Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+jälleen+jos+ajattelemme+inhimillisesti,+olisi+varmasti+ihan+reilua,+että+Jumala+paukuttelisi+tasaisin+väliajoin.+Mutta+silloin+ei+paratiisiin+pääseminen+perustuisikaan+enää+uskoon,+vaan+näkemiseen.+Raamattu+kehoitaa+meitä+uskomaan,+vaikka+emme+näe.+Tässä+se+syy,+jota+kysyit.+Tämänhän+jo+käsittelimme+aikaisemmin.+Usko+!
Seuraava+iso+paukku+on+hyvin+lähellä.+Puhutaan+enää+vuosista.+Se+paukku+on+Ilm.+8:7.
Ja+miten+17:16+sopii:
Kymmenen+sarvea+kuvaa+Euroopan+maita.+Ne+huomaavat+tulleensa+petetyiksi+vasta+aivan+vähän+ennen+Yahushuan+toista+näkyvää+tulemusta.+Tässä+puhutaan+kuukausista.+
Vastaava+profetaalinen+kuvaus+löytyy:
Ilm.+16:12+
Ja+kuudes+enkeli+vuodatti+maljansa+suureen+Eufrat-virtaan,+ja+sen+vesi+kuivui,+että+tie+valmistuisi+auringon+noususta+tuleville+kuninkaille
Jes.+11:15,16
Ja+Herra+vihkii+tuhon+omaksi+Egyptin+merenlahden+ja+vihansa+hehkussa+kohottaa+kätensä+Eufrat-virtaa+vastaan,+lyö+sen+hajalle+seitsemäksi+puroksi+ja+tekee+sen+kengin+kuljettavaksi.
16+Siitä+tulee+valtatie+hänen+kansansa+jäännökselle,+joka+on+jäljellä+Assurissa,+niinkuin+tuli+Israelille+silloin,+kun+se+Egyptin+maasta+lähti.
Virta+ja+vedet+kuvaa+kansojen+merta.+Kansojen+tuki+katoliselle+kirkolle+loppuu+vähän+ennen+Yahushuan+näkyvää+tulemusta.+(jakeilla+voi+olla+useampikin+merkitys).+Nämä+lopputapahtumat+tulevat+olemaan+hyvin+nopeita,+sen+jälkeen+kun+tämä+mylly+pyörähtää+muutaman+vuoden+kuluttua+käyntiin.+Kun+tuo+eka+paukku+tulee,+sen+jälkeen+kaikki+on+12+vuodessa+ohi.(+Sen+jälkeen,+painotan,+ettei+joku+nyt+tartu+tähän,+että+sanoin+muka,+että+tästä+hetkestä.EI+näin.)
17.12.2018 10:36
Kiitos+viestistäsi.+Jahas,+ja+kenenkäs+kuva+se+sieltä+wikipedian+linkistä+tulla+tupsahtikaan.+Kristitty.netillä+on+toisessa+kädessä+Raamattu+ja+toisessa+toi+sekasikiöpiru.
"Ette+voi+palvella+kahta+herraa+!"
17.12.2018 09:55
Joo,+varmasti+tuntuu+epärealistiselta+tämä+kuvio,+jos+ajatellaan+pelkästään+ihmisjärjellä+(näin+puhuu+myös+isäni,+vaikka+uskossa+onkin)+ja+hylätään+Pyhät+kirjoitukset.+Mielenkiintoista+sinussa+on+se,+että+sinä+kuitenkin+olet+itse+useasti+kutsunut+katolista+kirkkoa+portoksi.
Ahaa+.+.+.+ja+nyt+tuo+samainen+portto+istuu+pedon+selässä.+Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+katolinen+kirkko+käyttää+koko+maailmaa+hyväkseen.+Se+ratsastaa+sillä+omien+tavoiteidensa+saavuttamiseksi.+Muista,+että+koko+katolinen+kirkko+edustaa+luopio+uskonnollisuutta.+Johan+kerroin,+että+nuo+7+torvi+enkeliä+saa+koko+maailman+niin+sekaisin,+että+sitten+nämä+ihmeelliset+asiat+alkaa+kummasti+realisoitumaan.
