Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikille+halukkaille+selitetään+ja+tarjotaan+jonkin+aikaa+pelastusta,+mutta+jos+ihminen+systemaattisesti+koko+ajan+kieltäytyy,+PH+lopulta+väistyy+ja+jättää+tuon+ihmisen+"rauhaan".++NYYH...+:-(++Juudas+ei+ottanut+vastaan+11+muuta+otti.
K.n+kuitenkin+USKOO+JUMALAAN.+Hyvänen+aika,+onhan+tässä+suuri+ero+sinuun,+joka+et+usko.+Olet+erikoinen+persoona.+Keskustelet+täällä+mielelläsi+uskovaisten+kanssa,+tiedät+näistä+asioista+paljon,+mutta+et+itse+usko.+Mikä+on+motiivisi+olla+täällä+keskustelemassa?
Tiedän+Sonatan+ja+Replican+hyvin.+Kuului+ennen+suosikki+yhtyeisiini,+jota+kuuntelin+paljon.+Siisti+biisi+toi+on+vieläkin,+vaikka+en+sitä+kuuntelekaan+enää.
20.12.2018 18:00
No+ei+tarvitse+olla+huolissaan,+jos+ja+kun+on+turva+Korkeimmassa.+Hyvää+suoraa+puhetta+sinulta+tällä+kertaa.+Israeliin+tehdään+invaasio+vihollisten+toimesta.+Se+Israelin+kansa,+joka+asuu+tuon+maan+rajojen+sisällä+ei+ole+Jumalan+Israel.+Ja+kaikki+juutalaiset,+eivät+ole+oikeita+juutalaisia.+Tämähän+on+ollut+minun+pääsanomani+täällä.+Tätä+olen+levittänyt.+Siis+tätä+Room.+2:25-29,+Room.+11.+Nämä+kohdat+kun+ymmärtää,+niin+ymmärtää,+mikä+on+Jumalan+kansa.
Eihän+tuo+K.n:n+"ilosanoma"+kenellekään+maistu+ja+onneksi+niin.+Minä+olen+kuitenkin+pitkämielinen+niin+sinua,+kuin+K.n:kin+kohtaan.
20.12.2018 17:44
"Eye+for+an+eye"
"Tooth+for+a+tooth"
"Blood+for+blood
Mikä+biisi+tämä+oli.+Ilmeisesti+poistettiin+aika+äkkiä+kyseinen+viesti.
Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Silmä+silmästä+ja+hammas+hampaasta'.
Mutta+minä+sanon+teille:+älkää+tehkö+pahalle+vastarintaa;+vaan+jos+joku+lyö+sinua+oikealle+poskelle,+käännä+hänelle+toinenkin;+Matt,+5:38-39
Lakia+on+silleen+ihan+pikkasen+tehty+täydellisemmäksi.+Sitä+on+paranneltu+tälle+nykyiselle+uuden+liiton+ajalle+sopivaksi.
20.12.2018 09:34
Laitan+tähän,+että+huomaatte.+Jerusalemiin+tullaan+rakentamaan+3.temppeli,+mutta+se+on+antikristuksen+temppeli.+Tätä+freemasonssit+tavoittelevat,+palvovat+saatanaa+sitten+siellä+kolmannessa+temppelissä.+Ja+miten+palvovat+mestariaan?+Uhraamalla+eläimiä+!+Karmeus+ja+iljetys+!+Dan.+9:27
Älkää+olko+huolissaan+tästä.+Tämä+ei+ole+Israelin+Pyhän+rauhan+valtakunta,+vaan+saatanan+äärimmäinen+keino+häväistä+Jumalaa+ja+Hänen+Uhriaan,+Yahushuaa.
20.12.2018 09:10
Erittäin+kaunis+kappale.+Olin+siunattu.
20.12.2018 08:36
Ja+jos+nyt+loppuun+kuuntelitte,+siinä+oli+osio,+jossa+laulettiin+englanniksi+ja+sanat+oli+videolla.+Kerelle+en+ala+Pyhää+Henkeä+täällä+selittämään.+A,+hän+ei+ymmärrä+siitä+mitään,+B,+palstalla+nousee+äläkkä+ja+kaikki+hyökkää+kimppuuni.+Sen+sanon+kuitenkin,+että+todellakin+on+paljon+maallista+kevyttä+musiikkia+missä+ei+ole+mitään+pahaa,+esim.+iskelmä+musiikki,+jota+kuuntelen+joskus.+Johanna+Kurkela+tulee+mieleen+ja+on+paljon+muitakin.+Bassoakin+saa+olla+ja+räiskettä.+On+hyvin+vaikea+selittää+sitä,+mikä+lopulta+ratkaisee.
