Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

14

  1. Kauneus+voi+kadota+missä+iässä+hyvänsä,+jos+sitä+on+alunperin+ollutkaan.+Moni+kolmikymppinenkin+mies+näyttää+jo+7-kymppiseltä.+Itse+olen+56+ja+oman+arvioni+mukaan+kauniimpi+kuin+17-vuotiaana.+Se,+miten+itsensä+kantaa,+on+tärkeämpää+kuin+kauneus.+Olen+myös+huomannut,+etten+itse+ihastu+ulkonäköön,+vaan+keskustelu-+ja+kirjoitustaitoon.+Siihen,+kuinka+osaa+ajatuksensa+muotoilla+ja+esittää,
  2. Miksi+yleensä+elämässä+keskustellaan+useiden+ihmisten+kanssa?+Eikös+voisi+olla+niin,+että+keskusteltais+aina+vain+yhden+ihmisen+kanssa+viikko+ja+sitten+vasta+siirryttäis+seuraavaan,+jos+tuntuu,+että+tarvitsee+nyt+jotain+muuta+keskusteluseuraa?+Hmm..+siltä+tuo+aloituksen+kysymys+minusta+kuulostaa..Jos+yhteydenottoja+tulee+paljon,+on+minusta+luonnollista,+että+niihin+myös+vastataan+mahdollisuuksien+mukaan+(joillain+voi+toki+olla+se+kolmen+keskustelukumppanin+vuorokausirajoite+treffipalstalla).+Jos+keskustelu+kulkee+mukavasti+eteenpäin+useamman+kanssa,+miksei+sitä+voisi+jatkaa?+Ei+jokainen+keskustelu+parisuhteeseen+asti+johda.+Ei+edes+tapaamiseen,+saati+intiimimpään+toimintaan.+Yhteys+voi+katketa+missä+vaiheessa+tahansa,+toisesta+tai+molemmista+johtuen.+Minusta+sitoutuminen+yhteen+kumppaniin+tapahtuu+vasta+silloin,+jos+suhde+molemmista+tuntuu+sellaiselta,+että+halutaan+sitoutua.+Käytännössä+minun+kohdallani+muut+putoavat+pois+siinä+vaiheessa,+jos+intiimimpi+yhteys+syntyy,+ja+silloin+katsotaan+asiaa+eteenpäin+yhden+kanssa.Minusta+kyse+ei+ole+kilpailusta+tai+kilpajuoksusta,+vaan+sopivan+kumppanin+etsinnästä.+Mikä+on+aika+hakuammuntaa+välillä.+Ei+kumppania+voi+valita+pelkän+nettiprofiilin+perusteella,+ei+edes+muutaman+tapaamisen+jälkeen,+ja+rakastuminen+on+aika+arpapeliä+sekin,+kun+ei+aina+itsekään+tiedä,+mikä+saa+ihastumaan+tai+rakastumaan+juuri+johonkin+tiettyyn+ihmiseen.+Mikä+toki+monella+tavoitteena+treffailussa+on+-+se+tunne,+että+jo+toisen+ajatteleminen+tai+äänen+kuuleminen+saa+hymyn+huulille+ja+varpaatkin++kihelmöimään.+Moni+kuitenkin+-+minä+myös+-+etsii+treffipalstalta+pidempiaiakist+kumppania,+ei+sellaiseen++ainakaan+minun+kanssani+edetä+ilman+vähän+pidempää+tutustumisvaihetta,+ja+minusta+voi+hyvin+tutustua+useampaan+ihmiseen+samanaikaisesti.+Aika+näyttää,+johtaako+niistä+joku+tai+mikään+mihinkään+sen+pidempiaikaiseen+ystävyyteen,+kumppanuuteen+saati+rakkauteen.
