Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

8

  1. en+ymmär+mit+mieltä+missään,+ei+oikeudenmukaisuutta.+olisi+parempi+että+Jumala+ei+olisi+luonut+++se+olisi+ainoa+hyvä++(+en+ole+varma+olinko+Salome++tai+Zeruiah++koetan+muistella.++Isäni+on+Mooses+ollut++++++Veitola+on+Miriam++millaista+oli+++muistan+avointa+hautaaukkoa++++Mutta+myös+näin+että+Villen+olisi+syöneet+piraijat+tai+hai..(+Ville+Valon+)+++voisin+lähteä+etsimään+todisteita,+++1900+alun+elämästä17001600++mut+ei+ole+rahaa++JUMALA+TARVITsen+rahaa!!!
  2. asunto,+Jumalalta,
  3. Pystyin+nukkumaan+vasta+kuudelta++aamulla,++mikä+sopi+aivan+hyvinmutta+se+setä+Seth+soitti+kymmeneltä+++Olin+niin+syvässä+unessa+etten+ollut+herätäsipe++mössölle+on+kuulema+tärkeääet+HÄN+olisi+SUURI+mminuunnähdenkun+saanut+taivaallisen+kauniin+++paikanmissä+asua+?+Ajattelimme++että+ihana+lapsellekin,+käydessämme++siellä++Niin+Jumala+sinä+varmasti+annat+minullekin+missä+asua,+ylhäisenä+++koska+olen++ylhäinen.++esim+kuulen+musiikissa+särähdyksenä++kaiken+pahan+j+atuskan+mitä+minulla++++(+++mitä+minulle+tapahtuukinesim+kateellinen+nainen+aiheutti++kutinaa+peräaukkoonniin++musiikiss+ajoka+kuului++radiosta+esim+kuulin++että+s+ekuului+särähdyksenä+musiikissa.++Kaikki+tuska++++mitä+minulla+++kuuluu+sitense+on+rikollista+aiheuttaa+sellaista+niin+korkealla+tasolla.en+suostu+siihen+Jumala+että+sinua+loukattaisiin(+olen+jo+päättänyt+lakata+olemasta++sielunakoska+en+hyväksy++Jumalan+luomistyötä+++(+sitä+kajoamista+sukup+elimiin(+että+++loi+sen+mahdolliseksi+)+++mut++tahdon+silti+toteuttaa+hengellisyyttäni++tehdä+mihin+on+rakkautta++++mitkä+ovat+ideat+toteuttaakotikanala+ja+ulkohuussi++ovat+olleet++sellaisiamut+auton+tarvitsee++++kun+löytää+sen+oikean+maatilantai+ehkä+sen+löytäisi+autolla++++en+sitä+Sipeä+arvosta+paljoa+kun+ei+tajunnut+++että+tämä+tarvitsi+kaiken+avunNuoruuteni+kului++hänet+näki+hetken++jossain+pihalla+++he+vain+menestyi+++vanhetessaan+heistä+tuli+ylpeitä++omahyväisiähe+haluaisi+että++se+nainenkin+joka+oli+niinröyhkeä+että+nai+vaikka+krist+usk+perustaja+raiskattu+++että+se+olisi++jotakin++ja+sen+tuotokset++ai+hän+ei+pysty+kuin+ajattelemaan+kuten+minähän+vaikka+jättää+sen+röyhkeän+naisen++No+voisiko+siellä+nukkua?++minäkin+voin+olla+jonkun+tuotos?+++jos+sanon+jotakuta+sellaiseksi+?++tulevaisuudessa+kun+synnyn++++Olen+sen+++nais+henklön+tuotos...+Olin+äitini+tuotos..+sanotaan+et+ei+saa+erottaa+minkä+Jumala+yhdistänyt++Mit+väliä+minulle+Sipellä+++Hän+taisi+menestyä+monet+vuosisadat++ehkä+kokee+tulevaisuudessa+sitten+että+ei+menesty+++++ei+etidän+ehk+kannatakana++Davidista+välitthänel+oli+vana+mont+avaimoa+?+sekö+hänessä+oli+moniavioinen+++se+miellytti+jota9in+++se+siveettömyys++missit+alusvaate+kuvissa...+++sellaista++maailma+ja+elämä..seollaiseksi+kasvaneetminä+tahdoin6tehdä+parhaanimut+ketään+ei+annettukului+aikak++ilmestyi+Apulannan+uusi+levy+ain+vuosittainoli+mukavaa+elämää+heillähetkest+toiseen++koin++tahtoa+++autta+a+tehdä+parhaanimut+kasvoi+tuollaisia+typyjäeikä+kukaan+välitäettä+he+bikineissäyhdel+oli+periaate+et+ei+alusvaate+kuvauksiin+osallistumuttabik9ineissä+hän+näkyy++koska+käy+uimarannallakin+bikineissäja+esim+tuollaisia+++kaunottaria+olen+paljon+vayhvempi+ylhäisempiesim++en+bikineissä+näykosk+a+onrakkauden+tajusuuren+rakkaudenmitä+Jumala+nyt+aikoo?++annettuaan+raiskata+minua++20+vuottaneitsyttäja+26+v+selibaatissa+elänyttä