Kristitty.+netille+vastasin+s-postilla,+koskien+July+Morning+-kappaletta+ja+syvällisemmät+analyysit+ja+henkilökohtaisen+viestittelyn+tulen+jatkossa+siirtämään+sinne.+En+ole+sinua+tuomitsemassa,+vaan+varoittamassa+ja+ohjaamassa+oikeaan+suuntaa.+Tätä+samaahan+sinäkin+teet+helluntailaisten+palstalla.+Jumalan+on+tuomio,+ja+kyllä,+se+on+lopussa+kuolemantuomio,+jos+ei+tunnusta+syntejään+ja+kadu.+Minäkin+lankean+usein.+Tämä+on+vakavaa.+Mutta+mitä+ihminen+tekee+lankeemuksensa+jälkeen,+on+ratkaisevaa.+Yleisin+vaihtoehto,+ja+paha+on+A)+Kieltää+rikkoneensa+ja+silloin+synti+jää+ihmiseen+ja+tuottaa+kuoleman.+B)+tunnustaa+syntinsä+Golgatan+Miehelle+ja+anoo+itkien+armoa,+mikä+taas+johtaa+lopulta+ikuiseen+elämään.+Simppeliä+!+Tätähän+puhuin+ja+2kk+sitten+siellä+hellari+-palstalla.
20.12.2018 08:20
Kyllä+haluan+olla+sinun+ystäväsi.+Sinulla+ja+minulla+on+kuitenkin+paljon+yhteistäkin,+tämä+pitää+muistaa.+Olenhan+kirjoittanut+sinusta+paljon+positiivisiakin+asioita.+2kk+se+kuitenkin+kesti,+ennen+kuin+sain+täysin+selville+mikä+olet+miehiäsi+ja+sitten+jouduin+tekemään+sen+minkä+tein.+Eli+kirjoitin+aika+tiukkaan+sävyyn+tänne+ylös+ne+asiat,+mitä+en+voi+hyväksyä.+Sanouduin+niistä+julkisesti+irti,+että+meitä+ei+liikaa+samaisteta+niissä+asiossa,+jossa+ollaan+eri+mieltä.+Tällainen+olen.+Sanon+aina+rohkeasti+mielipiteeni.+Ihmiset+eivät+koskaan+siitä+pidä,+mutta+sehän+on+ihan+normaalia+reaktiota+heiltä+ja+sinulta.+Haluan+silti+olla+ystäväsi.
Minä+en+arvioi+musiikkia+mutulla.+Minä+ervioin+sen:
1.+Musiikki+itse,+äänimaailma,+tunnelma
2.+Sanat
3.+Levygrafiikka+ja+muut+kuvat+bändistä,+jäsenistä
Kaiken+arvioinnin+takana+on+PH+ja+hänestä+tekisi+sinulle+mieli+kirjoittaa,+mutta+koska+täällä+nousee+siitä+niin+valtava+äläkkä+teen+sen+ehkä+joskus+s-postilla.+Laita+mulle+vaan+messiaanisten+yhteystietoja.+Jyväskylästä+luulisin+lähimmät+löytyvän.
Ja+minä+kuuntelen+kyllä+nyt+tuon+July+Morning+-biisin.+Lupaan+sitten+kommetoida.
Ja+kuuntelepa+sinä+vaihdossa+tämä+ja+ole+siunattu!