Jos+et+usko,+että+Jumala+on+ja+Pyhät+Kirjoitukset+ovat+totta,+et+voi+käsittää+koskaan,+koskaan+näitä+asioita.+Ihmiselle+on+jätetty+aina+se+vastaan+jänkäämisen+mahdollisuuskin.+Kukaan+ei+sua+pakota+uskomaan.
16.12.2018 19:53
Kukaan+ei+ole+väittänyt,+että+ilmastonmuutos+olisi+muka+Jumalan+aikaan+saannosta.+Päin+vastoin.+Se+on+ihmisen+aikaan+saannosta.+
Nuo+torvienkelit,+joista+puhuin+ovat+paljon+kovempia+paukkuja+ja+ne+ovat+Jumalasta+lähtöisin.
16.12.2018 19:37
Nyt+on+niin,+että+minä+tuossa+toisessa+ketjussa+jo+vastasin+kysymykseesi+koskien+Pyhää+Henkeä+ja+sen+tunnistamista+ja+pahan+tunnistamista.
On+taivahan+tosi,+että+sen+syvemmin+en+kertakaikkiaan+uskalla+asiasta+kertoa+tällä+foorumilla.+Hyeenalauma+hyökkää+välittömästä+kimppuun.+Siinä+käy+siten,+että+minä+nostan+itseni+jalustalle+toisten+silmissä+ja+sit+nämä+saa+siitä+syyn+nähdä+punaista+ja+alkaa+kaikenlainen+piikittely.+Exapi+jo+kerkeskin+todistamaan+tämän+väitteeni+oikeaksi.
Mutta+sen+verran,+että+PH:n+avulla+sen+Uriah+Heepinkin+tunnistan+pahaksi.+Sen+sanoin,+mutta+muita+kappaleita/bändejä+en+aio+täällä+analysoida,+vaikka+kokemusta+heavyrock+maailmastakin+kerkesi+minulle+aikoinaan+kertymään.+Mutta+nyt+en+pysty/halua+enää+niitä+kuunnella.+Ja+jälleen+tällä+kommentillani+oikeen+houkuttelen+pikkupetoja+kimppuuni.+Ymmärrätkö+tämän+puolen+asiasta+ystäväni?+Nämä+S24+adventisti+ja+hellari+palstat+on+pahoja+paikkoja.
16.12.2018 19:31
No+tottakai+saa,+enkä+sitä+unohda.+
Ja+hän+vei+minut+hengessä+erämaahan.+Siellä+minä+näin+naisen+istuvan+helakanpunaisen+pedon+selässä;+peto+oli+täynnä+pilkkaavia+nimiä,+ja+sillä+oli+seitsemän+päätä+ja+kymmenen+sarvea.+Ilm.+17:3
Nainen=portto=luopio+hengellisyys=katolilaisuus
Peto=globaali+valtioista+koostuva+pahuuden+järjestelmä
Kuva+on+selvääkin+selvempi.+Katolinen+kirkko+käyttää+globaalia+maailmanvaltaa+hyväkseen.+Tarvitseeko+selittää+päät+ja+sarvet?
16.12.2018 18:43
"Siis+sen,+että+sinut+ja+sinun+väitteesi+asetetaan+hieman+naurettavaan+valoon,+koet+PH:n+pilkaksi..."
Millä+tavalla+olet+asettanut+väitteeni+naurettavaan+valoon+lähettelemällä+lasten+viattomia+elefantti+viedeoitasi?+Et+millään+tavalla.+Päin+vastoin+itsestäsi+annat+hieman+naurettavan+kuvan+koko+suurelle+yleisölle.+Se+oli+silkka+provo.+En+ole+täällä+pelleilemässä+.Voisimmeko+mitenkään+keskustella+asiallisesti+ilman+provoja?++:)+Minulla+on+sinua+kohtaan+hyvä+tahto.+Ja+Kn:kin+on+vielä+minulle+rakas,+vaikka+en+kaikesta+olekaan+hänen+kanssaan+samaa+mieltä.
