Pyhimmät adventistit

pastorilöyhkä

Miksi adventistit ja jehovat pitävät itseään nuhtettomimpina ja pyhimpinä?

23

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaa

      Ethän kuitenkaan yleistä jos joku ajattelee noin onhan meitä advareita moneen junaan.
      Hyvää päivän jatkoa sinulle.

      • Tämäjunavieperille

        Liittyisit sinäkin Flinkkiin uskoviin fundamentalisteihin.

        Ps. Muista sapatti ja tutkiva tuomio.


    • advr

      Miksi adventistit pitävät itseään taivaskelpoisina mutta eivät naapurin Kössiä?

      Eikö moinen lueta omahyväisyyden syntiluetteloon?

    • Aden

      Vai pitävät? Minä en kyllä tunne yhtään sellaista adventistia.

      • äläsittvalehtele

        No miksi te väitätte muiden tekevän pahempia syntejä kuin te?


      • pyhpyh92837498234
        äläsittvalehtele kirjoitti:

        No miksi te väitätte muiden tekevän pahempia syntejä kuin te?

        Sinä niin väität.


      • Adventistien synti on se, kun ne on keksineet täysin Raamatun ulkopuolisia termejä Jumalan kansalle. Heillä on näkyvä ja näkymätön Jumalan kansa. Tälläisia ei Raamattu tunne. Flinkkiläiset opettaa, että he kirkkokuntana ovat tuo näkyvä Jumalan kansa, vaikka todellisuudessa Raamatun mukaan se on ikuinen Israel, Jaloöljypuu, Room. 11. Tähän kansaan jokaisen adventistinkin tulisi oksastua juutalaisena juutalaisten rinnalle, Room. 2:25-29.


      • äläsittvalehtele
        pyhpyh92837498234 kirjoitti:

        Sinä niin väität.

        No jos te teette pahempia syntejä niin miksi teihin pitäis sitten liittyä?
        Mitäs parannuksentekoa se sitten muka olisi?


      • pyhpyh23847923874
        SAI kirjoitti:

        Adventistien synti on se, kun ne on keksineet täysin Raamatun ulkopuolisia termejä Jumalan kansalle. Heillä on näkyvä ja näkymätön Jumalan kansa. Tälläisia ei Raamattu tunne. Flinkkiläiset opettaa, että he kirkkokuntana ovat tuo näkyvä Jumalan kansa, vaikka todellisuudessa Raamatun mukaan se on ikuinen Israel, Jaloöljypuu, Room. 11. Tähän kansaan jokaisen adventistinkin tulisi oksastua juutalaisena juutalaisten rinnalle, Room. 2:25-29.

        Jeesusta vastustavat juutalaiset eivät ole Jumalan Israel, eikä heihin pidä liittyä. Adventistit ovat Jumalan nykyinen Israel. Ihan sama mitä vastaan väität. Jumala itse on sen meille ilmoittanut.


      • pyhpyh23847923874 kirjoitti:

        Jeesusta vastustavat juutalaiset eivät ole Jumalan Israel, eikä heihin pidä liittyä. Adventistit ovat Jumalan nykyinen Israel. Ihan sama mitä vastaan väität. Jumala itse on sen meille ilmoittanut.

        Yahushuaa vastustavat juutalaiset eivät ole Jumalan Israel. Olet oikeassa. Kehoittaisin lukemaan tuon Room. 11 luvun ja Room. 2:25-29 rukouksen kanssa.
        Ei saa keksiä mitään omia Jumalan näkyviä ja näkymättömiä kansoja, täysin epä raamatullisia termejä. Ne johtaa harhaan. Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että adventistit ovat Jumalan Israel?


      • jotainrotia
        pyhpyh92837498234 kirjoitti:

        Sinä niin väität.

        No kerro miksi pienempien syntien tekijöitä kuin te olisivat kadotukseen menijötä kun eivät tunnusta adventistien harhaoppeja?


      • Yks_ade
        SAI kirjoitti:

        Yahushuaa vastustavat juutalaiset eivät ole Jumalan Israel. Olet oikeassa. Kehoittaisin lukemaan tuon Room. 11 luvun ja Room. 2:25-29 rukouksen kanssa.
        Ei saa keksiä mitään omia Jumalan näkyviä ja näkymättömiä kansoja, täysin epä raamatullisia termejä. Ne johtaa harhaan. Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että adventistit ovat Jumalan Israel?

        Ei adventistit opeta, että olemalla adventisti kuuluisit Jumalan nykyiseen israeliin. Ei todella. Kyllä me uskomme, että kaikista kristityistä kirkkokunnista löytyy pelastettua. Me uskomme, että israelille annetut lupaukset koskevat myös pakanasta kääntyneitä kristittyjä.


      • Yks_ade kirjoitti:

        Ei adventistit opeta, että olemalla adventisti kuuluisit Jumalan nykyiseen israeliin. Ei todella. Kyllä me uskomme, että kaikista kristityistä kirkkokunnista löytyy pelastettua. Me uskomme, että israelille annetut lupaukset koskevat myös pakanasta kääntyneitä kristittyjä.

