Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Herrastuomari
profiilit
Herrastuomari
Herrastuomari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Profeetta+Heseikielkin+sanoi+aikoinaan,+että+tyhjästä+on+paha+nyhjästä+ja+että+witullako+vihellät++kun+huuli+on+halki.
08.11.2020 09:21
Suku+on+pahin+sanotaan+Raamatussakin.+Neiti+senkun+porskuttaa.
04.11.2020 07:53
Mitä+olen+käräjäoikeudesta+kuullut+Neidin+vastapuolen+avustajasta+esitutkinnassa,+hän+ei+ole+totellakaan+tehnyt+minuun+erityistä+vaikutusta+käräjissä.
26.09.2020 13:52
Koko+jutusta+ei+näytä+tulevan+lasta+eikä+paskaa,+kuten+arvata+saattoikin.
16.09.2020 20:22
Vähän?+Heh+heh+hee...
02.09.2020 10:09
Kokematon+poika+osti+koeajamatta+vanhan+mondeon,+asianhoitaja+hieroi+juttua+aikansa+ja+palkkasi+Rauhan+Tervehdyksestä+Neidin+avustajaksi.+Neiti+solmi+vastapuolen+kanssa+sopimuksen,+josta+hierottiin+oikeutta+Korkeinta+myöten+ja+vituralleen+meni.+Poika+teki+asiasta+rikosilmoituksen,+jonka+syyttäjä+totesi++aiheettomaksi.+Poika+hoitajattaren+kehotuksesta+(?)+valitti+valtakunnansyyttäjälle,+joka+ilmoitti+ettei+syytettä+nosteta.+Poika+(Hoitaja?)+nostivati+itse+syytteen+Neitiäa+vastaan.+Mondeosukulla+on+ollu+asianajajia+kasapäin+ja+kaikki+on+mennyt+wituralleen.+Niin+menee+tämänkin+juttu+ja+Neiti+kuittaa+muhkeat+oikeudenkäyntikulut+suvulta.
29.08.2020 21:47
Neitillä+on+pullat+hyvin+niinkuin+Marskillakin:+Candita+pro+causa+ense+candido!
29.08.2020 20:42
jOKO+KOHTA+PÄÄSTÄÄN+KÄRÄJILLE?
01.07.2020 17:35
jOKO+KOHTA+PÄÄSTÄÄN+KÄRÄJILLE?
01.07.2020 17:34
Toivottavasti+poika+on+tarkempi+nykyisessä+hommassaan+kuin+ostaessaan+käytettyä+monteoa.+On+Piologin+homma+nääs+sen+verran+tarkkaa+touhua.+Kokeita+pitää+y´tehdä+ja+olisi+kannattanut+tehdä+koeajokin.
15.06.2020 19:23
On+edelleen,+siinä+viulu+vaikenee+kuin+monteo+ainakin.+Lopuksi+vaikenevat+isä,+poika+ja+paha+hengetär.+Isä+kai+niistä+taisi+olla+syytön+koko+tuppikauppaan.+Poika+kokematon+ja+hengetäs+luuli+jotakin+osaavansa.+Vakinaisen+ammattinsa+lisäksi...
12.06.2020 20:48
Eihän+se+voi+olla+Neidin+syy,+jos+poikanen+ei+käy+kojeajolla+eikä+hieroja+tarkista+helemoja.
26.05.2020 08:02
Minäkin+haluan+nähdä+moisen+asianhoitajan(+hehheeh)+ja+tuppikaupan+tehneen+piolokin.
21.05.2020 19:02
No+eivät+vielä+Neitin+käräjillä...
20.05.2020 05:42
Neiti+tietää,+että+hoitajan+ja+pojan+lienee+vaikeampi+valehdella+kun+joutuvat+naamatusten+Hänen+ja+istuvan+tuomarin+kanssa.
11.05.2020 19:37
Täällähän+minä.+Neiti+haluaa+nähdä+kantelija+naamakkain.
