Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+nyt+kun+sanoit,+niin+löytyyhän+meille+tähänkin+ohjeet:+2.+Tim.+2:22,23
.+.+.harrasta+vanhurskautta,+uskoa,+rakkautta,+rauhaa+niiden+kanssa,+jotka+huutavat+avuksensa+Herraa+puhtaasta+sydämestä.
23+Mutta+vältä+tyhmiä+ja+taitamattomia+väittelyjä,+sillä+tiedäthän,+että+ne+synnyttävät+riitoja.
07.01.2019 08:13
Et+ole+ollenkaan+ensimmäinen+ihminen+täällä+palstalla,+joka+väittää+Raamattua+väärennökseksi.+Valitettavasti+se+on+sitten+sinun+valintasi.+Valintasi+ei+tosin+johda+ikuiseen+elämään.
07.01.2019 07:53
Ef.+4:11+
Ja+hän+antoi+muutamat+apostoleiksi,+toiset+profeetoiksi,+toiset+evankelistoiksi,+toiset+paimeniksi+ja+opettajiksi,
Jaak.+3:1+
Veljeni,+älkööt+aivan+monet+teistä+pyrkikö+opettajiksi,+sillä+te+tiedätte,+että+me+saamme+sitä+kovemman+tuomion.+
Älä+ny+kimpaannu,+jos+minä+olen+ikäni+ollut+tämän+taivaallisen+Rabbin+opetuksessa.+Eikö+se+nyt+ole+vain+hyvä,+jos+sinäkin+saat+kuulla+Totuutta?+Ja+jos+olet+rehellinen+itsellesi,+olen+koko+ajan+korottanut+Yahushuaa,+en+suinkaan+työntänyt+HÄNTÄ+pois+valtaistuimeltaan.+Et+sinä+minua+vastaan+taistele,+vaan+Lunastajaasi+kere,+luovuta+jo.
Ja+taivasten+valtakunnan+paikoista+en+päätä+minä.+Saas+nähä+mitä+kukin+siellä+sitten+saa.+Hyvät+yöt.
06.01.2019 19:50
En+tunne+katolisen+kirkon+kolminaisuusoppia.+Siinä+voi+hyvinkin+olla+jotain+mätää.+Jumaluus+esitetään+Raamatussa+selkeästi+kolmessa+eri+olomuodossa+eikä+siinä+ole+mitään+väärää.+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki+ovat+yksimieliset+ja+täydelliset.+
Katso+esim.+mitä+Yahushua+itse+käskee+meitä+tekemään:
Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen,+.+.+.+Matt.+28:19
06.01.2019 19:40
ISRAELIN+JÄÄNNÖS+ON+JUMALAN+KANSA+TÄNÄÄN+!
Jes.+10:20+
Sinä+päivänä+ei+Israelin+jäännös+eivätkä+Jaakobin+heimon+pelastuneet+enää+turvaudu+lyöjäänsä,+vaan+totuudessa+he+turvautuvat+Herraan,+Israelin+Pyhään.
Jes.+10:21+
Jäännös+palajaa,+Jaakobin+jäännös,+väkevän+Jumalan+tykö.
Jes.+10:22+
Sillä+vaikka+sinun+kansasi,+Israel,+olisi+kuin+meren+hiekka,+on+siitä+palajava+ainoastaan+jäännös.+Päätetty+on+hävitys,+joka+tulee,+vanhurskautta+tulvillaan.
06.01.2019 19:08
Muuten+hyvä+kirjoitus,+mutta+se+ei+ole+mikään+adventistien+sapatti,+vaan+Jumalan+sapatti.+Juuri+tuo+äitikirkko+sen+lepopäivän+muutti+sunnuntaille+300-luvulla.
Se+muutti+myös+muut+raamatulliset+juhlat,+jotka+Luoja+oli+asettanut+jo+luomisessa+1.Moos.+1:14,++Dan.+7:25
06.01.2019 18:58
Olen+täällä+opettamassa+muita.+Olen+täällä+ohjaamassa+ihmisiä+ikuiseen+elämään.+En+ole+esittämässä+teille+vaihtoehtoja,+vaan+elinehdon,+juutalaisten+Kuninkaan,+Yahushuan,+Messiaan.