https://www.youtube.com/watch?v=x-eHCxMM3PI
19.12.2018 18:38
Hesekielin+temppelin+kuvaus+ei+voi+olla+kirjaimellinen.+Tai+ainakaan+tämän+vanhan+maan+päälle+ei+tulla+koskaan+mitään+näin+suurta+rakentamaan.+Alussa+mittamiehelle+annetaan+reilusti+yli+6+kyynäräinen+mittaruoko:
Ja+katso,+oli+muuri+temppelin+ulkopuolella,+yltympäri+sen.+Ja+miehen+kädessä+oli+mittaruoko,+kuusikyynäräinen,+kyynärään+luettuna+kyynärä+ja+kämmenenleveys.+Hes.+40:5
Sitten+lopussa+hän+mittaa+temppelin+ympärillä+olevan+muurin:
Kun+hän+oli+saanut+loppuun+sisemmän+temppelin+mittaamisen,+vei+hän+minut+ulos+sille+portille,+jonka+etupuoli+oli+itää+kohden.+Ja+hän+mittasi+sen+ympärinsä.+Hän+mittasi+itäilmalta+mittaruovolla:+viisi+sataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+pohjoisilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+eteläilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+länsi-ilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Neljältä+ilmansuunnalta+hän+sen+mittasi.+Siinä+oli+muuri+yltympäri;+pituutta+viisisataa+ja+leveyttä+viisisataa.+Sen+tuli+erottaa+pyhä+epäpyhästä.+Hes.+42:15-20
Näillä+mitoilla+pelkästään+temppelialueen+muuri+tulisi+olemaan+neliö,+jonka+sivu+on+500x6=3000+kyynärää.+Kyynärä+on+kutakuinkin+50+cm+pitkä,+joten+temppelin+rajaama+alue+olisi+1,5+Km+x+1,5+Km.+Jokainen+ymmärtää,+että+tällaista+rakennelmaa+ei+tulla+koskaan+tässä+ajassa+tuohon+kivi-Jerusalemiin+rakentamaan.+Koko+kuvaus+on+symbolinen+Uudesta+Jerusalemista,+joka+on+Karitsan+vaimo.
19.12.2018 10:32
No+paikkakunnaltani+ei+löydy+muita+kuin+näitä+perus+kirkkoja.+Ehei+niihin+voi+liittyä+enää+tässä+ajassa.+Portto+tyttärineen+tulee+tuhoutumaan,+(Jes.+47:9).+Suomessa+on+pieniä+kodeissa+kokoontuvia+oikeaoppisia+inside-ryhmiä+todennäköisesti+muutamia,+mutta+niitä+on+mahdoton+löytää.+Ihanne+tietysti+olisi,+jos+tällaiseen+ryhmään+voisi+kuulua.+Se+olisi+raamatullista.+Mutta+valitettavasti+moni+sellainen,+joka+seuraa+vain+puhtaasti+Yahushuaa,+joutuu+tällä+hetkellä+olemaan+hengellisesti+yksin.+Voin+silti+välillä+vierailla+kirkoissakin,+mutta+sinne+en+kuulu.
Lähtekää+siitä+(kirkoista+ja+maailmasta)+ulos,+te+minun+kansani,+ettette+tulisi+hänen+synteihinsä+osallisiksi+ja+saisi+tekin+kärsiä+hänen+vitsauksistansa.+Ilm.+18:4
Kere+on+täysin+oikeassa+tuossa,+että+Jumalan+seurakunnan/kansan+ei+tarvitse+olla+Pyhien+Kirjoitusten+mukaan+mikään+virallisesti+rekisteröity+yhdistys.+Sellaista+jaetta+ei+ole.+Sitä+vastoin+löytyy+seuraava:+...vaan+se+on+juutalainen,+joka+sisällisesti+on+juutalainen,+ja+oikea+ympärileikkaus+on+sydämen+ympärileikkaus+Hengessä,+ei+kirjaimessa;+ja+hän+saa+kiitoksensa,+ei+ihmisiltä,+vaan+Jumalalta.+Room.+2:29
19.12.2018 08:56
Hepr.+10:25+tarkoittaa+Paavalin+perustamia+puhtaita+oikeaoppisia+alkuseurakuntia.+Se+ei+tarkoita+näitä+nykyisiä+porton+tyttäriä,+kirkkoja+ym.+Tämähän+nyt+on+selvää+varmaan+sinulle.+En+liity+porton+tyttäriin+tai+äiti+porttoon.+Toisekseen+tuossa+ei+ollenkaan+sanota,+että+ei+voi+olla+aidossa+uskossa+ilman+srk.
Minulla+on+pari+kolme+ystävää,+joiden+kanssa+rukoilen.+Kyllä+YAH+kuulee.+En+perusta+uskoani+ystäviini,+vaan+Yahushuaan.+Ja+kuulee+Hän+yksinäisenkin+rukouksen.+Profeetta+Eliakin+oli+paljon+yksin.+Elia+sanoi:
"Herra,+he+ovat+tappaneet+sinun+profeettasi+ja+hajottaneet+sinun+alttarisi,+ja+minä+yksin+olen+jäänyt+jäljelle,+ja+he+väijyvät+minun+henkeäni"?
+Mutta+mitä+sanoo+hänelle+Jumalan+vastaus?+"Minä+olen+jättänyt+itselleni+seitsemäntuhatta+miestä,+jotka+eivät+ole+notkistaneet+polvea+Baalille."+
Room.+11:3,4
Ja+nyt+minä+sanon+sinusta+kuten+Paavali:
Sillä+minä+todistan+heistä,+että+heillä+on+kiivaus+Jumalan+puolesta,+mutta+ei+taidon+mukaan;+Room.+10:2
Hyvät+yöt,+palataan+huomenna+ja+koeta+hieman+rauhoittua.