  3. Itse+olen+56.+Treffipalstoilla+lähestyvät+kaikenlaiset++miehet:+ne+kaksikymppiset+puumanetsijät,+yli+kolmekymppiset+kuuman+seksin+hakijat,+toista+naista+etsivät+varatut+miehet,+ihan+tavalliset+miehet,+elämässään+pettyneet+yli+viisikymppiset,+vielä+6-7-kymppisetkin.+Yli+kuusikymppiset+kokemukseni+mukaan+etsivät+pidempiaikaista+ja+sitoutuneempaa+suhdetta,+40-50++-+ikäluokka+usein+haluaa+hypähdellä+kukasta+kukkaan,+kolmekymppiset+eivät+vielä+oikein+tiedä,+mitä+haluavat.+Kaikissa+ryhmissä+on+sitten+vielä+niitä+poikkeuksia.+Pääsääntöisesti+minun+ikäiseni+nainen+käy+seksikumppaniksi+mille+ikäluokalle+tahansa,+mutta+parisuhteeseen+ovat+valmiita+vain+harvat.++Itse+taas+en+harrasta+irtosuhteita,+vaan+toivoisin+jotain+suurempaa+ja+kestävämpää.Sinulla+on+ihan+täydet+mahdollisuudet+parisuhteeseen+noilla+spekseillä,+mitä+itsestäsi+kerrot.+Olet+huoliteltu,+normaalivartaloinen,+naisellinen+nainen.+Sen+neuvon+kuitenkin+antaisin,+että+älä+pyri+liikaa+miellyttämään+ketään,+älä+suostu+ja+alistu+mihin+vain.+Ole+oma+itsesi,+lähde+treffeille+ilman+suuria+odotuksia,+ihan+vain+periaatteella,+että+menet+tapaamaan+uutta+ihmistä+ja+katsot,+mihin+se+johtaa.+Jos+molemmat+haluavat+vielä+uudestaankin+tavata,+niin+ok,+katsot+pidemmälle,+jos+ei,+niin+so+what,+tulihan+yksi+kokemus+lisää+ja+ei+kun+eteenpäin.Ja+jopa+ehti+tässäkin+ketjussa+joku+epäilemään+aloittajaa+mieheksi.+En+nyt+oikein+ymmärrä+tuollaista+vainoharhaisuutta.+Onnea+parin+etsintään+vain+teille+kaikille!
  4. Kyllä+niitä+piisaa+huijareita+ja+romance+scammereita+siellä+miestenkin+puolella.+Hakukoneen+kuvahakua+käyttämällä+saa+osan+kiinni,+ne+ilmoitan+suoraan+ylläpitoon.+Ongelma+vain,+että+tuntuu+kuin+ei+ylläpitoa+kiinnostaisi,+koska+profiilit+eivät+minun+kokemukseni+jälkeen+poistu,+vaikka+miehellä+olisi+saksalaisen+pormestarin+tai+maerikkalaisen+lääkärin++kuva+profiilissaan+ja+väittää+itseään+joksikin+muuksi.+Useinhan+nämä+huijarit+paljastuvat+jo+ensiviestissään,+kun+vakuuttavat+rakkauttaan+juuri+sinuun+ja+jo+muutaman+viestin+päästä,+ellei+jo+ekassa,+ovat+halukkaita+menemään+naimisiin+.+Kaava+on+se,+että+vaimo+on+traagisesti+kuollut,+samoin+vanhemmat,+lapsia+on+yksi+tai+kaksi,+mies+työskentelee+öljynporauslautalla++ja+kohta+jo++tarvitsee+apuasi,+kun+jostain+mystisestä+syyst+se+off-shore+pankkitili+ei+toimikaan+ja+lapselle+pitäisi+rahaa+saada.+Suurin+osa+englanninkielisistä+profiileista,+joihin+olen+suomi24:ssä+törmännyt,+ovat+näitä.+Täytyy+vain+olla+itse+tarkkana+sen+kanssa,+mihin+korulauseisiin+ja+millaisiin+lupauksiin+haksahtaa.Sattumalta+törmäsin+tähän+keskusteluketjuun,+ja+totta+tosiaan,+nyt+ymmärrän,+miksi+yksi+minuun+yhteyttä+ottanut+mies+epäili+minua+jo+alusta+alkaen+mieheksi,++koska+minulla+on+kaunis+kuva++itsestäni++profiilissa!!+Hän+kun+oli+sitä+mieltä,+että+lähes+kaikki+kauniin+naisen+kuvalla+varustetut+profiilit+ovat+feikkejä+ja+naisena+esiintyviä+miehiä.++Minusta+ei+kovin+tuloksekas+tapa+naista+lähestyä+deittisaitilla,+muta+kukin+toimii+tavallaan.+Lienee+tarpeetonta+sanoa,+että+se+keskustelu+ei+pitkään+kestänyt.