Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Minnatiina
profiilit
Minnatiina
Minnatiina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+uskovainen+Keski-ikäinen+nainen.+Pidän+syntinä+liikaa+meikkaamista,+liikoja+koruja+ja+hiusten+värjäämistä.+Uskovaisen+naisen+tulee+pukeutua+säädyllisesti+ja+käyttää+hametta.+Korkokengät+voivat+aiheuttaa+turhia+himoja+miehissä.+Myös+korvakorut+ovat+turhia+koristeita.
20.07.2019 17:09
Hei+tässähän+tapauksessa+kuten+myös+minun+kohdallani+on+kyseessä+kantaväestöön+kuuluva+ihminen,+jota+kohdellaan+rasistisesti.+Tämä+on+juuri+se+pointti.+Kyllä+itkisit+itsekin+samassa+tilanteessa.
28.05.2019 15:56
Suomi+on+rasistinen+maa.+Itse+olen+suomenruotsalaisen+äidin+ja+suomalaisen+isän+lapsi.+Minulla+on+ruskeat+silmät+ja+tummanruskeat+hiukset.+Ulkonäköni+tähden+minua+haukutaan+mustalaiseksi,+vaikken+sitä+olekaan.+Joskus+ihmettelen,+eivätkö+haukkujat+tunne+romaneiden+kulttuuria+ollenkaan.+Kun+itse+tiedän+siitä+sen+verran+että+romaninaisilla+täytyy+olla+pitkät+hiukset+ja+hame.
Eräs+maalaismies+sanoi+minulle+kerran+että+Suomessa+kaikkia+vähänkin+erilaisia+ihmisiä+sanotaan+mustalaiseksi.+Se+on+varmaan+totta.+Olen+pessimistinen+tämän+maan+suhteen,+vaikka+olenkin+suomalainen.+En+jaksa+uskoa,+että+rasismi+kitkettäisiin+ihan+heti+täältä+pois.+Pahintahan+on+se,+että+minulla+korkeakoulutetulla+ihmisellä+rasismi+vaikuttaa+myös+työnsaantiin.+Mutta+toivossa+on+hyvä+elää!
28.05.2019 15:50
Saan+lukea+Raamattua,+olla+päihteistä+vapaa,+peloista+vapaa.+Saan+iloita+totuudesta,+nähdä+maailman+toisin+silmin.+Olen+vapaa+vihasta+ja+kateudesta.+Saan+rakastaa+lähimmäisiäni+niin+kuin+itseäni+ja+eheytyä+Pyhän++Hengen+kautta.+En+kaipaa+maallisia+syntejä+elämääni.
13.05.2019 19:18
Luin+Veilon+kirjan+kaksisieluinen+mies.+Hyvää+siinä+oli+mielestäni+se+ajatus,+että+uskovainen+voi+langeta+myös+syntiin.+Ajatus+hyperarmosta+oli+mielenkiintoinen.+Uskova+ei+voi+elää+kuplassa+tässä+syntiinlangenneessa+maailmassa.+Armo+on+tarkoitettu+myös+langenneelle+uskovalle.+Synnit+pesee+puhtaaksi+Vapahtajan+veri.+Armolähteelle+voi+tulla+aina+uudestaan.
13.05.2019 16:17
Niinpä+niin.+Olen+ollut+elävässä+uskossa+11+vuotta,+mutta+silti+synti+välillä+saa+minut+otteeseen.+Tiedän,+etten+saisi+katsoa+muuta+kun+vain+uskonnollista+ohjelmaa+tv-stä.+Kuitenkin+välillä+katson+jopa+netflixiä,+vaikka+tiedän+sen+olevan+syntiä.+Taistelen+myös+joskus+tupakanpolton+kanssa.+Tiedän,+että+synti+erottaa+minua+Jumalasta,+mutta+maailmassa+eläminen+on+vaikeaa+uskovaiselle.
13.05.2019 14:18
Kaikessa+elävässä+ja+elottomassa,+näkyvässä+ja+näkymättömässä+on+siis+joka+atomissa+myös+higgsin+bosoni.+Todella+upeaa.
19.04.2019 20:25
Minulla+oli+taivaskokemus+2-vuotiaana+onnettomuuden+johdosta.+Kävin+taivaassa+Jeesuksen+kanssa+ja+sain+nähdä+asioita,+joita+ei+voi+sanoin+kuvailla.+Värit+ja+musiikki+olivat+uskomattomia.+Rauha+ja+hyvyys+loistivat+valon+lailla+kaikesta.+Jopa+ruohonkorresta.+Taivas+oli+elävä+paikka.+Tämä+maailma+on+kuin+unikuva+siihen+verrattuna.
17.04.2019 16:24
1 / 1