18.12.2018 20:08
En+aio+kommentoida+enää+kivittämisasiaa+tai+eläinten+uhraamista.+2+kk+ollaan+näistä+ja+muistakin+keskusteltu.+Olen+sinulle+kantani+Pyhillä+Kirjoituksilla+jo+useasti+perustellut,+yksityisestikin+ja+varsinkin+siellä.+Olet+sitä+ihmistyyppiä,+joka+jaksaa+pyörittää+samoja+kysymyksiä+vaikka+kuinka+kauan.+Minä+en+ole+sitä+tyyppiä.+Minun+puolestani+saat+nyt+jäädä+uskoosi.+En+jää+vääntämään.+Pisteet+sinulle+kuitenkin+siitä,+että+jaksat+korottaa+Yahuah'n+Pyhää+Lakia,+Sapattia+ja+Pyhiä+Juhlia.+Uskon,+että+Taivaassa+viimeistään+tavataan.+Laki+on+tärkeä+ja+sinulla+on+selkärankaa+pitää+se.+Olet+kehityskelpoinen+:)
Uriah+Heepin+sanoituksia,+en+lähde+sen+syvällisemmin+analysoimaan.+Kovasti+demoneista+ja+velhoista+lauletaan.+Heidän+tuotantosa+on+hyvin+laaja+ja++joukosta+löytyy+varmasti+muutama+ihan+vilpitönkin+sanoitus.+Easy+Living+vaikuttaa+vilpittömältä,+joka+onkin+heidän+keveimpiä+biisejään.+Äänimaailma+ja+tunnelma,+joka+musiikista+välittyy+aivoihini+on+se+tekijä,+joka+kertoo+minulle+eniten+siitä,+sopiiko+joku+musiikki+uskovalle+vai+ei.+Loppullinen+niitti+on+sitten+nuo+kansikuvat.+Niiden+pitäisi+sinutkin+herättää.+Mutta+ei.+
Mutta+tästä+emme+ole+vielä+keskustelleet:+Missä+kohtaa+Pyhiä+Kirjoituksia+sanotaan,+että+ihminen+ei+voi+olla+uskossa+ilman+pyhien+yhteyttä?
18.12.2018 19:19
Minkälainen+koira+sinulla+on?+Iso+vai+pieni?+Minkä+värinen?
18.12.2018 18:03
Jäitä+hattuun.+Laitat+nyt+aika+paljon+jälleen+sanoja+suuhuni,+joita+en+ole+koskaan+sanonut.
1.+En+ole+missään+julistanut+ketään+itseäni+syntisemmäksi.+Kaikki+olemme+rikkoneet.
2.+En+ole+sanonut+ketään+saatananpalvojaksi.+En+K.n:ää,+en+muitakaan.
3.+Minäkään+en+muodosta+mielipidettäni+yhden+asian+perusteella,+kuten+siitä++plussat+ja+miinukset+luettelosta,+jonka+Kristitty.netistä+tein,+olet+kykenevä+varsin+hyvin+huomaamaan.+Olen+jopa+kehunut+Kristitty.nettiä+siitä,+että+korottaa+Sapattia+ja+muitakin+vuotuisia+Herran+juhlia.
Haluatko+sanoa+nyt+mitä+mieltä+olet+Uriah+Heepistä?+Onko+se+Jumalasta+vai+saatanasta?+Tällä+hetkellä+olet+antamasta+itsestäsi+aika+hällä+väliä+kuvan.
18.12.2018 14:50
Ja+semmonen+tuli+vielä+mieleen,+että+meneekö+sulla+miten+paljon+kahvia?+En+todellakaan+ole+mikään+terveysintoilija+enkä+adventistikaan,+mutta+tuon+kertomasi+perusteella+suosittelisin+vähentämään+aika+minimiin.+Sellainen+pari+pientä+kuppia+aamulla+olis+max.
18.12.2018 13:38
Tervehdys.+En+ole+sinulle+kommentoinut+mitään+sen+Kallen+-tapauksen+jälkeen.+Lähetin+hänelle+neljä+kirjoitustani.+Ei+tullut+Kallelta+vastausta.+Jospa+pakettini+meni+perille.+Kiitos,+kun+rukoilet+keren+puolesta.+Ei+ole+hänellä+nyt+helppoa.++Ja+kiitos+kun+olet+täällä+palstalla+:)+Iloitsen+sinusta.
