Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+oletko+sinä+siten+katunut+sapatin+rikkomistasi+ja+vedonnut+tuohon+Golgatan+Vereen?+Ja+oletko+tehnyt+parannuksen+sapatin+rikkomisestasi?+Jos+et+ole,+se+olet+sinä,+joka+kohtaat+tuon+ikuisen+lain+maailman+lopussa+synti+sydämessäsi.+Kestätäkö+silloin+tuomiolla?
01.01.2019 19:56
Tämä+on+nyt+aivan+turhaa+ajan+hukkaa+enää+meille+molemmille+jatkaa+noista+aiheista.+Mentäskö+eteenpäin.+Vastailen+sinulle+kyllä+koskien+toisia+kysymyksiä.+Vastasinkin+jo+toisessa+ketjussa.
01.01.2019 19:15
Kiitos.+Juuri+tätä+minä+tarkoitin,+mutta+kun+sokea+on+sokea,+niin+ei+sille+mitään+voi.+Vääntävät+tuon+Jeremiankin+paikan+ties+miten.+Huh+huh+.+.+.
01.01.2019 18:56
Thanks+:)
01.01.2019 18:42
Siitä+johtuu,+että+koko+kristikunta+on+kapinassa+Luojaansa+vastaan.+Jumalan+laki+EI+OLE+kirjoitettuna+heidän+sydämeensä.
He+seuraavat+mieluummin+äiti+porttoa+ja+saatanaa+ja+tämä+on+tuhon.+
Ja+heitä+seurasi+vielä+kolmas+enkeli,+joka+sanoi+suurella+äänellä:+"Jos+joku+kumartaa+petoa+ja+sen+kuvaa+ja+ottaa+sen+merkin+otsaansa+tai+käteensä,
niin+hänkin+on+juova+Jumalan+vihan+viiniä,+joka+sekoittamattomana+on+kaadettu+hänen+vihansa+maljaan,+ja+häntä+pitää+tulella+ja+tulikivellä+vaivattaman+pyhien+enkelien+edessä+ja+Karitsan+edessä.
Ilm.+14:9,10
Tämä+pedon+kuva+tullaan+sijoittamaan+sunnuntaikirkkoihin.+Älkää+menkö+silloin+sinne.+Sinne+meno+vaatii+pedon+merkin,+joka+on+jokin+tekninen+tunniste,+joka+tullaan+asentamaan+ihmisen+ihon+alle.
Olkaa+varoitetut.
01.01.2019 15:07
Sanot:+"Laki+on+voimassa+ajan+loppuun+saakka,+mutta+vain+siksi,+että+se+tuomitsisi+synnintekijät.+Meidän+jokaisen+on+jouduttava+sen+eteen+joko+ennemmin+tai+myöhemmin."
AAMEN+!+Olemme+siis+samaa+mieltä.
01.01.2019 12:56
Jälleen+sinulta+unohtuu,+että+en+ole+Tuomari.+Olen+täällä+sinua+ja+muitakin+varoittamassa+tuon+Pyhän+Lain+hylkäämisestä.+Aina,+kun+Israel+hylkää+Jumalan+Lain,+tulee+tuomio.+Tänään+on+täysin+sama+tilanne+kuin+VT:n+profeettojen+aikana.
En+edusta+minkään+kirkon+oppeja.+Enkä+uhittele.+Minä+olen+täällä+sinua+varoittamassa,+rakkaudesta.
01.01.2019 12:51
Sinulle+tuntuu+tuo+Jumalan+rakastaminen+neljän+ensimmäisen+käskyn+mukaan+olevan+yllättävän+vaikeaa.+Keksit+kaiken+maailman+verukkeet,+jotta+saisit+ravisteltua+Luojasi+määräämän+lain+pois.
Sinua+ei+auta+yhtään+se,+mitä+Noa+teki.+Mitä+väliä+mitä+Adam+tai+Eeva+teki.+Mene+sinä+ja+pyhitä+sinulle+määrätty+sapatti,+jonka+myös+Yahushua+pyhitti.
Heprealaiskirjeessä+mainittu+lainmuutos+tarkoittaa+vain+eläinuhrien+loppumista.