Toisekseen+olen+täällä+paljastamassa+vihollisen+eksyttävät+valheet,+joita+liian+moni++nimimerkki+täällä+jakaa.
Minua+syytetään+täällä+vaikka+mistä,+mutta+en+ole+kinaamassa,+uhittelemassa+tai+tuomitsemassa+ketään.+Olen+rakkaudesta+teihin+kaikkiin+lähimmäisiini+varoittamassa+tulevasta+katastrofista+ja+sen+jälkeisestä+ikuisesta+erosta+Jumalasta,+jos+ihminen+ei+suostu+tässä+ajassa+sovintoon+Luojansa+kanssa.
En+ole+täällä+siis+jossittelemassa,+että+onko+Raamattu+Jumalan+Sanaa.+Siksi+pyysin+sinua+vastaamaan+kyllä+tai+ei.+Olkaa+siunatut.
06.01.2019 18:50
Ja+tämä+lukee+missä+kohdassa+Raamattua?+Taidat+itse+olla+vielä+kiinni+adventismissa.
06.01.2019 18:33
Advis+sanoo+:+"Tässä+ei+puhuta+kuitenkaan+Aabrahamin+syntymisestä+vaan+siitä,+että+Aabrahamin+piti+tulla+maailman+näyttämölle+ylösnousemuksen+kautta,+mutta+se+ei+voinut+tapahtua+ennen+kuin+kristus+olisi+tullut+ennen+häntä."
Tämä+roska+on+helppo+todistaa+vääräksi.+Katsokaa+kahta+edellistä+jaetta.
"Abraham,+teidän+isänne,+halusi,+että+näkisi+minun+päiväni,+ja+hän+näki+ja+iloitsi.+Juutalaiset+sanoivat+hänelle,+”et+ole+vielä+edes+viittäkymmentä+vuotta,+ja+olet+nähnyt+Abrahamin?”"+Joh.+8:56,57
Imperfekti.+Aabraham+näki+Yahushuan+päivät+jo+eläessään+maanpäällä.+Yahushua+oli+siis+jo+silloin+!++Simppeliä+!
06.01.2019 14:43
Miten+Yahushua+saattoi+olla+jo+ennen+Aabrahamia???+Nyt+taisi+käydä+taas+niin,+kuten+aina+kanssasi+ennenkin,+että+jäät+täysin+sanattomaksi.+No+hyvä,+että+koko+palsta+taas+näkee+teologiasi+kaatuvan+rytisten+!+HalleluYah+!
06.01.2019 10:15
Eivät+joudukaan.+Mutta+oletko+sinä+Jumalan+oma?
06.01.2019 10:05
"Siinä+mielessä+tätä+sinun+siruasikin+voidaan+pitää+pedon+merkkiä,+mikäli+se+estää+ihmistä+palvelemasta+Jumalaa+HENGESSÄ."
Se+ei+ole+mikään+minun+siru.+Ja+tämän+se+juuri+tekee,+se+jokin,+joka+asennetaan+ihmiseen.+Sinäpä+siitä+itse+lisää+paljastit:+"se+estää+ihmistä+palvelemasta+Jumalaa+HENGESSÄ."+Tiedän+tästä+yhtä+ja+toista+lisääkin,+mutta+antaa+nyt+tällä+erää+olla.+Kukaan+ei+usko+kuitenkaan,+eikä+se+ole+vielä+edes+ajankohtainen.+NYT+olisi+tärkeämpää+antautua+rakastamaan+Israelin+Jumalaa.
1.+Joh.+2:3+
Ja+siitä+me+tiedämme+hänet+tuntevamme,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+
1.+Joh.+3:24+
Ja+joka+pitää+hänen+käskynsä,+se+pysyy+Jumalassa+ja+Jumala+hänessä.+Ja+siitä+me+tiedämme+hänen+meissä+pysyvän,+siitä+Hengestä,+jonka+hän+on+meille+antanut.