09.05.2020 13:17
mIKSI+M+INUN+PITÄISI+INAHDELLA,+PIISAKASI+ASTi++olen+lukenut+moteoheimon+vikinää.+Kun+ei+ole+ollut+käräjikään,+olen+ottanut+rennommasti.+Oon+voinut+inahdellakkin+välillä+mutten+oo+kuulema+uikuttanut.+On+mahtollista+että+näin+viirusten+aikana+kärdÄJÄNTUOMATI+EI+PYYHKÄISE+POjan+paperilla+sitä+ittiään,+mutta+kun+kyseessä+on+tuommoinen+pikkurike,+jos+sitä+rikkeeksikään++tituleerataan,+en+pääse/joudu+istumaan+kä'räjiä.+Minä+olen,+jos+sinne+joututaan,+siellä+takarivissä+ensimmäinen+oikealla+ellei+joku+heimolaisesta+sitä+paikkaa++riistä.+En+ole+nähnyt+Neidin++vastausta+enkä+häpeä++vaikka+olisin+sen+nähnykkin.+Sukurasite+on+asia+erikseen.
15.03.2020 22:52
Minä+kirjoitasn+etelleen+roomalaisesta+oikeutesta+mikä+on+oikeusjärjästelmämme+perusta.+Kun+Karttakon+edustaja+joutui+senaatin+oikeusosaston+eteen,+hänen+ei+tarvinnut+puolustauta+va+an+Keesar+Juliuksen+olisi+pitänyt+näyttää+syyte+toteen.+Ptolemaijos+sanoi+vain++"autiaatus+et+Alttera+Pars.+Sama+juttu+toistuu+Neidin+jutun+kansa,+jos+se+etes+käräjiin+päätyy.+Taistelijakin++käy+kemistin+tavoin+summaarista+oikeutta,+Neiti+on+vaijetessaankin+vahvoilla+sillä++epäselvisä+tapauksisa+noutatetaan+edelleen+vanhaa+roomalaista+oikeutta,+jotta+in+tupio+proo+reeoo.+Jos+oulunpuolesa+ei+tiijetä+mitä+se+tarkottaa+niin+suomennan+eli+epäselevisä+tappauksisa+pitää+tuomita+syytetyn+etuksi.+Sitten+vielä+oikeuten+on+otettava+huomijoon+semmonen++sekin+ikivanaha+sääntö+että+eks+ohvikio+käräjien++pittää+ottaa+huomioon+syyttömyyttä+puolustelevat+seikat+vaikkei+niin+vevottaisikkaan.++Näyttää+ettei+kantavapuoli+ole+nuita+asioita+käsitteänyt+haasteita+kirjoettassaan.+Jos+Neiti+viejään+käräjiin,+se+tulee+kantavalle+hintoihinsa.+Jos+Neiti+häviää+jutun++sanon+itteni+ylös+Herrastuomarin+virasta.+Tuun+hierottavaksi.......jos+otetaan+asiajakkaaksi.
12.03.2020 20:12
Kaltaisestasi+tyypistä+jo+muinaiset+roomalaiset+sanoivat,+että+ooh,+samppa+simplikitaas.+Neiti+vastaa+jos+vastaa,+ei+siinä+minua+tarvita.
11.03.2020 15:27
Näinhän+minä+olen+jo+aiemmin+kirjoittanut+kuten+Ritvakin+(tuttu+nainen+entuutestaan).+Jos+muka+käräjiin+päätytään,+piisaa+kun+Neiti+pitää+suunsa+kiinni+sen+jälkeen+kun+on+kiistänyt+syytteen.+Syyttämiskynnyshän+on+matalampi+kuin+tuomittemiseen+vaatittava+kynnys+tietämykseni++ja+kokemukseni+mukaan.Neiti+voisi+sanoa+vastapuolelle+,+kuten+muinaiset+roomalaiset++senaatissa,+että+kauteaamus+ikituus,+juvenees+kum+sumuuss,+eli+annappa+rampan+kalakattaa,+minä+vain+kuuntelen.
07.03.2020 17:39
1 / 3