Olet+luisunut+kauas+Israelin+Pyhästä.+Nyt+ymmärrän,+miksi+et+Uriah+Heepin+musiikkiakaan+tuomitse.
31.12.2018 16:30
Älä+viitsi+kere+yrittää+minulle+provoilla+:)+Olet+ystäväni.++Mutta+tuo+matikkapää+sinulla+kyllä+toimii+hyvin+:)+siunausta
31.12.2018 16:16
Öhöm+.+.+.+tuota+en+ole+adventisti.+Edustan+vain+Yahushuaa+juutalaisten+Kuningasta.+Ja+ymmärrän+selvää+suomea,+että+uudessa+liitossa+Jumala+kirjoittaa+lakinsa+jokaisen+sydämeen,+joka+haluaa+sitä+kunnioittaa.+Tällä+kirjoittamisella+viitataan+vanhan+liiton+kivitauluihin,+joihin+Hän+kirjoitti+myös+tämän+prikulleen+saman+muuttumattoman+lakinsa.+Yahushua+Jumalan+Poika+sanoo,+että+Hänen+laistaan+ja+profeetoista+ei+katoa+mitään+-->Matt.+5:17-19,+
Ja+Paavali+on+samaa+mieltä+Herran+kanssa.+Oikea+juutalainen+on+se,+joka+pitää+lain+-->+Room.+2:25-29
31.12.2018 12:43
Et+pääse+siitä+mihinkään,+että+Jumalan+omalla+sormellaan+kirjoittamat+neljä+ensimmäistä+käskyä+erittelevät+tarkasti,+kuinka+Hän+itse+haluaa+tulla+rakastetuksi.
1.+Et+pidä+muita+jumalia+hänen+rinnallaan.
2.+Et+tee+jumalan+kuvaa
3.+Et+lausu+turhaan+hänen+nimeään
4.+Muistat+pyhittää+lepopäivän.
"Laki+ja+profeetat+olivat+Johannekseen+asti;+siitä+lähtien+julistetaan+Jumalan+valtakuntaa,+ja+jokainen+tunkeutuu+sinne+väkisin.+Mutta+ennemmin+taivas+ja+maa+katoavat,+kuin+yksikään+lain+piirto+häviää."+Luuk.+16:16,17
Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+laki+ja+profeetat+ajallisesi+kerrottuna+ulottuvat+Johannekseen+asti.+Ja+vanha+liitto+oli+Yahushuaan+asti+voimassa.++Et+kai+sinäkään+tosissasi+väitä,+että+koko+Vanha+Testamentti+on+menettänyt+merkityksensä?+Miksi+sinä+niin+oikein+mielelläsi+unohdat+aina+mainita+tuon+jakeen+17?
31.12.2018 12:27
Sanoit+aikaisemmin,+että+Vapahtaja+ei+puhunut+muista+käskyistä,+kuin+niistä,+jotka+liittyvät+lähimmäisen+rakastamiseen.+Sori,+mutta+minun+pakko+ampua+tämä+käsityksesi+alas:
"Opettaja,+mikä+on+suurin+käsky+laissa?"
Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.
Tämä+on+suurin+ja+ensimmäinen+käsky.+Matt.+22:36-38
31.12.2018 09:15
Kyllä,+minä+olen+aivan+varma,+että+Uusi+Liitto+on+lakiliitto,+jossa+Jumala+kirjoittaa+lakinsa+meidän+sydämiimme.+Jer.+31:31-33.+Sinun+sydämesi+advis+ei+halua+ottaa+Jumalan+Pyhää+Lakia+vastaan+ja+näin+ollen+et+ole+enää+liitossa+Jumalan+kanssa.
31.12.2018 09:02
En+minäkään+ole+tuominnut+ketään+ihmistä+koskaan+yhtään+minnekkään?+Olen+tuominnut+vain+Uriah+Heepin+tuottaman+musiikin.+Tämä+oikaisuna+kaikille.
Tuomari+on+Yahushua,+Messias,+pian+saapuva+!++Tämä+varoituksena+kaikille+!
