on vaarallista.

      • lempeä_herätys

        Kiitos kommentistasi, vaikka sen informaatioarvo ei kovin suuri ollutkaan. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, vaikka sen informaatioarvo ei kovin suuri ollutkaan. :D

        Haluatko että avaan asiaa syvemmin?


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, vaikka sen informaatioarvo ei kovin suuri ollutkaan. :D

        Jos sellaisen varman kaavan haluat miten välttyä hulluilta, niin älä lähde vieraiden mukaan ja puolituttujenkin kanssa ole aina sen verran valpas, että havaitset epäilyttävät puheet ja touhut. Ja vaisto on ihan hyvä apu, jos vaistoat että nyt on jotakin mätää..olet luultavasti oikeassa.

        Älä sivuuta sitä olankohautuksella, jos jokin sanoo päässäs varoitusta...

        Näyttäydy näkyvästi ihmisille, niin että sut havaitaan missä seurassa olet lähtenyt ...jos tulet kolkatuksi, ehkä joku ees muistaa minkä näköinen äijä on mahdollinen syyllinen.

        Ei kovin kannustavaa, tiiän. ☺️


      • lempeä_herätys
        LadyZorro kirjoitti:

        Jos sellaisen varman kaavan haluat miten välttyä hulluilta, niin älä lähde vieraiden mukaan ja puolituttujenkin kanssa ole aina sen verran valpas, että havaitset epäilyttävät puheet ja touhut. Ja vaisto on ihan hyvä apu, jos vaistoat että nyt on jotakin mätää..olet luultavasti oikeassa.

        Älä sivuuta sitä olankohautuksella, jos jokin sanoo päässäs varoitusta...

        Näyttäydy näkyvästi ihmisille, niin että sut havaitaan missä seurassa olet lähtenyt ...jos tulet kolkatuksi, ehkä joku ees muistaa minkä näköinen äijä on mahdollinen syyllinen.

        Ei kovin kannustavaa, tiiän. ☺️

        No nyt on kyseessä vierailu ihan vieraassa kaupungissa, joten puolituttuja ei ole.

        On kyllä totta, että vaisto kertoo aika hyvin, millainen henkilö on kyseessä. Sitä täytyy kuunnella.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Haluatko että avaan asiaa syvemmin?

        En tiedä, mitä tarkoitat asian avaamisella. Ymmärrän kyllä, että sekä elämä että irtoseksi ovat lähtökohtaisesti vaarallisia. Kysymykseni koski kuitenkin vaarojen välttelemistä.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        No nyt on kyseessä vierailu ihan vieraassa kaupungissa, joten puolituttuja ei ole.

        On kyllä totta, että vaisto kertoo aika hyvin, millainen henkilö on kyseessä. Sitä täytyy kuunnella.

        Ole tarkkana, kun porkkana. Eläkä juo liikaa, jos juoda meinaat. Ettet ole liian helppo kohde...kyvytön siis pinkasemaan pakoon. 😊


      • lempeä_herätys
        LadyZorro kirjoitti:

        Ole tarkkana, kun porkkana. Eläkä juo liikaa, jos juoda meinaat. Ettet ole liian helppo kohde...kyvytön siis pinkasemaan pakoon. 😊

        Ajattelin olla kokonaan juomatta tällä kertaa. Minä haluan seksiä ja haleja, en viinaa. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        En tiedä, mitä tarkoitat asian avaamisella. Ymmärrän kyllä, että sekä elämä että irtoseksi ovat lähtökohtaisesti vaarallisia. Kysymykseni koski kuitenkin vaarojen välttelemistä.

        Paras keino sinulle ja muillekin naisille välttää mahdollisimman monet elämän vaarat on ryhtyä nunnaksi ja elää loppuelämä luostarin suojaisassa hiljaisuudessa.

        Jos joku vaarallinen ja älykäs ihminen julkisella paikalla iskee juuri sinuun silmänsä ja haluaa vahingoitaa tai jopa tappaa, voit välttyä tältä kohtalolta vain hyvällä tuurilla. Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on kokea joku karmiva kohtalo jonkun kahelin toimesta? Arvioisin että mahdollisuus on hyvin pieni. Katso ympärillesi. Ihmiset tulevat ja menevät missä sattuu, ja millä hetkellä hyvänsä tämä kaheli voisi vaikka räjäytää jonkun pommin melkein missä tahansa ihmisten ilmoilla. Erittäin harvoin kukaan kuitenkaan tekee niin. Se olisi silti paljon todennäköisempää kuin se että pelkästään juuri sut valikoidaan jostakin yökerhosta jonain tiettynä iltana ja vaikka huumataan, jonka jälkeen huomaat herääväsi alasti ja sidottuna jossakin kellarissa.

        Jos haluaa vahingoittaa ihmisiä, miksei vahingoittaisi mahdollisimman monia kerralla? Kaikki tämmöiset Uhrilammas-tyyliset leffat jossa kaapataan yksi nainen kerrallaan, vain ruokkivat lukemattomien naisten pelkoa siihen pisteeseen, että jatkuvasti pelkäävät kohtaavansa jonkun sarjamurhaaja-raiskaajan ties mistä ja koittavat aina etukäteen pähkäillä, kuinka sen hullun sieltä ihmispaljoudesta sitten bongaisi hyvissä ajoin jotta voisi juosta lujaa karkuun. Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Paras keino sinulle ja muillekin naisille välttää mahdollisimman monet elämän vaarat on ryhtyä nunnaksi ja elää loppuelämä luostarin suojaisassa hiljaisuudessa.

        Jos joku vaarallinen ja älykäs ihminen julkisella paikalla iskee juuri sinuun silmänsä ja haluaa vahingoitaa tai jopa tappaa, voit välttyä tältä kohtalolta vain hyvällä tuurilla. Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on kokea joku karmiva kohtalo jonkun kahelin toimesta? Arvioisin että mahdollisuus on hyvin pieni. Katso ympärillesi. Ihmiset tulevat ja menevät missä sattuu, ja millä hetkellä hyvänsä tämä kaheli voisi vaikka räjäytää jonkun pommin melkein missä tahansa ihmisten ilmoilla. Erittäin harvoin kukaan kuitenkaan tekee niin. Se olisi silti paljon todennäköisempää kuin se että pelkästään juuri sut valikoidaan jostakin yökerhosta jonain tiettynä iltana ja vaikka huumataan, jonka jälkeen huomaat herääväsi alasti ja sidottuna jossakin kellarissa.

        Jos haluaa vahingoittaa ihmisiä, miksei vahingoittaisi mahdollisimman monia kerralla? Kaikki tämmöiset Uhrilammas-tyyliset leffat jossa kaapataan yksi nainen kerrallaan, vain ruokkivat lukemattomien naisten pelkoa siihen pisteeseen, että jatkuvasti pelkäävät kohtaavansa jonkun sarjamurhaaja-raiskaajan ties mistä ja koittavat aina etukäteen pähkäillä, kuinka sen hullun sieltä ihmispaljoudesta sitten bongaisi hyvissä ajoin jotta voisi juosta lujaa karkuun. Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden.

        "Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden."

        En lyö kenenkään otsaan mitään leimaa yhdestä väärästä sanasta. Enkä vielä kahdesta tai kolmestakaan. Mutta ymmärrät varmaan, että jos ensimmäistä kertaa elämässään harkitsee täysin vieraan ihmisen tuomista kanssaan lukittuun tilaan ja seksin harrastamista varten, hälytyskellojen on oltava terävämmät kuin vaikkapa silloin, jos vain pusutellaan illan päätteeksi ja vaihdetaan yhteystietoja.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden."

        En lyö kenenkään otsaan mitään leimaa yhdestä väärästä sanasta. Enkä vielä kahdesta tai kolmestakaan. Mutta ymmärrät varmaan, että jos ensimmäistä kertaa elämässään harkitsee täysin vieraan ihmisen tuomista kanssaan lukittuun tilaan ja seksin harrastamista varten, hälytyskellojen on oltava terävämmät kuin vaikkapa silloin, jos vain pusutellaan illan päätteeksi ja vaihdetaan yhteystietoja.

        Yritä kuitenkin hyväksyä se, että jos siellä yökerhossa ollessasi joku haluaa juuri sinun kärsivän, hän tekee sen mitä todennäköisemmin sillä tavalla että havahdut tilanteeseen vasta sitten kun on jo liian myöhäistä. Todennäköisemmin saat seuraavassa lottoarvonnassa päävoiton.

        Joten ole huoleti ja koita pitää hauskaa siellä sekä etenkin mahdollisilla jatkoilla :)


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Yritä kuitenkin hyväksyä se, että jos siellä yökerhossa ollessasi joku haluaa juuri sinun kärsivän, hän tekee sen mitä todennäköisemmin sillä tavalla että havahdut tilanteeseen vasta sitten kun on jo liian myöhäistä. Todennäköisemmin saat seuraavassa lottoarvonnassa päävoiton.

        Joten ole huoleti ja koita pitää hauskaa siellä sekä etenkin mahdollisilla jatkoilla :)

        Yökerhossa on hieman turvallisempaa kuin jatkoilla, koska yökerhossa on enemmän ihmisiä ja koska sieltä on helpompi paeta kuin esim. hotellihuoneesta. Tietysti yökerhossa uhkana ovat tulipalot sekä suurten joukkojen satuttajat. Toisin sanoen yökerhossa on harvinaista, että kukaan kohdistaisi väkivaltaa juuri minuun yksilönä.

        Jatkoilla taas yksilöön kohdistettu väkivalta olisi huomattavasti helpompaa mutta ei toivottavasti todennäköistä.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Yökerhossa on hieman turvallisempaa kuin jatkoilla, koska yökerhossa on enemmän ihmisiä ja koska sieltä on helpompi paeta kuin esim. hotellihuoneesta. Tietysti yökerhossa uhkana ovat tulipalot sekä suurten joukkojen satuttajat. Toisin sanoen yökerhossa on harvinaista, että kukaan kohdistaisi väkivaltaa juuri minuun yksilönä.

        Jatkoilla taas yksilöön kohdistettu väkivalta olisi huomattavasti helpompaa mutta ei toivottavasti todennäköistä.

        Voit olla käytännössä varma siitä että kenet tahansa miehen otatkaan mukaasi sieltä, hän haluaa tuona iltana vain naida sua niin pitkään kunnes jompi kumpi teistä ei enää jaksa. Et hyödy mitenkään siitä kun kuvittelet näitä kauhuskenaarioita. Joten lopeta. Vaikka alkaen nyt.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Voit olla käytännössä varma siitä että kenet tahansa miehen otatkaan mukaasi sieltä, hän haluaa tuona iltana vain naida sua niin pitkään kunnes jompi kumpi teistä ei enää jaksa. Et hyödy mitenkään siitä kun kuvittelet näitä kauhuskenaarioita. Joten lopeta. Vaikka alkaen nyt.

        Joo, ehkä tämän tarkkuustason riskianalyysi on riittävä tähän tilanteeseen. :D

        Täytyy siirtyä suunnitelman seuraavaan vaiheeseen. Minä en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt irtoripsiä enkä kasvojen varjostus- tai korostustuotteita. Minä, joka luulin meikkaavani taitavasti, olen aivan pudonnut kelkasta näiden kaiken maailman varjostinten ja korostinten keskellä. Nyt on hyvä hetki päivittää taitoja. Varjostustuotteiden käyttö täytyy opetella. Ripsien käyttöä ei oikein voi harjoitella, koska laadukkaat irtoripset ovat aika hintavia. Olen varautunut irtoripsineitsyyteni menettämiseen varaamalla kaksi paria ripsiä, joten siinä on varaa kahteen erehdyksessä suoritettuun poskille liimaamiseen tai ripsiviuhkan katkeamiseen. :-P


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Joo, ehkä tämän tarkkuustason riskianalyysi on riittävä tähän tilanteeseen. :D

        Täytyy siirtyä suunnitelman seuraavaan vaiheeseen. Minä en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt irtoripsiä enkä kasvojen varjostus- tai korostustuotteita. Minä, joka luulin meikkaavani taitavasti, olen aivan pudonnut kelkasta näiden kaiken maailman varjostinten ja korostinten keskellä. Nyt on hyvä hetki päivittää taitoja. Varjostustuotteiden käyttö täytyy opetella. Ripsien käyttöä ei oikein voi harjoitella, koska laadukkaat irtoripset ovat aika hintavia. Olen varautunut irtoripsineitsyyteni menettämiseen varaamalla kaksi paria ripsiä, joten siinä on varaa kahteen erehdyksessä suoritettuun poskille liimaamiseen tai ripsiviuhkan katkeamiseen. :-P

        Asianmukainen vaatetus ja kampaus pitää olla myös :) Pohdiskele mitä laitat päällesi ja jalkaasi ja kuinka hiuksesi on laitettu...


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Asianmukainen vaatetus ja kampaus pitää olla myös :) Pohdiskele mitä laitat päällesi ja jalkaasi ja kuinka hiuksesi on laitettu...

        Totta kai! Mutta ne ovat aina kuuluneet yökerhoon. Kerroin vain, mitä uutta aion harjoitella nyt. Tässä on vuosien varrella harjoiteltu vaikka mitä: hiusten kiharrukset sopiville laineille, silmien kissarajaukset, kirkkaan huulipunan käyttö ja niin edelleen.

        Juuri eilen selostin äidilleni, millaisessa varustuksessa aion näyttäytyä kahden viikon kuluttua. Äidin kommentti oli: "Eikö tuo mene jo vähän liiallisuuksiin?" :D Ehkä, mutta jos joku ei kestä minun laittautumistani, ei kestä monta muutakaan asiaa persoonallisuudessani. Sitä paitsi kuka menee yökerhoon näyttämään hillityltä? :D Työpaikka on sitä varten!


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Totta kai! Mutta ne ovat aina kuuluneet yökerhoon. Kerroin vain, mitä uutta aion harjoitella nyt. Tässä on vuosien varrella harjoiteltu vaikka mitä: hiusten kiharrukset sopiville laineille, silmien kissarajaukset, kirkkaan huulipunan käyttö ja niin edelleen.

        Juuri eilen selostin äidilleni, millaisessa varustuksessa aion näyttäytyä kahden viikon kuluttua. Äidin kommentti oli: "Eikö tuo mene jo vähän liiallisuuksiin?" :D Ehkä, mutta jos joku ei kestä minun laittautumistani, ei kestä monta muutakaan asiaa persoonallisuudessani. Sitä paitsi kuka menee yökerhoon näyttämään hillityltä? :D Työpaikka on sitä varten!

        Kenenpä äiti ei tuon tuosta antaisi lapselleen moista palautetta, oli kyse sitten mistä tahansa normaalista poikkeavasta(?)


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kenenpä äiti ei tuon tuosta antaisi lapselleen moista palautetta, oli kyse sitten mistä tahansa normaalista poikkeavasta(?)

        No äiti nyt vain ei ole kovin innokas meikkaaja... Kun asuin vielä kotona, häntä nauratti iltameikkini aina siinä vaiheessa, kun se oli kesken. Mutta sitten kun tuli valmista, hänkin myönsi, että näytti hyvältä. Enkä minä kovin poikkeavalta aio näyttää. Korkeintaan vähän enemmän eteläeurooppalaiselta kuin suomalaiselta.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        No äiti nyt vain ei ole kovin innokas meikkaaja... Kun asuin vielä kotona, häntä nauratti iltameikkini aina siinä vaiheessa, kun se oli kesken. Mutta sitten kun tuli valmista, hänkin myönsi, että näytti hyvältä. Enkä minä kovin poikkeavalta aio näyttää. Korkeintaan vähän enemmän eteläeurooppalaiselta kuin suomalaiselta.

        Meillä oli täällä aikoinaan ketju, joka käsitteli kysymystä, olisiko parempi yrittää olla normaali vaiko oma itsensä. Ei sit oikeen ottanut keskustelu tulta, vähän kipinöi muttei syttynyt.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15286516/on-parempi-olla-aito-oma-itsensa-kuin-quotnormaaliquot


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Meillä oli täällä aikoinaan ketju, joka käsitteli kysymystä, olisiko parempi yrittää olla normaali vaiko oma itsensä. Ei sit oikeen ottanut keskustelu tulta, vähän kipinöi muttei syttynyt.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15286516/on-parempi-olla-aito-oma-itsensa-kuin-quotnormaaliquot

        Mielenkiintoinen ketju, mutta miten se liittyy meikkaamiseeni? Meikkaaminen on hyvin syvällä tasolla juuri omaa itseäni, sitä aitoa minua. Minusta meikkaaminen on yksi taiteen muoto, vaikka maallikot eivät niin yleensä ajattelekaan. Niin ajattelevat lähinnä sellaiset, jotka kutsuvat itseään ammattinsa puolesta meikkitaiteilijoiksi.

        Joudut siis nyt vähän perustelemaan tuon ketjun yhteyttä aikaisempaan keskusteluumme...