18.12.2018 13:33
En+minäkään+tämän+kuvan+perusteella+ole+mielipidettäni+muodostanut,+vaan+itse+musiikin+perusteella.+Minä+en+tiennyt+tästä+kuvasta+mitään+antaessani+arviota+kyseisestä+bändistä.+Nimimerkki+"PyhPyh"+postasi+meille+tämän+kuvan,+sinne+toiseen+ketjuun+ja+sieltä+siirsin+tänne+sinulle+kommentoitavaksi+ja+herätykseksi.+
Jonkun+verran+ilmeisesti+onnistuinkin+sinua+herättämään,+koska+nyt+suhtautumisesi+on+jo+neutraali,+koska+sanot:"muodostaman+suuntaan+enkä+toiseen".+Joo,+sinulla+on+täysi+oikeus+olla+muodostamatta+mielipidettä+ja+minulla+on+täysi+oikeus+se+muodostaa.+Olenkin+sen+rohkeasti+tehnyt+ja+kannassani+pysyn.
18.12.2018 13:10
Jos+et+Uriah+Heepia+musiikkityylistä+kykene+erottelemaan+saatanalliseksi,+niin+katso+nyt+Advis+sinäkin+tämä+kuva.+Nyt+varmaan+jo+paatuneemmankin+uskovan+silmät+aukeavat.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Abominog
18.12.2018 10:20
Hyvä,+että+kopsasit+tänne+tuon+viestisi.+En+nimittäin+lukenut+tuota+toista+musiikki+ketjua+kovin+tarkkaan+ja+tämä+viestisi+meni+aikalailla+ohi.+Hmmm++.+.+.+tuota,+tuota.+Mitäs+me+nyt+tässä+tilanteessa+tehdään?
Jospa+sinä+nyt+siellä+kotona+laskeutuisit+polvillesi+ja+itkisit+kaikki+murheesi+Yahushualle.+Hän+on+ja+Hän+voi+auttaa+sinua.+Kokeile.+Luota+ja+usko+Häneen.+Hän+rakastaa+ja+kutsuu+sinua+nyt+luokseen.+Kokeile+juutalaisten+Kuningasta+sinun+suunnittelijaasi,+muovaajaasi,+rakastajaasi+joka+kuoli+ristillä,+jotta+sinulla+olisi+ELÄMÄ.+Kokeile+nyt!+Mitä+ihmettä+voit+hävitä,+jos+kokeilet?+Et+mitään.
Yllä+kerrotun+kun+teet+100%+tosissaan+koko+sydämesi+halusta,+olen+varma,+että+jotain+alkaa+tapahtua.+Asiasi+alkavat+järjestyä+parempaan+suuntaan.+Alat+huomaamaan+Yahushuan+huolenpitoa+elämässäsi.+Lupaan+tämän.+Hän+ei+koskaan+jätä+sinua.+Ojenna+nyt+kätesi+Hänelle.+Ojenna.
18.12.2018 09:13
Jumala+kestää+sinun+epäuskosi+kyllä+ja+en+minäkään+hermostu+sinun+epäuskoosi.+Mutta+totuus+on,+että+ns.+hyväkään+ihminen+ei+pelastu+ikuiseen+elämään+ilman+Yahushuan+Verta,+toisin+sanoen+ilman+uskoa.+Minä+olen+täällä+auttamassa+halukkaita+tuonne+ikuiseen+elämään.+Sitten+on+tällä+palstalla+paljon+noita+muita+kaveruksia,+joiden+kanssa+voit+jutustella+niitä+näitä+ja+laskee+leikkiä+meistä+typeristä+uskovista.+Enkä+ole+nyt+yhtään+hermostunut+:)+Valvoitko+eilen+todella+kolmeen+yöllä?
17.12.2018 19:34
En+kyllä+sinuna+capslockit+päällä+kirjoittelisi,+että+Jumala+kohtelee+meitä+epäreilusti+verrattuna+opetuslapsiin.+Saanen+muistuttaa,+että+yhtä+vaille+kaikki+kokivat+marttyyri+kuoleman+ja+se+yksikin+kuoli+vankileirillä!++Että+sitä+vaan,+että+kyllä+uskoa+vaadittiin+opetuslapsiltakin.
Jolle+on+paljon+annettu,+siltä+paljon+vaaditaan,+Luuk.+12:48.
17.12.2018 15:01
21 / 34