16.12.2018 14:06
Kyllä+siinä+alkaa+ateistinkin+alahuuli+väpättää,+kun+langetetaan+kuoleman+tuomio,+jos+ei+kumarra+sunnuntaikirkossa+pedon+kuvaa.
Ja+sille+annettiin+valta+antaa+pedon+kuvalle+henki,+että+pedon+kuva+puhuisikin+ja+saisi+aikaan,+että+ketkä+vain+eivät+kumartaneet+pedon+kuvaa,+ne+tapettaisiin.
Ilm.+13:15
Ateistit+valitsemat+heti+oikopäätä+miettimättä,+oikeen+mielellään+pedon+kuvan+kumartamisen+ja+näin+helvetin.+Eiväthän+he+pidä+katolistakirkkoa+minään.+Ei+heillä+ole+Jumalaa.+Heillä+on+vaan+suuri+"satukirja".
16.12.2018 13:44
Raamattu+kertoo+meille+ihan+suoraan,+että+toiminta-aika+oli+3,5+v.+
Luuk.13:33+Biblia+(1776)+Kuitenkin+pitää+minun+tänäpänä+ja+huomenna+ja+toisena+huomenna+vaeltaman;+sillä+ei+tapahdu,+että+propheta+muualla+hukataan+kuin+Jerusalemissa.+
Tähän+kun+yhdistetään+vielä+Dan.+9:27,+niin+alkaa+olla+aika+varmaa,+että+Yahushuan+toiminta-aika+oli+3,5+v.+Kaste+oli+syksyllä+v.+27+jKr.+seitsemännenkymmenennen+vuosiviikon+alkaessa+ja+kuolema+keväällä+31+jKr.,+tasan+puolessa+välissä+tuota+samaista+ennustuksen+viimeistä+vuosiviikkoa.
Persian+kuningas+Artaxekses+antoi+käskyn+rakentaa+Jerusalem+vuonna+457+eKr.+Tämä+oli+hänen+7.+hallitusvuotensa,+Esra+luku+7.+-457+(70x7)=34+jKr.
(0+vuotta+ei+ajanlaskussa+ole)
16.12.2018 13:20
Aivan+loistava+löytö+sinulta+"Kirjakääröt".+Iso+kiitos+!+Kommenttisi+ovat+muuallakin+hyviä.+Tähän+kun+yhdistetään+vielä+Dan.+9:27,+niin+alkaa+olla+aika+varmaa,+että+Yahushuan+toiminta-aika+oli+3,5+v.+Kaste+oli+syksyllä+v.+27+jKr.+seitsemännenkymmenennen+vuosiviikon+alkaessa+ja+kuolema+keväällä+31+jKr.,+tasan+puolessa+välissä+tuota+samaista+ennustuksen+viimeistä+vuosiviikkoa.
Persian+kuningas+Artaxekses+antoi+käskyn+rakentaa+Jerusalem+vuonna+457+eKr.+Tämä+oli+hänen+7.+hallitusvuotensa,+Esra+luku+7.+-457+(70x7)=34+jKr.+
(0+vuotta+ei+ajanlaskussa+ole)
16.12.2018 13:13
Jahas,+Exap+onkin+jo+kärppänä+paikalla.+Tehän+voisittekin+ton+keren+kanssa+sitten+selitellä+kilvan+toisille+PH:n+olemusta.+Mielenkiintoista+:)+Jään+seuraamaan+sivusta.
16.12.2018 11:15
Minä+en+ole+tässä+keskustelussa+syyttänyt+ketään+PH:n+pilkasta.+Sanoin+vain:+"Ja+nyt+sinun+viestittelysi+alkaa+luisua+jälleen+Pyhän+Hengen+pilkan+puolelle."
Siis+keren+puheet+eivät+vielä+sitä+olleet,+mutta+alettiin+luisua+sinne+päin,+rajalla+käytiin+siinä,+kun+hän+alkoi+lähettelemään+noita+lasten+elefanttilaulujaan+ja+kyselemmään,+että+kumpaan+koriin+minä+sen+sijoitan.+Annoin+varoituksen.+Kere+pisti+vakavanasian+ihan+huumoriksi.+Ei+ihan+joka+asista+voi+huumoria+heittää.+Ja+mikä+minä+olen+lähtemään+mukaan+tuollaiseen+törkeilyyn.