        Opettaa, mutta eivät mainitse sanaa Israel ja juutalaiset, kiertävät nämä. Raamatullinen Israel on korvattu ihmistekoisella näkyvällä Jumalan kansalla, jonka teidän pastorinne opettaa olevan adventtikirkko.

        Näkymätön kansa oppinne mukaan koostuu sitten muissa kirkoissa olevista tosi uskovista. Ota selvää asioista pastoriltasi. Minä olen jo vuosia niin tehnyt. Olette jakaneet Jumalan kansan ihmiskäden oikeudella kahteen leiriin.


    • advaari

      Puhtaat jalat jokaisena sapattina, ruokasäädökset, terveet elämäntavat ja ehdottomasti oikea Raamaatun oppi, joka muilta puuttuu.

    • mitesjehovat

      Onkos Jehovilla mitään omia omituisia oppeja ohi Raamatun?

      • 67251

        Jehova on yksi .
        Raamattu on Jumalan sanaa,eikä ole mitään omituisia oppeja ohi Raanatun.


    • ettäs.tiedät

      Siksi että monet heistä ovat sitä teihin verrattuna.

    • Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että adventistit ovat Jumalan Israel?

      Useimmat adv. väittävät näin ja tämä on myös kirkon oppi. Tai siis he ovat jakaneet Jumalan kansan näkyvään ja näkymättömään osaan täysin Raamatun vastaisesti ja väittävät itse kirkkokuntana nyt lopunajalla olevansa tuo näkyvä kansa.

      Olis kiva tietää missä kohtaa Raamattua tämä sanotaan. Näyttäkää, niin minä liityn adv.kirkkoon heti.

      • käännösvirheetauttavat

        Käännösvirheiden avulla saadaan mikä tahansa asia näyttämään miltä tahansa Raamatun valossa. Joten älä mene liikoja lupailemaan.


      • Adventisti

        Ja olis kiva tietää mistä olet tuollaista puppua kuullut? Kuinka moni on "useimmat adventistit"? Kaikki ne kaksiko, jotka tällä palstalla kirjoittelevat? Ja missä kohtaa kirkon opetuksista löydät tuollaisen kohdan? Näytä, niin minä osoitan luulosi vääräksi. Oletko koskaan keskustellut adventistipastorin kanssa kirkkomme opeista?


      • Totuus-adventismista
        Adventisti kirjoitti:

        Ja olis kiva tietää mistä olet tuollaista puppua kuullut? Kuinka moni on "useimmat adventistit"? Kaikki ne kaksiko, jotka tällä palstalla kirjoittelevat? Ja missä kohtaa kirkon opetuksista löydät tuollaisen kohdan? Näytä, niin minä osoitan luulosi vääräksi. Oletko koskaan keskustellut adventistipastorin kanssa kirkkomme opeista?

        "Oletko koskaan keskustellut adventistipastorin kanssa kirkkomme opeista?"

        Olen.
        Esitin oman näkemykseni eräästä kohdasta ja johan alkoi pian pastorin niska punoittamaan ja ääni muuttui "kellossa", kun hän ei oikein keksinyt vastausta. Esitin vielä erään toisen kysymyksen ja sen seurauksena vähän aikaa asiasta keskusteltuamme, pastori vain tokaisi, että kyllä herra vielä sen sinulle kirkastaa, vaikka oletkin nyt sokea ja kuuro.
        Se kannanotto ja ajatus tuntuu olevan aika yleinen adventistipastoreiden piirisssä, kun ei enää muuta keksitä?
        Adventtikirkon pastori ymmärrettävästi suorittaa vain USA:sta johdettua bisnestä ja hänen vastuullaan on hankkia lisää maksavia asiakkaita järjestölleen. Hän on myyntimies, joka saa provisiot jokaisesta, joka on saatu "pulahtamaan" kastealtaaseen adventtikirkossa.


      • Olen myös keskustellut tästä aiheesta useiden adv. pastoreiden ja puhujien kanssa. He opettavat noin. Tämä korvausteologinen oppi perustuu EGW:n lausuntoon. Siksi kehoittaisinkin teitä riviadv. ottamaan itse näistä asioista selvää. Haluaako adventistit tietää tuon EGW:n lausunnon, johon viittaan?

        Ei ole olemassa kuin yksi Jumalan kansa ja se on Raamatun mukaan Israel ja juutalaiset. Näkyvää ja näkymätöntä kansaa ei mainita missään, eikä adv.


      • käännösvirheetauttavat kirjoitti:

        Käännösvirheiden avulla saadaan mikä tahansa asia näyttämään miltä tahansa Raamatun valossa. Joten älä mene liikoja lupailemaan.

        Heh :), adventtikirkosta ei saa Jumalan kansaa/Israelia vaikka kuinka kääntäisi Sanaa. Raamatussa ei ole mitään mainintaa adv.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe