Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Odota+vielä+vähän+aikaa.+Kyllä+he+sieltä+kohta+tulevat,+"karkeloihin".
03.03.2022 17:02
No+sitä,+jos+joku+luulee+pelastuvansa+lakia+noudattamalla.+Lakia+ei+silti+ole+kumottu.+
Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.
Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennen+kuin+kaikki+on+tapahtunut.+Matt.+5:17-18
12.04.2020 14:00
No+mikä+kirkko+ei+sitten+ole+oppeineen+oikean+ja+väärän+sekoitus?
12.04.2020 13:19
No+huh+huh,+mihinkä+sitä+on+Ruotsissa+tultu!+No+koska+kantoivat+lähi-idän+kotiinsa,+saivat+lähi-idän+kotiinsa.
Toivotaan+vaan,+että+Suomi+ei+seuraa+perässä.
25.08.2019 09:57
Aloittajalle:+Kuningasten+Kuningas+-videon+alla+ollut+kommenttini,+jota+lainasit+meni+kutakuinkin+noin.+Mattilalle+se+tosiaan+oli+liikaa,+eikä+mies+sitä+kestänyt+nähdä.
Yahushua+(Jeesus)+on+juutalaisten+Kuningas!
13.06.2019 13:19
Fariseus+olet+noine+mielipiteinesi.
30.03.2019 09:18
Sanot:+"Ja+jos+uskovat+tarvitsee+elämiseensä+lakihenkisiä+ohjeita+Raamatusta,+niin+hän+ei+ymmärrä+uskonelämästä+mitään+jos+hänen+pitää+lukea+Raamatusta+ettei+saa+tappaa+ennen+kuin+ei+sitä+tee."
Minä+sanon:+Toiset+taas+ei+ymmärrä+pyhittää+sapattia,+vaikka+se+Raamatussa+lukeekin.+Mietihän+vähän.
30.03.2019 09:16
Tuskinpa+antikristuksen+apostoli+täällä+pyhää+Raamatun+sanaa+levittelisi.+Eikä+Raamattu+ole+mitään+silppua,+niin+kuin+väität.
29.03.2019 18:27
Ethän+hyväksy+tappamista+ja+varastamistakaan.+Miksi+poistat+yhden+käskyn+kymmenestä?
29.03.2019 17:49
Totta,+ja+Mestarin+omien+sanojen+mukaan+tuohon+Hänen+seuraamiseensa+kuuluu+ykkös+tärkeänä+asiana+käskyjen+pitäminen,+kuten+lainauksemme+osoittaa.+Eli+siis+myös+sapatti+on+pyhitettävä.
29.03.2019 17:43
Israelilaisille.+Mutta+kerropa+sinä+minulle+mikä+Raamatussa+on+Jumalan+kansan+nimi?+Haluatko+kuulua+tuohon+kansaan?+Jos+haluat,+pidä+käskyt,+kaikki+10+!
Ja+katso,+eräs+mies+tuli+ja+sanoi+hänelle:+"Opettaja,+mitä+hyvää+minun+pitää+tekemän,+että+minä+saisin+iankaikkisen+elämän?"
17+Niin+hän+sanoi+hänelle:+"Miksi+kysyt+minulta,+mikä+on+hyvää?+On+ainoastaan+yksi,+joka+on+hyvä.+Mutta+jos+tahdot+päästä+elämään+sisälle,+niin+pidä+käskyt."
18+Hän+sanoi+hänelle:+"Mitkä?"+Jeesus+sanoi:+"Nämä:+'Älä+tapa',+'Älä+tee+huorin',+'Älä+varasta',+'Älä+sano+väärää+todistusta',
19+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+Matt.+19
29.03.2019 09:07
Tämä+sapatti+kysymys+se+onkin+melkoinen+seulonta+väline+lopunajassa.+Tämä+seuloo+ihmiset+niihin,+ketkä+kunnioittavat+Israelin+Pyhää+Jumalaa+tai+sitten+siihen+porukkaan+joka+ottaa+pedonmerkin+sunnuntai+kirkoissa.
VALINTA+ON+SINUN+!
28.03.2019 14:47
Joo,+on+tietysti+tärkeämpää+kääntyä+ensin+uskoon+Yahushuaan+Messiaaseen,+kuin+juhliin.+Silti+olisi+opetettava+aina+Raamatun+mukaisesti+kaikki+asiat.