1.+Joh.+5:3+
Sillä+rakkaus+Jumalaan+on+se,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+Ja+hänen+käskynsä+eivät+ole+raskaat;
06.01.2019 10:01
Pyhät+Kirjoitukset+sanovat+sadoissa+kohdissa+Yahushuan+olevan+Jumala.+Kuinka+et+voi+nähdä+niitä?+Tässä+pari.+Minä+Olen+on+Jumalan+nimi.
Minä+olen+sanonut+teille,+että+te+saatte+kuolla+teidän+synneissänne.+Ellette+usko,+että+”minä+olen”,+te+saatte+kuolla+synneissänne.+Joh.+8:24+(arameasta+suoraan+käännetty)
Yahushua+sanoi+heille,+”amen,+amen,+minä+sanon+teille,+että+minä+olen,+ennen+kuin+Abrahamia+olikaan.”+Joh.+8:58
Vastaapa+minulle+advis,+kuinka+Yahushua+saattoi+olla+jo+ennen+Aabrahamia?
06.01.2019 09:45
Hyvä+pointti.+Onko+sinulla+ajatusta+mikä+pedonmerkki+sitten+voisi+olla?
06.01.2019 09:29
Oletko+jehovan+todistaja?+Tai+oletko+ennen+ollut?
Eikäku+.+.+.+tuli+vaan+jostain+mieleen+.+.+.
05.01.2019 14:10
Kuka+on+valhettelija,+ellei+se,+joka+kieltää+sen,+että+Jeesus+on+Kristus?+Hän+on+antikristus,+se,+joka+kieltää+Isän+ja+Pojan.+Kuka+ikinä+kieltää+Pojan,+hänellä+ei+ole+Isääkään.+Joka+tunnustaa+Pojan,+hänellä+on+myös+Isä.+1.+Joh.+2:22,23
Nyt+asia+on+päivänselvä.+Jokainen+näkee,+että+advis+kulkee+antikristuksen+hengessä!+Hän+kieltää+Yahushuan+Jumaluuden!
Risti+on+advikselle+vain+klisee,+mutta+Raamattu+sanoo:
Mutta+pois+se+minusta,+että+minä+muusta+kerskaisin+kuin+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+rististä,+jonka+kautta+maailma+on+ristiinnaulittu+minulle,+ja+minä+maailmalle!+Gal.+6:14
Täällä+on+tosiaan+antikristuksen+henki+valloillaan.+Tässäpä+jälleen+kaikkille+palstalaisille+vähän+miettimistä.
05.01.2019 13:48
Hieno+tarina.+Joskin+unohdat+sen,+että+kun+nyt+olen+päässyt+noille+pitkospuille+ja+olin+30+vuotta+suossa,+miksi+ihmeessä+hyppäisin+vapaaehtoisesti+takaisin+suolle?+Ei+sielä+ole+kivaa+olla.+Se+oli+kuoleman+tie,+kuten+suonsilmä,+oli+vaikea+päästä+pois.+Hyi+olkoon.+Pois+se+minusta!
Vastaat:
"No+jos+lähdetään+siitä+liikkeelle,+että+Raamattu+on+Jumalan+sanaa,+niin+tietenkin+minä+uskon,+että+PH+voi+johtaa+Jeesusta+seuraavaa+ihmistä+ilman+kirkkojen+opetusta."+
No+lähdetäänkö+liikkeelle+siitä,+että+Raamattu+on+erehtymätöntä+Jumalan+Sanaa???+Älä+sijoita+vastaukseesi+"jossia"+Joudun+toistamaan+kysymykseni:+"Uskotko,+että+PH+voi+johtaa+ihmistä+jos+hän+seuraa+vain+ja+ainoastaan+puhtaasti+Yahushuaa+ilman+kirkkoja,+kuten+minä?"+KYLLÄ+vai+EI?+Vastaa+yhdellä+sanalla.+Ja+olipa+vastauksesi+kumpi+tahansa,+olen+luvannut+vastata+kysymyksiisi.+Mutta+jos+vastauksesi+on+EI,+silloin+sinä+et+voi+koskaan+löytää+totuutta+mistään,+koska+epäilet+kaikkea+mitä+Raamattu+kertoo.++Ja+kirkot+ei+totuutta+ole,+vaan+YAHUSHUA+(PH)+ON+TOTUUS.
