Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salmotrutta
profiilit
salmotrutta
salmotrutta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+kyllä+näistä+mittään+tiiä,+kun+on+kokemuspiirin+ulkopuolella,+mutta+yksinkertainen+logiikka+kertois:+Valitset+itseäsi+pienempiä+ja+hentoisempia+henkilöitä.+Ne+eivät+voi+olla+kovin+vaarallisia.+Toki+aseettomuus+kannattaa+tarkistaa.+Sitte+jos+ovat+jotain+mustan+vyön+judoisteja+taikka+muita+karatetaikureita,+niin+voinet+heittää+neuvoni+roskakoriin.
04.09.2018 00:35
Ei+puutteeseen+kuole.+Kokeiltu+on.
04.09.2018 00:23
Tuolla+on+joku+osittainen+naamahalvaus.
04.09.2018 00:21
Tylsä+Elämä,+enkä+oikein+tiedä+mitään+hyviä+keskustelupalstoja,+niin+pakko+roikkua+paskoilla.
04.09.2018 00:17
Ehkä+demokratiaan+ja+markkinatalouteen+olen+joskus+toivoani+laittanut,+mutta+en+sanoisi+että+kumpaankaan+niistäkään+olisin+täysin+sokeasti+uskonut.+Kaikenlaista+uskoa+ja+palvontaa+olen+koettanut+vältellä,+ja+pitää+sen+ikuisen+epäilyksen+mielessä.
04.09.2018 00:10
Älä+tee+sitä.+Siinä+tulee+arpia+vaan+kaikille,+jos+nainen+vastentahtoisesti+alkaa+tuohon.+Voimia+jatkoon.+Koeta+keksiä+jotain+muuta+lisätulon+lähdettä.+Todella+karua,+että+yhteiskuntamme+on+tässä+jamassa.+Tulin+surulliseksi+jo+pelkästä+tekstistäsi.
Voisko+teinin+vaatteista+tinkiä?+Kirppareilta+vähän+käytettyjä+sopivan+kokoisia?+Molemmat+tarvitsee+kuitenkin+ensisijaisesti+ruuan,+vaatteet+tulee+vasta+sitten.+Itsekin+olen+teinivuosina+työttömyysperheessä+elänyt,+eikä+vaatteet+tai+harrastukset+koskaan+olleet+viimeistä+muotia.+Kyllä+ne+oli+halpoja+tai+ilmaisia.+Silti+tuli+pärjäävä+kansalainen.
26.08.2018 13:52
Mitä+näitä+juttujasi+nyt+pintapuolisesti+luin,+niin+muutama+asia+tuli+mieleeni,+miksi+sinulla+mahdollisesti+miesten+kanssa+tökkii:+(Siis+nämähän+ovat+vain+yhden+miehen+näkemyksiä.)
-+Keskimääräistä+voimakkaampi+uskonnollisuus.+Se+ainakin+omalla+kohdallani+aiheuttaisi+kysymysmerkkejä.+Pyrin+välttelemään+elämässäni+kaikenlaista+tunnustuksellisuutta+/+kiihkoilua+/+palvontaa.+Siitä+ei+mielestäni+ole+koskaan+seurannut+ihmiskunnalle+mitään+hyvää.+Olen+ikuisen+epäilyksen+kannattaja.+Siis+eihän+se+mikään+ehdoton+este+parisuhteelle+olisi,+että+toinen+olisi+uskonnollinen,+mutta+asia+selvästi+pomppasi+mieleeni.+Olisikohan+meidän+maailmankuvat+ja+-näkemys+kuinkakin+erilaisia?
-+Toinen+asia:+Huomaan+itsessäni+taas+rajallisuuden,+vaikka+kuinka+koetan+olla+suvaitsevainen+ihminen.+Etnisestä+alkuperästä+(ja+yhtä+aikaa+puukoista)+puhuttaessa,+minulle+tulee+yksi+ihmisryhmä+suomesta+mieleen,+joka+taas+herättää+noita+epäilyksen+poikasia,+että+uskaltaisinko+lähteä+tutustumaan?+Ikävää+että+mieleeni+on+jostain+lapsuusvuosista+tai+elämänkokemuksista+tällaisia+ennakkoluuloja+tarttunut,+ja+niiden+hälventäminen+aikuisiällä+on+tunnetusti+vaikeaa.
Molemmat+em.+asiat+on+toki+sellaisia,+että+ihmiseen+tutustuttua,+ne+varmasti+pystyy+siivoamaan+taka-alalle+/+pois+mielestä,+kunhan+muuten+niin+sanotusti+synkkaa.+Itsehän+olen+sen+tyylinen+mies,+että+kun+toinen+on+luotettava+älyllinen+olento+ja+makuukammarin+puolella+maut+osuvat+yksiin,+niin+olen+periaatteessa+myyty.+Tällainen+perusmies+on+periaatteessa+hyvin+yksinkertainen+olio.
26.08.2018 13:30
Hehee,++Tässä+oli+asennetta.+Kulkuri+on+onnellinen+mies+:)
25.08.2018 15:04
Miksikäs+ei.+Siis+kyllä.+Terveenoloinen+nuori+nainen,+vielä+riuskassa+kunnossa.+Seksikkyys+noin+yleisemmin+ottaen+on+kuitenkin+hieman+eri+asia,+kuin+se+mitä+henkilökohtaisesti+pidän+vetoavana.+Siihen+vaikuttaa+enemmän+pään+sisäiset+asiat+kuin+ulkoinen+olemus.
25.08.2018 14:54
1 / 1