Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KYRPÄJOOSEPPl
profiilit
KYRPÄJOOSEPPl
KYRPÄJOOSEPPl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+kokemusta+kaiken+ikäisistä+naisista,+lähinnä+siksi,+että+olen+itse+63+ja+elänyt+suhteessa+monien+naisten+kanssa,+joka+ikäluokasta.
Parasta+seksiä+olen+saanut+kuuttakymppiä+lähestyviltä+ja+muutamalta+yli+kuusikymppiseltä.+Yllättävää+on+ollut+havaita,+että+liukuvoiteita+ei+ole+monenkaan+kanssa+tarvinnut+ainakaan+pakosta,+mutta+toki+se+tekee+homman+helpommaksi+ja+molemmille+mukavammaksi.+
Kuusikymppisenä+nainen+ei+enää+ole+lapsellinen,+vaan+hän+on+parhaimmillaan+juuri+silloin.++Uskokaa+tai+älkää.++Sittenpähän+näette,+jos+kun+elätte+niin+vanhoiksi.
05.10.2018 01:42
Anna+olla,+ei+sinusta+ole+hänen+terapeutikseen.++Kerroit+hänen+diagnooseistaan,+hänellä+on+siin+mielenterveysongelmia,+joten+jos+et+ole+vähintään+psykologi,+et+voi+ymmärtää+häntä.+
Etsi+itsellesi+uusi+vaikka+tinderistä,+sellainen+joka+ei+halua+yhden+yön+suhteita+ja+ala+seurustelemaan,+vaikka+et+niin+innoissasi+olisikaan+uuden+suhteen+aloittamisesta.+Jos+löydät+sellaisen+joka+ei+syö+onnellisuuspillereitä,+saatat+muuttaa+mielesi+ja+ihastua,+jolloin+pääset+yli+entisestä+ja+ihmettelet,+että+miksi+jaksoit+niin+kauan.+
PYSY+KAUKANA+EXÄSTÄSI!
05.10.2018 01:18
Tavan+nainen+ei+osaa+edes+tiskata+käsin.+Fairypullo+jonka+pitäisi+kestää+kahdn+hengen+taloudessa+vuoden,+on+tyhjä+muutamassa+viikossa.+Silti+astiat+ovat+usein+likaisena+kaapissa,+kun+sitä+pesuainetta+ruutataan+desilitra+altaalliseen+vettä+jolloin+se+laimenee+liikaa.++
En+minä+siitä+mitään+puhu,+vaan+tiskaan+salaa+pisaralla+samat+astiat+uudestaan+tarvittavin+osin.
Ei+naisten+kuuluisi+tiskatakaan,+kun+muutenkin+pyytävät+miehistä+apua+joka+ainoaan+asiaan.
05.10.2018 01:04
1 / 1