16.12.2018 11:08
Kiitos+tästä+tuestasi+:)+Lämmitti+sydäntä+kyllä+:)
16.12.2018 10:52
Se+kaikki+lukee+Pyhissä+Kirjoituksissa.+Mutta+ethän+sinä+pidäkään+niitä+Jumalan+Sanana.
Kol.+3:5+Kuolettakaa+siis+maalliset+jäsenenne:+haureus,+saastaisuus,+kiihko,+paha+himo+ja+ahneus,+joka+on+epäjumalanpalvelusta,
6+sillä+niiden+tähden+tulee+Jumalan+viha,
7+ja+niissä+tekin+ennen+vaelsitte,+kun+niissä+elitte.
8+Mutta+nyt+pankaa+tekin+pois+ne+kaikki:+viha,+kiivastus,+pahuus,+herjaus+ja+häpeällinen+puhe+suustanne.
9+Älkää+puhuko+valhetta+toisistanne,+te,+jotka+olette+riisuneet+pois+vanhan+ihmisen+tekoinensa
Gal.+5:19+Mutta+lihan+teot+ovat+ilmeiset,+ja+ne+ovat:+haureus,+saastaisuus,+irstaus,
20+epäjumalanpalvelus,+noituus,+vihamielisyys,+riita,+kateellisuus,+vihat,+juonet,+eriseurat,+lahkot,
21+kateus,+juomingit,+mässäykset+ja+muut+senkaltaiset,+joista+teille+edeltäpäin+sanon,+niinkuin+jo+ennenkin+olen+sanonut,+että+ne,+jotka+semmoista+harjoittavat,+eivät+peri+Jumalan+valtakuntaa.
22+Mutta+Hengen+hedelmä+on+rakkaus,+ilo,+rauha,+pitkämielisyys,+ystävällisyys,+hyvyys,+uskollisuus,+sävyisyys,+itsensähillitseminen.
23+Sellaista+vastaan+ei+ole+laki.
Eli+kuulehan+nyt+kere.+Noista+yllämainituista+minä+tiedän,+mitä+mieltä+PH+on.+Tämän+syvemmin+sinulle+on+turha+alkaa+selittämään+Pyhän+Hengen+olemusta,+koska+tällä+palstalla+alkaa+valtava+hyökkäys+ja+pilkka+minua+ja+Henkeä+vastaa.+Pahoin+pelkään,+että+jo+tämä+on+taas+eräille+liikaa.+Advis+ja+kumppanit+hyökkää+tänne+kohta+jne...
16.12.2018 10:43
Joo,+tosta+jakeesta+se+vastaus+löytyy.+Jo+nyt+pelkkä+ilmaston+muutos+ajaa+koko+maailmaa+samaan+pöytään+päätämään+hillitsevistä+toimista.+Entäpä+mitä+maailan+johtajat+tekevät+sitten+kun+1.,+2.,+3.,+4,.+5.,+6.,+ja+lopulta+7.+enkeli+puhaltaa+torveensa?+Tottakai+yhdistyvät.+Katolinen+kirkko+tulee+silloin+väittämään,+että+nämä+ovat+Jumalan+tuomioita,+koska+ihmiset+rikkoo+sunnuntaisapatin.+Todellisuudessa+nuo+torvet+ovat+Jumalan+tuomioita,+koska+ihmiset+rikkovat+Isrelein+Pyhän+Sapatin,+joka+on+lauantaina!
Varoittava+kertomus+löytyy+1.+Moos.+19:12-30+ja+Luuk.17:26-30+!+!+!
16.12.2018 10:24
"Jostain+kumma+syystä."+Niinpä.+katso+syy+tuolta+--->+Ilm.+8:7
15.12.2018 17:20
Lausahduksesi+adviksen+kanssa+alkaa+olla+sitä+tasoa,+että+vetäydyn+hetkeksi+tästä+keskustelusta.+Kysymyksissäsi+ei+ole+enää+mitään+järkeä.+Esim.+tämä:
"Pidät+siis+itseäsi+Pyhänä+Henkenä?"
