Ootko jääny kiinni runkkauksesta?

Namiks

Moi, ootko jääny kiinni runkulta, missä ja minkä ikäsenä? tai bongannu muita kädellä? Ite oon jääny pari kertaa, n 14 vuotiaana, isorbroidille ja yhdelle koulukaverille. Intissä bongasnin yöllä muita runkkamassa punkassa.

12

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 040

      Joitan kertoja uimahallissa saunassa...

      • matura

        oisimpa ollu näkemäs. mispäin suomee.


      • 040

        Mikkelissä...


    • Slutlips_

      Joskus 14 vuotiaana mutsille.

    • RikoslainMuutos

      Outo termi "jäädä kiinni". Onko runkaaminenkin rikos jo Suomessa. Onko eduskunta säätänyt lain tästäkin? Kuka valvoo lain noudattamista?

      • Ihanoikein

        Kyllä pitää tuosta sakottaa jos on niin urpo jotta julkisella paikalla alkaa näpytellä sakkoa suut korvat perseet täyteen


    • 41vuotias

      Viime kesänä tuttava parin mökillä vetelin aamuseisokin pois sängyllä,olin just roiskinut päälleni lastin ja kulli sykki kädessä puoli kovana kun puristin viimeisetkin tipat ulos.ovelta kuului iloinen huomenta,vanha rouva se siinä tuijotti hymyillen ja pyysi kahville kuhan ehdin.uskoisin et mamma piti näkemästään

      • runkkuukko

        Oli varmasti kiihottava kokemus, kateeksi käy.


      • 41vuotias
        runkkuukko kirjoitti:

        Oli varmasti kiihottava kokemus, kateeksi käy.

        Oli kiihottava kokemus,siinä lähti kalu uutteen nousuun.mua kiihottaa vanhemmat naiset.uskon et mammakin kiihottui koska samana päivänä heidän sänky rytky.pappa pääsi panolle.


    • Joskus 15 vuotiaana olin leirillä. Sielä oli bajamaja malliset suihkut. Yhtenä aamuna pesin itseäni sielä ja kun saippuoin munani lähettyviltä niin kuin salaman iskusta muna nousi täyteen mittaansa. Pieni pelko löi päälle jos joku tulee. Olin juuri kurottamassa pyyhettä munani eteen kun ovi aukesi. Käänsin äkkiä selkäni tulijalle ja toivoin että hän ei huomannut mitään. Jatkoin pesua ja odotin että munani lakkaisi seisomasta että voisin ottaa pyyhkeeni telineestä. Ilmeisesti tilanne kuitenkin tahtomattani kiihotti koska laskeutumista ei tapahtunut. Suihkun osuessa suoraan munan päähän koin suurta nautintoa. Kohta huomasin seisovani niin että veden virtaus osuu suoraan terskan päähän. En voinut mitään vaan tartuin munaani ja muutamalla vedolla mälli jo lensi. Havahduin siihen mitä olin tehnyt. Nappasin pyyhkeen välittämättä näkyikö vielä puolijäykkä seisokkini vai ei. Silloin huomasin että myös suihkuun tulleella oli seisokki päällä. Oliko hän huomannut mitä tein ja kiihottunut siitä vai jostain muusta ei mulle selvinnyt. Jälkeen päin on harmittanut kun lähdin niin nopeaan pois. Kukaties olisimme voineet vielä runkata yhdessä. Näin häntä vielä leirin aikan mutta suihkuun emme enään samaan aikaan sattuneet. Vaikka en homo olekkaan niin täytyy sano että sillä pojalla(saman ikäinen kuin minä silloin) oli kova seisokki päällä ja hyvän näköinen muna.

    • Veteleevaan

      Nuorena ”kärähti” kaverille, serkkupojalle ja tytölle. Intissä suihkuissa pariinkin kertaa. Kerran työkaverille hotellihuoneessa.
      Onhan noita

    • Nuorena

      Nuorena kaverin eronneelle äidille.yllätti vessasta ku olin kietonut sen pöksyt kalun ympärille ja runkkasin.siitä hyvästä sain puhuttelun ja jouduin siivoamaan vessan ku olin sotkenut lattian spermalla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe