Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

1. No+ei+tarvitse+olla+huolissaan,+jos+ja+kun+on+turva+Korkeimmassa.+Hyvää+suoraa+puhetta+sinulta+tällä+kertaa.+Israeliin+tehdään+invaasio+vihollisten+toimesta.+Se+Israelin+kansa,+joka+asuu+tuon+maan+rajojen+sisällä+ei+ole+Jumalan+Israel.+Ja+kaikki+juutalaiset,+eivät+ole+oikeita+juutalaisia.+Tämähän+on+ollut+minun+pääsanomani+täällä.+Tätä+olen+levittänyt.+Siis+tätä+Room.+2:25-29,+Room.+11.+Nämä+kohdat+kun+ymmärtää,+niin+ymmärtää,+mikä+on+Jumalan+kansa.Eihän+tuo+K.n:n+"ilosanoma"+kenellekään+maistu+ja+onneksi+niin.+Minä+olen+kuitenkin+pitkämielinen+niin+sinua,+kuin+K.n:kin+kohtaan.
  2. Hesekielin+temppelin+kuvaus+ei+voi+olla+kirjaimellinen.+Tai+ainakaan+tämän+vanhan+maan+päälle+ei+tulla+koskaan+mitään+näin+suurta+rakentamaan.+Alussa+mittamiehelle+annetaan+reilusti+yli+6+kyynäräinen+mittaruoko:Ja+katso,+oli+muuri+temppelin+ulkopuolella,+yltympäri+sen.+Ja+miehen+kädessä+oli+mittaruoko,+kuusikyynäräinen,+kyynärään+luettuna+kyynärä+ja+kämmenenleveys.+Hes.+40:5Sitten+lopussa+hän+mittaa+temppelin+ympärillä+olevan+muurin:Kun+hän+oli+saanut+loppuun+sisemmän+temppelin+mittaamisen,+vei+hän+minut+ulos+sille+portille,+jonka+etupuoli+oli+itää+kohden.+Ja+hän+mittasi+sen+ympärinsä.+Hän+mittasi+itäilmalta+mittaruovolla:+viisi+sataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+pohjoisilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+eteläilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Hän+kääntyi+ja+mittasi+länsi-ilmalta:+viisisataa+ruokoa+mittaruovon+mukaan.+Neljältä+ilmansuunnalta+hän+sen+mittasi.+Siinä+oli+muuri+yltympäri;+pituutta+viisisataa+ja+leveyttä+viisisataa.+Sen+tuli+erottaa+pyhä+epäpyhästä.+Hes.+42:15-20Näillä+mitoilla+pelkästään+temppelialueen+muuri+tulisi+olemaan+neliö,+jonka+sivu+on+500x6=3000+kyynärää.+Kyynärä+on+kutakuinkin+50+cm+pitkä,+joten+temppelin+rajaama+alue+olisi+1,5+Km+x+1,5+Km.+Jokainen+ymmärtää,+että+tällaista+rakennelmaa+ei+tulla+koskaan+tässä+ajassa+tuohon+kivi-Jerusalemiin+rakentamaan.+Koko+kuvaus+on+symbolinen+Uudesta+Jerusalemista,+joka+on+Karitsan+vaimo.