En+vaivaudu+vastaamaan+tämän+tason+heittoihin.+Kysymyksesi+koskien+Sak.+14+oli+asiallinen+ja+siihen+vastasin.+Opiskelahan+sitä+nyt.
15.12.2018 17:15
Ei+tarvittu+jumalattoman+kerettiläisen+apua+kyllä+nyt+tässä+asiassa.+Ja+nyt+sinun+viestittelysi+alkaa+luisua+jälleen+Pyhän+Hengen+pilkan+puolelle.+Hauku+vaikka+minua,+sitä+siedän+jonkun+aikaa,+mutta+PH:+pilkkaa+en+siedä+yhtään.
15.12.2018 13:48
"Ja+millä+sinä+pystyt+erottelemaan+sen,+kuka+on+"uskoton"+ja+kuka+ei..."
Tuossa+kyseisessä+paikassa+Ef.+2:1-3+kerrotaan+jo+ainakin+yksi+kriteeri.+Lue+ja+ymmärrä+lukemasi.+Esim.+jos+kuuntelee+heviä,+noudattaa+oman+mielensä+halua,+ei+Jumalan.+Voihan+se+kuulostaa+ihmisestä+hienolle+ja+voimaannuttavalle,+mutta+ei+Pyhän+Hengen+mielestä.+Tämä+voi+olla+sinun,+kerettiläinen+aika+vaikea+käsittää.
15.12.2018 13:43
No+heh+heh+:)+Kuuntelin+alkua+10+sek.+ja+sen+perusteella+menee+täysin+eri+koriin+kuin+Uriah+Heep.+Älä+nyt+kere+ota+mitään+stressiä+tästä+musiikki+aiheesta.
Alkuperäiseen+aloitus+kysymykseesi:+Sakarjan+kirja+on+yksi+Raamatun+vaikeimpia+ymmärtää.+Se+on+profetaalista+kieltä,+etkä+täten+voi+ottaa+kaikkea+sieltä+kirjaimellisesti.+Sak.+14:16-19+puhutaan+Uudesta+Jerusalemista,+joka+laskeutuu+taivaasta+tuhatvuotiskauden+jälkeen.+Että+kyllä+sinne+sitten+mahtuu+kaikki+halukkaat.+Siellä+sitten+vietetään+taivaallista+hääjuhlaa.+Tämä+maanpäällinen+lehtimajanjuhla+on+vartauskuvaa+tästä+tulevasta+taivaallisesta+hääjuhlasta.
Uuteen+Jerusalemiin+tullaan+nyt,+tässä+ajassa,+hengellisesti.+Sinne+tullaan+siten,+että+ihminen+yksilönä,+nyt+alkaa+seuraamaan+Vapahtajaansa,+juutalaisten,+ja+tuon+Uuden+Jerusalemin+Kuningasta,+Yahushuaa.+Yahushuan+tuleva+vaimo+on+juurikin+tämä+Uusi+Jerusalem+ihmisineen,+Ilm.+21:9,10.
Valitettavasti+ihmiset+eivät+nyt+tässä+ajassa+halua+tulla+hengellisesti+tuonne+Jerusalemiin,+vaan+vastustavat+sitä,+ja+jopa+hyökkäävät+sitä+vastaan+hengellisesti.+Tämä+kaikki+on+tälläkin+foorumilla+havaittavissa.+Jumala+kuitenkin+armossaan+pelastaa+näistä+pakanoistakin+(meistä)+pienen+jäännöksen,+jotka+sitten+vasta+myöhemmin+ymmärtävät+alkaa+viettämään+lehtimajanjuhlaa.+
Nykyinen+kivi+Jerusalem+hävitetään+maantasalle+ennen+maailman+loppua.+Sinne+ei+pidä+muuttaa,+kuten+israel-ystävät+haaveilevet.+Matt.+24:2,+Sak.+14:1,2
15.12.2018 12:26
22 / 34