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ketju, mutta miten se liittyy meikkaamiseeni? Meikkaaminen on hyvin syvällä tasolla juuri omaa itseäni, sitä aitoa minua. Minusta meikkaaminen on yksi taiteen muoto, vaikka maallikot eivät niin yleensä ajattelekaan. Niin ajattelevat lähinnä sellaiset, jotka kutsuvat itseään ammattinsa puolesta meikkitaiteilijoiksi.

        Joudut siis nyt vähän perustelemaan tuon ketjun yhteyttä aikaisempaan keskusteluumme...

        No se käy käden käänteessä.
        Ketju ei liity vain meikkaamiseen ja sen tarpeellisuuteen, tarpeettomuuteen tai tyylilajeihin, vaan aivan kaikkeen mahdolliseen, joka tekee sinusta sinut tai sitten ei. Tarkoitukseni oli saada lukija pohtimaan, tulisiko hänen pyrkiä olemaan sellainen kuin on vai pikemminkin sulautumaan joukkoon, olemaan samanlainen kuin muut, "normaali".

        Ilmeisesti sulla on ollut suurimman osan elämästäsi tapana olla oma itsesi, joten tuttu juttu sulle. Otin ketjun tänne vain muistutukseksi sinulle siitä, että olet hyvällä tiellä eikä siltä ole syytä poiketa sivupoluille vain muiden eriävien mielipiteiden takia. Teet asiat omalla tavallasi niin asioiden tulisi edetä sinun etujesi mukaisesti.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        No se käy käden käänteessä.
        Ketju ei liity vain meikkaamiseen ja sen tarpeellisuuteen, tarpeettomuuteen tai tyylilajeihin, vaan aivan kaikkeen mahdolliseen, joka tekee sinusta sinut tai sitten ei. Tarkoitukseni oli saada lukija pohtimaan, tulisiko hänen pyrkiä olemaan sellainen kuin on vai pikemminkin sulautumaan joukkoon, olemaan samanlainen kuin muut, "normaali".

        Ilmeisesti sulla on ollut suurimman osan elämästäsi tapana olla oma itsesi, joten tuttu juttu sulle. Otin ketjun tänne vain muistutukseksi sinulle siitä, että olet hyvällä tiellä eikä siltä ole syytä poiketa sivupoluille vain muiden eriävien mielipiteiden takia. Teet asiat omalla tavallasi niin asioiden tulisi edetä sinun etujesi mukaisesti.

        "Ilmeisesti sulla on ollut suurimman osan elämästäsi tapana olla oma itsesi, joten tuttu juttu sulle. Otin ketjun tänne vain muistutukseksi sinulle siitä, että olet hyvällä tiellä eikä siltä ole syytä poiketa sivupoluille vain muiden eriävien mielipiteiden takia. Teet asiat omalla tavallasi niin asioiden tulisi edetä sinun etujesi mukaisesti."

        Heh, kiitos kannustuksesta! :D Näin on, minulla ei ole koskaan ollut ongelmia olla oma itseni.

        Sellainen pienen pieni seuraamus siitä vain on tosin tavannut olla, että... minä olen sinkku. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Ilmeisesti sulla on ollut suurimman osan elämästäsi tapana olla oma itsesi, joten tuttu juttu sulle. Otin ketjun tänne vain muistutukseksi sinulle siitä, että olet hyvällä tiellä eikä siltä ole syytä poiketa sivupoluille vain muiden eriävien mielipiteiden takia. Teet asiat omalla tavallasi niin asioiden tulisi edetä sinun etujesi mukaisesti."

        Heh, kiitos kannustuksesta! :D Näin on, minulla ei ole koskaan ollut ongelmia olla oma itseni.

        Sellainen pienen pieni seuraamus siitä vain on tosin tavannut olla, että... minä olen sinkku. :D

        "Sellainen pienen pieni seuraamus siitä vain on tosin tavannut olla, että... minä olen sinkku. :D"

        Voi hyvinkin olla että sinkkuutesi on nyt pienempi paha kuin se että olisit ollut jo pitkään sitoutunut mieheen joka ei enää tunne vetoa sinuun koska suhteenne alussa olit aivan erilainen kuin oikeasti olet. Tälläkin hetkellä hän saattaisi litkiä kaljaa yksin sohvallanne fudiksen koostelähetyksiä katsoen tai vietellä työpaikan sihteeriä jossakin missä lie samalla kun sinä roikut netissä s24-sinkut-palstalla tappamassa aikaa.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Sellainen pienen pieni seuraamus siitä vain on tosin tavannut olla, että... minä olen sinkku. :D"

        Voi hyvinkin olla että sinkkuutesi on nyt pienempi paha kuin se että olisit ollut jo pitkään sitoutunut mieheen joka ei enää tunne vetoa sinuun koska suhteenne alussa olit aivan erilainen kuin oikeasti olet. Tälläkin hetkellä hän saattaisi litkiä kaljaa yksin sohvallanne fudiksen koostelähetyksiä katsoen tai vietellä työpaikan sihteeriä jossakin missä lie samalla kun sinä roikut netissä s24-sinkut-palstalla tappamassa aikaa.

        Totta. :D Tämä lohduttaa. :)

        Mutta nyt minä taidan mennä laittamaan rahaa pankkiin. Hyvää yötä.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Totta. :D Tämä lohduttaa. :)

        Mutta nyt minä taidan mennä laittamaan rahaa pankkiin. Hyvää yötä.

        Samoin


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Paras keino sinulle ja muillekin naisille välttää mahdollisimman monet elämän vaarat on ryhtyä nunnaksi ja elää loppuelämä luostarin suojaisassa hiljaisuudessa.

        Jos joku vaarallinen ja älykäs ihminen julkisella paikalla iskee juuri sinuun silmänsä ja haluaa vahingoitaa tai jopa tappaa, voit välttyä tältä kohtalolta vain hyvällä tuurilla. Kysymys kuuluukin, kuinka todennäköistä on kokea joku karmiva kohtalo jonkun kahelin toimesta? Arvioisin että mahdollisuus on hyvin pieni. Katso ympärillesi. Ihmiset tulevat ja menevät missä sattuu, ja millä hetkellä hyvänsä tämä kaheli voisi vaikka räjäytää jonkun pommin melkein missä tahansa ihmisten ilmoilla. Erittäin harvoin kukaan kuitenkaan tekee niin. Se olisi silti paljon todennäköisempää kuin se että pelkästään juuri sut valikoidaan jostakin yökerhosta jonain tiettynä iltana ja vaikka huumataan, jonka jälkeen huomaat herääväsi alasti ja sidottuna jossakin kellarissa.

        Jos haluaa vahingoittaa ihmisiä, miksei vahingoittaisi mahdollisimman monia kerralla? Kaikki tämmöiset Uhrilammas-tyyliset leffat jossa kaapataan yksi nainen kerrallaan, vain ruokkivat lukemattomien naisten pelkoa siihen pisteeseen, että jatkuvasti pelkäävät kohtaavansa jonkun sarjamurhaaja-raiskaajan ties mistä ja koittavat aina etukäteen pähkäillä, kuinka sen hullun sieltä ihmispaljoudesta sitten bongaisi hyvissä ajoin jotta voisi juosta lujaa karkuun. Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden.

        "Sitten kun joku mies sanoo yhdenkin väärän sanan tai hälytyskello soi nupissa ties mistä syystä, hän saa heti sen vaaran leiman otsaansa - vaikka oli oikeasti hyvä mies jolle olisi voinut antaa ainakin mahdollisuuden."

        Järki puhetta! Näistä "omituisista hyypiöistä" mäkin olen tällä palstalla puhunut - osa kun on täysin vaarattomia. Yöelämässä miehen vaan on pakko opetella käyttäytymään niin ettei vaikuttaisi "omituiselta hyypiöltä".


    • Eihän vieraista tiedäkään, kun tutuiksi luulluistakin välillä paljastuu hirveyksiä. Ja epämukavia asioita.

      Uhkapeliähän tuo on..

      • lempeä_herätys

        Niin, mietin itsekin tuota aloitusta kirjoittaessani, ettei tutuistakaan voi aina tietää. Mutta jos on tavannut ihmisen muutaman kerran ja henkilö on vaikuttanut normaalilta, pystyy karsimaan ainakin pahimmat raiskaajat pois. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Niin, mietin itsekin tuota aloitusta kirjoittaessani, ettei tutuistakaan voi aina tietää. Mutta jos on tavannut ihmisen muutaman kerran ja henkilö on vaikuttanut normaalilta, pystyy karsimaan ainakin pahimmat raiskaajat pois. :D

        Monesti rikoksissa se tuttu tai puolituttu onkin se syyllinen lopulta. Mä kyylään rikosohjelmia, heh. Olen kyllä muutenkin varsin arka luottamaan vieraisiin, niin että lähtisin yön selkään tuosta vaan.

        Loppujen lopuksi kestä voi sata varmasti tietää mikä se on...☺️

        Ajan kanssa..ehkä. Mieti nyt ainakin valmiiksi miten puolustaudut tai pakenet, jos tarvetta ilmenee. 😄


    • 980989089

      Jos sarjamurhaajan tunnistaisi, ei tämä olisi sarjamurhaaja. Sama pätee raiskaajiin. Aika loogista - eikö.
      Itselläni on ollut aika huomattava määrä näitä irtosuhteita, eli suoraan baarista tms sänkyyn. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa. En ole epäluuloinen minkään asian suhteen elämässä.

      • lempeä_herätys

        Ehkä epäluuloni on vain kokemuksen puutetta tässä asiassa.


    • Sarjamurhaaja? Et voi tietää.

      Raiskaaja? Et sitäkään.

      Kummassakin noissa naiset ja miksei miehetkin ovat haksahtaneet pahasti.

      Mitä itse voit tehdä, niin on tietysti varautua pahimman päälle. Inhottavaa sanoa, mutta niin se vain on. Vaikka suhteellisen pieni osa oikeasti tekee pahaa, väkivaltaa toiselle, niin se mahdollisuus on silti aina olemassa. Ja joskus sen tutunkin kesken.

    • Kylmän loogisesti ajatellen 95% ihmisistä on normaaleja. Jäljelle jäävistä jännämiehistä ainakin puolet on tatskannut itsensä. Iso osa on nappien popsijoita, aika helppo tunnistaa. Varmaan ehkä joku prosentti alkup. määrästä näyttää normaalilta ja on vaarallinen hullu, aika vähän, niistäkin varmaan selviää jutellessa iso osa. Sulla on ehkä max. 0,5% m ahdollisuus saada petiin kaheli joka ei ollut etukäteen tunnistettavissa. Ota huone hotellista, niissä on kamerat niin sarjamurhaaja tuskin siellä sinua alkaa murhaamaan. Pyydä nähtäväksi ajokortti ja ota kuva siitä heti, kerro että meni pilveen ja jos jätkä raiskaa tai tappaa sut niin kiinni jää. Eiköhän se siitä.

      • lempeä_herätys

        Haha, nyt sait naurut aikaan. :D Kauheata ajatella näin, mutta tatuoinneissa on kyllä jotain todella luotaantyöntävää.

        Pidän arviostasi normaalien ihmisten lukumäärästä, vaikka en tiedä, mihin se perustuu. Ja hotelli on hommattuna.

        Voisikohan sitä ajokorttia oikeasti pyytää nähtäväksi...? :D :D Mitähän siitä tulisi... "Yksi pikku juttu vielä, ennen kuin aloitamme... Näyttäisitkö henkkarit? Haluan varmistaa, että olet täysi-ikäinen." Saattaisi toinen osapuoli ottaa jalat alleen siinä vaiheessa... Tai viimeistään siinä vaiheessa, jos alkaisin kuvata ajokorttia!

        Mutta kiitos näistä vinkeistä. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Haha, nyt sait naurut aikaan. :D Kauheata ajatella näin, mutta tatuoinneissa on kyllä jotain todella luotaantyöntävää.

        Pidän arviostasi normaalien ihmisten lukumäärästä, vaikka en tiedä, mihin se perustuu. Ja hotelli on hommattuna.

        Voisikohan sitä ajokorttia oikeasti pyytää nähtäväksi...? :D :D Mitähän siitä tulisi... "Yksi pikku juttu vielä, ennen kuin aloitamme... Näyttäisitkö henkkarit? Haluan varmistaa, että olet täysi-ikäinen." Saattaisi toinen osapuoli ottaa jalat alleen siinä vaiheessa... Tai viimeistään siinä vaiheessa, jos alkaisin kuvata ajokorttia!

        Mutta kiitos näistä vinkeistä. :D

        Joo, no oikeastaan veikkaisin että "normaaleja" on enemmänkin jossain yökerhossa, jännät varmaan enemmän pesii lähiöpubeissa.

        Joo, ite en yhtään loukkantuis koska kyllä mun mielestä jos ihan vaikka rehellisesti sanoiskin vasta tavattu nainen että "kun en tunne entuudestaan tahdon varmistua että oot kuka sanotkin olevas" ja tietysti vastavuoroisesti näyttäis omaa ajokorttia ei siitä ois mitään syytä harmistua. Voi jopa lisätä mielenkiintoa sua kohtaan kun näkee että oot varovainen, se ikäänkuin viestii ettet oo muidenkaan mukaan helposti ollut lähtemässä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, no oikeastaan veikkaisin että "normaaleja" on enemmänkin jossain yökerhossa, jännät varmaan enemmän pesii lähiöpubeissa.

        Joo, ite en yhtään loukkantuis koska kyllä mun mielestä jos ihan vaikka rehellisesti sanoiskin vasta tavattu nainen että "kun en tunne entuudestaan tahdon varmistua että oot kuka sanotkin olevas" ja tietysti vastavuoroisesti näyttäis omaa ajokorttia ei siitä ois mitään syytä harmistua. Voi jopa lisätä mielenkiintoa sua kohtaan kun näkee että oot varovainen, se ikäänkuin viestii ettet oo muidenkaan mukaan helposti ollut lähtemässä.

        Eikä mitään tollasta, käsiraudat heti vaan äijälle ranteisiin. Kädet selän takana ja raudat on ja pysyy, kunnes ukko haluaa kotiinsa. 🙄


      • LadyZorro kirjoitti:

        Eikä mitään tollasta, käsiraudat heti vaan äijälle ranteisiin. Kädet selän takana ja raudat on ja pysyy, kunnes ukko haluaa kotiinsa. 🙄

        Kokemuksen syvä rintaäänikö siellä puhuu? No on kai ne hotellissa kaikenlaista nähnyt niin ei kai ne respassa varmaan tosiaan paljon hätkähdä jos ap miest roudaa huoneeseeen käsiraudoissa. Ei vaan saa sitten hukata avainta, ois liian julmaa jos ap ei saiskaan sitten rautoja auki.


      • lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, no oikeastaan veikkaisin että "normaaleja" on enemmänkin jossain yökerhossa, jännät varmaan enemmän pesii lähiöpubeissa.

        Joo, ite en yhtään loukkantuis koska kyllä mun mielestä jos ihan vaikka rehellisesti sanoiskin vasta tavattu nainen että "kun en tunne entuudestaan tahdon varmistua että oot kuka sanotkin olevas" ja tietysti vastavuoroisesti näyttäis omaa ajokorttia ei siitä ois mitään syytä harmistua. Voi jopa lisätä mielenkiintoa sua kohtaan kun näkee että oot varovainen, se ikäänkuin viestii ettet oo muidenkaan mukaan helposti ollut lähtemässä.

        Niin, kyllä monet miehet ymmärtävät, että yksin yökerhossa olevan naisen on oltava tavallista varovaisempi. Minä en esimerkiksi koskaan vastaanota tarjottua juomaa, ellen omin silmin näe nesteen kaatamista alkuperäispakkauksesta lasiin. Monet miehet eivät ota tätä huomioon, kun pyytävät vaikka pitämään paikkaa varattuna samalla kun hakevat juomia. Kerron aina syyn, miksi en suostu siihen. Osa ymmärtää oikein hyvin, osa ei ymmärrä. Yleensä ne, jotka ymmärtävät, vaikuttavat muutenkin järkevämmiltä. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kokemuksen syvä rintaäänikö siellä puhuu? No on kai ne hotellissa kaikenlaista nähnyt niin ei kai ne respassa varmaan tosiaan paljon hätkähdä jos ap miest roudaa huoneeseeen käsiraudoissa. Ei vaan saa sitten hukata avainta, ois liian julmaa jos ap ei saiskaan sitten rautoja auki.

