Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä,+jos+et+kadu+sapatin+rikkomistasi+koskaan,+vaan+väität,+että+laki+naulittiin+ristiin,+olet+laittomuuden+tekijä.+
Kokosydäminen+katuminen+Golgatan+Karitsan+edessä+polvillaan+vapattaa+ihmisen+synnistä+ja+ikuisesta+kuolemasta.
Synnin+palkka+on+kuolema,+mutta+Jumalan+armolahja+on+ikuinen+elämä+Yahushuassa,+Messiaassa.+Room.6:23
07.11.2018 08:16
Niin,+kaikki+me+olemme+laittomuuden+tekijöitä.
Mutta+pointti+onkin+siinä,+että+osa+meistä+ei+koskaan+kadu+tehtyään+laittomuuden.+Osa+meistä+jopa+kiistää+Jumalan+lain+voimassa+olon.
Tällaisia+katumattomia+syntisiä+Yahushua+tarkoittaa+noilla+laittomuuden+tekijöillä+Matt.+7.
06.11.2018 14:01
Yahushuaa+vastustavat+juutalaiset+eivät+ole+Jumalan+Israel.+Olet+oikeassa.+Kehoittaisin+lukemaan+tuon+Room.+11+luvun+ja+Room.+2:25-29+rukouksen+kanssa.
Ei+saa+keksiä+mitään+omia+Jumalan+näkyviä+ja+näkymättömiä+kansoja,+täysin+epä+raamatullisia+termejä.+Ne+johtaa+harhaan.+Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+adventistit+ovat+Jumalan+Israel?
05.11.2018 09:38
Eivät+olleet+lain+rikkojia,+vaan+he+pyhittivät+lain+ja+halusivat+seurata+kertakaikkista+Uhri+Karitsaa,+Yahushuaa.+Saul+ei+tuossa+vaiheessa+ollut+vielä+kääntynyt+Messiaan+seuraajaksi.+Hän+eli+vielä+Uhri+Karitsan+kieltävässä+vanhan+liiton+juutalaisuudessa,+siksi+hän+vainosi+lain+pitäjiä+ja+heidän+juutalaista+Kuningastaan+Yahushuaa:
Hän+sanoi:+"Kuka+olet,+herra?"+Hän+vastasi:+"Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoat.+
Ap.+t.+9:5+
Saul+siis+vainosi+Yahushuaa+ja+Hänen+pyhiään,+jotka+uskoivat+mestarinsa+sanoja+-->Matt.5:17-18+Nämä+vainotut+ymmärsivät,+että+Yahushua+oli+antanut+kertakaikkisen+uhrin+ja+enää+ei+tarvinnut+suorittaa+temppelipalvelusta.+Katso+lisäksi+Hepr.+7-10+luvut.+Sieltä+selviää.
04.11.2018 19:01
Myös+sapatti+ja+Raamatun+mukainen+ajanlasku,+kalenteri+ja+Herran+Pyhät+vuotuiset+juhlat+(3.+Moos.+23)+kuuluu+jokaiselle+JaloonÖljypuuhun,+juutalaisuuten+oksastetulle.+Room.+11
04.11.2018 10:31
Messias+on+juutalaisten+Kuningas+(Matt.+27:37)++ja+Hänen+kansansa+on+ikuinen+Israel.+Kristityn+Jumalaksi+Hän+tulee+silloin,+kun+tämä+oksastetaan+JaloonÖljypuuhun,+oikeaan+juutalaisuuteen+ja+Messias+runkoon.+Room.+11+ja+Room.+2:25-29.
Oksastus+edellyttää+kaikkien+Raamatun+lakien+ja+säädösten+vastaan+ottamista.+Mutta+kristityt+kirkot+ovat+jokainen+rakentaneet+omat+lakinsa+ja+oman+Jeesuksen.
04.11.2018 10:25
1.+Kuinka+sinä+aiot+sovittaa+itsesi+Jumalan+kanssa?
V:+En+mitenkään.+Jumalan+Poika+kuoli+puolestani+ja+antoi+kertakaikkisen+uhrin.+Hän,+Yahushua+on+sovittanut+syntini.
2.+Kuinka+sinä+aiot+pelastaa+itsesi?
V:+En+voi+pelastaa+itseäni+mitenkään.+Olen+rikkonut+joka+ainoan+käskyn!
3.+Onko+hiiri+suurempi,+kuin+suuri+Pelastus+Jeesuksessa+Kristuksessa?
V:+"Hiiri"?+.+.+.+no+ei+ole.
4.+Onko+sapatti+suurempi,+kuin+suuri+Pelastus+Jeesuksessa+Kristuksessa?
V:+Sapattia,+yhtä+lainkohtaa,+jota+ei+ole+kumottu,+ei+voi+edes+verrata+pelastukseen+Yahushuassa.+Tällaista+kysymystä+ei+voi+esittää.+Laki+on+laki+ja+armo+on+armo.+Toinen+ei+pyyhi+pois+toista.+Kyseessä+on+kaksi+eri+kategorian+asiaa,+joilla+on+oma+tehtävänsä.+Laki+näyttää+mikä+on+syntiä.+Ja+kun+kadumme+tuota+syntiämme,+esim.+sapatin+rikkomista,+saamme+armon,+eiks+niin+:)
5.+Kuinka+suuri+on+oma+ansiosi+pelastumisesta?+
V:+0%
Siunausta+sinulle+Usko.Toivonen.+Kysymykset+oli+tosi+helppoja.