05.01.2019 12:51
No+miten+kukaan+toinen+ihminen+koskaan+pystyy+tietämään+mitä+joku+ajattelee?
Millä+se+kontrolloidaan/todetaan,+jos+joku+ajattelee+sunnuntaita?+Tai+millä+se+todennetaan,+jos+joku+pyhittää+sapattia+ajatuksissaan+tai+teoissaan?+Miten+ero+saadaan+todennettua?
Kukaan+adventisti,+joka+sanoo,+että+su+on+pm+ei+ole+koskaan+pystynyt+minulle+vastaamaan+tähän+mitää.+Pystyykö+Yksi_usko?+:)++Kiva,+että+tulit+ketjuun++:)
ÄLKÄÄ+KOSKAAN+OTTAKO+TÄTÄ+"SIRUA"+!+(jolla+mm.+sunnuntain+pyhittäminen+kontrolloidaan)
05.01.2019 12:29
Jer.+30:7+
Voi!+Suuri+on+se+päivä,+ei+ole+sen+kaltaista.+Se+on+Jaakobille+ahdistuksen+aika,+mutta+hän+on+pelastuva+siitä.
Dan.+12:1+
Siihen+aikaan+nousee+Miikael,+se+suuri+enkeliruhtinas,+joka+seisoo+sinun+kansasi+lasten+suojana.+Ja+se+on+oleva+ahdistuksen+aika,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+siitä+saakka,+kuin+kansoja+on+ollut,+hamaan+siihen+aikaan+asti.+Mutta+siihen+aikaan+pelastetaan+sinun+kansasi,+kaikki,+jotka+kirjaan+kirjoitetut+ovat.+
Ilm.+13:15+
Ja+sille+annettiin+valta+antaa+pedon+kuvalle+henki,+että+pedon+kuva+puhuisikin+ja+saisi+aikaan,+että+ketkä+vain+eivät+kumartaneet+pedon+kuvaa,+ne+tapettaisiin.+
Rooman+kirkko+sai+kuolinhaavan+vuonna+1799.+Tämä+haava+ei+ole+vielä+täysin+parantunut.++Ilm.+13:3+!+Pyhät+Kirjoitukset+profetoivat+aivan+maailman+lopussa+olevasta+n.+3,5+vuotta+kestävästä+Suuren+Ahdistuksen+ajasta.+Lukaskaa++myös+Dan.+11:41-45+ja+12+luku+ja+tämä+Ilm.+13.+Tämä+Suuri+Ahdistus+ei+ole+vielä+toteutunut.+Se+on+vasta+maailman+historian+viimeisellä+vuosiviikolla+(7v.+jakso).
05.01.2019 11:49
Tehdään+kere+diili.+Vastaa+sinä+nyt+ihan+suoraan+ensin+tähän+jo+aikaisemmin+esittämääni+kysymykseen:+"Minulla+ei+ole+mitään+ihmistä+ylempänä+auktoriteettina+Pyhän+Hengen+välikappaleena.+Uskotko,+että+PH+voi+johtaa+ihmistä+jos+hän+seuraa+vain+ja+ainoastaan+puhtaasti+Yahushuaa+ilman+kirkkoja,+kuten+minä?"
Niin+sitten+minä+lupaan+vastata+noihin+kaikkiin+kysymyksiisi,+joita+nyt+tässä+edellisessä+viestissäsi+esitit.+Niitä+ei+ollutkaan+ihan+vähän++:)++:)
Terveisin+palstan+ylifariseus+:)+:)
05.01.2019 11:15
15 / 34