        No ei kokemuksen, mutta varovaisuuden ääni. 😏

        Ei kai se haittaa,jos rautoja ei saa auki. Ompahan valmiina ensi kertaan...😇


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Niin, kyllä monet miehet ymmärtävät, että yksin yökerhossa olevan naisen on oltava tavallista varovaisempi. Minä en esimerkiksi koskaan vastaanota tarjottua juomaa, ellen omin silmin näe nesteen kaatamista alkuperäispakkauksesta lasiin. Monet miehet eivät ota tätä huomioon, kun pyytävät vaikka pitämään paikkaa varattuna samalla kun hakevat juomia. Kerron aina syyn, miksi en suostu siihen. Osa ymmärtää oikein hyvin, osa ei ymmärrä. Yleensä ne, jotka ymmärtävät, vaikuttavat muutenkin järkevämmiltä. :D

        Tuo on fiksua, tyrmäystippoja on niin helppo tiputtaa lasiin matkalla tiskiltä takas pöytään. 👌


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Niin, kyllä monet miehet ymmärtävät, että yksin yökerhossa olevan naisen on oltava tavallista varovaisempi. Minä en esimerkiksi koskaan vastaanota tarjottua juomaa, ellen omin silmin näe nesteen kaatamista alkuperäispakkauksesta lasiin. Monet miehet eivät ota tätä huomioon, kun pyytävät vaikka pitämään paikkaa varattuna samalla kun hakevat juomia. Kerron aina syyn, miksi en suostu siihen. Osa ymmärtää oikein hyvin, osa ei ymmärrä. Yleensä ne, jotka ymmärtävät, vaikuttavat muutenkin järkevämmiltä. :D

        Joo no tuo on hyvä lähtökohta että tosiaan valkkaat tuollaisen joka ymmärtää, sellainen ymmärtää varmaan henkkarihommankin ja kun tuota ladyzorran eehdotusta miettii niin joo'o, se vois olla kyllä aika kiehtovan jännää miehellekin, ota harkintaan :D Jos nainen ihan suoraan tarjoaa, saat lähteä mukaan hotskulle ja saat seksiä jos saan laittaa nämä käsiraudat sulle, veikkaan että aika moni saattais suostua ihan mielenkiinnosta nähdäkseen lunastuuko lupaukset. Tuolta voit tilata raudat käsiveskaan valmiiksi:

        https://www.varusteleka.fi/fi/product/tch-kasiraudat-ketjulla/16399


      • LadyZorro kirjoitti:

        No ei kokemuksen, mutta varovaisuuden ääni. 😏

        Ei kai se haittaa,jos rautoja ei saa auki. Ompahan valmiina ensi kertaan...😇

        Ilmankos se sun miehes ei oo niin innokas aina pihahommiin, varmaan hankala kaivella kuoppia lapiolla kädet selän taakse raudoitettuna :D


      • lempeä_herätys
        LadyZorro kirjoitti:

        Eikä mitään tollasta, käsiraudat heti vaan äijälle ranteisiin. Kädet selän takana ja raudat on ja pysyy, kunnes ukko haluaa kotiinsa. 🙄

        No tuo on vähän LIIAN maustettua seksiä minun makuuni... :D Vaikka mausteista pidänkin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ilmankos se sun miehes ei oo niin innokas aina pihahommiin, varmaan hankala kaivella kuoppia lapiolla kädet selän taakse raudoitettuna :D

        Hehe, mä vapautin sen käsiraudoista meidän hotelliyön jälkeen. Olis kuulemma helpompi ajella kotiin, kun yltää vaihtamaan manuaalivaihteita irroittamatta käsiä ratista. 😌

        Piti sitten heltyä....ja kohta se tulikin jo mun ulko-oven taakke pyytämään lisää kahlitsemista. 🤣

        Nyt riittää henkinen side, ei tarvita rautoja. 👍


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        No tuo on vähän LIIAN maustettua seksiä minun makuuni... :D Vaikka mausteista pidänkin.

        No sukkahousut ja legginsitkin kelpaa, jos raudat hirvittää. Vedät vaan tarpeeks tiukalle ja solmit oikein, ettei pääse karkuun. 😝


      • lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no tuo on hyvä lähtökohta että tosiaan valkkaat tuollaisen joka ymmärtää, sellainen ymmärtää varmaan henkkarihommankin ja kun tuota ladyzorran eehdotusta miettii niin joo'o, se vois olla kyllä aika kiehtovan jännää miehellekin, ota harkintaan :D Jos nainen ihan suoraan tarjoaa, saat lähteä mukaan hotskulle ja saat seksiä jos saan laittaa nämä käsiraudat sulle, veikkaan että aika moni saattais suostua ihan mielenkiinnosta nähdäkseen lunastuuko lupaukset. Tuolta voit tilata raudat käsiveskaan valmiiksi:

        https://www.varusteleka.fi/fi/product/tch-kasiraudat-ketjulla/16399

        Tämä keskustelu menee nyt aika syvälle yksityiskohtiin... :D :D :D

        Mutta kiitos shoppailuvinkistä. :D Taidan silti jättää tällä kertaa käsiraudat väliin. ;-)


      • lempeä_herätys
        LadyZorro kirjoitti:

        No sukkahousut ja legginsitkin kelpaa, jos raudat hirvittää. Vedät vaan tarpeeks tiukalle ja solmit oikein, ettei pääse karkuun. 😝

        "Lähdetkö kanssani hotellille? Voisin sitoa sinut sängynpäätyyn puuvillaisilla, kukkakuvioisilla legginseillä." :D :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Lähdetkö kanssani hotellille? Voisin sitoa sinut sängynpäätyyn puuvillaisilla, kukkakuvioisilla legginseillä." :D :D

        Juuuu- u kyllä se toimii. Miehen päätavoite kuitenkin on, että ne legginsit vaan ei ole sun jalassa eli päälläsi. Siispä mielummin vaikka siellä sängynpäädyssä tai ranteiden ympärillä. ☺️

        Varmuuden vuoksi voi nykäistä äijän omat pieruboxerit ukon naamalle, jos yrittää rimpuilla. Jop tokenee. 😋👍


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Lähdetkö kanssani hotellille? Voisin sitoa sinut sängynpäätyyn puuvillaisilla, kukkakuvioisilla legginseillä." :D :D

        Tuollaisen kommentin jos huutaisit narikkajonossa veikkaan että syntyisi jono hotellille myös, sun ei tarviis kuin valita.


      • lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuollaisen kommentin jos huutaisit narikkajonossa veikkaan että syntyisi jono hotellille myös, sun ei tarviis kuin valita.

        Jaa. Kylläpä minä olen AIVAN väärin ymmärtänyt koko miehiin tutustumisen jalon taidon. ;-) Sen verran ymmärrän kuitenkin asioista, että käytän niitä kukkaleggareita oman kehoni verhona vain kotosalla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no tuo on hyvä lähtökohta että tosiaan valkkaat tuollaisen joka ymmärtää, sellainen ymmärtää varmaan henkkarihommankin ja kun tuota ladyzorran eehdotusta miettii niin joo'o, se vois olla kyllä aika kiehtovan jännää miehellekin, ota harkintaan :D Jos nainen ihan suoraan tarjoaa, saat lähteä mukaan hotskulle ja saat seksiä jos saan laittaa nämä käsiraudat sulle, veikkaan että aika moni saattais suostua ihan mielenkiinnosta nähdäkseen lunastuuko lupaukset. Tuolta voit tilata raudat käsiveskaan valmiiksi:

        https://www.varusteleka.fi/fi/product/tch-kasiraudat-ketjulla/16399

        Varmuuden vuoksi käy sitten vielä vaikka vessassa guuglettamassa nimen, ettei kyseessä ole mikään sarjamurhaaja. Niin ja parhaalle kaverille tiedot. Jaa..ja sitten vielä itsellä hyvä olla varmuuden vuoksi jotain kättä pidempää mukaan. Olisi myös hyvä osata ne itsepuolustustaidot, joita mä oon ehdotellut koulujen oppiaineeksi..

        Juu, eiköhän näillä eväin uskaltaudu munaolentojen seuraan.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Haha, nyt sait naurut aikaan. :D Kauheata ajatella näin, mutta tatuoinneissa on kyllä jotain todella luotaantyöntävää.

        Pidän arviostasi normaalien ihmisten lukumäärästä, vaikka en tiedä, mihin se perustuu. Ja hotelli on hommattuna.

        Voisikohan sitä ajokorttia oikeasti pyytää nähtäväksi...? :D :D Mitähän siitä tulisi... "Yksi pikku juttu vielä, ennen kuin aloitamme... Näyttäisitkö henkkarit? Haluan varmistaa, että olet täysi-ikäinen." Saattaisi toinen osapuoli ottaa jalat alleen siinä vaiheessa... Tai viimeistään siinä vaiheessa, jos alkaisin kuvata ajokorttia!

        Mutta kiitos näistä vinkeistä. :D

        Kyllä iän selville ottaminen osoittaa vastuullisuutta - en tiedä minkä ikäinen olet, mutta muistan jossain aikaisemmassa viestissäsi, että sanoit, että nuoret miehet ovat liian eri tasolla, elämän vaihe tms. Ymmärsin, että olet ainakin tuntuvasti yli 18. Jokatapauksessa osa 18 vuotiaista miehistä voi haluta mieluummin jonkin verran itseään vanhemman naisen. Itse 18 vuotiaana enimmäkseen olisin halunnut esimerkiksi 30 vuotiaan naisen. Jos siis olet 30 vuotias, voit olla varma, että AINAKIN osa 18 vuotiaista miehistä voi olla erittäinkin kiinnostuneita sinusta. 17 vuotiaalla ja 18 vuotiaalla kun on vain vuoden ikäero, joten ulkonäöstä voi olla mahdotonta tunnistaa 17 vuotiasta ja 18 vuotiasta. Iän selvittäminen siis on ihan fiksua - ainakin vältyt pahimmilta ongelmilta.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Kyllä iän selville ottaminen osoittaa vastuullisuutta - en tiedä minkä ikäinen olet, mutta muistan jossain aikaisemmassa viestissäsi, että sanoit, että nuoret miehet ovat liian eri tasolla, elämän vaihe tms. Ymmärsin, että olet ainakin tuntuvasti yli 18. Jokatapauksessa osa 18 vuotiaista miehistä voi haluta mieluummin jonkin verran itseään vanhemman naisen. Itse 18 vuotiaana enimmäkseen olisin halunnut esimerkiksi 30 vuotiaan naisen. Jos siis olet 30 vuotias, voit olla varma, että AINAKIN osa 18 vuotiaista miehistä voi olla erittäinkin kiinnostuneita sinusta. 17 vuotiaalla ja 18 vuotiaalla kun on vain vuoden ikäero, joten ulkonäöstä voi olla mahdotonta tunnistaa 17 vuotiasta ja 18 vuotiasta. Iän selvittäminen siis on ihan fiksua - ainakin vältyt pahimmilta ongelmilta.

        "Ymmärsin, että olet ainakin tuntuvasti yli 18. "

        Niin ja se, että olet vieläpä koulutettu.


      • lempeä_herätys
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Kyllä iän selville ottaminen osoittaa vastuullisuutta - en tiedä minkä ikäinen olet, mutta muistan jossain aikaisemmassa viestissäsi, että sanoit, että nuoret miehet ovat liian eri tasolla, elämän vaihe tms. Ymmärsin, että olet ainakin tuntuvasti yli 18. Jokatapauksessa osa 18 vuotiaista miehistä voi haluta mieluummin jonkin verran itseään vanhemman naisen. Itse 18 vuotiaana enimmäkseen olisin halunnut esimerkiksi 30 vuotiaan naisen. Jos siis olet 30 vuotias, voit olla varma, että AINAKIN osa 18 vuotiaista miehistä voi olla erittäinkin kiinnostuneita sinusta. 17 vuotiaalla ja 18 vuotiaalla kun on vain vuoden ikäero, joten ulkonäöstä voi olla mahdotonta tunnistaa 17 vuotiasta ja 18 vuotiasta. Iän selvittäminen siis on ihan fiksua - ainakin vältyt pahimmilta ongelmilta.

        Tällä palstalla on aikaisemmin päätelty —ilmeisesti sanomisteni perusteella — että minä olisin 60-vuotias kirjallisuuden opiskelija. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Tällä palstalla on aikaisemmin päätelty —ilmeisesti sanomisteni perusteella — että minä olisin 60-vuotias kirjallisuuden opiskelija. :D

        Ei tarkkaa ikää tarvitse tällä palstalla kertoa. En mäkään ole kertonut. Realismia on kuitenkin, että nuoremmat miehetkin voivat kiinnostua sanotaanko nyt ainakin 10-15 vuotta vanhemmasta naisesta, miksei jopa vieläkin vanhemmasta, joten ei tuo iän selvittäminen pitäisi olla mikään ongelma, jos nuori mies on sanotaanko vaikka 18-20 vuotias.


      • 12121212121212
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tällä palstalla on aikaisemmin päätelty —ilmeisesti sanomisteni perusteella — että minä olisin 60-vuotias kirjallisuuden opiskelija. :D

        Todennäköisemmin 26-29v.

        Työpaikka ehkä back office-sektorilta, jotain missä ei olla tekemisissä suoraan asiakkaiden kanssa.

        Outolintu kouluaikoina, sittemmin päässyt boostaamaan egoa suosittujen ja hauskojen miesten hetken hupina.


    • nykyään en uskaltais. porukka on niin sekasin ja näitä napsahtelijoita on joka lähtöön. pidä kättä pidempää mukanas jos meet: p

      • lempeä_herätys

        Yökerhoon menen joka tapauksessa mutta en vielä tiedä, uskallanko ottaa ketään sieltä suoraan sänkyyni. Sitä täytyy vielä miettiä.


    • Eipä sitä tiedä kai?

      Ehkä jonkun kanssa voi sopia sellaisen FWB-suhteen? Laatii säännöt ja nauttii.

      Aina se on vaan jotain tehtävä, jos jotain elämässään haluu. Lotossakaan ei voi voittaa, jos ei lottoa.

      Hmmm... pelitili on muuten viikonlopun arvontojen jälkeen tarkistamatta... tarviikonhan tiistaiaamuna mennä töihin?

    • lempeä_herätys

      "Ehkä jonkun kanssa voi sopia sellaisen FWB-suhteen? Laatii säännöt ja nauttii."

      Tuollaiset suhteet eivät oikein sovi minulle, koska toistuvissa seksisessioissa minä yleensä rakastun ja toinen osapuoli ei. Sitä paitsi useimmat FWB-suhteita haluavat ovat varattuja.

      Joten kyllä tässä nyt alkaa irtoseksi olla yksi ainoita jäljellä olevia vaihtoehtoja, jos aikoo vielä joskus toisen henkilön ihosta nauttia. Kyllähän se sitten seitsemänkymppisenä kaduttaa, jos ei sekstaillut silloin kun vielä pystyi...

      • Tarkoitit varmaan kommentin minulle?

        Tjoo. No painin joskus saman asian kimpussa, mutta mulle ei irtosuhteet ollut lääke. Tarvitsin enemmän sielukkuutta kuin satunnaista kosketusta vailla tunteita.

        Mutta haluamansa eteen vaan joutuu tekemään päätöksiä elämässään. Eipä muu auta. Oikotietä onneen ei ole. Et ole todellakaan ainut tässä maailmassa tuon ajatuksen kanssa.


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan kommentin minulle?

        Tjoo. No painin joskus saman asian kimpussa, mutta mulle ei irtosuhteet ollut lääke. Tarvitsin enemmän sielukkuutta kuin satunnaista kosketusta vailla tunteita.

        Mutta haluamansa eteen vaan joutuu tekemään päätöksiä elämässään. Eipä muu auta. Oikotietä onneen ei ole. Et ole todellakaan ainut tässä maailmassa tuon ajatuksen kanssa.

        Juu, sinulle tarkoitin.

        Alan vähän taas suuttua sinulle mutta vedän syvään henkeä ja lasken kymmeneen. :D

        "Mutta haluamansa eteen vaan joutuu tekemään päätöksiä elämässään. Eipä muu auta. Oikotietä onneen ei ole."

        Saakeli, tämän on taas selvästi sanonut joku, joka on ollut 1-2 vuotta elämästään sinkkuna.

        "Tarvitsin enemmän sielukkuutta kuin satunnaista kosketusta vailla tunteita."

        Ja tämän on sanonut henkilö, joka joka kuvittelee, että sielukkuutta saa joko tarvitsemalla sitä tai "tekemällä päätöksiä" sen eteen. Olepa vaikka ensin kymmenisen vuotta vailla sekä sielukkuutta että satunnaista kosketusta. Sen jälkeen alkaa satunnainenkin kosketus olla huomattavasti mukavampaa kuin yksinäisyys.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Juu, sinulle tarkoitin.

        Alan vähän taas suuttua sinulle mutta vedän syvään henkeä ja lasken kymmeneen. :D

        "Mutta haluamansa eteen vaan joutuu tekemään päätöksiä elämässään. Eipä muu auta. Oikotietä onneen ei ole."

        Saakeli, tämän on taas selvästi sanonut joku, joka on ollut 1-2 vuotta elämästään sinkkuna.

        "Tarvitsin enemmän sielukkuutta kuin satunnaista kosketusta vailla tunteita."

