Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

  1. Joskus+15+vuotiaana+olin+leirillä.+Sielä+oli+bajamaja+malliset+suihkut.+Yhtenä+aamuna+pesin+itseäni+sielä+ja+kun+saippuoin+munani+lähettyviltä+niin+kuin+salaman+iskusta+muna+nousi+täyteen+mittaansa.+Pieni+pelko+löi+päälle+jos+joku+tulee.+Olin+juuri+kurottamassa+pyyhettä+munani+eteen+kun+ovi+aukesi.+Käänsin+äkkiä+selkäni+tulijalle+ja+toivoin+että+hän+ei+huomannut+mitään.+Jatkoin+pesua+ja+odotin+että+munani+lakkaisi+seisomasta+että+voisin+ottaa+pyyhkeeni+telineestä.+Ilmeisesti+tilanne+kuitenkin+tahtomattani+kiihotti+koska+laskeutumista+ei+tapahtunut.+Suihkun+osuessa+suoraan+munan+päähän+koin+suurta+nautintoa.+Kohta+huomasin+seisovani+niin+että+veden+virtaus+osuu+suoraan+terskan+päähän.+En+voinut+mitään+vaan+tartuin+munaani+ja+muutamalla+vedolla+mälli+jo+lensi.+Havahduin+siihen+mitä+olin+tehnyt.+Nappasin+pyyhkeen+välittämättä+näkyikö+vielä+puolijäykkä+seisokkini+vai+ei.+Silloin+huomasin+että+myös+suihkuun+tulleella+oli+seisokki+päällä.+Oliko+hän+huomannut+mitä+tein+ja+kiihottunut+siitä+vai+jostain+muusta+ei+mulle+selvinnyt.+Jälkeen+päin+on+harmittanut+kun+lähdin+niin+nopeaan+pois.+Kukaties+olisimme+voineet+vielä+runkata+yhdessä.+Näin+häntä+vielä+leirin+aikan+mutta+suihkuun+emme+enään+samaan+aikaan+sattuneet.+Vaikka+en+homo+olekkaan+niin+täytyy+sano+että+sillä+pojalla(saman+ikäinen+kuin+minä+silloin)+oli+kova+seisokki+päällä+ja+hyvän+näköinen+muna.
  2. Normi+aika+10+min