VT:ssa+muuten+mainitaan+tuleva+Messias+ihan+nimeltä.+Exapin+on+taas+turha+herjata,+etteikö+niin+olisi.+Ei+tunne+kaveri+Raamattua.
Mutta+katsopa+sinä+Sak.+6:9-13.+Tuo+Joosua,+joka+siinä+kruunataan+on+heprean+kielisessä+Raamatussa+Yahushua,+Uusi+Verso.+Raamattu+siis+kertoo+meille+tarkasti+Messiaan+Nimen.+Se+ei+ole+Jeshua,+kuten+monet+juutalaiset+ym.+israelystävät+sen+lausuvat.
Tässä+huomaammekin,+että+edes+juutalaisten+opetuksesta+emme+voi+hyväksyä+kaikkea.+Ole+siunattu.
27.03.2019 18:39
Et+voi+erottaa+Jumalan+rakastamista+ja+rakkautta+hänen+käskyistään.+Sillä+Hän+itse+ilmoittaa:+++1.+Joh.+5:3+
Sitähän+Jumalan+rakastaminen+on,+että+pidämme+hänen+käskynsä,+eivätkä+ne+ole+raskaita+noudattaa.
27.03.2019 15:35
Samaa+olen+ihmetellyt+itsekin+suuresti+jo+monta+vuotta.+Suurin+osa+juutalaisista+kunnioittaa+tässä+kalenteri+asiassa+enemmän+rabbi+Hilleliä,+joka+muutti+Jumalan+asettaman+kalenterin+300-luvulla.+
Kuule+Yksi_usko,+ystävä.+Toorakalenteri+on+100%+oikea,+koska+se+on+Pyhien+Kirjoitusten+mukainen+perustuen+ohran+kypsymiseen.+En+voi+käsittää,+kuinka+juutalaisetkaan+eivät+noudata+enää+Tooraa.
27.03.2019 15:29
Voisi+hän+silti+ilmoittaa+lähteensä,+jotta+halukkaat+voisivat+tarkistaa.+Nyt+olemme+vain+Kormanin+sanan+varassa+ja+sehän+ei+minulle+käy.+Uskon,+että+UT:n+alkukieli+on+aramea.+Liekö+Korman+samaa+mieltä?
27.03.2019 15:19
Hyvän+Raamatun+kohdan+nostit+esiin.+Kiitos.+Tuo+lähimmäisten+auttaminen+rahallisesti+ta+muuten+on+myös+erittäin+Jumalan+tahdon+mukaista.
27.03.2019 11:38
Ei+ole+mitään+tärkeämpää,+kuin+Jumalan+ilmoitus+tahdostaan.+Sinäpä+sen+sanoit.
27.03.2019 09:18
Jos+kirkkona+pyritte+kaikkeen+alkuperäiseen,+miksi+seuraatte+petoa+(Dan.7:25),+joka+on+muuttanut+pyhät+juhla-ajat?
Haluan+vielä+sanoa+sinulle,+että+kun+olen+tutkinut+1.+Moos.+1:14+heprean+alkukielisestä+Raamatusta,+olen+huomannut,+että+jakeessa+käytetään+sanaa+++מוֹעֲדִים+(moadim).
Tämä+on+tismalleen+sama+sana+mitä+Herra+Jumala+käyttää+ilmoittaessaan+omat+pyhät+juhla+ja+tapaamisaikansa+3.+Moos.+23+!+Moadim+tarkoittaa+siis+täsmällisesti+juuri+näitä+Herran+säätämiä+pyhä+päiviä.
Missään+kohtaa+Raamattua+Jumala+ei+kumoa+jo+luomisessa+asettamaansa+ajanlaskua+ja+pyhiä+osoitettuja+päiviä.
27.03.2019 08:27
Adviksen+pitää+nyt+vaan+muistaa+tämä:
Luuk.+18:8+
Minä+sanon+teille:+hän+toimittaa+heille+oikeuden+pian.+Kuitenkin,+kun+Ihmisen+Poika+tulee,+löytäneekö+hän+uskoa+maan+päältä?"
Joo,+eli+tuskin+löytyy+edes+tuota+promillea,+mutta+niinhän+Raamattu+sen+ilmoittaakin.
27.03.2019 08:13
1 / 34