        Ja tämän on sanonut henkilö, joka joka kuvittelee, että sielukkuutta saa joko tarvitsemalla sitä tai "tekemällä päätöksiä" sen eteen. Olepa vaikka ensin kymmenisen vuotta vailla sekä sielukkuutta että satunnaista kosketusta. Sen jälkeen alkaa satunnainenkin kosketus olla huomattavasti mukavampaa kuin yksinäisyys.

        Jos tutkisit itseäsi enempi, et polttas pinnaasi niin usein. Tää palsta on pirun hyvä juuri tuon huomaamisessa. Mitä enemmän käämi palaa, sen enempi asiassa on ongelmaa.

        Ja mitä noihin aikoihin tulee, niin jotkut reagoivat asioihin vaan aikaisemmin.

        Erosin lasteni äitistä joku 5 vuotta sitten. Tapailin naisia väliajan kunnes yksi nainen sai miettimään itseä. Ihan vastaavia kyselin kaks vuotta sitten... ja suutuin useasti.

        Et sä voi sanoa kenellekkään, että tietyssä ajassa tiettyä vaan oppii. Kaikki on yksilöllistä. Mutta väitän, että todellisen onnen elämässään löytäneistä yksikään ei väitä, että oikotietä olisi. Rauha löytyy itsestään, eikä sulla sitä vielä ole. En sano pahalla, vaan väitän sen totuudeksi. Sitten kun juuri kukaan ei sinun mieltäsi saa tolaltaan, olet jo lähempänä.

        Ja virlä yksi juttu.... kyllä mullakin vielä hihat palaa.. että matkaa on. Mutta tiedän senkin, että itsestä saa kaiken löytää lopulta.
        Eikä se tarkoita, että ois paskiainen. Se pitää vaan ymmärtää.


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Jos tutkisit itseäsi enempi, et polttas pinnaasi niin usein. Tää palsta on pirun hyvä juuri tuon huomaamisessa. Mitä enemmän käämi palaa, sen enempi asiassa on ongelmaa.

        Ja mitä noihin aikoihin tulee, niin jotkut reagoivat asioihin vaan aikaisemmin.

        Erosin lasteni äitistä joku 5 vuotta sitten. Tapailin naisia väliajan kunnes yksi nainen sai miettimään itseä. Ihan vastaavia kyselin kaks vuotta sitten... ja suutuin useasti.

        Et sä voi sanoa kenellekkään, että tietyssä ajassa tiettyä vaan oppii. Kaikki on yksilöllistä. Mutta väitän, että todellisen onnen elämässään löytäneistä yksikään ei väitä, että oikotietä olisi. Rauha löytyy itsestään, eikä sulla sitä vielä ole. En sano pahalla, vaan väitän sen totuudeksi. Sitten kun juuri kukaan ei sinun mieltäsi saa tolaltaan, olet jo lähempänä.

        Ja virlä yksi juttu.... kyllä mullakin vielä hihat palaa.. että matkaa on. Mutta tiedän senkin, että itsestä saa kaiken löytää lopulta.
        Eikä se tarkoita, että ois paskiainen. Se pitää vaan ymmärtää.

        En polta pinnaani usein. Vain sinä ja eräs toinen henkilö ovat saaneet käämini palamaan tällä palstalla, ja syyt ovat hyvin pitkälle kielellisiä. Sinulla ongelma on semantiikan puolella ja sillä toisella välimerkkien käytössä. Toki edellisen viestisi kohdalla käämini höyryäminen johtui siitä, että aikaisempi viestisi oli hieman kaikkitietävästi muotoiltu. Et sinä voi väittää tietäväsi, mikä on minulle parasta.

        Saat anteeksi asian, koska tarkennusviestisi oli hyvin järkevä.

        Olen eri mieltä siitä, että rauhan löytäminen tarkoittaisi sitä, ettei kukaan saa ihmistä pois tolaltaan. Suuttuminen on täysin normaali reaktio tilanteissa, jotka kokee epäoikeudenmukaisiksi. Minä koen epäoikeudenmukaiseksi sen, jos joku väittää tuntevansa minut ja kokonaistilanteeni paremmin kuin minä itse.


      • hyi.lortto
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En polta pinnaani usein. Vain sinä ja eräs toinen henkilö ovat saaneet käämini palamaan tällä palstalla, ja syyt ovat hyvin pitkälle kielellisiä. Sinulla ongelma on semantiikan puolella ja sillä toisella välimerkkien käytössä. Toki edellisen viestisi kohdalla käämini höyryäminen johtui siitä, että aikaisempi viestisi oli hieman kaikkitietävästi muotoiltu. Et sinä voi väittää tietäväsi, mikä on minulle parasta.

        Saat anteeksi asian, koska tarkennusviestisi oli hyvin järkevä.

        Olen eri mieltä siitä, että rauhan löytäminen tarkoittaisi sitä, ettei kukaan saa ihmistä pois tolaltaan. Suuttuminen on täysin normaali reaktio tilanteissa, jotka kokee epäoikeudenmukaisiksi. Minä koen epäoikeudenmukaiseksi sen, jos joku väittää tuntevansa minut ja kokonaistilanteeni paremmin kuin minä itse.

        eli olet varattujen miesten eli pettäjien tyydyttäjä eli maineesi on varattujen miesten tyttö eli olet semmoinen tyttö no nyt selvisi miksi on epätodennäköistä miksi et saa miestä omaa niin tuliskin niitten naiset ja muutkin naiset ja antaisi tollaselle joka päivä turpiin ja miehet syljeksisi päin naamaasi


      • " Kyllähän se sitten seitsemänkymppisenä kaduttaa, jos ei sekstaillut silloin kun vielä pystyi... "

        Samaan tyyliin sanoi mulle yks varattu nainen, parempi toimia nyt kuin vasta sitten kun se on jo myöhäistä, kun suhteessaan ei seksiä ollut ollenkaan, ite olin sinkkuna silloinkin.
        Suhteessa ollessani en harrastele mitään, en edes palstailua.


      • lempeä_herätys
        hyi.lortto kirjoitti:

        eli olet varattujen miesten eli pettäjien tyydyttäjä eli maineesi on varattujen miesten tyttö eli olet semmoinen tyttö no nyt selvisi miksi on epätodennäköistä miksi et saa miestä omaa niin tuliskin niitten naiset ja muutkin naiset ja antaisi tollaselle joka päivä turpiin ja miehet syljeksisi päin naamaasi

        Tiedätkös, että tämä on aivan ensimmäinen kerta netissä, kun joku toivoo väkivaltaa tai häpäisemistä minulle. Tunnen lievää myötähäpeää mutta toisaalta myös säälin sinua. Muuten et saanut kyllä oikein mitään tunnereaktioita aikaiseksi täällä päässä.


      • lempeä_herätys
        Jiimen kirjoitti:

        " Kyllähän se sitten seitsemänkymppisenä kaduttaa, jos ei sekstaillut silloin kun vielä pystyi... "

        Samaan tyyliin sanoi mulle yks varattu nainen, parempi toimia nyt kuin vasta sitten kun se on jo myöhäistä, kun suhteessaan ei seksiä ollut ollenkaan, ite olin sinkkuna silloinkin.
        Suhteessa ollessani en harrastele mitään, en edes palstailua.

        Joo, en minäkään petä rakastani, jos suhteessa olen. Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka eivät korjaa suhdettaan tai lähde siitä vaan päättävät aloittaa rinnakkaissuhteen. Mutta eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtää.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Joo, en minäkään petä rakastani, jos suhteessa olen. Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka eivät korjaa suhdettaan tai lähde siitä vaan päättävät aloittaa rinnakkaissuhteen. Mutta eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtää.

        Tämä nainen ottikin sitten eron miehestään hyvin nopeasti, olivat jo puhuneet siitä pitkän aikaa mutta asia oli vain jäänyt junnaamaan paikoilleen.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        En polta pinnaani usein. Vain sinä ja eräs toinen henkilö ovat saaneet käämini palamaan tällä palstalla, ja syyt ovat hyvin pitkälle kielellisiä. Sinulla ongelma on semantiikan puolella ja sillä toisella välimerkkien käytössä. Toki edellisen viestisi kohdalla käämini höyryäminen johtui siitä, että aikaisempi viestisi oli hieman kaikkitietävästi muotoiltu. Et sinä voi väittää tietäväsi, mikä on minulle parasta.

        Saat anteeksi asian, koska tarkennusviestisi oli hyvin järkevä.

        Olen eri mieltä siitä, että rauhan löytäminen tarkoittaisi sitä, ettei kukaan saa ihmistä pois tolaltaan. Suuttuminen on täysin normaali reaktio tilanteissa, jotka kokee epäoikeudenmukaisiksi. Minä koen epäoikeudenmukaiseksi sen, jos joku väittää tuntevansa minut ja kokonaistilanteeni paremmin kuin minä itse.

        En minä väitä tuntevani sinua, en missäänvaiheessa. Kerron vaan onista kokemuksista ja pistän omia mielipiteitäni asiasta.

        Toisaalta... vaikka nyt tuntuu varmaan kreisiltä, niin hyvä, että herätän tunteita. En haluisikaan, että kohauttasit olkiasi kommenteistani. Se olisi huono juttu.

        Mä tituleeraan tätä täällä turskalla naamaan läsäytykseksi. Saan usein sitä itsekin. Vaikka se alkuun suoranaisesti vituttaa, niin vasta niistä sä saat sitä mitä täältä oikeesti etsit.

        Mä en pyydä tai vaadi tekemään just niinkuin minä, vaikka kerron omista kokemuksista. Vaan muuta en voi kertoa... ne on vaan totta mun kohdalla. Kukaan ei sun elämää osaa rakentaa... se on sun homma. Minä ja jotkut muut voi vaan läsäytellä sillä turskalla päin naamaa.

        Silitänkö turskalla vai läsäytänkö? Kumpi herättää? Mulle toimii se läsäytys.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Joo, en minäkään petä rakastani, jos suhteessa olen. Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka eivät korjaa suhdettaan tai lähde siitä vaan päättävät aloittaa rinnakkaissuhteen. Mutta eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtää.

        Kysy Nuuskalta, hän varmaan kertoo sulle mielellään!


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        En minä väitä tuntevani sinua, en missäänvaiheessa. Kerron vaan onista kokemuksista ja pistän omia mielipiteitäni asiasta.

        Toisaalta... vaikka nyt tuntuu varmaan kreisiltä, niin hyvä, että herätän tunteita. En haluisikaan, että kohauttasit olkiasi kommenteistani. Se olisi huono juttu.

        Mä tituleeraan tätä täällä turskalla naamaan läsäytykseksi. Saan usein sitä itsekin. Vaikka se alkuun suoranaisesti vituttaa, niin vasta niistä sä saat sitä mitä täältä oikeesti etsit.

        Mä en pyydä tai vaadi tekemään just niinkuin minä, vaikka kerron omista kokemuksista. Vaan muuta en voi kertoa... ne on vaan totta mun kohdalla. Kukaan ei sun elämää osaa rakentaa... se on sun homma. Minä ja jotkut muut voi vaan läsäytellä sillä turskalla päin naamaa.

        Silitänkö turskalla vai läsäytänkö? Kumpi herättää? Mulle toimii se läsäytys.

        "Mä tituleeraan tätä täällä turskalla naamaan läsäytykseksi. Saan usein sitä itsekin. Vaikka se alkuun suoranaisesti vituttaa, niin vasta niistä sä saat sitä mitä täältä oikeesti etsit."

        Sinä et ole vielä ymmärtänyt, missä sinun ja minun välinen ongelma minun mielestäni on. Minun näkökulmastani ongelma on useimmiten siinä, etten ymmärrä, mitä tarkoitat. Se suututtaa. Tuo kaikkitietävyyden vaikutelma tuli vasta tänään.

        Toisin sanoen en koe mitään hyötyä siitä, että joku selittää minulle asioita, joiden merkitystä en ymmärrä. Lisäksi kuvittelet, että juuri siitä saisin suurimman hyödyn, vaikka en tosiaankaan saa YHTÄÄN hyötyä sellaisista kommenteista, joita en ymmärrä.

        Lisäksi kuvittelet, että kaikki ihmiset havahtuisivat asioihin vasta tunnereaktion kautta. Minä en ole läheskään niin paljon tunteiden kautta itseeni tai maailmaan suhtautuva kuin moni muu. Ja sinulta on virhe olettaa, että turskalla läsäyttely (jonka tulkitsen negatiivisen tunnereaktion aikaansaamiseksi) olisi minun kohdallani tehokkain tapa saada minut ymmärtämään asioita. Näin ei ole, vaan minä ymmärrän ja kuuntelen ja luen kaikkein parhaiten selkeitä väitteitä, jotka on taustoitettu ja perusteltu hyvin.

        Eli älä läsäytä turskalla. Anna minulle terävä veitsi ja opeta minut perkaamaan turska.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Mä tituleeraan tätä täällä turskalla naamaan läsäytykseksi. Saan usein sitä itsekin. Vaikka se alkuun suoranaisesti vituttaa, niin vasta niistä sä saat sitä mitä täältä oikeesti etsit."

        Sinä et ole vielä ymmärtänyt, missä sinun ja minun välinen ongelma minun mielestäni on. Minun näkökulmastani ongelma on useimmiten siinä, etten ymmärrä, mitä tarkoitat. Se suututtaa. Tuo kaikkitietävyyden vaikutelma tuli vasta tänään.

        Toisin sanoen en koe mitään hyötyä siitä, että joku selittää minulle asioita, joiden merkitystä en ymmärrä. Lisäksi kuvittelet, että juuri siitä saisin suurimman hyödyn, vaikka en tosiaankaan saa YHTÄÄN hyötyä sellaisista kommenteista, joita en ymmärrä.

        Lisäksi kuvittelet, että kaikki ihmiset havahtuisivat asioihin vasta tunnereaktion kautta. Minä en ole läheskään niin paljon tunteiden kautta itseeni tai maailmaan suhtautuva kuin moni muu. Ja sinulta on virhe olettaa, että turskalla läsäyttely (jonka tulkitsen negatiivisen tunnereaktion aikaansaamiseksi) olisi minun kohdallani tehokkain tapa saada minut ymmärtämään asioita. Näin ei ole, vaan minä ymmärrän ja kuuntelen ja luen kaikkein parhaiten selkeitä väitteitä, jotka on taustoitettu ja perusteltu hyvin.

        Eli älä läsäytä turskalla. Anna minulle terävä veitsi ja opeta minut perkaamaan turska.

        Jokainen etsii ”tiensä” tavallaan. Minä ja NRT ollaan aika samaa mieltä monesta... mikä on ero? Oletko miettinyt? Toinen vie sinut inhoamaan, toinen ymmärtämään.

        Oispa hyvä, jos NRT tulisi turskan kanssa nyt tähän väliin riehumaan... kumpiko sais tuntuvampaa släväriä? Mä oon ehke ainoa joka sitä tässä odottaa...

        Mä kaipaan haastetta. Aina voi haastaa. Perustelut pitää löytyä. Sähän voit perustella aina omilla perusteluilla, mut kellä se ongelma tässäkin on? Ei mulla. Odotan poski pitkällä... floweri on viimeksi osunut... otin vastaan. Löytyykö muita?


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Jokainen etsii ”tiensä” tavallaan. Minä ja NRT ollaan aika samaa mieltä monesta... mikä on ero? Oletko miettinyt? Toinen vie sinut inhoamaan, toinen ymmärtämään.

        Oispa hyvä, jos NRT tulisi turskan kanssa nyt tähän väliin riehumaan... kumpiko sais tuntuvampaa släväriä? Mä oon ehke ainoa joka sitä tässä odottaa...

        Mä kaipaan haastetta. Aina voi haastaa. Perustelut pitää löytyä. Sähän voit perustella aina omilla perusteluilla, mut kellä se ongelma tässäkin on? Ei mulla. Odotan poski pitkällä... floweri on viimeksi osunut... otin vastaan. Löytyykö muita?

        "mikä on ero? Oletko miettinyt? Toinen vie sinut inhoamaan, toinen ymmärtämään."

        Ero on se, että minun on helpompi ymmärtää, mitä NRT tarkoittaa viesteillään. NRT ei käytä turskaa; se ei kuulu hänen keinovalikoimiinsa.

        "Sähän voit perustella aina omilla perusteluilla, mut kellä se ongelma tässäkin on? Ei mulla."

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten epäselvästi ilmaiset joskus asioita. Mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa? Sitäkö, että jos perustelen omia väitteitäni omilla perusteluillani, niin ongelma on minulla eikä sinulla? Vai sitä, että jos perustelen sinun väitteitäsi omilla perusteluillani, ongelma on minulla? Vai jotain ihan muuta? Ei tarvitse vastata tähän. Halusin vain osoittaa, miten vaikeasti tulkittava olet joskus.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "mikä on ero? Oletko miettinyt? Toinen vie sinut inhoamaan, toinen ymmärtämään."