04.11.2018 10:08
Niinpä.+Yahushua+osti+meidät+Verellään+pois+helvetistä.+Kun+kadumme+syntejämme+kokosydämisesti,+saamme+ne+anteeksi.+Mutta+sapatin+polkijat+ei+kadu,+ei+sitten+millään.+Silloin+synti+jää+ihmiseen+ja+tuottaa+lopulta+kuoleman.
02.11.2018 13:22
Älä+hyvä+mies+hermostu+:)+Mitä+minä+olen+sinulta+kysynyt???
02.11.2018 11:44
Mitä+minä+olen+sinulta+kysynyt?
02.11.2018 11:21
Minä+olen+rikkonut+joka+ainoan+käskyn.+Valitettavasti.+Kuten+olette+tekin,+lainpolkijat.+Eromme+on+siinä,+kuinka+ratkaisemme+tämän+syntiongelman.
02.11.2018 09:14
Jos+vaan+seuraat+ohran+kypsymistä+Israelissa+(vuosi+alkaa)ja+uuden+kuun+taivaalla+näkyvää+sirppiä+(kk+alkaa),+niin+ollaan+me+sitten+samassa+Raamatullisessa+kalenterissa.+Mitään+muuta+kalenteria+ei+ole+koskaan+ihmiselle+annettu.+Nuo+muutkin+voisivat+vähitellen+alkaa+tätä+ymmärtämään.
02.11.2018 09:06
Niin+.+.+.+(Huokaus)+Tälläkin+palstalla+näemme,+että+maailma+on+jakautumassa+kahteen+leiriin.+Niihin+jotka+pitävät+Israelin+Pyhän+Jumalan+käskyt+ja+noihin,+jotka+eivät+pidä.+Käskyjen+mukaan+meidät+lopussa+arvioidaan.++Sapatti,+ruokalait,+juhla-ajat,+jne.+Voi+teitä,+jotka+poljette+Yahushuan+lain.+Vieläkin+minä+sanon+voih!
01.11.2018 13:10
Oli.+Tässähän+saatiin+exappi+mukavasti+kiinni+omasta+totaalisesta+tietämättömyydestään+:)+Huutelet+täällä+vain+kuin+joku+trolli.
Joka+juutalaisia+siunaa+sitä+Jumala+siunaa.+Joka+juutalaisia+kiroaa,+sitä+Jumala+kiroaa.
1.+Moos.+12:3
Kerropa+exapi,+että+mikä+on+Jumalan+kansa+Raamatun+mukaan?+Uskallatko+nimetä+sen+nimellä?
01.11.2018 08:31
Kiemurtelee.+Joko+ulos+tai+jotain+muuta,+mutta+kiemurtelee+todella+noiden+kysymystesi+edessä+kuin+mato.
31.10.2018 18:56
Ja+koska+kirkot+ei+kykene+yksikään+koko+totuuteen,+niiden+kaikkien+loppu+häämöttää+lähitulevaisuudessa.+Kaikki+ne+tulee+tuhoutumaan+äiti+porton+mukana+(Ilm.+17:5).+Kaikki+ne+tyttäret+tulee+tuhoutumaan,+jotka+imee+äiti+porton+maitoa.
Mutta+ikuinen+Jumalan+Israel+Jalo+Öljypuu+(Room.+11)+nousee.+Kaikki+Yahushuan+omat+nousee.+Ensin+ylös+nousee+morsian,+ensihedelmä+(Ilm.14:4)+ja+sitten+hieman+myöhemmin+häävieraat.
31.10.2018 17:36
Voit+kutsua,+mutta+silloin+et+kunnioita+Totuuden+Rabbuunia,+Yahushuaa,+vaan+jääräpäisesti+näpäytät+Häntä.
31.10.2018 15:30
Hö.?...No+tottakai+kukatahansa+voi+luopua+uskostaan+milloin+vain.+Siihenhän+se+vihollinen+juuri+tähtää.
31.10.2018 15:24
Etkö+ymmärrä,+että+kyseessä+on+hengelliset+isät,+opettajat+ja+rabbit?++Ei+peruskoulun+opet+tai+biologiset+isät.
31.10.2018 07:45
Huusit+niin+kovaa,+että+kuului+minulle+asti+:)
Olepa+kuitenkin+kriittinen+ja+varovainen+noiden+rabbien+kanssa.+Itse+laittaisin+pelimerkkini+seuraavan+Raamatun+jakeen+puolesta:
Yahushua+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.+Joh.+14:6+
Kysyit:
"Voisitko+SINÄ+kertoa+minulle,+että+miksi+pasuunansoiton+juhla+on+kaksipäiväinen+vaikka+Raamatussa+käsketään+viettää+vain+yksi+päivä."
Vastaus:+Adventisteja+ei+kiinnosta,+mutta+minä+voin+vastata+-->Koska+juutalaiset+ovat+muuttaneet+sen+kaksipäiväiseksi-->Tämä+on+Raamatun+vastaista,+joten+juutalaisilla+ei+ole+aina+totuus.+Ole+varovainen.+Pitäydy+Raamatussa.
30.10.2018 16:55
32 / 34