30.12.2018 18:28
Minua+ei+niinkään+kiinnosta+mikä+on+Freyn+mielipide+tai+mikä+kirkon.+Minua+kiinnostaa+Jumalan+mielipide.+Minua+kiinnostaa+se,+että+myös+Uusi+Liitto+on+lakiliitto,+jossa+Jumala+kirjoittaa+lakinsa+meidän+sydämiimme.+Jer.+31:31-33.
Se,+joka+ei+pidä+rakkaana+Jumalan+koko+lakia,+ei+kuulu+Hänen+ikuiseen+kansaansa,+Israeliin,+vaan+on+tuhon+tiellä.+Kuten+Sana+sanookin+osuvasti:+
"Pysykää+laissa+ja+todistuksessa!"+Elleivät+he+näin+sano,+ei+heillä+aamunkoittoa+ole.++Jes.+8:20
30.12.2018 18:17
Hyvin+sanottu.+Minäkään+en+jaksa+enää+vastailla+Kristitty.netille,+koska+olen+jo+kymmenen+kertaa+mm.+aikaisemmissa+ketjuissa+vastannut+ja+hänelle+ei+mikään+tule+koskaan+riittämään.+Hän+on+tuollainen+saman+asian+kimpussa+jänkkäävä+tyyppi.+Kiitos+ja+siunausta+sinulle+"iioy"++:)
30.12.2018 17:51
Sinä+kivittäisit+lain+rikkojat+ja+uhraisit+lampaita+Uriah+Heepin+tahtiin!+Uskon,+että+100%+palstalaisista+kavahtaa+iljettävää+ihannettasi.+Vai+mitä+mieltä+olette?+Laittakaas+ihmiset+kommenttejanne+tällaisesta+Kristitty.+netin+ihannoimasta+toiminnasta.
30.12.2018 16:02
1.+Pidän+pyhän+kokouksen+perjantai+iltaisin,+kun+sapatti+alkaa.+Entä+sinä?
2.+Messiaan+aterian+nautin+joko+yksin+tai+ryhmässä.+Raamattu+ei+kiellä+yksin+nauttimasta.+
Entä+sinä+Kristitty.net?+.+.+.+.++Oh+no+.+.+.Ai+niin+.+.+.+sinä+vetelisit+mielellään+messiaan+muistoksi+lampaiden+kurkkuja+auki+!+!+!+Olet+tämän+itse+omalla+suullasi+tunnustanut,+järkyttävää+!+!+!+Koska+sinä+alkaisit+mielelläsi+ihmisten+ja+eläinten+verta+roiskimaan,+niin+kyllä+se+on+K.n+nyt+niin,+että+sinun+uskonnossasi+se+vika+on,+eikä+minun.+Herra+sinua+armahtakoon,+jos+Hän+vielä+voi.
30.12.2018 15:55
Sanot:+"Todellisuudessa+uudessa+liitossa+on+vain+yksi+käsky:+Rakasta!+Vaikka+se+jakaantuu+kahtia+Jumalan+ja+lähimmäisen+rakastamiseen,+se+toteutuu+ainoastaan+tuossa+jälkimmäisessä."Nyt+tuota+sanomaasi+ajatelle+kannattaa+pitää+mielessä+
1.+Joh.+5:3:+
Sitähän+Jumalan+rakastaminen+on,+että+pidämme+hänen+käskynsä,+eivätkä+ne+ole+raskaita+noudattaa.
Ja+pitäähän+teidän+nyt+myös+muistaa,+mitkä+ovat+Jumalan+käskyjä+Matt.+19:17-19:
Jeesus+vastasi+hänelle:+"Miksi+sinä+minulta+hyvästä+kyselet?+On+vain+yksi,+joka+on+hyvä.+Jos+haluat+päästä+sisälle+elämään,+noudata+käskyjä."+
"Mitä+käskyjä?"+mies+kysyi.+"Näitä",+vastasi+Jeesus,+"älä+tapa,+älä+tee+aviorikosta,+älä+varasta,+älä+todista+valheellisesti,+kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi,+ja+rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."
30.12.2018 15:37
Saanen+huomauttaa,+että+tuo+on+Mathilde+Freyn+mielipide.+Tuo+on+vain+yksittäisen+ihmisen+tekele.+Mutta+Jumala+sanoo:+"Muista+pyhittää+lepopäivä."
30.12.2018 15:25
17 / 34