        Ero on se, että minun on helpompi ymmärtää, mitä NRT tarkoittaa viesteillään. NRT ei käytä turskaa; se ei kuulu hänen keinovalikoimiinsa.

        "Sähän voit perustella aina omilla perusteluilla, mut kellä se ongelma tässäkin on? Ei mulla."

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten epäselvästi ilmaiset joskus asioita. Mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa? Sitäkö, että jos perustelen omia väitteitäni omilla perusteluillani, niin ongelma on minulla eikä sinulla? Vai sitä, että jos perustelen sinun väitteitäsi omilla perusteluillani, ongelma on minulla? Vai jotain ihan muuta? Ei tarvitse vastata tähän. Halusin vain osoittaa, miten vaikeasti tulkittava olet joskus.

        Rautalankamalli:

        Haluat seksiä, mutta et rakastua. Ongelma:
        mistä saada tuota ulkopuoliselta turvallisesti?

        Perustelusi tuohon on, että haluat kosketusta ja nauttia seksistä, mutta et halua rakastua, koska sinua on satutettu.

        Suora mielipide koetun perusteella. (Siis olen itse kokenut tämän) Ulkoistat tunteesi muualle ja vastuutat jonkun toisen hallitsemaan niitä. Jos toinen ihastuu sinuun seksissä, hänen vikansa. Sinä rakastut häneen. Hänen vikansa. Hän ei saisi tuntea mitään ja sinun pitäisi saada jotain hyvää tunnetta, muuta ei liikaa, mutta hän sen toimittaa. Eikö kuullosta jo aika raisulle? Mutta minusta näin se vaan on käytännössä.

        Käytä jotain dildoa tai maksullista, niin saat turvallisen fyysisen seksituokion, etkä satuta muita. Silloin ehkä nimimerkkisikin täsmää paremmin kohdalleen.

        Ja kyllä...olen tajunnut jälkeenpäin, että olen itse vastuuttomasti siirtänyt vastuun omista tunteista muille. Satuttanut, kun minua on satutettu, mutta onko se ollut heidän vikansa? Ei.

        Ei näitä kovin nätisti saa perille. Varsinkin kun huomaa, että itse on ollut kunnon paskiainen tietämättään. Aikamoinen tekopyhä paskiainen.


      • oikeassa.olet
        Dissident kirjoitti:

        Rautalankamalli:

        Haluat seksiä, mutta et rakastua. Ongelma:
        mistä saada tuota ulkopuoliselta turvallisesti?

        Perustelusi tuohon on, että haluat kosketusta ja nauttia seksistä, mutta et halua rakastua, koska sinua on satutettu.

        Suora mielipide koetun perusteella. (Siis olen itse kokenut tämän) Ulkoistat tunteesi muualle ja vastuutat jonkun toisen hallitsemaan niitä. Jos toinen ihastuu sinuun seksissä, hänen vikansa. Sinä rakastut häneen. Hänen vikansa. Hän ei saisi tuntea mitään ja sinun pitäisi saada jotain hyvää tunnetta, muuta ei liikaa, mutta hän sen toimittaa. Eikö kuullosta jo aika raisulle? Mutta minusta näin se vaan on käytännössä.

        Käytä jotain dildoa tai maksullista, niin saat turvallisen fyysisen seksituokion, etkä satuta muita. Silloin ehkä nimimerkkisikin täsmää paremmin kohdalleen.

        Ja kyllä...olen tajunnut jälkeenpäin, että olen itse vastuuttomasti siirtänyt vastuun omista tunteista muille. Satuttanut, kun minua on satutettu, mutta onko se ollut heidän vikansa? Ei.

        Ei näitä kovin nätisti saa perille. Varsinkin kun huomaa, että itse on ollut kunnon paskiainen tietämättään. Aikamoinen tekopyhä paskiainen.

        kerrankin ollaan samaa mieltä niin ei ole mitään lisättävää mutta tämä tyttö on vähän erillainen kuin muut naiset niin ei häntä ymmärrä kunnon ihmiset


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Rautalankamalli:

        Haluat seksiä, mutta et rakastua. Ongelma:
        mistä saada tuota ulkopuoliselta turvallisesti?

        Perustelusi tuohon on, että haluat kosketusta ja nauttia seksistä, mutta et halua rakastua, koska sinua on satutettu.

        Suora mielipide koetun perusteella. (Siis olen itse kokenut tämän) Ulkoistat tunteesi muualle ja vastuutat jonkun toisen hallitsemaan niitä. Jos toinen ihastuu sinuun seksissä, hänen vikansa. Sinä rakastut häneen. Hänen vikansa. Hän ei saisi tuntea mitään ja sinun pitäisi saada jotain hyvää tunnetta, muuta ei liikaa, mutta hän sen toimittaa. Eikö kuullosta jo aika raisulle? Mutta minusta näin se vaan on käytännössä.

        Käytä jotain dildoa tai maksullista, niin saat turvallisen fyysisen seksituokion, etkä satuta muita. Silloin ehkä nimimerkkisikin täsmää paremmin kohdalleen.

        Ja kyllä...olen tajunnut jälkeenpäin, että olen itse vastuuttomasti siirtänyt vastuun omista tunteista muille. Satuttanut, kun minua on satutettu, mutta onko se ollut heidän vikansa? Ei.

        Ei näitä kovin nätisti saa perille. Varsinkin kun huomaa, että itse on ollut kunnon paskiainen tietämättään. Aikamoinen tekopyhä paskiainen.

        Nyt kirjoitat selkeästi! Hyvä teksti ja pitkälti olet oikeassa, mutta sinä et usko sitä, että ihmisten on ollut vaikea rakastua minuun. Minä tiedän sen kuitenkin paremmin kuin sinä.

        Mutta muuten olet aika lailla oikeassa.

        Maksullisille ei ole tarvetta, koska tarjontaa on hyvin ilman maksuakin.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Nyt kirjoitat selkeästi! Hyvä teksti ja pitkälti olet oikeassa, mutta sinä et usko sitä, että ihmisten on ollut vaikea rakastua minuun. Minä tiedän sen kuitenkin paremmin kuin sinä.

        Mutta muuten olet aika lailla oikeassa.

        Maksullisille ei ole tarvetta, koska tarjontaa on hyvin ilman maksuakin.

        Niin. Tuolla kirjoitit, että miten kiltitkin osaa olla vaarallisia. Kyllä ne osaa ollakin. He saavat tunteen, että käytät heitä hyväksesi. Ja mitä teet? Käytät hyväksesi.

        Saatat särkeä jonkun sydämmen ja hän vuorostaan siitä edestä sun pään. Onko silloin väliä enää millään syyllisyyksillä? Kuka kantaa vastuun mistäkin?

        Noh... saapahan iltapäivälehdet uutisoitavaa ja palstan pojat lisää jännämiesuutisia...


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Niin. Tuolla kirjoitit, että miten kiltitkin osaa olla vaarallisia. Kyllä ne osaa ollakin. He saavat tunteen, että käytät heitä hyväksesi. Ja mitä teet? Käytät hyväksesi.

        Saatat särkeä jonkun sydämmen ja hän vuorostaan siitä edestä sun pään. Onko silloin väliä enää millään syyllisyyksillä? Kuka kantaa vastuun mistäkin?

        Noh... saapahan iltapäivälehdet uutisoitavaa ja palstan pojat lisää jännämiesuutisia...

        Millä perusteella seksin harrastaminen on hyväksikäyttämistä?


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Millä perusteella seksin harrastaminen on hyväksikäyttämistä?

        Ei se olekaan, jos sen kumpikin ymmärtää vaan seksiksi...mekaaniseksi liikeradaksi sukupuolielinten välillä. Mutta tiedätkö itsekkään milloin rakastut ja keneen? Valitsetko seksikumppaniksi epämiellyttävän ihmisen varmuuden vuoksi? Harrastatko jotain varattuja, vai millä eliminoit sen mahdollisuuden pois?

        Saman kysymyksen voisi esittää mahdolliselle kumppanillesi. Sinulle asia voi olla selvä, mutta entäs hän? Hän voi sanoa olevansa tietoinen, että vain seksiä, mekaanista liikettä, mutta tietääkö hänkään itseään? Jos randombaari-iltana turiset jonkun kanssa tunnin pari, et tunne häntä ja et haluakaan. Mahdoton yhtälö tässä sulla.

        Kyllä sä ihan tuurilla siellä baarissa ramppaat. Fyysisesti ei saa satuttaa, eikä henkisesti, mutta mitenkä varmistat noi? Et mitenkään... kun siinähän just viskaat vastuun muualle iteltäs.

        Sama asia kun jätät auton Stadin keskustaan avaimet virtalukkoon... autohan on sun ja varastaminen on laitonta. Turvallistahan sen pitäis olla? Sehän on varas ja rikollinen, joka sun auton vie... mutta mitäpä merkitystä sillä on siinä hetkessä kun tarvitset itse autoa ja se on viety?

        Sama kysymys tavallaan.... onko vastuutonta jättää avaimet virtalukkoon autoon ja jättää hyväksikäytön määrittely toiselle.


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Ei se olekaan, jos sen kumpikin ymmärtää vaan seksiksi...mekaaniseksi liikeradaksi sukupuolielinten välillä. Mutta tiedätkö itsekkään milloin rakastut ja keneen? Valitsetko seksikumppaniksi epämiellyttävän ihmisen varmuuden vuoksi? Harrastatko jotain varattuja, vai millä eliminoit sen mahdollisuuden pois?

        Saman kysymyksen voisi esittää mahdolliselle kumppanillesi. Sinulle asia voi olla selvä, mutta entäs hän? Hän voi sanoa olevansa tietoinen, että vain seksiä, mekaanista liikettä, mutta tietääkö hänkään itseään? Jos randombaari-iltana turiset jonkun kanssa tunnin pari, et tunne häntä ja et haluakaan. Mahdoton yhtälö tässä sulla.

        Kyllä sä ihan tuurilla siellä baarissa ramppaat. Fyysisesti ei saa satuttaa, eikä henkisesti, mutta mitenkä varmistat noi? Et mitenkään... kun siinähän just viskaat vastuun muualle iteltäs.

        Sama asia kun jätät auton Stadin keskustaan avaimet virtalukkoon... autohan on sun ja varastaminen on laitonta. Turvallistahan sen pitäis olla? Sehän on varas ja rikollinen, joka sun auton vie... mutta mitäpä merkitystä sillä on siinä hetkessä kun tarvitset itse autoa ja se on viety?

        Sama kysymys tavallaan.... onko vastuutonta jättää avaimet virtalukkoon autoon ja jättää hyväksikäytön määrittely toiselle.

        Juu, tuurilla mennään. Mutta minä olen perustellut mielestäni hyvin, miksi aion kokeilla tätä lähestymistapaa seuraavaksi. Ei voi tietää, mitä tästä tulee. Toinen vaihtoehto on olla tutustumatta vastakkaiseen sukupuoleen kokonaan. Ei sekään ole kivaa.


      • Dissident kirjoitti:

        Ei se olekaan, jos sen kumpikin ymmärtää vaan seksiksi...mekaaniseksi liikeradaksi sukupuolielinten välillä. Mutta tiedätkö itsekkään milloin rakastut ja keneen? Valitsetko seksikumppaniksi epämiellyttävän ihmisen varmuuden vuoksi? Harrastatko jotain varattuja, vai millä eliminoit sen mahdollisuuden pois?

        Saman kysymyksen voisi esittää mahdolliselle kumppanillesi. Sinulle asia voi olla selvä, mutta entäs hän? Hän voi sanoa olevansa tietoinen, että vain seksiä, mekaanista liikettä, mutta tietääkö hänkään itseään? Jos randombaari-iltana turiset jonkun kanssa tunnin pari, et tunne häntä ja et haluakaan. Mahdoton yhtälö tässä sulla.

        Kyllä sä ihan tuurilla siellä baarissa ramppaat. Fyysisesti ei saa satuttaa, eikä henkisesti, mutta mitenkä varmistat noi? Et mitenkään... kun siinähän just viskaat vastuun muualle iteltäs.

        Sama asia kun jätät auton Stadin keskustaan avaimet virtalukkoon... autohan on sun ja varastaminen on laitonta. Turvallistahan sen pitäis olla? Sehän on varas ja rikollinen, joka sun auton vie... mutta mitäpä merkitystä sillä on siinä hetkessä kun tarvitset itse autoa ja se on viety?

        Sama kysymys tavallaan.... onko vastuutonta jättää avaimet virtalukkoon autoon ja jättää hyväksikäytön määrittely toiselle.

        Tavallaan suakin on taatusti satuttaneet sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ottaneet omista tunteistaan vastuita, kun rakastuit heihin. Nyt vaan teet itse samaa ja ihmettelet miksi ihmiset paheksuu. Et vaan sitä huomaa.

        NRT muuten sanoi, että hoitaa seksintarpeen omakätisesti. Hän osaa ottaa vastuun omista tunteistaan. On vaan ajan kysymys, milloin hän oppii löytämään toisen yhtä vastuullisen ihmisen vierelleen.

        Itse mietin tässä, että miten lopetin irtosuhteet? Siksi kun se ei tuntunut siltä, mitä halusin seksistä. Halusin rakastella, en vaan panna. Ja miltä se sellainen mahtoi tuntua toisesta? Eräs itki tuollaisen aikana ja tiesin, että nyt vein palasen sen sielua mukana, vaikka puhe oli vaan seksistä. Ei siinä millään sopimuksilla vaan seksistä enää auta. Se on niin helvetin väärin. Siks mä sitä sulle koitankin sanoa...

        Jaiks... kyllä tuntuu itestänikin tosi paskalle... ei tunnu hyvältä kaivella asioita esille taas...vaikka enhän mä tiennyt. Mutta aika laiha lohtu...


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Juu, tuurilla mennään. Mutta minä olen perustellut mielestäni hyvin, miksi aion kokeilla tätä lähestymistapaa seuraavaksi. Ei voi tietää, mitä tästä tulee. Toinen vaihtoehto on olla tutustumatta vastakkaiseen sukupuoleen kokonaan. Ei sekään ole kivaa.

        Niin. Puntaroimista taatusti riittää. Mulla kävi sikäli tuurikin, että mulla on lapset, en ehtinyt mihinkään naareihin juuri ja toisaalta seksin saaminen miehelle on onneksi vaikeampaakin kuin naiselle, se pelasti paljolta mut.

        Niin ja fyysiseltä väkivallalta mut säästi naista kohtaan suurempi koko ja eihän naiset keskimäärin ole niin väkivaltaisia.

        Mutta mietippä haluutko itse muuten olla se joka itkee rakastellessa ja se onkin vaan sitä seksiä...kannattaako tuntea sellainenkin tuohon päälle?


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Tavallaan suakin on taatusti satuttaneet sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ottaneet omista tunteistaan vastuita, kun rakastuit heihin. Nyt vaan teet itse samaa ja ihmettelet miksi ihmiset paheksuu. Et vaan sitä huomaa.

        NRT muuten sanoi, että hoitaa seksintarpeen omakätisesti. Hän osaa ottaa vastuun omista tunteistaan. On vaan ajan kysymys, milloin hän oppii löytämään toisen yhtä vastuullisen ihmisen vierelleen.

        Itse mietin tässä, että miten lopetin irtosuhteet? Siksi kun se ei tuntunut siltä, mitä halusin seksistä. Halusin rakastella, en vaan panna. Ja miltä se sellainen mahtoi tuntua toisesta? Eräs itki tuollaisen aikana ja tiesin, että nyt vein palasen sen sielua mukana, vaikka puhe oli vaan seksistä. Ei siinä millään sopimuksilla vaan seksistä enää auta. Se on niin helvetin väärin. Siks mä sitä sulle koitankin sanoa...

        Jaiks... kyllä tuntuu itestänikin tosi paskalle... ei tunnu hyvältä kaivella asioita esille taas...vaikka enhän mä tiennyt. Mutta aika laiha lohtu...

        "Tavallaan suakin on taatusti satuttaneet sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ottaneet omista tunteistaan vastuita, kun rakastuit heihin. Nyt vaan teet itse samaa ja ihmettelet miksi ihmiset paheksuu. Et vaan sitä huomaa."

        Taas oletat, että ihmiset rakastuvat minuun helposti. Voisitko lopettaa tämän asian olettamisen? :D


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Niin. Puntaroimista taatusti riittää. Mulla kävi sikäli tuurikin, että mulla on lapset, en ehtinyt mihinkään naareihin juuri ja toisaalta seksin saaminen miehelle on onneksi vaikeampaakin kuin naiselle, se pelasti paljolta mut.

        Niin ja fyysiseltä väkivallalta mut säästi naista kohtaan suurempi koko ja eihän naiset keskimäärin ole niin väkivaltaisia.

