Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
KYRPÄJOOSEPPl
KYRPÄJOOSEPPl
KYRPÄJOOSEPPl
Liittynyt 7v sitten
0
aloitusta ·
10
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teslasta en luovu..
02.03.2025 22:38
Lähtikö lasti mukanaan?
02.03.2025 22:37
Over the rainbow
https://m.youtube.com/watch?v=Z26BvHOD_sg
02.03.2025 22:34
Ikl viiri.
02.03.2025 19:56
Oliko sama Leena joka kutsui Villen kahville, mutta tämä ei uskaltanut mennä?
02.03.2025 19:43
Nimet on kerätty, joko sopimus on purettu?
02.03.2025 19:36
No niin, nimet on kerätty, joko kissojen vapaana pitäminen on kielletty?
02.03.2025 19:21
Minulla+on+kokemusta+kaiken+ikäisistä+naisista,+lähinnä+siksi,+että+olen+itse+63+ja+elänyt+suhteessa+monien+naisten+kanssa,+joka+ikäluokasta.
Parasta+seksiä+olen+saanut+kuuttakymppiä+lähestyviltä+ja+muutamalta+yli+kuusikymppiseltä.+Yllättävää+on+ollut+havaita,+että+liukuvoiteita+ei+ole+monenkaan+kanssa+tarvinnut+ainakaan+pakosta,+mutta+toki+se+tekee+homman+helpommaksi+ja+molemmille+mukavammaksi.+
Kuusikymppisenä+nainen+ei+enää+ole+lapsellinen,+vaan+hän+on+parhaimmillaan+juuri+silloin.++Uskokaa+tai+älkää.++Sittenpähän+näette,+jos+kun+elätte+niin+vanhoiksi.
05.10.2018 01:42
Anna+olla,+ei+sinusta+ole+hänen+terapeutikseen.++Kerroit+hänen+diagnooseistaan,+hänellä+on+siin+mielenterveysongelmia,+joten+jos+et+ole+vähintään+psykologi,+et+voi+ymmärtää+häntä.+
Etsi+itsellesi+uusi+vaikka+tinderistä,+sellainen+joka+ei+halua+yhden+yön+suhteita+ja+ala+seurustelemaan,+vaikka+et+niin+innoissasi+olisikaan+uuden+suhteen+aloittamisesta.+Jos+löydät+sellaisen+joka+ei+syö+onnellisuuspillereitä,+saatat+muuttaa+mielesi+ja+ihastua,+jolloin+pääset+yli+entisestä+ja+ihmettelet,+että+miksi+jaksoit+niin+kauan.+
PYSY+KAUKANA+EXÄSTÄSI!
05.10.2018 01:18
Tavan+nainen+ei+osaa+edes+tiskata+käsin.+Fairypullo+jonka+pitäisi+kestää+kahdn+hengen+taloudessa+vuoden,+on+tyhjä+muutamassa+viikossa.+Silti+astiat+ovat+usein+likaisena+kaapissa,+kun+sitä+pesuainetta+ruutataan+desilitra+altaalliseen+vettä+jolloin+se+laimenee+liikaa.++
En+minä+siitä+mitään+puhu,+vaan+tiskaan+salaa+pisaralla+samat+astiat+uudestaan+tarvittavin+osin.
Ei+naisten+kuuluisi+tiskatakaan,+kun+muutenkin+pyytävät+miehistä+apua+joka+ainoaan+asiaan.
05.10.2018 01:04
1 / 1