        Mutta mietippä haluutko itse muuten olla se joka itkee rakastellessa ja se onkin vaan sitä seksiä...kannattaako tuntea sellainenkin tuohon päälle?

        "Mutta mietippä haluutko itse muuten olla se joka itkee rakastellessa ja se onkin vaan sitä seksiä...kannattaako tuntea sellainenkin tuohon päälle? "

        Tällaiset tuntemukset ovat hyvin todennäköisiä myös tulevaisuudessa. Niitä on ollut menneisyydessäkin. Mutta kuten sanoin, tässä vaiheessa olen tullut siihen lopputulokseen, että pelkkä seksi on sittenkin parempi asia kuin ei seksiä eikä parisuhdetta.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "Tavallaan suakin on taatusti satuttaneet sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ottaneet omista tunteistaan vastuita, kun rakastuit heihin. Nyt vaan teet itse samaa ja ihmettelet miksi ihmiset paheksuu. Et vaan sitä huomaa."

        Taas oletat, että ihmiset rakastuvat minuun helposti. Voisitko lopettaa tämän asian olettamisen? :D

        Ja sinä taas oletat, että muut ei rakastu sinuun.

        Mutta nyt olen jo kertonut mielipiteeni ja kokemukseni. Muutapa en voikaan enää sanoa. Jankkaamiseksi menee jo.

        Päivänjatkoja vaan.


      • dfsfdsfsfdsf
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tiedätkös, että tämä on aivan ensimmäinen kerta netissä, kun joku toivoo väkivaltaa tai häpäisemistä minulle. Tunnen lievää myötähäpeää mutta toisaalta myös säälin sinua. Muuten et saanut kyllä oikein mitään tunnereaktioita aikaiseksi täällä päässä.

        No välimerkitön nyt on täysin pimee, älä siitä välitä.

        Tuo hotellihuone oli hyvä idea -aulassa on kuitenkin kamera.

        Älä lähesty ketään outoa hiipparia, epäsiistiä tai liian humalaista.


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Ja sinä taas oletat, että muut ei rakastu sinuun.

        Mutta nyt olen jo kertonut mielipiteeni ja kokemukseni. Muutapa en voikaan enää sanoa. Jankkaamiseksi menee jo.

        Päivänjatkoja vaan.

        "Ja sinä taas oletat, että muut ei rakastu sinuun."

        Minulla on kokemukseen perustuvaa faktaa väitteeni tueksi. Sinulla ei sitä ole tästä minun tilanteestani. Toisaalta, jos joku joskus minuun rakastuu, siitä syntyy hyvin äkkiä parisuhde, joten sillä tavalla asia on hyvin yksinkertainen.


      • Dissident kirjoitti:

        Ei se olekaan, jos sen kumpikin ymmärtää vaan seksiksi...mekaaniseksi liikeradaksi sukupuolielinten välillä. Mutta tiedätkö itsekkään milloin rakastut ja keneen? Valitsetko seksikumppaniksi epämiellyttävän ihmisen varmuuden vuoksi? Harrastatko jotain varattuja, vai millä eliminoit sen mahdollisuuden pois?

        Saman kysymyksen voisi esittää mahdolliselle kumppanillesi. Sinulle asia voi olla selvä, mutta entäs hän? Hän voi sanoa olevansa tietoinen, että vain seksiä, mekaanista liikettä, mutta tietääkö hänkään itseään? Jos randombaari-iltana turiset jonkun kanssa tunnin pari, et tunne häntä ja et haluakaan. Mahdoton yhtälö tässä sulla.

        Kyllä sä ihan tuurilla siellä baarissa ramppaat. Fyysisesti ei saa satuttaa, eikä henkisesti, mutta mitenkä varmistat noi? Et mitenkään... kun siinähän just viskaat vastuun muualle iteltäs.

        Sama asia kun jätät auton Stadin keskustaan avaimet virtalukkoon... autohan on sun ja varastaminen on laitonta. Turvallistahan sen pitäis olla? Sehän on varas ja rikollinen, joka sun auton vie... mutta mitäpä merkitystä sillä on siinä hetkessä kun tarvitset itse autoa ja se on viety?

        Sama kysymys tavallaan.... onko vastuutonta jättää avaimet virtalukkoon autoon ja jättää hyväksikäytön määrittely toiselle.

        Heh, melkeinpä huvittavaa että silloin sun juoksujen aikaan kun minä sinua noista irtosuhteilun ongelmista muistutin ja siitä että siinä pettää ihmisiä ei se sun mielestä ollut ollenkaan ongelma ja mielestäsi olit toiminut vastuullisesti, linerkin sua siitä yhtyi ripittämään silloin ja ehkä siitä jotain meni kaaliinkin vaikket toki myöntänyt silloin mitään. Nyt sitten ihan vastaavasti itse ripität lempeää herätystä vaikka tuo hänen suunnittelemansa ei ole likikään yhtä paha juttu. Sinä hait seuraa seuranhakupalstoilla silloin ja paneskelit ihmisiä joilla toiveissa helposti enemmän kuin pelkkä pano muista puheista huolimatta kun taas lempeä_herätys on menossa yökerhoon, jos sieltä joku tarttuukin mukaan, varsinkin hotskulle kun lempeä herätys vain paikkakunnalla käymässä niin siinä on jo ihan lähtökohtaisesti tiesossa myös sillä kohteella että se on vain tämä kerta, tässä ja nyt eikä yhtään lisää ole tulossa. Mutta huvittavaa toisaan kun kun aina niin vapaamielinen dissident moraalisaarnaa kuin miehet, siitä kymmenen pistettä :D


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Jokainen etsii ”tiensä” tavallaan. Minä ja NRT ollaan aika samaa mieltä monesta... mikä on ero? Oletko miettinyt? Toinen vie sinut inhoamaan, toinen ymmärtämään.

        Oispa hyvä, jos NRT tulisi turskan kanssa nyt tähän väliin riehumaan... kumpiko sais tuntuvampaa släväriä? Mä oon ehke ainoa joka sitä tässä odottaa...

        Mä kaipaan haastetta. Aina voi haastaa. Perustelut pitää löytyä. Sähän voit perustella aina omilla perusteluilla, mut kellä se ongelma tässäkin on? Ei mulla. Odotan poski pitkällä... floweri on viimeksi osunut... otin vastaan. Löytyykö muita?

        ”Odotan poski pitkällä”

        Masokisti!


      • killthediss
        Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, melkeinpä huvittavaa että silloin sun juoksujen aikaan kun minä sinua noista irtosuhteilun ongelmista muistutin ja siitä että siinä pettää ihmisiä ei se sun mielestä ollut ollenkaan ongelma ja mielestäsi olit toiminut vastuullisesti, linerkin sua siitä yhtyi ripittämään silloin ja ehkä siitä jotain meni kaaliinkin vaikket toki myöntänyt silloin mitään. Nyt sitten ihan vastaavasti itse ripität lempeää herätystä vaikka tuo hänen suunnittelemansa ei ole likikään yhtä paha juttu. Sinä hait seuraa seuranhakupalstoilla silloin ja paneskelit ihmisiä joilla toiveissa helposti enemmän kuin pelkkä pano muista puheista huolimatta kun taas lempeä_herätys on menossa yökerhoon, jos sieltä joku tarttuukin mukaan, varsinkin hotskulle kun lempeä herätys vain paikkakunnalla käymässä niin siinä on jo ihan lähtökohtaisesti tiesossa myös sillä kohteella että se on vain tämä kerta, tässä ja nyt eikä yhtään lisää ole tulossa. Mutta huvittavaa toisaan kun kun aina niin vapaamielinen dissident moraalisaarnaa kuin miehet, siitä kymmenen pistettä :D

        No varmaan tässä on Lempeän Herätyksenkin osalla sama homma, että asiat pitää vaan itse kokea. Niin kai minunkin. En silloin ollenkaan tajunnut asiaa sen kannalta, että ulkoistan siinä omat tunteeni muitten harteille, enemmänkin juurikin ymmärsin, että kerronhan kaikille tarkoitusperäni, mikä taas oli sitä ajatusmallia, mitä sinäkin ajat takaa tuossa ja Linukka aikoinaan...

        Mutta kysehän ei ole siitä, vaan ymmärrän asian ihan toisin nyt.

        Itseasiassa tämä keskustelurimpsu sai minut kokemaan sen, että ympyrä sulkeutui. Alan perata asioita historiastani taas, mutta nyt muitten kautta... Ja sille ei todellakaan ole tarvis ja toisaalta se on yksi ja sama...Jokaisella on ihan oma elämä...Ei siihen minun mielipiteitä tarvita.

        Dissi on ollut oiva työkalu, mutta nyt sen aika on hypätä jonnekin kuoppaan. Näköjään nyt osasikin hävitä rekisteristä. Kyllä mun on parempi olla nyt ilman tätä touhua täällä. Piti tämäkin vähän kokea, kun ei näitä tiedä muuten...
        Ehkä joskus vilkaisen sivuja ja tuumin jotain, ehkä en...

        Morjens, sano muurari kun piippuun tippu.


      • lempeä_herätys
        killthediss kirjoitti:

        No varmaan tässä on Lempeän Herätyksenkin osalla sama homma, että asiat pitää vaan itse kokea. Niin kai minunkin. En silloin ollenkaan tajunnut asiaa sen kannalta, että ulkoistan siinä omat tunteeni muitten harteille, enemmänkin juurikin ymmärsin, että kerronhan kaikille tarkoitusperäni, mikä taas oli sitä ajatusmallia, mitä sinäkin ajat takaa tuossa ja Linukka aikoinaan...

        Mutta kysehän ei ole siitä, vaan ymmärrän asian ihan toisin nyt.

        Itseasiassa tämä keskustelurimpsu sai minut kokemaan sen, että ympyrä sulkeutui. Alan perata asioita historiastani taas, mutta nyt muitten kautta... Ja sille ei todellakaan ole tarvis ja toisaalta se on yksi ja sama...Jokaisella on ihan oma elämä...Ei siihen minun mielipiteitä tarvita.

        Dissi on ollut oiva työkalu, mutta nyt sen aika on hypätä jonnekin kuoppaan. Näköjään nyt osasikin hävitä rekisteristä. Kyllä mun on parempi olla nyt ilman tätä touhua täällä. Piti tämäkin vähän kokea, kun ei näitä tiedä muuten...
        Ehkä joskus vilkaisen sivuja ja tuumin jotain, ehkä en...

        Morjens, sano muurari kun piippuun tippu.

        ”No varmaan tässä on Lempeän Herätyksenkin osalla sama homma, että asiat pitää vaan itse kokea. Niin kai minunkin. En silloin ollenkaan tajunnut asiaa sen kannalta, että ulkoistan siinä omat tunteeni muitten harteille, enemmänkin juurikin ymmärsin, että kerronhan kaikille tarkoitusperäni, mikä taas oli sitä ajatusmallia, mitä sinäkin ajat takaa tuossa ja Linukka aikoinaan... ”

        Laitapa taas rautalankamalli.


    • Eipä sitä tosiaan varmuudella tiedä.
      Ainakin siinä jutustellessa voisi kaivaa tiedon että asuuko kerros- tai rivitalossa. Eihän se henkilöä muuta mutta noissa on paremmat mahdollisuudet lähteä karkuun tai huutaa apua kuin jossakin erämaamökissä.
      Viinaa nyt et aikonut ottaa mutta jos on kovin innokas juottamaan sinua huppeliin niin aika huono merkki. Ei välttämättä murhaaja mutta tuskin sinun nautinnoista välittää jos ihan sammumispisteeseen juottaa.
      Ehkä myös voisi kysyä yhteiskuvaan. Jos se onnistuu niin tuskin on muutakaan salattavaa kuten sormus povitaskussa.

      • lempeä_herätys

        Joo, "juottaminen" on ehdottomasti hälytysmerkki. Vaikka kyllähän minullekin joskus esimerkiksi shotit maistuvat, vaikka ei niillä housujani saakaan alas. Juottajat yleensä tarjoavat shotteja.


    • kerran.pano.hienoako

      en osaa neuvoa kun en halua mitään yhden yön juttuja eikä niistä ole kokemustakaan mutta kysyn vain mitä jos mies ihastuu ja rakastuukin sinuun ja eikö olisi kivempi tutustua oman kylän poikiin ja rakastua saman kaupungin poikaan ja mitä hienoa antaa yhden yön pano

      • lempeä_herätys

        No se olisi aivan mahtavaa, jos joku ihastuisi ja rakastuisi minuun. Mutta se on hyvin, hyvin epätodennäköistä.

        Minä rakastun hyvinkin helposti.

        Kuten aloitusviestissäni sanoin, seksi on toiseksi paras vaihtoehto tilanteessa, jossa paras vaihtoehto ei ole saatavilla. Eli ei ole välttämättä hienoa mutta on parempi vaihtoehto kuin olla harrastamatta seksiä nyt, kun on vielä suhteellisen kaunis.


      • kai.se.upeaa.sitten.on
        lempeä_herätys kirjoitti:

        No se olisi aivan mahtavaa, jos joku ihastuisi ja rakastuisi minuun. Mutta se on hyvin, hyvin epätodennäköistä.

        Minä rakastun hyvinkin helposti.

        Kuten aloitusviestissäni sanoin, seksi on toiseksi paras vaihtoehto tilanteessa, jossa paras vaihtoehto ei ole saatavilla. Eli ei ole välttämättä hienoa mutta on parempi vaihtoehto kuin olla harrastamatta seksiä nyt, kun on vielä suhteellisen kaunis.

        miksi se sitten on epätodennäköistä ettei kukaan muka voi rakastua sinuun vai oletko kuuluisa yökerhojen ja baarien yhden yön kuningatar niin sitten yhden yön jutut on kivoja no nauti ainakin jos se onnen sinulle tuo


      • lempeä_herätys
        kai.se.upeaa.sitten.on kirjoitti:

        miksi se sitten on epätodennäköistä ettei kukaan muka voi rakastua sinuun vai oletko kuuluisa yökerhojen ja baarien yhden yön kuningatar niin sitten yhden yön jutut on kivoja no nauti ainakin jos se onnen sinulle tuo

        "miksi se sitten on epätodennäköistä ettei kukaan muka voi rakastua sinuun"

        Jos tietäisin tämän, en olisi tällä palstalla.

        En ole kuuluisa yhden yön kuningatar. Jos vähän luet muita viestejä tässä ketjussa, huomaat, että suunnittelen ensimmäistä kertaa, jolloin harrastaisin seksiä jonkun kanssa ensimmäisenä iltana.

        Seuraavalla kerralla kun kommentoit minulle, ole hyvä ja lue ainakin aloitusviesti. Kannattaa silmäillä myös muita ketjun viestejä. Niissä voi olla jo vastaus kysymyksiin, joita esität minulle.


      • tinderiin.jää.koukkuun
        lempeä_herätys kirjoitti:

        "miksi se sitten on epätodennäköistä ettei kukaan muka voi rakastua sinuun"

        Jos tietäisin tämän, en olisi tällä palstalla.

        En ole kuuluisa yhden yön kuningatar. Jos vähän luet muita viestejä tässä ketjussa, huomaat, että suunnittelen ensimmäistä kertaa, jolloin harrastaisin seksiä jonkun kanssa ensimmäisenä iltana.

        Seuraavalla kerralla kun kommentoit minulle, ole hyvä ja lue ainakin aloitusviesti. Kannattaa silmäillä myös muita ketjun viestejä. Niissä voi olla jo vastaus kysymyksiin, joita esität minulle.

        sitä vartenko menet toiseen kaupunkiin ja kyllä tiedät syyn miksi oman kylän miehet ei halua sinua niin jos tavalinen normaali nainen olet niin meet kaupunkisi yökerhoon tai tansseihin ja etsit sinkkumiehiä ja kun löydät kivan sinkkumiehen niin ole kiva hänelle ja saat hänestä miehen iki oman itsellesi niin kyllä tiedät mikä on syy ettei miehet kiinnostu joko maineesi takia tai käytöksesi niin oletko koppava ja ylimielinen ja ilkeä eli kun mies tai miehet tulee juttusille niin pian huomaavat jutuista ja käytöksestä että ei kannata sinuun tutustua enempää tai arvo maailmasi on kummallinen vai oletko kehitysvammainen eli jos olet kiva mukava normaali nainen niin miehet haluaa sinut omakseen ei kerta panoksi ellet ole sitten kerta pano tyttö ja määrätyt miehet etsii helppoa sutturaa vaikka en ymmärrä miten ottaa eteen jos ei pidä naisesta no tee mitä tykkäät ja nauti ja hommaa alku illasta pano ja uudestaan baariin ja hanki toinen pano ja ehkä ehdit hankkia vielä kolmannenkin ja annat muutamalle numerosi ja sano soita tule pane ja häivy niin saat seuraavana päivänä lisää tai menet tinderiin niin saat seksiä niin paljon kuin haluat


    • Pillujen--asiantuntija

      Kaikki komeat miehet on vaarallisia jännämiehiä.

      • Minä en ole vaarallinen. :)


      • lempeä_herätys
        Jiimen kirjoitti:

        Minä en ole vaarallinen. :)

        Mistäs sitä tietää? Nimimerkkisi kuulostaa 2040-luvun uskonnollisen kultin rukouksen loppusanalta. ;-)


    • Pillujen--asiantuntija

      Miksi naiset nyt alkaa huolestumaan miesten vaarallisuudesta?
      Teille jännämiehet kelvanneet aina.

      • lempeä_herätys

        Voisitko lopettaa tähän ketjuun kirjoittamisen? Vääristelet asioita ja auot päätäsi. Sinua ei kaipaa tähän keskusteluun kukaan.

        Sinäkin kelpaisit hyvin naisille, jos olisit lempeä ja kunnollinen.


      • Pillujen--asiantuntija

        En mä nyt voi. Puhutaan jännämiehistä kun naiset niistä kovin tykkäävät.


    • kuvalla

      Ota kuva miehestä esim kännykällä ja lähetä luotettavalla tutulle.

      • lempeä_herätys

        En haluaisi, että kukaan tekisi minulle noin. :D Tuo kallistuu jo smithailun puolelle. :D


      • Ihan hyvä idea!


    • .. Kuhan et tee mitään HätiKöityä ja toimi ainakaan liian Pahasti Persoonaasi/Luonnettasi vastaan, sekä olet Just nyt Täysin Sielun&Ruumiin Voimissasi, niin Ei Kait siinä Sit Mithää.. Pahempaa luulis käyvän.. Psyykkeellekään.. ;P

      .. Mut joo.. Jos/kun antaa PikkuRillin, niin Se voi Vierä koko Kären.. Ja monilla viekin.. ;P

      .. Eipä mulle nyt muuta tullut Oikkee Miäleen.. Onnea Valitsemallesi Tielle.. Satuttaa ei sit Itteään Saa.. Että Tierä Sä(kin) Sit Vuan Se!!!.. ;D

      • lempeä_herätys

        NuuskaMuuska... Sinua ei olekaan hetkeen näkynyt. :D

        En minä vielä tiedä, onko minusta pyytämään aivan vierasta ihmistä sisälleni. Ei välttämättä ole. Riippuu nyt vähän siitä, millaisia henkilöitä tulee vastaan.

        Minä olen satuttanut itseni jo niin puhki viimeiset parikymmentä vuotta, että tähän on totuttava. Elämää on vielä paljon jäljellä. :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        NuuskaMuuska... Sinua ei olekaan hetkeen näkynyt. :D

        En minä vielä tiedä, onko minusta pyytämään aivan vierasta ihmistä sisälleni. Ei välttämättä ole. Riippuu nyt vähän siitä, millaisia henkilöitä tulee vastaan.

        Minä olen satuttanut itseni jo niin puhki viimeiset parikymmentä vuotta, että tähän on totuttava. Elämää on vielä paljon jäljellä. :D

        "Minä olen satuttanut itseni jo niin puhki.."

        .. Sama juttu monilla muillakin.. Elämä Itsessään satuttaa monesti yhtä sun toista ja tuottaa pettymyksiäkin, mutta se ei ole kyllä kauhian hyvä syy hankkia sellaisia juttuja lisää/enemmän ehdoin tahdoin itse.. Paitsi jos on jonkin sortin MasoKistiNisti, niin ehkä sitten asia on eri.. ;D

        .. Jotenkin nyt vaan aistii sellaista, että et ole miettinyt asiaa aivan Loppuun Asti ja ainaskin hieman tulee myös sellainen tunne, kuin tämä ketju olisi jonkin Sortin HätäHuuto ja/tai AvunPyyntö Muille ja/tai Itselles jne.. ;P

        .. Noh.. Mä oon Ny Aikast VäsyNyy.. Ja Polla ei ole Parhaassa Iskussa.. Joten Sitä Suuremmalla Syyllä.. Voin Mä olla VäärässäKinKin.. ;P


    • Semmostase

      Seksi on elämässä parasta. Mikään muu eiole niin hyvää ja kaunista. Jokainen miettii koko ajan mistä saisi seksiä ja käyttävät siihen aikaa paljon saadakseen seksiä. Tinderit koko ajan päällä ja toivotte että joku vastaa ja pääsette seksiä harrastamaan.

    • Jos nyt ajatellaan, että joku mies, tai nainen lähtee yökerhoon tarkoituksenaan napata mukaansa joku ja sitten vahingoittaa tai tappaa tämän. Niin, lähteekö tälläinen ihminen sinne kaveriporukan kanssa? Ei, vaan hän lähtee yksin...Onhan näitä kuristajamurhaajia..Harvassa, mutta on kuitenkin. Eli yksinäisiä susia välttelisin.

      • hän.on.huono.vaivainen

        tarviiko varattujen miesten metsästäjä miettiä onko murhaaja vaan miettisi kun iskee ja ns rakastuu tulisesti ja varatun miehen vaimo on vieressä tai varattu mies ihmettelee sinkkumiehiä on mutta miksi varattua tulet iskemään ja sana lähtee kiirimään että iskee varattuja miehiä niin harva pettää ja ei halua pettää vaimoaan mutta jotenkin tulee mieleen aloittajasta eli lempeästä herätyksestä varattujen mustalaismiesten yhteishyvä niin senkin voisi jotenkin ymmärtää että olisi sinkkumiesten hteishyvä mutta varattujen miesten kanssa vehtaa ja saan kuvan yksinkertaisesta bimbosta jota varatut pettäjät käyttää hyväkseen niin kai jos vähänkin olisi normaali niin haluaisi oman miehen


      • lempeä_herätys

        Lähtökohtaisesti en välttele yksinäisiä susia, koska olen itsekin sellainen.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti en välttele yksinäisiä susia, koska olen itsekin sellainen.

        Onko sulle yksikään neuvo kelvannut?


      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sulle yksikään neuvo kelvannut?

        On. Paras oli harmaaritarin huomautus siitä, että noin 95 prosenttia ihmisistä voisi olla normaaleja.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        On. Paras oli harmaaritarin huomautus siitä, että noin 95 prosenttia ihmisistä voisi olla normaaleja.

        Jos tuolla tarkoitetaan, että viisi prosenttia miehistä olisi raiskaajia/murhaajia, niin väestötasolla se tarkoittaisi 125 000 raiskaajaa/murhamiestä. Oiskohan pikkasen liioteltua?


      • Kiltti-Ja-Kunnollinen

        Ne tappajat on niitä jännämiehiä jotka on jo pidempään seurustellut naisen kanssa ja eli naisen exä tai muuten vaan kumppani. Ei kukaan lähde baariin hakemaan tapettavaa naista. Suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei kelpaa naisille. Sitten on niitä jännämiehiä joita naiset haluaa jatkuvasti. Jotkut jännämiehet tappaneet kolmekin naista. Naiset kelpuuttaa miehen ulkonäön perusteella, monesti nähty että se komea mies on jännämies.


    • 12121212121212

      Miksi naisilla on tarve naamioida totuus?

      Totuus on että ap saisi parisuhteen, mutta parisuhteeseen tarjolla olevat miehet eivät kelpaa, koska ap on seksisuhteissa tottunut heitä komeampiin, itsevarmempiin ja määrätietoisempiin kokeneisiin panijoihin. Mitä enemmän seksisuhteita ap harrastaa, sitä korkeammalle hänen rimansa nousee ja sitä mukaa parisuhdetasonsa laskee.

      • huokuu.huonoutta

        ehkä saisi parisuhteen mutta vehtaa vain varattujen pettäjien kanssa jotka etsii helppoa reikää ja hän on sellainen helppo hyväksikäytettävä ja uskon että ei tule toimeen normaalien ihmisten kanssa


      • NainenRuudunTakaa

        Totuus on ettei naiset halua paskaa parisuhdetta ja siihen laatuun vaikuttaa muukin kuin pano: henkinen puoli ja emotionaalinen työ paljon myös.


      • 12121212121212
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Totuus on ettei naiset halua paskaa parisuhdetta ja siihen laatuun vaikuttaa muukin kuin pano: henkinen puoli ja emotionaalinen työ paljon myös.

        Tämän kanssa sopii aika heikosti yhteen se jos
        - nainen haluaa parisuhteen (komeiden, itsevarmojen, kokeneiden) miesten kanssa joille hän on pelkkä helppo pano
        - nainen ei halua parisuhdetta miesten kanssa joita kiinnostaisi syvällisempi tutustuminen ja parisuhde


      • NainenRuudunTakaa
        12121212121212 kirjoitti:

        Tämän kanssa sopii aika heikosti yhteen se jos
        - nainen haluaa parisuhteen (komeiden, itsevarmojen, kokeneiden) miesten kanssa joille hän on pelkkä helppo pano
        - nainen ei halua parisuhdetta miesten kanssa joita kiinnostaisi syvällisempi tutustuminen ja parisuhde

        Eiks lempeen ongelma ollut, että miehiä kiinnostaa vaan sen upea ulkonäkö eikä mikään syvällisempi...


      • 12121212121212
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Eiks lempeen ongelma ollut, että miehiä kiinnostaa vaan sen upea ulkonäkö eikä mikään syvällisempi...

        Miehiä = niitä miehiä joita lempeä_herätys pitää kiinnostavina.


    • Tindermies

      Naiset on jakorasioita. Ei kelpaa parisuhde vaan pillua jakavat mielellään onko se sitten hauskaa paneskella kymmeniä miehiä joista suurin osa on jotain idiootti rikollisia. Tinderistäkin huomaa että naisille pitää heti ehdotella seksiä tai muuten loppuu yhteydenpito.

    • Ruma-ätmi

      Jaa mistäs aloittaja tunnistaa jännämiehen ja murhaajan. Naamasta vai kun ruma mies tulee juttelee niin oletat sen olevan jännämies. Sitten kun komea pitkä mies tulee iskemään niin olet heti lähdössä sen kanssa panemaan.

    • vaistosanoo

      En lukenut koko ketjua, mutta muutamaan aikaisempaa aloittajan kirjoitukseen verrattuna tämä näyttää jotenkin keinotekoiselta, trollilta. Miten lienee niin määrätty, kahden viikon perästä "hurahdusaikomus", kuin olisi asian suhteen tullut jokin sätky. Sellainen käsitys tullut, että jotenkin nimim.todellavaikeen kanssa tavallaan sielunkumppani; hänellä aivotoiminnastaan johtuva tilannesokeus, joten vastauksensa suhteessa kontekstiin yleensä 'aivan hullua soopaa', vaikka pyrkimys olla järkevä. Tässäkin jotain mystistä, pelokasta ja samalla päinvastaista, miksi pyrkiä äkkinäisillä 'syöksähdyksillä' mahdollisiin ikäviin jälkipohdintoihin kohdallaan, persoona ja luonne viittaa että sellaisia tulee. Hillitympi toiminta olisi paikallaan, ettei olisi kuin itsehankittu sairaus.

      Toki mahdollista, että aloittaja vaan testailee, mitä vastataan, koska kysymys etupäässä naisille.
      Mutta, palstalla voi höpottää kaikenlaisia, ja kuuluu jopa Sinkut-aiheeseen ;)

      • Samaa mieltä nimimerkin "vaisto sanoo" kanssa. Trollailua koko aloitus.

        Aiemmin samainen nimimerkki ilmoitti haluavansa miehen, jolla on mahdollisimman pieni pippeli.

        Ookei, no mikäs siinä...

        Mutta se yhdistettynä tähän ketjuun, niin juupajuu,.Ei nyt vaan ihan kaikki mene läpi.

        🤗


      • lempeä_herätys
        Wwuwuw kirjoitti:

        Samaa mieltä nimimerkin "vaisto sanoo" kanssa. Trollailua koko aloitus.

        Aiemmin samainen nimimerkki ilmoitti haluavansa miehen, jolla on mahdollisimman pieni pippeli.

        Ookei, no mikäs siinä...

        Mutta se yhdistettynä tähän ketjuun, niin juupajuu,.Ei nyt vaan ihan kaikki mene läpi.

        🤗

        Mitä minä teen enää tällä palstalla? Täällä ei voi keskustella, koska kaikki lähtevät siitä oletuksesta, että ihminen ei puhu totta... Tai no eivät kaikki, mutta hyvin moni. Mistä h*lvetistä sinä nyt esimerkiksi yhtäkkiä tiedät vaginani koon? :D Jos on pieni vagina niin ei voi pitää seksistä? Minun on lähdettävä, ennen kuin nypin hiukseni päästäni teidän vuoksenne.


    • Sinkkumies_

      No kuules. Minulla olisi ehdotus.
      Yökerhot ovat mielestäni epävarma tapa löytää seuraa. Voi hyvin olla, että et pääse sopivan kaverin kanssa edes jutuille. Useimmat varmaan poistuvat sieltä yksin.

      Parempi vaihtoehto voisi olla kirjoitella ja tutustua mieheen etukäteen ja katsoo, että natsaako ja kohtaako toiveet.
      Luin kirjoituksiasi ja ajattelin, että tuollainen hotelli vkloppu voisi olla kiva juttu.
      Voisi hieman miettiä illan sisältöä jne. Itselläni ideoita on.

      Lisäks voitais ottaa se hotelli puokkiin, jos kiinostusta löytyisi.
      Mutta kirjoittele ihmeessä, niin katotaan.
      En tiedä ikääsi, mutta selvitellään kahden kesken asiat.
      Itse olen lapseton sinkkumies. Järkevä, asiallinen ja luotettava.

      Laitatko minulle sähköpostia: msinkku(at)gmail com

      • lempeä_herätys

        Kappas, tämähän alkaa olla helppoa. :D Katsotaanpas, jos jaksan lähiaikoina perustaa anonyymin s-postiosoitteen.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kappas, tämähän alkaa olla helppoa. :D Katsotaanpas, jos jaksan lähiaikoina perustaa anonyymin s-postiosoitteen.

        En jaksa alkaa etsimään niitä tekstejä joilla aikoinaan dissidentiä ripitin, niissä ois tullu esille tuon msinkun sulle ehdottamasta kuviosta seuraavia ongelmia. Väitänpä että helopommalla pääset jos tosiaan pokaat sielä yökerhosta, jos homnaan sisältyy tuota kaikkea muuta muuttuu se myös mutkikkaammaksi, saatat huomata kohta että toinen haluaakin suhdetta jälkeenpäin, pommittaa sua viesteillä jne. Jos oikeasti ihan kertakeikkaa vain haluat niin sitten jos lähdet msinkun ehdotukseen tosiaan vain se väliaikeinen s-posti ja sun henkilöllisyys koko ajan salassa, sähkopostiosoitteesta luovut heti kokemuksen jälkeen. Tuossakin vaan se ongelma että m-sinkun puoelstaan pitäis luovuttaa sulle kaikki oikeat tietonsa jotta voit varmistua ettei ole sarjamurhaaja.


      • lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

        En jaksa alkaa etsimään niitä tekstejä joilla aikoinaan dissidentiä ripitin, niissä ois tullu esille tuon msinkun sulle ehdottamasta kuviosta seuraavia ongelmia. Väitänpä että helopommalla pääset jos tosiaan pokaat sielä yökerhosta, jos homnaan sisältyy tuota kaikkea muuta muuttuu se myös mutkikkaammaksi, saatat huomata kohta että toinen haluaakin suhdetta jälkeenpäin, pommittaa sua viesteillä jne. Jos oikeasti ihan kertakeikkaa vain haluat niin sitten jos lähdet msinkun ehdotukseen tosiaan vain se väliaikeinen s-posti ja sun henkilöllisyys koko ajan salassa, sähkopostiosoitteesta luovut heti kokemuksen jälkeen. Tuossakin vaan se ongelma että m-sinkun puoelstaan pitäis luovuttaa sulle kaikki oikeat tietonsa jotta voit varmistua ettei ole sarjamurhaaja.

        Ole hyvä ja lue aloitusviestini tarkemmin. Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että parisuhde on ykkösvaihtoehto, vaikka en uskokaan sellaista saavani.

        Jos joku haluaa tutustua minuun, totta kai minäkin haluan tutustua häneen!

        Kertakeikka on olosuhteiden pakko.

        Osaako joku teistä lukea?!


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue aloitusviestini tarkemmin. Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että parisuhde on ykkösvaihtoehto, vaikka en uskokaan sellaista saavani.

        Jos joku haluaa tutustua minuun, totta kai minäkin haluan tutustua häneen!

        Kertakeikka on olosuhteiden pakko.

        Osaako joku teistä lukea?!

        No joo sorry väärinymmärrys kun nyt tässä ketjussa kuitenkin oletin sun olevan hakemassa vaan sitä hotellijutskaa. Jos noin muuten olet sitten hakemassa ehdottaisin että haet sitten jonkun maksullisen deittipalvelun kautta, epämääräiset tarjoukset kirjoittamisesta epämääräisiin sähköpostioisitteisiin on minusta vähintäänkin epäilyttäviä ja varmaan myös ilmaisissa deittihakujutuissa on monelaista viheltäjää niin siksi suin kannattaa valita joku kuukausimaksullinen juttu varmaan niin ainakin tiedät että siellä olevat on tosissaan hakemassa kumppania.


      • lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

        No joo sorry väärinymmärrys kun nyt tässä ketjussa kuitenkin oletin sun olevan hakemassa vaan sitä hotellijutskaa. Jos noin muuten olet sitten hakemassa ehdottaisin että haet sitten jonkun maksullisen deittipalvelun kautta, epämääräiset tarjoukset kirjoittamisesta epämääräisiin sähköpostioisitteisiin on minusta vähintäänkin epäilyttäviä ja varmaan myös ilmaisissa deittihakujutuissa on monelaista viheltäjää niin siksi suin kannattaa valita joku kuukausimaksullinen juttu varmaan niin ainakin tiedät että siellä olevat on tosissaan hakemassa kumppania.

        Voit olettaa vaikka miten paljon haluat, jos et jaksa lukea ketjun viestejä, mutta olettamalla menee metsään. En suosittele.

        Luuletko, että homma on netissä jotenkin erilaista kuin IRL? Millä perusteella luulet, että ihmisiä yhtäkkiä seuranhakupalvelussa kiinnostaisikin minun persoonani, jos näkevät kuvani?

        Jos kerran kasvot ja vartalo ovat mielenkiintoisempia kuin persoonani, valitsen seksikumppanini mieluummin IRL.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Voit olettaa vaikka miten paljon haluat, jos et jaksa lukea ketjun viestejä, mutta olettamalla menee metsään. En suosittele.

        Luuletko, että homma on netissä jotenkin erilaista kuin IRL? Millä perusteella luulet, että ihmisiä yhtäkkiä seuranhakupalvelussa kiinnostaisikin minun persoonani, jos näkevät kuvani?

        Jos kerran kasvot ja vartalo ovat mielenkiintoisempia kuin persoonani, valitsen seksikumppanini mieluummin IRL.

        No niin eli palataan jälleen siihen suin alkuperäiseen suunnitelmaan. Sorry jos koit että jotenkin olisin torppaamassa tuota msinkulta tullutta ehdotusta, voithan toki hänelle kirjoittaa ja ottaa selvää mikä on miehiään, luulisin vaan partemmaksi vaihtoehdoksi jotain seuranhakujuttua niin saattaisit löytää jostain kotiseudun läheltä sopivan miehen itsellesi, täällä valtakunnallisessa foorumissa harvoin sattuu niin hyvä tuuri että toinen olisi sopivan läheltä tai muuten sattuisi sun kriteereihin sopiva olemaan.


      • kameli.ainakin.harrastaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        No niin eli palataan jälleen siihen suin alkuperäiseen suunnitelmaan. Sorry jos koit että jotenkin olisin torppaamassa tuota msinkulta tullutta ehdotusta, voithan toki hänelle kirjoittaa ja ottaa selvää mikä on miehiään, luulisin vaan partemmaksi vaihtoehdoksi jotain seuranhakujuttua niin saattaisit löytää jostain kotiseudun läheltä sopivan miehen itsellesi, täällä valtakunnallisessa foorumissa harvoin sattuu niin hyvä tuuri että toinen olisi sopivan läheltä tai muuten sattuisi sun kriteereihin sopiva olemaan.

        veikkaan että msinkku on camelboots tai jiimen


      • 12121212121212
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue aloitusviestini tarkemmin. Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että parisuhde on ykkösvaihtoehto, vaikka en uskokaan sellaista saavani.

        Jos joku haluaa tutustua minuun, totta kai minäkin haluan tutustua häneen!

        Kertakeikka on olosuhteiden pakko.

        Osaako joku teistä lukea?!

        Älä nyt viitsi satuilla.

        Et sinä ole parisuhdetta etsimässä. Joko et halua sellaista ollenkaan, tai viihdyt paremmin tasokkaampien panojen kuin oman tasoisesi seurustelukumppanin kanssa.

        Puhdasta rationalisointihamsterointia koko juttu.


      • lempeä_herätys
        12121212121212 kirjoitti:

        Älä nyt viitsi satuilla.

        Et sinä ole parisuhdetta etsimässä. Joko et halua sellaista ollenkaan, tai viihdyt paremmin tasokkaampien panojen kuin oman tasoisesi seurustelukumppanin kanssa.

        Puhdasta rationalisointihamsterointia koko juttu.

        En olekaan etsimässä, koska en oikein usko, että parisuhde on kohdallani enää mahdollista. Mutta jos joku vielä joskus parisuhteeseen haluaisi, se olisi tietysti hienoa.

        Minulla olisi sinulle omasta menneisyydestäni todisteita siitä, etten ole hypergaminen. Harmi, etten voi niitä sinulle antaa, koska emme tunne toisiamme.

        Joudut siis elämään harhaluuloissasi ikuisesti. :D


      • lempeä_herätys
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Kappas, tämähän alkaa olla helppoa. :D Katsotaanpas, jos jaksan lähiaikoina perustaa anonyymin s-postiosoitteen.

        Tulin toisiin ajatuksiin. Ikävä kyllä en luota siihen, että anonymiteettini säilyisi, jos ottaisin sinuun (msinkku) yhteyttä. Hälytyskello kilkuttaa.


      • flowersreally
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Kappas, tämähän alkaa olla helppoa. :D Katsotaanpas, jos jaksan lähiaikoina perustaa anonyymin s-postiosoitteen.

        Miten niin ”alkaa” olla?


      • Sinkkumies_
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tulin toisiin ajatuksiin. Ikävä kyllä en luota siihen, että anonymiteettini säilyisi, jos ottaisin sinuun (msinkku) yhteyttä. Hälytyskello kilkuttaa.

        Pelko on ihmisen suurin elämää rajoittava tekijä.
        Noh, sitenhän palstan vakkarit onnistuivat tehtävässään peloitella ja kylvää kauhua ympärilleen. Sinällään huvittavaa kun kuitenkin tuhannet ihmiset treffailevat tuntemattomia ihmisiä viikoittain.


      • 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Miten niin ”alkaa” olla?

        Mikä olisi tohtori flowersreallyn näkemys ap:n tarinan uskottavuudesta?


      • 12121212121212
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En olekaan etsimässä, koska en oikein usko, että parisuhde on kohdallani enää mahdollista. Mutta jos joku vielä joskus parisuhteeseen haluaisi, se olisi tietysti hienoa.

        Minulla olisi sinulle omasta menneisyydestäni todisteita siitä, etten ole hypergaminen. Harmi, etten voi niitä sinulle antaa, koska emme tunne toisiamme.

        Joudut siis elämään harhaluuloissasi ikuisesti. :D

        Et selvästikään ymmärrä miten tasot määräytyvät.

        Ne eivät määräydy siten että sinä katsot olevasi esim. kaunis, fiksu, mukava ja tyylikäs = tasoa X.

        Tasot määräytyvät p/s-markkinoilla. Jos sinä et kelpaa miehille parisuhteeseen vaan muut naiset kelpaavat, selvästikin tasosi on alhaisempi kuin niillä muilla naisilla, ja yrittämiesi miesten taso on...niin, osaatkin päätellä loput.

        Muita selityksiä?
        Yrität pelkästään miehiä jotka eivät lähde suhteeseen kenenkään kanssa.
        Miehet lähtevät suhteeseen mutta hankkiudut jollain kierolla tavalla heistä eroon.


      • lempeä_herätys
        12121212121212 kirjoitti:

        Et selvästikään ymmärrä miten tasot määräytyvät.

        Ne eivät määräydy siten että sinä katsot olevasi esim. kaunis, fiksu, mukava ja tyylikäs = tasoa X.

        Tasot määräytyvät p/s-markkinoilla. Jos sinä et kelpaa miehille parisuhteeseen vaan muut naiset kelpaavat, selvästikin tasosi on alhaisempi kuin niillä muilla naisilla, ja yrittämiesi miesten taso on...niin, osaatkin päätellä loput.

        Muita selityksiä?
        Yrität pelkästään miehiä jotka eivät lähde suhteeseen kenenkään kanssa.
        Miehet lähtevät suhteeseen mutta hankkiudut jollain kierolla tavalla heistä eroon.

        Kyllä minä olen ymmärtänyt, että taso määräytyy nimenomaan kysynnän kautta. Ja että minä olen sen vuoksi sinkku, koska minä olen aika alhaisella tasolla ja kysyntä on heikkoa.

        Onko siinä sitten jotain väärää, jos minä harrastan seksiä, kun en kelpaa parisuhteeseen?


      • lempeä_herätys
        flowersreally kirjoitti:

        Miten niin ”alkaa” olla?

        Se oli vitsi. Ei tutustuminen ole koskaan ollut minulle helppoa.

        Tämä msinkun lause vain jotenkin lämmitti sydäntä:
        "Parempi vaihtoehto voisi olla kirjoitella ja tutustua mieheen etukäteen ja katsoo, että natsaako ja kohtaako toiveet."

        Kukaan ei ole moneen vuoteen ehdottanut minulle tutustumista. Vaikka hyvin epäsuorastihan se on tuossakin ilmaistu, mutta jotain sen suuntaista siinä ehdotettiin. Ehkä kyse tosin oli vain hotelliviikonlopun toiveista puhumisesta. :(


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Mikä olisi tohtori flowersreallyn näkemys ap:n tarinan uskottavuudesta?

        No tuskin tässä mun arvio on tarpeen.


      • flowersreally
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Se oli vitsi. Ei tutustuminen ole koskaan ollut minulle helppoa.

        Tämä msinkun lause vain jotenkin lämmitti sydäntä:
        "Parempi vaihtoehto voisi olla kirjoitella ja tutustua mieheen etukäteen ja katsoo, että natsaako ja kohtaako toiveet."

        Kukaan ei ole moneen vuoteen ehdottanut minulle tutustumista. Vaikka hyvin epäsuorastihan se on tuossakin ilmaistu, mutta jotain sen suuntaista siinä ehdotettiin. Ehkä kyse tosin oli vain hotelliviikonlopun toiveista puhumisesta. :(

        No sittenhän kaiken kirjoittamasi perusteella sinun vissiin kannattaisi tuolle sinkkumiehelle viestiä laittaa.


      • lempeä_herätys
        flowersreally kirjoitti:

        No sittenhän kaiken kirjoittamasi perusteella sinun vissiin kannattaisi tuolle sinkkumiehelle viestiä laittaa.

        Kyllä, tunnen hieman surua siitä, etten uskalla laittaa. Mutta kun vaisto sanoo, että nyt on vaaran paikka, sitä täytyy kuunnella.


      • kameli.ainakin.harrastaa kirjoitti:

        veikkaan että msinkku on camelboots tai jiimen

        :) hahhah. Minä en ole lapseton ja miksi käyttäisin jotain toista sähköpostia kuin tämä oma nimimerkkini? Kuviani on täällä, olis se huvittava tilanne sitten kun toinen hokais sen ja kysyisi miksi käytin jotain toista sp,tä..

        Ja miksi haluaisin että lempeä_herätys laittaisi mulle sähköpostia, hyvän seksin takiako?
        Voin kuvitella tilanteen jossain hotellihuoneessa kun l_h miettii kuumeisesti kokoajan onko mies vaarallinen vain ei.
        (Nyt se mies aivasti, tarkoittaakohan se jotakin pahaa, nyt se haluaa käydä pesuhuoneessa, mitähän se siellä tekee, takuulla miettii että missä vaiheessa tekisi pahaa)

        Kyllä siitä olisi ilo kaukana, ei kiitos.
        Puheet jostain vuoden 2040 uskonnollisen kultin touhuista, jostain enkelistä joka ei ollut tästä maailmasta ym. Uskoisin että Camelbootsia kiinnostaisi yhtä vähän kuin muakin.

        On väärin kuvitella että vain miehet olisivat vaarallisia, kyllä naisistakin löytyy sellaisia joille ei voisi selkäänsä kääntää, jotka ovat aivan toisesta maailmasta.


    • Kaisanoasaa

      Kyllä aloittaja joutuu jännämiehen uhriksi. Saamme siitä sitten lukea lehdistä.

    • En kyllä näistä mittään tiiä, kun on kokemuspiirin ulkopuolella, mutta yksinkertainen logiikka kertois: Valitset itseäsi pienempiä ja hentoisempia henkilöitä. Ne eivät voi olla kovin vaarallisia. Toki aseettomuus kannattaa tarkistaa. Sitte jos ovat jotain mustan vyön judoisteja taikka muita karatetaikureita, niin voinet heittää neuvoni roskakoriin.

    • lempeä_herätys

      Tähän ketjuun tuli aamupäivällä viesti, joka poistettiin sääntöjen vastaisena. Siinä tuotiin esille paheksuva asenne sitä kohtaan, että puhuin seksuaalisuudestani myönteiseen sävyyn. Lisäksi viestissä toivottiin minulle raakaa seksuaalista väkivaltaa.

      En ottanut viestiä kovinkaan henkilökohtaisesti, mutta se sai minut miettimään muutamia asioita.

      Voiko joku todellakin tuntea niin voimakasta vihaa koko vastakkaista sukupuolta kohtaan, että osoittaa vihansa satunnaista vastakkaisen sukupuolen yksilöä kohtaan? Koin, että viestin kirjoittaja koki vihaa minua kohtaan nimenomaan sen vuoksi, että olen nainen ja tein jotain, mitä naisen ei hänen mielestään kuuluisi tehdä. Entä voiko tuollaista vihaa syntyä ilman, että henkilön äiti on laiminlyönyt henkilöä vakavasti siinä vaiheessa, kun kiintymyssuhteen olisi kuulunut syntyä? Minulla kun ei ole koskaan ollut tarvetta vihata vastakkaista sukupuolta, vaikka en kovin usein ole miehille parisuhteeseen kelvannutkaan. (Enkeliäni ei lasketa, koska hän todella rakasti minua, mutta hän ei ollutkaan tästä maailmasta.) Olen saanut elää lapsuuden, jossa vastaanotin rakkautta sekä äidiltäni että isältäni. Tarkoitan siis, että vähän niukasti olen vastaanottanut mieshenkilöiltä rakkautta lapsuuteni jälkeen, jos ei enkeliäni lasketa, mutta en minä koskaan ole kokenut tarvetta vihata miehiä.

      Vielä muutama ajatus vihasta yleisemmällä tasolla, ei pelkästään naisiin kohdistuvasta vihasta:

      Tiedän toki, milllaista on kokea vihaa. Lähinnä sitä kai voisi kutsua suuttumukseksi, koska harvoin se on kestänyt kovin kauan. Vihan tunne tuntuu minusta kuin vankilalta, koska siinä tunteessa en voi vaikuttaa johonkin minulle tärkeään asiaan vaan koen olevani uhri. Miten joku jaksaa pitää itseään sellaisessa vankilassa niin kauan, että alkaa ilmaista vihaansa satunnaisten ohikulkijoiden suuntaan? Sehän vain pahentaa tilannetta, sillä vihan ilmaiseminen väärällä tavalla väärään kohteeseen johtaa siihen, että vihaajan vapautta rajoitetaan entisestään esimerkiksi oikeusjärjestelmän avulla.

      Ketjun aloitukseen liittyen mietin seuraavaa: jos joskus kohtaan henkilön, joka tuntee yhtä voimakasta vihaa naissukupuolta kohtaan kuin tämänpäiväisen, poistetun viestin kirjoittaja, tunnistaisin hänet melko varmasti aika nopeasti. Tämänpäiväisen viestin kirjoittaja ei mitenkään osallistunut keskusteluun vaan meni suoraan asiaan: hän ilmoitti, mikä minussa oli vialla ja miten asia pitäisi hänen mielestään korjata. Toivottavasti ulkona vapaana liikkuvat naistenvihaajat toimivat samalla tavalla eli tuovat aikeensa ilmi heti, jotta heitä voi paeta heti. Pidän nimittäin epätodennäköisenä, että joku yökerhossa tapaamani henkilö jaksaisi ensin kuunnella kahden-kolmen minuutin mittaisia analyysejani ja vasta sen jälkeen ilmaista vihaansa minua kohtaan.

      • pellehermanni

        Ätmit vihaa sua koska et anna niille mutta ns. jännämiehet saavat sulta. No, olet luultavasti ruma jos et usko parisuhdettakaan saavasi joten eipä haittaa.


    • En suosiyhden illan juttuja ja niistä ei tiedä.

      • Mutta taas tiedän yhden,joka löysi tyttöystävän sinkkubileistä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5694
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2713
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      56
      2409
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1113
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1074
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      28
      1019
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      803
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      783
    Aihe